Porsche jól irányítható? Ezt te nem gondolod komolyan Farnehéz az autó->kibaszottúl túlkormányzott. Kanyarba simán eldobnád a seggét,ha nem lennének tele menetstabilizáló elektronikával.
Hát, most az van, hogy még egy szutyok is jobban megy pl a vpoverrel mint a szar 95 össel.. Még ha jobb 1 ben ülök akkor is érezni, mutter meg elég jól vezet, ahhoz hogy õ is érezze..
egy 1969 Ford Mustang Fastback nincs egysúlyban egy porsche 911sel...összehasonlíthatatlan
Pl az én öreg Opelem et (Akkoriban luxuskategiás volt)nem helet összehasonlítani egy mai S osztályú Mercivel, hiába van benne minden mint egy Merciben természetes tolatóradar meg ilyen nemtudomhovatenniapénzem extrák nincsek benne.
Anno volt egy 1,3 Kadett D k 18 éves korába, rohadt le hátsó sárvádõív és utánfutóval(+ 500kg) dunántúl megjárva 7 liter fogysztott 100KM en egy Yaris nem bisztos hogy kibír ennyit...hozzátéve nem volt galvanzálva a kasznija az Opelnek
Most Apuéknak egy 2002 es 1,3 Suzuki Sedan jük van azzal is megtettük ezet az utat(nem passzióból) 7,5-8 liter között fogyasztott
Igy megvan mindhátom kategória amit felsoroltál....
Bocsi...
ja és még valami a technika Anno és most
a Már a 70 es évek elején voltak hengerenként 4 szelepes benzinbefecskedezõs motorok (lásd FIAT)
Akkor a mai autókban egy 70 es évebeli technika modernebb változat "morog" anno megállt a technikai fejtlõdés....a következõ lépcsõ a fejlõdésben a hibrid, üzemanyagcellás, és hidrogén hajtások lesznek, vannak.....
Mondjuk aki nem Mûszaki beállítotságú és ezzel nem elmarasztalni akarok senki, az sajnos ezeket nem érti...remélem nem sértettem meg senki ezzel...
Azt is kalkuláld már bele, hogy mennyivel drágábbak az általad felsorolt autók, mennyivel drágább a fenntartásuk, és mennyivel eszenk többet.. LS600, 7 es bmw simán megissza a 25-30 at...Ennyi.
jó tulajdonság, miért vesztené értelmét? pl: vegyünk egy kisautót pl: yaris. jó tulajdonsága a kis fogyasztás és a megbízhatóság. vegyünk egy sportkocsit pl: porsche. jó tulajdonsága, hogy gyors és jól irányítható vegyünk egy luxuskocsit pl: 7es bmw, lexus ls600 st. jó tulajdonsága, hogy nagy és kényelmes.
most nézzünk egy izomautót, ennek milyen jó tulajdonsága van?: hát izéé ott a filíng, meg beröffen a nagy motor. ja, szóval nincs.
Hát, most mondanám, hogy te jó hüly vagy:) Ki a franc vesz 20-30 milláért autót?: C(Max vipert, de az más, az oda is keni a kis m3 mast, meg m5 öst, meg a 6 ost...) Ha ezeket a kocsikat restaurálod meg van 10 millából, motor meg ami belemegy ha jól van áttételezve akkor megy 3 kilót is... Ennyi.. Nem kell ennyire ellenkezni... Ne csak az amcsi vasak sötét oldalát monnyad..
"Mert alapból érvényesül a nagyobb-jobb az autópályán" hát ha errõl van szó, akkor már inkább egy m5-ös vagy 6 os bmw, nem? és az legalább megy ahogy kell.
Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, igen, mentem annyival smartal, és nem volt félelmem, mert tudom, hogy az az egyik legbiztonságosabb otó... De a régi 1,3 mas szutyok az egy halálgép-.-" Ha akarnám eltudnám hajlÍteni az ajtó felsõÍvét ...
Nemesznek ezek annyit, mint amennyit mondják. Az összes autót úgy tesztelik, hogy szénéhajtják, és úgy mondják meg a fogyasztást, szal ha nem mindÍg piros sávba vezeted elmegy az 15 literrel is.
Hát, nemcsinálják azt veled mint egy suzukissal.. Mert alapból érvényesül a nagyobb-jobb az autópályán, és nemröhögnek ki mikor 180 al akasztassz egy szutyokkal horvátba.(Nekünk sikerült 185 öt menni, de az már a szétesés határa volt: DD+halálfélelem-.-")
áááááááááááááááááá!!!! Ne is monnd!!! Ez a kocsi nyáron 18k ért volt eladó e bay-en!!!!(behozatallal együtt 3500 000 ft...)Hülyének is megéri. Kiváló állapotban!!
Jah!!!! És azt se felejtsed el légyszÍves, hogy az 572 es HEMI hez lehet kapni injektort, amivel max 20 környékén van még annak a big blocknak a fogyasztása is, és iszonyat hangja,ereje,fÍlingje van.
Hmm.. Azért abba is gondolj bele, hogy mikor kijött a 70 es challenger a 427 os blokkal a világon nem sok 3000 dollár könyéki autóvolt ekkora erõvel(425 ló)...
Jah, és akkor légyszÍves ne szóld le ezeket a vasakat, mikor egy peugeot 407 vagy mi a fakkom a 2 littyós biturbós motorral 130 ló..Gigaszánalom: D PedÍg, egy amcsi v8 ból biturbóval kilehet hozni 1500-2000 lovat. És akkor ne is beszéljünk a top fuel ekrõl...NIncs olyan motor a v8 on kÍvûl ami ilyen teljesÍtméynre képes...8400 lóerõ: DD
Khm...a 30-40 éves motor 300-400 lovas. Egy mai teszem azt 572-es Chevrolet blokk 500+ lóerõ. Vagy több,vezérléstõl függõen. De akár ott van a mindenki számára ismert Shelby Super-Snake 750 lóerõvel vagy 760 most nem tudom pontosan.
De ezeknek a nagy motoroknak elõnye az amit alattam is leírtak,hogy kis fordulat számon nagy a nyomatékuk és nem kell ahhoz szétpörgetni,hogy menjen is. 130-nál pörög 1500-at kb:D
Ennyi erõvel trabantba is beülhetsz, annak is megvan a maga "fílingje" De amit leírtál abban egyetlen érv sincs a jenki izomautók jó tulajdonságai mellett, épp ellenkezõleg. csak 3-400 lóerõ 6 meg 7 ezres blokk mellett, ez inkább szánalom a szememben. "ésszépen lassan beröffen" miért jó az ha lassan?