Nah reméltem, hogy valami épkézláb csapat is belekezd a fordításba, mert én magamnak csak menü, meg ilyen apróságokat akartam átírni:) egy-két szót nem értek pedig az angol a játékokból-filmekbõl ragadt rám.
A mappák közt nincs hun mappa. Amit te láttál az a motorhoz tartozik, nem a játékhoz.
lol, de annyira nem szoktam rohangászni, az idõ 80-90%-ban guggolva lopakodok, hogy elfelejtettem hogy shift-el lehet futni. amúgy normal szinten nyomom, fegyverek közül pisztolyra tettem jó pár pontot, egyébként pedig stealth-re. Azért azt már látom hogy lehetett volna jobban fejleszteni a karit. Ritkán szoktam újrajátszani egy játékot de ebbõl újratolás lesz egy recruit-al
Hát akkor Thorton baromira nem figyelt az alapképzésen.
Egyébként meg most akkor lebuktam,de:
Agresszív: " Na majd kipróbáljuk! Játszuk le!.... Most!!! Evasive: "Nem ezek azok a droidok, amiket keresel". Professional: "Képzésemet illetõen semmi kivetnivaló nem volt. A lehetõ legjobbat kaptuk, de... Nem beszélhetek róla!"
Akkor üssed! Én a késelést úgy hárítottam, hogy ütöttem! Vagy rohansz elõle és szerintem akkor is kimegy magától a koksz belõle, amíg piheg a földön feltöltöd a fejét ólommal. :-D Egyébként milyen szinten (easy, normal, hard?) tolod, milyen kaszt, milyen pontelosztás, fegyverzettel?
Esetleg remote akna? Az csak akkor robban, ha megnyomod a gombot. Ha annyira gebasz a késelés ne hagyd, hogy sérülés nélkül odaérjen. Az tuti, hogy egy bizonyos életerõ csík után összeesik az elsõ késeléskor.
Nekem mint mondtam akkorra 8-9-es volt a pisztoly skill, úgyhogy 5-öt lõtt egy quickshottal. Namármost 5 skuló a fejbe aszé már fáj neki. Elõzõ küldetésekben olyan döntéseket hoztam, hogy hamar töltõdött ez a quickshot lehetõség.
Esetleg próbáltad átváltani a lõszert erõsebbre? Van pisztolynál 3 lehetõség: bénító, sima, és acélfejû lõszer.
Az ok hogy kapja a sorozatokat, de a késelést nem lehet kivédeni? Mire a második késeléses rohamáig jutok nekem általában 50-60 hp-m van, neki épp a feléig lemegy, de aztán harmadik késeléses mészárra általában meg is fekszek. Milyen már hogy nem lehet kivédeni ezt a szar késelést, lõsz a fejébe az meg szalad tovább???? dobok én gránátot pisztoly criticalt mindent, szart sem ér
Tegnap sokat haladtam a játékkal: Már csak egy fõbb helyszín. Ebben a játékban annyi féle variáció létezik, mindegyik fõbb karakterrel megegyezhetsz, megölheted vagy lecsukathatod.
Tegnap már betelt a pohár és az egyik fõbb helyszín utolsó pályáján elborult az agyam, hogy átba...nak folyton aztán meg meg akarnak egyezni. Ilyen szempontból az arabok legalább szavatartóak. Mondtam a faszinak, hogy le van tartóztatva (pedig alapból inkább megegyezésre törekszem), erre rám küldi az embereit (elõtte már 2-szer átbas....zott, pedig segítettem neki), lenyomtam õket, üldözöm a mukit, erre még megint felajánlja, hogy egyezzünk meg, hát legszívesebben kinyírtam volna, de az a szerencséje, hogy nem vagyok vérengzõ fajta (Kotor-ban se tudtam soha Sith lenni, pedig olyan jó lenne, dehát ez van nemtudok gonosz lenni.)
Most gondoljátok el, hogy minden fõbb karakternél ott van ez a 3-as döntési lehetõség, mennyi féle variáció létezik ebben a játékban te úr isten. És akkor még arról nem is beszéltem, hogy az sem mindegy milyen sorrendben csinálod a küldetéseket, mert kihatnak egymásra.
És ezek a döntések, amiket a fejlesztõk elénk tettek, hát komolyan ketté állt tõle a fülem.
Mint az utánad hozzászóló gyonax írta Sis legyõzésérõl a drogos orosz sem szereti a pisztoly criticalt és a gránátokat. Én 2-szer halltam meg (elsõ alkalommal nem tudtam mire számítsak, másodszor meg bekerítettek az õrök), 3-szor simán kinyírtam.
