Gondolom cockpit modra gondolsz. Létezik ilyen, de sok köszönet nem lesz benne. Pl. ez itt, vagy keress rá az egosoft fórumban mert létezik még másik is.
Igazság az, hogy a sokféle hajó miatt sokféle cockpit kéne, így a legtöbb próbálkozás nem teljes, vagy bűn ronda. Rettenetes mind, amit én láttam, amatőr nagyon. Minőségi munkához már képzett grafikusnak kellene lenni. Nem láttam még szép cockpit modot, de ha létezne sem lenne célszerű a rengeteg eltérő hajó miatt. Az kissé kiábrándító, amikor ugyanazzal a cockpittel rendelkezik egy vadász meg egy capital ship. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.05.08. 22:53:44
Tudnátok ajánlani egy jól működő belső nézetes programot?És 1 hivatkozási címet adni a letöltéséhez?
Köszönöm mindkét választ.
Vagy vesz magának egy Discoverer Raider-t, feltuningolja, és végigszalad rajtuk. Nyilván nem nagyon tudja magát megvédeni, de nem is nagyon lesz semmi, ami utoléri. Legolcsóbb megoldás.
Jó vicc! :-) 1db hajót kevéssé tudok mondani, már csak azért is, mert amíg nem deríted fel az útvonalon lévő szektorokat, addig arról sem lesz fogalmad, hogy milyen katonai erővel kell szembenézni. 1-2 kósza kalózrendszeren átevickélhetsz egy Titannal, de egy erősebb Xenon szektorhoz kevés lesz. Sebesség terén induljunk ki abból, hogy minden heavy lassú, fullra tolt engine tuninggal is. A Titan elég erős -persze nem a legerősebb a játékban-, de ha biztosra akarsz menni akkor nem árt mellé egy Colossus, mondjuk 50-60 kisebb vadásszal a gyomrában és pár korvett kíséretnek.
Tudnátok ajánlani 1 olyan Argon hajót amivel nyugodtan átutazhatok 7 kalóz szektoron úgy hogy ha rám támadnak akkor lesz esélyem a győzelemre.Vagy legalábbis a túlélésre.Argon Prime-ből indulnék Gaian Star-ba,szóval a sebesség is fontos lenne.Előre is köszönöm.
Én úgy olvastam, hogy talán valamilyen a játékba végül nem bekerült fícsörből maradt vissza.
Én csak azt nem értem ha semmi értelme minek fáradoztak vele hogy bele tegyék? Mert ha dísz akkor már legalább lenne egy kis logika is benne, de semmi :d
1000+ órám van a játékban, de komolyan mondom egyszer sem néztem meg a populációt. :-D Láttam, hogy irkálja minden rendszernél, de sosem éreztem gyakorlati hasznát. Pares kolléga válasza nekem is megnyugtató, akkor nem hagytam ki semmit.
Kicsit eltérő téma de tudja valaki hogy mi ál a szektor leírásokban látható indokolatlan populációs értékek hátterében? Úgy értem President's End en 68 milliós lakosság amikor csak aszteroidák meg hajó roncsok vannak? Ha pedig esetleg környező bolygóra utalna a szám nem lenne kevés az 1 milliárd pl :Ianamus Zura szektorban ahol látható hogy egy bazinagy város bolygóról van szó :d. Szeretem elolvasni a szektorok sztoriját de ez a population mindig kiakaszt :D
You need to have Special COmmand Software installed on your ship. Buy new ship. DO NOT add Trade Command Software MK III or Fight Command Software MK I or MK II. You may upgrade its guns, hold, speed and rudder. Sell its shields, the UT pilot will try to take his with him and pre-existing ones will vanish! Make sure both origin ship and destination ship are in space, (in the same sector, I think), on standby (command None). Issue Transfer pilot command in your ship's command menu, the galaxy map will appear. Select sector containing origin ship, then origin ship Galaxy map will reappear. Select sector containing destination ship, then destination ship. Galaxy map will make its third appearance. Select a sector and station where the pilots can meet and transfer. The transfer will take place, this may take a while. During the transfer the pilot will take the essential software he needs, and will also take the name of the ship and its shields with him. His old ship will be renamed "---".You may dock with the station and transfer any other goods he might need such as extra shields. Instruct UT to start universe trader command to get him moving again. Hope this helps!
Mistral SF jobb. 2-vel kisebb sebesség, 15.000 cargo. Csak egy kisebb hajómban van egy 20-as szintű pilcsi, azt akarnám átrakni egy Mistralba. De nem nagyon akarna sikerülni.
vagyis szerintem a Demeter a legjobb erre a célra, aránylag gyors, és nagy a cargo.
Őszintén sosem próbáltam mert nem volt rá szükségem, de ha egy jó kis UT flottát akarsz akkor javaslom hogy trinity sanctum ban vegyél Demeter superfreighter eket, ministry of finance ben tudsz venni hozzá trade MK3 mat és beküldöd a hajót Empie's edge be vagy shore of infinity be , insta profit :)
Én is azt gondoltam.... De nem ment. Próbáltam azt is, hogy a másik hajón volt T-MK3, de azt sem vette figyelembe.
