Nekem kb 500+ mount van a bankomban. Több, mint 1mill gold, meg annyi cucc, hogy az altomnál is van, mert egy bankban nem fér el. Egyszerûen aki régen játszik az már tele van. Két házat hagytam ott most, mikor kiléptem. És én nem számítottam felszereltnek a játékban. Dragon Kingnek több száz rare ingiotja volt minden fajtából, meg q5 enchantos high end fegyverekbõl is száz számra. Több millió aranya volt, még a felgyorsított farm elõtt. Persze ennek sok értelme nincs, de õ élvezte a gyûjtögetést gondolom.
Érdekes módja az ajándékozásnak :D Egy másik csókától kaptam 3 mountot csak úgy mert van neki és nem használja :D
Lehet hogy direkt így adott egy kis ajándékot. Sokaknak milliói vannak és osztogatják. Én megkaptam egy csávó teljes bankját, pár hónapja, még a DF2 bejelentése elõtt. Respawnolt a fickó a kõnél, véresen, na mondom ez megszívta valahol. Azt mondja, ez a játék nem neki való, és akarom-e a bankját, mondom persze. Aztán telepakolta a tradet egy halom zsákkal. Sok noobság volt benne, de jó cuccok is. Fun cuccok, meg ház berendezés is. Meg egy halom enchant cucc, aminek nagyon örültem, mert enchant anyagot macerás gyûjteni.
azért jó látni hogy vannak még nálam is nagyobb lámák a játékban :D sztori : alfar npc városban ügyködtem, ippeg végeztem olvasztással amit nyílvesszõ gyártásra szántam mikor is egy csupasz muki megsuhintott egy kétkezessel. nem tudom miért , talán azt gondolta hogy lever a kezdõ kétkezessel vagy csak így akart köszönni :D mondom jóvan torony úgyis elintézi így nem foglalkoztam vele , szépen megvártam míg magától megdöglött majd belenéztem a lootjába. 1000 g meg 1 gyík mount ott figyelt. ott röhögtem magamba hogy lehet valaki ekkora ûberláma :D
Ami igazán a játék feelingjét adta, az a csapatos harc, a siegek. Ha megnézel nagyon régi videokat, látod ahogy csapatok mana-misselezik egymást. Akkoriban nem volt high-end spellje senkinek, csak az a néhány amivel indult. Mégis fun volt úgy is a játék, a csapatos (free-form PvP) harc miatt. A rengeteg spell meg felesleges. Unholy vagy frost rayt lõsz-e? Merhogy valszeg az ellenfélnek mindkettõre ugyanannyi a resistje. De szerintem csak benthagyták a mágia ágakat, mert a resist fajták is megmaradtak.
mindegy felesleges ezen rugózni mert másképp látjuk a dolgokat. ez a játék nem titkoltan az UO nyomdokaiba akart lépni , nos tudjuk hogy az eredmény mi lett. igazából csak attól tartok hogy ugyan azokat a hibákat követik el UWben is és totál be fog fuccsolni az egész.
Hát azt hiszem ezt nem jól látod. :)
Az tiszta ügy, hogy nem sandbox. Vannak olyan elemei, de annak gyenge. De deathmatchnek nevezni erõs túlzás.
nem , ez sandbox mmonak készült és egy mmo köntösbe bújtatott team deathmatch lett. ennyi.
Hát ez egy pvp játék, nem pedig építgetõs. Szerintem abban a legjobb (volt eddig) majd meglátjuk ezután. Aki arra vágyik, hogy házat építsen ezer alkatrészbõl, az eltévedt :)
Az eddigi skillrendszer viszon egyáltalán nem volt egyszerû. Nincs egy játék sem, ami megközelítené ezt a szabadságot, amit a DF adott.
Ezután a 9 skill nem lesz valami nagy kaland.
en szerintem mar nem nagyon logolok be, ugyis wipe lesz..majd ismerkedem az unholy-l
én az egyszerûségre értettem hogy konzol szint. mert az sajna. karinak mindegy , elég gyorsan fel lehet már húzni a skillekket :D mondjuk ahhoz képest hogy most ingyenes nincsenek vmi sokan :( gondoltam kis alfarommal gankelgetek egy kicsit had vörösödjön be :D
Én azt vártam, hogy sok spell meg skill lesz, de egyszerre csak párat lehet használni, és így nagyon sokféle setup-ot lehet majd kitalálni. Ez most szerintem egy kicsit odavág az eredeti feelingnek. Persze ezzel nagyobb tömegeket lehet majd behúzni, hiszen egyszerû.
