ezt honnan tood? asszem nallam pont futna CPU: P4 2,4 Ghz RAM: 512 de ugy is akarok venni szvl meg lesz VGA: Ati 9550 128mb dx9 OS: XP toom nem a legjobb gép de amikor még vettem 1 éve akkor még jó volt :)
Huhh most így újra elolvasva lehet én arra gondoltam hogy PL mikor stealthbe bemegyek akkor feljön egy másik skill bar. Amire te gondolsz azt sztem alapból nem rakták bele ilyen csak addonban van.
az a gond hogy olyat nem csinálnak bele hogy action bar változás pl kardal mész beállítod a kardos támadó és védekezõ skilleket, de ha elõveszed pl az ijjat arr elõ ugrik az az action bar amit bállítottál az ijjász skilleket. ez jóval megkönnyítené az emberek harc technikáját nem úgy mint mondjuk l2-ben ho monnyuk van egy ijjász maxon és mivel van egy két tõrös skilleje az elõzõ kaszt miatt asmiket végszügség esetén elõvehet ne kell jen le nyomni mondjuk az Alt+F5 gombot, hanem auto matán amikor be vált tõrre autaómatikusan felugorjobn a tõrös skill (végülis a valóságban is így realisztukus hogy mész eg késsel tudod hogy rövid ezért nem suhintasz a másik velé aki messzebvan tõled mert tudod hogy nem kard és nem fogja elérni) ezek sokkal realisztikusabbá tennék a gémet (az ötlet #496 os vidibõl jött amikor beváltott íjra ás változott az action bar)
Only a rózsaszín csíkokra gondoltam, benne Nyuu-channal, tényleg minden lényeg ottvan, micsak fecsegünk, meg ugye már meglévõ szenzációkat harangozunk be lsd: ÉN pár hsz-el lentebb... :p A játék kereskedelmérõl, RPG-elemeirõl, kasztokról, fejlõdési rendszerrõl, és egyéb egetrengetõen lényeges dolgokról sajnos még nincs semmi hivatalos hír. Foszlányok vannak innen-onnan, de elég kevéske. Talán most a Closed Beta beindulásával jönnek jobban a hírek...
Viszont ott van wow-ban az ellenpélda, ahol semmi se történik ha meghalsz, igy aztan a legutolso senki is megfog tamadni, mert nincs tétje ha nem sikerül neki. Sokkal jobb a pvp, ha van vesztenivalód. Engem nem zavar az xp vesztes, legalább a casual pityukak 2 nap utan megunjak, es elmennek vmi mast jatszani. :)
Ö, azt lehet tudni, hogy lehet e majd az ellenfél hp-jat latni? Bizok benne hogy ez is lineage minta lesz, és nem, a másik nagyon rosz dolog a wow-ban, hogy az ellenség még azt is tudja rólad mit ettél tegnap vacsorára. :)
Xp veszteség az szivatás én l2zöm és elég idegesítõ amikor 2 -3 óra játékot bukok azért mert meghaltam ...
SRY még egyszer #445 HSZ volt, nemtudom, miért maradtam le a videó felérõl, nem is igen értettem az egyik hozzászólást, amiben valaki írta, hogy milyen jó lesz az assassin kaszt, mostmár igen. Lehet túl sok videót néztem, lehet túl fáradt voltam. Engem is csak a lelkesedés fût, és amint találok valami újat próbálom megosztani, kicsit sok mindent csináltam mostanában egyszerre, nem spamolom a fórumot inkább elmegyek offline, és alszom pár hetet. Ahogy elnézem rámfér. :p
sry a hangnemért, csak ingerült vok mert annyira várom már... ;)
Az miért van hogy Lyan múltkori videójánál nekem nem ez jött be, én akkor egész mást néztem? Bocsi nem volt aktuális.
ez már volt te faszláma
EZT CSEKKOLJÁTOK AHAAA a "Ranger" odamegy snake-ben az ellen mögé, aztán hátbaszúrja. Az ellen ellöki, a kari repül egyet aztán elõveszi az íjat...???
