Barátom, azthiszem te még nem ültél ilyenbe, vezettél ilyet stbstb. MIkor elforgÍtod a kulcsot, ésszépen lassan beröffen a vényóc, és érzed, hogy a már 30-40 éves motor 3-400 lóereje hogy remegteti a kasztnit akkor majd megérted :)
Hát ha hosszú utakra terveznek, akkor pláne gáz a nagy fogyasztás, hiszen 100 kilóméterenként kell tankoljon bele, és azért amerika nagy részén nincs minden sarkon benzinkút. evvel amúgy nem is lenne baj, de legalább jól menne, de pont ezaz, hogy nem.
Attol, hogy nem mentek ezek a járgányok 200-nál többel még lehettek erõsek ezek a motorok mint ahogy voltak is. Alacsony fordulatszámon pörögtek, nagy volt a nyomaték a nagy köbcenti miatt igy jóval strapabíróbbak, rezisztensebbek, kopásállóbbak voltak mint a magas fordúlatszámon pörgõ kis köbcentis motorok, ezért is müxik jópár mai napig is. Akkoriban (és bizonyos szempontbol mai napig azok) remekmûvek voltak, néhány modell mai napig presztizs autónak számít és fog is még jó ideig.
amerikába a hosszú utakra terveztek anno ha jóltudom... az ottani gazdasági és pénzügyi (fizetési)helyzetet figyelembe véve egyértelmü h olyan nekik az autó(Ford Mustang) mint nekünk a Suzuki, vagy az Opel...(népautóra értve)
Sosem értettem miért olyan jók ezek a nagy dögök? Bazi nagy motor, óriás fogyasztás, motor méretéhez képest semmi lóerõ+ a legtöbb nem megy 200-nál többet. szerintem egy kész mérnöki csõd mindegyik.