1-2 modell baromi jó, amit nagyon várok az az új C30 lesz...:)
van Volvo-s baseball sapkám
Az S60 az nagyon jó szerintem
S60R ;) 300ló AWD aztán hello :D
Ez picit erõsebb lehet azért :)
használtan nem drágább mint a többi, és egyáltalán nem unalmas, ez ilyen amerikai filmes ökörség hogy ügyvéd + Volvo = unalmas élet és a mai modellek már nem is szögletesek, szóval ez a kifogás is bukott
10/8 ember unalmasnak tartja a Volvo formaterveit de tökéletes autó. De ez igaz a Saabra is. Aki Svéd autót vesz az inkább a letisztult formát nézi és nem a dizájnt. Persze a megbízhatóság és a biztonság után:)
Annyira nem vicces mert rontják a fórum színvonalát...
Evolve S40
tetszik is meg nem is!:) tehát van amikor ránézek,és azt mondom de szép,de van amikor meg hát ez nem az igazi! további képek,és egy kis leírás
a régi volvóók nagyon csúnyááák :CCC
Nekem tetszik a Volvó, a márka arculata is szimpatikus. Az S40 és az XC90 designja nem nagyon jön be, de az S60 és az S80 nagyon rendben van. A régiek közt is találok szépeket, de ott jó törésteszttel nem számolhatunk, akkoriban nem volt ez szempont.
S40 kicsi, ehhez képest k*rvadrága. Az új S80 D5 viszont király, ár-érték aránya is inkább jobb mint az S40-S60 párosnak. Tehát sztem az egyetlen értelmes új Volvo az S80, meg az S60R :DDD
Én nem mondtam, hogy katasztrófa, és az egy dolog, hogy a szélvédõ nem sérült, de ettõl függetlenül az autónak vége. Kb 2-300000ft-os kár és csak a jobb eleje sérült. De az nagyon... Frontális ütközés volt. Én mentem kb 40-el, kanyar elõtt voltam, másik Opel Astra-s meg vagy 80-al és levágta az ívet. Mikor mentem volna be a kanyarba, akkor láttam, hogy õ bizony az én sávomban jön velem szembe. Tized másodpercem se volt...
A megfontolt, hosszú távra tervezõ emberek autója. Azoké, akik nincsenek rákényszerítve, hogy bárhová is rohanjanak, de sokat utaznak, és mindenhová biztosan oda szeretnének érni.
A baratnomnek egy 1999 es evjaratu S70 Turbo AWD ja van, es mar 115 ezer merfold az orajan. Az auto nem rossz, de nem igazan jo sem. Nem nekunk valo a stilusa sem. ugy erzi magat az ember benne, es ugy vezeti mint egy oregasszony.... szoval el fogjuk adni. Fogyasztasa nagyon rossz, 18.5 merfold egy gallon benzinbol a varosban. talan-talan 22 merfold az autopalyan. Automata valto, itt americaban nem lehet 5 sebessegest kapni. Az auto olyan mint tenyleg egy TANK. Majdnem 4000 pounds ami kb 2 tonna. Az uttartasa nem rossz, specialisan az essoben. Persze, hiaba 4 kerek hajtas, akkor is van a tipikus alakormanyzasa a kanyarban. A 4 kerek hajtas okozza a sok uzemanyag fogyasztast. ha az auto uresben gurul le egy kis lejton, ha tekered a kormanyt egy kicsit jobbra, ballra, az auto majdnem hogy megall, mert a kozep differencial a szaraz uton nagyon fog. ami jo az essoben, de nem valami jo a szaraz uton. A masik dolog, hogy itt americaban 1999 ota, Volvo nem add ki semmi muszaki konyvet az autorol. Ami azt jelenti, hogy en egy jo szerelo vagyok, de nem tudok semmit csinalni az auton mert nincs konyvem hozza. 1998 ban beszuntettek ezt. Ha akarod tudni hogy hogy cserelsz le alkatreszt, akkor az internet en meg lehet venni egy (2) ketto napos engedejt $30.00 ert, es igy ket napra tudsz nezni online-manualt. Szoval ez rip-off.
nekem az XC90-es Volvo tetszik, de az nagyon!
