Mondok egy példát. Tegnap énis kikerültem egy elit csapatot, mégpedig azért, mert körbevette õket valami hülye búra ami az esetek 95%-ban fent volt rajtuk. Se kardal, se earthquake-el nem tudtam sebezni. 1 perc alatt kábé 10mp-ig nem volt rajtuk ez a búra. Hát köszi... 3 kék tárgy nem éri meg, hogy 50x boruljak rajtuk...
utobbi idoben nincs olyan sok idom olvasni a topicot, igy nem tudom, volt-e mar errol szo. Ennek a jateknak tulajdonkeppen mi is a celja? En abban a hitben eltem, hogy az a vegcel, hogy legyozzuk Diablot inferno fokozaton. Erre a szintre elerni hosszu ut, egyre jobb cuccokat kell gyujtogetni, s kozben a talalt itemeket eladni, mig fel nem keszulunk arra, hogy a jatek foellenseget legnehezebb fokozaton leoljuk. Ezt ugye mar valaki elerte, es sokan irtak, hogy jo, de az elit mobokkal nem tudna mit kezdeni, csak lesunnyogtak a bosshoz, stbstb. Nekem ez kicsit illuzio rombolo, hogy ilyen hamar legyoztek. Ha en jutottam volna el ide, akkor ezutan mar biztos nem motivalna annyira a jatek, hiszen a foellenseg megvolt, arra meg most miert tapoljak, hogy az elso mezon egy random megjeleno elit mob csapatot legyurjek? Ezeket jo legyozni annak tudataban, hogy az altaluk dropolt item majd kozelebb juttat Diablo legyozesehez, de ha mar ez megvolt, akkor mi a motivacio? Vajon miert nem ugy oldotta meg a Blizzard, hogy a bossokhoz ne lehessen ugy lejutni, hogy ezeket az elit mobokat az ember elkerulje? (felreertesek elkerulese vegett, nagyon tetszik a jatek, es meg csak hell elejen vagyok, inferno meg joval odebb van, szoval a magamfajta ember el lesz vele meg honapokig, de megis az elv...)
Hát figy. Én level 20-on már vásároltam 1-2 ezresért SOKKAL jobb cuccokat, mint amit adott a sors. A lényeg, hogy nézd meg a tárgy szintjét és úgy árazd be. Pl egy level 8-as kardot kirakni 10K-ért hülyeség, mert egy level 8-asnak nincs annyi pénze (hacsak nem sokadik kari).
Szóval a lényeg...: A SOK KEVÉS TÖBB, MINT A KEVÉS SOK!
p.s.: A szar tárgyakat nem érdemes berakni. Ami semmi jó módosítót nem ad...
AH-ban mit érdemes berakni eladásra? Csak magas szintû cuccokat vagy már alacsony szinten is megvesznek ezt-azt? Csak azért kérdem, hogy nem pakoljam tele olyanokkal amit úgysem vesznek meg. Nem vagyok pro az ilyesmiben. Jelenleg 14-es vagyok, van pár rare cuccom amit eladnék, de nem tudom kell-e valakinek az ah-ban ilyen szintû cucc.
Sajnos néha kell venni ezt azt, mert a mobpackok/bossok olyan szutykokat dobnak (a szintemen-30-32-35)hogy ha vicceket mesélnék nekik hamarabb felfordulnának.
én rettentõ smucig vagyok az AH-ban, bár énis inkább menjen el 20K-ért tutira mint szarakodni 50K-val vagy eladni mercsantnak 500-ért. :D Venni sem szoktam drága cuccot, bár most elcsábultam és vettem egy 350-es kardot sockettel meg str -el meg vitality-vel 75K-ért. (4300 dps-bõl csinált 5800-ast)
Én online vettem meg, ahhoz jár guest pass? Ha igen és megmondjátok, hol találom akkor én tudok adni.
Sziasztok Barátnõmmel jövõ hétre tervezzük a játék megvételét, de elõbb szeretnénk még kipróbálni a játékot. Ha valaki meg tudna dobni egy vagy esetleg kettõ (utóbbi lenne a legjobb^^) darab guest pass-al azt megköszönném/nénk. Miután megvettük, visszaadnánk az illetõnek, ha szükséges. Ha nem, akkor pedig ide fogjuk bedobni a "közösbe" a miénket. Elõre is köszönöm
Hat ha az altalam berakott 100 000 goldos sarga itemeket veszik meg, akkor azok is :) Ennel tobbre tartom a magyar kozosseget, mi csorok vagyunk, de legalabb ebbol fakadoan ravaszak.
