Sajna tönkrement a laptopom, amit venni tudtam helyette, az meg elég gyengécske.A két Panzers megy rajta, úgy ahogy.Az RfB és az RfTB már sok neki.Msn-en ritkán vagyok, de megpróbálok sûrûbben fent lenni majd.Megvan Neked az msn címem?
Megcsinálhatnád a Repteret hármasnak, vagy négyesnek, Rommel is bedolgozik a témába.
Üdvözletem a tábori lelkész úrnak! Ezt én is kérdezhetném töled! Rég láttallak..a neten. Nálam semmi. Totál depresdszió, erröl Fifus tudna bõvebb orvosi diagnózist adni. Vele szoktunk CoH-ozni meg RfB-ézni. Ideje lenne neked is betársulni ide az öreg vietnámi veteránok közé. Kekszet rágcsálunk teát iszogatunk és a régi szép idõkröl beszélgetünk. Mizu? Mikor vagy msn-en elérhetõ?
Az rfb szervere is beszart, ott se látjuk egymás játékát, de legalább hamachin- mint bármelyik lopott játék- mûködik. Pedig az rfb-rftb-ért is nem kevés pénzt adtam.
Mondjuk, hogy érdekelne a King Arthur, ezek után hogy bízzak egy magyar-vagy akármilyen nemzetû játékfejlesztõ és\vagy kiadó- cégben?
Még a relic is szarik a coh-ra a dow2 kedvéért.
Csak azt nem értem, ha másra használják a Gepardot, hát legyen. Egy CW editornak ehhez annyi köze lenne, hogy rábólintanak. Persze, ahhoz az kellett volna, hogy vegyék. Nem értek a szórakoztatóiparhoz, de miért adunk ki valamit, ha utána széttárjuk a kezünket, és "félhivatalos" úton kapunk reménysugárnak beillõ infomorzsákat a készítõk utáni készítõktõl? Illetve az Atari nevû fantomcég miért nem foglalkozik egyáltalán-semennyire-semmilyen úton-módon egy általa kiadott játékkal, mikor a hivatalos fórumán is kiabálnak. Aki erre azt mondja, hogy ilyen-olyan jogok, jogviszonyok állnak bárminemû közlés útjába, arra meg azért haragszok, mert ezek ismeretében hogy volt "joga" az Atarinak, vagy bárkinek, aki az árképzést készítette, ezért a játékért egy éven keresztül 8000 Ft-nak megfelelõ összeget kérni?
Most még csak Jeff hiányzik, aki mindjárt írja, hogy ezt megmondtam elõre. Vettél volna vattacukrot a gyerekeknek...
Egy igazi görög hõs vagy cimbi ahogy küzdesz a gólem feltámasztásáért. Bár a Gólem cseh volt ez egy kissé képzavar. De a lényeg fanatikus vagy. És tudod szerintem ha ilyen emberekböl állna az az InnoGlow nevû szakadár banda akor nnem hogy a javítás hanem egy kieg is kintlenne. Azoknak a majmoknak az ölükbe hullott egy engine. Az orrukat sem dugták ki a nép elé hogy leereszkedjenek hozzánk. Itt aki veszített azok mi vagyunk, és a motort vesztettük el. A mai világban lopni csalni kell és lehet. Nekik ott a motor nem hiszem el hogy nem tudják "legállissá varázsolni". Megkerülni a dolgokat amik korlátozzák õket. Vagy ugye "átt kell festeni" mint a lopott biciklit. Átkódolni. Anno ezt tett a Moust Wanted is. És milyen szépen! Most mondjuk õk speciel lebuktak. De okosan meglehet azt csinálni. Persze ehhez érteni kell a motor kodolásához. Tom jönnek itt népek hogy ma már a játékfejlesztés nem garázsprojekt meg sok Geld kel hozzá..stb. Ötlet meg tudás kell hozzá. A minap teszteltem az új C&C-t állítólag az utolsó rész..cö cö...Anno a tiberian sun. Az játék volt, meg a Bathle for Dune. Aztán megvette az EA nevû fosgyár... Hát Pénz az van benne...De fantázia,játékmenet, unitok, stratégia, no az nincs. A régi red alert és az új ég és föld. A régi javára. A pénz nem minden. Akkor überbrutál stratégiákat látnánk az EA -tol kigördülni. Szerintem akarni kell. Szivvel lélekkel, és persze tudás kell hozzá. Aztán házalni a kész cuccal. Jó tudom szenvedély nem ad kenyeret, egy "Põstinek" meg autó is kell mert nagyok az igények, de ha azt akarja csinálni rászánnya a szabadidejét. Ha nem akkor meg menjen biztonságiõrnek a tescoba.