Üdv! Trade Mk3 pilótát hogyan tudok átrakni másik hajóba? A menüpontot megtaláltam, de akármit csináltam, nem kínálta fel a másik hajómat, mint célpontot.
Egyébként ha fegyverek hiányoznak, akkor lehet a klónozós "csalást" (inkább exploit) használni, nem olcsó megoldás, de működik: veszel egyszerre több teherhajót, és a vásárláskor amikor egyszerre felszerelheted őket, akkor mindegyikbe megveszed az adott fegyvert. Pl.: az Equipment Dockban van 3db EMPC, neked meg kell 9db, akkor a hajógyárban veszel 3db TS-t, a vásárláskor mindegyiket fel tudod szerelni 3db EMPC-vel, és máris van 9db EMPC a 3 TS-edben. Utoljára szerkesztette: Pares, 2016.03.19. 22:16:40
Hát igen, nem lenne rossz csak az a baj hogy MAML meg EMPC gyárakon kivűl az összes megszűnt, nincs mit elláttni. De most már nagyon gondolkozom rajta hogy be cheat elem a terranoknak a gyárakat mert ez így nagyon unfair.
Az TC-ben alapból nem működik jól a földi gazdaság, és azt hiszem az AP-ban sem. De azért készült jó pár mod, ami kijavítja.
Akkor van egy nagyon jó pénzszerzési lehetőséged. El kell látni a gyárakat cuccal. Emlékszem, mikor a Chip gyárnak én szállítottam az anyagot, hogy legyártsa a kellő mennyiséget a küldetéshez, mert sehol nem volt a közelben.
Nah közben rájöttem hogy az én játékomban összeomlott a terran economy hála a GOD nak, hatalmas távok, kevés ts...
Ja és X3: Terran Conflict al tolom.
Hát igen nem tudom miért terjedt el ez a divat hogy csak egy hajót lehet manuálisan irányít, még a rebirth is átvette ezt, nagy kár :/.
Oh és egy kis gond ba ütköztem, végig csináltam a Terran plot ot és megkaptam az M8 ast. A probléma abból fakad hogy kb az összes állomást megnéztem ahol lehetne kapni phantom missle-t, de eddig sehol sem volt. Gondoltam hogy akkor megkeresem a gyárat egyből, megis néztem neten hogy a Saturn 3 szektorban kéne lennie, meg még egyéb más gyáraknak is. Errefől oda megyek és 1 gyár van az egész szektorban az sem az... Tudna valaki segíteni hogy ez hogy lehet vagy akkor hol találok rakétákat?
A freelancer egy jó játék, de azon kívül, hogy az is az űrben játszódik, nem sok köze van az X3-hoz. Grafikai szempontból is mérföldekkel gyengébb -mivel sokkal korábbi játék-, összetettségben pedig messze elmarad az X3-tól.
"Mi az a freelancer?" - Na jó, ez egy költői kérdés volt, mert nem érdekel. Régen mintha ez lett volna egy tuti űrcsatás űrszimulátor, de asszem a csatán kívül másra nem terjedt ki a történet. Az új Elite elég jó, de az meg multi. Lehet nagy hajód, de mindig csak egyet irányíthatsz.
Az X-ekben azért érezni, mikor a hatalom a te kezedben van. Nagy hajók, nagy flotta, zászlóshajó, vadászok, szállítók, gyárak, stb.
Jó tudni hogy az X közösség aktív és segítőkész, amennyire útána néztem mindenki a freelancer ért van megörűlve, lehet azis jó de nem hiszem hogy anyíra összetett mint az X univerzum :)
Köszi a választ, EQ ra énis gondoltam csak reméltem hogy van valami gyorsabb/közvetlenebb módszer
Freight Transporter-rel, amennyiben van még ilyen a játékban. Reunion-ban volt. Vagy bedokkolsz vele egy EQ-ba, SY-ba, meg egy TS-sel is és ott pakolod át a cuccot.
Vagyis nagyon remélem van más mód is az M3 on kivűl.
Sziasztok, lenne egy kérdésem ami valószinüleg bután fog hangzani de egyszerüen nem tudom. Szóval megvettem első TL osztályú hajómat és elszörnyedve vettem tudomásul hogy nem lehet TS el dokkolni rá. Hogyan tudom így feltölteni Ecell el és egyéb dolgokkal?
Valamelyikben van ilyen opció és be is kapcsoltam, de továbbra is ott teremnek a hajók. Olvastam (pár órát :-D) az egosoft fórumot is, ott azt írták egy eldugott hozzászólásban, hogy a respawn-suppression csak Kha'ak és Xenon hajóknál működik, minden más fajnál lehetetlen kivédeni. Úgyhogy a szektorfoglalásról már letettem. Van elég cél így is bőven, csak jó lett volna, ha nem csesztetik folyamatosan az állomásaimat. De akkor majd megvédem.