Karakterem 11 vagy 12-es szintû kém volt: Stealth 4, Pisztolyon volt vagy 8-9 pont, martial arts 3, toughness 2, sabotage 5 (hack miatt +lóvé kellett csak :-D ), assault rifle 2---> kb ilyen pontleosztásom volt akkor.
Amikor még az orosz fent van a pódiumon küldtem neki 2. "tüzes gránátot (igaz 2-es szintû gránát volt már), meg ezután egy villanógránátot, ami meg is fogta, ekkor küldtem bele az assault riflebõl (sima hamilton vagy mi verziójú). Ezután felszippantott kár gramm herót, majd jött a bicskával, ekkor kapott még pár sorozatot az assault rifle-ból, már pár sallert thortontól. Ekkor volt még 80 életerõm, gyorsan egy "életerõcsomag" intravénásan. Orosz felszalad az emeletre, közbe elvakít, ekkor 2 oldalról jön 3 gorillája, ami igencsak meglepi az embert nem tudod hirtelen merre lõj. Én azt csináltam, hogy felszaladtam a pódiumra, mert az tûnt a legbiztonságosabbnak. Leszedtem 2 õrt, majd az orosz megint jött a bicskával, ekkor kapott egy kis quickshotot és vége is volt.
Még hasznos lehet az elsõ fázisban azt a dobogót, mindkét oldalát becsapdázni shockoló csapdával, így ha bekokózva jön, akkor megint csak leshockolódik.
Úgy érzem méltatlanul alábecsüli mindenki a kütyüket (én is egyébként), pedig nagyon hasznosak tudnak lenni.
Jah, a legjobb Mina +10-es viszony, olasz, taipei civil mészáros küldetések alatt "jaaj mit csinálsz" -10-es viszony:) ebben a játékban van potenciál bõven, nincs 2 ugyanolyan végigjátszás....
Nála én mint a parasztgyerek a nagy martial arts képességemmel egybõl nekiugrottam.elvert mindíg mint a szart.Így menekültem meg lõttem.
Azért az SMG sem olyan rossz, megvan annak a maga haszna. Az a skill amit be tudsz nyomni hozzá, és végtelen töltényed lesz és ujratolteni se kell, az azért elég kemény, fedezékbõl blind fire kise kell hajolnod, elég ha csak kitartod a puskát és tüzelsz mint a õrült, leszed mindenkit.
Nah befejeztem:), hát normalon vittem végig, nem volt igazán nehéz, inkább frusztráló a váratlan pillanatokban el-el ugráló kamera:(, a végsõ boss-nál elõször bajban voltam, de csóringer beakadt vagy nem tudom, nem lõtt tovább aztán kapott pár jól irányzott fejest:), az a benyomásom támadt, hogy a végsõ pályának bizonyos részeit, mintha a megjelenés elött 10 perccel dobták volna össze, a hatása a nyílt tereknek annyira mû volt. De maga a fordulatok, a sztori, a lehetõségek nagyon élvezhetõvé teszik az AP-t, ha minõségre egy Mass Effect 1-t hoznak, megkockáztatom, ez lehetne az év egyik játéka, de így ez lett szerintem az Obsidian Gothic 3-a:) ha értitek mire gondolok.
Sis az egyik legkönnyebb boss... Pisztollyal critical shot, meg a tüzes gránáttal lazán ölhetõ.
Néha irreálisan nehéz nekem a játék... Nagyon tetszik, meg minden, de most ez a kis Sis nevû fruska rendesen megizzaszt. Képtelenség legyõzni. Banyek, még 5 gránát sem öli meg. -.- Ez már beteges. o.O XDXD Mivel lopakodós vagyok, és nem Rambo, így értelemszerûen a nyílt öldöklés nagyon nehezen megy... Nem lehet egyszerre a kettõre rádolgozni.
Jaja, a dupla SMG elég hanyag húzás volt, amikor még csak a hírek szállingóztak a játékról, én erõsen reménykedtem egy hangtompítós single smg-ben.
Még a Rambo-mmal is inkább AR-re és Shotgun-ra építettem, nem volt szívem rávenni Thorton-t, hogy belépjen egy John Woo-filmbe.
