Tsá Dzsoki Bácsi! Hát ez a kis félelem a játékkal kapcsolatban is bennem van,ennyi MMO után én se hiszek a mesékben.Hiszem ha látom effektus van.Azért itt be copy-zot a #79 részben ,ha tényleg így megcsinálják ,akkor aztán nagyon brutál lesz,de amig nem láttam,addig....urban legend Respect R
Tsigiri Tényleg srácok a flame-t ne ide tartogassuk.Örülnk neki Szaru,hogy ennyire tetszik a warhammer ,ebben a véleményedben nem is akarunk megváltoztatni,de jelen pillanatban ez a DARKFALL topic ,úgyhogy a pi*sát se érdekli szerintem itt az az el*aszott gém.Kösz Respect R
Tudtommal a kinget még senki sem támadta meg. Egyik oldalon sem. És... komoly fõváros ostrom sem volt, szintén egyik oldalon sem. Az éjjeli faszkodásokat sztem ne vegyük annak. A mythic hivatalos álláspontja szerint ezek lennének az 'igazi' endgame content. Lost vale, fortressek, etc, ezek csak egy kis része a dolognak. És... rr80 sem vagy :P
én nem fûzök semmilyen reményt ha kijön kipróbáljuk meglátjuk milyen war-ban már elértem mindent.jockey nemtudtam hogy te vagy zuzda majd odafigyelek mostmár :)
túl nagy reményeket ne füzzetek hozzá szvsz, akkor nem fogtok koppani sem.. amit én eddig hallottam róla, az édes kevés, hogy életképes maradjon, elvégre is hallottam már sok helyen a nagy igéreteket, aztán semmi nem lett belõle..:-)
Tsigiri Tsá Skacok! Ugylátom a régi bandából sokakat érdekel a gém,remélem összeverõdik a régi csapat és isten császár lesz ez a gém.Sok jót olvastunk róla Warbarral.Remélem nem lesz csalódás ,mint a Conan vagy a War! Respect R
Erre én is kíváncsi leszek. Mondjuk egyelõre még nem láttam normálisan kinézõ ingame videót. Az ötletek jók, a megvalósításra kíváncsi vagyok.
en is erre gondoltam, hogy nem a reklamra koltik a rengeteg penzt, inkabb a fejlesztesbe rakjak bele, a hype-ot meg a youtube-os videokkal teremtik meg, elvegre a szajhagyomany utjan terjedo reklam a legjobb:)
Ettol fuggetlenul nagy a csend; bar gondolom ha lenne keses, akkor szolnanak?!
engem is érdekel a game szóval ha valamit tudtok szóljatok
no szerintem reklám egyáltalán nem kell neki. csak az nem hallott még róla aki vak vagy nem érdeklik az mmo-k vagy csak az az 1 bizonyos fos :D
csak ez a nagy csend fura. 24.-én írtak egy karácsonyi üdvözlést aztán azóta semmi. azért a saját hivatalos fórumukra pár karaktert pötyögni nem kerül semmibe. legalább kicsit lenyugodának a kedélyek ottan.
Írták hogy nem fognak reklámkampányt indítani a megjelenés elõtt, a pénzt inkább fejlesztésre meg üzemeltetésre költik. Volt egy kósza comment, miszerint karácsony táján helyezték ki az éles szerver(eke)t. Szerintem csendes indulást terveztek, ami ugye nem lesz túl csendes. Ha én fejlesztenék 7 évig egy játékot, lesz*m, hogy ki mit hisz. A trollokat, meg más MMO-k fizetett provokátorát elküldeném a búsba. A játék állítólag nehéz, és mondták, hogy nem akarnak olyan tömeget látni a játékban, ami egy hónap múlva otthagyja. El tudom képzelni, hogy indulásnál csak korlátozott számú játékost engednek be. Azt is, hogy nem indítanak új szervereket, hanem a meglévõt skálázzák felfelé, ahogy növekszik a populáció.
vannak még elhivatott emberek a világon az viszont más kérdés hogy a fejlesztésbe beleölt pénzt vhogy csak vissza kell fizetniük . profit nélkül meg ez nehéz mert akkor mibõl élnek meg ? DnL-t meg ne is mond akkora bukta nem volt még a világon talán. Csak nem ismétlõdik meg...
