Feltelepitettem a ket CD-et majd raraktam a patchet ami itt volt valami linkbe. Aztan elinditottam a Play Game es megjelenik egy feher ablak hogy keri a emailt es a Serialt... :(
Nézd meg a #39-es hozzászólást. Lehet, hogy az a megoldás. Konkrétabbat én sem tudok mondani, mert szerintem más verziónk van, nekem sima két CD-és, ott meg nem volt semmilyen aktvilás, indult egybõl.
Hogy aktivalom a jatekot az elejen amikor elinditom?
Oké, majd tüzetesebben is átnézem a manualt. Elsõre szépnek tûnik, bár néha kissé idegesít, hogy mutatja a bolygókat is. Úgy tûnik, mintha azok két csillag között félúton tartózkodnának. Különösen, mivel tényleg egy, két vagy három lépésre vannak a csillagoktól a bolygók. Egy kicsit megijedtem akkor is, amikor bejött a bolygó, és ezeket a kockákat mutatta. Nagyon olyan érzésem volt, mint a nagyon rossz emlékû MOO3 "DEA"-ai köszönnének vissza. Most már persze kiderült, hogy nem ugyanaz a szitu.
Miután a méretük csak minimálisan tér el, tehát az újabb kicsit nagyobb, ezért gondolom elég a legutolsót fölraknod. A bolygók mérete most arra utal hogy mennyi épületet rakhatsz le, szal egy 3-as is kolonizálható csak nincs sok értelme
Még egy kérdés: itt most mennyitõl lakható egy bolygó?
Nem tudja vki, hogy új telepítésre elég a legutolsó patchet felnyomni, vagy kell az összes?
jó, de mégis vannak jobbak, meg rosszabbak... pl. én Normal alatt kezdtem, és gyakorlatilag labdába se tudtam rúgni, most kezdtem egy újat, itt már azért tapasztaltabb vagyok, de még mindig nem az igazi :C
Az SEIV-ben a legnehezebb fokozaton (amin játszottam)az ai bonusza +400%-os volt (egy kutatási/gyártási pontja neki ötöt jelentett, mégis le lehetett gyõzni.) A galcivben (álítólag) ez a bonusz jóval kevesebb. Though fokozaton még ugyanolyan feltételekkel játszik, mint a human player, mégis valahogy sokkal jobban megy neki. Úgy lehet legyõzni, hogy jobb ahjókat kell gyártani, és el kell foglalni a bolygóit szép sorban. Ebben elég gyenge az ai. nem tud hódításra koncentrálni, csak küldi egyesével a fleetjeit akkor is ha nincs esélyük. Lehet, hogy ez a legjobb ai, amit írtak, de még mindig nem az igazi. (azért maga a játék így is jó)
Hát nekem egészen más tapasztalataim vannak. Nekem nagyon is összvontan-összehangoltan támad, szívok is miatta nagyon...