Ha néha eszembe jut, hogy "gondolom" létezik egy kiadható editor, esetleg egyéb publishhing anyag: patch, unitok, akkor nagyon lila lesz a fejem. Játszották volna az elején egy csomóan a multit, csak patch nélkül ez így kaka. Jagddal még a Beachhead-et se próbálhattuk ki, nem bírunk egymás játékához kapcsolódni. Pedig õ is pénzt adott ki rá. Mit tegyek, hogy a nemlétezõ Atari support érdemben szóba álljon velem?
Nézd meg westmoreland visszajátszásait. Vagy ültesd be egy PSZH-ba, és játsz easy-n.
olyan nehéz ez a játék hogy elsõ pályán nem tudok túljutni :( mindig meghal a kapitány
Hali,Fifus.A rögzítés hibájára ketten együtt jöttünk rá, hiszen te szorgalmaztad a felvételt.Csak az bosszant,hogy épp a hamburgi, amit szerettél volna megnézni, az nem jött össze.Talán ha lesz hozzá javítás.
Hali,Timber.Köszi az infót.Ha viszont bug, akkor illik megcsinálnom nélküle is.Majd a garázsban hagyom legközelebb.(Ja, és csak akkor kapod meg halhatatlannak, ha magaddal vitted korábbról, ha a küldetés elején veszed meg, csak egy Patton lesz.) Lenne egy kérésem.Nekem fõleg a Stormos játékok jöttek be, a DR-tõl pedig az AK vs DR, és a D.DAY.Az tetszik bennük, hogy felértékelõdnek az unitok, fõleg a gyalogság.Meg kell õket védeni, és meg is lehet.(Itt fõleg a CP 1-2-re gondolok.)Szeretem a 0 veszteséget,(Cp és RfB) és a viszonylag kevés egységgel végigvihetõ pályákat.Természetesen most a gép elleni kampányról van szó.Viszont 10 megvett játékból 9-et mindig odaadok valakinek(kidobni nincs szívem).A leírtak alapján,milyen játékot javasolnál?Köszönöm elõre is.
Timber, szevasz! Mit szólsz westmorelandhez, ultrán végigtolta, és még a rögzítés hibájára is rájött. Tán az Innonál dolgozik?
ha teljesen serthetetlen akkor az BUG. Ha jutalmat adunk akkor az max nagyon eros vagy nagyon "ugyesnek" kell lennie a jatekosnak, hogy elveszitse, de el lehet vesziteni.
Valoszinuleg a tesztereknek lett berakva, hogy gyorsan vegigtudjak tolni a palyat (azaz funkcionalitast teszteljenek) es nagy valoszinuseggel ugy maradt :)
Erre különösképpen nem vagyok büszke, hiszen nem kell hozzá semmiféle stratégia, de még csak taktika sem.Ja igen; szerintem az a tank, az nem is bug,szerintem az bónusz.(Jó lenne megkérdezni egy belsõ embert.)
Persze, jöhet. Egyben megköszönöm a többi fórumtárs nevében a közremûködésed, hogy komplett walkthrough-t láthattunk ultrán az összes titkossal. Külön grat a felfedett bugért, miszerint felszín elhagyás után a küldetés rögzíthetetlen. Most már jöhetnél a multiplayerre is, csak megnéznénk, tudsz-e hostolni?
De ha kíváncsi vagy a Zárórára, kész van az is.
Te jó ég, majdnem két óra! Mindenképp dupla sebességen néztem, viszont velem együtt már négyen letöltötték.
Sajnos ismét lett egy veszteségem (külsõ), de mentségemre legyen szólva, kicsit tempósabban csináltam,hogy ne unjad halálra magad.Így sem éppen rövid, még dupla sebességgel sem.
