Hát én inkább nem szívesen szállnék le egy bolygóra, hacsak nem lehet valami értelmeset csinálni ott. A freelancer bolygóraszállásos része is idegesített. Ha mindent el tudsz intézni az ûrbõl akkor minek leszállni a bolygóra. Ezért félek egy kicsit az INfinity ilyen irányú törekvésétõl, annyit szenvednek vele eztán nem tudom hogy van-e annyi értelme.
Ööö, ja, eléggé kibeszélted, de most hasonlítsd össze milyen grafikája van az elite-enk az X3-hoz képest, és máris leesik mért nem lehet itt bolygóraszállni. Tulajdonképpen az X3 Reallity Engine-nel LEHETETLEN bolygóraszállást kialakítani, ezt olvastam valahol (mert közbe szól a fizika) Bár igen, nagyon örülnénk bolygóraszállásnak, ám funkcióját elõbb át kell gondolni. Pl, lehesen rajta mászkálni, hajóval cruise-olni, vagy csak egy egyszerû animáció legyen és kereskedés céljából lehet csak leszállni, stb... Egy dolgot azonban összetévesztenek az emberek: az X3 nem ûrszimulátor, vagy ûrharc szimulátor -- EZ EGY GAZDASÁG SZIMULÁTOR! -bizony... És mijaz hogy ûrkockák háttérbolygóval? Itt minden NPC saját életet él, a grafika lenyûgözõ, még ha meg is van a gépigény, és de, a szektorok keringenek a bolygó körül, csak ezt kmi úgy érzékeljük hogy a bolygó kering, nem mi. Mondjuk annak nem sok értelme lenne hogy kering a szektor, ám tudom mire gondolsz. Pl, elkóborol egy állomás, stb... Hát ez it fix, ám vontatni lehet. Nos, ez volt az X3 Reunion, ám most jön sok meglepetésel az X3 - Terran Conflict. Várjuk! :D
Tudom, hogy van benne mutatóban ilyesmi, de nagyon béna. Mondjuk a modokat nem követem, lehet, hogy van ilyen... Van?
Szal az a bajom, hogy kevés a tiltott áru, és ahol tiltva van, ott gyakorlatilag el sem lehet adni, nemhogy jól felnyomott áron... Füvet csempészni teladiktól, piát a kalózoktól, ilyesmi... Ráadásul túl könnyú az egész, kb 10 óránként egyszer szkennelik le a hajómat...
Bolygóraszállás meg azért vicces, mert az Elite Frontier és First Encounters ezt már '93 ban tudta 386-oson és amigán... Azóta meg szinte senki nem próbálkozott be vele... Uhh, rámtört a nosztalgia, Frontierbe beletettem vagy 150 órát... Hihetetlen durva volt az a játék, 800k-ban elfért egy végtelen galaxis(na jó, síkvilág, meg nagy része algoritmikusan generált, de a Föld környezete pontos), vagy 30 hajó(textúrázva!), sok felszerelhetõ kütyü, hajókon lövegtornyok, newtoni fizika, dinamikus árak... Ehh... Mekkora kurvajó játék volt az már? Megközelíteni sem tudták ûrhajós játékkal az elmúlt 15 évben... Pl ez az X sorozat is gazdaságilag ugyan sokkal fejlettebb, de ezek az ûrkockák háttérbolygóval pl elég bénák... A szektorok a kapukkal nem keringenek a bolygó, vagy a nap körül?
Na jó, bocs, szófosásom van... :P :D
Itt van még néhaány új kép Ahogy látom átdolgozták a kezelõfelületet is. Sokkal több mindent le lehet egyszerre olvasni. Ha még pilótáink is lehetnek voice-acting-gal akkor szeptemberbe a mennyekbe repülünk :D A hajófoglalást már beleépítették.
Had javítsak bele: "Building of a giant trade complex/metropolitan near longitude 0 is finished. It has two space stations." Angol "has", vagyis a gyûrûbe van építve (Tartalmaz 2 ûrállomást). Ha 2 ûrállomás lenne (maga a gyûrû), akkor "is" lenne. Csak egy kis javítás :D
És igen is van gyûrûje, itten van egy kép róla :D Az egy dolog hogy az XTM-be nem tudtak vagy lusták voltak neki csinálni, ám eredeti történet szerint van a Földnek gyûrûje, és nem védelmi, hanem még 2063-tól a kereskedelem megkönyítésére szolgált.