Az eddigi interface-t, meg a 100+ skillt megnézném, ahogy konzolról kezeled :)
Amikor hosszú idõ után belépsz, kb 20-30 perc, míg megjelenik a karaktered, mert backup szerverrõl tölti be. Ha közben létrehozol egy újat, akkor a réginek lõttek.
Én nem bánom azt a 100 különbözõ spellt. DF1-ben több a spell mint amennyi hely van a barokon. Vagy ki kell válogatni a legjobbakat, vagy bemakrózni egy gombra tizet, de akkor meg minek tíz, helyette elég egy is arra gombra. Én úgy nézem, hogy 9 skill vagy 9 spell. Ha megnézed Skyrim-ben se használsz sok skillt/spellt csak néhányat. Az tetszene, ha specializáltak lennének a szerepek. Bizonyos harcokhoz, terephez, bizonyos classokat kell hozni, bizonyos arányban kell elosztani ki mit játszik.
de be tudok lépni az az érdekes :D na mindegy csináltam egy köcsög kis alfart. mindig is utáltam õket de azért most játszottam vagy 2 órát vele. hát az biztos hogy elég szépen feltekertek mindent mert csak úgy csipogott egyfolytában a skill up :D meg loot is elég korrekt , 1000 g lazán összejött annó napokig tartott ennyit összeszedni .
Nem volt wipe, ameddig DF1 megy, addig vannak a régi karakterek. DF2 indul "üresen". Amít írtál az nekem is volt egyszer, nem mutatta a karaktert. Már nem emlékszem pontosan mi volt a probléma. Vagy a "patching failed, try again later" üzenet, vagy próbáld meg lehet hogy szokás szerint aktiválni kell az elõfizetést (ami most ingyenes kell legyen) az account oldalon. Esetleg van valami tipp a fórumon, vagy próbálj reklamálni náluk.
Torzi, módosíthatnád a topicot egy kicsit. Legalább annyi, hogy még egy hónapig ingyenes, aztán váltás jön DF2-re. Esetleg kérnénk egy DF:UW bannert is, ha nem túl sok.
na akkor majd néha benézek talán . :)
November 15-én leáll a DF1. Addig is ingyenessé vált (nincs havidíj).
A stromblast, meg minden marad, csak a bunnyhoppba mostantól majd belehalsz. Szóval ki tudsz majd ugrani meelebõl. Szerintem a ray-eket mindenki túldimenzionálja. Egy 100-as ray cobra staffal sem üt 40 fölött, és még el is kell találni az illetõt. A tuti, ha fireballt adsz neki, meg magma stormot, amitõl felrepül. Akkor fenn 2 ray belefét, ha ügyes vagy. Közben eye rot, meg purgent mist felváltva, hogy ne nagyon lásson. (eye rotból is kilátni a réseken, purgent mist-nél meg látja hol varázsolsz, egy fnylõ pont vagy, szóbal olyankor inkább meele a jó) Érezni kell, mikor múlik el rajta a hatás, mert mire megint lát, akkor vagy újra fel kell dobni, vagy elhúzni messzebb. Egy Heavy fickót kb 20-30x kell eltalálnod, hogy meghaljon, mert közben õ is healel. Mindezt persze úgy, hogy közben te is kapsz, és healelned is kell, mert nyomni a transzfer spelleket, hogy ne fogy ki manából, vagy staminából. A ray spellek ráadásul 2x annyi manába kerülnek, mint pl. egy fireball. 6-7 spell teljesen leszívja a manádat, szóval csak akkor érdemes használni, ha tutira betalál.