Ahogy a manual irja meg normalon is csak 75%-on megy a gazdasaga. Engem meg ugyis kemenyen lenyomott (gazdasagilag). Itt ahogy olvasom kulf forumokon is arra panaszkodnak h strategiailag gyengusz. Nem upgradeli a hajoit, nem tamad okosan, osszevontan szoval hiaba van meghizva, nem tudja ervenyesiteni az erejet. (SEIV AI -nak kisertetiesen hasonlo gyengesegei voltak(
Nem hülye az AI. Pontosabban igen, csak csalással rásegítettek :(
Van általános über stratégia? Pl. mennyi gyárat érdemes, érdemes-e külön fejlesztõ bolygót, meg gyártót létrehozni? Mennyire érdemes magasan tartani az approvalt? Hogy lehet sok pénzhez jutni? :)
THX! Conquest victory volt. Az elsõ játékot még though fokozaton úgy nyertem meg, hogy nem is ismertem a szabályokat, csak éppen a mai napig gyakran játszok Orion2-vel :-). (különben a gazdaságom pont ezért teljesen tropa volt, viszont a sok-sok minor civnek el tudtam adogatni a régi techeket és így jutottam valamennyi pénzhez.) A trükk az, hogy megfelelõ hajót kell gyártani az Ai flottái ellen (az könnyen kikémlelhetõ, pl. a diplo ablakban is, hogy milyen hajói/techjei vannak. Most egy gigantic térképen játszok, mazohista fokozaton, lassú kutatás-os opcióval. Extra szabábályként teljesen békésen játszok: azaz nem üzenek hadat és ha mégis háborúra kerül sor akkor békére törekszem. Egy viszonylag hosszú, békés idõszak után szép lassan mindenki hadat üzent nekem. a 16*16 szektoros térképen már kb egy szektorba szorítottak vissza, amikor szép lassan sikerült visszavágnom. Mostanra megerõsödtem és rájöttem: nekik elég indok a háborúra, hogy gyengébb vagyok, mint õk (persze csak számbeli fölényben vannak, a gazdaságom most nagyon erõs, ezért technológiában vezetek. ezután elkezdtem egymásra uszítani õket (a frissen elfgolalt bolygókat ajándékozgattam oda azért cserébe, hogy egymásnak essenek. (azután persze visszafoglaltam õket, így elég sok találmányt sikerült ellopnom.) a tendencia meggyõzõ, de azt hiszem nem fgom befejezni.. nem túl nagy poén hatalmas térképen mozgatni a sok-sok egységet, mindenre odafigyelni. Szerintem az ai is bénább ilyen nagy map-on. Szerintem az Ai különben se valami forradalmian jó. A gazdaságát talán jól megszervezi, de a stratégiai/taktikai részben még mindig gyenge.
A játék jó. Figyelemmel kisérem az official fórumot és van rá remény, hogy még jobb lesz (ha megfodaják azoknak az ötleteknek legalább egy részét). Painful fokozaton már nyertem, most már mazohista fokozaton játszok. Egy haverom megvette eredetiben, tõle megkaptam én is ment is jól (nekem csak off-line gépem van). Az udatekkel viszont meggyûlt a bajom. Az itt talált patch segített, szóval köszi és csak így tovább (remélem a többit is lesz olyan jó valaki belinkelni ide :) )
Szerintem az lenne az elgondolás, hogy ne kéthavonta adjunk ki 1 nagy patchet, hanem folyamatosan javítunk. Nekem ez jobban tetszik, bár kevesebb idõ van a tesztelésre így lehet új bugokat is behoznak. Vagy pont az egyszerre kevés változás miatt nem? Majd elválik.
Nincs ezzel semmi gond, csak szokatlan ez a kétnaponta patcheljük dolog... ez szerintem a ló másik (bár kétségkivül jobb) oldala. Mondom, az egészben az a furcsa, hogy kétnaponta rájönnek, hogy finomhangolni kell valamit :)
Igen azt elkell mondani rola, hogy egyre csiszoltabb lesz ezekkel a javitasokkal. A vegen meg elhoditjak a jatekosokat az MOO sorozattol ebben a kategoriaban.
Oké, részemrõl vita lezárva, csak azt akartam mondani semmi egetverõ nem volt vele, nekem az egér kurzor megfagyás volt ami zavart az is több óra után jött elõ. És tetszett hogy foglalkoznak vele aktívan az után is hogy eladták a játékot. Persze lehet csak azért védem mert kicsit megtetszett, elég ritkán jelenik meg játszható game a 4x kategóriából. Ennyi
Jaj mar ez pl mi ? Apro kis tweak/balance mi ? LOL + Fixed bug where players that turned off "Show Intro" option would get a crash when starting the Campaign
+ Fixed Ship Design Upgrade button so that it removes all but the hull and jewelry.
+ Fix for an exploit that allowed players to build improvements more cheaply/quickly than they should.
Nemértem mit vagytok úgy oda. Manapság kész játékot nem adnak ki. Évek óta ez a tendencia, mégis mindíg mindenki fel van háborodva a sok patchtól. Örüljenek neki vazze. Van olyan gém ami iszonyat bugosan jelenik még és nem nagyon csinálnak hozzá patchokat....
