(SG) A Codemasters gondozásában, egyelõre még ismeretlen idõben jön a World of Warcraft újabb kihívója, az Archlord.
A Koreában készülõ MMORPG ígéretesnek tûnik. Természetesen igen sokrétûen utánozzák a Blizzard sikerjátékát, de azért nem kevés egyedi fûszert is kevernek a fejlesztõk a fõzetbe. A nyolc kaszt és három faj, 2500 quest, valamint a különféle foglalkozások nem varázsolják el az embert, hiszen ilyet már láthattunk máshol is. A fajoknak ugyanúgy, mint a már elõbb említett világsikerû MMORPG-ben, saját városa lesz, amelyek kidolgozottsága igen tetszetõs.
Az elsõ igazi érdekesség, hogy a játékban nem csak mi magunk, hanem a megszerzett hátasunk is idõrõl-idõre fejlõdik, sõt bizonyos idõ elteltével mi erõsíthetjük meg négylábú barátunkat különféle páncélzattal, varázslatokkal. A másik - és egyben az igazán egyedi ötlet - az ArchLord küldetéssorozat, ami nem jelent mást, mint a játékban fellelhetõ leghosszabb és egyben legnehezebb kihívást. Az, aki sikerrel szeretné teljesíteni a brutális küldetéseket, annak guildok sokaságát kell maga mellé állítani, mert másképp esélye sincs a gyõzelemre.
A harcokat viszont érdemes végigvinni, mert az, aki hosszas fáradozás után teljesíti az utolsó küldetést is, az az egész világ ura lesz. És, hogy ez mit takar? Elsõ körben kap egy gyönyörû és ami még fontosabb: irtózatosan erõs sárkányt, speciális, csak számára elérhetõ cuccokat, NPC-testõrséget, sõt ha kedve szottyan még az idõjárást is meghatározhatja.
Ahogy egy uralkodóhoz illik, beköltözhetünk a saját várunkba a guildunkkal. Természetesen minden csoda csak három napig tart - igaz itt minimum 21-ig - ekkor ugyanis meg kell védenünk a hatalmunkat az aljas lázadóktól, akik ugyancsak az ArchLord küldetések teljesítése után a hatalmunkra vágynak.
A játékot, mint látható, egyáltalán nem vehetjük félvállról, mert eddig unikumnak számító ötletekkel is elõrukkol.