A legfõbb érvük a vaporware jelzõ ellen, hogy õk egy kis cég és túlképpen saját maguk miatt fejlesztenek, ergo nem a profit vezérli õket. Na pontosan emiatt én sajnos ezt a mai világban bazi nehezen tudom elhinni ezért kételkedek az egész játékban. Szerintem dark n light chapter 2 lesz, de ne legyen igazam.
az elején sehogy hacsak nem egy faj oldalán indulunk. elég messze vannak egymástól a kezdõ városok. vmi lopakodós hátbabökõs távolról jól lenyilazós , halászós vadászós skill mixen filózok . jelenleg nem tudom melyik faj lesz erre a legjobb. de a lényeg - szvsz - akkor is az hogy egy erõs és stabil tagsággal rendelkezõ klánnal kellene belekezdeni.
Kb azt jelenti, hogy a klánok deklarálják a területükön érvényes szabályokat, amit meg lehet tekinteni, aztán úgy érvényesítik õket hogy legankelnek, ha nem tartod be õket.
Egy kérdés: ki melyik oldalra menne? Vagy vegyesen, aztán üt mindenki mindenkit? Egyik szövetség a human, dwarf, mirendil (elfek) másik az orkok és mahirim (kutyafejüek) a harmadik az alfar.
Szívesebben mennék a human/dwarf/mirendil oldalra. Problémás, de nem megoldhatatlan a kezdõterületek közötti átjárás friss karakterrel.
igen viszont más skillek meg emiatt jobbak lennének. de meglássuk . én már kezdek nagyon bizonytalan lenni :( open bétát ígérték de semmi híre pedig már nagyon itt lenne az ideje.
sáska : elvileg azt hogy a saját területeden Te ( vagyis inkább a birtokos klán ? ) szabhatja meg a "törvényeket". valami ilyesmi.
koszi a hosszu beszamolot, remelem lesz is belole valami ebben a honapban:)
A játék támogatja a játékosok által definiálható jogi rendszert. - ez pontosan mit takar, nem tudod?
Fórumon azt olvastam a fejlesztõk megígérték, hogy lesz alkalmunk ingyér kipróbálni a játékot. Tehát vagy nyílt béta lesz vagy trial.
Egyébként a prestige classokat kivették. Lehet bekerülnek késõbb egy peccsel, de azt olvastam nem nagyon erõltetik, mert pont a skillrendszer általi szabadságot korlátozzák.
Úgy látszik ingyen nem ússzuk meg a próbajátékot
Nem csoda hogy csomo pletyka kering arrol hogy vaporware-rol van szo vagyis meg sem fog soha jelenni csak hitetik a népet. Nem találkoztam en sem ilyen mmoval amirol ennyire ne lenne info hiszen elvileg porgetniuk kene az infokat hogy minden potencialis jatekost meggyozzenek mive az az erdekuk hogy minel tobben megvegyek. Hat meglatjuk mi lesz bar en nem nagyon bizom benne sajna :)
az meg tényleg fura hogy nuku open béta pedig már csak 3 hét van - elvileg - a kiadásig. máshol ilyenkor már megy itt megy csak closed de onnét meg nem szivárog ki semmi csak pár hivatalos beszámoló akad.
nesze info :D : ( nem készpénz de kb ilyen lesz ha lesz , egy klántárs fordította le ) Hat játszható faj: Dwarf, Alfar, Human, Mahirim, Mirdain, Ork
Indulásnál 500 skill és spell
Bizonyos skilleket NPC-ktõl bizonyos spelleket más játékostól is meg lehet tanulni.
A max skill szint 100.
Elméletben bármely karakter bármelyik skillt megtanulhatja, vannak viszont faj-specifikus skillek, vagy olyanok, melyeket csak prestige class tanulhat meg.
Nincsenek szintek, tisztán skill rendszer.
A skillek gyakorlással, használattal fejleszthetõek.
Vannak skillek, melyek megtanulásának elõfeltétele, valamely skill elõzetes ismerete ("skill-tree").
Nincsenek klasszikus klasszok, egy dwarf fighter és tanulhat mágiát.
A karaktereknek lehetõségük van a késõbbiekben egy class-rendszer követni, a prestige class-ok révén.
Egy felvett prestige class-ot, kis büntetéssel meg lehet változtatni.
Összesen kb. 100 prestige class lesz.
Reputáció rendszer a karakterek között, híres/hírhedt lehet a karakter.
A karaktereknek rendszeresen enniük és inniuk kell, vagy ideiglenes büntetést szenvednek, de éhen/szomjan nem halhatnak.
A vértezet hatással van az úszási és futási sebességre.
A karakternek lehetnek NPC petjei, megszelíditett ("tamed") állatok és szörnyek, idézett csontvázak, elbájolt ("charmed") állatok és szörnyek, fogadott NPC kereskedõk, fogadott NPC õrök.
