A héten mutatják be az új Ford Fiesta-t, kifejezetten nõknek. :)
Ki vállalná be?
ezek az uj árak mikor megjelent a piacon.... hogy az amit irtál mennyit ér....hmm...nem bántolag de nagyon nagyon keveset..mondjuk mint egy jobb álapotú Ford Escort 1986 os évjárat standard modell, nem sport..
Valaki megtudná mondani, hogy egy 1986-os ('79-'86) utolsó szériás Ford Mustang GT500 targa verzió körülbelül mennyit érhet? Az autó nem éppen a legjobb állapotban van. Az eleje törött, a kaszni rozsdás, de átrozsdásodva nincs. Elsõ ülés nincs. A motor valszeg mûködõképes, de 10 éve nem volt beindítva xD.
2000es akkor az már mk3 as elvileg az alkatrészek nem drágák, cromax nál megveszed az alkatrészt és szerelõd beszereli, márkaszervíz csak átbaszás.. motor milyen? ha dizi akkor lehetnek gondok, ha benzines akkor menni fog semmi gond nélkül!
Szeretnék új autót venni, és most van lehetõségem megvenni egy franciaországból behozott 2000-es Ford Mondeo sedant, klima, légzsák, rádió meg minden kb. 850 000 forintért.
Állapotáról csak annyit kell tudni, hogy 70 000km van rajta és a hátsó ütközõjén van egy kissebb repedés, amit akár meg se kell javitattni, mert tényleg nem vészes.
Azt szeretném megkérdezni, hogy egy ilyen Ford Mondeo feltartása mennyire költséges. Drágák rá az alkatrészek ha esetleg mehibásodik valami? Drágább mondjuk mint egy Ford Escortra?
Azt hiszem többet tudsz segíteni... Nincs ilyen kocsim, csak szeretnék. Meg szeretném ismerni. Jót, rosszat, széria hibát, vagy egyéb hasznos információ kéne hogy el tudjam magam kötelezni a márka mellett. Megéri e...?
Segítséget szernetnék! Olyan probláma áll fen, hogy a 2 óra köztt a fedélzeti sz.gép kijelzõje semmit nem mutat!! Az auto ba cs-s navigáció lenne, de az eredeti radio nincs benne! A kettõ közt van e valami összefüggés, vagy valki találkozott e már hasonló tologal? Elõr is köszönöm!!
A régi Galaxy 1:1-ben egyezik a Seat Alhambrával, még egy gyárban is készültek. Az új már egyedi fejlesztés, de a PSA konszern HDI dízelmotorjait kapja, mint minden Ford, ha nem benzines agregáttal veszed.
Érdekes,mert én látok negatív írásokat is! Persze ez nem jelent semmit,de mindenki a saját lovát dícséri,és sok ember még magának sem vallja be, hogy rosszul választott. Ezért fontosak a negatív ítéletek,és ha összevágnak jobb résen lenni,mert más hibáiból tanulni olcsóbb.
Sziasztok! Nemsokára Ford Galaxy tulajdonos leszek, és érdeklõdnék mik a tapasztalatok(már ha van), mire kell figyelni, mik a betegségek meg hasonló. Elõre is köszi!!
Ja és még hogy az állófûtést, hogy lehet kikapcsolni mer nincs hozzá külön programozó:D
Én is így vagyok ezzel. Talán majd a következõt. A pöckölgetõs vs fullautomata váltási mód is tetszik.
tuti nem bánod meg, mostanában néha hajtok egy DSG váltós Seatot, nagyon meg tudnám szokni, sztem ez a legjobb extra egy nem sportautóban. Mondjuk az dízel és fejlettebb automata.
Így csak akkor ajánlható, ha nem zavar a 2,0 benzines + automata fogyasztása és kis késlekedése :D
Automata váltó egyre jobban érdekel, lehet öregszem Û:)
Jól néz ki. Automata szerintem csak akkor éri meg, ha sokat mész városban, és nem akarsz idegbajt kapni az araszolgatástól.
Nem túl nagy szám autó a Mondi, de ha nem akarsz villogni, akkor jó. Sok hely van benne, utastérben is, meg a csomagtartóban is. Ez az 5 ajtós kifejezetten jól rakodható.
Mondjuk a beltér ergonómiailag sokkal jobb egy francia kocsiban, kb százszor kényelmesebb egy Laguna, de hát francia...és a francia autóknál sosem lehet tudni.
A TDCI Mondeokra panaszkodtak (nem elsõkézbõl tudom, hanem egy TDDI tulaj ismerõsöm mondta ), hogy sok velük a hiba. Emellett állítólag nagyon mennek. Júniusban egy TDCI-t mondjuk saját szememmel láttam pályán 200-as TEMPÓVAL menni. Na az lehet, hogy 250000 futott km-nél már nem fog élni.
megnéztem jól nézki,2es moci nagyon jó,bár automata váltós,nem tom én keresnék egy manuálisat a helyedben,Ghia s felszereltség magáért beszél:) mk3 as oknál a dizeleket javasolják nagyon,persze ez attól is függ mire akarod használni szal Mondeo val jól jársz mindenképp,veri a Vectra és Octavia t, alkatrész nem drága,és nem kell vele sûrûn szervízbe járni!
jaqh igen ha turbó diseles autót veszel ne kövesd az átlagvezetési stílust hogy disel és elváltok 1800-2000-es fordulatnál! huzasd bátran 3000-3500 ig had dolgozzon a turbó!
a mondeók a ford focus utánni népszériák közé tartozik hasonló a ford focushoz csak csicsásab és picit modernebb!
Ha nagy 4 vagy 5 ajtós vagy esetleg combit veszel akkor minden féle képpen turbodiselt vegyél!
a focusoknál az a gond hogy kis motorral csinálják (90w és 75 lovas a mienk vagy fordítva :S) de a turbó miatt nagyon jól gyorsul bár igaz 2000feletti fordulatnál kapcsolcsak be a turrbó emrt ott már leadja a nyomatékot de onann is jól gyorsul turbóval! (persze ennek kicsit a fogyasztás az ára)
én is most akarok venni 1-2 hónapon belül egy ford focus kombit 2000-2002-es évjáratig 20% elvitelre lízingre! fateroméknak is ez van és nekem nagyon tetszik illetve ezt is én vlasztottm ami most van :D
tudom nem hirdetotabla de valakinek hatha joljon: van egy ganr. gyari Ford alugarnituram 15-os 195/50-es gumikkal Marangoni Heron a gumik szinte tok ujjak 35ert megvalnek az egesztol kepet dobok ha kell valakinek
92-es amúgy nekem már csak optikai tunying kell és kész, ezen még 1 karcolás sincs kb 1hete lett urja festetve (fekete, 2 réteg alapozó -> 4 réteg festék -> 2 réteg fényezés)
:),az a faja!! egyebként hány éves kocsi? mert Mondi 95os,van rajta kintt pár kis esztétikai hiba,fehér kocsi,ami most nyáron kerül orvoslásra,motortér karban van tartva ott nem látszik a kor:)
nekem még vennem kell 4db alufelnit + 2 szemöldök + B oszloptól sötét üvegeket és háturra 2 db kristály lámpát és ennyi szerintem ja még vennem kell egy klímát nyárra vaze (mostmár belefér, idág volt összesen 60LE)