Így van, nélküle nem teljes a trilógia. Bár ha tényleg meg kell halljon, akkor a legelején haljon meg, ne a végén. Mert az már ciki lenne ha egy új hõs lenen a 3-ba. Bár kitudja, lehet Shepard felcsinált valakit. Lesz Shepard jr :D
Szerintem sem fog meghalni... elvégre õ a nagy nagy fõszereplõ... szerintem... csak valami csavar az egész.
Ja, Shepard meghal és egy ekkora spoilert rögtön ellõnek az elsõ teaser-ben. Hát hogyne.
"milyen viszonyban állnak a mesterséges intelligenciával rendelkezõ teremtmények az organikus lényekkel"
Utaljak egymast mint a sz.rt es ott irtjak egymast ahol erik :) Engem inkabb a technikai ujdonsagok erdekelnek, a sztori - ha jo is lesz - valoszinuleg ismeros lesz valahonnan :)
Na most már mindenre választ kaptam, amit a 71-e skommentemben rebeskedtem :))
A folytatásban a történet már sokkal komorabb hangulatú lesz, a fõhõsünkkel pedig olyan nehézsúlyú témákkal szembesülünk, mint például, hogy milyen viszonyban állnak a mesterséges intelligenciával rendelkezõ teremtmények az organikus lényekkel, vagy hogy mit jelent valójában élõnek lenni, de a szerelem és a moralitás is elõkerül, valamint a döntéseinknek ismét nagy következményei lesznek, akár olyanok is, amik a harmadik részre is kihatnak. Erre a szisztémára kitûnõ példa, hogy a második részt kezdhetjük az elsõ részben használt karakterünkkel, így megtartva a felszerelésünket és a pénzünket, ám így egy eltérõ történetet kapunk, a „tiszta lappal” való kezdéshez képest. A készítõk elmondása szerint gyakorlatilag kétszer készítik el a folytatást, hiszen minden döntésünknek elkészítik az alternatív végkimenetelét is, így garantálva azt, hogy a második vagy akár a harmadik végigjátszásra is lássunk valami egyedit, esetleg szokatlant. A Mass Effect 2 csak valamikor 2010-ben fog megjelenni, PC-re és Xbox 360-ra, így még rengeteget kell várnunk, de ha ez idõ alatt megjelenik egy-két DLC, hamar elszáll ez az esztendõ.
PGO
Lehetséges, hogy mégis meghadják az alaptanács tagjait. Így pl. ha Anderson kapitányt javasoltad a szenátsuba, akkor õt lehet majd ott viszont látni, azobnan ha a nagykövetet, akkor õt.
A másik befjezés nem az, amikor a négerre hagyjuk a döntést? Tehát nem szólunk bele a végkifejletbe. Közömbösek maradunk. én ilyen válasz lehetõségre is emlékszek.
ooo... ket befejezesrol tudok (megmentjuk e a vegyes szenatust, vagy hagyjuk veszni oket es lesz emberi vezetes). Ha csak ezt a kettot nezem, siman folytathato egy kozos szallal: mondjuk kiirjak hogy "5 evvel kesobb" es ugy kezdodik az intro, hogy "eppen valasztas volt, es az XXX faj YYY nevu kepviseloje nyerte meg". Meg csak utalni se kell arra hogy milyen volt az elozo szenatus :)
Szoval sztem siman lehet ugy gorgetni a tortenetet, hogy kb semmi jelentosege ne legyen ennek a szenatusos dontesnek.
Hm, bár igazad lenne, de én ezt nem tudom elképzelni,...hogy a technologiával ilyet lehet e csinálni. és tételezzük fel, aki nem tölti be régi karakterét a második részbe, akkor hogyan lesz tovább? alapértelmezett történet szál alapján? :D (tehát se nem rossz, se nem jó választások történetsíkján)
Me elvileg (asszem) 3 féle befejezése van az elsõ résznek. na már ha én mondjuk a 2. befejezést használom (szenátus bukása), akkor én eleve azt a történetet folytatnám? KÖTVE hiszem, h nem!
