Kulcs kereskedés már nem is annyira népszerû mióta van Oroszországban Paypal, sokan egyszerûen átutalást is elfogadnak általában 50 rubel = 1 TF2 kulcs = 2 dollár áron. Kulcsot Steam Marketen lehet venni drágán(épp nemrég volt 2€ is az árfolyam ami), ill fórumokon olcsóbban, általában tárgyfarmolóktól.
Mint említettem ruszkihonból a Steam Storeban 280 rubel(durván 1845 forint középárfolyamon, banknál ez 1900 körül lesz, persze a -30% MoWAS tulaj + preorder kedvezménnyel) az alapjáték, ennyiért tudják a sefterek átpasszolni a vásárlós fiókjukról.
Steamtrades.com-on vannak direkt ruszki régióból játékokat szivárogtatók(ruszkik és VPN/Webmoney-t használó európai sefterek egyaránt), akik nagyjából 50 rubel/TF2 kulcs áron vásárolgatnak játékokat bárkinek.
A vásárlónak megéri mert a harmadolt/negyedelt orosz árak mellett még a sefter hasznával is félárnál van, miközben egy biztonságos csatornán keresztül kapja meg a játékát(játék/tárgy csere ösztönözve és ellenõrizve is van a Valve részérõl, ha ajándék csaláson kapják maga a Valve support rúgja picsán, mert a gift mindenképp a boltjukból jön) sefter meg keres vele, mert legrosszabb esetben is 330 forint-ért jut a kulcshoz amit eladhat a Steam Marketen úgy 30% haszonnal Steam wallet pénzért(marketen 450-540 forint körül veszik -10% Valve sáp), vagy fórumokon akár direktben pénzért.
Megvannak már a Steamtrades árak is, 6 kulcs az alapváltozat, és 7 kulcs a Deluxe Edition. Ha TF2 kulcsonként 400 forinttal számolunk(mert ennyiért már be lehet õket szerezni) akkor a 2400 forintos alap ár nem is annyira vészes. Ha a Steam Piac 540 forintos kulcs árán vesszük, az már neccesebb, de 3240 forintos ár is elmegy. Ruszkik így is 1900-ért kapják.
Rákérdeztek, ez a válasz: "Instinct [developer] We have plans for it, but at this point we want to launch the closed beta for CtA backers first, before we announce anything else."
Nyilván rábasztak a csúszásra, eredetileg a CtA elõrendelõk kapták volna 1-2-3 hétre, aztán jött volna az elõrendelõk áradata, aztán a plebs, ha egyáltalán megnyitják teljesen(sokáig a DEMO is elõfordult a hivatalos szóhasználatban mint kiadás elõtti kipróbálási lehetõség). Most az a hülye helyzet állt elõ, hogy vagy 2 hónapig(aktívan - már augusztus óta ígéret szintjén) húzták a vérfanok faszát, hogy pénzelni kell a Call to Armst a MoWAS2 bétához, erre most minden koszos MoWAS2 elõrendelõnek odaadnák, hát Instinctet megsütnék nyárson.
Persze az sem jó felállás, hogy valaki elõrendel és még csak a bétába sem hívják meg. Miközben itt a kiadás a nyakunkon, szûk másfél hónap van február 26-ig, ebbe kellene egy CtA támogatói exkluzív bétának, egy elõrendelõi bétának, meg egy nyitottnak beleférni. Hát érdekes lesz, valszeg 1-2 hét alatt megnyitják mindenkinek, és így a káposzta is jóllakik.
Elõször azt hittem hogy valami fontosról maradtam le, erre a fazon augusztusi képek alapján "elemez", meg felsorolja a fícsörlistát.
Tényleges infót nehéz szerezni, Medan (Epic)teszter bagázsa NDA-ra hivatkozva nem mond semmit, az én madárkáim pedig nem mondanak el csak random infót. Azt beszélik egyesek a sarki krimóban a pult alatt, hogy a béta már kvázi kész(a cucc ami lesz benne) egy ideje, de még a bugokkal nem állnak olyan jól hogy kiadhassák(hiába van odaírva hogy work in progress, ez már az ebek elé lesz dobva, nem kúrhatják el látványosan).
