nekem volt, felejtsd el. Max az újabb dti ha dieselt akarsz, amúgy csak 2.0 benzin. Baromi sok baja van a 2.5 td-nek és ha nem vagy jó autószerelõ, vagy nincs tele a pénztárcád, utálni fogod... Ha épp nincs baja, akkor szerethetõ, de általában olyan ritkán van. Csak hogy néhány dolgot említsek amik nálam és jónéhány omegás ismerösnél elõfordultak: Futómû, szilentek, motortartóbakok nem a magyar útra valóak. Adagoló ha beszarik - 300e a cseréje. Gyári lámpák(az összes omegánál) halogénnal semmit nem érnek. Takarékosnak nem mondható és túlzottan erõsnek sem. Én közel 1 év alatt 200-300ezret költöttem csak a szervízelésre(pedig maszeknál csináltam, és neki is omegája van, szóval még csak arra sem lehetne fogni), de azért egy icipicit szerettem is. kényelmes és 140nél még viszonylag csöndes is :)
Köszi, esetleg háttérképnek berakható -minõségû és kivitelû- képrõl tudsz? Ja, még nem is említettem: a másik kedvencem
û
Errõl a Lotus Omega-ról (de ha nincs akkor jó sima Opel Omega-ról is) szép, nagyobb méretû képeket nem tud valaki? nagyon szép, fõleg ha van alatta egy nagyobb méretû peres gumi, gyönyörû kipuffal, enyhe ültetéssel
üdv valakinek volt dolga közületek astra gsi-vel a 16 szelepessel kérnék róla véleményt
omegáknak nagyon lement az ára... ez jó kis gépsas (Y). a miénk 2.0-s benzines, 89es évjárattal. egyetlen gondja, hogy a kipofogó kb félévente elrozsdál és leszakad.
"A Vectra-utód Insignia 21 cm-rel hosszabb és 5 cm-rel szélesebb a kifutó modellnél, a tengelytávot 3,5 centiméterrel nyújtották meg. A képeken látható négyajtós limuzin mellett ötajtós ferdehátú és kombi karosszéria-változatok is lesznek. A korábbinál sokkal harmonikusabb és lendületesebb vonalvezetés mellett a karosszéria legérdekesebb részlete az elsõ kerekek mögül kiinduló, a hátsó lökhárítóra is áthúzódó, versenyautók sárvédõ-szélesítéseibe rejtett szellõzõit idézõ hokiütõ-vonal. Az utolsó generációs AFL világítás automatikája a kilenc alapbeállításból mindig a pillanatnyi fény- és látási viszonyoknak megfelelõt választja ki. Az elsõ utasokat körülölelõ mûszerfallal meghatározott utastérben hangulatvilágítást alkalmaztak, mely a jövõben a többi Opelhez is kapható lesz. Az elsõ- és négykerékhajtású kivitelben kapható Insigniát az IDSPlus aktív futómû továbbfejlesztett változata tartja úton, az Adaptive 4x4 névre keresztelt összkerekes rendszer azonos a Saab XWD-jével. Megjelenésekor három benzines és két dízelmotorral lesz kapható az Insignia, az erõátvitelt hatfokozatú kézi és automata váltókra bízták. Mind az öt motor teljesíti az Euro 5-ös elõírásokat. A legkisebb, négyhengeres benzines legnagyobb teljesítménye 140, a V6-os csúcsmotoré 260 lóerõ. A két új kétliteres közvetlen befecskendezéses dízel 130 illetve 160 lóerõsek. A késõbbiekben egy rendkívül alacsony CO2-kibocsátású EcoFLEX motor is kapható lesz. A villám felett Opel-felirattal kiegészített új márkajelzést viselõ Insignia elõször július 22-én, a Londoni Autószalonon lesz élõben megtekinthetõ."
1987-ben megjelent a 20seh motor "átfésült" változata, a C20ne. A német adózási és környezetvédelmi törvények miatt már csak 115le-t teljesített, szabályozott háromutas katalizátort és új computert kapott. Még ebben az évben megkapta az "év motorja" címet, mivel már ekkor teljesítette az EURO 2-es normát. Érdekesség hogy az 1,8-as és a 2,0-es (c20ne) motorral szerelt KADETT GSi-k menetteljesítménye megegyezik.
1985-ben a KADETT megkapta az év autója elismerõ címet. Még módosítottak a befecskendezõ-rendszeren (L-JETRONIC-ról LE-JETRONIC-ra). Megjelent az ötajtós "családi sportmodell" GSi is.
z eladási sikereken felbuzdulva a generációváltás (1984) utáni KADETT (E)-bõl már a modellváltás évében készítettek "sportváltozatot" , minek neve KADETT GSi lett. Tulajdonképpen az elõzõ modell hajtásláncát használták fel, de további egyedi (más modellekhez nem rendelhetõ) extrákat tartalmazott: Digitális mûszerfal, check controll, board computer, ködlámpák. A futómû a széria kadettokénál keményebb és immár alacsonyabb is lett, gázos lengéscsillapítókkal szerelték és 30mm-el tért el a szériamagasságtól. A lökhárítókat a lehetõ legkisebb légellenállásúra tervezték (0,30 cw), éppen azért, hogy a konkurenciával egyezõ gyorsulás (8,9) mellé legyõzhetetlen végsebesség és kedvezõ fogyasztás párosuljon (198 km/h). Még a motorháztetõt is légellenállási értéknek szentelték, a mûanyag opel-jel helyett fényezett embléma került a légbeömlõs géptetõre. Még a hátsó lámpát is "besötítették" a kor divatjának megfelelõen.
1978-ban egy átfésült modell, immár OPEL KADETT RALLYE COUPE néven. Meg kell említeni , hogy az autó hátsókerék-hajtású volt, és nem kevés rallye (innen a név) sikert ért el. Különleges egyedi fényezéssel és felszereltséggel került a szalonokban , a fiatalok valódi kedvencévé vált.
ez elöbb volt miat a Lancia Delta
miért nem nyertek vb-t?
Audi?
mindegy, a lényeg, hogy aki ilyet tesz egy mocsok...
Amire rá van ragasztva, annak a merevsége megszûnik, egyben dõl ki. Az abalkemelõ sin fogja szélvédõt és a keret vezeti, ebböl simán kibukik, mivel nincs tartása és apró kicsi darabokra hullott, hiába van a fólia egybe.
Nagy probléma 2X ráverni a szélvédõre mondhatom. Ilyeneken hülyeség is gondolkodni.:D Ha be akarják törni be is fogják, egyszerüen nem tudsz ellene tenni semmit. Legalább éjszakára álljon garázsban, meg kell próbálni forgalmasabb helyen parkolni napközben.