"2063 Egy hatalmas forgalmi komplexum/metropolisz építése fejezõdött be a 0 hosszúsági fok közelében. Ez két ûrállomás volt. Több, mint 100 millió ember élt és dolgozott itt."
A játékmenet beli újjításokról beszélhetnének inkább, ennél szebb ûrhajós grafikájú játék a megjelenése óta nincs. Úh szerintem tök fölösleges azzal foglalkozni (bár ha gyorsabb lesz az csak jó).
Ezen a linken közölnek egy rövid interjut az Egosoft egyik fejlesztési fönökével Bernd Lehan-nal, aki a grafikai fejlesztésrõl beszél. A legnagyobb része technikai halandzsa, többmagos procit ajánl a biztosabb futáshoz, és 2Gb rammot, stb. A felbontás részletesebb lesz (mármint ha bírja a géped) ezt segíti elõ a shader 3.0 kártyák támogatása. Viszont bíztató hogy törekedtek a magasabb képfrissítési sebességre, és a játék optimalizálását nem a csúcsgépekhez igazították mint a reunion-nál, hanem a felsõ-középkategóriás gépekhez. Reménykedjünk hogy kevesebb diavetítés lesz egy-egy nagyobb csatánál.
Még életembe nem vártam ennyire a szeptembert... xD
Végre! Már azt hittem h csúszni fognak. Kíváncsi vagyok mi lesz ebbõl.
Azon, hogy az XBox verzió befuccsolt, nem lepõdtem meg, de az MMO-t folytathatnák, ugyanis a játék "be is van jelentve meg nincs, cáfolják is meg nem is, csinálják is meg nem is, tervben van meg nem is (és még sorolhatnám)" állapotban van. Az indokok, amiket régen felhoztak arra, hogy miért nem készítik (még) el, sorra megdõlnek, nem tudnak mi mögé rejtõzni; vagy végleg felhagynak vele, vagy beleadnak apait-anyait és újrakezdik.
Amúgy hi all!
X-online. Nézzétek meg az oldalamon "az X sorozatról" szekcióban. Kivételesen, az a rész kész van xD
Már nekifutottak az MMO-nak is, és az X-box-nak is, de ezek a tervek befuccsoltak. Engem a multiplayer mint opció érdekel. Mindegy hogy gyakorlópályán, vagy MMO-ban, csak legyen valami. Ja és a multiplayer mod is befuccsolt.
Biztos hogy tervbe van véve multi. Csak még nem tudták megcsinálni rendesen.
Jópofa dolog lenne, de nem igazán látom a hasznát neki.
Van (lesz) pl.: egy játék (INfinity-Quest for Earth) amibe megcsinálják ezt a bolygóra leszállásos dolgot, hát ott se tudom mi értelme lesz (azt leszámítva h eszméletlen jól néz ki, ahogy valós idõben belépsz a bolygó légkörébe az ûrbõl).
Végül is az X-ekbe, mindent el lehet intézni az ûrbe.
Azt mondjuk el tudnám képzelni, hoy lennének baromi nagy aszteroidák, amibe kisebb bázisokat, eldugott szajrét, ûrhajókat lehetne találni.
Nem akarok kötekedni, de ha az xtmet se birja a géped miböl gondolod hogy egy bolygóraszállos terran conflictot birní fog? Ahogy a képeket és a teasert néztem ami átlagos 25fps, de látszik rajta milyen aprólékosan van kidolgozva a háttér és a hajók is. Én örülnék neki ha birná a géped, és ha a sajátom is amit most barkácsoltam össze két hónapja, de szinte havonta jelennek meg új "alkatrészek". bocsi lehet kicsit off voltam. A bolygóra szállos dolog jó lenne, de szerintem ha lesz is nagyon minimális határokon belül vagyis a bejárható távolságok rövidek lesznek, és szerintem csak egy-két planétára lehet majd landolni.