Igen az elején nagyon noobok voltunk. Rögtön az elején úgy kellett volna kezdeni, hogy bemakrózom a billentyûzetet meg a 8 gombos egeret. Tényleg rengeteg múlik (múlt DF1-ben) a gyakorláson. Sorba rakni 6-8 ray-t, és tolatni sorba. Múltkori siege-ben, asszem alberworth-nél (amikor szétroamoltak bennünket), elkezdtem tolni a ray-eket egy dragon armoros ürgére, szépen ment egy ideig, csak aztán észrevette, és lemeleezett.
A csapat nagyon fontos. Asszem selie-nél az Immortals nagyon jó csapatmunkát mutatott. Elsõ sor 2-3 ember aki bemozog és come-hitherrel kikapkodja az ellent a tömegbõl. Második sor aki tartja a sorfalat, tolja az AoE-t, WoF-ot, egy-egy ellenfélre fókuszálja a DPS-t, idõnként healel. Harmadik-negyedik sor healel és AoE-zik. Amikor beportoltak mögénk simán leverhettük volna õket, ha idõben megfordul ez az alakzat. Nagyon nehéz ebben a játékban (ami idõnként tényleg nagyon kaotikus) harcoló alakzatot kialakítani, de volt pár fight amiben jó volt a vezetés, és észre lehetett venni, hogy alakzatban mozgunk és harcolunk. Általában azt buktuk be ahol nem volt vezetés és nem volt alakzat se, vagy nem volt lehetõség rá. Mint például amikor leugráltunk a szakadékba (valahol északon dwarf területen volt), direkt az ellenfél orra elé. Szóval: "If the fight is chaotic, you are doing it wrong". Nagyjából alapvetõ dolog, hogy oda kell figyelni, healelni, meg figyelni ki kit buffol, healel meg támogat.
A bunny-hoppot egyrészt nem sajnálom, mert más sokkal jobban csinálta mint én, másrészt ha nincs bunny-hop, akkor ha egyszer harcba léptél, akkor nincs kimozgás, addig megy amíg egyik fél meg nem hal. Ez viszont sokkal kiszámíthatóbbá teszi a harcokat. Ami miatt jobban kerülni fogják a rizikót a felek.
Ez így van. De tekintve, hogy az mmorpg.com-on eléggé megy a hype (8.6), én reménykedek.
meglássuk most mi lesz , ha nem jön vissza elég játékos akkor sajna úgyis mindegy lesz. :(
Nos a DF már nagyon sokat változott a kezdetek óta. Én is ott voltam veletek, amikor kezdõdött, de azóta sok minden megváltozott. Ha most indulna a játék akkor nagyon tetszene nektek is. Ráadásul a mai fejemmel már látom, mekkora noobok voltunk a játékhoz, és a kezdeti csalódások zömét az okozta, hogy nem értettük mi ez.
Most már valójában egyáltalán nem számít, hogy levernek és kilootolnak, mert cuccot szerezni nagyon könnyû. Hackert nem láttam már vagy egy éve (persze attól még lehet, hogy van)
A falaknak ezután sem lesz túl sok értelme, mert a fizikai spellek bennmaradnak, csak a bunnyhop-ot veszik ki. De ez most sem zavar senkit, sõt, ha megtanulod hogy mûködik a fizika a játékban, nagyon szórakoztató, hogy miket tudsz megcsinálni.
A tömegjelenetek már nem laggolnak, mint anno. Egy zerg csata is szépen fut. Persze amikor 200 ember üti egymást ne várja senki, hogy átlátható lesz, de jó csapattal az ilyesmit lehet kezelni. Én élvezni szoktam a siegeket, és jól látható, hogy mennyire számít a skill. (azaz, aki nem gyakorol, az hamar meghal, és mint EVE-ben, a rossz csakat, szar vezetés, mindenki pofázik a TS-en csapat egybõl elhasal)
A legutolsó 2 hajós élményem:
Építettem egy hajót (kb 1 hétig szedtem a klánbányákból az alapanyagot). Elmentem vele halászni. 20 perc múlva megjelent egy Kraken. Engem is megevett, meg a hajót is :)
Elmentünk klánostól elfoglalni egy erõdöt a tengeren. Elég jól ment, amíg kb. 5 hajó el nem kezdett minket lõni. Egyszer csak elsüllyedtünk :)
egyébként ezt a faji dolgot anno se értettem . van háttértörténet abban is benne van hogy pl emberek meg alfarok nem szeretik egymást , ha npc városhoz mész kapod is a villámot de player klánban meg puszi pajtások lehettek ? ez mi ? akkor ha már így van támadjon be a saját fajod is mert áruló lettél. szóval lazán lehetett vagy lehetne egy faji háborús vonalat betenni lásd pl EVE ott is van ilyen és jó móka.