Van egy mod, amivel kivédhető,hogy a kapukpa lövés ne okozzon repu vesztést, azt hiszem ez az.
Egyébként azt javaslom, hogy néhány kalóz miatt ne menj oda korvettekkel az állomások közelébe. Egy jól felszerelet vadásszal magad is elintézheted a dolgot.
A ship-respawn-suppression-t kell bekapcsolni, ha az adott mod ad erre lehetőséget, akkor elvileg nem kellene az eredeti tulajnak bespammolással zavarnia. De a helyzet nem feltétlenül ilyen egyszerű, mert van olyan, hogy valamilyen más mod-dal akad össze, és nem feltétlenül olyan a modok összeakadása, hogy kifagy tőlük a játék, vagy a mentés válik használhatatlanná, hanem csak a mod bizonyos funkciói nem működnek.
Köszönöm neked is. Egyelőre 3 modot próbáltam ki, mindegyikben el lehet foglalni a rendszert de a hajókat rendszeresen "feléleszti" a program és jönnek folyamatosan. Elfoglaltam egy Yaki szektort, kilőttem a helyi Colossust de nem a kapukon jönnek be visszafoglalni, hanem rendre megjelenik random helyeken a szektoron belül ismét a Colossus. Ha kilövöm, kezdődik előről végtelenítve. Ez szerintem nem valami reális így. Tele van a szektor nivídium aszteroidákkal, szeretnék ide gyárakat vagy esetleg komplexet építeni, ezért lett volna jó elfoglalni, hogy ne zavarjanak a Yakik. A Xenonok így is jönnek néha de az nem vészes. A Colossus respawn ugyanakkor nagyon zavaró, szinte állandó harc van miatta.
Köszönöm a segítséget. Most éppen azzal szenvedek, hogy a 2db korvettem véletlenül belelövöldözik a kapukba vagy néha az állomásokba is, amikor kalózokat akarok kipucolni velük az Argonoknál. Ezzel a reputációm leesik és ahelyett, hogy megköszönnék a segítséget, még ők is megtámadnak.
Million thanks! Elmentettem a leírásodat. Xeditor 2 nekem is fent van, de még nem mélyedtem bele különösebben. LU-nál nem tudom, mennyire fog idegesíteni az effekt, mert még nem láttam. XRM-nél nagyon zavart, le is töröltem az egész modot.
Közben kijött a Rebirth 4.0 és a HoL is, kéne 1 hét most nyugalomban. :-) Egyelőre mégis az LU-t fogom nyúzni, közelebb áll hozzám az X3 még mindig. Mondjuk a HoL-ról eddig jókat írnak, lehet mostanra érik be a Rebirth is. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.02.26. 12:18:21
Sajnos nem olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. Mondjuk nekem szerencsém volt, mert minden szükséges szoftver fel volt már telepítve, és dolgoztam is velük, így nem volt újdonság. Ebben a topikban találtam meg a megoldást (Firewraith első hozzászólása).
1. Le kell tölteni és feltelepíteni a Python 2.7.x.x verzióját (link).
2. Le kell tölteni és feltelepíteni az X3 Editor 2-t.
4. Az X3 Editor 2-vel a legnagyobb sorszámű .cat-tól kezdve a kisebbek felé haladva megkeresed a types/TShips.pck nevű fájlt (értelemszerűen azért, mert a nagyobb sorszámú .cat tartalma felülírja a kisebb sorszámú .cat tartalmát, így amelyik a nagyobban van, azt kell megváltoztatni). Az LU esetén a 07.cat-ban van (nyilván az AP .cat-jai közt).
5. Ha megtaláltad, akkor bal klikkel válaszd ki csak a types/TShips.pck fájlt -> jobb klikk -> "Extract..." -> a felugró ablakban kipipálod a "Decompress compressed files during extraction" mezőt -> kiválasztod, hogy hova csomagolja ki -> "OK".
6. Most oda, ahova kiválasztottad, kicsomagolta egy types nevű mappába a TShips.txt nevű szöveges dokumentumot. Ugyan ebbe a mappába a TShips.txt mellé bemásolod a fent linkelt scriptet, és ha sikeresen feltelpítetted a python 2.7-et, akkor dupla kattintással a scriptre kiugrik egy parancsor -> nyomj entert, és kéne hogy kapjál egy "TShips.txt.out" nevű fájlt ugyan ebbe a mappába.
7. Ezt a "TShips.txt.out" nevű fájlt átmásolod az X3 Terran Conflict gyökér mappáján belül a "types" nevezetű mappába. Ha még nincs ilyen nevű mappa, akkor létrehozol egyet. Albion Prelude esetén nyilván az "addon" mappán belül kell létrehozni a "types" mappát, és abba kell bemásolni.