Hogy a manóba ne lenne adózás, vagyis inkább bérleti díj. Kezdtem a játékot Yaki mittudoménmiként nagy nehezen elvergödtem a Paranid szektorokig gyüjtöttem egy minimális zsét, vettem egy szilikonbányát meg egy TS-t hozzá. Nem maradt egy buznyákom se, egy idõ után arra lettem figyelmes, hogy eltünt a bányám, vagyis átalakult Paranid bányává, a TS-t nem vették el. Az üziknél volt egy bejegyzés miszerint credit hiányában a Paranid hatalom kisajátitotta a bányámat. Bizonyos idöközönként levonják a bérleti díjat, amit nem is veszel észre, nekem 3450 credit miatt vették el.
Arra gondoltam h leírhatnánk ki mit látna szivesen a kiegészítõbe. (Föloldva a pangást)
Én pl.: -örülnék ha a story módba beleépítenék a saját birodalom felépítésének alapjait (gyárak, korvettek), ne végig egy busterrel lehessen nyomulni. -jó lenne átfogó hadjáratokba bocsátkozni vlmelyik faj szineiben , rendszereket elfoglalni (ne csak az legyen h beugrasz egy szektorba mindenki kinyírsz aztán vissza "spawn"olnak) - komplex flottamenedszelés, nagy hajókról ágyúi kilõhetõek legyenek, jobb kommunkiáció az npc-kel, komplexek könnyebb irányíthatósága.
Elsõre nekem ennyi, várom még az ötleteket :)
Szerintem a gazdaságot fölösleges tovább bonyolítani, nekem mostani formájában is tökéletesen elég.
Demo valszeg akkor fog jönni, mint amikor az X3 Reunionkor: az aranylemez után.
A játékba nincsen adózás A teladik úgy megadóztatnának hogy egy kereskedés után elárvereznék a busteredet is a különféle vámok/díjakk után. A rasszista Paranidokról meg nem is beszélve
Én megkérdeztelek volna, ha tudom, hogy van Crysis-ed. ;) Én nem azt mondom, hogy XTM lesz az új X3, hanem, hogy TÚL sok XTM elem köszön vissza belõle. Az meg hogy az XTM jobban akadozik a gépemen valóban magánügy, de a sima X3-ban nem csinálta. Épp ezért félek.
Az egy dolog hogy van optimalizálva egy mod, és másik hogy van a game. Meg azért mert nem bírja valakinek a gépe a gamet nem fog megálni a világ. Az én gépem se bírja már maxon a Crysist, szerinted megkérdeztek? :D
Röviden; az otas castrum-ot hogy tudom megvehetövé tenni?
tomonor :
Azóta az üzenet óta háromszor is eltûnt... xD
kifejtenéd bövebben melyik üzire gondolsz,mer én már nem emlékszem, olyan rég volt a küldi.
Csak sajna nem mindenki gépe bírja az XTM-et... Meg szerintem hülyeség, hogy a hajók fehér csíkot húznak. Az eredeti X3-ban sokkal élethûbb volt a szmog csík... -.-
Nah itt vannak a húsvéti meglepi képek. Az egyiken mintha már nem csak csillagok látsznak hanem távoli bolygok meg ilyenek. Szép képek. kép1 kép2 kép3 kép4
áÁÁÁ, még mindig azt mondom, hogy ezt csak egy kieg lesz, ám álmodozni lehet... :D Amugy a Star Trek - Bridge Commanderbe is ilyesmi a szitu...SÕT! Ott még híd is van ;)
Nem írtam még ide? Pedig de akartám már én is a Nexussal példálózni :D Szóval ha olyan szinten konfigurálható hajókat kapnánk, az lenne a csaták netovábbja :) (phoenixxel beállni középre, minden energiát le a hajtómüvekröl, rá a pajzsra és a fegyverekre, hagy szóljon :)) Célozható berendézesek az ellenségen, stb, de szép is lenne...