Képességekrõl jut eszembe: pisztolynál van egy quick shot nevû, na az kibaszott igénytelenül van megcsinálva :D Benyomod, leáll az idõ, szépen beklikkelgeted, hogy hová szeretnél lõni, után meg nagy durranás kíséretében látod ahogy elfekszenek az ellenek.. De semmi lövésanimáció, semmi. Egy pillanat alatt, mozdulatok nélkül kivégzek 3 enemyt. -.-
Nekem sikerült a fõmenüt magyarrá varázsolnom:) egy-két dolgot még nem találtam meg, de az ékezetes betûk nagy részét kezeli a játék kivétel Õ, az Û-t nem kellett eddig használnom... de nagyon király a magyar menü...
Egyébként nagyon hangulatos a sztori, szerintem a gépfegyós képességek átgondolatlanok, meg a képességek elérése is hagy kívánni valót maga után de a hangulat nekem pótolja a hiányosságait.
Én lopakodok hangtompítós pityuval, ha elszabadul a pokol, akkor elõkapom a fossá moddolt böszme assault rifle-t, és lehentelek vele mindenkit :DD
Ilyen szempontból az is gagyi szerintem, hogy adott egy kém(amit én kreáltam). Lopakodik, hangtompító, minden nagyon pimp. Bár sokan itt állították hogy az SMG-k szarok, ezt én figyelmen kívül annak okán hogy egy lopakodós kari ne hordozzon már AK47et magával vagy hasonló kaliberû ágyút, így smg-re raktam pontokat. Erre berakok magamra egy SMG-t és mikor elõszedem akkor látom hogy egybõl kettõt visz magával?? Legalább lehetett volna opcionális hogy egyet vagy kettõt viszel. Mind1, az ekézõk mellõzzenek, mindemellett azért még mindig tetszik a game, visszaálltam assault kategóriára.
Az AI inkább akkor domborít (vagy inkább homorít), amikor például leadsz egy lövést, látod (awareness), hogy elkezd feléd tiplizni, te is elindulsz az õ irányába, és lazán elfut melletted. Na, akkor szar az AI.
Akkor talán érdemes lenne a hivatalos fórumban leírni a panaszokat ( bár gondolom több százan megtették már ) és serényen várni egy frankó patchre
AI egy fos. Ennek a kokszos orosznak a kecójában volt olyan, hogy egy napnál is világosabb, kb 15nm-es szobába belopakodtam, és a három õr aki bent volt, egy-egy sarkot nézett, így mindet ki tudtam végezni anélkül, hogy a többi észrevette volna. -.-
Én most picit pihentetem, mert felkúrt egy boss. Valami suttyó '80-as évek imádó ruszki gengszter, aki kibír mindent, koksszal üti magát harc közben, lerushol bicskával és szúrkál, aranyozott uzikkal tüzel, és folyton vakít diszkófénnyel. :| Kicsit gáz. Meg a német combat-milf az m60-al. Szintén gáz. Maradhattak volna komolyabbak.. :/
Value - azokat a szoftvereket hívják így, amiket már kiadáskor is 2000ért árulnak.
Én még ilyet nem tapasztaltam, de persze biztos elõfordulnak ilyen dolgok is. Még tökéletes programot nem alkotta soha, de nem is fognak.
Számomra az AI kielégítõ teljesítményt nyújt. Tényleg valakinek nincs tapasztalata Hard fokozaton mivel nyújt többet az AI?
Az AI-hoz még annyit, hogy nem egyszer volt olyan hogy fél méterre tõle géppuskáztam le a társát amire meg se mozdult hanem nézett tovább meredten elõre. De amikor megpróbáltam mögélopkadni azt bezzeg meghallotta. Szóval azért nem tökéletes. :)
Hát akkor következzenek azok az "indokok", amik miatt sokan szidják a játékot:
- "Grafika elavult, csúnya, elnagyolt"--> szerintem éppen megfelelõ, semmi extra, de nem is csúnya, céljának megfelel, tetszetõs, nem igényel erõmûvet a futtatása.
- "Milyen hülyeség az, hogy nem oda lõ a fõszereplõ, ahova célzok...ez sza..r"--> Mivel ez alapvetõen rpg-nek készült ezért fejlõdni kell ( ahogy rakod a pontokat pl. pisztolyra, támadó fegyverre úgy lesz pontosabb, kapsz új aktiválható képességeket, melyek segítik az akciót). Egyébként meg lentebbi hsz-emben leírtam a célzás, lövés, találat miértjeit és hogyanjait, szóval erre megint nem térnék ki. Ehhez még hozzájönnek lehetõségként a fegyver módosítók, melyek tovább csiszolhatják a lövéseket, játékstílust, illetve természetesen a kezdetektõl nem a legjobb fegyverekkel indulsz, szóval ez a kifogás sem helytálló. Nem jó ehhez hasonlítani.
