Hali! Ezzel nekem is gondom volt régen, mikor "repkedõ csészikékre" vadászgattam, de talán ez segít megtalálni a megoldást: Vegyél annyi "HOVEBIKE"-ot amennyit csak tudsz(occó!!), tunnigold fel õket(legerõsebb motor, lézerstuki vagy plazma,rakétavetõ, fedélzeti computer) és ereszd neki õket az ufóknak. Ha jól emlékszem a város eladható "hoverbike" állománya hetenként újul, és gondolom addig bõven "raidelsz" :))))) tehát lesz mindenre pénzed. Vegyítve a te harci taktikáddal adj kettõ vagy több hoverbike-ot a Valkyre Interceptoraid mellé, így megoszlik a az UFO-k ellentûzelése a három vagy több célpont között, és míg az egyiket püföli, a többi adja neki az áldást :) "Sok lúd, disznót gyõz" Remélem tudtam neked segíteni. Hali és jó vadászatot.
Van a harmadik részbõl XP alól futtatható verzió? Mert jópár hónapja "szereztem" egy olyan verziót, ami XP alatt futónak van mondva, de még nem próbáltam (A Win95, és 98-at még ugye támogatta, azzal nem is volt gond).
Tippre is kíváncsi lennék: Az ufó vadászatot hogyan lehet hatékonyan csinálni? Én pl csak nagyobb darab gépekbe ruházok be, rögtön az elejétõl, ami azt jelenti, hogy nem sok gépem lesz, mert egyszer csak elfogy a pénz. De a 3-4 megjelenõ ufó közül így csak egyet tudok leszedni, a többi lerakja a "cuccot", aztán mehetek az épületekbe harcolni. Ahol viszont szépen kapják az embereim az arcukba az áldást, a játék közepétõl gyakorlatilag úgy harcolok 10 emberrel, hogy egyiknek sem 100% az élete. A maradék 10 meg a gyengélkedõn haldoklik. Szóval elég húzós így...
Viszont az elsõ napon raidelni az ufós szektát alap dolog :)
Hali, ha még van itt valaki! Én is hosszú évek távlatából tudok róla beszélni, de a minap akadt a kezembe a CD-je, hát gondoltam nosztalgia ezerrel. Tudom, hogy korszakalkotó volt az X-com elsõ és második része, viszont nekem kezelhetõség és játszhatóság szempontjából a harmadik rész jött be. :) Tanács, ha valakit érdekel: A pénz és a tapasztalat nagyon fontos a játék elsõ és középsõ szakaszában. Mivel az elején még bõven rá vagyunk szorulva a város támogatására és hetenkénti appanázst kapunk, néha az akciók hevében észrevesszük, hogy se pénz, se lõszer se semmi. Ezért azt javaslom mindenkinek, aki még hajlandó leülni eme klasszikus darab elé, hogy játéka elején fõleg az elsõ hetekben, amennyiben lehetséges és akarja, hogy inditson számos "hostile" akciókat. Mivel ilyenkor csak egy "társaság" áll velünk hasonló "szimpatikus" pozicíóban (Cult of Sirius), õket részesítsük kimagasló figyelmünkkel. Ha sikeres az akció, márpedig miért ne :), akkor számos fegyver és egyébb alkatrészeket tudunk "rabolni" amit a "vásárlás" opcióban értékesíteni tudunk, így szerezve többlet pénzt és katonáinknak tapasztalatot a sikeres akciók után.
Másik, hogy beszéljek még a játékról, a vége felé, mikor már saját gyárunk lát el mindennel, a fegyverektõl a jármûvekig, és jóformán csak eladunk a városnak, elgondolkodtató kísértés, hogy azok a vállalatokat , akik néha nem értékelték, hogy UFO vadászat közben lekaptuk egy két épületüket,alkalmazva egy-egy "baráti" látogatás hogy közben "elbeszélgessünk velük". Elönyt is kovácsolhatunk ebból, mivel nem mindig jutunk el minden épületbe UFO vadászat sorûn, így hathatós információt szerezhetünk az egyes épületek és helyszínek felépítésérõl, illetve azok elhelyezkedésérõl. Persze nem kell aggódni, abból a cuccból amit ilyenkor szerzünk, és eladva pénzt, bõven kivásárolhatóak a vállalatok "békeszerzõdése" a hostile akciónk után. Ha valakit még érdekel a játék szívesen várom észrevételeit vagy jó tanácsait. Köszönöm és sziasztok.
mer akkor egy másikat ell megszereznem, pedig ezis cdkép és 500 megás minimum:D
hang van(kell, hogy legyen, oldgamesba írtam tippeket) intro-t nem tudom, nem emlékszem. ha nem a CD-s verzió van meg, akkor azért nincs. de amúgy nem tudom, van-e:D
akit érdekelnek X-Com-os dolgok, az nézzen át az Old game hívek topicba. Az elmúlt 50-100 hozzászólás szinte mind X-Com-os. elsõ második, meg apoc egyaránt.
