Látom elégg sokan dícsérik a Supreme Commander-t... Szerintem meg a Supreme Commander is nagyon gyenge! Kicsit sok ideig kell játszani, de végül gyerek játék elverni az ellenfelet! Semmi stratégiai hangulata nincs, kilövök egymás után 3 atomot, mielött leszedtem az atomelhárítóját, aztán várom, hogy kiírja, hogy gyõztem :D A grafja eléggé jó, de a játék élmény gyenge sajnos. Hiányzik a stratégiától elvárt gondolkodtató lépések... Ezt a C&C3-at még nem volt szerencsém kipróbálni... Majd egyszer eljön ennek is az ideje :P
Az elsõ C&C játék óta az elsõ ami érdekelt igazán, és szép is, jól is fut, de szerintem ez csak egy feltupírozott elsõ rész, ellenben a hangulata már nem üti meg annak a szintjét! A C&C1-nél még bejött, hogy tektikával nem nagyon, csak rush-al lehet gyõzni. De azóta született egy csomó jó RTS, ahol nem így van. Ehez mérten már nem üti meg a mércét. Ami kifejezetten idegesített, az a "pakoljun bele pár új egységet, nem baj ha semmire se jók" design.
Ehhez van egy RA2 Yuris tapasztalatom mikor egyszer az egyik társamat valami bug folytán egy kis üres lófingnyi szigetre rakta minden nyersanyag nélkül ahonnan ki se tette a lábát és simán felhúzta a legdrágább épületeket :D
Szép, kiváncsi vagyok wine alatt, be tudom -e üzemelni a demot.
Szépnek szép, nagyon tetszik az animációk változatossága, az épületek összeomlása meg a fegyver effektek...
DE..lerágott csont, semmi új nincs benne... uncsi.. a kampány miatt végigtoltam a single részt...
de SC után HIHETETLENÜL zavaró hogy nem tudok kizoomolni hogy lássam mi történik :D
ez nem kérdés, SC-ét sajna még semmi se nyomta le, és ez azért elgondolkodtató egy 10 éves gémnél. blizzard ébresztõ, jöhet az SC2:) tudom tudom ugyse jön:(
Az összes eddigi jó ötletet kivették a játékból és pont ez a plusz hiányzik ami benne volt a korábbi c&ckben. EA kihozott egy tiszta iparosmunkát kockázat nélkül. Tuti üzleti siker:S
"Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal."
Tiberian Sun:rombolható terep A cikkírónak meg üzenem hogy: SCRIN!!! az idegenek neve. Eléggé gáz hogy rosszul írja.
"Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal."
Rosszul tudod. A 2004-es Soldiers-ben már teljesen lerombolható volt a terep az összes épülettel és egyéb objektummal egyetemben. Sõt, lehetett benne "tüzeskedni" is :) Ha meggyulladt mondjuk egy ház, a tûz szép lassan továbbterjedt a többi házra, vagy akár a fákra, a búzamezõre stb. :) És ez nem csak amolyan látványos fícsörként volt jelen, nagyon komoly taktikai tényezõ is volt!
Az a CoH grafikaban ellegge odaver mindennek. Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal.
De persze egyensuly meg jatszhatosag szempontjabol tovabbra is az Starcraft:Broodwar az etalon.
Maradjunk annyivan, hogy a StarCraft-nál a mai napig nem készült jobb stratégiai játék. Az úgy, ahogy van, tökéletes, felülmúlhatatlan. Amúgy ez a C&C 3 eléggé bejön, a grafika az eddigi legszebb talán amit stratégiában láttam és ahhoz képest Level 4 AA-val minden maxon nagyon simán elfut. Az átvezetõ videók nagyon igényesek, meg úgy az egész tényleg jó lett.
meg hát a francnak van kedve folyamatosan a kamerát állítgatni hogy normálisan lehessen látni a dolgokat helyzettõl függõen
ezekben a full 3d vackokban valahogy nincs meg az az érzés, hogy normálisan át látom az akciót pl amikor nagy csapatok gyakják egymást vagy csak amikor egy rakás egység meg épület van egymás mellett, bár lehet csak megszokás kérdése nem tom
az én véleményem a játékról: -AI: kifejezetten jó, brutal fokozatig nem csal, tud meglepetéseket okozni, igyekszik keresni más lehetöségeket is, és az AI módok is rendben vannak, az eddig a legjobb a CnC-k közül -pályák: kicsik, kevesek, szimmetrikusak. ennél több kreativitást várna el az ember, vagy legalább egy pályaszerkesztöt (amiröl eddig annyit tudni, hogy majd egyszer lesz) -egységek, épületek, fajok: alapjában jók, de hatalmas lépés visszafelé változatosság terén az elözö részhez képest, megintcsak a kreativitás totális hiánya -sp: rövid, unalmas, egyhangú -mp: élvezetes, de szvsz nagyon hamar megúnható, rövid életü játék lesz -FMV-k: unalmasak, gyengék, egyhangúak, csapnivaló színészi játékkal (az az elözö részekben sem volt jobb, de a történet bövelkedett fordulatokban, CGIben, csatajelenetkben, szóval mindenben, ami megalapozza a hangulatot. Itt semmi) zene: NULLA
Szóval összegezve: mint játék: 8/10 (hiányzott már egy CnC rendszerü játék régóta...) mint CnC: 4/10 (...de ennek sem sikerült méltó folytatásnak lenni, inkább egy gyenge hamisítványnak) - eddig sem szerettem az EA-t, de ez betette a kiskaput...