- "Fedezékrendszer szar" ---> Hát nem áll be automatikusan a falhoz, mint a Mass effect 2 fõszereplõje, szépen meg kell nyomni a szóközt és már be is áll a falhoz, és ugyanúgy lehet vakon kilõni, illetve célozva lõni, mint Mass Effectben, szóval nemtudom ebben mi a szar.
- "Mozgás sza..r" - Kicsit hülyén fut Thorton, illetve pucsítva oson (de mondjuk, ha belegondolsz te, hogy osonnál, illetve hogy csinálják a kommandósok, akkor már értelmet nyer ez a fajta mozgás).
- "AI olyan hülye, mint a fõd" ---> Fülelnek, látnak, ha nem elég jó a ruhán a "zaj elnyelés", akkor meghallanak, megfordulnak lõnek. Ha meglátnak lõnek, illetve riasztják a társaikat. Gránátot rendszeresen dobnak, fedezékbe vonulnak. Pl. parti hajón a bedrogozott maffia tagok rád rohannak és közelrõl shotgunnal aprítanak. Közelharcban védekeznek így nem tudod õket megütni, majd eltolnak és beléd eresztenek egy sorozatot. Ha géppuskás észrevesz keményen ereszti beléd a skulót.Ha meglátnak és elmenekülsz követnek, de ha követõket csöndben elintézed a többi õr visszatérhet az õrjáratozáshoz. Szerintem nem itt kezdõdik a hülye AI.
Ezek voltak a sokak által emlegetett hibák. De itt azért olyan dolgok vannak, amik síránkozóknak eleget tévén beleraknának, akkor szétba...hatja a játékélményt, ilyen például a tökéletesen emberszerû AI (biztos vagyok benne, hogy sokan tövestûl tépnék ki a hajukat miután 5-szörre szopatná be az AI, csak hogy a hátuk mögül lelövi, vagy fedezékben fejbekapja), vagy ha rögtön halálpontosan lõne egy ujjonc ügynök (elveszne teljesen a fejlesztés lehetõség, illetve értelme) stb. stb.
Mondjuk egy kicsit érdekes, illetve 2 érdekes dolog azért van, amit én is észrevettem: Nincs hagyományos mentés, csak checkpoint, de az utolsó checkpointot el tudod menteni (nemrég jöttem rá) és az gyakorlatilag úgy funkcionál, mint egy rendes mentés, nem íródik felül. A másik dolog, ha áthaladsz egy checkpointon, akkor a mögötted hagyott katonák, õrök és ellenek eltûnnek, ha visszatöltöd az adott checkpointot. Sokszor fordul elõ az, hogy mögötted bezáródik egy kapu, vagy egy sima ajtó és már nem tudsz rajta kimenni (ez akkor frusztráló, ha az elõzõ területet még nem kutattad át akaratod szerint, tehát a checkpoint megközelítése elõtt adott részen érdemes mindent begyûjteni, mert lehet nem fogsz már tudni visszamenni. Ez lehet sokaknak zavaró (néha nekem is), de nem olyan nagy hiba.
Viszont amibe mindenki egyetért: kiváló karakterek, szövevényes story, választási lehetõségek tömkelege, melyek kihatnak a játék további részére (fegyverekben, segítõkben, opciókban, lehetõségekben) fenomenálisak. Ezen fentebbiek kombinációja jópár végigjátszásra elég változatosságot biztosít, fõleg ha ehhez hozzávesszük a jópár fejlõdési irányt is ( katona leszel, kütyû szakértõ (csapdázó) vagy lopakodást elõnyben részesítõ kém (esetleg pluszba közelharc szakértõ)
Kritikusok úgy álltak hozzá, mintha tucat tps lenne, így nem úgy értékelték, mint egy fejlõdési rendszerrel kitalált, megálmodott és kivitelezett játékot.
Ezek után döntse el mindenki maga, hogy tetszik vagy nem tetszik a játék.
Legbiztosabb módja, ha kipróbálod, majd leszûröd magadnak a következtetést, de adjál neki idõt, 7-8 órát, és utána dönts. Ez nem az a játék, ami már az elsõ 2 órában minden kártyáját kijátszotta.
