Fejlesztõ: Techland Kategória: FPS Leírás: Egy lövöldözõs alkotás, pontosabban egy túlélõ horror. A történet egy kihalt szigeten játszódik, ahol különbözõ logikai és fizikai feladatok várják a kalandorokat. Több ellenséggel való harcra is számítani kell, melyek megoldásában több fegyver is segítségre szolgál. Mindehhez párosul még remek grafikája és zenéje is.
Szeretem a zombis game-eket!Megjelenési dátum nincs?
jaja mikor jelenik meg vele?nagyon ott van a grafika meg a zombik szép orcsája:P
végre valami
Te abonyitomz, csak óvatosan ezzel a sok topikkal, még véletlenül olyat nyitsz ami már van, nem lesz, hülyeség....aztán 1-pont hiányzik a permanetly banhoz
Hát ez minden, csak nem szép. Persze ez csak egyéni véleményem.
topic nyitás elõtt 10 fajta szóössszetétellel si leellenõrzöm hogy van e már ilyen...
(HW Insider) Repülõgépünk lezuhan egy gyönyörû, trópusi szigeten, melyet luxushotelek borítanak. Feleségünket sehol sem találjuk. Hamar kiderül ám, hogy a csodás sziget nyüzsög az éhes élõhalottaktól. Mi történthetett? Négy cél van a játékban: Meg kell találnunk a szeretett párunkat, feladatunk lesz kitalálni, mi okozta a zombifertõzést, célszerû harapás nélkül megúszni az összecsapásokat és végül jó ötlet nejünkkel együtt elpucolnunk a szigetrõl.
A Techland szerint a Dead island nem egészen FPS, hanem túlélõ horror. Kevés lõfegyvert találunk a játékban, töltény nem nagyon akad, ezért rengeteg improvizált fegyvert kapunk kézbe. Csodálatos módon és ennek megfelelõen a zombik három rétegben frecskelõdnek szanaszét erõteljes ütéseink nyomán: elõször a bõrüket szakítjuk le, utána tépõdik a húsikájuk, végül a fehéres csontjaikat zúzzuk repkedõ darabokra. Eme dicsõ Evil Dead vérzuhany és bélszökõkút kiváltásához a bárszéktõl kezdve a konyhakésig bármit felhasználhatunk.
Találunk élõ embereket is. Titokzatos érdekcsoportok nyúvasztják egymást a szigeten. A különféle NPC-kkel beszélve a párbeszédek közben megválaszthatjuk a mondanivalónkat, így befolyásoljuk az illetõ tiszteletét velünk szemben. Ha valamelyik klán feldühítene minket, csak ügyesen a bázisuk elé kell csalnunk egy zombihordát és figyelni a kibontakozó agyzabálást, majd a végén besétálhatunk eltakarítani a maradék ellenfeleket. A demó extrém élvezetesre sikeredett és nagy várakozással tekinthetünk a Dead Island elébe. Thx, TnS!
Lesz Dead Island demó Manapság egyre ritkábban fordul elõ, hogy egy-egy játékohoz demó jelenik meg, így némi örömmel fogadhatjuk a fenti hírt.
Chavalier, 2007. október 6., 18:06
A lengyel Techland egészen a tavalyi Call of Juarez megjelenéséig csupán a Chrome és az Xpand Rally szériák miatt örvendett mérsékelt hírnévnek és elismertségnek. Legutóbbi western köntösbe bújt FPS-ük azonban ha elsöprõ világsikert nem is, nemzetközi ismertséget mindenképpen hozott. A srácok élnek is ezzel a lehetõséggel, hiszen mindjárt három projekten dolgoznak egyszerre (Chrome 2, Dead Island, Warhound). A Chrome 3 grafikus motorral hajtott Dead Island címû, belsõ nézetû túlélõ horror jövõre érkezik, s a már annyira ismert és kedvelt/utált trópusi környezetben invitál halálos keringõre egy rakás éhes zombival. A felesége után kutató fickó kalandja során amúgy Dead Rising módjára szinte bármilyen eszközt bevethet e bájos teremtmények megregulázására. Most pedig következzék a hír lényege: Lesz demó, még a megjelenés elõtt, de nem tudják, mikor is kerül erre sor. Nesze semmi, fogd meg jól!
Ez szép, csak nem értem a lényegét. Mire akarják ezt felhasználni? Saját magunkra? Annak nincs sok értelme, hacsak nem lesz a pálya tele tükörcserepekkel v. pocsolyákkal, amiben megcsodálhatjuk magunkat.
A zombikra? Azokat meg valószínûleg túl gyorsan le kell majd rendeznünk, hogy ilyen mértékû átalakulásnak legyünk szemtanúi. Szerintem.
Egyébként a játék témája nagyon eredetinek tûnik, ahogy CoJ is felüdülés volt a tucatjátékok között. Remélhetõleg az engine-t kicsit kipofozzák, és távol maradnak DX10-tõl. +fav
Csináltam egy bannert, de nem tették be mert azt mondták szar....mivel lehet fasza bannert csinálni és hogyan...nekem a banner maker van meg de az csak ilyet tud, vagy nem értek hozzá!!!
"Az ultra-élethû közelharccal büszkélkedõ Dead Islandról toppantak be büntetõs felvételek. A fejlesztõk élõ, lélegzõ világot kívánnak megalkotni, melyben realisztikus NPC-k kavarnak, kik viselkedését befolyásolhatjuk, mert reagálnak ránk.. A minket körülvevõ világ hiper-interaktív. Folyadékot, gázt és elektromosságot szimulál a fizikai modul, ez lehetõvé teszi, hogy a leleményes módon tegyük el láb alól a már amúgy is eléggé élõhalott ellenfeleinket."
Még a guruban is benne volt kis hírekben, meg a honlapon is ott volt még régebben.
Dehát ebben a játékban alig kell majd lõni, sõt, az eddigi elbeszélések leírások alapján inkább gondolkodni kell majd. Mit kezdenének egy ilyen játékkal a konzolosok?