Hát ha már flottád volt akkor azért neki lehetett menni bátran más népeknek komplett rendszereket kiseperni! :)
Ha nincs X2, meg gamestar, akkor nem lennék itt...X2 FTW!!! ^^
remélem tényleg a küldiken lesz nagyobb hangsúly, nem a kereskedésen. szerettem az X3-Reuniont, sokat játszottam vele, de vagy én nem jutottam el odáig vagy csak nem fedeztem fel, de annak a 90%-a a kereskedésre volt kiélezve. unalmas volt. persze öröm volt nézni ahogy fejlesztgetem a hajómat meg gyûlik a kis vagyonkám, de... kicsit több izgalom kellett volna bele, leaglábbis én így érzem. mindegy, a Terran Conflict-ot biztosan ki fogom próbálni. imádom az X-ek hangulatát, az a végtelenség... Á nagyon bejön
Hát ha a Nexusban látott energia-managementet beleraknák valószínûleg magam alá sz@rnék a gyönyörtõl! :) Még ha a pajzs ki is maradna bár egyetértek az nagyon szép! Sõt továbbmegyek szerintem a NEXUS úgy ahogy van nagyon szép, és vmi iszonyat jó játék! Rengeteg taktikával és nagyon izgalmas csatákkal csak sajnos kötött a játékmenet. Ha egy ilyesmi Open-End dolgot csinálnának belõle, mint az X3 vagy a Freelancer akkor szerintem kénytelen lennék a melóhelyen fölmondani és az asszonyt is kivágnám! :)
Tény, h nagyon várom már. X2 az bár nagy ugrás volt az XBTF után nekem annyira nem jött be. Vagyis akkor igen, de a Reunionnal összehasonlítva nekem az economy minsig befagyott valahol. És nem a saját termelésem, hanem az AI által managelt gyárakban. Ha odafigyeltem mondjuk az EC-re kicsit akkor ha jó helyen avatkoztam közbe akkor föl tudtam pörgetni kicsit a boltot bizonyos területeken, késõbb már mindenhol de akkor meg az érckitermelés halt meg a fél univerzumban. Ehhez képest a Reunionban ha egy kis idõre meg is áll a termelés ledobnak oda 1-2 olyan stationt ami megpróbálja ezt elhárítani... Vagy ha más nem nõ az alapanyag behozatal bizonyos idõ után. De természetesen, mint eddig mindet a következõ részt is biztosan megveszem. Egyébként részemrõl nembánnám, ha valami BSG szerû sorozatot összerántanának belõle! :)
Végén az is lehet, hogy tettek bele egy rendes amortizálást/robbanást. Az x3 talán olyan 2005 fele jött ki szóval volt rá idejük, még ha azt veszem, hogy fél/egy évet dolgoztak rajta. Én pl nagyon örülnék ha olyan lenne mint a Nexusban. Több nem is kéne, de sajnos ami a reunionban van az nem igazán szép. Nem olyan lényeges de ront azért a látványvilágon. Másik amit mindig is hiányoltam az a pajzs. Nem kell láthatónak lennie csak ha találat van akkor villanjon fel. De feltételezem ezt meg a nagy gépigény miatt hagyták ki.
Nah de majd kiderül, ha lesz egy rendes ingame trailer, vagy már maga a játék (ejj de sokat kell még várni)
VALÓ IGAZ! (nem a grafika teszi a játékot) Én még X2-vel is szívesen eljátszadozok! ^^
A nagyobb univerzumról, meg msot készül egy új mod a Reunionhoz (de furcsa így kimondani:D ), ami a sectorok bolygó közötti kapukat is beteszi...Tehát argon prime-nak 3 bolygója van; mind a három bolygóhoz vezet kapu...Ilyenre én is vágynék! :D
Ezzel nem értek egyet. Egy ilyen filmhez a sok csata, és némi történet illik és ezt nem nehéz megvalósítani. Nem mondom hogy Lotr szintû lenne, de szerintem sikeres lenne. De egyébként az is jó story lenne filmhez ami van most. Hogy elszakadnak a Földtõl meg ilyenek. Csak sajnos ezt 1 filmben nem lehet megcsinálni, túl nagy idõt kéne átugrani benne. Olyan 4-5 részes filmnél már kb. jó lenne.
Meg az is jó ha egy játékot sokan játszanak. Pl lesz majd a wow film, nem kérdéses hogy minõségi munka lesz annyira ismerem a Blizzardot. De ha nem is lenne olyan jó, akkor is van 10 millió player, amely nagy része biztos hogy meg is nézné.