Hát ez elvileg mûködik (én még nem próbáltam) "FIX FOR SHUTTERING from OBSIDIAN FORUM: in APEngine.ini ( C:\Users\<yourname>\Documents\Alpha Protocol\APGame\Config) change this values to this: UseBackgroundLevelStreaming=false OnlyStreamInTextures=true OneFrameThreadLag=False"
Ez sokaknál bevált, szerintem próbáld ki! Amúgy eredetinél és törtnél is elõfordul, szóval ehhez majd gondolom egy patch lesz a végsõ megoldás.
látom nagyon lelkesek vagytok, ha csak a ti véleményeteket ismerném, akkor rohannék megvenni a játékot...de mi a fenéért húzták le egyes kritikusok? mik a hibái?
A stability elvileg a mozgás közbeni célzást segíti.
Igazad van a stealth nem teljesen azt fedi, amit leírtam és az egyes pontok is azt csinálják, amit mondtál és a sound mapping miatt nem hallanak meg. De ettõl még, hogy rosszul értelmeztem a dolgokat pont olyan "páncélzatot" vettem, amin alapból van 3 pont sound damping szóval tudok lopakodni. :-D
Egyébként nyelvvizsgával, angol nyelvtudásommal (a kettõt azért ne mossuk össze, mert nem teljesen ugyanaz) semmi baj, munkám során is aktívan használtam. Egyszerûen csak mivel kevés idõm van sajnos játékra, csak felületesen átfutottam a leírásokon.
Abban viszont segíthetnél, hogy a recoil és a stability között mi a különbség: Ugye elõbbi gyak. a visszarúgást ( tán lövéskor nem ugrik úgy szét a célkereszt?) jelenti, a másik meg a stabilitást? És akkor a kettõ közt mi a különbség?
Hy.Bazi nagy swappelésekre van megoldás?Mellesleg nem sokat toltam de eddig must by.
Most kerültem az elsõ safehouse-ba. Az eddigiek alapján, ez üt mindent. Meglátjuk, remélem a sztori fasza lesz. :)
Ez a gyerek is rájött erre:
NA befejeztem a gamet és OMG milyen easter egg! A végén a falra fel van írva angolul, hogy "We eat Mike's dick with Mina's ass" :D hát ez nagyon nagy: :D
Ááá, beszéltem Hong Shi-vel Taipeiben, utána visszamentem Moszkvába és ott virított az asztalon egy ajándék kard:D Nagyon nagy a game, minden kihat mindenre.
Amúgy a game nekem nagyon nagyon bejön, nem bírok lekattanni róla, valszeg holnap már kezdem a veterannal, mert meglesz addig a Recruittal, ja és hardon tolom.
Aki vezeti a topicot, szerintem hasznos lenne egy FAQ-t összedobni és összefoglalni a sound dampening, endurance, accuracy, recoil, stability stb funciókat, mert szerintem a játékosok fele azt se tudja mire való, pedig egy két pont ebbe vagy abba DÖNTÕ jelentõségû lehet, pl ez is, hogy field agenttel kimennek a pályára 2-es sound dampeninges ruhában és nem tudják miért vették õket észre.
Én szívesen segítek egy FAQ megírásában, van nyelvvizsgám, meg másodszor viszem ki a gamet recruittal. Többieknek is jó lenne a segítsége, szerintem hasznos lenne a kezdõknek akik most kezdik a gamet és mondjuk nem tudnak olyan jól angolul.
Azért egy két dolgot, tisztáznék a lopakodással kapcsolatban. Ugyanis egy pontot se kell a stealthbe tenned, ahhoz hogy mások háta mögé mehess. De ezt onnan is lehet tudni, hogy a stealth irja minden egyes pontnál hogy mit ad. Elõször láthatóvá teszi az ellenek feje folott hogy alerten vannak e vagy nyugiban. Késobb ad egy skillt amivel zajtalanul tudsz menni állva is, majd láthatatlanságot.
Amit elfelejtettél és valoszinuleg ezért nem tudsz recruittal lopakodni. a SOUND DAMPENING attributum a ruhádon. Ha sima ingbe mész ki a pályára akkor ez 5. AZ 5 megfelelõ ahhoz hogy hang nélkul pucsitva oda tudj menni a másik mogé és leusd, persze az ing kevésbé véd a golyok ellen. Ha nehézpáncélba mész ki aminek a SOUND DAMPENINGje kb 2. Akkor tok mind1 hogy tettél e stealthre vagy nem, kiszurnak a hátuk mogott, mert hangos vagy.
Nagyon nem szeretem a félretájékoztatásokat, egyszer már kiborultam miatta. Légyszíves figyeljetek oda rendesen a játékban minden egyes értékre s utána írjatok guide-ot.
