Egy kis segítséget szeretnék kérni. Fiat Uno 1.0 45 LE - rol lenne szó. Az lenne a problémám , hogy amikor tekerem a kormányt akkor fémes recsegõ hang jön a jobb elsõ keréktõl és amikor fékezek akkor is. a gumiharang sajnos elszakadt már azon az oldalon. Ismerõsöm azt mondja , hogy féltengelyes , a másik pedig azt mondja , hogy silent , vagy lengõkar. Kérdésem lenne , hogy volt e valakinek ilyen problémája esetleg és betudná e azonosítani pontosabban , hogy mi lehet a baj? Másik hogy mennyire para ez? Járhatok e vele igy addig ameddig nem csináltatom meg? Elõre is köszönöm a segítséget!
Az mitõl lehet hogy fékezésnél sípol a kerék, úgy hogy a fékbetét alig használt? (Amikor újonnan be lett szerelve nem sípolt, csak 5000km-el késõbb és egyre rosszabb). A kopottság jelzõ kis lemezek még egyáltalán nem érnek hozzá a féktárcsához. És csak 40 km/h alatt sípol kb, minél lassabb annál hangosabb
Suzuki WagonR+
Nekem se volt kopott a fékpofa, de be volt rohadva a fék,m és folyamatosan fogott. Úgy vettem észre, hogy nekem is lehetett hallani hogy "sípol", nézd meg esetleg, hogy az-e a baja, nekem szegedrõl nagykõrösig a felni is elég rendesen átmelegedett.
Kicseréltem a fékbetéteket és ugyan úgy sípol fékezésnél. Tesztbõl menet közben húzogattam kézi féket is hogy nem-e a hátsó dobokból jön a hang, de nem.
Ha esetleg be van rohadva akkor melyik része az? A féknyereg dugattyúját vissza tudtam nyomni mindkét oldalt, nehezen de mozognak.
Hát én ezt meg nem mondom, nekem clio II-esem van, és szerelõhöz vittük, fékhez otthon nem nyúlok hozzá. Annyit csináltam, hogy megnéztem, és nem tudtam visszanyomni se a fékbetétet se, gondolom a dugattyú volt beszorulva, de csak ki kellett nekem takarítani és még használható maradt minden.
A pofák széleit a tárcsa kiperemesedése miatt kicsit meg szoktuk reszelni. Így az nem ér a tárcsák pereméhez. Az szokott sípolni az esetek többségében.
A 6-os alkarész (( tartócsap )) általában ha nehezebben mozog akkor érdemes kiszedni kitakarítani, fonom csiszolópapírral az esetleges korróziót eltávolítani majd zsírral be kenni és a helyére helyezni. Ezek után siklania kell könnyedén. (( én grafitos kenõzsírt szoktam használni ))
Sziasztok Egy kb. 16 éves Ford Mondeo-nál világít a bal legalsó embléma, amin egy ember látható bekapcsolt biztonsági övvel és elõtte egy kör, szerintem a légzsákot szimbolizálhatja.
Konkrétabbat tud valaki mondani?
Hali! Biztos hogy új akksit kell venni, de azért megkérdezem, hátha tudja valaki, meg kíváncsi vagyok. Lett véve egy aksi 2 éve, kb egy évig volt a az egyik kocsival használva, de akkor is elég ritkán, és kb ugyanennyit volt kocsin kívül is tárolva, én nem kint a hidegben. Két hónapja van a kocsimban, mert zárlatos lett az akksija, és két hete lemerült. Feltöltöttem vasárnap, mentem vele pár km-t, és ismét nem indít, de nem járkálok vele sûrûn. Ennyi idõ alatt tökremehet egy akkumlátor, úgy hogy alig van használva?
Igen, a nyár végén velem ugyan ez történt. Mentem Pestrõl Balatonra,de amikor haza akartam volna jönni már nem indult..
Remélem olvassák még ezt a fórumot páran...sürgõsen szükségem lenne egy Mazda6 1.8-benzines bontott motorra!!! Aki tud ilyenrõl kérném azonnal jelezze nekem! Megadom a telefonszámomat és ha valaki megcsörget ez ügyben, vagy küld egy sms-t vissza hívom! Köszönöm!
06-30/294-4076
Jó estét. Fiat 850 vízpumpája valakinek elfekvõben? 4csavaros kellene.
