Gyerekek konyorgom mondjatok mar el nekem hogy lepek tul a product registrin!
na, most szerzem be a cuccot. Az elsõ részével játszottam rengeteget, de sose sikerült nyernem:(
Amúgy van pár ötletük a srácoknak amit egy anno Ascendany nevû gammából vettek át. Ajánlom azt is kipróbálásra. Nagyon jó kis játék az is. Igaz az AI buta egy kicsit, de jó:)
Gyerekek folyton aktivalni akarja a rohadt productot... ha nem akarok aktivalni akkor meg aszongya : An error has occured while activating this product.
Felraktam ezt is : galciv2_120_bonuspack_061506.exe
nekem gyenge hozzá a gépem, mármint ilyen sok ellenséghez, de még 1 hónap és +1 giga ram, meg +1 ghz proci .. meg új vga.. aztán kapnak a szájukra az AI-k tõlem is ;]]
Hát igen, az elején mindenki sokkal gyorsabban fejlõdik mint mi. (Beállítás: 7 enemy, gigantic map, tight clusters) Ezen csak a tech trade-del lehet enyhíteni. Feltétel: ha technológiánk nincs is legyen vmi pénzmagunk, úgy 2000-4000 credit. Ha techet veszünk pénzért vkitõl akkor az olyan legyen, ami csak neki van meg, vagy sok mindenkinek nincs. Ugyanis ha 3000-ért vesszük is meg, és 1500-ért adjuk tovább, akkor is tudunk kerseni rajta, mert eladjuk 3-4 fajnak. Persze a potenciális vevõknek legyen pénze. A pénzszerzés nem olyan nagy feladat, mert majd jönnek a minorok, akiknek amikor beköszönnek szinte semmilyen tech-ük sincs, de pénzük igen. Késõbb ez változik, de akkor már nem olyan nagy gond.
Szal, az elején az életünkért harcolunk. Én elõször az universal translatort, majd a new prop technicset, ion (vagy impulse???) drive-ot, majd a diplomatic relationts kutatom, hogy megépíthessem a diplomatic translators-okat. Utána jön a hosszú menetelés a warp drive-ért, a singularity driver IV-ért, stb. Általában bolygónként 2 defendert építek, az alap típust, csak hogy legyen ott vmi. Freighterek, és construktor hegyek. És közben igyekszek az expert diplomacy felé is, mert a Galactic Showcase újabb +25% diplomacyt hoz, a translatorokkal az már +50, ami segít kidumálni magam a nehéz szitukból, és jobb árat kapunk vételnél vagy cserénél. Közben persze pár kérést nem lehet visszautasítani, legyen az akár tribute, akár "hozzájárulás" mindenféle békefenntartó akciókhoz.
Igazi hajóépítéshez csak akkor kezdek, amikor már meg tudok építeni egy fregattot warp drive-al, és legalább három nano ripperrel. Közben igyekezni kell szerezni minél több katonai resource-ot, majdnem bármi áron (legyen az tech vagy pénz). Amikor ez megvan, akkor elõ lehet venni a hallállistát, és elégtételt venni a korábbi sérelmekért. És háború elõtt nem árt megerõsíteni azokat a starbase-ket, amelyekhez közel nem állomásozik külön flotta, vagy éppen a várható enemy territóriumán belül vannak. A mass driver vonalon nem érdemes tovább menni, mert végsõ, ultimate fegyverek közül az a legrosszabb.
Painfulon a hátrányunkat nagyjából a warp drive, manufact. centers, invention matrix környékére tudjuk ledolgozni, ha addig életben maradunk. Nekem a sok (vagy hét-nyolc) minorból most vagy egyet sikerült elfoglalni. Nálam most ekkor kezdõdött a nagy csihi-puhi is, tehát az AI-ik is leálltak a kutatással és inkább nagy flottákat gyártanak egymás ellen. Itt az ideje nekem is beszállni a buliba! :-)
na, majd kipróbálom akkor valami mazochista fokozaton :D
Úgy értem a senkiföldjét, hogy az AI a nagy háborúskodás közepedte egyrészt mindenkit elküld katonának, és ezzel leamortizálja a saját lakosságot. Másrészt ha egy 20 milliárdos bolygót 2-3 szor betámadnak, akkor abból lehet hogy csak 3-40 százmilliós lakosságú marad. Ezeket már elég könnyû elfoglalni, sõt csapatszállítóval simán átpumpálhatod a lakosságot egy fejlettebb bolygódról és akkor egyrészt ott kisebb lesz a zsúfoltság, az újonnan meg rendes bevételed is lesz az adóból.
