A BMW az E39-ig igazi BMW. Onnantól fogy a "fíling". Pl. az E60-ast vezetni kevésbé élménydús vezetni, mint egy 5-ös Golfot. Igaz, sokaknak nem az az érzés kell, de nálam inkább az dominál . Igaz én már túl vagyok lassan az 500ezrediken.
hát figyelj,nekünk 15 éves 3-asunk van,megbízható minden téren,és abszolút nincsenek nagy igényei,persze amit én linkeltem az egy 7-es,és más kategória,dízel,3 ezres motor,egy luxus sportautó lényegében,totalcart tudom ajánlani,ott olvasgass utána,szinte minden autóról vannak írások,mikre érdemes figyelni,mik a gyengepontok,de ez az autó normál használat mellett egy kincs
Ez nekem is nagyon tetszik! Azon kívül, hogy tankolni kell van még valami hibája, amiért ne lenne érdemes venni egy közel 10 éves, hasonló bmw-t? Pl.: szerviz, jellemzõ meghibásodások, hibák...stb
Ok, értjük ezt, igazad van, de pl. hogy ne említsek nevet, mi van a polifarbe piros octaviáival, ami minden, csak nem piros , és a forgalmiban sem az van, hogy polifarbe szivárványszín.
mi a kérdés? gondoljatok bele,az autó színe azért van a forgalmiban,hogy könnyebben beazonosítható legyen,minden hivatalos ügyben. bármi miatt keresik az adott autót,a szín szembetûnõ. keresnek egy kocsit,minek a fényezése piros,de a matt fólia miatt nemlátszik,akkor az az autó rohadtul nem piros,hanem fekete. lényegében,az autó színe,amit látsz,az kell szerepeljen a forgalmiban.mindegy mi van rajta,fólia,fényezés,terítõ,hányás,ami a szín,az kell hivatalosan is írva legyen mindenhol.
Én meg olyat hallottam legutóbb, hogy teljesen mindegy, mûszakinál átírják a ténylegesre. Mondjuk tényleg jó lenne tudni mi az igazság. A fóliázásnál abszolút a Te verziód él, ismerek pár cégest, akiké telibe van fóliázva, de a fólia színének köze sincs az eredetihez.
am kíváncsi lennék,hogy ha pl.nem fekete autót fekete fóliával vonunk be akkor akkor új forgalmi kell? Azt olvastam,hogy elvileg igen,mert a színe végül is megváltozott,de van ahol azt írták,hogy nem kell,mert van egy pont az autón,ahol,ha az a szín van,mint a forgalmiban,akkor nem kell. Bár elvileg ezt a motortérben jelölték meg,vagy az ajtó keretében,de az ugye zárt ajtóknál nem látszik. Am ez a divat már 5 éve lejárt nyugaton. ..... Uncsim olyan 3éve haza ugrott németbõl egy alapjában fekete színû,de matt ZÖLDRE! fóliázott Porsche Cayanne-nal...hát ne tudjátok meg,"terep"járóként úgy gyorsult az a dög,mint egy vadászgép. Jó mondjuk az 500Le segített ebben :)
elvileg semmibõl.de a fényezett matt,selyemfényû (olyan,mintha megcsiszolgatták volna)...a fóliás meg annyira matt,hogy napfényben nem csillan rajta a fény...:S mondjuk ez így hülyén hangzik. hasonlítsd össze a két képet,amit én raktam,meg amit Te raktál,fel fog tûnni a különbség. Nem tudom mennyi lehet a matt fényezés,de a fóliázás egy BMW méreteiben olyan 250-400e-ig terjed,de ha egyedi színû fólia kell,akkor ez sokkal többe is fájhat. Mondjuk egy 760i tulajdonost nem fog földhöz vágni asszem :)
Amúgy mit szóltok hozzá,hogy lesz M7-es?(nem autópálya xD) Nincs hagyománya,de vevõi akadnának. Meg az S8 és a S65 AMG mellé lehet,hogy dukálna. Bár leginkább amcsiba és kínába lesznek komoly vevõkörök. Viszont lehet,hogy nem V12-es lesz,az egyre szigorúbb EU-s szabályok miatt.
ez ugrott be a matt fóliás bmw-rõl
az Alpina B5,ami valódi matt fényezéssel gurul ki..és kb. 2x annyiba kerül,mint az M-esek,igaz jóval ritkább is :)
Téged miért érdekelnek annyira az évjáratok? Amúgy google megmondja: 2003-2010 közben volt néhány facelift. Pontos évjáratot kép alapján nehéz mondani.
Szépek, csak annyi a gond, hogy nem ilyen "gizdázó autónak" tervezték, a pályán a helye, fájdalmas vele porigültetve májerkedni az utcán, amikor használható jóval többre is... :)
BMW lopásgátlós szelepsapka készlet, ingyenes országos kiszállítással. Könnyû megrendelés, a szállítást (ha van készleten) rövid határidõvel vállalom.
