"Disciples III - E3 engine bemutató Dixie Flatline, 17:56 - PC - Játék: RTS - ADATLAP - (6 komment)
(HW Insider) Az E3 ugyan bezárta kapuit a múvik egy jó ideig azonban még csordogálni fognak. A sort a Disciples III. ledöbbentõ engine bemutató múvija nyitja. Pályaszerkesztés, szörnyfuttatás és karakter mustra, szép 3D köntösben. "
sztem biztos tesznek még be 1-2 játszahtó fajt... ez így nagyon kevés, de a 2ben is csak 4 faj volt... amúgy a képek nagyon királyak és én bízom az oroszokban, hogy ütõs ki gamet csinálnak ami felveszi a versenyt a Heroes 5-el ;)
A képekbõl árad a hangulat, szerintem a designt nem rontották el a ruszkik, de erõsen hiányolom a hordát és a klánokat :((( A harcrendszer átdolgozásának örülök, remélem sokkal élvezhetõbb lesz :)
Hardwired: A Strategy First valamikor januárban kiütötte a Disciples rajongókat, miután bejelentették, hogy a Game Factory Interactive-val kötött szerzõdést felbontották. A Disciples III. így a nagy bizonytalanság kellõs közepén tengõdött, egészen addig, míg a kólbi kutyulis Akella fel nem tûnt a színen. A Disciples III: Renaissance névre keresztelt játékban természetesen minden szebb, gazdagabb és kifentebb lesz, mint az elõdök esetében és ami a legfontosabb: a mûvészi irányzat sem változik. Sõt, minden 3D-ben pompázik és igazi orosz mûvész leányok veszik kezelésbe kedvenc egységeinket.
A három játszható oldal között van a Birodalom, a Kárhozottak Légiója és a Nemes elfek. A városok hasonlóak lesznek, mint korábban, viszont a harcrendszert jelentõsen átdolgozták, kibõvítették. Immáron garázsolhatunk harc közben is. A körökre osztott játékmenet helyben maradt, az egységek viszont egy kezdeményezés alapú idõzítõ rendszer alapján masíroznak a csatamezõn. A lépéseket pedig különféle statisztikai értékek és változók befolyásolják.
Üdvözlet mindenkinek! S még mindig le vagyok ragadva, a disciples 2-nél, mintha azt olvastam az elõzõekben, hogy lelehet tõlteni a kiegészítõjét(disciples2-höz a gold editiont) Hol és mint?! {ha lehet ilyen illegálisat kérdeznem}
kb. velem is ez a helyzet, illetve sérülök, de ha pl, az emberekkel vagyok, akkor visszagyógyulom. Törpöknél viszont nehéz dolog sérülés nélkül megúszni.
A csapatomban mindig szerepel egy Incubus aminek szoktam adni páncél növelõ potion-t és találati % növelõt, és ha ez nem lenne elég akkor a hõsömnél van egy Horn of Incubus(ugyan azt tudja ,mint az egység).Ja és az én hõsömnek magasabb az kezdõ értéke,mint az örzõnek.
Hát hosszú dolog, az igaz, de ha neked is felfogod az övét, és még van melletted valami segítõ, akkor lehetséges. Egyébként a 60#-ban már leírtam az összes fajhoz, hogy hogy a legkönnyebb legyõzni a védõt.
Lehet hogy azért mert csak egy 11-es hõsöm van, de én nem értem hogy lehet azokat a brutális várõröket leölni. Ha jól tom 90%-át felfogják minden csapásomnak, így nemsokra megyek vele...
A capitalok lerombolása nálam már alap dolog, ugyanis úgy akár a 18. szintû hõsöm is rögtön tud szintet fejlõdni. Bár a legfejlettebb démon hõsöm 5. szintû. Valahogyan nem jönnek be túlzottan.
Valaki fejlesztett már föl botszurkálós embert? Mert nekem van egy 8.szintû törp és egy 5. szintû élõholt botszurkálóm, és érdekes vele a játék.
Én is szoktam mostanába játszani vele. Nekem a Démonok a kedvenc fajom. Náluk csinlátam azt,hogy a táp hõsömmel minden ellenséges kapital le volt romboltam és a föld 98% -át alakítottam át mielõtt megcsináltam volna a küldetést.
Jaja. Igaz csak 4-5 pálya az egész. vhonnan le lehet tölteni. Kicsit elkavarodtam én meg a Disc II-ben. már azt se tom melyik küldetést csináltam meg és melyiket nem... De ha kijön eccer a magyarosítás nekiesek mégegyszer:)
Nekem mindenhol az íjász jön be legjobban. Bár az élõholtaknál nem nagyon szoktam azzal lenni, mivel tényleg baromi gyenge (nekem van egy 10 szintû nosferatom, de kb egy 4. szintû harcos legyõzi). A Démonoknál meg taktikai okoból választom inkább a harcost.