Viszonylag könnyû megvédeni a bolygókat, mert az ellenség az 1.2-nél is csak magukba küldi a csapatszállítókat max egy gyenge escort vadásszal. A védtelen bolygókra viszont figyelni kell, mert 16-os sebességûre felturbózza a szállítókat és így bármikor beeshetnek a semmibõl.
Mármint a military resource-ra épített mining base, nem pedig a sima military base, mert az utóbbit nem használom. Egyébként ha építettél a military resourse-ra, akkor érdemes még egy egy pontos védelmet adó vmit (alap pajzs, páncél, vagy chaff) felraknod, mert a resource-szal nagyon, de nagyon durván felnyomja. Egyébként hogy vannak nálad senkiföldje bolygók? Vagy az is az 1.2 újítása? Mert én olyat még nem láttam. De engem is nagyon érdekelne! :-))) A minorok jók, mindig el lehet velük bizniszelni. Csak elõbb utóbb elfogynak, és akkor már jobb ha én szabadítom fel õket, mintha más megszállja. :-) Én sima tough-on nyomtam, de lehet hogy most próbálok egy painfult is.
Én is most tough-on vagyok, de véletlenszerûen legenerált intelligenciájú ellenfelekkel.
Lassan végigérünk a technológiai fán, de még mindenki megvan, csak a minor race-ek estek ki. A technológiai gyõzelem meg ilyenek kikapcsolva, szal lassan nagyon nagy ereszd el a hajamat várható.
A többiek már lájtosan elkezdték, engem is izélget a Yor, szal asszem most belecsapok a lecsóba. Nekem még az összes bolygóm, olyan 15-20 milliárd fõ lakosú, kivéve a kicsiket, de most kezdem elfoglalni a mások által lepusztított senkiföldje bolygókat, full kiépítettséggel és csak néhány millió lakossal. Király;)
Amiket írtál, akkor ezekután én is kipróbálom, a military base-okat.
Szerintem az utóbbi. Az influence base-kkel nagyon könnyû átállítani a jónépet. Én most csatázni akartam, szal nem erõltettem õket. Viszont megszereztem az összes military mining base-t, jobbára cseréltem egy jó nagy adag tech-ért. Hát nagyon durva bónuszokat adtak a harcban! :-) Egyébként tough-on large térképen szépen végig lehet vinni a játékot. Az öt fajból csak kettõ adta fel. Ja, és öt "nagy" faj volt és én. Meg a minorok.
PasThe loD: Nehezebb fokozaton a minorok is nagyon virgoncak lesznek!!!
Érdekes, hogy felraktam az 1.2-es pecst és már a második kezdésnél vagyok úgy, hogy lassan vége a játéknak és gyak semmi féle harci ûrhajóval nem rendelkezem - szó szerint! Mindekivel tõk jóságban vagyok és senki nem akar rám támadni.
És a legnagyob csudálatosság, hogy itt van mellettem a Drengin nevû vörösmajom, és nem hogy nem akart rám támadni, de simán szövetséget kötött velem. Monnyuk ebbõl voltak gondjaim, mert másnak meg mindenkinek nekiment, szal gyõztem kidiplomáciázni a háborúkat. A végére azért a leggyíkabbal szemben bevállaltam én is a szövetség nevében (most épp a Yorhoz tartozó N-1 nevû megvadúlt szítrípió szerûség az).
Szal elég érdekes, gazdaságilag nagyon menedzselni kell ugyan a bolygókat, de egy elég gyenge kezdéshelyrõl is fel lehet jönni, mindez Tough-fokozaton. Ja és mellesleg szinte az összes "csodát" én építettem fel.
Szal lehet hogy okosabb lett az AI, de ezzel kiszámíthatóbb és így a játék is könyebb (vagy csak én kezdek belejönni;).
Ha túl erõsre fejlesztem a militarybasét az AI nem lesz olyan dõre, hogy nekimenjen, bár ad valami bónuszt a hatókörzetébe esõ harcban is, szalén sem szoktam eröltetni.
