200-300paci hátsó keréken murván....hát igen csak emberes lehet megtartani
OFF vége... tehát a Lancia 037, hát ez se semmi :D hátsókerekes és bivalyerõs, Stratosnál is erõsebb. ezeket talán még nehezebb lehetett vezetni mint a Quattro-t
jóvanna na nem tudtam a mi rönyó megánunk nem ad ilyen hangot pedig az 1.5-ös dci ám :D:D:D van benne 80 ló és 4500x-as fordulaton tûrhetõ a hangja tovább nem lett huzatva fordulatszámmérõ 5000-ig van skálázva xD
lancia 037 egyik kedvenc kocsim collin mc1rae rallyban csak kár hogy a fizikája egy kalap s*** :) az audit nem tudom vezetni :D amugy az s1 tesztnél mi az a lónyerítés hang néha amikor a csávó elveszi a gázt az elõbb említett játékban is ezekneka kocsiknak ilyen lónyerítés hangjuk van ha magas fordualtnál hirtelen elveszem a gázt
Kár,hogy már egy ilyen legendás gép sincs :/ Manapság már annyira egy kaptafára készülnek a wrc-k is,hogy szinte csak a kasztni formája más
bazz a samara úgy néz ki hátulról mint a vissza jövöbe-ben a delorean:)
Bocsi ez nem jön össze nézzétek meg bemásolva a cimét. A 130LR is B csoportosnak készült.: http://www.autosoviet.altervista.org/SKODA130LR.JPG ITT a továbbfejlesztett verzió: http://skodaklub.racingnet.hu/thumb.php?w=700&h=520&pic=galeria/43-2013.jpg Ez pedig egy lada motoros skoda: http://skodaklub.racingnet.hu/thumb.php?w=700&h=520&pic=galeria/43-2035.jpg http://www.skoda-oldtimer.at/fileadmin/cpg133/albums/userpics/Skodasalamanda.jpg
A 130LR is B csoportosnak készült.:
A 130LR is B csoportosnak készült.:
És itt a skoda. A 130LR is B csoportosnak készült.:
Persze az audi is ment rallycrossba, pikes peak-en. NA és moist a tényleg kuriózom. A LADA FEJLESZETT S CSOPORTOS KOCSIT!! a samara alapjaira EVA vagy S_PROTO néven (néhol b csoportos nak van hivva lehet még az elsõ evolúció oda készült)
Ezeknél b Csoportot irtak:
És végül ebbõl is dakaros kocsi lett:
Az audi S csoportos kocsija:
Mégtöbb kép itt Az rs200ból is volt S-es de most nem találok róla képet.
Ja és persze nagyon sok fõleg mg és rs200 indult rallycross bajnokságokban. Angliában talán ma is van.Itt egy kis lengyel leirás de érdemes megnézni oldalt a menüben a historia WRC alpontjait Néhány kép az ECV és AZ ECV2 rõl amelyek GR S esek voltak. itt És itt leirás.
ez a pikes peak valami hegyi verseny ugye?mert arról diszkóverin láttm videót még régebben ott egy audi ment nagyon király volt
Másrészrõl a sok munka nem veszett kárba, hiszen a prototipusok indultak késõbb a dakaron és Pikes Peak-en.ÉS akkor jöjjenek a képek a kuriózumokról. Ha jól emlékszem a peugeot 405 is már a GR S-re épült de nem tudott indulni hiszen az S csoport el sem indult. Helyette ment pikes peaken:
Az S csoport pedig a B csoport helyett terevezte a FIA(akkor még FISA) 1987-re. Ezeknek a futurisztikus autóknak, nagyon sokféle fejlesztést megengedtek volna, de 300 LE-ben korlátozták volna a motort. És elég lett volna csak 10 utcai példényt legyártani. (Ez hasonlit a mai wrc-k hez mert az is 300 Le és 20 példány kell) De Toivonen és navigátora halála miatt beszüntették a b csoportot és az S csoport tervét eltörölték.
Na szóval elõször is a group b-rõl. Az egyik legjobb leirás errõl a korszakról:itt (angol neylven) És magyarul kicsit röviditve itt olvasható. Illetve a Wikipedia lexikonban is jó leirás van de ez is angol.itt
ingyen van rajta ez a király film? az nagyonjó, na mesélj az S osztályról, engem minden érdekel :)
Addi gsi nézzétek meg ezt a lapot www.rallyfilms.extra.hu
szerintem már tt nem is a lóerõk dominálnak egy bizonyos teljesítmény fölött,hanem a többi tulajdonsága a kocsinak.annak idején a kis mini meglepett mindenkit,nem volt nagy teljesítményü de arra a kis kasznira elég volt,ráadásul a kicsiségemiatt nagyon jól vette a kanyarokat
Az Audi Quattro GroupB-s verda 700 Le-vel szuperált a végén, de nem nagyon mentek vele, pedig már az 1000 Le-s is kész volt, sõt tesztelték, de az már a versenyzõk elmondása szerint is kezelhetetlen volt...
tehát akkor a 2 ugyis B-s lett volna. de nem is értem miért tiltják be, ilyen erõvel el se kellett volna inditani a sorozatot, mivel várható volt hogy nehéz vezetni, bõven meghaladja egy ember képességeit
asszem nem wrc lesz a nevük,hanem super2000 vagymi.de már régebben olvastam errõl az egész rally reformról:) de ilyen adatok mellett mint ez:1986 Lancia ECV1: 4-hengeres, 1759ccm, 600 lóerõ 8000 rpm-en
igen? láttam videót a 207-esrõl ami szívó 280 ló, de nem tudtam h az a jövõ WRC-je
õk válalták a kockázatot és tisztában is voltak vele,hogy mit válalnak.És igazából akármennyire törekednek a biztonságra akkor sem tudják azt megcsinálni hogy ne legyen haláleset.
és talán mégtöbb ember halt volna bele:( de gyébként nem értem mi lett ezekkel a kocsikkal? ma is mehetnének vmi ilyen célú pályán, nemkell szûkös hely, ráadásul ma már jobb gumik is vannak
nem nagyon értek a rallyhoz, nem vagyok annyira otthon benne, de a quattro nekem is tetszik, szeretem.
pff de a belsõkbõl is a részleteket mutatnak, és nagyondurva! nézõktõl soxor el se fér a kocsi, és nem fékeznek! jó a nézõknél én se fékezek, de a tempó az kicsit más :D
nemhát...azért csak van köztük 200 lóerõ különbség :) Csak meg kell nézni pár korabeli videót.WRC-hez szokott szemnek is dúrva itt-ott,amit mûvelnek Walter Röhrl