Inkább harcost szoktam kezdeni... bár az embereknél mind a három eléggé bejön a holtaknál harcos és az ijjász (bár itt csak az életet szívja el és 6 emberre sebez 10-et, ezért gyenge kicsit), mindenesetre jó törpöknél egyértelmû harcos... a démonoknál harcos és a varázsló sem rossz.
ez tul. képpen teljesen jogos... ezzel az erõ elosztást tették egyenlõkké, vagyis senki sem legyen erõsebb, az esélyek hasonlók legyenek. Én legtöbbször az élõholtakkal tolom, mert azok jönnek be leginkább, és az egységeik is elég jóak... -.-
Nekem az élõholtak és a démonok varázslataival csak az a bajom, hogy nincsen benne semmi védõ varázslat. Ha meg valami épületet akarok megtámadni, azokra nem lehet ártó varázslatot küldeni.
igaz... bár én azokat elég sûrûn meggyilkolásztam... -.- nah én lehet újra kezdem a gamet... nem bírok várni a 3-ig
van benne igazság... :) bár most jutott eszembe h a varázsaltok se véletlenül lettek kitalálva, mielõtt megtámadnánk a várat akkor jól fel kell turbózni az egységünket... :)
a d2 oldaláról :) érdekes kis elemzés... bár nem hiszem, hogy impé tudja változtatni a védõt asszem védõje van az ellen(bár nem tuti, ha tévedek kövezzetek meg nyugodtan)
Szerintem egy vedõt nem nehéz megölni. Embereknél: A gyógyító mindenkit gyógyító ágát kell kifejleszteni (most a neve nem jut eszembe). Venni jó sok védelmet adó italt, benyomatni a gyógyítónak ,meg lehetõleg minél több másik embernek, azt kész.
Élõholtaknál: A shade találati esélyét kell minél magasabbra vinni, azt nem mozdul a játék végéig a védõ.
Démonoknál: Ezzel nem nagyon játszom. De ki kell fejleszteni az incubust, annak a találati esélyét jól föl kell vinni, és kész. Hogy az imp-pé változtatás hat-e a védõre nem tudom, de ha igen, az is jó megoldás lehet.
Törpöknél: Na náluk a legnehezebb. Mindenképp kell szerintem egy Son of Ymir, neki beadni egy csomó "pácélitalt", meg legalább az elsõ körig életben kéne maradnia az erõnövelõ törpnek, hogy fölvigye az erejét 300 közelére. A son of Ymir meg ugyebár fagyaszt is, ami a páncéltól függetlenül sebez, tehát az még körönként +20 vagy mennyi. Ez egyébként a mérgekre is igaz, tehát érdemes az élõholtaknál a death-et kifejleszteni.
igaz ahhoz képest mikori a game, elég fasza grafot vágtak alá... és garantálom hogy a 3 már csak jobb lehet... bízom benne h nem lesz annyira elrontva mint az AoE 3 :(
Azért kivcsi vagyok, hogy a 2. rész grafikája után mit tudnak még csinálni..
Már ok, az "csak" rajzolt volt, de akkoris gyönyörû. Most ha ezt át akarják ültetni egy modern 3D-s engine-re.. Nem tudom, hogy fog sikerülni, igen durva grafikai munka lehet pl. egy Tiamath-ot ábrázolni :)
a múltkor kerestem infókat, de mindenütt csak az új fejlesztõkrõl találtam infót... csak éppen másképp van leírva és más nyelveken... legalább örüjünk h egyáltalán dolgozik vki a gamen ;)
az azért csak belekerült egy kis pénzbe :) emléxem amikor elõször toltam a gamet, azon filóztam h itt aztán jól kell spórolni a pénzzel mert nem tudok majd fejlesztgetni meg élettöltõt venni meg ezt azt... azután rájöttem az egységeim nem egybõl fejlõdnek... :D
nekem volt 3-4 csapat :). Az eggyik volt a fõ csapat, full tápos volt, mindent aláztam vele, 1-el védtem a várat, 1-el vadásztam az ellen területszerzõit, és egy másikkal meg hóditottam :)))
csak éppen akkor volt szívás amikor (hirtelen nem tom a pálya nevét) de egy Fullos Daemon volt a fõellenség... na azt mire kinyírtam beletelt jó néhány egységembe...
Egyébként ti hogyan taktikáztatok? több csapattal vittétek a pályákat? nekem pl. egyetlen fõ csapatom volt,mindig azzal gyaktam mindent és kaptam minden expet, szal az az 1 nagyon brutál volt.
látom kifujt a téma :)
Egy védõt akkor biztos nem annyira nehéz leölni mint Demon Uther-t... Végülis kevesebb az élete, és nem paralyze-ol. Demon Uther is könnyû lett volna, csak a paralyze-ja miatt kínódtam vele egy ideig :P
monnyuk az élõholtaknak nagy esélye van... mivel ha egy fejlett Shade-t teszel be az Paralyzál és elég nagy esélye van h a védõt is elkapja... szal nem mozog és nem tud majd támadni...
Emberek ne mondjátok hogy olyan nehéz egy örzõt megölni??Ha már a 3-4 pályán vagy a hõssel akivel eddig minden alkalommal meglépted a pályánkéti 2 szintet akkor gyerekjáték egy örzõ kivégzése.
jaja, már van ingyenes verzió, most törték fel. innen le is szedheted. Elõször sztem egy videót nézzél róla, megéri. Mondjuk a #16-osat!
még semmi extra hír nincs a gameról, amit #1-ben látsz azt találtam róla... megjelenés majd max köv karácsonykor vagy még másfél év is lehet belõle szal iylen kérdéseket még véletlenül se tegyél fel... és ha lehet mások se...
Ingyenes vagy hol lehet megvenni? esetleg játék infók hivatalos honlap bármi
nem. elfek egész jók lettek:) legalábbis ahogy bátyám játszott velük mindig tudott tarolni :P mindig elhappolta elõlem, így nekem 'csak' az empire jutott :D
Télleg... ezt elfelejtettem megkérdezni: én csak az alap Disciples 2 vel játszottam. A kiegészítõkben a nagy Dragonokat betették vmelyik néphez??? pl: elf?
Voltak olyan pályák is ahol a fõ várat kellett elfoglalni, ha jól emléxem akkor a várvédõknek 95 HP-juk volt, sry de nem emléxem pontosan... akkor nem volt túl nehéz õket legyõzni...