Nekünk volt egy 460Turbo, egy 850 kombi, egy V70 2.5 Turbo AWD, meg most az XC90 T6...és mindet imádtam...:) de ettõl függetlenül én nem vennék új Volvo-t...najó az S60R-t bevállalnám, de akkor már inkább Impreza STi :)))))
Ja és még annyit: Egyetlen autógyártó nem mert kombi autót indítani turaautózásban a VOLVO megtette és egy Bajnoki cim volt a jutalom(ha jól tudom lehet hogy már a sedannal volt):
Nálunk a cégnél van egy csomó Volvo, XC90, S80 ,V70, S60...semmi pénzért nem vennék ilyen autókat magáncélra....teli vannak gondokkal és a szerviz ktg nem is beszélek...
igazad van, egy nagy kalap sz^r. A baratnomnek van egy S70 AWD 2.5 Liter Turbo. Kenyelmes auto, de a fogyasztasa orulet, pedig Americaban elunk ahol a gaz olcsobb. Az electromos throttle (gaz, vagy pillango szelep) egy nagyon ismert hiba a volvokon. Magan szemely nem szerelheti, mert 1999 ota, nem arulnak szervize konyvet, csak online, ahogy fizetni kell $25.00 egy napos online engedelyre. Ha fektarcsat akarsz cserelni, akkor tudnod kell az evjaratot, a motor meretet a szeria szamot, a honapot es napot amikor az auto volt keszulve, es talan azt is tudni kell hogy Inga ezen a napon milyen szinu polo inget hordott, mikor az auto keszult......csak azert hogy a pontos alkatreszt kapjad. Ezek a swedek lehet hogy sokat szivnak, es it nem cigerettara gondolok.... A masik az hogy mivel az auto olyan nehez mint egy T72 es tank, az elso futomove, a lengokarban levo gumi alkatreszek (bushings) es a teleszkot tetelyen levo "gumi csapagy" (strut bearing) mind elkopik nagyon hamar, meg akkor is ha szep sima uton jarsz. Szerintem a volvo mar 1993 ota nagyon elrontotta az egeszet. De ez persze csak az en velemenyem, mivel hogy mi tulajdonosok vagyunk. Annyi biztos, hogy soha tobbet nem veszunk volvot, maradunk a BMW, Toyota, vagy meg a VW Passat nal.
Mi már a 4. Volvot használjuk és soha nem volt egyiknek sem semmi baja :))
Üdv mindenkinek! Nekünk egy 460-asunk volt. A szervíz horror, még ha nem márkaszervízbe viszed akkor is. DE!!! Azt gondolom, ezért cserébe olyan autót kapsz, ami vigyáz rád. A mai közlekedési viszonyok között szerintem ez kéne legyen az egyik elsõdleges szempont. 15 évesen adtuk el a gépet, és szerintem a költségeihez képest szinte mindent megkaptunk, amit egy autótól elvárhat az ember. A kasztni nem rohadt, az alváz szinte hibátlan, sorolhatnám. Most S40-est tervezünk 6 éves formát, 1,8m körül. Néztem hasonló kategóriájú autókat, pl. 406-os Peugeot-ot. Nem tudom, hogy ennek mennyi a fenntartási költsége, de biztos, hogy ha a kettõ közül kell választanom, akkor Volvo. Egyébként meg olvastam olyanok véleményét, akik "nagypapás"-nak tartják a Volvo-t vezetni. Nos igazuk van. A Volvo szerintem eredendõen nem lóerõhajhász sebességõrülteknek lett kitalálva. A név mindíg is a biztonságot jelentette elsõsorban, nem pedig a csili-vili karácsonyfát. Nekem a szeretteim biztonsága mindíg is fontosabb volt, mint az, hogy az autó kinyalja a seggem. Meg lehet nézni, hogy a Volvo például nagy ívben tesz a napjaink design és elektronikai kütyü õrületére. Nem nagyon emlékszem például digitális lcd-s klímára, nincs állandóan teljesen átgyúrt forma, stb. A fejlesztések eredménye valahol máshol rejlik. Hát nagy vonalakban ennyi. Remélem mindenki megtalálja a kedvencét.