Van egy 2003/12 4-es 20. évfordulós GTI-m amivel a következő a probléma: menet közben egy búgó hang a bal első keréktől(?!). Kerékagy cserélve, kerékcsapágy cserélve. A hangot ha egyenesen áll a kormány hallani, ha balra tekerem erősödik, mihelyst jobbra fordítom bármennyit is a kormányt a búgó hang megszűnik. Van ötletetek hogy mi lehet? A hang kinyomott kuplunggal is illetve üresben is jelen van. Kb. 20km/h felett kezdődik a hang.
2005 után tökmindegy, pd mindegyik. adagolós a tuti de az 2000 környékén volt kb. régebbi de olcsobb és megbizhato. bár már a pd-t is gombokért javitják mindenhol, szóval igazából tökmindegy...
Sziasztok, segitseget kernek, en szeretnek venni egy dobozos 1.9 volkswagen caddyt, 2005-os evjarattol fiatalabbat, de nem tudom, hogy melyik evjarat legyen. Melyik evjarat a legjobb, vagy van-e kulonbseg motorilag koztuk, ha tudtok segiteni megkoszonom
Üdv mindenkinek! Tessék parancsolni csatlakozni a csoporthoz, hogy mégtovább épüljön a magyarországi VW-sek köre.
https://www.facebook.com/groups/235567746633144/
"Amikor pedig láttam, hogy az alregeddel kommentelgetsz saját magadra, Misuka, hirtelen rájöttem a szomorú igazságra: tényleg egy ostoba kis trollkodó csíra vagy, úgyhogy húzzál vissza a supermáriódhoz, meg a gumiszobába. Ne itt szítsd a feszkót. :)"
Korn, ha nem menne egy henger azt szerintem észrevennéd. Kb a motor mintha ki akarna esni a motortérbõl olyankor, rázkódik, nincs egyenjárás, azt észreveszed. Ha nem volt ilyen, én a helyedben a pillangószelepnek adnék egy kis pucolást meg wd40-et :) elõfordul hogy fennakad az alapjárat, esetleg magasabban ingadozik? indulás után hidegen azért nem csinálja annyira, mert az automata szivato rajtavan, alapbol magasabban pörög.
Elöször azt hittem, hogy csak trollkodsz. Aztán rájöttem h egy phaeton igen annyiba kerül, lehet mégsem hülyéskedsz.
Ezután végigolvastam amit írtál: Fikázol egy autót, amit a saját balfaszságod miatt "elvileg" összetörsz és csodálkozol utána hogy miután összetákolták , nyekereg. Ebbõl nekem az jön le, hogy full nem értesz az egész autóstémához, pláne nem vagy vw-s. Akkor pedig nem veszel vw-t 25 misiért, hagyjálmár kisgyerek a hülyeségeddel. Ráadásul aki megengedhet magának 25 misiért egy autót, az nem ír így, ahogy te. Mint egy kis takonyláda.
Amikor pedig láttam, hogy az alregeddel kommentelgetsz saját magadra, Misuka, hirtelen rájöttem a szomorú igazságra: tényleg egy ostoba kis trollkodó csíra vagy, úgyhogy húzzál vissza a supermáriódhoz, meg a gumiszobába. Ne itt szítsd a feszkót. :)
Pedig egy idõben a Phaetonokat dícsérték,utána már kevesebb fogyott belõlük,ezért is nem akar következõ generációt a VW.Inkább a golfot a Passatot,Polot frissítik.
hát én is bemutatnám a kicsikémet: 2009-ben vettem ,0 km-esen,25 millióért. Nézegettem az s-es mercit is ,az 35-ért lett volna, mondom a 10 misit amit spórolok inkább elnyaralom,jó lesz ez is,nem kell a Merci.
Bár ne tettem volna.Jöttek szépen a hibák elõ. Vasárnap hajnalban mentem haza egy buliból,2 napos volt. Mentem vagy kiló 60-al ,erre kiszaladt egy vaddisznócsorda pont elém,én fékeztem ,durr bele a fába. 5 misi volt a javítás, de nem pénz gondoltam,ennyit megért egy jó buli.De nem tudták megcsinálni pedig stuttgartba is kivittem a vw szervizbe ott se dudtak mit kezdeni vele!!!4
Ez elég gáz egy 25 misis kocsitól.Amúgy futómû problémái voltak nyikorog állandóan!
pár kép errõl a gatyi ócskavasról,nem baj,elég öregecske,5 évesen megérett a cserére. Amúgy megy jól,nemhiába 4172cm3,334 ló, a fogyasztást sose néztem, mindíg teletankoltam amikor negyedig volt a tank oszt jó. Szóval nálam a vw
Üdv! Érdekelne, hogy mitõl ingadozhat az alapjáratom? Régebben indításnál felugrott akár 1500-ig is . Elvittem szerelõhöz, elvileg beállította , de most nem felmegy, hanem leesik az alapjárat.Hideg motornál kevésbé csinálja , de amint ráteszem a fûtést, vagy a világítást , egybõl megugrik. Egy ismerõsöm szerint nem megy az egyik hengerem, és azt tanácsolta hogy cseréljük ki a gyertyákat. 96-os golf 1.6 AEE motorkódos.
atyaég. szinte pont 5 éve irtam hogy megyek átvenni az autómat egerbe :) ebbe a topicba 2009. máj. 26. 13:25 | #2761
5 ÉÉÉV!!! hihetetlen. És azóta megvan, hibátlan, csak a km már 146 ezer, 23 ezer helyett.
hibalista: jobbelsõ tompitott xenon és bal elsõ helyzetjelzõ egyszer kiégett. elhasználtam rengeteg olajat, a második általam beruházott nyárigumi szettet koptatom, és a második télit (most vettem õsszel, elõtte még a 4-es golfról voltak rajta a télik :) ) azóta befigyelt egy felnipolirozás még és két hátsó teleszkóp volt cserélve. meg minden ami folyik illetve fogy.