Úgy néz ki, ez az utolsó.Kettõ marad hátra,a"Céhmester hadmûvelet"-et nem lehet, a "Zárórát" pedig nem érdemes rögzíteni, mivel egy sérthetetlen tankkal nem igazán lehet veszíteni.Az elõbbinél két variáció lehet,a"D-DAY"(partraszállós)és a "MARKET GARDEN"(hídbiztosítós) misszió.A "Záróránál" védekezésre rendezkedem be, a Pattonnal megsemmisítem az összes AA bunkert, a többit elvégzem a levegõbõl.(Itt szerencsére nincsenek sumák t-70-esek légelhárító rakétával, csak pár flak 88-ra kell még vigyázni.
Õneki úgy kéne felosonnia a gépre titokban, épp ez tetszik benne.Ja igen, szóval a gyárat csak hátulról lehet megközelíteni, mert ha szembõl jössz azonnal riadóztatnak, és beleugrálnak a tankokba, amit ugye el kéne foglalnod.Részben ezért is volt a vargabetû.
Igen, ez nagyon oroszos megoldás. Siessünk, siessünk, de a fõnököt úgyis megvárja a gép.
Normál üzemmódban-elfoglalom a barakkot,ezáltal megemelkedik a limit (NEM kell megszerezni sem a t-62-t, sem a katyusát, mivel nem lesz rájuk szükség!)-át az alagúton(titkos), visszakanyarodok a gyárhoz,megszerzem mind a 8 db 416-ost (titkos), a tankok segítségével elfoglalom a rádiótornyot, ezáltal megszûnik a barakk elleni támadás (ami most már ismét a belügyesek kezén van),a sínek mellett vissza a barakkhoz (minden ellenállást leküzdve), majd visszafoglalom azt (nem egyszerû, õket persze nem köti semmiféle egységhatár), presztízszászló, majd raktár, valamint a javítódepó következik.És végül Zajcev elvtársnak ki kell jutnia a repülõtérre, mielõtt a gép elindul.Hát én nem tudom mikor indul az a repülõ, de a jelek szerint megvárja Zajcevet akármennyit késik is.
Hát ez nagyon nyögvenyelõsre sikerült.Ha a sorrendemre voltál kíváncsi, elárulom, hogy ennek így köze sincs a papírformához.Ahhoz, hogy kihagyjam az alagutat (egyébként megjelöltem egy-egy õrtoronnyal a két végén),össze-vissza kellett keringenem, fölösleges köröket csinálni végig a pályán.Brrrrr...Két és fél óra volt, ráadásul elvesztettem egy unitot valahol,és még csak észre sem vettem!!!Ha van kedved,azért nézd meg ezt a szerencsétlenkedést, én igyekszem elfelejteni:(
Hát épp az a baj,hogy ha a klasszikus sorrendet követem, akkor nem fogod tudni megnézni.Most úton vagyok, de majd este megpróbálom átalakítani, úgy hogy rögzíthetõ legyen.Ha pedig összejön, leírom, mit változtattam a sorrenden.
Az õsz zsákmánya titkosait se ismertem.
Ott is csak a sorrended érdekelne igazán, általában sokkal alaposabb vagy nálam.
Próbáltam a "Támadási gyakorlat"-ot rögzíteni, de sajnos az egyik titkos a következõ:"Felfedezte az elhagyott szolgálati alagutat".És ez azért érdekes, mert ez egy olyan titkos, amit ki sem lehet kerülni!Ellentétben az illusztris kilencesével, amit viszont nem lehet megtalálni.Majd azért még próbálkozom.Addig nézd meg ezt.
Remek volt westmoreland, majd másfél óra, gondolom fárasztó.
Szerintem pár oldallal korábban találsz néhányat.
üdv, nem tud valaki sorozatszámot/cd key-t ehhez a játékhoz?
318 2.o.
"A mennyország kapujában"Bocs a meséért, csak azért, mert szerintem ez a legnehezebb küldetés.Egyedül itt van veszteség, mivel a használhatatlan egységeket egyszerûen muszáj lecserélni.Egyszer vittem végig velük;hát ne tudd meg,kínszenvedés volt.