8. A "TShips.txt.out" fájl nevéből kitörlöd a ".out" részt, hogy ".txt" kiterjesztésű szöveges fájlt kapj, és kész.
Ezek után ha mindent jól csináltál, akkor a "füstcsíkoknak" el kellene tűnniük a játékból. Ez a megoldás eredetileg az XRM modhoz készült, de én az LU-n próbáltam ki, és azon is működik. Ez univerzális megoldásnak tűnik, szóval az XTC-vel vagy bármely más moddal is kéne működnie.
Értem...Na akkor lesz mit tesztelnem a hétvégén. Nem lenne rossz, ha hozna némi újdonságot ez a mod, mert a vanillából már az utolsó cseppet is kijátszottam, az XTC-vel egyetemben. Az XRM modot is feltettem még régebben, bzitos nagyon jó is, de nekem az effektek egy része nem tetszett, így végül leszedtem. Lehet, hogy adok neki majd még egy esélyt, de egyelőre az LU jobban izgat.
A gép, amin most játszani tudok nem valami izmos, de az XTC mintha simábban futna. Egyébként én úgy olvastam, hogy a gyorsaságot az óriási űrcsatákra érti. Legalábbis így átlagos repkedés közben semmi gyorsulást nem vettem észre. De mégegyszer mondom, hogy az én gépem nem igazán mérvadó. Épphogy átrepültem néhány szektoron meg csináltam néhány kivégzős küldit. Hogy több ellenség lenne, azt nem vettem észre, konkrétan csak azzal találkoztam, akit a küldi miatt a túlvilágra kellett küldenem.
Az igen! :-) Nekem már csak hétvégén lesz erre időm. Az FPS drop csalódás, mert a wikijén pont azt írja, hogy "Everything about LU is designed for speed"...Nos akkor mégsem annyira. Bár remélem a gépemnek így sem okoz majd gondot, mert magas az órajel is (az X3 még nem kezel több magot tudtommal, tehát csak a magasabb órajel+more RAM segít legtöbbet). A Dockware Managerre leszek majd kíváncsi, többek között persze. A zenéktől kicsit tartok, az X3 zenéi elég jók, nem könnyű tartani azt a szintet...
És abból igaz valami, hogy sokkal több ellenség van a szektorokban? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.02.23. 20:16:13
Én már feltelepítettem és játszottam vele egy-két órát. Hát elég sok minden megváltozott. A kapuk "kerete" eltűnt, helyette egy gömb van, de az ugráshoz ugyan úgy át kell menni a láthatatlan 2D "horizonton". Kicsit fura, kár hogy nem tényleges gömb. Rengeteg új árucikk, új hajók, XTC-hez képest nem új Univerzum, csak az eredeti AP Univerzum bővült új szektorokkal. Van új ellenség, meg egy rivális cég is, bár ezekből még nem láttam sokat. Faj-specifikus lövegtornyok vannak a hajókon. Ja, és a hajók SOKKAL többe kerülnek, mint az alapjátékban vagy az XTC-ben. Úgy néztem hogy egy alap M5-ös felderítő több mint 1 millió kredittől kezdődik... egy M2-es meg valahol a több száz milliós kategóriában van. A fegyverek is teljesen máshogy működnek. Új szektor zene, a meglévő eredeti szektorok is át lettek dolgozva, mind vizuálisan mind az állomások elhelyezésében, és a szektorok elhelyezkedése is egy kicsit meg lett variálva. Eddig csak a Naprendszerben jártam, de elég hangulatos, viszont a teljesítmény mintha rosszabb lenne, mint az alapjátékban vagy az XTC-ben. Persze a gépem nagyon messze áll az atomerőműtől, de például az Uránusz szektorban iszonyatosan belassult, minden ok nélkül. Volt még egy pár fura dolog, az egyik szektorban az Atmospheric Lifter telespammelte Freighter Drone-okkal az egész szektort, diavetítéssé alakítva a játékot... meg láttam egy "ATF Mapping Service Mammoth" nevezetű hajót... néztem is hogy mivan... A hajóknak is és a fegyvereknek is új hangjuk van. Alapból elég fura gamestartok vannak, mindegyik Argon Prime-ban kezdődik, csak más hajóval és kreditmennyiséggel kezdesz. De van egy mod, ami beletesz néhány eredeti gamestartot, én ezt még egy kicsit át is írtam az ízlésemnek. Így első ránézésre ennyi.
Nézegettem a wiki-jét, ott elég durva dolgok vannak -jó értelemben-. Ha csak a fele igaz, már nem lehet rossz. Rengeteg dolgot átírt a készítő, számos új parancs van, rengeteg új ware és egyéb hasznos változtatás. Felteszem a hétvégén, letesztelem.
