DE PERSZEÍ ÉN SE VETTEM KOMLYAN PEDIG KIVÁLASZTOTTAK
HI
ÉN is megirtam a felmérõt (a 10 dik évfolyamost) szerintem a dolgozatokat kijavitás után csinálnak egy titkos rangsort hogy kinek hány pontja van. És a központban feljegyzik és eltárolják hogy majd a 8 évfolyamosokat a középikolába, a középiskolásokat pedig a felsõoktatásban rangsorolják. AZÉRT GONDOLOM mert én is megirtam és a névsor olvasásával nem névsor szerint haladtak hanem valamilyen matematikai egedmény alapján, de mivel mi már egyszer irtunk ezért gondolom hogy a régebbi kompetencia mérés alapján rangsoroltak
JA szerintem kár volt költeni 300 milliot mert nem a szintenek megfelelõ nehézségü feladatokat tettek bele a matek feleadatok között rengeteg szánalamas feladat volt
Egyetértek. Anno mi is írtunk, és mindenki elhülyülte az egészet, aztán meg mindenkit jól lebasztak a tanárok, hogy milyen hülyék vagyunk. Semmi értelme nem volt, csak sok fát kivágtak a papírért... "A statisztikák eddig még sosem tudtak felmutatni mást, minthogy a lakosság fele férfi, fele nõ, és mindenki boldog tulajdonosa egy fél krokodilnak."
Üdv! A mai napon, a 6dik, 8dik és 10dik évfolyam írt ilyen országos felmérést, hogy a gyerek mennyit tanulnak az iskolába, vagy igazából fogalmam sincs miért, vagy csak egyszerû felmérés hogy mennyit tudnak, vagy a tanultakat hogyan tudja alkalmazni az életbe, de szerintem nincs értelme. Ahogy a gyerek megtudja, hogy semmit se számít, az se, ha jól, az se ha rosszul írja meg, és nem érdekli nem gondolkodik rajta, elrontja és errõl persze azt veszik le, hogy hülyék a felcseperedõ nemzedékek. Nem tartom értelmét ennek, hogy 300 milliót rákölt a kormány, de a gyerekeket nem érdekli, hogy jól írja-e meg, vagy rosszul így a felmérés értelmetlen, mert a hanyag tudásukat mutatják a gyerekek. Mi errõl a véleményetek?.