Ebben igazadvan ha Reapereket kell ölni tényleg hülyén nézneki.
hat speciel nekem kozombos hogy atvihetem a karaktert vagy nem: tokmindegy hogy 10es sebzesu pisztollyal kell lonom a 100HPs monstereket, vagy 300-as sebzesuvel a 3000HPsakat :) Gondolom ha eros karival kezdesz akkor az ellenfelek is erosebbek lesznek, tehat sok jelentosege nincsen.
Tortenet: ugye az elozo ugy vegzodott, hogy nyitvahagytak a dolgor, azaz Shepherd azt mondta, o nem politizal, megy vadaszni a bioirtokra :) Tehat elvben folytathato a tortenet. De inkabb jo lenne valami mas tema, ezt kb kiveseztek, es eleg hulyen nezne ki ha halomba irthatnank a Reapereket, amikor egynek az elpusztitasa is a galaxis flottajanak a jelentos reszebe kerult. Ha meg kitalaljak azt, ami anno a fuggetlenseg napjaban volt... na az meg nagyon szar fordulat :)
de az tényleg jó lenne ha átvihetném a karakterem.
Szerintetek folytatják a történetett?
Talán már nem is kell olyat sokat várnunk a Mass Effect folytatására, már ha az Electronic Arts késõbb nem gondolja meg magát. Egyelõre azonban szó sincs ilyesmirõl, sõt: az EA fejese, John Riccitiello bejelentette, hogy a Mass Effect 2 bizony multiplatform fejlesztés, így a PC-s verziót sem hanyagolják el, azaz várhatóan nem egy évvel az Xbox 360-as verzió után jelenik meg személyi számítógépekre az akció-RPG. A megjelenési dátum ugyanakkor még nem hivatalos, ám az eddigi - belsõs - információk szerint 2010 elsõ negyedévében járhatunk a végére a galaktikus összeesküvés új történéseinek - ez pedig konkrétan január 1-je, és március 31-e közé esik.
forrás: pcdome
igen ez engem is zavart, meg az hogy olyan igazán népes bolygó a Citadelen kívül abszolút nem volt.. Annak nagyon jó KOTOR-os hangulata volt, de a többin inkább az akció volt hangsúlyban, mintsem a nyomozgatás meg a kommunikáció..
En remelem a mellekkuldeteseken meg bolygokon csiszolnak egy kicsit. Epp most tolom - eloszor - a Mass Effectet, sok dolog szimpatikus benne, de a bolygolatogatasra nagyon rauntam mar. Tudom nem kotelezo, de az elejen erdekelt meg azt hittem kicsit valtozatos lesz - de miutan a 10. bolygon is ugyanazt a kliset talalom (tan meg a banyak meg epuletek alaprajza is azonos, de legalabbis kisertetiesen hasonlo), epp tegnap este dontottem ugy, mostmar nem mellekkuldetesezek, megyek azt tolom a foszalt.
"Az eseményekrõl nem szeretnék semmit se elõre lelõni,azonban jó tanács mindenkinek,hogy az elsõ rész mentéseit érdemes megtartani ugyanis ezek fontosak lehetnek majd a folytatásban"
Forrás: GK
Felröppent egy érdekes hír, miszerint a Bioware az idei Game Developer Conference rendezvényen fogja bejelenteni a Mass Effect második részét. Még 2007-ben jelent meg a Mass Effect, s hatalmas sikereket ért el Xbox 360-on. A szerepjátékok kedvelõi mind meg voltak elégedve a Bioware által készített játékkal, amelynek már oly sokan várják a folytatását. Ha hihetünk a híreknek, akkor az idei GDF-en fogjuk megtudni, milyen is lesz a második rész, miket fog újítani a fejlesztõcsapat, s mire számíthatunk mi, játékosok. Reméljük, hogy az információk mellé néhány képet, esetleg videót is mellékelnek majd, hogy teljes legyen az örömünk.