Alakult egy érdekes kis kezdeményezés, hogy ne csak a burzsuj Call to Arms elõrendelõk kapjanak MoWAS2 bétát. A kötelezõ fanboy roham persze bevédte a DMS seggét, így Instincnek a végén már csak helyeselnie kellett. Aki nem tudná, a MoWAS2 nyilvános bétáját elõször csak Call to Arms elõrendelõk fogják megkapni, nyilván az eladások erõsítése érdekében. Az is megerõsítést nyert hogy bármilyen CtA befizetéssel lehet meghívót kapni, így az 5 eurós egyébként más elõnyt nem tartalmazó PVT után is jár a béta meghívó, 10 euróért MoWAS2 és CtA béta jár, 20 euróért MoWAS2 béta, CtA béta, és maga a CtA játék is megkaparintható. Csakhogy vannak akiket a modern tankolás nem izgat, és 1500 forintot sem fizetnének egy bétáért cserébe. Na ezek lettek jól lebaszva a topikban(és nem a készítõk által!).
És ezért szép hogy elõfordulhat, a MoWAS2 zárt bétáját elnyújtják és az ingyenes idõszak rövidebb lesz, vagy akár nem is lesz, és csak egy demót dobnak ki indulás elõtt. Ez csak pletyi, de a CtA propagálására mindenképp nagyon ráizgultak. De miért is ne tennék, elsõ "önálló" játékuk, talán még az 1C-t is kihagyják a buliból, és maguktól pakolják fel Steamre bezsebelve a teljes bevételt.
Are both games using the same engine? So improvements we see in MOWAS 2 and CTA will be interchangeable somewhat?
Instinct - Managing Director AS2 engine will be identical as far as it makes sense. We will no longer support DX9 and other features in Call to Arms, so on the long term they might differ in some aspects. Also features like Havok physics (ragdolls etc.) won't be available for AS2 due to license restrictions. (perhaps a DLC can fix this) However, we will support AS2 post launch with new tech that we developed for CtA.
Az a buzeráns Instinct most már egy ideje szenved azzal, hogy random senki modderbõl cégvezetõ-mindenessé kellett elõlépnie, és a DMS-t sarki garázscégbõl rendes fejlesztõstúdióvá alakítania. De úgy néz ki csak összehoz egy tisztességes céget lassan, lesz webmesterük végre, és egy community manager is, aki elláthatja a nem céges PR feladatokat, köztük a normálisabb képernyõmentések szivárogtatását.
"I know everyone is very excited (we are as well) about Assault Squad 2 and you are seeking for more news. My last reply to this thread was 6 days ago and I promised news by this week. This week is not yet over and I'll keep my promise. So please bear with me that at this stage it may take a day or two until we reply to questions. We are hiring new people, we are setting up new hardware at our office, we are readying up the closed beta for backers and we push as hard as we can to deliver the best possible Men of War experience early next year. None the less, I try to do my best to answer all questions on Facebook, Steam, Email and here in the forums. Sometimes, this might not be enough, but be assured we do not forget about anyone of you.
To make our job easier, it will help, if you provide some simple questions we can answer. "We want news!" is not helpful, as apparently the news we provide are not enough.
To answer the most popular question: We estimated a December launch of the closed beta and we have no plans to change that yet. If we delay the closed beta for some reason, we will let you know as soon as we can. As for screenshots and other media, our publisher and we are deciding on when it fits best to release them. So please be patient."
Belsõ körökbõl az szivárog, hogy a béta kiadás már kész van nagyjából, de van pár bug amit ki akarnak gyomlálni kiadás elõtt, mer sírás lenne belõle. De így is "rendes" béta lesz, nem egy demót, hanem még egy végsõ fejlesztési stádiumban lévõ cuccot kapunk, szóval bug és sírás így is lesz.
Ez a buzeráns Instinct direkt rak fel ilyen képeket?
Zlatorog egy übercsászár! Hol tudok üzenetet küldeni neki? A modell textúra felhasználás miatt. Engedély stb.
Egy kérdésem lenne : Straussler V-3 és V-4, továbbá a Tas 88 mmis változatát, a Turán SPG-t és a Nimród 80 mm ( Szebenyi-féle) jármûveket is lemodellezi?
Mivel kizárólagosan Steamet használ multihoz, így Steamworks játék lesz. Viszont az 1C-t ismerve lesz dobozos kiadás, ruszkiknál még nem megy úgy a netes vásárlás mint nyugaton, értelemszerûen a dobozos változatot is Steamre kell regisztrálni.