Olyanban esetleg tud valaki segíteni, hogy miként tudom kideríteni azt, hog az autómban van e indítás gátló gyárilag. Követelmébnyként szerepel casco szerzõdésben, azonban fogalmam sincs róla. Az autó egyébként: Renault Clio, 2004-es, 1.2 16V, 55kw, d4fg722 motorkód.
Segítséget elõre is köszönöm!
Üdv!
100% hogy van benne, a kocsi könyvében talán írja is, hogy mit jelent a mûszerfalon villogó piros led, mert az jelezné ezt valahogy vissza tudtommal.
Ma lett kész. Ismeritek a tipust? 2hengeres boxer motor hajtja, összkerék hajtás. Steyr Puch Haflinger . Szép estét.
Üdv! Remélem jó helyen kérdezem, de érdekelne hogy valaki próbálta-e már a Castrol új szervizes szolgáltatását? Gondolom nem a legolcsóbb, ezért érdekelne ha valakinek van megalapozott véleménye, vagy személyes tapasztalata. linkz
Sziasztok!
Ford Fiesta 2003 (MK6): tud valaki instrukciót adni otthoni gyertyacseréhez? Kell hozzá spéci szerszám, vagy simán lehet cserélni?
Esetleg vmi guide lehet hozzá? Nem találtam, de hátha :)
Sziasztok! Van egy citroen xsara-m, 2001-es évjárat. Egy olyan érdekességet vettem észre, ha nagyon lassan (1-esben is alig) megyek vele, bal oldalról finom kis cincogás hallható. Szerintetek ez csapágy? Másik kérdés: mitől lehet az, ha 1-ből 2-be, még 2ből 3ba is mikor váltok, lehet hallani, hogy az autó nyikkan egyet? Én már gondoltam, hogy netán motor vagy sebességtartó bak vagy kipufogó felfogatása, de hallottam már olyat is, hogy ez a hátsó híd csapágy hibája lehet. Ti mit gondoltok? Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Kérdésem lenne ... Van egy 2001-es N16-os Almerám. Gyárilag központi záras, de távirányító nincs hozzá. Vettem egy távirányítós bicskakulcsot és a helyes beszerelésnél kicsit elakadtam, igaz megoldottam a problémát, de mégsem az igazi. A távirányító vezérlő egységének nyitó-záró kimenetét a kéziféknél található központi zár kapcsoló nyitó-záró csatlakozójára kötöttem, az indexvillogtatást pedig a vészjelző egyik csatlakozójára. Működik minden, de nem tökéletesen. Mivel a távirányító vezérlő egysége rá van kötve a központi zár kapcsolóra, ezért a kapcsolóval már nem lehet ki-be zárni az ajtókat, az indexlámpáknak pedig csak a bal felét villogtatja. Ha mind a négyet villogtatja, akkor irányjelzőzésnél is mind a 4 villog. A kérdésem az lenne, hogy hova kellene helyesen bekötnöm ezeket a csatlakozásokat? Csinált már valaki ilyet? A válasz(oka)t előre is köszönöm!
Dísztárcsa hátsó füléhez (ami a drótot tartja) keresek rugalmas ragasztót. Tud valaki ajánlani ilyet?
ha rugalmasat keresel, akkor én az FBS ragasztót mondanám
Egy egyszerü kérdés ! Van egy Suzuki swift 1.3 GL 2001-es autom 5 ajtos ! Még csak 5 honapja van saját autom tehát tapasztalatlan vagyok !!! Ha nem rakom rá a kerékagy porvédő kupakot a disztárcsa alá egy szezonba itt nyári szezonra gondolok lehet-e belőle nagy baj ( téli szezonba rajta volt ) ? Csapágy mennyire védett gondolom van még belöl is porvédő gumigyürű , szimering stb a kerékagy csapágy elött ?
semmi baj nem lesz, csapágynak van saját porvédője
Vettem légszűrőt MTZ 50esbe, de még nem szedtem szét az eladó azt mondta, hogy 3 db kell bele. Abba a hengeres tartályba kell beletenni, de a szűrőnek az átmérője nagyobb mint a tartály. Azt mondta ez a legkisebb méret, össze tudom úgy nyomni és beletenni? Teljesen jót adott és ezt így kell szerelni?