Nem vitás, a Mass Effect sikeres volt, konzolon és PC-n is egyaránt, ebbõl pedig egyenesen következik, hogy lesz folytatása is a játéknak, hiszen az EA-t nem úgy ismerjük, hogy csak úgy parlagon hagyna egy ilyen potenciális fejõstehenet. Korábban is voltak már pletykák a folytatással kapcsolatban, de ez mind közül ez a legnagyobb terjedelmû. Egyetlen szépséghibája az egésznek, hogy a forrásként egy már törölt GameSpot cikk van jelölve, amit lehet, hogy ezért tüntettek el, mert égbekiáltó sületlenségeket tartalmazott, vagy -- és szerintem ez a valószínûbb -- mert a kiadó vagy fejlesztõ kérte így és ha kérik, mi is levesszük!
A Mass Effect 2-t csakúgy, mint az elsõ rész, most is a Bioware csapata fejleszti némi segédlettel az EA és a Microsoft Games Studiostól. A játék 2009 novemberében fog megjelenni Xbox360-ra, majd valamikor 2010-ben PC-re is -- de én a számítógépes megjelenést májusra, április környékére saccolnám, hiszen, ha minden igaz, hat hónapig konzolexkluzív lesz a cím.
A fejlesztõcsapat már 2007 júliusa óta dolgozik a folytatáson, az Unreal Engine 3 egy módosított verziójával. A projekten dolgozó fiúk és lányok rengeteg dolgoznak a textúrák élesebbé varázslásán, és a karaktermodellek animációján, mindamellett, hogy a vízfelületek élethû szimulációjára is jut idejük. Az ígéretek szerint a játék a szebb lesz, mint a Gears of War 2.
A történet a Mass Effect PC-s verziójának utolsó fejezete után két hónappal játszódik, de mást sajnos nem tudunk, viszont azt igen, hogy lesz lehetõség, hogy az elõzõ részben használt karakterünkkel folytassuk a történetet, és most már akár 120-as szintre is felfejleszthetjük õt. Ha viszont új profilt szeretnénk csinálni, az sem lesz gond, hiszen két új karakterosztállyal bõvül a repertoár, és valószínûleg más módon is személyre szabhatjuk a fõhõsünket. A csapatunk ezentúl maximálisan öt fõs lehet, és hogy ezt a megnövekedett létszámot maximálisan ki tudjuk használni, egy öt fõs kooperatív mód is érkezik a folytatáshoz.
Az állítólagos GameSpot beszámolóból fény derült az egyik küldetésre is. A második misszió keretében a Virmire (Vermár) bolygón hozott döntésünk függvényében megmenthetjük egy halottnak hitt társunkat (aki a Mass Effectben halt meg), és magyarázatot kapunk arra, hogy miként élte túl a halálosnak vélt robbanást.
Érdekesség, hogy a történet során lesznek gigászi fõellenég harcok is, amik kicsit megszínesítik a játékot, valamint az egyszerû csaták is monumentálisnak ígérkeznek.
Ha lehet hinni a pletykának, akkor úgy tûnik, hogy a fejlesztés során a „mindenbõl többet és nagyobbat” jelmondat csengett a programozók fülében, hiszen nyolcszor több bolygót látogathatunk meg, és mindegyik planéta nagyobb is lett az elõzõ részhez képest, amiken most már kis bázisokat és bányákat is létesíthetünk, már ha a légkör ezt megengedi. A játék vezetõ tervezõje, Preston Watamaniuk szerint a bázisokra komoly veszélyt jelenthetnek a természeti viszonyok, például egy vulkanikus kitörés könnyedén a földdel teheti egyenlõvé az otthonunkat, de a pusztítás mellett valami szépet is láthatunk a változatos színekben pompázó hóviharoknak köszönhetõen.
A bányászatról csupán annyit tudunk, hogy ezeket a nyersanyaglelõhelyek mellett telepíthetjük, és a bevétel egy részét a Földnek kell átadnunk, viszont dönthetünk úgy is, hogy illegalitásba vonulunk, és a teljes bevételt megtartjuk magunknak.