Zlatorognak meg ezer köszönet a munkájáért, jelenleg elérhetõ legjobb minõségû magyar vonatkozású jármûgyûjtemény a neten az övé.
"Call to Arms will run with havok physics and destruction. So yes, we will have ragdolls."
"Call to Arms will be done, in the unlikely case of us stopping the development, all pledges will be refunded. The goals are there for making the game bigger than we can singlehandedly do it. Right now we are very busy with finishing up Assault Squad 2, after that we will do a much better job at updating you on the development status of Call to Arms."
"MoW:AS 2 features in-game voice chat and auto-detection of steam friends, as well as invite functionality. You can see everyones avatar in-game and mute players if necessary. Everyone of you has an own set of statistics and you can level up your in-game profile for any of the 5 playable factions. But also individual soldier kill statistics are available. The best part is: you do not need to register up to play online, your steam account is automatically detected. The new interface will also tell you if units are behind cover, out of ammo, under attack, injured, or do carry an at-weapon. On top of it, the popular Assault Zones gamemode has been improved as well. The new interface will tell you how many flags each team has and highlights the team currently in lead. "
first off, I'd like to thank everyone of you for backing Call to Arms. The Beta will be launched during November or early December at the latest. The counter is for the sign-up period.
We do not have a set launch date yet, we have to finish a few things first. Even though this beta is a very early version of the game, we want to make sure it's an enjoyable experience for everyone.
I know we have been very quite lately. This is because we put all our efforts into making this the best Men of War experience you had so far. However, I promise, we will start doing a better job at updating you.
On a side note, the game will be pushed back a few months. When we were meeting up with 1C a short while ago, we mutually agreed to add more content and additional features into this game. This is great news for you, because you will get a much better game.
We will make sure to post updates soon!
Mármint napi tíz perc reality check, hogy beböfögje a hivatalos blogba hogy "Dugtam egyet. Jó vót." még Bekõ Tóninak is megy, de az indie fejlesztõk jó részének úgy néz ki nem. Hát akkor rohadjon rájuk, ha azt képzelik, hogy majd a rajongó(droid) sereg fogja helyettük reklámozni a játékot, akkor k nincsenek képben.
Betölt az, de nem lesz benne köszönet.
Viszont botrányos hogy kezeli az egészet a DMS. Semmi Facebook/ Steam csoport/ sajtónyilatkozat, semmi "bocs fiúk, elkúrtuk, de minden rendbe lesz rakva", hanem majd két hónapig mély kuss, és a végén egy szarrakás jön vissza nem egy rendes fórum.
Most képzeljétek el, hogy a robertsspaceindustries.com eltûnik két hónapra, és a k szót nem ejtenek arról hogy mi történt. Szerintetek hány nap múlva feszítenék meg Chris Roberts-t a Star Citizen rajopngók?
Sikerült visszavarázsolni a bannert a topikba. Ellenben, most néztem, hogy a benne levõ linkek már nem élnek és mivel egy swf fájl van csak hozzá, így szerkeszteni sem lehetséges.
Ha valaki érez késztetést arra, hogy a közelgõ MOW:AS2 témájú bannert faragjon ne fogja vissza magát, sajnos nekem mostanság nincs idõm az ilyesmire.
Oh és hírek a DMS fórumról: "Sorry, the board is unavailable at the moment due to severe hacking attempts. We are deeply sorry for any inconvenience caused. Please make sure to change your password. Sensible data like payment information has not been lost, as such information is not stored on our servers. It's possible they had access to your email address, please take additional care when receiving fraudulent emails and do not give anyone access to your password or other sensible data. Digitalmindsoft will never ask you for your password. Again, we are deeply sorry and take all measures to prevent future hacking attempts.
We will be back soon with new and shiny forums..."
Nagyszerû hírek!