Sziasztok. A lengéscsillapító porvédő gumiharangja kicsúszott a helyéről és vissza kéne ragasztani, hogy takarja a szerkezetet. Valami tipp, hogy milyen ragasztóval lehetne ezt tartósan kivitelezni?
szia, igazából azt cserélni kéne, mert az új biztos jól megszorulna. de gondolom nem szívesen költenéd rá a szétszerelés meg összeszerelés költségét egy ilyen filléres alkatrész miatt.
szerintem először is torold meg jó alaposan a felületet, vagy fújj oda ha bírsz kompresszorral, hogy semmi por meg zsír ne legyen, akár zsíroldóval is mosd át biztos ami biztos, aztán szárazra törlés után sima szuper ragasztó megteszi szerintem, biztos hogy nem találsz speciális ragasztót erre.
de tényleg elgondolkodnék az újon, ha olyan a lengéscsillapító, hogy nincs egybeszerelve a rugóval, mondjuk hátul és különösebb felfüggesztés bontás nélkül ki lehet cserélni.
Tetőkárpitot, hogy lehet megcsinálni úgy hogy ne kelljen levenni? Ragasztósprayvel befújom azt a részt ahol lejött kb fél négyzetméternyi területen. nem lesz foltos a kárpit, meg tartós lesz a ragasztás? Egy ilyen újrakárpitozása vagy újraragasztása levétellel normálisan nem olcsó! Nem?
Szerintem ne gondolkozz abban, hogy nem kell levenni. Ha ugyan szerencséd van akkor sikerülhet is, de nem jellemző! Nekem a kombira 17 ezret mondtak, de ebben benne van minden, csak oda viszem az autót, és elhozom.
Érdeklődtem itt a környéken, azt mondták, hogy 30 lenne... Már annyit ráköltöttem a kocsira, hogy vehettem volna belőle egy ugyan olyat. Meg ki van lyukadva a légszűrő háza, ettől lehet hogy nem húz annyira? Az elején az oldalán a felső rész alatt van egy ökölnyi lyuk, ha benyúlok érzem a szűrőt. Bontóban itt a környéken nem találtam ilyet...
nem attól nem húz... sőt ettől még jobban kéne :D de ahol van a lyuk az nem a legjobb, ahogy nézem, ha henger és nem tábla alakú a légszűrő akkor bemehet felül a kosz ami majd szépen szétkarmolja a henger oldalát.
Tábla alakú, alul megy be a levegő és fent megy tovább a motorhoz... Hát akkor mitől nem húz? Nemrég szarvast fogtam vele, megcsinálták az elejét és onnantól lehet érezni azt, hogy lassan reagál a gázadásra. Nem jó a levegő keverék arány? Attól nem lehet, hogy vizes lett a szűrő és összement és nem úgy engedi át a levegőt? Utoljára szerkesztette: SzocsA, 2016.06.19. 01:02:05
attól lehet hogy fuldoklik, de igazából nem kéne ott víz legyen. a kerekek nem verik fel addig, bár ha terepjáró és terepen használod nem szóltam. másrészt meg sportszűrőket direkt olajozzák, de az teljesen más üzemmód a simát sztem megfojthatja a víz.
gondolom újabb autó az már elektronikusan állítja a keveréket magának, lehet a légtömegmérő, lambdaszonda kezd haldokolni, vagy lehet a pedáltól a bowdent nem jól tették vissza, lehet a motor kopott, lehet a szelep ereszt, szóval ez kb olyan tünet az autónál mintha azt mondanád az orvosnak, hogy hányingered van...
azért a légszűrőt kéne először cserélni, majd ha találsz bontott házat neki, aztán majd lehet továbbmenni.
Valakinek van tapasztalata Osram LEDriving LG LED DRL102 nappali menetfénnyel? Egy f astrába szeretném beszerelni.