Anno megjelenés után toltam én ezt egy ideg...meg egyszer még visszamentem pár hónapra.
Az elején amikor még relatíve sok ember volt a zergelés ment....ráadásul az ilyeneknek, hogy falak, stb nem volt sok értelme, mert a fele csapat egyszerûen átugrotta vagy pedig be lehetett futni máshonnan, hátulról, hegy felõl, stb.
Voltam pár várostromban meg egyéb nagyobb csatában...hát nekem akkor sem tetszett. Egy kurva nagy katyvasz volt és egymást nyírta ki mindenki mert tolta a sok ember az aoet és sebzõdött mindenki, ráadásul nehéz volt megkülönböztetni, hogy akkor most ki barát ki ellenség...volt, hogy elvileg szövi vert le....szal az a része nekem nem jött be.
lehet ez már változott azóta, nemtom. Amikor késõbb visszamentem, akkor jobb volt, kisebb csaták voltak, azokat jobban átláttam, élveztem is egy darabig, de aztán jött az, hogy ilyen szarrá gyúrt emberek levertek mint a szart pár mp alatt mindegy mit csináltam.
A szaladgálós, ugrálgatós harc sem az én stílusom azt hiszem és ezért egy idõ után akkor is abbahagytam.
tudom, hogy full loot van benne. Azért is kezdetmel anno. Az engem annyira nem zavart sosem, hogy leszedik a cucot rólam. Na, jó,,,olyankor, ha vmi hülyeség miatt nyírtak ki mindannyiónkat egymás után mert éppen zavarni kellett, hogy máshol foglaljanak. Ez szép és jó, csak ugye a cuccainkat nem angyon kaptuk vissza. És egy ilyen egész napos szarakodás alatt elment pár setnyi ruha meg fegyó és nem mindig sikerült visszaszerezni.
Ezzel együtt nekem általában jó emlékeim vannak. Mondjuk az elején a sok exploiter feltolta minden skilljét mint az állat mi meg vért izzadhattunk.
Hallottam, hogy már nincs grind, de annyira nem vonzott a világ, hogy visszanézzek. Volt egy ilyen fapados érzésem mindig a Darkfallal kapcsolatban. Ugyanakkor a fények, meg a fényeffektek, a természet a leghangulatosabb az összes MMo közül amiket toltam (és volt jó sok).
Szóval jó ez. Én csak arra akartam reagálni, hogy többen várják, hogy az új release majd milyen jó lesz, aztán valszeg nem. Csak a kedélyeket szerettem volna hûteni.
Ne legyen igazam, de valszeg megint lesz egy halom bug/exploit benne ami majd elõnyöket ad bizonyos klánoknak, a többiek meg szophatnak.
A területszerzésrõl: szeretnék végre egy olyan MMot játszani ahol van is ennek értelme mert tudsz mit kezdeni a területeddel. nyersanyagokat felügyelsz, szabályokat hozhatsz stb.
DFben van egy fix helyen álló vár amit elfoglalhatsz aztán akkor örülhetsz, hogy van várad. Van elõnye, persze, de nem ér olyan sokat. persze ha soka piros embered meg egy helyen akarod tartani a guilded akkor jó.
Izgi is, mert valszeg csak betámadgatják az ellenfelek kis zsákmány reményében.
de úgy igazán nem oszt nem szoroz. Ezek a falvak is. Elfogallatd õket, ok, kaptál vmi pontot meg kis jutalmat értük, de igazán nem volt értelme.
Remélem, hogy itt én leszek a nagy hangulatkeltõ és mindenkinek pozitív csalódás lesz az új megjelenés és a z újított játékmenet, csak én nem nagyon hiszek benne.