Bár a nemzetközi cuccok veszélyesebbek, nem lehet tudni DMS-ék mit újítanak fel maguk, és mit hagynak úgy MoWAS2-re. Ami biztos, hogy magyar hadijelet nem kapnak tõlük.
bajsz: Kecsegtetõ, bár én a különbözõ valósághûbbé tévõ modokat az ellenségemnek se kívánnám. Theatre of War-ban nem annyira bánom hogy kilóméterekrõl megfingatják a tankom a nagy térképeken, de a MoW zsebkendõnyi területein elég hülyén jön ki, hogy pl GSM-ben nem lehet oldalba támadni valakit, mert már a közepes ágyúk a fél pályát belövik, így egy M18-al rambózni reménytelen. Persze lehet ez azóta változott, vs-t rég nem játszottam, de skirmishben a sima géppuska olyan halálos a gyalogságra GSM-ben, mint alapban a .50 cal, a 20mm repeszgránátok pedig úgy letakarítanak mindent, hogy kicsit is nyílt terepre teljesen felesleges gyalogosokat vezényelni.
Üdvözletem! Harcos társammal keresünk olyan értelmes játékost/okat ,csapatokat,akikkel játszhatunk egy jót ,jó társaásgot kialakítva rendszeres játékokkal! nincs tüzérség és inkább tankozásra fókuszáló meccsek lennének!
MOW:AS játékról lenne szó!/ war realism modot használunk Van TS azt tudunk biztosítani!
msn/skype elérhetõsége a cimborámnak sanyesz5
Itt privátban írhattok nekem!
Minden jót urak,hölgyek!
Szia. Igen természetesen tervezem a mowas2-be is berakni. Kiváncsi vagyok, hogy a paralax mappingot lehet -e majd a jármûvekre is alkalmazni. Most a botondal végeztem, majd nekiállok a pz38 nak mert az elég egyszerû ami most a játékban van, legalább is a textúrája. Köszi a linket.
Ó, Zlatorog mester megtisztelt minket jelenlétével.
Esetleg vannak tervek a Hungarian Vehicles mod MoWAS2 alá portolására, esetleges kibõvítésére?
Köszönõm, így már mûxik is. Azt tudja valaki, hogy lehetne a gyalogosok kijelölhetõ létszámát 8-ról feljebb emelni. Az AS-ba is 10 fõ alkot egy rajt. Már kerestem mind a 2 játékba, hogy hol lehet az ehhez szükséges fájl, de nem találom.
Elõször is csomagold ki azokat a fájlokat amiket módosítani akarsz egy külön könyvtárba, majd vedd le róluk az írásvédettséget és már módosíthatod is. Ne mentsd õket másként, hanem csak írd felül, ha nem írásvédettek, akkor engedni fogja. Azután, amit s1lkforrent mondott, vagy felülírod az eredetit, vagy saját mod. Én az utóbbit javaslom, mert nem lesz szinkron hiba, ha multizni akarsz valakivel.
Igen ez valahol világos is, de azért köszönõm! A kézi fegyverek megvannak. Nekem most konkrétan a jármû lövegek lõ távjával nem sikerül boldogulnom. Mindegyikhez külön fájlok vannak amiket nem tudtam az eredeti fájl formátumára elmenteni és txt fáljként meg nem tud mit kezdeni vele. Szóval most van egy saját módom, de hiába rakom bele a Pumára vonatkozó fájlt, azt szerkesztve csak txt-be tudom elmenteni vagy más szöveges fájlba.. de ez a fájlelérési dolog eszembe se jutott, köszönet érte!
Tudom, hogy van újdonság de ez, ezt a topikot nem készteti arra, hogy pörögjön. Majd ha ki jön a gém akkor lesz itt forgalom.
A pak fájlok tömörített ZIP állományok, a módosítgatható .weapon fájlok pedig egyszerû szöveges állományok amit visszapakolva az eredetibe lehet használni, vagy külön kiteszed modba azonos fájlelérési úttal csak a mod könyvtáron belül.
Pedig van újdonság. Pl az hogy a DMS fóruma megdöglendett, mert a webmesterük megszökött. Aztán most szenvednek az újra felállítással(már pár hete..), de nem érzik fontosnak(sic!) közölni a néppel, hogy nem megszöktek a backer pénzzel a Seychelles szigetekre, hanem csak bénák a hostinghoz.
A MoWAS2 meg készülget, valamikor év vége felé lesz béta, és várhatóan jövõre jön ki.
Elég kihalt a topik, igaz nem újdonság :D Tudom, hogy lerágott csont, de továbbra se sikerül átírni a fegyverek/lövegek lõ távolságát. Mielõtt még valaki mondaná nem, nem akarok én 2000-4000m feletti távolságokat csak kicsit megnövelni a gyári beállításokat. A problémám az, hogy bizonyos fájlokat a módosítás után txt-be menti el. Az eredeti fájlok formátumára elmenteni hogy lehet? Igaz jó volna tudni azt is, hogy a "fájl" kiterjesztésû valszeg tömörített fájlok egyáltalán mik is? Mert minden Faces/Men of War játék ezt használja.