Köszi a bizalmat, de nincs itt rám szükség, Frabnak amúgy nem túl jó az angolja, de ilyen szövegekkel megbirkózom. Köszi Zomil a fordításért! :D Xp bünti halálkor---> Éljen! Éljen! Ez két dologra jó: Agyament vérpistikéknek nem tetszik, a csapatjátékra meg rettentõ pozitívan hat. Senki nem rohangál össze vissza agyatlanul. Én ennek nagyon örülök, feltéve ha az XP érték lesz! Remélem nem esnek azért bele a Lineage-es hibába sem, hogy Lv1-ig visszalehet valakit verni :) Nekem ami érdekesnek tûnt, hogy a szárny mint árucikk jelenik meg. Amit a csapatkombókról írtak az viszont eddig is tudtuk. Nekem rettentõen neszesemmi fogdmegjól az egész "hír". Lehet festeni a ruhákat és szárnyakat, ez úgy alap szvsz.
Lyannak a "nem lesz DP halál után" kijelentése nem a Divine Powerre vonatkozik, hanem a Death Penalty-ra (halál utáni bünti) senkit ne zavarjon meg. :)
nah akkor leirom h én mit forditottam le, nagyjából mondtadról mondatra:
A konferencia alatt mutatott kliensbe a harca alatt lehetett mozogni ami eddig nem volt lehetséges.In-game változtatható lehetöség lesz szines löttyök által( gonodlom ilyen gw-s dye féleség) és különbözö ruhastilusokra. Még munka alatt van az, hogy az armorok "costumizálhatók" legyenek, ami kihat az armor tulajdonságára. Nem dobot el a cuccod ha meghlasz, viszont némi xp büntetés lesz. Az elsö CBT(nmetudom mi ez)-röl: Az elsö CBT-be be lesz téve az Elyos lvl20-ig, pvp arénákkal. Lesz benne repülés( egyelöre harc nem)különbzö területeken. "There will be no appearance of the Asmodians, Balaur or any game-play in the Abyss."-ezt sajnos nem igazán értem, gonodlom h a másik fajjal nem lehet majd játszani A szárnyakak lehet árusitani, felhasználók között és szinezni az leöbb emlitett festékekkel. Több fajta szárny variáció lesz. Lánc támadások(gonodlom magyarul kombok) fontosak repülés közben( a party max 6 emberböl állhat). (*és most jön az érdekes része szvsz:)) ). A különbözö karik és kasztok együtt tudják használni a kombojukat, stratégiáva, felül tudnak kerekedni az ellenségen. Pl.: egy kari "strong knock-down" támadást nyom, amit egy másik kari követ egy olyan támadással ami nagyon erös földön heverö ellenfelek ellen. Habár sok szörny a vadonban képes ezeket a kombokat kivédeni. A 8 kaszt ami ki volt hirdetve nagyon hasonlo lesz az Asmodiánoknál- tövábbfejlesztett kasztok valoszinüleg különböznek( gondolom lg2 szerüen a tovább specializálodásra gondol)
nah ennyi:) egyébként ez a CBT vmi béta lehet, amit majd kiadnak, probának
sorry ha esetleg vhol bugyután fogalmaztam probáltam hü lenni a szöveghez:)))
amenyit ki tudtam venni belõlelle az, hogy nem DP lessz hanem szintbüntetés:CBT 20 lvl után és a pvp-ban lessz.repülés lessz bizonyoshelyeken,légi harc mégkevesebb helyen.a szárnyakat lehet majd festeni.megvalami szárnyvásárolgatáûsról van szó. 8 osztály megmarad és a fejlõdésük közt jelntõs eltérések lesznek.
én nagíyából enyit tudtam kivenni a zsövegbõl de az okosabbak biztos kijavítanak.
Gyors hír, mert nemvok online:
In the client showed during the conference it was possible to move during fight which was not possible before. There will be in-game customization via colour potions and different cloth styles. It is also under consideration to make armours customizable which would in its turn affect the stats of the armour. There is no item drop by death. However, there will be a minimal experience penalty. About the 1st CBT: The 1st CBT will include Elyos game-play until level 20, with PVP in arenas being possible. There will be flying (although no flying combat) in certain areas. There will be no appearance of the Asmodians, Balaur or any game-play in the Abyss. Wings can be traded between users and dyed with colour potions. There will be a variation for wings available. Chain attacks are important during party fights (a party can consist of up to 6 players). Different characters and classes can together use chained attacks in order to, by strategy, get an edge over the opponent. An example would be for the attack of a character with a strong knock-down skill to be followed by the attack of a character with a skill very strong against knocked-down opponents. However, many monsters in the wilderness will be smart enough to counter these kinds of chained attacks. The 8 classes that were announced will most likely be the same or very similar for the Asmodians – the advanced classes will probably differ.
Frab, plz fordítsd le nekik!:)
+ nem lesz DP halál után, vmi mást terveznek oda...hmm ÉS MÉG MINDIG NINCS INFÓ ASMODIANOKRÓL!