Van olyan sector takeover mod is, ami elméletileg megakadályozza az eredeti tulajdonos bespammolását az eredeti szektorban,, persze azt nem, hogy meglátogassanak máshonnan érkezve. Bár nem tudom hogy letölthető-e még, elég sok mod olyan, hogy már nem érhető el. A szektorok elfoglalásának az alap játékban szerintem viszonylag kevés értelme van,illetve tönkreteheted egyik, vagy másik plotot, de vannak olyan modok, amik megváltoztatják az X univerzumot (pl. XRM, ahol külön kalóz szektorok is vannak), ott lehet ez inkább hasznos. Illetve azt nem tudom, hogy az alap játékban (X3 TC) unfocused jumppal elérhető szektorok foglalhatóak-e,illetve hogyan találsz vissza oda célzott módon, mert mondjuk néhány nividium aszteroidás szektor kha'ak fenyegetés nélkül azért nem lehet rossz.
A mod miatt a különböző fajok adóznak, ha nem a saját fajuknál van állomásuk. Te minden szektorban adózol az állomásaid után. Ez alól kivétel a saját szektor. Ha van saját szektorod, akkor oda telepíthetnek más fajok gyárakat. Nem tudom ez mennyire működik. Viszont, ha ilyen történik, akkor ők adóznak neked. Viszont az adott faj nem hagyja szó nélkül a dolgot és szeretné visszafoglalni a szektort, szóval kell a jó védelem. És a fajjal többé nem leszel barátságban. Így érdemes kalóz, xenon vagy kha'ak rendszert elfoglalni, ha utána tudod is védeni.
Jócskán megkésve találtam a játékra, most kb. 80órám van benne, Nagyon tetszik eddig, ha az ember belemászik nagyon sok mélységet talál benne. Olvasgattam már egosoft fórumot, de nem jöttem rá, hogy lehet-e fajokat kipusztítani? azt már tudom, hogy alapból nem de vannak sector takeover modok, ezeknek viszont nem értem a működését vagy inkább az értelmét. Odáig értem, hogy ha kipucolom a szektort és leteszek egy adott típusú állomást, akkor elfoglalhatom a szektort. De mintha azt is olvastam volna, hogy a hajók respawn-ját ez sem iktatja ki, jönnek folyamatosan továbbra is. Akkor viszont nem értem, mi értelme van a szektor elfoglalásának? Mit nyerek vele, illetve ezekkel a modokkal?
Még nem, most az XTC van feltelepítve, de jókat olvastam erről az LU-ról is, egészen más, mint az XTC.
Próbálta valaki a Litcube's Universe nevezetű overhaul modot?
Nah végre úgyfest már minden működik, köszönöm a segitséget :)
A gyárnak adsz pénzt, abból gazdálkodik. Megadhatod mennyiért vegye a nyersanyagot és adja el a cuccokat. A kezdeti pénzleesés oka az is lehet hogy elment és betankolt a nyersanyagokból, de eddig nem adott el semmit vagy keveset. Az árakkal lehet játszani, lehet hogy bizonyos beállításokkal több profitot termel. Érdeme azt is kikapcsolni esetleg hogy más űrhajók üzleteljenek a gyáraddal mert ők az általad beállított max áron adják a nyersanyagot és min áron veszik a terméket. Az sem kizárt persze hogy a beállított kereskedési távolságon belül telítve van más gyárak az általad készített termékkel.
Köszi a választ, kiderült hogy kihagytam valamit és emiatt nem volt lehetőségem CAG ot índitani, mostmár jó :) Viszont lenne még egy kérdésem, ami lehet hülyeség lesz :), Mióta beindultak azóta egyre kisebb szám van az avail cr nél, ami ha jól tudom maga a profitot jelzi, ezekszerint veszteségesek a gyáraim?
Régebben játszottam de ha jól tudom akkor az energiát talán úgy a legegyszerűbb a CLS-nek beállítani - gondolom az jumpdrive-hez kell - ha beállítod hogy a saját gyáradból tankoljon (Waypoint-tal lehet megadni - Refuel Jump Energy- , legegyszerűbb ha ez az első) - a gyáradban lévő Commercial Agent valószínűleg a lehető legolcsóbban fogja megvenni. Viszont a saját gyáradból az eladás és nyersanyag beszerzés Commercial Agent-tel a legcélszerűbb, elméletileg a legjobb áron ad el és vesz, az energiát az ugráshoz automatikusan tölti a gyárból. CLS-t én csak akkor használtam, ha 1-2 gyárat - ami nem az enyém volt - akartam ellátni nyersanyaggal, hogy nehogy megszűnjön (pl. IBL Forge Weaver's Tempest-ben), a gyáraimhoz CA-t használtam, 'általános' kereskedéshez meg Sector Trader-eket, akkor is ha már át lehetett kapcsolni universal-ra.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy CLS ben hogyan tudom azt megadni hogy ha pl éppen drágább a solar power plant ben az e-cell akkor menjen a másikba ahol talán olcsóbb. Nah meg ugyanez fordítva, szóval árulom a meatsteak et, de azt szeretném hogy a kereskedő ne waypontokat kövessen hanem találja meg hol lehet a legjobb áron eladni, mint az universe trader csak úgy hogy csak a saját gyáramból vegyen és azt adja el.