Én örülök neki ha javítgatják szépen a játékokat.
Mint írtam a bugok csupán kisebb része. Amit idéztél abból láttam a "not in empire" ill. a "memory fix". Minden más tweak/balance/egyszerûsítés. Persze ha szó szerint akarod értelmezni a dolgokat, akkor több van benne, de azt próbálom már egy ideje magyarázni ez egy vásárlás után is támogatott játék és bizony ez a jó példa.
Pffffffff. :P Akkor egy kis olvasnivalo belole. Van benne boven bug.
+ Fixed Planetary improvements: Virtual Reality Center and Stock Exchange to be better.
+ Fixed Metaverse difficulty rating (doh!)
+ Fixed human-specific text in Events.xml
+ Fixed display name for Battle Stations Mark IV
+ Fixed Ship Design Upgrade button so that it removes all but the hull and jewelry.
+ Fixed Fleets with 0 moves bug.
+ Fixed Fleet movement exploit where you could remove a ship and the fleet got its full moves restored.
+ Fixed GNN Goto bug on Planet Details window
+ Fixed bug where players that turned off "Show Intro" option would get a crash when starting the Campaign
+ “Invasion Cheese” effect removed where planet populations after the invasion were incorrect.
+ MEMORY FIX: I’ve implemented a more efficient and thread-safe way of destroying scene nodes when they are no longer in use. This will speed up ALT-TABs and cut down on memory usage significantly.
+ Fixed a GNN Goto button popup bug in Planet Details screen
+ Should fix auto-save issue some have reported (multithread issue).
+ Fixed the problem where the game was reporting “Not in an Empire” for some players who are in an empire. The code that checked for valid empire data was requiring the presence of a website URL; that information is now optional.
+ Fixed a bug in classGalaxy::CalcGameDifficulty(); it was including the first minor race in its calculations.
+ Fix for an exploit that allowed players to build improvements more cheaply/quickly than they should.
Szerinted nem lehetett jól játszani az 1.0-t? Van akinek fagyott, van ahol a memóriát telítette be szép lassan, de ez nem egy dungeon lords. Ha vennéd a fáradságot és elolvasnád mit javítanak. Inkább tweakelés mint bugok írtása. link #168
Ez inkább furcsa... ugye elõzõleg volt téma, hogy egyfajta védelemként használják a patcheket: akkor védtük a céget, hogy ez korrekt megoldás hiszen lényegében az 1.0 verzióval kipróbálhatod, mert az is full játszható... most, hogy kétnaponta jön ki patch, kicsit olyan feelingje van, mintha 80%-osan adták volna ki, azt ontják magukból a patcheket. Nehogy már két nap alatt képesek legyenek módositani, kitesztelni, kiegyensúlyzni a változtatásokat. Annyire azért nem egyszerû a program :) Mindegy, várok egy kicsit, hátha enyhül ez a patch áradat :)
Én mielõtt ilyen kérdéseket föltennék átovasnám a fórumot, ami 160 hozzászólásnál nem lehet probléma. Viszont ha már kicsit gondolkodnék akkor talán a patch szóra rákeresnék, még egyszerûbb. És igen, tudom hogy fölöslegesen írom le mert semmi nem változik, csak épp most lett kicsit elegem. A másik meg, nem biztos hogy jó ötlet a közvetlen belinkelés, pont ezért adtam úgy meg a linket ne mutasson már vissza egy fórumra.
Nekem is volt ez, de miután újraindítottam a gépet ment. Alliance-t nem tudom, egyenlõre a kampány uccsó pályáján vagyok ott meg alapból adott mindenki. VAlószínû ott kéne megjelennie ahol a make peace..., surrender, attack opciók vannak
Egyébként az a vicces, hogy elvileg kijavították azt a hibát, amikor területemen belül nem tudnak mozogni a hajóim, mert azt írja területen kívül vannak, de gyakorlatilag nekem ugyanúgy csinálja :D. Fõleg közvetlenül betöltés után...