Bréking Nyúz: MoWAS2 bétájának kezdése valamikor novemberre tolódott, a játék pedig várhatóan nem jelenik meg idén. Cserébe a madarak azt csivitelik, hogy vagy az 1C rakott több pénzt a projektbe, vagy a DMS-re talált egy arab olajmágnás, de bõvíteni és csiszolni fogják ez idõ alatt a játékot, és tán több Call to Arms-ba szánt dolog is bekerül. Például az új sebzés modell amit Call to Arms-ba terveztek eredetileg. Jópofa lenne, ha végre nem dobókocka számolná, hogy crew injured, vagy robbanás a vége egy sikeres találatnak. Viszont a fegyverek tulajdonságai mindenképp megváltoznak.
Sziasztok!A Végigjátszottam a MOWAS-t és arra gondoltam hogy kicsit még foglalkoznék vele.Több modot kipróbáltam, amik különböztek egymástól például a tüzelési pontosság, lõtáv sebzés, tankok páncélzata stb területén.Esetleg ha valaki tudja hogy kell ezekbe belenyúlni az adna nekem tájékoztatást?Köszönöm!
Je meg mivel ez egy "új rész" ugye külön meg kell venni, aki azt hitte hogy ingyé lesz MoWAS-hoz, az így járt. Ára megint 30€ körül landol, lehet kicsit olcsóbban hogy jobban fogyjon, és várható leárazás annak akinek meg van a sima MoWAS. De nem kell keseregni, kis magyar sefteléssel ruszki elvtársainktól várhatóan 3000 forint körül be lehet majd zsebelni. Persze ha gondolnak egyet, és új Steames szokás szerint nem lehet majd giftelni, vagy csak orosz nyelv lesz benne, akkor megszopjuk az orosz maci farkát tisztességgel.
Nem túl meglepõ módon a 2. rész az elsõ továbbfejlesztése lesz, tehát semmi új egetrengetõ dolog, "csak" egy "tökéletesített" MoWAS.
Ami biztos, hogy a Call ot Arms motorját használja(pontosabban a jelenlegi motorját - ezt még késõbb továbbfejleszthetik a CtA kiadásáig, ha sikerül a közösségi finanszírozás, biztos hogy még egy nagyot löknek rajta), ami több mindent jelent: új effekteket és javított grafikát, újraírt és Steamesített multiplayert(GameSpy kukázva!), Steames integrációt(mint pl Workshop a modok könnyebb kezeléséhez, steames multi miatt meg lehet majd hívni a barátokat, várhatóan lesz automatch, stb), tisztességes több processzormag támogatását és általános optimalizálást.
Új felhasználói felület lesz, teljesen új multi és skirmish pályák(történettel ellátott "igazi" küldetések várhatóan nem lesznek), új egységek(Panzer III N biztos), átdolgozott egység egyensúly, és talán átdolgozzák az egységek behívását is. Új modellek lesznek, azok és a meglévõk is kapnak tisztes álcafestést(ez a skinelés nagyon régi dolog, de ha megnézitek a régebbi MoW játékokat, alig van egység ahol tisztességesen ki lenne ez használva, lenne sima/sivatagi/téli álcafestés, ne adj isten ennél több). Ja, meg kutyafüle szalámit.
Na, ezek az ígéretek. Mi lesz belõle, majd meglássuk.
A számláló csak arra vonatkozik, hogy meddig lehet pénzelni a Call to Arms fejlesztését MoWAS2 bétáért cserébe. Ha lejár a számláló már nem kapsz béta meghívót. Egyesek szerint utána magát a CtA pénzelést(és egyben elõrendelését) is megszüntetik ezen az oldalon, és mennek Kickstarterre.
Maga a MoWAS2 béta kezdõdhet elõbb, és késõbb is, várhatóan valamikor szeptemberben kezdik, és október körül jön ki a játék(ez persze találgatás).
4 dollárért elõbbi+ Men of War Men of War: Red Tide
Ez az akció augusztus 6 kedd 1330 körülig él. Itt is Steames kódokat adnak.