ÜDV
#114, #115 --> én erre gondoltam, bár valóban ez nem hivatalos. Amúgy szvsz kizárt, és kanyarodjunk vissza a játékra tényleg. Igaza van Chrisnek.
MÉG NINCS HIR RÓLA H FIZETÖS LESZ-E! :) csak hogy rendbetegyem a dolgokat, ha lenne hir Lyan lenne az elsö aki ide beirja:PP
és igen a GW CORPG
Nem hiszem el, hogy a központi téma az, hogy fizetõs-e vagy sem. Két külön történet, hogy mondjuk 6-7 skillt használsz rendszeresen harcban, de amellett még ott van a másik 20 buffokra, ritkán használt helyzetekre, stb. meg megint más dolog, hogy 6-7 skilled van összesen. L2-ben ez volt a helyzet, tapostál egy speckót... Namost az említett wow-ban pl. egy mezei warriornál is 10 feletti azoknak a skilleknek a száma amikre rendszeresen szükséged van. A skillek ismétlõdését egyazon karinak az actionbarján értettem, sok videóban kétszer volt kirakva ugyanaz a néhány ikon és így volt összesen kint kb. 10.
Ne ugy legyen, de sztem is fizetos lesz. GW(ami sztem sem igazi mmorpg) kivetelevel, minden nagyobb nev fizetos NCsoftnal.
Csak az az mmorpg nem fizetõs, amelyik csúnyán megbukott. :) És nem GW még mindig nem mmorpg. :P :)
Én meg nem olvastam hogy vizetos lenne söt pont az elentétét halotam es a fejleszto ceg elozo jatekait is megnezed azok sem voltak!
Egyértelmûen fizetõs lesz, ezzel kapcsolatban szerintem kár vitázni. Egy Mmorpg-nél az megy ritkaságszámba, ha nem az, fõleg egy színvonalasabbnál. Nem 6-7 skill lesz kirakva, ez nem GW, nem lesznek buildek. Ami skillek ismétlõdését illeti, nem tudom hol láttál ismétlõdõ skilleket. Én ami videókat és képeket láttam azon minden kirakott skill más volt. A skillekre rávan írva, hogy hanyas szintû. Ha megnézitek a lv52-es karakternek vannak magasabb és alacsonyabb szintû skilljei. Elég variáltnak tûnik, valószínû egyesével kell majd õket fejlesztgetni. Ha ez igaz, akkor elég egyedi karaktereket lehet kialakítani szvsz, és ilyesmit is ígérnek. A WoW-ban valóban 6-7 skillt kell fõleg használni, nekem pont ez volt a gondom, hogy egy idõ után számomra egyhangúvá vált. Viszont én úgy érzem tanulnak a készítõk. Mostanában ami mmo-kat próbálgattam, azt éreztem, hogy hiába maradt minden a régiben, meghagyták a régijól bevált skillnyomkodós klisét, mégis egyre szinesebbek a kasztok, egyre inkább erõltetik a váratlan helyzetekhez való almazkodást. Ismét a LotRO-ra kell hogy hivatkozzak. Szólóban elég egyhangú, viszont csapatban az összes skill használatra kerül, és minden helyzetben másféle módon. Nincs egy olyan skillem sem, amit ne használnék, és csapatösszeállítástól, harci helyzettõl függöen külömbözõ posztokat kell egy kasztal betöltenem. GW-s szemszögbõl én úgy képzelem, és azt szeretném, hogy minden skill nálam van, kivan pakolva, és helyzetfüggöen a fejemben kitalálom a nyerõ buildet, és azokat a skilleket alkalmazom. Nem kell bemennem elötte a városba, vagyha a buildem esélytelen az ellenféllel szemben, akkor sincs veszve az ügy, csak stratégiát módosítok. :D Nagyon FUN lenne!!
Namost nekem pl ilyen a wow interfészem. Ebbõl Instancban az elsõ kettõvel is elvagyok... Nem jó az ha 22ezermillió skilled van mert a végén eltakarja a játékot a sok skill...
azzal nincs baj hogy ha 6-7 skillt használsz, wowba is volt 1000spelled de csak a legalapabbakat használtad(használtam)általában, hiába volt telerakva a képernyõ ikonnal...
a játék nem lessz fizetõ legalábbis én úgy tudom.hohgy azóta történt e változás evvel kapcsolatba azt nem tudom.ha csak 6-7 skillt lehet majd berakni akkor taktikázni kell. és itt is megjelennek majad az oldalak mikrõl jó kis bildeket szedhetnek le azok aki túl hülyék ahoz hogy saját maguk csináljan.