A felvetett problémák egyike sem merült eddig fel. Minden faj lehet ezután is egy klánban. (a fajnak túl sok jelentõsége nincs, bár vannak pici elõnyök, hátrányok)
A kasztokkal nagyjából azt akarják kiszûrni, hogy ne a mage-hibrid legyen az egytlen kaszt. (most ez van, és az nagyon op)
A játékstílustól is függ, mit választassz. A mageval most is csak az jó, aki marha pontosan tud célozni, mert különben közelharcban megpurcan.
A területekért harcolás meg a játék alapja. Ha az sem tetszik, akkor ez tényleg nem a te játékod. :) Ez alapvetõen full loot pvp játék. Minden más csak körítés. Ráadásul most már jól látszik, hogy ez egy klán játék. Csak úgy van értelme, ha egy minél nagyobb klán tagja vagy. Egyedül itt mindenki nulla (hulla).
A területszerzés azért lesz jobb, mert sokkal többet fog érni egy elfoglalt vár, ezért nagyobb lesz érte a csata. (jelenleg sokan egyáltalán nem foglalnak várat, mert minek)
A balansz miatt meg kár aggódni. Ez az aventurine. Ez egy kiag a meglévõ játék alapjaira. Nem fogják feltalálni a spanyol viaszt. A balansz kb már most látszik elõre. Meggyengülnek a mágusok, javul a meele javára, és az archer marad, ahol volt, középen. Persze nyilván nem ennyire egyszerû, de kb. ez várható.
A játék már egyébként a jelenlegi állapotában is szórakoztató, mióta megszûnt a grind, csak mostanra a játékos létszám szinte nullára zuhant, így nehéz csatázni, mikor mindenkinek van 10+ vára :)
Hát nemtom.
Mostanában valahogy divatja lett az ilyen bemegyek-csapkodós játékoknak. Nekem úgy tûnik, hogy a darkfall is ilyen lesz.
Kíváncsi leszek rá, de nagy reményeim nincsenek. Ez a naponta változtatok majd fighterrõl casterre dolog nekem nem annyira szimpi.
Ha nincs eléggé jól tetsztelve a dolog akkor csak íjászok vagy csak casterek vagy csak heave fighterek fognak rohangálni. Mindig attól függõen, hogy mi éppen a menõ...
Gondolom majd minden kasztnak a skilljeit tudod húzni és emlékszik majd a rendszer az elért skillekre ha kasztot váltasz.
Ez a területszerzõs dolog itt sem lesz túl nagy kaland szerintem. Majd klánok harcolgatnak egy darabig, de nemtom.
Arról van valami, hogy a különbözõ fajok mennyira mûködhetnek együtt?
Ez a minden faj lehet a guildben dolog nekem már anno sem tetszett.
No, mindegy, nem negatívkodom itt, majd hamarosan kiderül.
Az egy fun oldal. De alapvetõen úgy harangozzák be, mint egy új játék. Nem tisztázott, hogy ez expansion, vagy új játék, és hogy a meglévõ elõfizetõkkel mi lesz. Errõl még nincs hivatalos info.
Price $29,99 / 29,99€
na most ez ugye nem azt akarja jelenteni hogy vegyünk meg ?
ja oks leesett. :D majd kiderül ezek a "class"-ok mennyire lesznek így életképesek de legalább nem lesznek félisten darálógépek :D
nem skill cap, hanem kiválasztod, hogy fighter, archer, vagy mágus leszel, azon belül is kell majd mágiaágat választani, és ezeket tudod egy idõben használni, naponta egyszer lehet váltani. Pl. ha archer vagy, akkor nem tudsz elementál mágiát használni, meg nehéz páncélt felvenni.
tehát akkor lesz majd vmi skill cap féleség ? jó , helyes. szép lassan azért csordogálnak az infok . :)
Egy vásárlói kérdésre válaszul (az enyémre) azt írták, hogy a gyorsított fejlõdés megmarad, és mivel jobban kell majd specializálódni, eleve nem lehet majd minden skillt megtanulni (illetve egyszerre használni).