Hat gyürüt lehet viselni.
Köppenyt ("cape") és palástot ("robe") lehet viselni a vért felett.
Lesz egy skill-bar amire skilleket lehet kitenni.
Mágia iskolák: Lesser Magic, Greater Magic, Element of Fire, Element of Earth, Element of Water, Element of Air, Witchcraft, Spell Chanting, Necromancy, Wild Magic, Arcane Magic, Ritual Magic. Emellett a prestige class specifikus spellek.
A spelleket vértezetben is lehet használni, de büntetéssel (pl tovább tart ellõni).
A spellek is úgy fejlõdnek mint skillek, használattal fejleszthetõek a max 100-as szintig.
A tárgyak romlanak használat során. Meg lehet javítani megfelelõ skillek és szerszámok ("tool") segítségével. Bizonyos számú javítás után a tárgy megsemmisül. A hátizsák ("backpack") nincs egységekre osztra, tárgyakat szabadon lehet benne mozgatni.
Minden fajnak megvan a maga egyedi vért stílusa. A vértbe bele lehet vésetni ("imprinted") a guild jelvényét ("insignia").
Minden vért különbözõ védelmet nyujt a sebzés fajták ellen. Például a páncél ("plate") ellenálló a vágó támadások ellen, de nem az elektromosság ellen. A bõr ellenálló az elektromosság, de nem a vágó sebzés ellen. Minden vértnek van bizonyos büntetõ tulajdonsága is, például mozgás gyorsasága ("movement rate"), "stamina loss", a varázslások idejének növekedése ("casting time"), és a varázslások sikeressége. A fegyver és vért elhasználódása látható.
Valós-idejû harc. Célzással és lövéssel/harcolással.
Harc lóról vagy hajóról, lehetõséggel hogy a legénység az ágyúkat kezelje. A játékosok ostromgépeket, és egyéb nehéz fegyvereket kezeljen.
Vannak mágikus tárgyak, italok ("potion") és tekercsek ("scroll"), melyek a harcban segítenek.
Nem kell FPS játékban edzett legyél, de elõnyt jelent.
A karakterek ütköznek, nem mehetnek át egymáson. A baráti-tûz ("friendly fire"), lehetõvé teszi, hogy egy ügyesebb kisebb csapat legyõzzön egy nagyobbat. (300 FTW :) )
A baráti-tûz ("friendly-fire") mindig érvényben van.
Magaslatokat, torkolatokat, terep lejtését, fasorokat, folyókat, fennsíkokat ki lehet használni taktikai elõny szerzésre.
Nincsen célpont választás ("target selection"), minden támadás célzott ("aimed").
Karakterek becélzása a célkereszttel azonosítja õket (pl: kiirja a nevét).
A hátulról jövõ támadások nagyobbat sebeznek.
Célzott támadásoknál a láthatóság ("line of sight") fontos tényezõ, az aki a magasabb terepen van, elõnyt élvez.
A játékban van védekezõ blokkolás.
Egy hosszú fegyverrel tovább lehet el lehet érni, de ahogy lendíted, megsebesítheted a saját embereidet. A méret számít.
A hátasok ("mounts") teljesen irányíthatóak. A hátason ülõ karakter körbenézhet, tárgyakat használhat, támadhat. A hátasok sebzést kapnak, lassan visszanyerik életerejüket ("regenerate health"), és meg is lehet õket ölni. A hátasoknak is van gyalogló és futó módjuk, ugrani és úszni is tudnak. A lovasság használható felderítésre, lerohanásra, oldalba támadásra, üldözésre vagy áttörésre. A hátasról harcoló karakter kevésbé fordulékony, bizonyos terepen hátrányban van, és kevesebb támadási lehetõsége van.
Mountról nem lehet távolságba ("ranged") támadni. (wtf, hol vannak a magyarok nyilai?)
A távolban látott füst jelenthet települést, de csatát is. A por felverõdik a galoppozó lovak után.
Egy formációba bele lehet rontani hátassal, ami lök.
A játékban nincsenek biztonságos zónák, de a fajok fõvárosát erõsen védik az NPC õrök. A PK-zó játékosokat a legtöbb õr meg fogja támadni. A PK-zó játékosok nehezen fognak olyan várost találni, ahol kereskedhetnek.
Bárki bárkit támadhat, ha hajlandó viselni a következményeket.
Lesznek aréna események, versengés díjakért.