Az igaz, hogy a kieges, peccselt d2t hasonlitja, csak azt nem ertem, hogy ha ott valami jol meg volt mar csinalva, azt miert kellett atdolgozni ugy, hogy ne legyen olyan jo :).
Amugy meg persze, hogy az emlekek meg a sok szivast is megszepitik, de attol fuggetlenul ezek megis adtak valamit a jatekhoz.
Egyszerubb nem nezni a sok statot, nem xpt vesziteni es nem uj karit csinalni ahhoz, hogy kiprobaljon az ember valami ujat, csak szerintem a lo masik oldalara atesni sem olyan jo otlet.
Bizom en is a pecscekben, meg a blizzardban, hogy majd atdolgoz par dolgot, amitol jobb lesz a jatek, mert alapvetoen nagyon jo es addiktiv. Csak legyen eleg tartalom, ami miatt mindig belogol majd az ember, par honap multan is ;).
Igen, de mi a garancia arra, hogy a 10-12 evvel ezelotti rendszer megallna a helyet manapsag is? Oke, hogy nosztalgia hullam es retro korszakot elunk, koszonhetoen a sok csillivilli szar okozta undornak, de meg ez sem garancia.
Viszont a Blizzard - hiaba is divat szidni oket, tudatlanul legtobbszor -, ok tipikusan az a studio, akik ha kell, belenyulnak a dolgokba, es megvaltoztatjak, ha ezt akarja a tomeg. Most kitalaltak valami ujat, ha nem fog menni fel ev mulva, akkor jon egy content patch, max szint lvl65 es atvarialjak a rendszert. Nezd meg a wowot, foleg a talentrendszer valtozoasat az elmult evekben, meg meg sem szaradt a tinta az ujon, mar megint jon egy uj a pandaban.
Itemeket passzolom, mondom, nalam loszar sem esik, igy nem tudom megitelni. AH-t meg elvbol kerulom, ott csak eladok cuccokat balekoknak, de nem veszek. Most meg nem. Kesobb talan.
Kihúzod õket egy ajtóhoz, amin ugye ki-be tudsz járkálni(teleportálni) s pl.: dh-val megvárom azt a 25-30 seces sebezhetetlenségi cd sort s így küldöd nekik az áldást... persze vannak olyan undorító random mobok, amik még ezzel együtt is a gutaütés szélére kergetnek:d
Hja, de addigra osszeszedte az egesz rokonsagot, sogorral, szomszeddal es a mezoorrel egyutt, es ugy kergettek. Hianyzott? Ennyibol jobb a mostani rendszer szamomra, megallok, valtok mas buildra, es hajra. Oke, bukok vele par dolgot, de tulelem.
"a kieges d2-t hasonlitja a mostani alapjatek d3-hoz" És ezzel nincs semmi baj. Attól még létezõ és régi, jól kitalált dolgot hasonlít új, ahhoz képest visszalépésként értékelthez. Ha valami jó, miért kell elvetni?
A max level elérését (99-et) szarul oldották meg akkor, lehet jobban is. Ami itt van, az a másik véglet :)
Nem kell legendary item ahhoz, hgoy lásd mennyire egysíkúak az itemek tulajdonságaikban. Semmi extra nincs egyikhez sem. Még a setek is ilyenek. Pl. +1 gránátot dobjon a Hunter és hasonló tulajdonságok is lehetnének. Vagy az a rengeteg amiket a korábban adott linken felsorolt a srác a fórumon. Hihetetlen változatosság volt D2-ben itemek terén, ami oly hosszú és élvezetes életet biztosított a játéknak a random pályák mellett. Itt a töredéke sincs meg, nem beszélve arról, hgoy a pályák 90% statikus. De mondom én is élvezem és tetszik, csak óriási visszalépés számos dologban az elõdhöz képest. Remélem Blizz tudja és fogja is orvosolni ezeket a gondokat.
"egy lajting immune elite pakkon, amelyet kikerulni nem lehet." átfutni mellettük? (egy idõ mulva abbahagyják a kergetését az embernek)
Vágom, én is mert fegyver sebzésben nincs jobb, csak azt sajnálom, hogy így kell "szenvedni", mert élvezeti faktor itt jelentõsen lecsökken. Legtöbb arany, kék pakkot pedig "buggal" meg lehet ölni, aminek nincs hp töltése instant néhány sec után...