Huha, a videókból úgy tûnik, hogy öröklõdött az L2 gyermekbetegsége. Jól látom, hogy a kariknál kb. olyan 6-7 aktív skill van kitéve a quickbarra? (Van ahol 10 feletti ikon van, de ismétlõdnek ugyanazok.) Mert ez így nem tûnik vmi kombinatív dolognak...
A játék fizetõs lesz! A PvPve nem azt jelenti, hogy lesz benne ez is az is, csak így rövidebb, hanem egy egész egyedi redszer lesz. Próbálkoznak a két frakció mellett egy 3. frakció bevezetésével, ami MI, vagy lehet, hogy a servert üzemeltetõ egy bizonyos embercsoport iráyításával (ez csak feltevés részemrõl) fog mûköni. Ez elméletileg olyan szinten, hogy ugyanúgy járják a vlágot, portyáznak, belekötnek játékosokba, csapatolnak esetleg várostostromolnak. Mivel elég összetett dolog ezért gondolom, hogy nem csupán mesterséges int-által lesz vezérelve, hanem valakik hátulról besegít majd. Mindemellett erõteljes balanced szerepe is lesz a fajnak oly módon, hogy a gyengébb frakciót fogja valahogyan segíteni erõsíteni.
Szerintem sem lesz gond az irányítással, PvPvE és DP ügyben pedig olvassatok vissza pár oldalt, ami infó van azt Lyana mind leírta.
mért akarod te mindenáron az F-re tenni?:D ott van a szimpla 1234...:)))) wasd+egér simán jó és kényelmes gw-ben is tök jól bevált ez az irányitás, csak itt hozzájön majd az ugrálás is, de hogy kicsi bonyolitsak rakjuk hozzá h mondjuk E-vel felfele Q-val lefele repül:) hozzá lehet biztos szokni és 2kéz böven elég:)
de gondolom a wasd kicsivel nehezíti a dolgot mivel l2 egyszerü bug hogy ijjász lõ rád te meg 7-8 lépés távra nyomod rá a skillekett pvp ben, wow ban is egyhelybe állnak a karik pvp-ben de it kicsit más a herlyzet mint alábbi vidikben láttuk földön a levegõben a karakterek mozokogtak ugráltak ide oda (ez gondolom wasd + space) de mellette egérre kamot írányítottak és gondolom az Fgombsorral támadtak na ez kicsit komplikált nekem mert csak két kezem van
PvPve gondolom a Player versus Player (PvP) tovább fokozott verziója???? --- a dp-tz én sem értem dexterity point? vagy mi?
mongyuk a wasd vel szerintem precizeben lehet a karit iranyitani mint csak egerel!De ez a Pvpve rendszer mit takat na meg a dp?
azért ilyen mert ennek direkt kicsit mangás a stilusa:) és a pvpve rendszer az ami meg fogja különböztetni a tömeg mmo-któl jah és persze a DP:)
ahogy elnéztem a vidit az irányítás többségében wasd égér és az F1->F12 ig lessz hassználvalehet szkeptikus vagyok de ez kicsit wow feelinget ad neki bár a karakterek a megszokott anime stílusuak ami meg L2 valami megjelenési dátum????????
Ja, kb 1 éve fölvettem favba a topikot, de ezek a videók... Az egész tökre mangás, ezek a 9236529352ször ütök 1 kombóval, meg a csili-vili buff-effektek... Lineage2 nagyon. De majd meglátjuk.
Szija RP! Te itt? Csatlakozom a #457-hez, és határozottan egyetértek.--->xp szerzésrõl, fejlõdésrõl, DP-rõl szinte semmit nem tudunk, szóval elég nehéz elképzelni a játékot azonkívül, hogy kb hogy fog kinézni (valszeg az UI-sem végleges). Annyit tudunk hivatalosan, hogy nyomkodni kell majd skilleket, lehet PVP-zni, sõt buffok is lesznek :p, nomeg erõs interakció lesz a 2 frakció között, ami kihat az egész serverre. Ami a kasztolást illeti, és a "piros-ké narancs meg tökömtudja milyen effekt"-eket, ez a játék pont azt a célközönséget hivatott megcélozni, aki szereti a "konzolos-rpg"-s kinézetû játékokat, de mégis emészthetõ módon, nomeg remélhetõleg normális játékrendszerrel. (nézzél meg 1-2 kóreai mmo-t, ez ízlésesen csillivilli sokak mellett)
Remélem ez az ui kinézet vagy változik vagy valtoztathato lesz mer ez igy nagyon szornyu szerintem.
akinek nemtetszik a játék az menjen el!!!!!!!!!!!!!!