A field agent és a recruit is ugyanugy lopakodik, ha ugyanazt a ruhát adod rájuk az elejétõl kezdve. A stealth plusz funkciot ad amik nagyon hasznosak. DE mégegyszer nyomatékositom, ha csak szimplán guggolva oda akarsz menni valaki mogé és leutni, nem kell egy pontot se pakolnod bele, csupán olyan ruhába kell kimenned aminek a sound dampeningje 5 vagy 6. Az ingé 5, késõbb albatross ha jóba vagytok vele, akkor elad majd egy olyant 150k körül aminek 6. Én recruittal már a game végefelé vok másodszorra tolom, és egy pontot se raktam a stealthbe, de rendesne lopakodva utom le az elleneket, ahol nem lehet ott megy a gránát. Én az assault rifle sabotage és technical aptitudera RAKTAM CSAK!!! STEALTHBE NEM KELL RAKNOD EGY PONTOT SE! NAGYON HASZNOS HA TESZEL A PLUSZ SKILLEK MEG FUNKCIOK MIATT! DE NEM KÖTELEZÕ, ANÉLKÜL IS LOPAKODHATSZ ingben.
Sziasztok! Nem értem, hogy miért szidják egyesek a játékot. Akkor jöjjön egy kis értékelés tõlem pár óra játék és párszori újrakezdés után:
--Grafika korrekt, semmi extra, de megfelelõ.
--Animációban én semmi kivetni valót nem találtam, pucsítva oson Thorton, de megszokható szerintem.
--Harc, mivel a játék rendszere így van kialakítva, ezért ne várja senki, hogy kezdettõl fogva célkereszt középpontjába tud lõni hõsünk.
Alapvetõen ez nem egy Mass effect 2, ahol oda lõsz ahova célzól. Itt bizony ki kell várni a megfelelõ alkalmat és csak utána érdemes lõni.
Pisztoly tanács: Alapvetõen lopakodós (szintén nem kezdetektõl Sam Fisher a karakter, min 3-4 pont kell ahhoz, hogy az ellen háta mögé tudj lopakodni) karaktereknek ajánlott (mivel ezidáig én még csak ehhez találtam hangtompítót). A pisztoly képzettség azthiszem 3. fejlesztése ad egy bullettime és red dead redemption mixébõl jövõ lassított pontos célzás funkciót, ami nagyon hasznos. Viszont ez nem mindig aktiválható, amikor nem tudod aktiválni egy helyben állva az ellent célozva fokuszálható a célkereszt (pirossá válik a nagy sárga kör, majd egy pontra fokuszáló piros kereszt jelenik meg, amikor is pontosan oda lõhetsz még kezdõ szinten is, mint ahova célzol.
Assault rifle: ugyanaz, mint pisztoly. Egy helyben fókuszálva a célpontra halálpontos lövés érhetõ el a piros célkereszttel (fejlesztések minden fegyvernél hasznosak). Egyébként ez az egyetlen fegyvertípus, ami még alap célzásnál is meglepõen pontos még ha nem is raktál rá pontokat.
Shotgun: Fókusz funkció itt is mûködik, tömegoszlatásra és közelre hatásos, hosszabb tûzpárbajokban nem megfelelõ(sajnos próbáltam :-D )
SMG: Számomra az egyik leghasználhatatlanabb fegyvertípus, alapból iszonyat pontatlan. Zabálja a golyókat, fókuszálni képzettség nélkül nem lehet vele. Pontokat, mivel nem tetszett és mivel lopakodó karaktert indítottam, nem tettem rá szóval nemtudom, hogy jó-e.
Hackelés, mini játékok: Zárfeltörés gyerekjáték, digitális ajtók, riasztók deaktiválása gyerekjáték, hackelés gyakorlással nem bonyolult, fõleg mivel ha jól emlékszem, akkor a sabotage skillcsoport ezt hivatott egyszerûsíteni (szép is lenne, ha egy zöldfülû ujjonc hulla egyszerûen nyomná a hackelést nem?).
Enlightened: Recruit szerintem jó indítás, ha valamelyik alap kasztot választod akkor könnyû a játék (field agent: már alapból úgy lopakodik, hogy nem veszi észre az ellen- recruit nem-->kihívás , soldier vagy mi: fegyverképzettségek magasak--> recruitnál nincs semmi ---> nagyobb kihívás stb. stb. stb.)
Mivel nekem az alapkasztokkal nagyon könnyû volt már az elsõ pálya is (és mivel minél hamarabb meg akarom nyitni a veteran opciót), ezért recruitot indítottam és nekem jobban tetszik, mint a többi eddig.