Viszont szeretem az influance bázisokat nyomatni, egy csúcsra fejlesztett ilyen bázis akár 3-4 fejlett bolygó átállását is biztosíthatja, eközben nem kell az egész gazdaságot hadigazdasággá alakítani, mert a construktorok viszonylag olcsók. Az influance gyõzelmet ugyan én is kiszoktam kapcsolni, meg az alliancet is.
Amúgy van olyan rakéta, ami szintén legalább 5-ös sebzést ad mint a nanoripper, viszont töredékébe kerül, a fotontorpedó különbözõ változataira gondolok.
hát .. én mire megtaláltam a minor réceket már a dregin-ek vagy kik lealázták õket többnyire :S meg szegények voltak olyan szinten, hogy nem nagyon volt mit elszedni tõlük.
tech-et megnyomni? háát nem rossz, de igazából nem kerül semmibe legyártani pár hajót, mikor úgy látod, hogy kezd feljönni valamelyik botor..
Én military baset sosem csinálok. Nem hiszek a Maginot-vonalban :-))). Inkább flottákkal vonulok fel a határok mellett. Ehhez persze kell a sensors mk IV, hogy meg tudja az ember építeni az Eyes of the Universe-t, mer úgy nem tudnak észrevétlen átcsúszni a határon. Tulajdonképp csak economy base-eket építek, hogy megdobjam a bolygók termelését, meg a kereskedelmet. Influencet csak ritkán, és az influence viktorit is kikapcsolom, mert az túl unalmas. :-) A katonai erõfölényt meg az elején feladom, hogy megnyomjam a technológiát. A minor race-ek jók, azoknak adok el techológiát, ebbõl fedezem a deficitet. Késõbb persze le kell õket rohanni, hogy ne más tegye meg. :-) Tech. traddel elég szépen lehet keresni. A diplomáciai fölényemre mindig figyelek (mindig megépítem a dipo fordítógépeket), mert úgy jobb árat kapok a cserénél.
gondolom fajtól függ.. amúgy én úgy vagyok vele, hogy mindig megtartom a katonai erõfölényemet, ha tehetem, és addig nem támadok, amíg nincs maxra fejlesztve a hadászatom.. plusz a határomat dugig rakom mil. baseokkal :)
Mass driver. A legjobb fegyver közepes technológiai szintem. A singularity driver IV-el kapod meg. Külön nem kell kutatni. Annyi, hogy "drága", asszem, vagy 120 darabja, de az nem gond. Ha kûé emlékszem 11 helyet foglal el és tuti nyolcat üt. Ha eljutsz idáig akkor nagyon megéri beruházni rá. Az AI úgy is lézert meg pajzsot kutat elsõsorban. Másodsorban masst és páncélt, és csak utána raksit és point defense-t. Legalábbis én úgy vettem észre.
nano ripper az melyik ? lézer, rakéta, mass-driver, miisvanmég? :)
Igen, láttam, hogy te is erre jutottál. De közben beugrott, hogy volt olyan játékom, ahol gyártottam egy csomó tiny méretû hajót, de nem regisztrálta annyira, amennyire kellett volna. Szal lehet hogy mondjuk hit points-ot mér. Ami valjuk be, szintén égbekiáltó baromság. Most pl van három fullra fejlesztett military resourse-om, így három, négy db nano ripperrel szerelt hajóm üt 320-at. Azzal meg mindent le lehet szedni.
Az a gáz, hogy ez a rendszer, hogy ha minden kötél szakad, átállok az ellenségem ellenségéhez, automatikusan azt eredményezi, hogy "csak egy maradhat" meg az õ ellenlábasa. A szövetségi rendszereket nem tudja az AI igazán hatékonyan kezelni. De majd most letesztelem, hátha az 1.2 kicsit kiokosodott!;)
Amúgy szerintem is csak simán az ûrhajószámot nézi a progi a katonai erõnél.
Melyik a térképnagyság, ahol egy kicsit tovább tart a játék, és nem csak ketten maradunk a végére? Tough-on.