Van egy quadom, 400as honda, felborult vele az öcsém, hazajött és mikor máskor akartam vele menni nem indul el, csak kattog mikor indítóztuk! Elromlott az önindító?
ott lehet beszorult valami, próbáld meg valami fával megütögetni, régi autóknál be szokott válni a módszer :D de szigorúan fával! ne ess neki valami irgalmatlan vascsővel az alumíniumnak :D
Az akkumulátornak az egyik pólusa eltörött, vagyis mozog az az izé amibe becsavarjuk a csavart. Meg a haver 6 volttal töltötte fel. 12 voltos az aksi. De a világítás jó rajta. Utoljára szerkesztette: SzocsA, 2016.08.25. 14:20:58
akksi csere mindenképpen kell akkor szerintem, de a relé kattogás is hibás relére utal. nincs valami haverod akinél kallódik olyan relé ami kell? mert ott könnyen ki lehetne próbálni aztán ha az megoldja kifizeted neki és kész, bár a 6 volt sem biztató és az önindító "kicsit" komolyabban megrántja az akksit mint a világítás. sztem nem érdemes viccelni meg is repedhetett sav is kifolyhat az akkumulátorból nem biztos hogy jól jössz ki ha megspórolod az árát. vagy majd produkál olyanokat hogy töltöttnek néz ki simán berobban a gép róla elmész valahová az Isten háta mögé leállítod szétnézel aztán már nem indul be, még világítás sem lesz mert annyira 0-ra merül. megértem hogy télire nincs kedved rákölteni, de tavasszal én vennék akksit is mindenképp.
Sziasztok. Van egy 1999-es Fiat Ulysse autóm 2000-res benzines motorral, és nem indul. nincs gyújtószikra és nem értem, hogy miért. Azt hittem, hogy az indításgátló, de miután kiüttettem és újraprogramoztattam a motorvezérlőt, nem oldódott meg a probléma. kicseréltem a gyújtótrafót, de semmi, megpróbáltam új felsőholtponti érzékelővel, de még mindig semmi. Ötletek?
Sziasztok! Vettem egy ELM327 bluetooth ODBII adaptert. Letöltöttem a torque androidos progit, de nem tudja kiolvasni az adatokat. A bluetooth párosítás rendben, de a torque az ODB protokollok keresésekor nem találja meg az autó adatait. Az autó: Chevrolet Lacetti 2005. 1400cm3 Van erre ötletetek? Más progit kelene használni, vagy az adapter nem ismeri az adott típuast? Az adapter fekete műanyag tok, narancssárga lila matrica, öt led, kb 9cm hosszú. Gyártó nincs megadva rajta.
nekem is van egy ilyen, de nem jó semmire, ha valami noname, nekem se olvas ki a kocsiból semmit, pedig tudom hogy van benne 1 visszatérő hibakód
Mert nyilván ész nélkül megvetted, mint ahogy az lenni szokott a hozzá nem értő embereknél. Utána kellett volna nézni, hogy mely autók ECU-val kompatibilis. De ilyet ne feltételezz, hogy nem jó semmire. Arra biztos nem jó, hogy átprogramozd, az 1000%
Köszönöm. Az ELM327 mint hardver nem kompatibilis, vagy a Torque szoftver?
Mi lehet a különbség egy gyártó két hasonló motorja között, ami miatt egy ilyen alap szabványos felületet az egyik kezeli, a másik meg nem? Más a protokoll, az adatformátum, vagy valami egyéb?
Az ELM327-ből is több verziószámú létezik, az enyém 2.1-es elvileg.
Üdv. mindenkinek! Egy 1998as Fiat ulysse 2.0B 121LE (motorkód: RFU) kapcsolatban szeretnék tanácsot vagy segítséget kérni. Eddig nem volt vele különösebben semmi gondom eltekintve egy kis hullámzó alapjárattól. Viszont a napokban furcsán kezdett viselkedni, kb 2500-3000es fordulatig a megszokottan jól gyorsul viszont ettől kezdve egészen 4500- 5000ig visszaesik az ereje, sokkal lassabb a gyorsulása és úgy lehet érezni mintha kicsit dadogósan járna, majd amikor eléri a 4500- 5000-es fordulatot újra meglódul és a normális ütemben gyorsul tovább. Viszont ez a jelenség nem mindig áll fenn, semmi rendszert nem látok benne, előfordul elvétve hogy nem is jelentkezik. Tegnap délután pl. egész hazáig (20km) egyszer sem jelentkezett. A gyertyákat már kicseréltem NGK előírtakra, de a helyzet semmit sem változott. Van vagy volt valakinek már hasonló tapasztalata vagy valami tanácsa hogy mi okozhatja ezt? A segítségeket megköszönném.
