Mindig adták élőben az arab vagy amcsi versenyeket csak az idő eltolódás volt más. :) Korábban, 2004-ig visszamenőleg Ausztrália és Új-Zélandon kívül a V8 járt már: 2005 Sanghai 2006 Bahrain 2007 Bahrain 2008 Bahrain 2010 Bahrain 2011 UAE 2012 UAE 2013 USA
Valamennyi helyszínben egy közös pont volt, hogy mind az éppen aktuális F1 pálya volt. Jövőre lesz első olyan Ázsia versenyük ami nem az éppen aktuális F1 naptár részét képezi. Már nyugdíjba ment az a V8 főnök aki jóban volt az FIA vezetőkkel :D
Eret vágok komolyan bakker... nem hiszem el...és az a durva hogy valszeg még láthattam is volna, megtalálkozhattam volna vele. Amúgy 3. án volt itt egész nap....az esély megvan hogy vagy 60x elmentem mellette....
Jövőre a V8SC megy Maláj földre is a héten elruccantak pár autóval pályabejárásra ahogy korábban is tették az arab vagy amcsi pályákkal. V8 Supercars unloaded in KL
Én élőben szeretem nézni. A mai 1. futam utolsó köre tipikus V8SC-ra sikeredett. :) Eddig csak Whincuppal volt bajom, most már Frostyval is. ;) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.08.01. 09:16:24
kicsit később vimeora felteszi a srác, HD-ben lehet letölteni és megnézni is: https://vimeo.com/133257271 Utoljára szerkesztette: tutuhawer, 2015.07.31. 22:17:07
Nem kamu. A széria neve megváltozik majd. Kellenek ezek a változások. Egyelőre még mindig nincs biztos...arról volt szó, hogy maradhatnak V8asok de új márkák vagy régik átalakulva V6 vagy 4 turbóval jöhetnének. Majd évvége felé meg az uborkaszezonban többet fogunk tudni.
Pedig 2017-től ez lesz....Surfersről is volt hír 2 éve, hogy 2016-ban lesz utoljára verseny, mert a pálya bizonyos részeit átépítik a 2018-as közösségi játékok miatt. azóta erről sincs semmi infó. Ford, Holden 2012-ben? jelentette be, hogy kiszállnak. Ford esetében a gyári támogatás megszűnik 2015 végén erre a modellre. 2016-ban kb. hasonló lesz a szitu mint volt a WTCC-ben és van most is a chevykkel. De senki nem tud semmit..volt itt már Mustang is a hírek között. Az idei évre jól updatelt a Ford mert erőpsebbek, mint a Holdenek...előző évekre ez nem volt elmondható. De hogy mi van Whincuppal az rejtély..oké ne nyerjen már megint ő, de ilyen 8-10 helyekkel végezni?? valami nagyon nem kerek RBRA-nál.... Ambros nagyon felsült az év elején...valóban nem kellene erőltetnie. Fiatalok nagyon durván nyomják, mint a kölök is tavaly aztán fákjuzott az interjúban. :D Craig ha befejezi a versenyzést tuti neki szurkolok. És a hétvégével kapcsolatban...Coulthardnak nem kellett volna pörgetni a kereket le engedéskor...HRT és a Fordosok meg gyönyörű csatát toltak..semmi TO, mint Burgessnél volt... Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2015.07.15. 15:18:13
Épp itt olvastam tán vagy máshol a nonszensz gondolatot, hogy nem V8-as motor lenne egy autóban...? Feldolgozza az ember, volt már ilyen régen, de nyilván a V8 Supercars nevet le kell cserélni Australian Touring Car Championshipre. Sajnálnám.
A Fordos kérdésre egyértelmű válasz nincs. Az biztos hogy akarnak Fordot, csak a Falcont szeretnék lecserélni másik típusra...hogy az mi lesz...senki sem tudja, nyilván az amit reklámozni szeretnének az OZknál. A Holden is kiszáll, és helyette a GM részleg egy Opel - Cadillac fúzióból alkotott V6 os Turbós járgányt akar, még erről se tudni pontos infókat. A lényeg hogy maradna Holden néven, csak már nem Ausztráliában gyártanák, hanem import árú lenne.
Versenyekkel én nagyon levagyok maradva....majd talán valamikor valamelyik hétvégén lesz időm bepótolni őket.
Ambrose meg ahogy írtad még mindig nagy kérdőjel...de nem hiszem hogy nagy port kavarna ha visszajönne, ide már nem való, túl öreg, itt is már a fiatalok uralják a terepet (meg a mostani autókhoz már hozzászokott veteránok).
Hey Épp csak beleolvastam a cikk elejébe, és értem, hogy a FORD ausztrál divíziója kiszáll, de az amerikaiak maradnak. Ez kb azt jelenti, hogy ha véletlen Winterbottom megnyeri a bajnokságot, akkor a gyári Fordot kiveszik alóla 2015 végén? Elég jól mennek, minden esélye megvan, nyilván ezért vezeti a bajnokságot. Néztem a vimeo-n https://vimeo.com/devilstorm a legutóbbi versenyt (is) és nagyon sajnáltam Coulthard boxkiállását, pedig olyan frankón ment egész hétvégén. Nem semmi lenne, ha befogná Winterbottomot a végén. -Hirtelen nem vágtam le a közvetítésből, hogy miért van feszkó Tander és Courtney közt. Egyfolytában mutatták a csapatot, hogy mindenki feszült Courtney előzése miatt, nehogy balhé legyen. Mi a feszültség oka? -Épp most olvasom, hogy Ambrose még nem tudja, hogy alakul a jövője, az endurance futamok után tisztább lesz a kép, hogy ő akar-e, tud-e vezetni, vagy a csapat akarja-e, hogy ő vezessen. Emlékszem, mikor elkezdtem nézni a Motors TV-n még a Stone Brothers csapatában Ingall csapattársa volt... Hogy elrepült az idő...
Ki nézte az idei Indy500-at rajtam kivűl? :) Nos aki látta tudja a pitben történt baleset egyik érintettje James Davison volt. Alex és Wil unokatestvére. Miatta repültel az USA-ba és az Indy500 miatt. De ha már ott voltak bementek a lábadozó Hinch-hez és hazakísérték.. Hinchcliffe released from hospital, recovering at home
jelenleg szerződés van rá, hogy 2016-ig lesz Volvo a V8SC-ben. csak ugye egy szerződést fel is lehet bontani bármelyik fél részétől. ha nem tesznek valami jót ezzel a motorral akkor Garry Rogers elbúcsúzik tőlük.
Jólvan, remélem:) #2081: Azt asszem Visser nyilatkozta és aztán cáfoltak rá, hogy marad minden csak a Polestar több szerepet fog kapni a motorsportban míg a Volvo kevesebbet. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2015.05.04. 15:56:46
Nem akarják, mert mindenki más is fejlesztett e téren, és így is úgy is hátrányba kerülnének. Lásd Mercedes, legutóbbi futam. A Holden is fejlesztett, ha csak aerodinamikailag is, a Ford is nem kicsit. Mindenki többé kevésbé előnyre tett szert, a Volvo pedig zátonyra futott és most próbál lekecmeregni.
vagy a kulcs a jó versenyhez h whincup ne előlről induljon :D mind1 megnéztük a 3 adelaide versenyt, ugyh nézni fogja az egész idényt. Neki elég a motorhang is :D ő is elhagyta már az f1-et azt beajánlottam indyt neki meg v8-at. pótlásnak :D