Az eredeti XCOM körökre osztott stratégia: levezényled a saját körödet, majd az ellenfél az övég és ismét te jösz...
Az újabbak real-time mennek (mozogsz a pályán, az ellenfél is, majd valahol találkoztok). Beállítható, hogy ha valamelyik karaktered ellenfelet észlel, megáll minden és nem megy tovább, míg nem döntesz. Meg beállítható az is, hogy a klasszikus, körökre osztott stílus legyen.
Egyik sem "könnyebb" vagy "nehezebb", Más játék stílust igényel... A real-time kicsit nehezebb, mert könnyû elnézni valamit és ha nem veszed idõben észre, akkor elhullik a fél csapatod. A körökre osztott meg inkább a sakkra hasonlít. Nem tudhatod, hogy amikor beállítod a körödet, hol lesz az ellenfél...
Egyébként az ilyen körökre osztott cuccban a legjobb (szerintem) a Command Mission sorozat (2. VH, csaták). Beállítod, hogy a következõ körben (1 percben) melyik egységed mit tegyen, majd a gép a saját lépéseit és megnézed "videón", hogy mi történik. Aztán leáll minden az új helyzetnek megfelelõen és újra beállíhatod a következõ percre a prancsokat...
még nem játszttam komolyabban vele. mi ez a körökre osztott kapcsolhatóság? hogyan könnyebb?
Általában én is szeretek minden ellenfelet letakarítani a pályáról. De nálam valahogy úgy jöttt ki a lépés, hogy mire felépítettem volna a a mûhelyeket és megindítom a gyártást, addigra a fél idegen dimenzió épületetit leromboltam volna ezzel a módszerrel. Akkor meg mit szüttyögjek? Csapatom elég tápos volt, úgyhogy nekivágtam így. Majd legközelebbi játéknál (talán 5 év múlva)megfogadom a tanácsaitoka.
Én legyártottam a legjobb repülõkbõl kb. 4-5 darabot a legjobb fegyverekkel, sok pajzzsal és az idegenek dimenziójában gond nélkül szépen sorra irtottam ki velük az ufokat. ;)
Hát az a trükkje, hogy orrba-szájba kell építeni a Worshopokat és akkor halad a termelés (Toxin folyamatosan, új ûrhajókba a rakéták/pajzsok folyamatosan, aztán még az egyszeri de nagyobb tételek: toxin pisztoly, új személyi páncél, flottányi új ûrhajó). Aztán ha megvannak az új ûrhajók meg fel vannak szerelve, akkor át az idegen dimenzióba, ott leírtani mindenkit és annyi. A "Teleraktam pajzsokkal, így általában kihúzta addig, amíg elértem vele az épületekig" ezek után értelmetlen mûvelet :)
Egyszer én is végigtoltam a harmadik részt. Jó sokat szütymögtem, mire a végére értem. :-) De szerintem egy jól sikerült kis játék. Sok újítást belevittek az elõzõ részekhez képest, ami nem vált hátrányára. Bár pl. a foldi jármûveket soha nem használtam. Egyszer kipróbáltam, aztán annyi. Meg a gyártás, ami nagyon sokáig elhúzódott. Az idegen dimenzióba is azzal a járgánnyal jártam csak, aminek olyan nagy volt a raktere. Teleraktam pajzsokkal, így általában kihúzta addig, amíg elértem vele az épületekig. Max. ha lebénították, akkor load :-) Visszafelé meg addig csücsültem a lukban, amíg újra fel nem töltõdött a pajzs, aztán usgyi! :-) Mókás volt, hogy a végsõ animációban a legjobbnak számító géppel jöttünk haza, holott mindvégig egy furgonnal repkedtem :-D Az elõdök tiszteletére én mindig körökre osztottan játszottam. Persze így kissé lasabb volt, de én elég nyugdíjas stílusú vagyok :-)
Röviden és tömören: tetszett.