A játékosok teljes királyságokat ("kingdoms") hozhatnak létre. A játékosok által irányított királyságok beállíthatják az NPC õrök viselkedését, kit támadjanak, kit ne.
Amikor egy karakter meghal, minden olyan tárgy amit magával vitt, a hulláján marad, és teljesen lootolható mások által.
Pozitív státusú ("good aligned") játékosok, bónuszt kapnak a pozitív státusukra, ha PK-zót ölnek. A státus -100 tól (tökéletes gonosz, "ultimate evil"), +100 -ig (a jó mintaképe, "paragon of good") terjedhet.
Minden alkalommal, amikor a saját fajtád játékosát vagy NPC-t ölsz, levonást kapsz a státusodból.
Azok a PK-zók, akik javítani szeretnének státusukon, nehéz folyamaton kell átmenjenek.
A klánok közötti háborúkat elõre be kell jelenteni.
A magas státus hozzáférést nyújt küldetésekhez ("quest") és jutalmakhoz, melyek nem hozzáférhetõek, ha a státus alacsonyabb.
Negatív státusban lévõ játékosok hozzáköthetik ("bind") a karaktert egy káosz kõhöz ("Chaos Stone"), így relatív biztonságos éledési ("respawn") helyet biztosítva a karakternek.
A PK-zók korlátozva vannak a szabad városokra ("free town"), a birodalmak távoli zugaira és a játékosok irányította városokra ("player-run cities").
A utánpótlás nagyon fontos a klán háborúkban, az utánpótlást a kereskedõk, farmerek, bankárok, bányászok és egyéb támogató karakter biztosítja.
A játékban egyértelmûek a nyerési feltételek, egy csatát vagy megnyersz vagy elveszítesz, elfoglalsz egy bányát, vagy egy várost.
A klán vezetésére megvannak a megfelelõ eszközök, lehetõvé téve a vezetõknek a feladatok delegálását.
A zergek (tömegben támadó játékosok) elleni védelmet az jelenti, hogy mennyien köthetik magukat ("tie at") klánkövekhez ("clanstones") és "bindstones"-hoz. (gondolom ezeknél lehet éledni)
"éjszakai raid": Izgalmas eseménysorozat elõzi meg egy város ostromát. Amellett hogy ez egy szórakoztató folyamat, lehetõséget at mindenkinek felkészülni.
A szörnyek dinamikusan spawnolnak, nem ugyanazon a helyen, egy mob fajta egy ideig kihalhat egy adott területen.
A játékosok választhatnak a nyitott kalandozás ("open-air adventures") mely alatt mobok ellen harcolnak hatalmas kalandozó területeken, vagy klasszikus küldetések ("traditional questing") között.
Egy õsi civilizáció jelei láthatóak mindenfelé, ez egy igen fontos és aktív része a világnak.
A világban minden tárgy gyártható játékosok által.
Új tárgyakat lehet feltalálni, egy erre szolgáló rendszer segítségével ("item creator system").
A játékosok fegyvereket, szerszámokat, ékszert, vértet, ruházatot, bútort, varázspálcát ("wand"), italokat ("potion"), élelmet készíthetnek.
Az alapanyagokat vadászatból és betakarításból ("harvesting") lehet szerezni.
A játékosok a kovácsmûhelyben ("smithy"), mûhelyben ("workshop"), alchemista laborban ("alchemist shop"), herbalista laborban ("herbalist's shop") vagy mágus céhben ("mage guild") gyárthatnak tárgyakat.
Minden fajnak van egy különleges saját fegyvere ("signature weapon") amit csak õk gyárthatnak.
A különleges fegyverek: Alfar: Ilshard, Mirdain: Sunbow, Dwarf: Ildhammer, Human: Lightbringer, Mahirim: Ghost Claw, Ork: Aldaruk
A játékban vannak ültetvény farmok.
Lesznek a játékban kereskedõ hajók.
A kereskedõk a kalózok célpontjai, ezért meg kell õket védeni.
A kereskedõk karavánokat alkothatnak saját védelmük érdekében. Testõröket bérelhetnek fel.
A kereskedõk a szállítás megfelelõ fajtáját kell válasszák, a terep és kifizetõdõség figyelembevételével.
A játékosok különbözõ épületeket építhetnek, kis kunyhóktól, hatalmas várakig és erõdökig.
Nem lehet bárhol várost építeni, hanem csak meghatározott helyeken, ami több konfliktust jelent a helyek korlátozott száma miatt.
Öt nagyobb kontinens, és számtalan kis sziget.
Az idõjárás fontos szerepet játszik.
A nap/éjszaka ciklus négy óra hosszú.