Elindulsz ípíszí nélkül egy szem utásszal, és egy szanitéccel.Presztízszászlód nincs,pontot csak csatában szerezhetsz.Ha 5 percen belül nem éred el a barakkot véged.Itt már a fix egységek is nagyon kemények, de utána megindul a végtelen számú ellenség a térkép két vége felõl.Páncélosok,gyalogság,mesterlövész zászlóaljak(!!!).Soroljam? Támadó kopter,tüzérségi zárótûz,páncélvonat...Plusz ultrán még számolni kell telepített tüzérséggel,és ISU 152-vel is.Ha mindezt túléled,rájössz, hogy ilyen kevés unittal(limit),lehetetlen mindent megvédeni.
Ezt a pályát hasonlóan teljesítettem. Végre, a többinél eddig tényleg szenvedtem hozzád képest. Mostantól viszont durvul, ha jól emlékszem...
"Imígyen szóla Zarathusztra". A két titkos: "Fedezze fel a gleccser alatt húzódó, titkos barlangi bázist" ,valamint:"Megtalálta az összes elsodródott osztagot".Ezek egyike sem lehetett rajta,de így is elég jól sikerült.(A szerzõ véleménye)293 prg 1.o.
Úgy remek, ahogy van, jó volt.
Persze nem lehet használni, sem az alagutat, sem a páternosztert, de itt nem is szoktam.
"Karaván" 428 prg 7.o. Tudom, nem túl pörgõs,de itt azzal kellett dolgoznom amit kaptam.Feláldozni pedig nem akartam õket, csak azért, hogy mást gyártsak helyettük.
Kellemes ünnepeket!
"Az ígéret szép szó",metróalagút nélkül:211 prg 1.o.
Végigment, nem a single-vel van a baj. Csak rohadtul dühít, hogy a CW multija ennyire random. 18 felvett bajtárssal találkoztam, ebbõl egyszer próbáltunk négyen játszani, de akkora lag volt, hogy meguntuk. Most pár hete újra elõvettem, de rosszabb lett a helyzet, szarakszik a gamespy szerver. És az rftb-t is már csak hamachin tudjuk játszani Jagdflieger-rel. Nem értem, hogy lehet valamit ennyire elkúrni. A "szürkehányás" CoH-ot 5 év után is tízezren játszák naponta.
Ha a 193 nem ment végig, felrakok egy másikat.Megcsináltam más profillal,más sorrendben,visszanéztem.
A Finn küldetést végig tudom vinni az alagút nélkül,de mindkét titkos ugrik.Viszont a hamburginál nem látok alternatívát.Sajnálom.
"Lecsukódik már a szemem"1.o Ötször próbáltam visszanézni, háromszor sikerült, kétszer nem.De itt már nem próbálok rájönni a hibára.Max megcsinálom mégegyszer, ha nem tudod megnézni.Viszont, az"Ígéret szép szó"-t lejátszottam az alagút nélkül, így jó lett.193 prg
És akkor innentõl nehéz dolgod lesz? Mert eddig elég egyszerûnek tûnik. Ugye én nem látom, mennyi újrakezdés van mögötte.
Üzenem mindenkinek, aki a multival szenved, hogy a játék frissítése gombot meg kell nyomni, ha látni akarjuk a másik játékát. És így remekül tudtam kapcsolódni két sráchoz is. Hozzám viszont nem tudtak. Ki-be lépegettem, ha hibaüziket írt ki, de így sem sikerült. Nem tudom, hogy a t-home-os routeren kéne állítani valami portot?
A feladat lényege, hogy ELÕBB gyûjtsél össze 3000 pontot, mint a komcsik.Ha legalább 1500 a külömbség, megvan az egyik opcionális is.A másik, hogy védjél meg legalább egy szövetséges teherautót.(De elegánsabb, ha mind az ötöt megvéded)
A 2. oldalon keresd.
Ennek a titkosát tõled tudom.Azt írtad az USA fórum szerint bugos, mert az összes stp-t birtokolni kell, viszont nem adja meg.Namármost, ha az stp-k nem csak a presztízs zászlókat jelentik, hanem az összes (17db) zászlót, akkor íme:166 prg.Egy kicsit tovább tart, de ezt nem bíztam másra.Hiába, ha valamit jól akarsz csinálni...