Az elõzõ rész rajongó valószínûleg tárt karokkal fogadják azt a lehetõséget, hogy az új részben Eden Prime (Éden Egyes) is felfedezhetõ lesz, sõt még otthont is alapíthatunk ott, ezen felül a Citadel (Citadella) is nagyobb lesz, és mikor odalátogatunk, a csapatunk is velünk tart.
A bolygók felfedezéséhez továbbra is a megbízható „ûrterepjárónkat” fogjuk használni, ami most már négy fõ szállítására képes, és különbözõ extrákkal fejleszthetõ is.
A játékosok fegyvereinek száma jócskán bõvült, az egyik új stukkerre jó példa a The Scilary. Ez a fegyver leginkább egy rakétavetõre hasonlít, azonban a mûködése abban különbözik itt, a Földön ismert társától, hogy a talajra kell célozni, majd a levegõbe fellõni a lövedéket, hogy aztán esõ módjára hulljanak a célterületre a repeszek. Emellett lesz lehetõségünk késekkel is hadonászni, amit a többi fegyverhez hasonlóan szintén fejleszthetünk. A kés különleges képessége, hogy ha eldobjuk, visszatalál hozzánk, azonban van gyenge pontja is, például tûz hatására megolvadhat.
Komolyan oda kell majd figyelnünk a karakterünk páncéljára, hiszen különbözõképpen sérül annak függvényében, hogy milyen típusú töltény találta el, és a természeti viszonyok is kárt tehetnek benne (nagy hidegben képes megfagyni), ezért célszerû mindig idõt fordítani arra, hogy kijavítsuk az esetleges hibákat. Természetesen ezt is fejleszthetjük, és egyedivé is varázsolhatjuk, például matricákkal.
Az elõzõ részbõl ugyan kimarad a multiplayer lehetõsége, de az új részben már helyet kap ez is. A Survival (Túlélés) nevû játékmódban a játékosoknak az ellenfelek végtelen rohamait kell túlélnie. A gyõztest az alapján hirdetik ki, hogy mennyi ellenséget volt képes megölni egy játékos, és eközben mennyi ideig tudott életben maradni.
A hír végére pedig néhány kevésbé lényeges információ pontokba szedve:
* A játék fizikai rendszerét a Havok motor biztosítja * Összesen 3000(!) NPC-vel elegyedhetünk beszélgetésbe, azonban a nem játszható karakterek teljes számát még homály fedi * A Game Over bejátszást 1.78 percesre csökkentették a rajongók kérésére * A játék fejlesztése várhatóan 28 hónapot vesz majd igénybe * A karakterünket bionikus karokkal is felvértezhetjük, amellett, hogy pisztolyokat, sörétes puskákat, és automata fegyvereket mind a két kezünkben hordozhatunk és üzemeltethetünk. * Ha esetleg vízben halnánk meg, akkor a holttestünk csak lassan süllyed a víz fenekére, ahogy a fegyvereink is, hála a részletes vízfelület modellezésnek
Forrás: pcguru
meg PS3 szerintem ha EA keze is benne van a dologban..
Nem igazán izgat, melyik a jobb. Ha nem vetted volna észre, nem ezen, hanem a bizonyításod módján "akadtam ki". Belinkelted a 2 képet, egy -Na ugye! felkiáltással, mikor a 2 képnek köze nincsen egymáshoz. Mint írtam, a különbség nem izgat, még az is lehet, igazad van. De ennek a 2 képnek az összevetése kiverte a biztosítékot. Ha továbbra sem érted, hogy mit mondok, nem gond. Tõled megszoktam, hogy ha kényelmetlen neked a dolog, akkor félrebeszélsz. De szerintem ne offoljunk tovább. peace!