És hogy számolja a gép a katonai erõt? Mer szerintem elég szarul. Kiírja, hogy én vagyok a leggyengébb, közben nekem vannak a legerõsebb hajóim. Minden bolygóm mellett van egy flottacsoport, sõt, még két támadócsoportot is el tudtam különíteni, amivel az ellenség területére törtem be. Igaz, hogy neki sokkak több hajója van, de iszonyú gyengék, a legtöbb hatos, de legfeljebb 12-es támadóértékkel. Nekem meg már 3-4 nano ripperrel szerelt közepes hajóim vannak, általában három max négy egy flottában. Szal játszi könnyeddséggel írtom õket. Akinek van szeme az látja, hogy esélytelen, mégis betámad. Mi értelme ennek?
Végleges 1.2 patch + ami kell hozzá;)))
A pirátbély meg mióta a "jogvédõk" beszopatták, szolidáris azokkal akik nem a felhasználó kiszipolyozásából próbálnak megélni. Márpedig a Stardock elég liberálisan kezeli a saját jogait. Szal a kalózék leszedték az összes galciv2 cuccost.
Bázisokkal sokáig tart, és akkor mit tegyek a ~100 flottámmal, mindegyik 36-os (vagy mennyi a max :P) és mindegyik hajón van 5 doom ray? :D
Hát abszolút pacifista lett a játék. Ha egy bolygót háborúval akarsz elfoglalni akkor nem érsz vele semmit, annyira leamortizálja a hadviselés.
Az viszont a legtöbb ellenfélnél jó módszer, ha a az ellenséges területet telenyomod max fejlettségû influence bázisokkal. Pár kör alatt átállnak a bolygói.
Szerencsére a már megtervezett hajók az újabb kezdéseknél is megjelennek. Csak az a gáz, hogy nem csináltam a csicsás dizájnjaimból alapfejlettségû mentést, hanem csak full extrás fegyverzetût, így ddig amíg azokat ki nem fejlesztenek nem jönnek elõ. De most gyorsan csinálok belõlük valami alap mentést.
Amúgy én is a kutásra nyomatom a bónuszt, meg a szaporodásra, illetve egy kicsit a boldogságra is adok. Sok jókedvû szapora emberke rengeteg pénzt jelent, vagy is nem is kell õket anyira sanyargatni, ergó még jobb kedvük lesz, ergó még jobban szaporodnak!;)))
Szerintem leginkább fejlesztésre érdemes tolni a bónuszokat.. vagy ha lehet, akkor gazdaságra. Egy gazdasági beállítottságú játéknál viszont szerintem jobban oda kell figyelni, több adót kell beszedni, az 51%-os tetszési határon egyensúlyozva, akár alatta és felhozni választásokra .. stb. És ugye ha pénz van, minden van :)
Viszont a háború nem igazán megy flottul :| A flották túl kicsik, a hajótervezés is egy kicsit nyögvenyelõs. És a rally pointokat is nehéz kezelni.. de attól még jókat lehet vele játszani :P
Akkora mákom volt, hogy ezt nem hiszem el!;) Amikor az utolsó arra érdemes bolygót is kolonizáltam, beköszöntött az aranykor. Minden körben 2-3 bolygónak tudtam megvenni a gyárat, ami nem is került annyiba, asszem mert neutrális oldalt választottam, akik ugya diszkont áron kapnak mindent!
Minden esetre még van egy képernyõnyi kolóniám, remélem addig kitart a fellendülés;)
A népesség mint állat szaporodik, pláne hogy az elején ami bónuszt csak tudtam rátettem erre az opcióra. Szal asszem ez a játék is meg van nyerve.
ilyenkor az kell, hogy megveszed az elsõ "gyárat", akár milyen szinten is van az. 10K-ba kerül, de emeld meg az adót, legyen sok bolygód, ahol nagy a populáció és van 1-2-3 tõzsde, és akkor lesz pénzed.
Nekem most éppen történt valami, valaki talált valami prekurzor szutykot, erre egy csomó 15-ös, meg 36-os bolygó lett a környéken. Nem gyõzöm õket betelepíteni!;)))
Az a gáz, hogy már a gyártási technológiám kiba fejlett és ezért kiba drága is. Viszont így arra meg szinte esély sincs, hogy egy alap kolonizációs bázis értelmes idõn belül felépítse ezeket a fejlesztett gyárakat (industrial sector, vagy mifene).