Korrekt, viszont hozzateszem, hogy a kieges d2-t hasonlitja a mostani alapjatek d3-hoz, ami nem lenne baj, de erre te azt irod, hogy ezt megvaltoztatni keptelen a Blizz, holott pont a d2 es a LoD bizonyitotta ennek ellenkezojet.
Van benne igazsag - a runeket en is hianyolom, picit hianyzik, hogy az itemvadaszat utan orakat gondolkozzon az ember, hogy mit tegyen bele. Es csak egyszer. :) - A full random mappokat is, igaz hogy a dungeonok veletlenul generalodnak, de a felszin 90%-ban azonos. Bar usse kavics, keves az a jatek, ahol minden random, a magam altal istenitett TES sorozatban is fix mappokon jatszok evtizedek ota. Viszont a mobok azok randomok, ezert bar ismeros a kornyezet, a szituacio mindig uj.
...de, - Nem hianyzik, hogy a kedvenc trap assammal szopoalarcot ragadjak hellen, egy lajting immune elite pakkon, amelyet kikerulni nem lehet. Ha mellette volt valami constans dmg jellemzoje, akkor game over singleben, ujra kellett generaltatni a palyat, hatha. Bneten athuztak a haverok ezen, de singleben szopas. ERRE most van megoldas, buildet valtasz es hajra. Anno a D2-LoDban is ment a siras emiatt, be is kerult a reskill lehetoseg, most eleve adott. - D2-ben a lvl99 iszonyu idot vett igenybe, millio, de millio baalrunt es bocipalyat, kb lvl90-tol konstans csak ezt csinaltad, maximum farmoltal MF cuccban par bosst, de nem az xpert, hanem a cuccokert. Kell megint az, hogy 10 szinten at csak bocikat olj, csak azert, hogy 99-es legyel? Hat nekem nem, inkabb erjem a 60at kontent takaritassal hellen/infernon, mint a bocikat kergetve.
Itemekhez nem szolok hozza, egy tetves legendaryt sem lattam ezidaig esni :D Mar kertem a cimborat, hogy joinoljon hozzam, es dobjon egyet a labam ele, hogy lassam, "eshet". Viszont a targyak statjai iszonyu random jonnek, 10 sargabol 1 talan, ami hasznalhato, az is rendszerint masik altnak lesz majd jo.
Mindezek ellenere a jatek nalam megint elerte azt, amirol azt hittem, kb 10 eve sikeresen tulleptem - csaladi es otthoni teendok utan leulve jatszani azt veszem eszre, hogy bazdmeg megint hajnali 1-2 ora van, es holnap megint mint a mosott szar fogok pislogni, mert a monkommal "csak meg egy kvesztet" akartam :)
Ismerve a Blizzt, es hogy miket muvel az 1.0-asan megjelent jatekaival az azt koveto honapokban, tuti, hogy lesz itt is sok olyan valtozas, ami meg jobba teszi a dolgokat. Csak ne nerfeljenek, konyorgom, azt ne :)
A skillfa eltûntetésével nincs akkora baj. Az új skillrendszer szerintem is jó. De a többi dolog amirõl írsz (vagyis inkább amikrõl a bnet-es fórumban írnak) egyáltalán nem idõrabló, hanem a játéktartalmat jelentõsen növelõ, érdekesebbé tevõ tulajdonságok. Az új skillrendszer miatt nem kéne 3-4 barbárt sem indítanod. Az attribokat pedig el lehetne osztani újra, mint LOD-ban, ha nem tetszik.
újabb bugos inferno farm guide " Step 1: Stock up on base magic find since you won't be getting any neph buffs. Each class will be different but here's my magic find stats/dps/vit when doing these runs: http://i.imgur.com/B8Aqt.jpg
Step 2: Start the prime evil quest and waypoint to the Crystal Colonadde.
Step 3: Just run past every single portal ignoring every mob(they won't hit you) until you get to level 1 of the silver spire. There are 3 possible spawns here : butterfly chick, blood guy, mira.
Step 4: Talk to whoever spawns and kill them, you will probably have to ignore mira and just relog if she spawns.
Step 5: Enjoy the easiest and most broken farm in the game that will definitely get patched very soon, otherwise this game is duuuuuumb.
Note: This can be done even if you haven't unlocked act 4. Simply just choose the quest on hell -> leave game -> join pub -> leave game -> play it on inferno.