Sztem sokan (köztük én is) azért kezdenek saját karaktert, mert szeretnek kicsit kreatívak lenni, és szeretnék EGYEDIVÉ tenni a karakterüket. Lehet, hogy nem egészen olyan kidolgozottságú, mint az alap shepard, de a sajátjuk.
Miért vagy a plafonon? én csak a pécés mass effect topikoban láttam ilyen olyan karaktereket, képeket, amik rosszabb minõségüek mint shepörd... kérlek mutass olyat ami nagyon szép, hiszen ezekszerint neked a játék megvan pécére, van csodás karaktered, tudsz képet menteni és ha már ennyire felhúzott a téma akkor ennyi erõvel meg is mutathatod...
Ultramagas textúrákkal és 1024x768-as felbontáson... Btw a másik kép tuti, hogy még a boxos megjelenés elõttrõl való. És bizony az tényleg fel van turbózva, az igazi ennyire nem éles. -.-
Ha lehet ne offoljunk már. Ti az elsõ rész felbontásait beszélitek, kéretik átfáradni az elsõ részhez :DD remélem nem sértésnek fogtátok fel
Miért én? Te hasonlítgatsz! Ha bizonyitani akarsz, azt vagy csináld jól, vagy ne csináld. Nem mondom, hogy nincs igazad, nem tudom. (Max gyanítom hogy nincs, hiszen észre sem vetted a karaktergenerálást, saját bevallásod szerint) De ha valamit állítasz, ne ennyire átlátszó módon támaszd alá. Így nagyon bûzlik. Csgj! Bocsi. Szerintem a felbontást néztem el. Milyen felbontáson. ill beálításon játszol? Képbõl itélve nem a maximumon... Míg a másik kép, nem elég hogy maximumon készült, de szerintem még retusálva is van.... Ilyennel alátámasztani egy érvelést....
Ebben tévedsz és anno Xen még tavaly karácsonyokor (Istenkém milyen régen volt) is saját magam által generált (nõi) karival toltam végig kétszer is. Nagyon érdekes volt látni, hogy egyik, vagy mésik oldaon mivé fejlõdik a mimikája/arckifejezése/nézése a karinak. Brutáljól megcsinálták szvsz.
Na EZ a csúsztatás... Te komolyan gondoltad ezt az összehasonlítást? Egy 1024x768-as, félresikerült karakterrõl készült, távoli, éles fényben elkapott képet hasonlítasz össze, egy 1280x760-as, közeli, lágy fényhatásokkal készült képpel? Ha valamit összehasonlítok, akkor vegyem már a fáradtságot, hogy azonos gépen, azonos felbontáson készült, azonos beállítású képeket hasonlitsak össze! Így, mégha igazad is van, max magad járatod le, nem az igazad bizonyítod. Már ne is haragudj.... Szezont a f@szommal....
Majd egyszer:D egyébként az elsõ rész topikjában linkeltem róla képet, de élõben, mozgás közbe ill beszéd közbe istenien nézz ki a bulám:D Nézz vissza kb 19-20 oldalnyit... van róla karakterfejlõdési kép.
te milyen nyomin kinézõ lowres csajról beszélsz ? olyan jól kidolgozott karaktergeneráló volt benne hogy észre se vetted játék közben hogy általad készítetted a karaktert.
Õk a karaktergenrátorról beszélnek mert valami nyomin kinézõ lowres csajjal is lehet játszani... mi madarak Shepördel azzal a karakterrel toltuk ki amit a fejlesztõk megálmodtak... ( amig a pécés topikba nem láttam a képeket nem is tudtam hogylehet benne karit kreálni... fél év és egy végigjátszás után meglepõ volt:D )
Konzolra éri meg fejleszteni és a 360 az elsõdleges fejlesztési platform sok esetben. A Mass Effect 360 frencsájz a kezdetek óta, és azon is fogyott a legjobban és a 2. rész is azon fog fogyni a legjobban. Amugymeg Microsoft Game Studios a kiadó szóval ezen nincs semmi meglepõ, vagy játszod konzolon vagy vársz.