Szal szerintetek most mi legyen?
egyszer kifagyott nekem is, de végül is nem is baj. pont a totális háború megindításán voltam, aztán eggyel korábbi mentést töltöttem be, és termeltem még jó pár hajót :D
Na nyomattam egy kicsit nehezebb szinten is. Ez az 1.11 tényleg jó. Megint belekezdtem egy kultúrális terjeszkedésbe. Viszont ha végül ezen a szinten is csak tûri az AI hogy az influence állomásaimmal egyben szerezzem meg a bolygóit, akkor asszem csinálok egy olyat, hogy a köv játékban az egyik AI-t maxra veszem, és megnézem mit csinál.
Most csináltam elõször a kampányt. A Dread Lordos mókáknál ha jól veszem ki egy esély van a túlélésre: ha szerzek vmi jó kis fegyvert az ellenségtõl. Mindig addig töltöm vissza, amíg nem kapok vmi quantum torpedó III. vagy hasonló nagyságrendû vmit. Ja, és nekem kell megszereznem, mert drága szövetségeseim nem osztják meg velem csak úgy a szerzeményeiket.
Valaki fel tenné ide az 1.1-es "fix" linkjét? Sajnos nincs torrentem.. kösz :)
az a lényeg hogy eggyik faj se tudjon az összestöbbinél erössebbé válni mert akkor ugy megerõsödik hogy mindenkit magába olvaszt én mindig a kisseb fajoknak szoktam bolygokat meg pénzt teknikát adni igy sok kis ellenségem lesz nem egy nagy
Nekem is csak annyi van. És a Civ3 is elég jól elment rajta pedig az sokkal szörnyûségesebb volt mint ez, minden tekíntetben.
Jáctam egy kicsit. Naszal sokkal könnyebb szövetkezni mint írtam, meg viszonylag a AI is meg tudott lepni. pl mikor valamelyik szövetségesem ellen vonult a serege, aztán amikor látta hogy az én egyik bolygóm is védtelen akkor egybõl rámmozdult. Érdekes volt hogy amikor viszont a legközelebbi inváziós flottáját lenyomtam akkor lemerevedett, és jó pár kõrön keresztül nem csinált semmit, szal az összeset elpusztítottam. Van még ezen mit dolgozni, vagy csak nagyobb nehézségen kell próbálkoznom.
Én csak az 1/5-ével nyomom Hz-tekíntetében, de Húdzs páján sem volt még gondom. Persze a FPS csak 15-20 között motoszkál, de egy stratégiának ez bõven elég.
Amúgy mit lehet 1300 bolygóval kezdeni? Gondolom a játék közepén egy kör 1 óra és akkor még csak mindent leokéztál!;) Ez kb olyan elfoglaltság lehet mint gyufastálakból parlamentet építeni, nem?
Szal ezt kicsit perverznek találom, bár ha a játékkészítõk ígéreteit nézzük a lifetimegameplayról, meg ilyenekrõl, akkor te vagy az õ ideális emberük.;)))
Ez csak az életvédelme érdekében építették bele, hogy legalább egy sörért/kóláért menj ki a konyhába, ezzel is jelentõsen ccsökkentve a mélyvénás trombózis kockázatát, amit a sok jáccástól kapnál!;)
Nálm elég ritkán jelentkezett, és akkor is szerintem inkább videodriver hiba volt a bûnös.
Ennél még nem tapasztaltam.
Ha viszont csak az eddigi patcheket használtad, akkor érdemes kipróbálni, ez sokkal gyorsabb, van benne egy csomó újítás. Az AI hozzáállása nem olyan geci, az ûrhajó tervezéses képernyõn is javítottak, stb-stb, szal játszhatóbb az egész.
A régi már igen csak uncsi játékomat amit 1.1beta-val kezdtem miután betöltöttem a végleges 1.1-et 1/2 óra alatt megnyertem alliance victoryval. Elötte a zistenért nem akart velem senki szövetkezetbe tömörülni.
Elkezdetem egy újat, ua kezdõ beállításokkal, hát úgy tûnik nem igen fognak utolérni;) Itt valami komolyabb gyõzelem is kinéz.
Szal ballanszíroztak a nehézségen, de asszem áttérek egy komolyabb nehézségi szintre, egy kicsit könnyû lett.
oops! Ez gyors volt!;)
Khm, izé nekem is csak torrentrõl van, de mûxik.;)
Ez már a végleges? Megyek vadászni!
Galactic Civilizations 2 1.1 042506 ***CRACKED*** torrenten nemtom jo e