Tisztelt fórumtársak! Szeretnék egy kis hirdetni valót, kiírni. Márka független autó szervizünk vállalja gépkocsik teljes körű szervizelését, javítását, mint például időszakos karbantartási munkát, futómű javítást, fékjavítást, kuplung cserét, kipufogó javítást, műszaki vizsgáztatást, autóklíma tisztítást és ezen kívül még sok-sok más szolgáltatással is rendelkezünk. Cégünk célja, hogy minél gyorsabban elvégezzük a javítást precízen és minél olcsóbban, hogy az ügyfeleink elégedettek legyenek. További információkért hívja a 06 70 500 0453-as (Marton Bence) számot vagy írjon e-mailt a [email protected] címre illetve látogasson el hivatalos web oldalunkra is a www.flopex.hu-ra.
Köszönöm hogy elolvastad! :)
Sziasztok! Márciusban vinnem kell az autómat műszakiztatni. Műszakilag minden rendben vele, viszont a hátsó ablakok és a hátsó szélvédő le van sötétítve, valamint az első szélvédőn van egy kb 10 cm-es "sötétítés". Az autót használtan vettem, ráadásul magasabb beosztású rendőrtől, de ennek ellenére azt hallottam most, hogy a sötétítések miatt nem fog átmenni a műszakin, sőt, ha rendőr megállít, a forgalmit is elveheti és vizsgára kötelezhet az NKHnál... Ez valóban így van?
A leírásod alapján szabályosnak tűnik a fóliázás, de műbizonylat legyen nálad, és nem fog kötözködni senki.
Sziasztok! 20-án vettem egy 2003-es 1,9D 116 LE V40-et kereskedésben. Óra szerint 186k km. Elötte 2x néztem meg, nem tapasztaltam hibát, de gyanús volt hogy mind2x meleg motorral próbálhattam ki. 21-én reggel (kb -5fok) 2 izzításra szépen röffent, szép hang, szép alapjárat, de amint kezdett átmelegedni (kb 5perc)az alapjáratom ingadozni kezdett kb 700ra. Elindultam vele és a 2. sarkon lefulladt menet közben kb 30nál. Újra indítani csak kis gázadással tudtam, majd kb 20-30m és megint leállt. 2 szerelőt kérdeztem (egyik sem diesel mágus) elsőnek az üzemanyag szűrőt mondták. 23án jár le a három napos visszatérítési határidő. Az auto egyébként nagyon rendben van, semmi kosz a motortérben, futómű, kormány, fékek rendben, minden feszes az autón. Átírva 850k volt. A dilemma: tök tuti auto, csak megállt és hétfő elött nem tudjuk meg mi a baj, lehet komolyabb is. Szeretném kérni aki járatos adjon tanácsot, hogy javíttassam, vagy mondjak le róla! Köszönöm!
Nekem is elsőre az üzemanyagszűrő ugrott be, de mivel nem tudtam magyarázatot adni arra, miért csak hőmérséklet változásra, lehet valamelyik szenzor haldoklik, egy diagnosztikát megérne a dolog.
Sziasztok! Végül megtartottam a V40-est, vizes volt benne a gázolaj. (szűrő csere, tank tisztítás) Azóta 2k km-t mentem vele gond nélkül.
Szeretnék abban segítséget kérni, hogy a bicska kulcsaim nem vezérlik az ajtó zárakat. 2 gombos. Netet átnyálaztam, de ehhez az évjárathoz (2003) nem találtam semmit, S40-es leírást találtam csak. Abból lehet gond, ha kipróbálok más metódust? 1 2 Utoljára szerkesztette: enncsibaba, 2017.02.26. 08:18:18
Sziasztok. Peugeot 307 2007es. A kérdés, hogy milyen folyadék folyhat a pedálok előtt a szőnyegre? Ma vettem észre hogy tocsog. Szagát nem érzem,tapintásra kicsit olajos.
Sziasztok. Peugeot 307 2007es. A kérdés, hogy milyen folyadék folyhat a pedálok előtt a szőnyegre? Ma vettem észre hogy tocsog. Szagát nem érzem,tapintásra kicsit olajos.