+ IMPORTANT NOTE: Your ship designs from 1.0D1 and before will NOT show up in this version. We have updated this version so that the ships contain their own unique version ID so that when we do FUTURE updates, your ships will still work. But we didn't implement this until now (now that we have seen the sophisticated ship designs people are creating). So we apologize in advance for that, but it shouldn't be a problem going forward.
+ AI puts more priority into colony ship speed over colony ship range.
+ AI Heavy fighters now have more focus speed than range in their designs.
+ AI at "bright" or higher intelligence will make guesses (simulated intuition) as to whether a path is safe for a transport *experimental*
+ Fixed GNN Goto bug on Planet Details window + Fixed bug where players that turned off "Show Intro" option would get a crash when starting the Campaign
+ Added option to turn off trade route lines
+ Planetary bombardment will cause a new planet texture to be created to reflect lowered quality
+ “Invasion Cheese” effect removed where planet populations after the invasion were incorrect. + Drop down icons (for ships and improvements completed) will no longer get “stuck” if another window pops up while the icon is falling down the screen.
+ added Difficulty index to save game code so that even if the game difficulty changes, the users will still see the one they started out with
+ Improved tooltip handling
+ Improved slider controls
+ There have been some changes to the graphics nodes in order to make them look decent when textures are turned off.
+ There are now a ton of new graphics card options. Note that these have not had the same kind of wide scale testing as the other options.
+ Graphics card throttling. This should eliminate all known "random" CTDs. Heat. Users who experienced this issue should be aware that this may be an ongoing issue with other new games they purchase that make use of the newer GPU features. ATI/nVidia are now running their cards very hot when all the goodies are used. + Starbase Production Modules now assist Planetary Research
+ MEMORY FIX: I’ve implemented a more efficient and thread-safe way of destroying scene nodes when they are no longer in use. This will speed up ALT-TABs and cut down on memory usage significantly.
+ Social Production Ability enabled.
+ Fixed a GNN Goto button popup bug in Planet Details screen
+ Should fix auto-save issue some have reported (multithread issue).
+ Right-clicking improvement-complete icons will now scroll to planet that built the improvement
+ New ship weapons and defenses for Good aligned players: -Telepathic Defense -Subspace Rebounder -Dynamic Shielding -Arnorian Battle Armor
+ Fixed the problem where the game was reporting “Not in an Empire” for some players who are in an empire. The code that checked for valid empire data was requiring the presence of a website URL; that information is now optional.
+ Fixed a bug in classGalaxy::CalcGameDifficulty(); it was including the first minor race in its calculations.
+ Trade Goods and Galactic Achievements now transfer their benefits when ownership of them changes. In the case of Trade Goods, ownership of the Trade Good is transferred and the old owner no longer has use of the Trade Good.
+ CalcAbilities() is now called whenever a civ acquires/loses a special improvement.
+ Fix for an exploit that allowed players to build improvements more cheaply/quickly than they should.
+ Lots of AI tweaks to improve social handlings, particularly for the Terran Alliance AI.
A kartya alkalmas a legtobb mai effekt megjelenitesere. Persze egy akcio jatekban zavaro ha ezt 10 fps-el produkalja, de ha itt produkal 10 fps-t attol ez a jatek meg jatszhato. Nem magaval az 5200-essel van a gond, hanem valami massal.
jo jo ,de a játék grafikai szinten (amit eddig látta,m egy másik gépen/képeken)ig2 szinten mozog talán kicsit jobb(persze lehet hogy tévedek nem méjedtem nagyon bele)szóval gond nélkül kéne futnia....
Egyebkent ki milyen fokozaton jatszik? En hanyagolom a kampanyt (az itt leirtak nem gyoztek meg hogy kell az nekem), de normal fokozaton siman legyalaznak szinte minden teruleten... Nyilvan valami jo "kezdõ-kombó" kellene, de meg nem jottem rá mi is az
azért sem értem mert nincs egy hiper nagy grafikája a játéknak szóval elméletileg simán kéne mennie