Nekem ami nem tecik ez a wow meg diablo hibrid ui kinezet!
hát ez a video nem igazán tetszik nekem. minden karimozgás, még a spellek mozgás effektje is totál l2-õs, nemtom miért nem tudnak valami ujat csinálni végre ncsofték. PL a buffer healer buffanimja tökéletesen megegyezik l2-el. Plusz túl sok piros-ké narancs meg tökömtudja milyen effektje van a varázslatoknak is.. no mind1, kiváncsi vagyok merre tart tovább a gamma...
aki még mindig nem tudja elkébzelni milyen lessz a játék azt sajnálom.a játékba is lessz grindelés de nagyon miniméális szintem az xp szerzés meg úgy lessz megoldva hogy amelik csoporthoz tartozol annak a csoportnak afejlõdését segíted vaghy szabotásokat csinálsz a másik csoportban.segítség pl:bányászással töldöd szabad óráidat és találsz egy oylan ércet ami erõseb mint a többi.szabotálás,mindent én sem tudhatok:)
A lineage valoban jo, igaz agyatlan grind de van amivel tudja kárpotolni, a GW nem mmorpg es a benne lévõ content eleg kevés sztem, eleg casual jatek, a CoH meg sztem minden csak nem jo mmorpg. :) Bar ez izles kerdese. :) Ez a legutobb linkelt video nagyon kiraly, a stealhelõ roguenal nagy mosoly ült ki az arcomra, legalabb mar azt tudom milyen karit fogok inditani. :) Egy jo pvp rendszer legyen bent és akkor már örülni fogok, mas nem is kell. :)
hát nem tudom ncsoft-nál ott van lg2, city of heroes és guildwars, azért ezek az mmo-k mostani kinálatból a jobbak közé tartoznak, és gw-vel is sikerült ujjat hozniuk az mmo-k világában igy reménykedem, h aion-nál is csak minöségi munkát engednek majd kiadni:)
Meg szeretném kérdezni kedves Lyana-tol,hogy a LotRO-ban hogy oldották meg a grindelést?Örülnék,ha megérteném.De egyedül nem megy:)És errül a LotRO-rol alig hallottam eddig valamit.
Számos játékban megoldották a grind-kérdést, mondjuk a már említett LotROban is, sztem ezzel nem lesz gond.
Elvileg nogrind játék lesz, és nem is a szokványértelemben vett xp-zõs. A mobok is úgy "viselkednek" hogy ne legyen esztelen grind, DP, miegymás, nomeg PVPVE rendszer. Mindenki parázik, nem csak te, de ígéretesnek hangzik minden. Várjuk ki a végét. :) Érdekes, hogy engem ez a videó pont megnyugtatott. Még mindig nem giccses, nem is annyira elvetemülten kóreai, szép és még pont emészthetõ, mondjuk én odavagyok a konzolos RPG-kért. Nagyon tetszik a videóban az 1v1 csata, van benne az a rész, amikor a caster elkezd ilyen pici AoE efekteket maga körül csinálni és az ellenfele ugrál is rendesen. Mondjuk ez nem olyan nagy cucc, de úgy tûnik valóban vannak kezdeményezések, hogy ne csak a skilleket keljen nyomkodni. :) Jajj megint csapatbuff, NEEEEE! Ez pl LotRO-ban olyan jó lett, de úgy tûnik itt megint az egyesével felpakolós hosszútávú tápbuff lesz. Rpg: Kitaláltak végre valami saját világot, oké lopkodtak innen onnan, de mégis olyan lények vannak összehozva, hogy mindig meglepõdök. Az NCSoft úgytûnik, mint édes gyermekét kezeli a játékot, azért is jönnek így az infók, én az rpg résztõl félek legkevésbé.
Kösz,hogy megtudtam,mi a grind.Én sem szeretnék egy olyan játékot,ahol csak ez megy.Jövö évben megyek 8.-ba,ugyhogy sokat kelll majd tanulnom,nem is lenne idöm 16 orát játszani.Viszont még mindig nem értem,hogy lesz a játék grind nélkül renszerezve.Egyáltalán:ha nem "100 béka" qestek lesznek,akkor mienek.Félek,öszzeomolhat a rendszer.Viszont,ha sikerül nekik mégis a jo rendszer kialakitása,szerintem világsiker várhato.