Akkor javaslom, hogy nézd meg az Ufo: Extraterrestrials-t. Ez az eredeti koncepcióra épülõ új játék. Szerintem elég jó, és most fordítom, szóval hamarosan magyarul is elérhetõ lesz. Itt találhatod meg a fórum topicját, ha esetleg érdekel.
NoCD-vel sem megy. Amikor próbálja crackelni, a fájlméret ellenõrzésnél kiakad. Valami nyomorult verzióm lehet meg. Mindegy, köszi a törõdést.
Hopp. Találtam valamit. Elvileg egy NoCD patch megoldja a problémám. Bár elég furcsa, hogy "Runnable", "Playable" értékelésre maximumot adott magának a DosBox, mikor tömegével kommenteznek alul a népek, hogy problémájuk van. Holnap megírom mire jutottam ezzel.
A #39-ben amit írtál. Emlékszel, hogy hol találtad meg? Google-n nem találok megfelelõ "bejegyzést".
Nekem egy X-com: Apocalypse XP nevû verzióm van. Gondolom nem win95-ös változat, hanem xp alá készített/frissített. Valamit ír is errõl egy txt fileban, de olaszul van, és nem értem. XP alatt tökéletesen fut is, csak a vdmsound nevû progi segítségével jó a hang, mert anélkül akadt. Mondjuk nekem egy SB hangkártyám van, de a laptopban csak beépített hangchip van, és azzal is jó.
Ja, be van állítva a hang. Telepítés után az Auto Detect felismerte SB16/AWE32-nek azzal a beállításokkal, amik a DosBox config fájljában vannak. A Sound Test is rendben volt, és az intrót is hanggal néztem végig probléma nélkül.
Milyen XP-s verzió van? Nekem Dos-os telepítõ CD-m van, DosBox alól telepítettem és futtatom. XP alá is telepíthetném, akkor megy is a játék, de hang nélkül (nyilván hogy az integrált AC´97-es rendszert nem ismeri fel). Hang nélkül viszont nem élvezetes.
Hogy a manóba lehet mûködésre bírni azt a játékot? A legújabb (0.70) DosBox-ot használom. A core=auto és cycles=auto alap beállítások egyértelmûen használhatóak, mert nem szaggat az intró (mint régebbi verziókban) és a hang is normális. Viszont amikor vége az intrónak egyszerûen visszadob DosBox-ba ahelyett, hogy kiadná a fõmenüt ahol tudnám indítani az új játékot.
Valakinek ötlete, hogyan lehet javítani?
És magyarul még jobb. :) Most játszom vele elõször magyarul, mert ugyan már 4 éve lefordítottam, eddig még nem vettem elõ újra. Annakidején meg csak angolul játszottam vele.
Nekem is tetszett a 3. rész. Jobban is, mint ezek az aftermatch triológia részek.
Komoly volt, hogy realtime-ban, ha a harcmódot normálon hagytuk, autofire-en hagyva a fegyvert és az emberünk már hentes volt, akkor szabályos zárótüzet nyomott az ellenre, ha meg lõttek rá, beoldalazott magától az oszlop mögé, majd tüzelve kioldalazott megint! =DD
Párokban érdemes minimum küldeni õket, hogy a köcsög agyzabálókat le tudja lõni a társad a másik fejérõl! ;)
Ui.: Nekem is az idegen pályán fagyott ki az épület támadásnál... =7
vagy, ha pofásabb géped van, akkor dosbox.(az install nem megy dosbox alatt, de a játék igen, az install mappát át kell másloni)
nekem az a gondom h xp-n eleg erdekesen fut nincs hangom es az eger... mintha teglat huznek nekted is ilyen?
Csak most töltöttem le az isot -eddig csak rip verzió volt meg-, de egészen más élmény így a játék! :D Egyszerûen remek! Eddig is jó volt, de zene nélkül egy idõ után egy kicsit meguntam. Így viszont remek! :)
Ha kell hozzá a magyarítás, az megtalálható a www.gandrus.extra.hu és a www.magyaritasok.hu oldalon. (mármint Apocalypse-hez) :)
Vááááh, azzal ne jáccál!!!! windows port igen szar... -sokszor kiakad, mert állat bugos. -sok hang nem müxik(pl introban csak zene van) -nem müxenek az idõbeállítások(az 5mp-nek köze nincs 5 mp-hez, teljesítményfüggõ, milyen gyorsan forog a földgömb...)
ha teheted szerezd be a dos-osat, patcheld 1.4-re.
