Na most ezen is ilyen hülye folyamatos net kell neki DRM lesz, vagy csak sima aktiválós?
SEGA and Obsidian Entertainment just sent us over an email announcing that Alpha Protocol has officially gone gold and will be in stores on its projected May 28th (in Europe) and June 1st (in North America) release dates.
A második jó hir mára, remélhetöleg már nem jön közbe semmi Május 28-ig...
A martial art skill nagyon tetszik csak a videokban mindig egy ellenfél ellen nyomatja arra meg elég ha az ember mögé oson és lecsapja ,ugy volna értelme ha magas szinten már kisebb tömeget is tudna oszlatni egy pár rugásal...
Meg a bázisunkra leszek kiváncsi lehet e majd venni bele ezt-azt.
"Sajnálatos módon azonban még ez sem a végleges megjelenési dátum, ugyanis tegnap bejelentették, hogy a játék még ennél is tovább csúszik. Az új idõpont 2010 nyara, és a fejlesztõk elmondása szerint az újabb csúsztatásra azért van szükség, mert jóval több tartalmat pakolnak bele a játékba, mint ahogyan azt korábban tervezték. Emellett még tovább csiszolják a játékot, ami reményeik szerint ezúttal meg fog felelni a legigényesebb játékosok elvárásainak is."
Most már az amazonon 2010 februára teszik a játékot ,kezd komédiába fordulni az egész ,jöhetne már egy hivatalos bejelentés.
Na most a mult héten azt irták a forumon hogy a játék kész gyakorlatilag aranyon van.
Erre meg jön ez a 8 honapos csusztatás ez alatt elég durván átlehet irni a játékot mondjuk ha tényleg arra gyurnak rá hogy még több rpg elem kerüljön a játékba valszeg megéri várni.
(HW Insider) A Sonynál tesztelik a Sega által kiadásra kerülõ és az Obsidian által fejlesztett Alpha Protocolt: A Sony termékbecslõ szerint a játék alig érzik RPG-nek és kezdetben túl nehéz. A fórumokon erre felforrósodott a helyzet. Az Obsidian kénytelen volt válaszolni valamit: "Akik az elsõ pályával játszanak, nem érzik annyira a szerepjáték tartalmakat." A marketing menedzser felsorolta a kulcs RPG vonásokat és megjegyezte, hogy egy Sony termékértékelõnek valószínûleg nincs ideje a hosszú Alpha Protocol végigjátszására.
A Cinematic dizájner megjegyezte, hogy az embereknek tetszett az Alpha Protocol által kínált RPG tartalom, de az elsõ két órában annyira nem érezni a szerepjátékot. Erre a népek felháborodtak, Lineárisnak bélyegezték a játékot és kezdték a kétségbe belehúzgálni az Alpha Protocolba eddig szépen belehelyezgetett bizalmaikat. Erre már a marketing menedzser is elõvette a lefûrészelt csövût és közölte, hogy "Ez túlságosan pesszimista állítás, mert a játék bõven reagál tetteinkre, melyeknek kiterjedt következményei lesznek."
info: Hardwired
A hivatalos forumon elterjedt hogy a kiszivárgott sega értékelés miatt / ahol hiányolták az rpg elemeket a játékból / 8!!! hónapot fog csuszni a játék ,erösen remélem hogy kacsa az egész.
Alpha Protocol GamesCom Community Interview.
Walkthrough 1
Walkthrough 2
Alpha Protocol System Requirements
Intel CPU - Pentium 4 2.66GHz AMD CPU - Athlon XP 2400+ Nvidia Graphics Card - Geforce 7900 GT ATI & Intel Graphics Card - Radeon X1800 Series 256MB RAM - 2 Gbs Hard Disk Space - 12 Gbs Direct X - 9
Utoljára a Fallout 2 volt ilyen játék ahol kill nélkül végig mehetél.
Azért ezt a Bruce Lee-reinkarnációt kifogom probálni.
Az Obisidian szerepjátéka anélkül lesz végigjátszható, hogy akár egyszer is bepiszkítanánk kezünket mások vérével.
Személyes, kötelezõen megvásárolandó játékokat tartalmazó listám élén tanyázik az Obsidian Entertainment soron következõ szerepjátéka, az Alpha Protocol.
Azt már eddig is lehetett tudni, hogy a modern kémtörténet a választások játéka lesz, ami valljuk be, csakis jót tehet egy valamirevaló szerepjátéknak. Michael Thorton karakterét úgy alakíthatjuk szánk íze szerint - mármint a képességeit, és nem a nemét vagy a mellméretét -, hogy kiváló lövészt, robbantási szakértõt, besurranót, nagydumás nagycsávót, szívdöglesztõ liliomtiprót, Bruce Lee-reinkarnációt, és még egy csomó egyebet kapjunk végeredményként. Az viszont egészen új hír, hogy az Alpha Protocol végigjátása során nem muszáj összevéreznünk a kezünket, azaz lehetõség nyílik rá, hogy egyetlen gyilkosság elkövetése nélkül is megismerjük a történetet az elejétõl a végéig. Ki tudja, talán még egy öcsipont (achievement), vagy egy trófea (trophy) is leesik a végén.