Az UI-hoz:Nekem tetszik.Bár mindent alulra raktak,de ez megszokhato.Tetszenek a "tojás formák":).
Video+skillek:A video jól sikerült,bár(Mivel az elöbb beszéltünk arrol,hogy elvileg nem lesz grind),ezért a party-n kivül nem mutatja meg a játék lényegét.A skillekeffectek rohadtul tetszenek.Azt nem tudom,hogy erröl már beszéltek-e,de arra kiváncsi vagyok,hogy hány skillet lehet berakni a bar-be(bár ez elvileg nem olyan fontos,de remélem nem olyan lesz mint a wow,hogy van 2millió skilled és már nem tudod meiket nyomd meg,és hogy hova tegyed öket),ezért én a GW stilusura szavazok(megadják mondjuk hogy 10 skillt lehet berakni max a barba),ez azért jó,mert lehet a skillekkel variálni,és ezért buildek alakulnak ki minden kaszthoz,és így még többet lehet taktikázni.
Felrakták a tegnap leközölt ui-s shotok videóját!
Elsõ nézésre igencsak felemás érzéseket váltott ki bennem (a harci animok, és a karakter-mob interakció), de megnéztem még jópárszor, és sztem csak megszokás kérdése - megjegyzem, az elején pl LotROban sem tetszett a harc, úgyhogy emiatt nem aggódom.
Videó:
Egy assassint, majd mágiahasználókat láthatunk, kis 1v1, majd partyzás.
A casting time-ot jelzõ RÚNÁK nagyon-nagyon tetszenek, és a varázslatok is rendkívül jól néznek ki sztem.
A zene még mindig a topon!!!!
Azt külön kiemelném, hogy a vidben übertápos karik öldöklik a lowlvl mobokat, szal nem kell meglepõdni a nagy dmgk és überskillek láttán:) + eddig az összes harci vidben szinte alig forgatták a kamerát, itt is vannak ilyen jelenetek, emiatt is kicsit lame kinézete van. KATT
Hat olyan hu de nagy mmo-kat sem adott ki. Lineage az egyetlen, es hat az se eu/amcsi piacra keszult, vagyis grind napi 16 oraban, es akkor lehetsz vki. Es kezdek felni tole, hogy itt is ez lesz. Eleg rég óta várom ezt a jatekot, de mar total kiabrandulok, 1000 eve tudni lehet hogy kurva jo lesz a grafika, de azonkivül alig vmit, öszintén szolva total leszarom mar hogy fog kinezni a kari ruhaja stb, arrol meg mindig lofaszt se lehet tudni, hogy milyen is lesz maga a jatek, és már jön a koreai béta. Szeretnem latni, hogy vmi tervük is van a jatekkal és hogy értelmet is adnak neki. Remenykedem, hogy jo jatek lesz, meg az uj gep vasarlast is a megjelenesig halasztottam, hogy minden franko legyen, de en pont az NCsoft-tol felek, hogy idevagnak nekunk, egy napi 16 orat grindolos, 3 skillt nyomkodos, penz vasarolgatos, botozos, agyatlan vmit, ami csak mmo, es az rpg resz kimerül abban, hogy szinteket lehet lepni, es egyre erosebb leszel. Az eu honlap is annyit er mint halottnak a csók, mondjuk szivesen beleolvasnak vmi ertelmesebb koreai oldalba, lehet többmindent meglehetne tudni.
Én sem igazán tudom elképzelni a "megrepülést", én arra alapoztam, hogy 1:létre akarnak hozni egy külön MI irányított frakciót, plusz a nagy repülési sebesség és szabadság meg a térkép adta lehetõségeket nézve elég nagy egymásellenquestelés szaga van a dolognak. És frakcióerõsség szerûen alakulnak a serverek történései. Ha nem terveznének komoly pvp-t nem építenének pvp alapú világváltozást szvsz. A grind az az amikor ész és értelem nélkül ölöd kazalra a mobokat, xp, cím, pénz, rang, faction és egyéb dolgok miatt. A grind questek: ölj le 100piros békát nagy hegyes fogakkal, majd 100zöldet, majd 100 kéket. :D Én ezektõl félek: buta, giccses, kiegyensúlyozatlan, grindelõs, nem mûködõ világmegváltórendszerû egyveleg. De ugye mi tudjuk, hogy nem ilyen lesz :D És nagyon várjuk