(nekem van kis packom, abban benne van az 1.4 dos, meg a windowsos is, a régi 1.2-es hangokkal(amit jogvédelmi okokbõl szedtek ki, de sokkal jobb volt:D)
Köszönöm szépen a segítséget, igazán részletes. :) De mielõtt rászánnám magam a kipróbálására, felteszek egy kérdést. Win98, 333 MHz, 128 MB, S3 Savage4 (16MB). Ezen is megy? Szerintem nem igazán futna megfelelõ sebességgel ez a Dosbox. :(( Úgyhogy az eredeti kérdésem még mindíg aktuális sajnos. Ja, egyébként igen vannak akik a jó öreg Win98-at nyúzzák, és még csak nem is MSDOS-módban, mert képtelenség beállítani alatta a hangkártyát és memóriát. És persze azért, mert EZ VAN! :(
Ha az X-Com 1 vagy 2-vel szeretnél játszani, nem kell a Dosbox. www.the-underdogs.info Itt megvan mindkét rész Windows alá, Gold kiadásban. Eredetileg 95/98 alá, de tartalmaz egy patch-et (külön kell futtatni egyszer) ami mûködteti XP/ME/2000 alatt is. Mi kell még? Hajrá! :))
jó ég... tényleg vannak, akik a DOS-os játékokat Windows alatt próbálják elindítani, mikor van Dosbox?
na írtam régen egy rövid doksit vkinek a Warcraft ügyében a dosbox beállításáról. használat nincs benne, csak beállítás: (ez kb minden játéknak jó beállítás)
És akkor pár szó a DosBox-ról: Install utná a DOSNo.exe-vel indul, de még ne indítsd el. Kell pár apró beállítás, hogy a játékokkal is tökéletesen együtt mûködjön. A dosbox.conf file-t kell menyitni, akár egy sima jegyzettömbbel(Total Commanderben F4)
Egyszerû szöveges állomány, amúgy is mindenhez van infó, csak angolul a #-val kezdõdõ sorokban. Csak pár apróságot kell átírni:
-fontos: memsize=16 (alapból is annyi, csak azért mondom, hogy en írd át, mert vanak járékok, amik egyszerûen elképzelhetetlennek tartották Dos-os idõkben, hogy valakinek 16 megánál több memóriája legyen, így behasalnak, ha megtörténik, pl Toonstruck)
- core=dynamic (alapból normal, ami kompatibilisebb, de sokkal lassabb. életemben nem találtam semmit, ami dynamiccal ne ment volna, de normallal, vagy fullal igen. játékok szempontjából eleve dynamic)
- cycles=20000 (na itt a lényeg:D, milyen számolási ciklust emulálunk. nem tudom neked mhz-re lefordítani, de a 20000 kb egy jól megtermett 486-os.) (fontos még az is: a játék azért is szaggathat, mert a ciklusszám tõl alacsony, de szaggathat azért is, mert olyan magas ciklusszámot állítottál be, amit nem bír a géped. Egy átlagos 2 ghz-es gép jól elemulálgatja a 20000-et. de leget, hogy más játék más beállítással fut jól. errõl a következõ pontban)
- cycleup=1000 - cycledown=1000 (ez a 2 pedig: ha menet közben szeretnéd állítani a frekvenciaszámot(szaggat ézert lejjebb/feljebb venni, akkor Ctrl+F11, illetve Ctrl+F12 hatására ennyivel csökkenti/növeli)
- gus=false (Emulálunk Sound Blaster 16-ot is, beállításai szintén a config fileben (alabeállítások 220, IRQ: 7, DMA: 1 ,ezek átírhatóak, ha nem tetszik, pl IRQ 5-re, de így is jó miden játéknak), éppen ezért más hangkártya emulálása szükségtelen. csak lassul tõle minden, így kikapcsoljuk. GUS persze jó kártya, csak irdatlan nehéz beállítgatni)
- pcspeaker=true (ez az alapbeállítás, mardjon is, vagy meghalnak tõle a progik, mint, ha kikötnéd a gépbõl a speakert... dosban attól is meghaltak a progik (némelyik csa, persze))
- disney=false (Disney hangkártya... kizárólag a Barbie játékok használják:D marhaság, kikapcsoljuk)
Az alsó autoexec soraim így néznek ki:(magyarázattal)
[autoexec] # Lines in this section will be run at startup.
mount d e:\ -t cdrom -label ADELINE -ioctl -usecd 0 (a Windows E:\ meghajtóját a dos D:\ meghajtójává csatlakoztatja. valójában ennyi is elég lenne: mount d e:\ -t cdrom a többi csak azért van, hogy egy konkrét játék(LBA) felismerje a CD-jét.)