Valamilyen hidraulikus folyadék lesz, gondolom a kuplungtól, de igazából a fék is hasonló folyadékot használ, csak olyanról még nem hallottam hogy az visszafolyt volna. Sajna ez marja a festéket, minél előbb vidd el műhelybe és mivel látod, hogy elég komoly a baj a helyedben megkérnék valakit hogy vontatással jusson el.
De az inkább kesztyűtartó felöl szokott lenni vagy középső panelnál. Persze igaz, hogy a folyadék furcsa helyekre is elfolyhat néha. Kíváncsian várom mi lesz a vége remélem minden rendben megoldódik.
Hűtőfolyadék, és a középső panel alól folyt ki. Az, hogy csak tömítés vagy fűtőradiátor, még nem derült ki...
Nézni kell a folyadékokat, hűtővíz lehet a radiátorból. Ha nem fogy semmi folyadék, akkor lehet hogy kintről jön, nekem Clio mk2-nél a szellőzőnél folyt be az esővíz.
Sziasztok!
használ valaki JVJ 8871B 2 DIN navigációs fejegységet? Milyen vélemények vannak róla?
Köszi a válaszokat, előre is!!
Sziasztok!Skoda Feliciámon eltört a kipufogó cső, rögtön ott, ahol kilép a motortérből, és az alvázon menne tovább.Most olyan hangja van, mint egy versenyautónak...Kérdés a következő:Amíg el nem jutok autó szerelőhöz vele, használhatom az autót, bármiféle negatív következmény nélkül?
Másik kérdés: Múltkor szerettem volna hűtőfolyadékot cserélni.A leeresztő lényegében egy csavar, amit elkezdtem kitekerni.Egy darabig ment is, már elkezdett csepegni a folyadék.Ezután azonban a csavar se ki, se be...Valahogy sikerült megállítani a csepegést, és töltöttem desztillált vizet, de ugye komplett cserét nem tudok végre hajtani.A menet szakadhatott meg?Ha igen, mit lehet tenni?Fúrjam fel nayobbra?Vagy inkább bízzam ezt is szerelőre?Köszök minden segítséget előre is!
Szia. Ha nem a fejnél tört el, hanem ott lentebb ahogy írtad akkor nem lesz semmi baja használhatod így. Persze lehetne itt elvi kérdésekbe menni, meg mikroszkopikus szinteken kicsit nagyobb károsodást mérni mint normál üzembe, de igazából gondolom nem most akarsz európa kerülő túrára menni és hogy elszaladgálj pár km-ert ide oda nem lesz ott semmi baj. DE MINÉL ELŐBB TETESD RENDBE!
Több okból is, mert kicsit azért a kipufogó szelepek nem szeretik ezt a megváltozott üzemet, gondolnád, hogy miért mikor könnyebben távozik a gáz, az igaz, de nem erre lett tervezve. Vigyázni kell hová mennek a forró gázok nehogy valami műanyagot megolvasszon ott. Plusz arra számíts, hogy ha megállít a rendőr akkor megbírságolhat és meg fogja hallani az autót...
Mindegy ha akarod hajthatod egy kicsit, de lehetőleg ne most teszteld mennyi a motor maximális fordulatszáma meg ilyenek :D Szóval csak lazán.
Én a helyedbe visszahajtanám azt a csavart valahogy és ha nem csepeg örülnék, pléh az a hűtőborda nem olyan egyszerű azt felfúrkálni, jobb ha nem kell hozzányúlni, a hűtőfolyadékot meg leengedhető úgy is, hogy a az alsó vastag gumicsövet leveszed és ki fog az úgy is folyni. Valamelyik tipusnál nincs is ez a leengedő csavar, ezért szokták ezt a cső levételt használni mint univerzális megoldás. Nem tudom talán ferdén lett megfogatva a csavar? De akkor egész behajtás közben nagyon nehezen megy mert kb új menetet fúr magának, szóval azt észre lehet venni, meg attól hogy ferdén hajtották bele még ki szokott jönni nem tudom mitől szorulhatott meg.
Természetesen, még a jövő héten szeretném szerelőhöz vinni, csak ugye ma használnom kellett.A képen talán ki lehet venni, hogy pontosan hol törött el
A hűtővíz leeresztésről..Az a csavar nem a radiátorban van,hanem azon az alsó csövön, amit emlegetsz :) Nem hiszem hogy ferdén volt bele kapatva.Akkor nem is zárt volna rendesen talán.Megindult, úgy ahogy kellett.Csak néhány tekerés után állt meg.Nem tudtam kiszedni.És aztán visszafelé sem akart menni rendesen.Most nem csepeg.De ki tudja mikor kezdi el megint.Ezért szeretnék kezdeni vele valamit.