Ui.: Lehet pozitív, illetve negatív dolognak is tekinteni (nekem elõbbi), hogy eltérõen a sok divatos rpg-tõl crpg-tõl nem tolják ám az arcodba a mellékküldiket sem. Nem mint pl. Mass effect 2 vagy Dragon age-ben (egyébként mindkettõt imádom), ahol npc-hez odamész végignyomod a témaköröket és már ott is csücsül a mellékküldi a naplóban.
3 kiképzési elem: Parkernél- lopakodás, ha ezen kiképzés végeztével megfelelõen válaszolsz (bal oldali válasz, majd az honest, hogy nem volt nehéz a feladat, akkor csinálhatsz egy küldetést Parkernek, ugyanez a másik 2-nél. Mina-nak asszem szintén a bal oldali választ kell mondani, de ez nem biztos. Darcy-nak el kell fogadni a kihívását. De ezeket csak akkor kapod meg, ha kimagasló a teljesítményed a kiképzési pontokon (olyan 80-100 pont körül).
Én ezt 3. újrakezdésemkor fedeztem fel, de meg is lepõdtem, viszont amit kihagytam, az a 23. küldetés (küldetés végén kiírja,hogy 22/23 teljesítve szóval tuti kimaradt még valami)
Szórakoztató a párbeszéd rendszer is: ki kell ismerni, hogy ki mit kedvel és aszerint beszélni. Ha sikerül és õ lesz a "handler" egy küldetés során, akkor bónuszokat kapsz.
Egyszóval ne tántorítson el senkit a sok negatív hozzászólás. Mit ahogy a mondás is mondja ízlések és pofonok különbözõek. Nekem bejött a játék, ennél már sokkal rosszabbal is találkoztam (kövezzetek meg,de nekem szórakoztatóbb, mint a gta 4 és a kiegje...)
Nektek melyik safehouse jön be legjobban? Azért Taipei-ben elõször megijedtem de aztán elmentem zuhanyozni és minden megváltozott:D.
Hááát, jó, de én igazából az assault riflet ajánlanom. Shotgun sajna csak közelrõl hatékony. Ha meg már közel van az ellen akkor te le tudod karatezni. Messzire nem jó a field agent, assault rifelre tennék a helyedben. Egyébként én most tech specialistát csináltam, de még így is assault riflera muszáj pakolnom hogy legyne egy hatékony fegyom és a technical aptitude és sabotage-n kivul stealthbe is érdemes pakolnom, mert jo az ha egy kicsit meg ritikitja az ellen valaki stealthbe és utána kezd neki a harcmezo lángbaboritásának. Stealthet csak 5 ös szintig tolom. Assault riflet meg a másik kettot 15 ig. Remélem elég lesz rá az AP-m.
Végig toltam. És igen lentebb már írtam hogy én pure stealth + martial arts voltam. Erre a kettore pakoltam meg a thougnessre és semmi másra. Fegyókba egy pontot se tettem. És eléggé a közepétõl. Elején még el lehet lenni kaeateval meg strealth-el. De aztán boss fightoknál belekényszerit a harcba meg a banda háboruknál is és akkor stealth használhatalan karate szintén mert lelonek fél perc alatt, ha odamész valakihez, õk meg nem jönnek feléd, inkább bedobják a gránátot és kiugrasztanak:D, aztán szitává lõnek. Amikor ilyen tömeges harcba vagy kényszeritve 3-4 gránát nekik megteszi a hatását. Csak az meg drága ha nagyon sokat veszel. A boss meg blokkolja az utéseid és felrug kb. Jó én mondjuk Hardon toltam, szóval nem tudom normálon mennyire komoly. De pl amikor egy csávót kell megvédeni(nevét nem mondom mert spoiler), akkor ott vagy 30 szor kezdtem újra.
Ok, ha lenyugodtál én is kérdeznék valamit mivel te már végigtoltad. Érdemes csak a bunyot meg a sunyogást fejleszteni vagy lesznek olyan szituk amikor mindenképp lövöldözni kell ? mert eddig mindenkit lekaratézott ez a Thorton gyerek.
Nyugalom:D Nem kell neked se annak lenni. Kicsit kiborultam, de félrevezettek és lehülyéztem az illetõt(jó lehet nem kellett volna), de erre mindenki betámadott. Valamiben egyezzünk meg. Én megvettem a gamet, igen 8 rugoért lehet nem kellett volna de megvettem. Nem másodjára tolom recruittal, hanem másodjára tolom a gamet, épp most recruittal de elotte field agent voltam. Angol nyelvvizsgám van semmi gond sincs, azzal hogy ne értenék valamit. Csak nem szeretem ha kioktatnak. Na téma lezárva részemrõl.