3 lengyel (asszem) fickó sok ellen. :)
Hát én nem tudom. Ha vissza állítják a grindet, akkor én max 2 hetet fogok játszani vele. Ha nem, akkor meg mind1, hogy wipe vagy sem. Igazából nekem az lenne fura, hogy egy megvásárolt játékot 3 év után gyakorlatilag 1-2 hónapos türelmi idõvel becsuknak. Az tuti, hogy nem fog egyszerre futni a két játék, mert az AV-nek nincs pénze két szerverparkra. Én sokkal inkább azt tartom kérdésesnek, hogy béta nélkül mennyire lesz ez bugos, és mennyire lesz megint a savfürdõ-féle sztori jellemzõ. (ezért is jobb lenne, ha maradna a gyorsabb fejlõdés, mert akkor semmilyen elõnyszerzés nem lenne lényeges)
Jaja. Van egy quesztem, meg kell ölni három orkot. Gondoltam körülnézek Ork területen, hátha. Teljesen üres. Human területen se találkoztam senkivel.
Viszont amit mondasz az nekem is gyanús, fõleg hogy ketten is nonstop a chatet spamolták, azzal hogy vásárolnak mindent. Arra gyanakodtam, hogy most olcsón fel akarnak vásárolni mindent amit csak tudnak, hogy ha mégse lesz bank-wipe, akkor jól kereshessenek rajta. Persze nem hiszem hogy bárkinek most gold kellene.
Magam részérõl nem bánnám a wipe-t, mind skill/karakter, mind bank wipe-t. Esetleg wipe-kor a cuccot átváltják valamilyen árfolyamon goldra (vagy valamilyen creditre) ami megjelenik az új karakteren, hogy mégse hõbörögjenek azok akik rengeteg cuccot gyûjtöttek.
Az AV nem mondja meg egyelõre, lesz wipe, vagy sem. A szerverek olyan kihaltak, mint még soha...
Jelenleg is van kikerülés a játékban, ha van nálad fegyver, de nem hatékony. Ráadásul amiatt, hogy szinte folyamatosan lehet sprintelni, annyira pörgõs a harc, hogy nincs is idõ ilyesmire. Ellenben annak ellenére, hogy a harc jelenleg nem valós helyzeteken alapul, a taktikai része megvan. Akik jelenleg nagyon jók, azok egyrészt nagyon jó reflexekkel rendelkeznek, jó a taktikai érzékük, és nagyon-nagyon-nagyon sokat gyakorolják a harcot. Van a klánunkban egy 18 év körüli svéd srác, aki egyedül elfoglalt egy hajót, amit 7-8 ember védett, és õ a partról indult oda. Ha gyakorolsz, érezhetõen jobb leszel, szóval szerintem nem alapvetõen rossz a harcrendszer jelenleg, de az átlagember nem akarja rászánni az idõt, hogy belejöjjön, hanem inkább valami olyat akar, ami hasonlít ahhoz, amit már látott, vagy amit õ elképzelt elõre. Szerintem most ebbe az irányba mentek, és lehet, hogy ez tényleg elvesz a játék eredeti hangulatából, de az is lehet, hogy jobbá teszi. Majd kiderül.
"Harcból kikerülésre gondoltam én is elsõsorban. "
arra lehetne használni evade/dodge-ot lásd pl GW2 . nem ilyen bunnyhop marhaságot. pont az ilyen hülyeségek miatt írták annó hivatalos fórumon hogy inkább massive team deathmach-re hasonlít a játék néha.
nemtom, akarhogy olvasgatom amit irtok, nekem nem jon be..no majd meglatjuk ha mar kesz van, de ez igy inkabb hatralepesnek erzem
Harcból kikerülésre gondoltam én is elsõsorban.
A Steam jutaléka 30%, de csak az új kliens eladásokra vonatkozik, nem a havi elõfizetési díjra. Ezt a jutalékot bõven behozza. Steam-re átírni játékot nem egy nagy dolog, egyáltalán nem nehéz. Egy halom gagyi indie játék megy Steam alatt, meg régiek is amiket át se írtak. A Steam elsõsorban az új eladásokat segíti, és ebbõl a szempontból (is) tényleg mûködik. Ha EVE elmegy Steam alatt (mint üzleti modell), akkor ez is elmenne.