Minden érdeklõdõt szívesen várok a honlapon. Igazi jó ötlet ajándékba BMW tulajdonosoknak, vagy saját autóra optikai tuningnak. Minden BMW fannak kötelezõ darab! :)
Baja van? Nem padlóztam, csak a hangja érdekelt, még finomkodok vele, nem ismerem teljesen. De minden véleményt szívesen fogadok, ezért is raktam ide fel ezt (ha már legutóbb egy válasz után kiderült, hogy automata volt eredetileg...) Egyébként 92-es, no Vanos , sokkal többre, mint 9 mp, nem is számítok...
Valami ilyet szeretnék majd(egyszer) csak nem ilyen csicsás kerekekkel. Érdekes,de egy elsõ szériás e46,viszont a géptetõ facelift-es a vesékkel együtt. Nekem bejön ez így,az elsõ széria tökéletes(lenne) csak a vesék unszimpatikusak,de ezzel a kombinációval maga a tökély. Így simán átalakítások nélkül átlehet rá rakni a géptetõt? Valaki,hozzáértõ tud nekem válaszolni erre?
Még egy fontos tanács még eszembe jutott: Sok eladó(fõleg kereskedõk)szórakoznak azzal,hogy olyan extrákat írnak ki a hasznaltauto.hu-ra,amik az autóban nem is találhatóak meg. Pl: az autó digitklimás,közben odamész és kiderül,hogy manuális,de az is tartja a hõfokot stb.... Ha komoly a vételi szándékod kérd el a kocsi alvázszámát: 1.ha nem sumákol odaadja. 2.Itt a linken beírod az utolsó 7 karaktert,és kidobja a pontos gyártási dátumot,extrákat ahogy kijött az autó,még az eredeti színt is! http://www.rubmw.ru/vincode/eng/
Anno mikor e36 osokat nézegettem olyan is volt,hogy 96 os autónak hirdette az eladó,közben 94 es volt.........
Viszont ha a dízel döglik be,sokkal drágább az alkatrész. Én a helyedben 318at vennék,igénytelen munkásautó motorjuk van,falják a kilométert! 320d van ismerõsömnek õ azt mondja h 5 év alatt semmit nem kellett rákölteni és jól is megy,kifogták nagyon! Egyébként nem rossz dízelek,a régebbi e30,e36 dizelek nagyon rosszak,gatyád rámegy,de e46 nál már nem ez a helyzet,jó konstrukciók.
Vételnél figyelj oda,fõleg a benzinesnél,hogy ne csörögjön,ne adjon kattogó hangot a motor,pöccre induljon,és ha megnyomod 4-5 ezerig ne füstöljön a kipufogó.ha egy bmw nél vmi gáz van a futómûvel azt egybõl észreveszed,remeg a kormány,elengeded jobbra húz,nem a világ legnagyobb problémája,de ha ezeket nem tapasztalod,akkor egy problémával kevesebb. Motortérben,fõleg ha e46 ról van szó,ne legyenek szigetelõszalagos megoldások,biztosíték táblát is nézd meg,hogy nem-e látszódnak átkötések,szabadon logó kábelrengetegek. menetközben felhúzott ablaknál hallgasd,hátulról hallasz-e búgó hangot,ha hallasz akkor a differenciálmû kezdi megadni magát,bõven 200 ezer km felett járhat az autó(hiába 70 ezerrel hirdetik).
Nagyon függ a tényezõktõl. Én egy hosszú távokon használt dízelt választanék, de nem töröktõl. 1.8-as benzinesnél nagyobb a lehetõsége, hogy kifogj egy "hülyegyerek játszósautója"-t. És különben is, benzines BMW-bõl minimum 6 hengerest . Én nemrég vettem egy 92-es 6 hengerest, nem bántam meg, hogy nem dízel lett...
szerintetek hány km-ig bírhatja pl. az e46(nem faceliftes) 2ezres dízel? meddig érdemes venni? németbe a legtöbb 200e felett van.(tudom,nem km-t veszünk,hanem állapotot,de mégis). megölhetõk ezek a dízelek? A teherautók elmennek 500e,de akár 1,2M km-t is. Vajon a 320d mennyire lehet jó konstrukció? Abban bíznék,hogy a németek a jobb anyagi körülményeik miatt,esetleg költenek rá,ne adj Isten szervizelik is az autóikat. Szóval... 318i vagy 320d a jobb választás? a 2.0 dízel fõleg a fogyasztás,illetve a nyomaték miatt tetszik,a 1.8-as meg gondolom kevesebb hibalehetõséget rejthet(így benzines révén)..de ott van a városi 10-12liter fogyasztás. A dízel mellett szól még az olcsó,illetve ingyen üzemanyag.
z4 esen még jól nézett ki, de ilyen nagy felületeken már eléggé unalmas.SZVSZ. Nem arra célzok, hogy csúnya, de lehetne szebb is:]