What's worse is that as DH there are ways to glitch the blood dude so you take 0 damage, and the butterfly chick only attacks Tyrael. ZERO effort farming."
tömeget elég jól oszlatja a frost-os elemental arrow az a baj, hogy minél több a dececrator / plague mob pack, annál sûrûbben térdel a csata közepén a templar.. :/ én inkább úgy rendezkedtem be, hogy nem számítok a segítségére :)
a játékban miért nem írja, hogy egyes skillek mennyi +sebzést adnak, mármint pl. úgy mint amiket itt belinkeltek, pl. cleave-nél írja, hogy deal 120% weapon damage, de a játékban ezt nekem nem írja, amikor rámegyek a skillre
Továbbá szerintem a célcsoport NEM az idõmilliomos "gyerekek" voltak, hanem azok akik már a D1-et is nyomták annó, tehát már családosak. És nekik NINCS annyi idejük meló, család mellett, hogy 3-4 barbárt indítsanak, csak hogy tudjanak haladni. Én ÖRÜLÖK a változtatásoknak, hogy nincs dex meg str korlát, hogy nem kell bajlódnom a pontelosztással (annó néha 10 percet ültem és néztem a karakterlapot, hogy mire toljam el a pontokat). Most erre már nem lenne idõm.
Azt pedig egyenesen GYÛLÖLTEM a diablo 2-ben, hogyha meghaltam elvette az XP-met és hogy nem lehetett "visszacsinálni" egy elbaszott (utólag kiderült, hogy nem arra kellett volna skillezni, hanem amarra) skill tree-t.
Szóval én örülök az egyszerûsítésnek és a "konzolosításnak".
p.s.: Ez a saját véleményemet tükrözi, bárminemû személyeskedésbe nem megyek bele, nem reagálok, DE az intelligens beszélgetést folytatom a témával kapcsolatban!
Milyen skilleket használsz inferno-n? p.s.: Én olyan pajzsot használok, ami ad csomó vitality-t és str-et, 650-es armor plussz még valami izé és 6% bónusz a DH valamelyik skilljére! e!
Na csinál érdekes dolgot az SG. Új hozzászólást írtam és erre kicserélte az elõzõt is (35553) arra, amit újként írtam. (Pedig azt már nem is szerkeszthettem.)
Ami eredetileg volt a 35553-ban: "Tipikus fankid. Én is élvezem a játékot, de hülye azért nem vagyok. Látom ez egyeseknek nem megy. Tágra zárt szemek forever, igaz? :D"
Na ez jo hir. Most jutottunk el meg csak hellre, de jo tudni, hogy ez mar nehezebb lesz. Nightmare vegere, sikerult szerezni jo fegyvert es igy az nagyon egyszeru lett.
ugye, hogy így is hozzá lehet állni a problémákhoz? már jobb :) btw egy pár dolog, amit leírsz, a dio2-nél is csak a kiegészítõbe került bele (valamivel azt is el kell adni) addig meg hogy fognak-e hiányozni... meglátjuk pár hónapon belül, addig azért bõven van mit csinálni
Hellen 2 ütés, infernon szinte mindig 1 ütés s halok:P Nehezítést meg lehet, hogy élvezik a hc gémerek, de nem hiszem, hogy a többség azért majd,a mikor eljut infernora s nincs még úgymond túlgearelve!, hogy akár 1 kék, arany pakkon 10-20 wipeot is lehozzon:P Itemizáció meg konkrétan nagyon béna lett. az nonszensz, hogy olyan cuccokat dobálhat a játék, ami egyetlen 1 klassznak sem esik bele a jó kategóriába, mert ostoba módon random generált statokkal van megáldva. Ma pont fogtam infernon 1 2 kezes bowot, amin van only witch doktor poison sebzés növelõ. Köszönjük BLizzard:P
Én Nightmaret DH-val kezdtem el tegnap, de csak kíváncsiságból, hogy mennyire nehezebb. Azért érezhetõ a különbség Nomrla-Easy-hez képest. Kíváncsi vagyok Hellre miylen lesz, de most egy HC Monk-ot indítottam és inkább azzal fogok játszani, mert ég és föld a különbség játékélmény tekintetében a Soft és Hardcore karakterek közt. Ez az egy élet nekem kicsit még erõs is, de mivel softcore kariknál semmilyen bünti nins, ami miatt aggódnom kéne nem tehetek mást, mint hogy HC karit indítok. Legalább jelentõsebb Xp vesztés lenne halál esetén, ami okozhatná szint és skill elvesztését is. Az lenne a legjobb. HC karival még normálon is kihagy 1-2 ütemet a szívem. Volt két nagoyn meleg helyzet. Egyik alkalommal szokásból, hogy normal laza, meg eeasy belerohantam egy dupla elite packba. Kb 1% HP-val sikerült elmenekülnöm. Rettegek, de sokkal jobb a játék :D Van izgalom rendesen.
follower a templar? mert az nálam nem nagyon tartóztat fel semmit sajnos :D bár a másik kettõ még haszontalanabb, szal franc tudja lehet, hogy csak nagyon-nagyon gearelni kéne õket?