Szerintem a bunny hop nem taktikai elem. Egyet ugrani (mondjuk egy stormblasttal) hogy kikerülj a meele range-bõl, vagy a wof-ból nem ugyan az, mint elugrani a kontinens másik felére, vagy olyan gyorsan haladni a vizen, hogy utolérsz egy távoli hajót is. Persze engem ez nem zavar, de ez inkább azt okozta, hogy alig használ valaki lovat, és a hajókat is csak az ágyúk miatt veszik elõ.
Steam-mel több gáz is van: nagyon nagy a jutalékuk (kb. 40%), valamint át kell hozzá írni a klienst, és ez egy nem platformon íródott játéknál nagyon nehéz.
Néhány részlet:
Nincs klán teleport chamber, hogy mindenki ugyanolyan eséllyel közlekedhessen (feltételezem teleport rune megmaradt).
Player city falaknak nagyobb a jelentõsége, mert nem könnyû õket átugrálni (feltételezem kiszedik az ugrálós skilleket). A bunny-hop-ot "aktívan" próbálja kiszedni a játékból az AV (pedig egy fontos taktikai elem volt eddig). Az egyéb a játék fizikájûra alapuló skillek lesznek, de jobban a karakter szerepekhez idomítva.
A momentum arról szól, hogy nem tudsz kapásból sprint sebességgel futni, és nem tudsz helybõl megállni. Ezt gondolom az auto-sprint miatt tették be a játékba, hogy ne legyen folyamatos rohangálás.
A városokat átdolgozták, kevesebb NPC város lesz, a térképet összébb tolták, kevesebb lesz a vizes terület.
A community pedig a Steam-et követeli, ami nem hülyeség. Havidíjat nem Steam-nek kell fizetni, az hogy meg 60 vagy 40 EUR-t kapnak-e a kliens eladásokért nem számít annyira.
na ez már jobban hangzik azért :)
+ új craft rendszer lesz
Megjelentek új q&a-k a fórumon. A harcrendszert teljesen átdolgozták, meg a páncélokat is. Kevesebb lesz az npc város, több a player city. Nem lehet majd egyszerre minden varázslóiskolát használni, penaltlyt kap célzáskor aki sprintel, guggol, vagy ugrál. (íjászatkor is) Lesz valami momentum rendszer is, ami realisztikusabbá teszi a harcot, de nekem nem derült ki, hogy mi a lényege. Megszûnik az encumbrance, helyette csak olyat tudsz magadra szedni, ami az aktuális role-nak megfelel. (pl mágus nem vehet magára páncélt, amíg nem vált más role-ra) A mágia is role-függõ lesz. Állítólag az új UI-t sokkal könnyebb lesz kezelni, nem kellenek makrók a kezeléséhez.
na majd meglássuk.
mondjuk nálam továbbra is preCU SWG az etalon ilyen téren (is). de hihetetlen hogy senki nem képes az ottani resource/craft sémát átvenni. :(
Én azt olvastam, hogy a resource monolithokkal lesz megoldva. Akié a monolith, az tudja learatni az erõforrásokat a területen (hasonló, mint eve). Persze azért ne felejtsük el, hogy ez Aventurine, nem ccp. Nem lesz ez annyira bugmentes, meg übertuti, de mindenképpen jobb lesz.
Ez kb igaz is, kivéve az enchantingot, mert az az alapanyagok beszerzésérõl szól. Meg a constructiont, ami egy klán-nyi játékos grind-jérõl. De nagyjából a többi kraft is arról szól, hogy az elhasználódó itemek helyett legyártandó új itemekhez honnan tudsz folyamatos anyag utánpótlást biztosítani. De szerintem ezt nem variáltak át, nem dicsekszenek vele sehol. Ami változott, az hogy a mob-drop itemek is enchantoltak, szóval elképzelhetõ hogy csökken a craft jelentõsége. Meg feltételezem hogy a klánvárosokban lévõ resource jelentõsége növekszik, mivel az a céljuk hogy a klánháborúkat kihangsúlyozzák. Akárhogy is, nem EVE irányába megy, de attól még lehet jó.
a craft station a legkevesebb. a folyamat az más kérdés. szvsz ami van az kb a wow komplexitásával vetekszik. vagyis egy rakás szar. :D
Amúgy a videokban látszanak a crafting-stationok, szóval ha ezek bent maradtak a játékban, akkor a crafting is nagyjából ugyanúgy bent maradt. Az egyikben látni amint player a bányászik épp, szóval a gathering is maradt. Ahogy alien mondja, ez inkább egy expansion mint egy teljesen új játék. Csak így képzelhetõ el hogy két év alatt összehozták. Ha mindent teljesen újra csináltak volna, máshogy mint DF1-ben van, akkor az jóval tovább tartott volna.