mount c dos (a "dos" nevû könyvtárat(amit a dosbox.exe mellett hoztam létre) csatlakoztatja, mint C:\ meghajtót) c: (odavált)
Fontos lehet még.. Sok játék installja kiakad, ha nincs a c:\ gyökerében autoexec.bat, illetve config.sys. Így érdemes lehet egy üres autoexec.bat, illetve config.sy snevû file-okat létrehozni a "dos" mappába.(persze csatlakoztathatod te az egész C meghajtódat, csak ahhoz sok memória kell, érdemes csak 1 könyvtárat fenntartani erre a célra)
van még kismillió beállítás a congif file-ban ami érdekes lehet, pl a "sensitivity=100", amit akkor kell állítani, ha gyorsabb egeret szeretnél(pl lassú az egér Warcraftban)
Egy eredeti Dos-os játék Windows-os környezetben szörnyû hangokat produkál, mert a Windows SB emulációja nulla. Még ha fel is teszel pl VDMSound-ot(amit én néha a mai nepig nem tudok bekonfgurálni), akkor sem kapsz olyan szép tiszta hangokat, mint DosBox-szal.
A dosbox alap SB beállításai még egyszer: Sound Blaster 16 base = 220 irq = 7 dma = 1 (warcrafthoz is kell:D)
Az UHA kitömörytése gondolom menni, fog, ha mégsem, írj. Barátsággal: Taky
Sziasztok! Letöltöttem az Apocalypse-ot és szépen megy is, hang is van (Win98). De amint egy csapattal belépek egy épületebe, fekete képernyõ és teljes fagyás, amit csak a Reset gyógyít. Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma? Nincs kedvem és elég tudásom, hogy a Dosbox-al, vagy az MSDOS-móddal, szórakozzak napokig. :(
Ez fagyás az idegeneknél nálam is megakadályozta a végigjátszást... Itt elérhetõ a játék, de türelmem már nem volt hozzá, hogy kvázi végigjátsszam, csak hogy megnézzem, jó-e a vége. Aztán ha véletlenül nem jó, akkor megint csak felbaszná az agyam. Ha valakinek van régi mentése a végérõl, kipróbálhatná, hogy ez mûködik-e. Az Underdogs utána szokott járni patcheknek, meg korrekt verziókat pakol fel, de láttam már végigjátszhatatlanul bugos játékot is fenn(olyat, aminek akadt volna jó verziója is)...
Na az se sokkal jobb :P
Ha van valakinek normalisan müködõ verziója pliz help küldje el vagy adjon egy linket pliz megõrit hogy nem tudom végig nyomni :P
jah, az tényleg hatékony..meg érdemes pajzsot is használni...amúgy sztem a verzió miatt hallhat le..nekem a legnagyobb típusú ûrhajók lezuhant roncsa volt lehetetlen küldetés, mert lefagyott...
X-COM imba mind a 3 reszé . végig is nyomtam mindet azaz majdnem a 3 nem tudtam mert mikor át mentem az idegen bolygora és megtámadtam az épületüket kifagyott :(
Ha erre tud valaki valami megoldást szivesen várom az ötleteket !
Amugy van a Toxin ágyu na ha azt kitaláltad másra nics szükséged :) az durván leabálja az összes idegent nyomulj rá a fejlesztésre ls csak azt használj !
Akkor lehet még így is túl keveset játszottam vele, hogy ilyeneket is megkapjak rendesen :) A személyi teleportáló nagyon tetszett, az biztos. Odateleport az idegenek közé, bombát lerak, aztán egy másik (feltöltött) teleportegységgel vissza, és Bumm :))
Nem egy nagy ügy, ha windows alat tudod futtatni a cuccot... a windowsban (XP) ugyebár van egy soundrecorder nevû program. Elinditod... A file/properties-ben beállitod milyen minõségben akarod rögziteni. Azután az edit/audio properties-nél, a sound recording alatt megnyomod a volume gombot. Ez felhoz egy rakás csúszkát, amivel a lejátszási hangerõket állithatod. Nekünk ugye felvételi kell. Szóval Options, Properties, majd kiválasztod az Adjust volume for recording, alatta kipipálsz mindent, majd OK. Megint van egy raka csúszkád. Itt keress olyat, ami arra utal hogy a hangkártya kimenetét rögziti. Manapság minden hangkártya tud ilyet, csak az elnevezése más... pl: soundblasteren - what you hear; alaplapra integrált kütyükön - Wave out mix stb stb. Szóval egy icipici kreativitással meg fogod találni. De ha nem megy, ird ide milyenjeid vannak, kitaláljuk :) Na, azalatt szépen kipipálod a select-et, mostantól kezdve a soundrecorder ezt fogja rögziteni. Szükség szerint feltold a hangerõt, majd irány a recorder, elinditod a zenét és megnyomod a record gombot :) Asszem van egy 60 másodperces limit, ha ez kevés, keress valami kis toolt a neten (advanced sound recorder például) aztán hajrá.