A SoulHarvest -et nemigazán használom mert nincs rá szükség. Egykezes rare fegyver + mojo. Minden cuccon a legnagyobb intellect, vitality és +30 as intellect kõ. Fegyóban egy kocka ruby kõ, fejesben +30 vitality. Persze minden cucc rare :)
nightmare lószar hell-hez képest. Olvastam valahol a hivatalos fórumon, hogy nincs akkora nehezedés hell és inferno között, mint nightmare és hell között. Nemtom mennyire igaz ez.
OFF: egyenlõre: egyenlõ darabokra egyelõre: még ON!
Teszteles alatt, egyenlore NM vegen jarok. Lehet haladni 2 karddal (frenzy+ww), de rengeteg vit kell es minden skillre lifestealt kell rakni, meg attack convert to life itemek kellenek minel tobb, minel jobbak. A masik variaco valami brutal egykezes fegyo + pakzs, cleave + ww es leehtoseg szerint szinten annyi lifesteal amennyi csak lehetseges. Egyenlore ugy latom, hogy ahogy nehezedik a helyzet, csokken a haladasi sebesseg egy eroteljes damage noveles (+leehtoseg szerint armor es vit) ismet hatekonnya tesz. Van olyan runa amelyik criticalt novel van olyan amelyik lehetove teszi, hogy a criticallal eletet szivjon es furyt toltson. Gyakorlatilag hallhatatlan, folyamatosan ww-zo barbar (oriasit critelo, eletetszivo) fele is el lehet mozdulni.
Egyenlore probalgatom a dolgokat, de NM vegen siman haladok es daralok.
Én az érvekkel alátámasztott kritikákat elolvasom és még reagálok is rá akár. Elõször is elõrebocsátom, hogy mivel nekem nagyon tetszik a játék, ha 1es értékelést kapott volna 10es skálán mindenhol én akkoris játszanék vele, a lényeg, hogy én jól szórakozok, ha mindenki más nem az sem érdekel, az az õ dolguk.
Amik itt le vannak írva igaz dolgok, valóban nincsenek már követelmények (str,dex) cuccoknál, nincsenek etheral dolgok, amiktõl mégritkábbak a jobbfajta ritka cuccok, rúnaszavak stb.. Tudomásul kell venni, hogy manapság picit egyszerûsítik a játékokat, ha úgy tetszik "konzolosítják" (mit fogok ezért kapni), de tényleg akkora gond ez? Nem tudom én már a mai rohanó világban nem annyira keresem, hogy minél összetettebb játékot találjak, ha egy játéknak jó a hangulata akkor eljátszok vele évekig is akár. A diablo3 ilyen... Az, hogy 80 órás játék az no comment, én barbárt indítottam, mire meglesz neki a Mara, Soj, Tyrael stbstb összes cucc és mindegyikbe meglesz a radiant star gem az szerintem nem, hogy hónapok hanem inkább évek. És ez csak 1 karakter. Ha esetleg késõbb ráunok kicsit(kötve hiszem) akkor játszok valami mással aztán újra diablo3.
Igazából, a followeren múlik :P Van, hogy feltartóztatja õket vagy én reppenek hátra, de mivel más passzív skill nem nagyon adott volna érdemben többet, így ezt választottam:) Bár az vicc, hogy a bossok könnyebben lemennek, ha képes vagy betanulni a mechanikájukat, mint a random generált kék, sárga pakkok, amik ráadásul csak dobhatnak finomságot...