Ha alaposan megnézitek a videót 00:35-nél, látni fogtok a becsapódáskór a spilt hajóból elõl egy kihulló darabot!!!! Lehet hogy msot már sérülékeny hajókat kapunk?!? :D
Ami biztos hogy ez egy kieg lesz, de nem kell hozzá majd az x3 hanem magában fut. Nem lesz új engine, de azért lesznek benne +dolgok (ha trailert megnézed láthatod hogy szebb már), de viszont ahogy olvastam ráfeküdtek az optimalizálásra, vagyis szebb lesz kicsit és vagy úgy vagy jobban fog menni mint az x3.
Aztán most tényleg ráfeküdtek a küldikre, azt ígérik hogy nagyon sok küldetés lesz meg ilyenek. Egyébként azért nem írtak új motort mert nem a grafika teszi hosszú távon játszhatóvá hanem a sok játékelem. Ezt majd meglátjuk ha kijön. :D
1-2 hajó modell újra lesz modellezve. De ez így volt az x2-x3 között is.
De pl. szerintem nem lesz olyan hogy az egész egy univerzum, hanem marad a „szobás” verzió. :D Bár így is jó de jobban szeretném ha idõbe telne az utazás, és pl. a capital ship nem tudná használni a kapukat. Bár feltételezem amíg x a neve ez már így is marad. Majd ha egyszer egy új játékot csinálnak. :D
Hát kb. ennyit lehet tudni. Remélem lesz majd hamarosan egy trailer is.
Már gondolkodtam rajta, de sajna míg elméletben jó, megvalósításban nem lenne akkora sikere...HOGY MIÉRT IS? Azért mer nem star trek, és nem is Star Wars.... Mennyi sok ûrfilm van már, és sajna egyi kse durrant nagyot. :( Mondjuk, ha Farnham sztorijából készülne film, az még érdekes is lenne...:D Ám ha julian meg stb történetébõl, akkor az egészet át kéne szervezni, rá se ismernénk, láma lenne :( Sztem.
Jogos! Izgalmas, fordulatos és maga az X Univerzum úgy be tudja szippantani az embert pár hónapra, mint a huzat... Úgy minden kis apróságával együtt adja azt a nagy egészet ami kell nekem ahhoz, hogy önfeledten elmerüljek benne. :)
Tudom, hogy van ilyen is de nem ez a nagy átlag... Egyébként a sztorit minden X-ben az elsõtõl+kiegjétõl kezdve a Reunionig végigtoltam. De egyértelmûen a Reunionnal játszottam legtöbbet meg az ahhoz készült Xtended 0.7 MOD-al.
Hát nem tudom melyik gameval nyomtad, de x3ban ben csaj nswe van. Igaz pl az n kapu észak felé van de lehet a z tengelyben nagy kül. És van olyan gyár is.
Azt lehet tudni, hogy ez kap -e új enginet ( nem mintha a régivel baj lenne ) vagy lesz -e benne valami egetverõ újdonság ? Amire én nagyon várok az az, hogy végre 3D-ben legyenek elrendezve a szektorok. Mert szép az, hogy én tudok menni minden felé de a kapuk még mindig csak NSWE elrendezésûek. Értsd: ha egyenesen még egy kaputól akkor ha szemben van kapu valószínûleg belefutsz. És az állomások is így vannak elrendezve a szektorokban. Ez egy kicsit zavar de tudom ez nem nagy probléma mert egy nagyon jó játék ennek ellenére. Csak viszonylag sokat EVE -zem és ott sokkal "randomabb" elrendezésûek a szektorok ami miatt ez nekem kicsit olyan "mû" -nek tûnik. Nem igazán van kihasználva a 3D által biztosított szabadság. De mint mondtam ennek ellenére nagyon szeretem és várom az új részt...
Ûrszimulátor, gazdaság-szimulátor. Nos, az eddigi részek leginkább a gazdasági szimulátorra erõsítettek (érdts, nem olyan kifinomult a harcrendszer), ám meg tudják csinálni a hangulatot. Apropó, elõzõ részek: X-Beyond the Frontier, X-Tension, X2-The Threat X3-Reunion És most az X3-Terran Conflict.