Ennyi erõvel az összes játékban csal az ellenfél. Warcraft, Starcraft. Csak itt már látszik némi javulás.
Hát az okosságot és a csalást nem kéne összetéveszteni. Generalsban is nagyobb fokozatban, pénz nélkül volt képes a gép tankokat gyártani, amelyek a playeréhez képest 1,5x-ös armor szorzóval rendelkezkeztek. Ez minden c&c-ben így volt, és úgy néz ki ebben is. Nem okos, csak csal.
Ha felpakoljuk a patch-eket szépen vissza lesznek "butítva" a Scrin-ek is ott, ahol eddig talán egy pöppet erõsebbek voltak az ugyanabba a kategóriába tartozó egységekkel szemben...
És én inkább azt sajnálom, hogy nagggyon kevés skirmish pályával adták ki.. :( ugyanez ügye multiba is, értelemszerüen.
Szerintem az UFO-k a legerösebbek :P :)
HEHE!!!!!!!!!!!!!!!! Érdekes módon odáig sosem fajult a helyzet, hogy szuperfegyvert vessen be a gép, Ugy gondolom, kedves tesztelõnk nem játszott sokáig a játékkal. a Küldetések tényleg egyszerüek, de a skirmishre ez abszoltun nem igaz! pl állitsunk be egy nehéz vagy akár brutál scrin ellenfelet, mondjuk "gerilla" vagy akát "úthenger"-ként akkor aztán mindent meg mer a bestia :D
Szerintem abból, hogy könnyû a hadjárat része, azt levonni, hogy nem jó stratégia, hülyeség. Az SC nek is könnyû volt a hadjárata és hát tudjuk, klasszikus lett belõle Bár itt túl sok a hasonló egység és sok a használhatatlan, az Avatar és Mammoth tényleg túl erõsek. Bár egy tank rush t egy jól irányzott bombázással szinte veszteség nélkül meg lehet állítani. Szóval , hogy mennyire jó stratégia úgyis csak multiba jön ki
ezt szerencsere tenyleg csak halkan jegyezd meg :)
A helyzet viszont az, hogy skirmish-ben köröket-karikákat ver rá a Supreme Commander (támogattam is a játékot a megvásárlásával).
A SupCom "challenging" fokozatán való több órás (!!!) skirmish-ek után ez még szórakoztató poénnak sem megy el. Az AI nem elég okos, a map-ek nem elég nagyok, és relatíve gyorsan kiismerhetõ az egész játékrendszer, pont a tank rush miatt. Hálóban emberek ellen persze biztos feelinges, de ha hálóban stratégiázom haverokkal, akkor Act of War + Supreme Commander + StarCraft. C&C3 (szerintem) sajna sehol nincsen ezekhez képest.
"Abban van egy RTS igazi sava-borsa."
Ebben sajna nincs igazad, mert a C&C tényleg "árkád-RTS"... ha a játék maga nem ad lehetõségeket olyan bonyolult stratégiai lépésekre, mint pl. a SupCom-ban, vagy az AoW-ban, akkor fél óra után már csak bohóckodás, meg tank rush.
MIiii????? ,,A játék hátránya talán mindig is ez volt: mûködik benne a legyártunk 20 mammuth tankot és lezúzunk mindenkit.,,
Azért ez nem így megy. Korántsem jelenti 20 mammoth tank a gyõzelmet(fõként: nem könnyû annyit legyártani) Próbáljon legnehezebb fokozaton gép ellen tolni, és meglátja milyen okos a gép.
Skirmish ember, skirmish! Annak idején ha kijött egy új RTS rá se bagóztunk a Campaign-re, egybõl katt a skirmishre hogy mit tud az új csoda. Az újabb rts-eknél szerencsére kapsz egy jól megkomponált kampányt ami tud többletet nyújtani. Itt ezt tökéletesen megcsinálták, remek a hangulata, de az egész célja az, hogy megismerd a rendszert (kezdõk) és szórakozz egy kicsit. Az igazi élvezet azonban a kampány után jön, tudniilik amikor rákattintasz arra, hogy Multiplayer... Abban van egy RTS igazi sava-borsa.