Igen õ az.A koncepció, magadra húzni az ellent, míg a szövetségesek felfejlõdnek, majd ketten együtt lenyomni õket.(És nem hagyni, hogy bevessék a Kövér Bertát, mert az fájni szokott.)
Ez hihetetlen, a lényegét nem értettem meg a feladatnak, én ezzel óriásit szenvedtem tavaly, viszont mi a titkos? Ez a híres 9-es, ugye?
Most szedem. Mondom, hogy nem vagy semmi, biztos részt vettél a fejlesztésben az elején, és most visszaemlékszel...
Megnézted a 156-ot?
Rájöttem, mi a közös bug.Mindegyik pályán a felvett játék akkor vált át replay-bõl play-be, amikor belépsz egy féreglyukba.5.-Belépsz a metróalagútba, 10.-Belépsz a gleccser alatti titkos bázis alagútján,12.-Belépsz az átjáróba.A 11. viszont meglepetést okozott.(Errõl majd késõbb)Tehát most már tudom, a továbbiakban mely felvételek fognak sikerülni.
Nekem még a tavaszünnep jön a sorban, a másik vinyón meg van az összes pálya, de valóban nem rögzít jól, ha mentesz, vagy szünetet nyomsz. Bár ez lenne az egyetlen hibája.
Az"Imígyen szóla Zarathusztra"és a "Lecsukódik már a szemem", szintén kilépett a replay módból.Mindkettõ kb 10 perc után.Úgyhogy fel sem raktam õket.
Ok, meglesem majd.
Megpróbálhatnád majd rögzíteni az"Az ígéret szép szó"-t.Csak, hogy megnyugodjak, nem nálam van a hiba.
Na még egy.record 156 prg"Vörös veszedelem" 1.o Ez nem csak az én érdemem, a munka oroszlánrészét a szövetségesek végezték el.Ha az a bizonyos titkos küldi mind az öt zászló birtoklása, akkor megvan az is.
Nem olvastam a szabályzatukban semmi ilyesmit. Szép volt a Fehér csillag is, nincs mit hozzáfûznöm, én tavaly innentõl már szenvedtem.
Különben van olyan is, hogy 30 napig nem küldhetek 2 üzenetet másfél percen belül.
Persze, ha adsz oldalt is hozzájuk. Mondjuk nem értem ezt 30 napig nem tölthetsz fel dolgot.
Ja 1.o Bocs.
Próbálom keresni a különleges megoldásokat.A 17.-re van egy trükköm.Nagyon jó trükk.147 prg"Fehér csillag hadmûvelet"(Ez azért most tradicionálisabb.)Egyébként könnyen megtalálod a fájlokat?
Azért mondom, így tûnik könnyûnek, én, ha a hídnak álltam neki elõször, mire a gáthoz értem, már le is rombolták, Te meg szinte a végén csinálod meg, mondjuk már nincs ki rombolja. AA gun-os pszh-k elegek a zaklatás elkerülésére. Frankó volt és egy órán belül megvolt.
Jobb így a folyón át, mert az ellentámadást rögtön meg tudom fogni.Egyébként meg hajkurászhatnám õket végig a mapon.Más fokozaton, csak akkor indulnak meg, ha elkezded javítni a hidat, a légideszant is csak akkor jön, ha hozzányúlsz a gáthoz.De hát hiába, ez az ultra.
Párszor nekiugrottam, keresve a titkos küldit.Figyu, ez jópofa volt."Sikeresen megosztotta az ellenség erõit"-DE AHHOZ AZ ÉN ERÕIMET IS MEG KELLETT OSZTANI!(És én sokkal kevesebben voltam)Apropó, a rögzítés újraindításkor sem megy!Ki kell lépni, és újra az eligazítástól.
Nagyon érdekes sorrendben látsz a feladatoknak, nekem eszembe se jutott volna a folyón keresztül úszni a gáthoz. Jól használod a unitokat, eddig nagyon könnyednek tûnik neked az AI.