Nem tudom :) Rendes gazdaság most is van, csak nem olyan, amilyet más mmo-ban megszoktál. Jelenleg a pénz szinte értéktelen. Reagenseket lehet érte venni vendormál, meg házat kifizetni. A nyersanyagok jelentenek valódi értéket, meg a jobb fegyverek, páncélok, enchant alapanyagok, és ezeket tudod elcserélni másra.
hard/soft skillcap lesz ? craft/resource változtatás lesz hogy legyen rendes gazdaság ?
Szerintem továbbra is sandbox lesz, és a PvE rész is megmarad, sõt bõvül is. Egy halom dolgot viszont leegyszerûsítenek.
Az új GUI:
Persze a grafikát is felturbózták, remélem megjavították a textúra hibákat és nem kell majd kikapcsolt árnyékokkal se játszani. De a legnagyobb dolog szerintem a GUI, ha végre nem kell makrókat programozni ahhoz hogy PvP-ben bármi esélye legyen az embernek. Személy szerint a rengeteg spell-t is lecsökkenteném, és a weapon skilleket is leegyszerûsíteném. A gyors akció-PvP-ben nincs értelme egy halom skillnek és spellnek. Meg persze a játékos úgyis mindig a leghatékonyabbat választja. Például a sok resist fajtának csak PvE-ben van értelme, amikor tudod hogy adott mobot mivel kell támadni.
Szerintem a darkfall jelenleg a grind nélkül a legjobb mmo a piacon. Ha kijön ez a kieg (mert valójában az), akkor valószínûleg még jobb lesz. De arra nem lehet számítani, hogy az AV megváltozik. (elég megnézni a kommunikációt ezzel az új kieggel kapcsolatban) Egyelõre nem tudni lesz-e wipe, de ha lesz is, a felgyorsított skillfejlõdéssel egy max karakter 2-3 hét napi 1-2 óra játékkal, szóval majdnem mind1.
az a baj hogy ez nem sandbox és ahogy kinéz nem is lesz az :(
ettõl függetlenül meglesem majd mert kíváncsi leszek rá és eksünpvp gémnek még jó lehet. :)
Ami a lényeg hogy átdizájnolták a GUI-t és sokkal inkább akció-MMO lesz (eddig se Tab-Target+Skill-Click MMO volt) mint eddig. Remélhetõleg a grind is kissebb lesz.
Három féle "spec" lesz: scout, heavy armor és mage. Naponta lehet majd váltani a spec-ek között.
Még két hónap maradt a DF1-ben. Most már nem hiszem hogy ennyi idõ alatt sokkal jobb leszek PvP-ben. De a klán elég jól halad, 7 hamlet és 4 városunk van, a szövetséges klánnak szintén egypár hamletje.
na vót mán bejelentés is , tasos pofázik valamirõl de most nincs kedvem végig hallgatni : www.mmorpg.com/gamelist.cfm/loadNews/25545/Unholy-Wars-Announced
És nem bloodscar, hanem Seelie volt az :) (elõtte való nap volt bloodscar)
A bloodscaros videón nem nagyon fog látszani, de elég durva (majdnem kétszeres) túlerõ ellen nyertünk :) A végén viszont elfogyott minden (ágyú, sparkstone) amivel leverhettük volna a clanstone-t, és 2%-on állt. Kevesebb, mint egy óra volt hátra. Az egyikünk elportolt, és úszva hozott siege hammereket, és azzal vertük le a végét (ez látszik is). Amikor vége lett, egyszer csak megtámadta az elfoglalt várost egy másik klán, akitõl elõzõ nap foglaltunk várat, és megpróbált ostromot indítani, hoztak hozzá egy hajót is. Heten voltunk csak ott. Letámadtuk, és megöltük õket, majd elvettük a hajót is. Jó napunk volt :)