Lehet titkos rejtekhelyed a több száz sziget egyikén.
Remélik, hogy minden szerveren max 10000 játékos játszhat egyszerre.
A játékban nincsenek zónák. Csak akkor lesz töltõképernyõ, amikor egy instába ("dungeon" ? ) vagy épületbe ("structure" ? ) lépsz be.
Lesz politikai térkép, ami mutatja, ki ellenõrzi az egyes városokat, királyságokat, a törvényeiket, és kiket tekintenek ellenségnek.
A játék támogatja a játékosok által definiálható jogi rendszert.
Bizonyos fajok háborúban állnak más fajokkal. A játékosokat megtámadják az õrök, ha ellenséges faj városába mennek. Az Alfar faj minden más fajjal ellenséges.
Klánháború bejelentése ingyenes, de csak naponta egyszer lehet megtenni. A klánháború addig tart, amíg békeegyezményt nem kötnek a felek.
Ahhoz kepest, hogy jan 22-ere igerik a megjelenest, nagyon keves infot talaltam a jatekrol.. Hivatalos oldalon is az utolso hir december 1-n volt.. Ennyire szorgosan dolgoznak, hogy nincs idejuk, vagy hogyhogy nincs semmifele hype 3 hettel a megjelenes elott?
sajnos megvan az esélye.. kérdéses mi sül ki belõle, bár nekem vannak olyan vízióim ez is egy gyors csõd lesz..ettõl függetlenül megnézemmajd of corse...:p
én már tagja vagyok egy guildnek, de, ha összejönnék elegen magyarok, akkor szívesen átigazolnék
Nincs valamiféle magyar guild szervezõdõben? Nekem nagyon úgy tûnik, hogy ebben a játékban a legértékesebb dolog a barátod, társad lesz, akirõl tudod, hogy nem fog hátbaszúrni 5 perc múlva...
úgy legyen, bár valami azt súgja még pár hétig csak nyálcsorgatás lesz, nem nyílt béta. Kíváncsi vagyok milyen lesz a terjesztés amúgy. Lehet-e majd kapni a játékot a tescoban pl. :) vagy csak a digitális letöltés marad-e.
nyílt bétáról semmi hír még mindíg... aki nem látta-hallotta volna még: a fejlesztõk megengedték a "the noob" webképregény alkotójának (és egyben jóbarátjuknak :)), hogy írogasson a zárt béta élményeirõl, közöljön képeket stb. Ilyen adventi naptár szerûen jönnek az infók, de nem garantált hogy mindennap ír.
na igen a skill / harcrendszer miatt várom leginkább. végre nincs semmilyen class se szint se semmi ilyen baromság. a béta beszámolók meg eddig elég pozitívak. remélem idén már élesben tolhatjuk .
A craft különösen fontos lesz a feath penalty miatt, ha a csatában minden halottat lootolnak, akkor a crafterekre nagy szükség lesz, a harc tulajdonképpen a nyersanyagokért fog menni. A skillrendszer a legjobb rész, nem lesznek übertáp lvl 80-asok akik szupermanek az újonbcokhoz képest. 3-4 noob bármikor levághat egy veteránt, ha ügyesek. Lehet, hogy lesznek varázstárgyak amik növeliuk az alaptulajdonságaid, de azt rizikós lesz magadnál hordani, mert, ha mégis kifekszel, akkor ugrott a cucc.
és a craft, bár arra azt írták, hogy jó, de semmi "különös" :/
Nekem az tetszett, az idézetek közül, hogy jó az AI. Nemcsak friendly hit lehet, de a mobok is eltalálhatják egymást. Mozognak, ugrálnak, kitérnek a távolsági fegyver elõl, és menekülnek ha kell amolyan õsi magyar taktikával vissza-vissza ütve.
Úgy néz ki jókat mondanak a területekrõl és a kezelõfelületrõl is. Én kicsit félek a hardcore setting miatt. Halál esetén lootolhatnak, és elég sok lesz a halálból, fõleg így, hogy PvE -re is ilyen ket írogatnak, hogy marha "chalanging".
jah a link sorry... http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?p=1967927#post1967927
Oppá gyerekek, a hivatalos fórumon kiválogattak pár irományt a béta fórumról, elég vaskos, angol nyelvû. A nemrég bétába bejutott emberkék elsõ benyomásait tartalmazza a játékról úgy általában, meg egyes részeirõl (pl. crafting). Úgy tûnik a játékkal szemben támasztott elvárások legalább egy része teljesül.. Lehet lesz egy jó gémünk végre?