Magyarul 450 forintért a két bundliból be lehet szerezni a MoW játékok legjobb darabjait, ill 750 forint körül meg lehet kaparintani ugyanezt plusz a MoWAS DLC-t és a legtöbb Kings Bounty részt.
Instinct a MoWAS2-rõl: "We will likely have a closed and open beta. Backers of Call to Arms, will get access to the closed beta before anyone else." Azaz lesz MoWAS2 zárt és nyílt béta, de az elsõ zárt körbe a tényleges tesztelõk, és a Call to Arms elõrendelõk jutnak csak be.
Most nézem egyébként, hogy egy Steamen vett 1C stratégia sem régiókorlátos, a sokkal olcsóbb orosz változat is tartalmaz minden nyelvet, ez mindenképpen jó hír annak aki olcsóbban szeretne hozzájutni a következõ MoW játékokhoz.
MoWAS 2 bejelentés: Szót sem érdemel, elintézték pár sorral. Viszont a MoW sorozat hivatalos weblapján történtek változások, csináltak szép saját lapot a MoWAS2-nek ahol némi képanyagot is fellelni:
Cserébe úgy ahogy volt a Red Tide oldalát, linkjeit, és egyáltalán hogy létezett volna ilyen kiegészítõ törölték és tagadják. Mindeközben a határszar Condemned Heroes meg a Vietnam ott vigyorog a szélen.
Mitõl is?
Azért ott még nem tartunk, mint mondjuk a legendás Sudden Strike-nál, hogy a 3. rész egy rakás szerencsétlenség lett, és bár a kiegészítõje, a Last Stand pedig valamivel jobb, de addigra már senki nem foglalkozott vele, a sorozat meg eltûnt a ködben, a készítõk meg azóta is gyerekjátékokat hajtogatnak.
Vagy mondjuk klasszikus Commandos sorozat, amit a botrányos Strike Force után jegeltek, a spanyol fejlesztõk meg elmentek Farmville klónokat kapálni mobilra.
Az Assault Squad Online szépen befuccsolt, így egy ideig nem kell rettegni a kazuárosodástól.
A MoWAS2 sajnos nem menti meg azok lelki üdvét akinek nem tetszett a MoWAS, mert annak egy valamivel feljavított változata lesz. Úgy is mondhatnánk, a MoW egy olyan multi felé elhajlása, ami már a MoW része is lehetett volna még 2009-ben, ha az 1C toszott volna pénzt fektetni bele, és nem jó keleti ZS kategóriás sufnikiadó módra kidolgozatlatlanul hagyja a tehetséges fejlesztõik ötleteit. Továbbra is tartom, hogy a megboldogult THQ több pénzt áldozott a Relic stratégiáinak hang/hangszínész/zene költségeire, mint az 1C az egész Soldiers/Faces/Men of War sorozatra.
Ettõl független, a Call to Arms-nak én szurkolok, elsõ játék ami ugyan a MoW motorra épít, de remélhetõleg ténylegesen más lesz, tán valami jobb. Ne feledkezzünk meg a Five Day War-ról sem, ez is letehet még valamit az asztalra. Külön jópofaság lesz, ha a CtA nyugati tankjait összepárosítják majd a Five Day War ruszki fegyveretével a modderek.
Elõzetes marketing rizsa: Men of War: Assault Squad 2 features new single player style skirmish modes that take players from extreme tank combat to deadly sniper stealth missions. Commanders can now faceoff against opponents on various new multiplayer 1v1 – 4v4 maps. To truly bring the battles to life though there is the new 8v8 game mode designed for huge battles on spectacular maps.
This new Assault Squad game brings significant game engine and visual improvements as well, with special attention paid to ones that were highly requested by the players. These included items such as advanced multi-core support, advanced shader technology, interface and AI improvements, as well as added camouflage depending on season/map, fully updated inventory items with new graphics and updated vehicles, sound improvements, Steam multiplayer and much more
2013 4. negyedév az szeptember után bármi lehet
Kiemelném a Steam integrálást. Sokan szidják a Steam matchmakinget, de egy gamespy(igen, kisbetûvel) után igazi megváltás lehet.