Buék mindenkinek!
- X3TC. A töltőképernyőről le lehet venni a hülye xbox gamecontroller képét? Bármi van a háttérben, ez mindig ott van elöl. És még csak nem is azzal játszok. - Corp küldetéseket mikor kezdi adni? Vagy négy HQ-t végigjártam, még semmi. X3wiki/Rogue megvolt, csak semleges-barátságos státuszt ír, az megvan, mégsem adja egyikben sem.
Üdv. 3.0-ás Albionba hogyan tudok scripteket betenni? Cycrow csak az 1.0-ba engedi.
Hello. Már elfelejtettem.......Az X3TC-ben mikortol tudok belépni az Aldrinba? Milyen vagy mennyi küldetést kell megcsinálni? Nem találom. A választ előre is köszönöm.
Hmmm... AP 3.1, Terran Commander. Várom a plotot, nem nagyon van, csak egy lista elveszett technológiákról. Nézem, a wiki szerint az AP-nak ebben a startjában nincs fő plot??? De akkor milyen listát kaptam? Az csak színesítés? igazából nem kell mennem sehová... Utoljára szerkesztette: Romeo One, 2015.10.29. 20:34:46
Rebirth már játszható állapotban van -így kb. 2 évvel megjelenés után-, de nem igazán nevezném klasszikus X játéknak. Én már sokadszorra futok neki, de még mindig nem érzem azt amit az X3 részeknél. Sztori nem igazán lényeges, ahogy előttem is írták, érdemes kicsit utánaolvasni, és annyi kb. elég is. TC-t vagy AP-t javaslom játszani, ezek sok szempontból kiforrottabbak, mint a Reunion -mely számomra már csak XTM moddal élvezetes-, cserébe a Reunion sokkal nehezebb, sokkal inkább meg kell küzdeni mindenért. Az AP-ben már nagyon könnyű pénzt keresni, ami sokat gyorsít a játékon, de én ezt nem érzem hátránynak. X3 szériában ugyan nem járhatsz be állomásokat és hajókat, de számos célt kitűzhetsz magad elé, amit sokszor nem is olyan könnyű elérni. Önmagában már csak az is eltart egy darabig, hogy megfelelő gazdasági hátteret kialakítson az ember, saját gyárakkal, esetleg komplexumokkal, kereskedelmi flottákkal stb. Aztán lehet gyúrni a repura a különböző fajoknál, ez sem 2 perc lesz. Saját flotta kialakítása, felszerelése -mely sokszor legalább még egyszer annyiba kerül, mint a hajók-, utánpótlás és ellátmány gyárak építése is számos célt ad. Aztán ha ezek megvannak, a gazdaság már működik és van flotta is, akkor lehet menni irtani az ellent. De foglalhatsz hajókat is, erre számos megoldás létezik. Lehetsz kalóz is ha éppen az tetszik. Bányászhatsz, küldetéseket vállalhatsz többféle kategóriában (kereskedés, személyszállítás, harc, védelem, konvojkíséret stb.,) elég sokféle van ezekből is. Aztán ott vannak a plotok, ezek kisebb történetszálak, melyek végigvitele esetén általában valami különlegesebb akármi a jutalom... Szóval van mit csinálni a játékban, ha kitalálsz magadnak célokat.
Egyébként jó dolog az FPS nézetben mászkálás....kb. 10percig, aztán elillan a gyönyör...Rebirth-ben sincs sajnos szinte semmi értelme, mindenhol ugyanazok a belső terek ismétlődnek, élettelen az egész, nincs jól megcsinálva...Ne várj egy Mass Effect minőséget, bár nem is lehet, hiszen az Ego csak egy kis studio... Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.07.27. 04:01:41
Lehet, hogy egyikkel sem? Ne felejtsük el, ezek csak játékok, nem az élet. Ha eleve lekaksizol egyet, akkor nem érdemes vele foglalkoznod. Ha kínlódás az X3 széria, akkor azokkal sem lenne érdemes játszanod, mert nem okoz örömet. Nos, ha ezeket a dolgokat megemésztetted, akkor érdemes lenne meglátogatni a többi játék fórumait is itt az SG-n. A Rebirth-én megtalálod, hogy most épp hol tart a játék és mennyire játszható. Ahogy én olvastam utoljára, már nagyjából korrekt. Az X3-asok már kiforrottak. Csak a sztoriért fölösleges játszani egyikkel-másikkal, nem a sztori adja a lényeget. Max kicsit utánaolvasol és kész. Anno én a Reunion-nal kezdtem és később megpróbálkoztam az elődökkel is de nem igazán jöttek be. Nemrég az AP-vel is toltam, de nem mélyedtem bele annyira, lekötött az Elite. Az egyik sztori vonalat csináltam meg, elég egyszerű volt (szerintem). A Reunion-ban minimum 8 óra végigvinni, ha már ismered mit, hogyan, mikor és észreveszed amikor a játék beakad. De mint írtam, nem ez a leglényegesebb oldala a játéknak. Ez egy szabad játék, lényegében azt csinálsz amit akarsz. Ez igaz mindegyikre. Nem kell követned semmit, hanem a saját céljaid elérésére kell törekedned. Ha nincs célod, akkor abba fogod hagyni a játékot. De rengeteg script gondoskodhat újabb célokról. Ez nem egy stratégiai játék, itt terjeszkedni max az üzleti életben tudsz, területfoglalásra script ad lehetőséget, de nem egyszerű és utána folyamatosan védheted. Nem is biztos, hogy megéri, max tényleg élvezetből. A Reunion-ban vehetsz egy rendszert, de rengeteg lóvé kell hozzá, az XTM-ben egy küldi után az egyik rendszer a te neved kapja, de eléggé kiesik mindentől, forgalom nem igazán lesz és amúgy is lakott. Nekem azért ott van a bázisom. Gyönyörű, nyugis, kalózmentes. Szóval ezek a játékok inkább a Harc, Felfedezés, Kereskedés, Gondolkodás. Remélem tudtam segíteni a döntésed megkönnyítésében!