Nem lesz gond, lényeg, hogy ne feszítse a motorfejet, remélem volt valami tartója.
Nem feltétlenül ereszt ha ferdén van megfogatva igaz csak olajteknőnél láttam még ilyesmit, az ott nem eresztett, de engedjük is el azt a teóriát, lehet csak vízkő, fagyállóból kövesedés stb lerakodott és nehezebben jár, előfordul. Szerintem tesztelheted majd ha felmelegszik a hűtővíz, nagyobb út stb, aztán akkor van a rendszerben legnagyobb nyomás és ha annál sem csepeg, jó leszel vele. Ha meg csepegne, szerintem kérdezd meg a műhelyben, lehet sima csavarokra ilyen krémet vagy mit kapni amit rákensz a menetre és akkor jobban tömít, még kisebb eséllyel csavarodik ki stb. Nem ragasztó de valami hasonló :D Akkor olyannal megoldhatjátok talán, de még ilyen problémával nem találkoztam korábban, csak ötlet. Vagy ha ez túl drasztikus előtte lehet próbálkozni gumi tömítéssel is.
Sziasztok!Újabb probléma a Skoda Feliciával.Ezúttal motorikus :( Azt tapasztaltam tegnap, egy hosszabb út után, hogy az autó gyorsításnál erősen rángatni kezd.Különösen akor jelentkezett, amikor kicsit jobban odaléptem neki..Milyen esetekben fordulhat ez elő, hogy tudnám kideríteni a probléma okát?Nem sajnálom szerelőre a pénzt, ha úgy van, de az egyszerűbb problémákat hobbiból én szeretem megoldani.Előre is köszi!
Vásárlás előtt állok, de elakadtam. A kiszemelt egy 2007-es Jetta 110000km-rel. Ma szakszervizben átnézettem, rendben is volt minden....de: Az akkumulátor elég gyenge, cserét javasoltak. Viszont a hibakód kiolvasás során több fals kód is előkerült (ablakemelő motor stb,), de ezek működnek. ÉS van egy ilyen: "P0420-katalizátorrendszer hatékonyság túl kicsi" Szakszervizes szerelő szerint az akksi az oka, ha csere után is csinálná, akkor lambdaszondacsere... Saját szerelőnek is elküldtem és ő azt mondta ez biztos nem lambdaszonda, mert annak nem ez a kódja, de akár a motor túlzott olajfogyasztása is okozhatja...tehát akár motor probléma is lehet... Nyilván tudom, hogy egy 10 éves autó nem hibátlan, de azért motorgenerált nem szeretnék.. Van ötletetek, hogyan lehetne kideríteni, pontosan mi okozza a jelenséget? Az autó ellenőrzött előéletű, valós km-rel magánszemélytől. Látszólag a motornak semmi baja (nincs füst és a hangja is jónak tűnik). Előre is köszönök bármilyen segítséget! 1 napom van rá, hogy kitaláljak vmit!
Üdv: Zoli
hali ford fiestánál világít a 62-es szimbólum van mikor fél órát és elalszik van mikor napokig ég egyfolytában. lambdaszondák és katalizátor kicserélve fél éve, elvileg azokkal lehetett gond de mégis világít. előző tulaj nem foglalkozott vele én meg a végére akarok járni, a ford szervízben katalizátor cserét javasoltak de ezek 2 hetes szűrőt is kicseréltettek volna velem ha nem figyelek oda. katalizátor cserére meg 800 eurót mondtak, hát az nekem elég húzós.
tömítés meg hűtővíztartály kicserélve (utóbbi eléggé eltűnt, 2 naponta kellett felöntenem) elvileg nincs gond a kocsival de engem zavar a lámpa. tudja valaki mi lehet, kell-e foglalkozni vele? Utoljára szerkesztette: endorphinz, 2017.12.21. 07:05:19
Sziasztok! 2007es Peugeot 307 1,6 benzin-hez keresek szervízkönyvet. Tud valaki valami élő linket? Megköszönném