Ha kijön normális kiegészítõlemez, ahol továbbviszik a szálat és fenntartják a minõséget, akkor én egy biztos kuncsaft vagyok, mert amúgy a munkáért megérdemlik a dícséretet/pénzt. De csak akkor.
most tényleg ebben mi a starcraftos?ez a rts-ek arcade-ja.erre azt mondani hogy stratégi olyan mintha az nfs-re azt mondanám hogy szimuláció... az viszont tagadhatatlan hogy hangulatos,NAGYON hangulatos és mondhatni fejleszti a reflexeket :P
és igen,megint szóbakerült a SC,ez pedig szerintem azt jelenti,hogy bizony annál jobb STRATÉGIA(igen,így,csupa nagybetûvel) még nem készült,abban a stílusban amit az képvisel,tehát hogy tökéletes a balance,nincs 2 ugyanolyan egység,mindennek megvan az ellenfele,stb.
Rohadtul felemás a véleményem...
- Tökéletesen fut, állatira jól optimalizálták, sok-sok csillag jár érte. - A játék maga szép, a map-ek jól megkomponáltak, az egységek érdekesek és egyediek. - Végre nem engine-video gaggyulatok!!! Gyönyörû minõségben, feelinges jelenetekkel (bár vágás csak elvétve)... kicsit talán kevés az akciódús vagy éppen CGI video, de ez játék, nem film (meg nem is Wing Commander :D) - Ironside, Dr. Cameron és Boomer + ezer pont - Érdekesen induló történet
Negatívumok
- Könnyû. Tényleg az. Még a hard fokozatnál is csak ritkán fordul elõ, hogy két nekifutásra ne csinálj meg minden bónuszt - Játék közben kevés a fordulat... több váratlan dolgot rakhattak volna bele - Útkeresése az egységeknek néha tragédia, rendszeresen beragadnak, megállnak egymás/épületek mellett
Visznont ordenáré nagy probléma, amiért NEM fogom megvenni a játékot, pedig nagyon úgy voltam vele:
RÖVID BASSZAMEG. De nem kicsit, hanem pofátlanul. Kevés küldetés és a sztorit még ki sem bontakoztatják... hirtelen vége szakad az egésznek, amikor éppen arra számítanál, hogy jön a java. Oké, persze kiegészítõk jöhetnek (biztos jönni is fognak), de egyszerûen nevetséges a játék hossza, ráadásul úgy elvágják, mintha filmszakadás lett volna. Kár volt ezzel elbaszni...
Ja, és negatív, de csak zárójelben:
- Mammoth tank túlzottan és durván erõs - Szokásos C&C-s "tank rush" még mindig kiválóan mûködik
:DDDDDDDDDDDD
amúgy a témához: Generals után én több RTS-sel nem játszok a C&C univerzumából
Hát nemtom, én kipróbáltam, és egyszerûen nem tudott lekötni :S Nincs benne semmi újítás, és valahogy túl egyszerûnek tûnik számomra :/ Úgy látszik a Supreme Commander után már az ilyen "arcade" strat. játékok nem jönnek be nekem :P
Supreme Commander iz dö beszt :D
Mit értetek StarCraftos alatt? V csak a Scrierek megjelenésére gondoltok? Érdekelne, ha vmi játékmeneti hasonlóság lenne :p
amugy a feketelyuk fegyver elég durva elszippantja a bázist meg a népeket is ha hatákörébe vannak.
Hm Én fanatikus Generals:ZH fan vagyok. Ez sem lett rossz, csak nekem kicsit starcraftos(ahogy alattam írta valaki). Azért pár peccs után elég jó lesz sztem.
haver mán pár napja ezzel tolja, aszongya jó játék, de mondjuk nálam nem ment valamé. A videjós kis klippek nagy ötletek, a red alert 2 be is nyomták a yuri témát, ha választani kéne én inkább a w40k-t választanám.
Supreme Commander nagyon király lett. Lehet hogy grafikailag nem ennyire jó, de játékélményben nagyon bejövõs.
Méltán ötvözi a mai 18 éves korosztály által nem ismert StarCraft és a régi Command and Conquer legjobb tulajdonságait. Ismét felmerül az a fenomenális Protoss faj érzés mely vegyül a Függetlenség Napja idegeneivel. (Blizzard koppintás, de jó lett)
Egyszerûen: LOL
nem vok 1. mán
igen 1. vagyok. Én anno még a red alert 2-t vel toltam reggeltöl estig és az nagyon bejött. A generals is jo volt, de ennek mondjuk lehetne jobb grafija is mint a w40k nak.
tök ugyanaz mint az elõzõk csak szebb és új története van. ez dícséret:D
A legjobb és legszebb Real Time Stratiégia. Ha most megveszed 2-õt kapsz ajándékba!
De tényleg nagyon jóra sikeredett ez a játék. Keresek méltó ellenfeleket a hálón.