sziasztok van egy nagy problémám: az alap men of war-ban a negyedik pálya (út tunéziába vagy valami hasonló címmel) ugye átmegyek felderíteni a folyón , elfoglalom a települést, felrobbantom a rádiós kocsit, és felszedem az aknákat, de mindig azt írja a feladatok közt, h szedjem fel az aknákat, és az Istennek sem akar elindulni a konvoj a túlpartról. kérdésem: mit csináljak az aknákkal és mikor? elõre is köszi, már napok óta szenvedek vele. nem azt utálom mikor a gép vagy valaki megver, hanem mikor valami logikai bukfenc miatt nemtom továbbvinni a pályát ezer köszi
Nos "motorcsere" az nem lesz, szinte biztos hogy a Call to Arms GEM alapú motorját használják. Azaz van ugye a 2006 körüli GEM2 motor, na abba már kicsit belepiszkáltak a 2011-es Assault Squadhoz(minden más MoW játék a sim GEM2-t használja elvileg), és kifejezetten jobban belepiszkálnak a Call to Armshoz. Ennek vagy a kész, vagy a félkész(mert a jó ég tudja mikor jelenik a CtA meg, mennyit bütykölnek rajta egy esetleges Kickstarter után még) változatát használja majd ez a MoWAS utód.
Várhatóan nem lesz világrengetõ újdonság, a CtA mellett amúgy szükségbõl saját "kickstarter alternatívájukként" dobják piacra a MoWAS frissített változatát. Azaz hogy addig is legyen mibõl bevétel, mert a MoWAS már 2012-re 2,5 dolláros(Amazon sale) budget cucc lett, abból már nem élnének meg. Ettõl még lehet jó dolog, volt valami susmus hogy külsõsöket is bevonnak(pl már az ISU122 és egyebek is külsõs modell volt a játékban) simán megtakarítás lenne nekik az is, hogy esetleg a MoW-MoWAS moddolókat is beveszik az egységek/térképek készítésére, mondjuk ahelyett hogy havi fejenként 4-6000 euróért felvesznek saját embert.
De végül mi is kell a jónépnek? Egy motor, és így UI, és grafika frissítés lesz, új egységek és térképek biztos lesznek(az elsõ képen a Panzer III N 75 mm-es löveggel, és az ott látható õszi térkép meg a mostani téli térkép biztos új), a Call to Armshoz már hónapokkal ezelõtt bejelentették a Gamespy kukázását, így várhatóan már ez is Steamworks hálókezelést kap, talán Steam Workshop mod és térkép kezeléssel együtt. Replay vagy lesz vagy nem.
Akár csillám akár nem! Már ideje új grafikába "motorba" tenni a játékot! :D
Kb egy hét múlva jön a csillámnáczik bejelentése:
Hát nem igazán találom, de mindegy is. Közben megoldottam a problémát, és tegnap vígan elszórakoztam a Realism moddal, teljesen elnyerte e tetszésemet, alig tudtam leszállni róla.Ma délelõtt szintúgy.Aztán jött egy áramszünet, és mikor legközelebb beléptem a játékba, és a Load game-re mentem egyszerûen kidobott valami hibaüzenettel. ( Errõl fotót nem tudok feltölteni, mivel nem vagyok prémium.Esetleg ha valaki segíteni szeretne mailben küldök neki.) Küldetést újrakezdeni, kiválasztani enged, de amikor menteni akarok, ugyanezt csinálja.Már többször újratelepítettem a játékot, de így sem jó, és kezdek bepipulni.Valaki ha tud kérem segítsen.Üdv!
Köszönöm, már megtaláltam. Annyira jó ez a mod, hogy nagyon kellemes szórakozást biztosít.
Megnyitod a klienst a gépeden, majd a fõablakban játékok menüpont, és termékkulcs aktiválása ablakba jól beütöd a Gamespy multi kódját.
setchoo: Te is megpróbálkozhatsz a German Soldiers moddal hátha. De valamikor még a nyáron érkezik a Totaler Krieg MoW-hoz(meg valamikor MoWAS-hoz), ami épp a teljes valószerûségre helyezi a hangsúlyt.
Hello!Lekaptam a steamet, és csináltam accountot, de itt elakadtam.Hogy kell aktiválni ezt a Gamespy kódot?