Nagyon-nagyon sajnálom, hogy csak most kezdek el játszani az X Univerzummal, pedig már régen megvan steam-en az összes... Szóval belevetettem magam... Vagyis csak belevetném, ha tudnám, hogy mit merre hogyan. Szóval lenne pár kérdésem, segítsetek légyszíves. Olvasgattam a sztori vonalat és nagyon tetszik! De FullHD-ban a 42-es TV-men már egyszerűen nem tudok játszani az első és a második résszel... :-( Úgyértem nem szép... Az X3 Reunion-nal már be tudnék kapcsolódni a történetbe, de valamit nem értek. Hogyan kell játszani gyakorlatilag a játékokat olyan szempontból, hogy story+felfedezés+terjeszkedés? Próbálom elmagyarázni: tehát ugye a játék egyfajta terjeszkedős, építgetős, kereskedős dolog, ami elkülöníthető a sztori vonaltól! Elkülöníthető? Hogyan játszam a 3 részt? Gyorsan végigszaladjak a Reunion, TC, AP sztori vonalán és az AP-ban kezdjek neki a kereskedés+terjeszkedés+felfedezés játékmódhoz? Lehet ilyet? Így lenne érdemes? Úgy gondolom aki sorban játszott folyamatosan, időben az éppen aktuálisan megjelenő részekkel, az beleölt adott esetben mindegyik részbe pár száz órát. Nyilván ezt már nem akarom. Akkor most hogy? Vagy nem olyan jelentős a sztori rész, foglalkozzak csak az AP felfedezős részével? Most ott tartok egyébként, hogy az AP-ban kiválasztottam a Merchant-ot. Van egy fullos Discovery-m és három Mercury-m. A három Mercury valami Commodity Logistic Software-rel jön-megy, de csak nagyon néha termelnek pénzt. Nem tudom miért olyan lassan. Ha manuálisan megyek végig ugyanazon az útvonalon, 1 óra alatt összeharácsolok 500-600K-t. A három Mercury meg csak kínlódik... A Trade Software MKII jobban működik vajon? Egyébként a Discovery-re szereztem fegyvereket. Mégis mikor a Flight School-os hajóhoz megyek és megnyitom a comm csatornát, nem ajánlja fel a Flight School lehetőséget! A story vonal egyébként ott kezdődik? Hol kezdődik? Vagy a Merchant-tal már nem is lehet elkezdeni a történet vonalat? Valaki elmagyarázná a Reunion-tól kezdve, hogy melyik részben mit kell választani ahhoz, hogy a sztorin végig tudjak szaladni? Egyébként a Reunion+TC-be végig lehet menni a sztorin úgy, hogy ne kelljen 200 órát közben beleölni a kereskedésbe? Tehát azt csak az AP-ba szeretném erőltetni... Remélem így érthető... :-) Illetve lenne még egy dolog. Kipróbáltam a Rebirth-öt. És kb. 30 éve szeretnék játszani egy olyan játékkal amiben van saját űrhajóm amiben mászkálhatok belül, lehet legénységem stb... (Ugye a Star Citizen-re még várni kell sajnos) Ilyen szempontból tetszik a Rebirth. De amellett, hogy iszonyatosan FPS-droppol, egy optimalizálatlan kaksinak tűnik az egész. Nem vagyok meggyőződve, hogy van már annyira kifinomult a játék rendszere, mint az X3 szériának. Vagy igen? Lehet már vele érdemben normálisan játszani? Fontos lenne tudnom, mert akkor már nem kínlódnék az X3-mal. Bár nagyon sokan azt írják, hogy össze sem hasonlítható a kettő és az X3 sokkal, de sokkal jobb játék... Szóval mivel lenne érdemes játszanom és hogyan?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Akit érdekel, Steamen war pack (TC+AP) 5 Eur.