A lényeg: a hangsúly azon van, hogy a windows recording beállitásnál a wave out legyen kiválasztva. Akkor azt fogja felvenni... alapból tipikusan a mikrofon szokot beállitva lenni...
Talán úgy is fel tudnád venni, ha a hangbeállításoknál átállítod a felvételi eszközt a "what U hear"-re, és utánna bármilyen hangrögzítõ azt fogja felvenni, amilyen hang kijön a hangkártyából. (Ez a lehetõség lehet nem lesz ott minden hangkártyánál, vagy esetleg nem ilyen néven, nekem Sound Blaster Live! -nál mûködik)
Amúgy örök kedvencem az X-com 3, nagyon nagyon sokat játszottam vele régebben, és van hogy elõveszem mostanság is. Végig vittem majdnem kétszer is. Van benne néhány felszerelési tárgy meg fegyver, ami bele van írva a játékba(egy editorral lehet használni is), de én egyszer sem tudtam feltalálni (pl teleportáló, meg pszi gránát, ilyenek), ti meg tudtátok szerezni ezeket rendesen?
az komoly egy zene. tényleg jó. csak maga az elsõ rész gázos picit. a Dos-os hibás(van hozzá patch, azal jó) a collectors meg olyan bugos, hogy szinte halál. az inrto-ban nem hallani a hangokat, csak a zenét. az idõ is bugosan meg én inkább Dosbox-szal nyomom.(a régi dos-os 1.2-es verzió, mert 1.4-esben csak a hangok mások, szarabbak valami peres ügy miatt vannak más hangok. de a régiek jobbak)
Nekem a harmadik rész (azaz ez) is nagyon bejött, a menedzselõs része meg a nagy város az nagyon tuti. A leggyengébb az a 2. volt (majdhogynem csak a szöveget meg a képeket cserélték ki az 1.-hez képest) az elsõ az meg ugye azért alap, mert hát mégiscsak õ volt az elsõ.
Az apocalypse-ot majdnem végégvittem - akkoriban, amikor nyomultam vele, sajnos rosszul rippelt verzióm volt (net meg még csak a gazdagoknak, esetleg) és az utolsó pályán kifagyott.
Amúgy a legfontosabb, hogy az úfók úgy erõsödnek, ahogy egyre több ellenséget ölsz meg harcban. Ezért amikor pénzért mész a maffiához (asszem van valami bûnszervezet benne) akkor csak kábitófegyvereket használj, igy a gyilokszám nem megy pillanatok alatt az egekbe. Legalábbis valami ilyesmi rémlik 10+ év távlatából :)
hát a 3. rész nem lett olyan jó, mint az elsõ kettõ...nekem is 2 verzió volt..a különbség: ha jól rémlik a kék magyar volt és nem fagyott ki, mint a másik..
Sziasztok! Legyen egy Apocalypse topic is, ha valakit érdekel a játék.
Akkor egy kérdéssel nyitok: 2 verziót is "vásároltam", és érdekes módon a kettõnem megegyeznek a file-ok, szinte mindegyik, kivéve a nemü háttérképét. Az egyikben egy ilyen kékes szörny van, a másikban pedig egy nagy vörös kép egy X-el.
ami különbség még van: -a vörös képes verzióban az INSTALL könyvtárban van egy Gsetup.exe az esetup.exe mellet, ami a másikban nincs meg -a vörösképes verzió readme-je picit más, amúgy 1997.06.20.-án íródott, a másik readme 25.-én.
Mivel minden adatfile byte-ra egyezik, gondolom mind1, melyikkel játszom, de azért érdekelne a háttértörténet, ha tudja valaki:D
Perzse minden más hozzászólás is érdekel a játékkal kapcsolatban, az elsõ 2 rész nagyon tetszett. Mármint az Enemy Unknown(alias Ufo Defense) illetve a Terror from the Deep. Most kezdek játszani vele, asszem dos-os így Dosxboxban próbálom majd. Ha vannk jó tippjeitek, akkor hajra:D Köszönettel: Taky