Én Nightmaret DH-val kezdtem el tegnap, de csak kíváncsiságból, hogy mennyire nehezebb. Azért érezhetõ a különbség Nomrla-Easy-hez képest. Kíváncsi vagyok Hellre miylen lesz, de most egy HC Monk-ot indítottam és inkább azzal fogok játszani, mert ég és föld a különbség játékélmény tekintetében a Soft és Hardcore karakterek közt. Ez az egy élet nekem kicsit még erõs is, de mivel softcore kariknál semmilyen bünti nins, ami miatt aggódnom kéne nem tehetek mást, mint hogy HC karit indítok. Legalább jelentõsebb Xp vesztés lenne halál esetén, ami okozhatná szint és skill elvesztését is. Az lenne a legjobb. HC karival még normálon is kihagy 1-2 ütemet a szívem. Volt két nagoyn meleg helyzet. Egyik alkalommal szokásból, hogy normal laza, meg eeasy belerohantam egy dupla elite packba. Kb 1% HP-val sikerült elmenekülnöm. Rettegek, de sokkal jobb a játék :D Van izgalom rendesen.
köszi a linket, már törlöm is le mindkét géprõl huh... mi lett volna, ha nem postolod be ezt a faszságot? fent maradt volna a dio3 a gépemen :| megmentettél!
Lenne egy kérdésem a HELL barbároktól. Jelen pillanatban kábé (fejbõl csináltam) ilyen skillekkel megyek: link 4500-5000 armor (buff nélkül) 23000 hp (buff nélkül) és olyan 5800 dps (buff nélkül)
Viszont a hell-en rendszeresen borulok a champion csapatoknál. (tegnap volt úgy hogy 2 csapat volt egy helyen bedaráltak, de szép lassan (4-5 halállal) sikerült lenyomni õket)
Ez normális? Mit kéne változtatni?
Az én és haverom accát is feltörték sajna 100k goldom némi poti meg pár cucc bánta mindenesetre elégéggé zavaró, hogy a support csak rollback-el tudná visszaadni... azóta két külföldi is írt nekem mind2 vel ugyanez történt...nem értették mit keresek a friendlistjükön. Elszomorító. Asszem egy autenticatort be kell üzemelnem bár állítólag azok sem voltak biztonságban.
Igen, így egészen más mint régen volt. :S Sokal jobb volt a haverok közt csereberélni a hetek alatt összegyûjtött tárgyakat, s szívbõl örülni nekik, de még arra is emléxem milyen tortúra volt saját karakterek között tárgyat cserélni :). Régi szép idõk.
Ez a post tökéletesen megfogalmazza mi a baj a Diablo 3-mal: Lack of content Ezt csak azok nem ismerik el, akik nem akarják észrevenni. Sajna kezdem magam is azt érezni, hogy ez a Diablo nem lesz túl hosszú életû. Attól függetlenül, hogy egyelõre még élvezem látom hogy ez így nem jó és sajnos ezek olyan alapvetõ játékmechanikai hiányosságok, amiket expansion-nal nem fognak (talán nem is tudnak) megváltoztatni.
egész hasonló steady aimnek van értelme? én elég kevésszer vagyok messze az ellenfelektõl
Nekem WD damage lvl30 ~ 820, lvl31 ~ 1070. Szerintem durván sok, az AH -ból feltápoltam magam, igaz így a játék kihívása értelmét vesztette, azmodan pillanatok alatt meghalt. Az online AH elbaszta az offline játékot szerintem. Aki valóban szeretné élvezni a játék kihívásait, az elfelejti az AH létezését.
furcsa, de nem tûnik rossznak, bár most Inerno 2 actja uygan kemény, de vannak a kék, sárga pakkok, akiket 75%-ban wipe nélkül le tudok ölni ezzel abuilddel. Azért megnézem a tiéd is, lehet az is vad lesz:P
Ki milyen buildet használ barbárral? Én most 45-ös vagyok, Nightmare act 3 és ezzel nyomom. Kb heal potit se kell használnom... nossoknál maximum kell 1-2...
ez a build jól bírja, perpill 2 db 1kezes crossbow-val (shadow power + rain -> nem fogy a hpd, többi értelemszerû)
Nekik be van kapcsolva a sharpshooter nevû passive skill, ami 3% critet stackel másodpercenként amíg el nem éri a 100%-ot, de ha közben critet lõsz, akkor reseteli s kezdi elölrõl.
Mennyi dpsetek van 53as wizarddal? A fegyverem velem egy szintû wand, minden cuccomon int+vita (int többségben) és még is csak 1958. Láttam screeneket 51-53-as Demonhunterekrõl, nekik 5000-7000 között változott.
Sziasztok. Esetleg van olyan aki demon hunterrel zúzza s úgy Inferno act 2-nél jár? Milyen "buildet" használ a kék, sárga pakkohoz? lletve a 2 egykezes, a 2 kezes miért jóval gyengébb, mint 1 kezes és quiver?( Értem a mechanikát, csak konkrétan esélytelen ilyen szinten nem dps-re gyúrni)