Fenntartás: sima 4-es golfhoz képest kb +30% plusz a többletfogyasztás (10-11 liter).
és egy frissebb kép mert amiket régen linkeltem már nem müködnek :D
hali! én az EGR szelepre tippelnék, de nem vagyok szerelõ. viszont ott szokottt lenni, és az audiban is igy néz ki kb. kipufogogáz visszavezetés, a környezetvédelmi szirszarokhoz kell. nálam régen a golfban beragadt és bejelzett a computer. kis kalapáccsal kétszer odabaszarintva megoldottam a problémát, utána évekig hibamentes volt, majd eladtam :)
Hellotok! második autónak kinéztem a Golf IV.-es típust, kérdésem valaki letudná írni, hogy Comfortline trendline highlineba milyen felszereltségek tartoznak bele? neten nem találom másik meg ez a 3 motor között vacilálok: 1.9 tdi 90LE, 1.9TDi 110 LE , 1.9 TDI 4 motion szerintetek ?
Google-be beírni nem könnyebb? 1.6(3 fajta 1.6-os motor van): 6,2L/100(vegyes) 1.9: 4,9L/100(vegyes)
Sziasztok.Az termeszetes,hogy 4-es Golfnak az eleje 7 cm-re van a foldtol? Eredetileg ilyen alacsony?
Üdv! Nincs autóm és soha nem láttam Passat-ot, de egyik kollégám mondja, h úgy lehet kinyitni az ajtót, h nálad van a kulcs, kilincset belülrõl/alulról egy belül levõ gombot megérintesz és nem kell használni kulcsot.
Akkor hogyan ellenõrzöm, hogy be van zárva a retkes autó, ha erre kinyitja? Dobjam el messzire a kulcsot? Vagy nem is így kell csinálni?
(Gyorsan válaszoljatok, mert kurva hideg van és nagyon szeretnénk bezárni... - haha)
Hello! Keresek golf 3 syncro-t motor nem lényeg milyen csak a hajtás legyen jó és esetleg tartalék váltót hozzá. ha tudnátok segíteni üzenetben. köszönöm
sziasztok Ti szerintetek melyik jobb vagy melyik éri meg jobban egy golf III-as vagy egy poloIII-as?mind2 legalább 1.3-as motorral érdekelne. És melyik lenne olcsóbb?elsõ autónak szánnám elõre is köszönöm!
Megtudná valaki mondani, hogy ebbe az autóba milyen gyujtógyertyát vegyek? VW Polo 4 (Typ 9N ) 16V, 1.4 55kW 2003 BBY
Az olajshop.hu-ról venném az olajjal együtt, szóval jó lenne, ha INNEN tudnátok gyertyát ajánlani. Köszi!
ELLOPTÁK!!! VW Passat Variant Ezüst 2002-es KIL-392 ültetve, vonóhorgos 2012.01.31 reggelre a Frankel Leó utcából a Lukács fürdõ és az ORFI kórház mozgáskorlátozott parkolójából lopta el egy embernek nem minõsülõ gerinctelen féreg az autót a szélvédõben lévõ kék mozgáskorlátozott kártya ellenére. Nagyon szépen kérek mindenkit aki látta az autót vagy tud ebben segíteni nekem kérem értesítsen. Az autóra nagy szükségem van a kezelések miatt, másikra nincsen pénzem! A becsületes megtaláló vagy nyomravezetõ jutalomban részesül! Az autót a rendõrség és magán szervezetek is keresik. Autóbontósok és alkatrész felvásárlók Kérem értesítsenek, minthogy értékesítsék! 2002-es ezüst Passat kombi vonóhorgos ültetve és magas felszereltségû! Rendszáma: KIL-392 A képek a helyszínen készültek aznap! (Ilyen a megérzés) Tel:20/419-21-63
talalkoztam ilyennel anno, az ra a megoldas hogy betolod egy kurva szerelohoz es megcsinalja... erre vannak. te otthon ugyse fogsz vele semmit kezdeni. akkor minek nyüglödni...
A pillangószelepet ( pontosabban inkább a pillagószelep alatt, ahol a kartergáz visszavezetés van ) igen az automata szivatót nemtudom, nem vagyok képbe vele.
automata szivato, vagy pillangószelep. kettõ közül valamelyik. ha rosszabbodik a helyzet és gyakran ingadozik az alapjárat akkor ki kell pucolni a pillangoszelepet, mert nem zár rendesen.
Mercedeséknél szoktak frissíteni szoftvert kb. 2 évente, ha nem is történt semmi az autóval. Utána jobban is megy, kevesebbet is fogyaszt, csak helyre kell rakni az agyát. :) Úgyhogy egy szoftverfrissítés lehet segítene, de nem vagyok szerelõ, csak egy tipp.
- hideg motort beindítom (benzines) - a fordulatszám felmegy kb. 1100-ra - 2 mp múlva visszaesik 1 mp-re a fordulatszám 700-800 körülire - felugrik vissza 1100-ra, majd szépen elkezd csökkenni a normál 700 körülire, ahogy melegszik