Nekem nagyon hiányzik ez a drag scroll vagy minek nevezik, mikor a görgõ gombbal megfogod a képernyõt és úgy mozgatod. Sokkal pontosabb, közvetlenebb és gyorsabb, mint mikor a képernyõ szélére tologatod a kurzort. Remélem ezt át lehet állítani, illetve van ilyen drag lehetõség, ami felett talán elsiklottam, mert anélkül nekem játszhatatlan sajnos. Pedig, így elsõ ránézésre is, pofás játéknak tûnik.
Egyébként én nem vettem észre, hogy a coh2-ben az egységek seggében lenne a kamera. Oké, lehetne messzebb is, tény, de engem nem zavar.
Sziasztok! Szeretnék egy kis portalanítást a MoW játékkal kapcsolatban. A napokban ismét kedvet kaptam egy jó kis II.vh-s stratégiához. A téma éppen aktuális a CoH2 megjelenése miatt. Havernál ki is próbáltam, mivel elõrendelte. Elég nagy csalódás volt látni, hogy még egy normális vaskeresztet sem birtak berakni a játékba. Nem is folytatom, mert realista szemmel nézve sokmindenen elhasalt a játék. Szóval egy pár tipp kellene, hogy milyen modokat éremes felraknom a MoW:AS-hez a ralisztikus hatás érdekében? A magyar egységeket már néztem is. Szuperek a modellek! /közvetlen letöltési link nincs? mert most reggelni, majd ráírni a készítõre, mire válaszol, hogy töltheted.../
Nézd én nem akarlak meggyõzni, hogy játssz vele, ha nem esik kézre akkor is. Nem tetszik, akkor ott vár a CoH, talán lesz hozzá valami realism mod a végén.
Csak furcsa, hogy pont egy olyan részébe akadtál bele, ami általában fel sem tûnik az embereknek. Pl nekem konkrétan a COH-ban fáj, hogy nem tudok középsõ egérgombbal úgy szétnézni a kamerával, mint a MoW játékokban, Alt használatával néha még a zoom is eltolódik a jó ég tudja hogyan. mod: Beugrott hogy nem a kameraforgatás állítja el, hanem a Backspace billentyû, mert úgy lényegesen gyorsabb visszaállni az alapnézetre. Csakhogy CoH2-ben az alapnézet úgy ráközelít az egységek seggére, hogy nem látni a pályából semmit.
Persze lehet én már megszoktam hogy alkalmazkodnom kell a játékokhoz, mert máshogy van a Dawn of War-ban, meg a második részében, máshogy a Theatre of War-ban, máshogy a RUSE és Wargame játékokban, más a Graviteam Tactics irányítása, de még az Assault Squad és a többi MoW játék is eltér billentyû és egérügyileg.
Ezt a kis problémámat úgy kell elképzelni, mint mikor 15 éve motorozol, tudod, hogy a jobb oldali fékkar az elsõ fék, aztán átülsz egy új motorra és azon bal oldalon van. A motor attól még lehet, hogy kurva jó, de te képtelen vagy használni, mert nem ehhez szoktál és nagyon hozzá se akarsz szokni, mert minden más motoron jobb oldalon van az elsõ fék. Érti? :)
Nézd, ha ezek "felidegelnek", akkor komolyan ne nézz meg "komolyabb" wargamékat, mert muszájkabátban fognak elvinni nyaralni. Lexnám magam helybõl, ha Graviteam Tacticsban ilyen egyszerû kamera lenne ilyen slick UI-val. Komolyan, tengernyi hiányosságot és hibát felróttak már szegény MoW sorozatnak, de pont a kamera lenne a legnagyobb? omg
Egyébként sajnálhatod is, mert CoH2 topikban pont az árkádosságot róttad fel, komolyabb játékban meg az könnyû kezelhetõség hiányát. Választanod neked kell.
Kipróbáltam, pofás játék volna ez, meg is tudnám szeretni, ha nem ilyen idióta irányítása lenne. Pl nincs mouse drag nézelõdés, térképre jobb klikkelni kell, hogy arra a helyre ugorjon a kép, holott minden más stratégiában bal klikk. Ez a két dolog már úgy felidegelt, hogy nem is tudtam a játékra figyelni. Hát sajnálom....
Nagyon köszönöm az infokat, nagyon sokat nem ismertem közülük :)Hát sajnos a steamet sosem használtam, és csak nagyjából tudom, hogy mi is az :D De akkor feldobom, aztán talán sikerül megoldani a problémát.Jelentkezem, ha van fejlemény.Üdv!