Milyen fegyvert ajánlotok egy techre specializálodott egyénnek? Sabotage-t meg technical aptitudeot tolom, most a recruittal, afféle tech sepiaclist akarok lenni, de nem tudom melyik fegyvert fejlesszem hozzá. Shotgun annyira nem annyira jön be mert közelre hatásos. SMG szerintetek jó?
Mindenesetre marhára félrevezethetek ha másodszor is recruital tolod ahelyet hogy a veteránal nyomulnál vagy kiprobálnál egy másik backgrundot, én másodjára mindenképp veteránal vágok neki.
Kösz hogy bemásoltad az infot amit a new gamenél leir meg a manualban. Nem tudom mit kell felháborodni! Valaki lejjebb tanácsolta hogy toljam legeloszor recruiton, jól félrevezetett mindenkit, erre engem szapulsz. Legalább egyszer játszd már végig és utána nyilatkozz, hogy mit tartalmaz a veteran.
Az egyik egy new game plus? Te mirõl beszélsz? A veteran akkor unlockolodik a recruittal kitoltad és nem lesz semmi new game+, plusz missionok plusz fegyok semmi. Nem tudom honnan veszed ezeket az informáciokat. Recruit és veteran is uj dialogusokat tesz hozzá amig a training pályán vagy. A recruit ezen felul 0 Ap-vel indit. Nem tudom miért ne lenne lövésem a recruitrol azzal tolom már másodjára a gamet. Recruithoz + repu? Végig ha a recruit optionoket nyomod a dialogusok alatt, akkor sem kapsz semmi extrat amit amugy ne kapnál a +2AP-n kivul amit Minánál megad. Játszottál te már ezzel a game-el???
Az hagyján de valszeg a recruitról sincs lövése se...
Soldier - Decorated for service in the armed forces, your commanding officer felt that general infantry was a waste of your potential. Your natural language talent and quick wit caught the attention of a recruiter for an agency that doesn’t officially exist.
Field Agent - No stranger to covert operations, you’ve spent the last several years working for the US State Department on overseas assignments. Capable of being a charismatic presence one moment, and an inconspicuous shadow the next, you’re always the agent on location, never the one hiding behind a desk.
Tech Specialist - Having made mockery of every aptitude test sent your way, it was no surprise that you finished your first PHd before you were legally allowed to buy alcohol. While the CIA initially hired you to design cutting edge electronics, being cloistered in a lab proved unsatisfying and your superiors granted you a transfer to calndestine services. When your handler was asked to recommended an agent for a top secret reassignment, your remarkable field work and your natural grasp of technology made you the obvious choice.
Freelancer - Fearless from birth, the only thought that ever caused you an ounce of panic was the thought of a 9-to-5 job. After a remarkable college career, you vanished off the radar of the known world to make your fortune. According to your dossier, you’ve been a mercenary in Africa, a bodyguard to the Sultan of Brunei, the on-again off-again paramour of a European princess, and the holder of three patents in Great Britain. While the truth is somewhere in the middle, one thing that is clear; your skills caught the attention of some very important people in the espionage world.
Recruit - (Select Recruit for an additional challenge. Choosing this background opens an additional ‘Recruit’ Dialogue option during training.) Though you’ve barely logged three months working for the Department of Justice, your ambition, drive, and aptitude caught the eye of a clandestine government agency. Your path will be difficulty – with little experience and formal training you’ll have to rely on your wits while you learn your lessons in the field.
Veteran -(Unlocked after completing the game as a Recruit. Choosing this background opens an additional ‘Veteran” dialogue option during training.) You are the Leonardo Da Vinci of Clandestine warfare: a gifted marksman, a master of stealth, and a tech savvy engineer rolled into one. Alpha Protocol didn’t go looking for you, you were sent to look for them. Having saved the world once, why not save it again
A veterán nagyon ütös megéri miatta végigtolni recruiton végigjátszás után aktiválodik nem kell még egy másik backgrundot is végigtolni hozzá.
Ha nem tudod, milyen a Veteran, akkor miért nyilatkozol róla? Az gyk egy new game plus. Azért is raktak elé egy kihívást (recruit), ami talán az elsõ két küldetésen, ha nehezebb, mint a többi, és jár hozzá egy rakat + repu. De legalább kedves vagy.