Az első küldinél,amikor egy diplomatát kell kísérni heretics end-be, akkor nekem a terran scabbard összevissza teleportál egyik helyről a másikra. Nektek volt már ilyen?
Szerintem a videón a gyerek nem Reunion-nal játszik. Ha kiadtad a parancsot, utána menj le a Command Consol-on az Additional Ship Commands-ra. Nálam ott van még pár opció a Commodity Log-ra. Ott próbálkozz.
Nem tudom, ebből nincs e valami más verzió is, amit a gyerek használ a videóban, viszont a bonus pack-ba nem került bele. Majd utánanézek, úgyis utána kell néznem másnak is a játékban. Kérdés, hogy elindulnak-e a mentett állásaim. Viszont, ha Reunion-nál maradunk, akkor érdemes áttérni a Reunion topic-jába és nem ezt off-olni.
Nem használok modot a reunionban. A bonus package az Egosoft honlapjáról letölthető Telepítős verzió. Setup.exe és kész.
Mk3 as Trading szoftverrel pedig automatikus kereskedős pilótám lenne. Erre nekem nincs szükségem. Én magam utasítom mit csináljon, illetve a gyáraimnak automatikusan hozza a dolgokat és adja el a Jumpdrivot használva. Erre kell az Mk2 es de NEM Trade Mk2 hanem Commodity Logistics Software MK1 és Mk2, amit a bonus tartalom ad. Alapból nincs benne a játékban. Itt egy videó is: https://youtu.be/2yqGUjntPWU?t=5m15s Amit itt látsz hogy belép az External Comidityba, nekem itt Kilép és azt mondja Command Accepted. Lényeg ez a menü hiányzik amit a videóban látsz ahol a Waypont is van. Utoljára szerkesztette: Tauri, 2015.05.21. 06:24:28
Van még valami mod a bonus pack mellet? A X3 mod rendszere elég gázos, ha csak simán copy/paste installálsz és nem a Mod Managerrel, akkor figyelni kell a fájl-sorrendre és egyéb ilyen hülyeségekre...Csak egy ötlet..hátha.. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2015.05.21. 01:14:26
X³ Reunion - Bonus Package 3.1.07 ugyan úgy meg van mint a másik kettőhöz. Ebben is benne van a Commodity Logistics Software MK1 és Mk2, de amint a Trade menüponton belül rányomok a Start external commodity logistics nem jön be egy plussz menü mint Ap ban ahol be lehet állítani dolgokat mint pl mennyi jump ot ugorjon, miylen wypontokat tehetek be stb stb. csupán CAS standby ba megy és kész. Lényeg hiányzik ez a config menü. Arra még azért rájöttem ha Additional Ship Commands Menu ben Add intermediate stops vagy mire rányomok manuálisan Inputba kér számolat, amit ha fejből jól zongorázok, akkor menni fog ez is, de körülményes és nem tudom minsen paraméterét így állítani.
Megoldásként AP val játszok
ui: a traininget ugy értettem hogy MK2 vel ugye felbérelek egy pilótát és csináltam volna neki pl egy 3 pontos vegyél valamit és add el valahol pl energy cell-t igy jön az XP neki, és később ha kell egy TS be pilóta lesz skillezett aki tudja használni a jump ot is :)
Bár most az AP hoz feltettem a rebalanced modot, és itt valami 2 milla ez a jump ...olyan árak vannak a normalhoz képest hogy juuujjj Utoljára szerkesztette: Tauri, 2015.05.20. 22:32:12
Bár ez TC/AP topic, de Reunion-ban nincs lehetőség olyan jellegű tréningre, mint AP-ban. Bár pontosan nem is tudom mire akarod tréningelni, gondolom kereskedelemre, ahhoz meg kell a Trade Software MKIII (asszem így hívják). Ez automatikusan fog fejlődni. Ha jól emlékszem, akkor az első 8 szinten a szektorból sem mozdul ki, ahol kiadtad neki a kereskedésre vonatkozó parancsot. Valahol a 15. szint körül kezdi el használni a JumpDrive-ot. Egyéb pilóták csak script-ekkel, mod-okkal rakhatók a hajókba.
Átmentem X3 AP ra, ott működik ahogyan kell...nem értem
X3 Reunionban létezhet az hogy nincs almenüje az External commodity logistics-nak? Szeretném tréningelni a pilótámat, minden szükséges eszköz a hajón van, a menü látszik is, de ha rákattintok nem jön be ennek az almenüje hogy waypontokat tudjak felvenni a traininghez. Csupán annyit mond hogy Accepted és a hajóm státusza átmegy CLS on standby-ra.
Valaki ebben help? Utoljára szerkesztette: Tauri, 2015.05.19. 10:35:51