Azért hoztam létre a topikot,mert sokakat érdekel a téma,de igazából,ezt a témát,nem lehet se a kamionok,se a teherautók fórumában kitárgyalni. Hát most itt a lehetõség mindenki számára! Várom a képeket,tapasztalatokat,véleményeket!
kb. 2 évig jártam zsukkal! A végére nagyon megszerettem.
A maga korában a zsuk nem volt rossz gyártmány szerintem. Kicsit érdekes dizájn,de megfelelõ karbantartással,jól használható szerintem.
Nem hagyott cserben sosem. Elõre tudtuk mi lehet a baja, mindig volt a kocsiban indítómotor, ha nem indult csere és már ment is. Bár egyszer törlés közben elrepült az egyik ablaktörlõ! :-)
szerintem ez a világ legjobb kisteherje amióta az eszemet tudom ezzel járnak a kommandósok a régi piszkos herri idején is a 70-es években és még most is a XXl. században a betmen dárknájtban is hogy mi a titka (valszeg a jó helykihasználtság)
na mi van feladtam a magaslabdát ? ez annyira unicum autó hogy simán lehetne banner szereplõ
már láttam de ha mondjuk nem 1500kiló cement lenne hátul vagy valami hasonló :D akkor talán szebb eredmény lenne... meg amúgy is ha ütközöl akkor fékezel és nem mozdulatlan mint a fal (mármint aminek nekimész)
Minden buldogfülkés kisteherautó életveszélyes még üresen is,nem véletlen hogy mostanában már csak a távol-keleten gyártanak ilyent,ahol a helykihasználtság mindennél fontosabb. A toyota hiace pl. 1996-ben volt utoljára ilyen.
A farmotoros vw meg pláne szar,mert végig tolja a motor súlya. /25 évesen meg már csak úgyis vasoxid/
Valahogy úgy vagyok a kettõvel hogyha Dobozossal/Platóssal/Ponyvással vagy autómentõvel vagy ilyennel kéne járnom akkor az Iveco, de ha furgon vagy busz akkor a Crafter
Nekem csak az nem teszik hogy nagyon drágák. Amúgy szerintem nagyon szépek lettek, a 6 hengeres 2.5literes 163 lovas motor szerintem nagyon jó ráadásul nagyin csendes is.Kényelmi funkciók úgy szint nagyon jók csak vásárlásnál gyõzd fizetni amit választottál:) Ami a legjobban elnyerte a tetszésem belülrõl az az Olajhidraulikus vezetõülés az nem rossz! 5/5-ös jármû véleményem szerint. Csak az ára arra vezethetõ vissza hogy a Sprinterrel testvérek, ez dob sokat felfele az árán. Felsõ Crafter alsó Sprinter.
Én jártam L300-al,és mondhatom,hogy az öngyilkosok autója!Frontális ütközésnél amig a lábad enged az a gyürödési zóna,ugyanis a lábtér elött nincs semmi ami védelmet nyújtana.
Ugy gondolom,hogy alkalmazottaknak is lehet venni jó autókat,csak a körmükre kell nézni,hogy mennyire tartják karban az autót.Egy soförnek nem csak az a dolga,hogy vezessen,hanem figyeljen is az autójára.Természetesen a cégnek se szabad elsporolni a szükséges karbantartási költségeket.
Én is ugy látom,hogy inkább arra kellett volna törekedni,hogy az elsõ túlnyúlás minnél kevesebb legyen,és a Crafteron kivül minden gyár szinte erre is törekszik.
Igen de nem csak az ápolásáról van szó. Persze arról is de ha megnézel sok céges autót szét van hajtva. A sofõr leszarja hogy mi van a kocsival nem az övé. Nyomja neki mint a hülyegyerek, és ez fõleg a fiatalabb sofõrökre igaz de az öregebb korosztálynál is jelen van. Bár ritkább.
Én is igy állok hozzá! Pedig nem vagyok nagyon idõs.. Bármi gondja van megpróbálom megjvaítani, (igaz egy csomó cuccom saját benne pl: radió, hangszorok stb) Vigyázok rá.. Kicsit ugy használom mintha a sajátom lenne. De szerencsére a cégünk engedi is magán célra a használatát.. GPS-el igaz meg vagyunk figyelve, tehát mucsa röcsögére azért nem mehetek vele, de városon belûl mindig és elõzetes megbeszélés után akár hova is elmehetek vele..
Szóval én ugy gondolm, hogy mivel én töltök benne, napi 8 órát munkával, annak tipp toppnak kell lennie. Tisztának, és jónak!!
amig a cég nem kéri számon a soförjét,hogy hogyan kezeli az autóját,addig nem is fog figyelni rá.De amikor levonnak a fizetésébõl,ez miatt,tuti meggondolja,hogy széthajtja e!Az megint más amikor a fönök mondja,hogy nem számit az autó csak menjen minnél többet,és általában jócskán tulterhelve.Ki mennyire idõre vesz autót.
Ahol faterom dolgozik ( Sprinter csomag és logisztika) oda jár sopronból egy Renault Master, egy éjszaka megy 900kilómétert a kocsi, 1 éves autó és már szana szét van. Bár elismerem hogy ilyen körülmények között mint nekik nehéz odafigyelni a kocsira. Van mikor pestrõl hajnali 3kor indulhatunk el és neki ottvan hogy 400km mire sopronba ér mert még tennie kell egy kitérõt. És sietni kell mert reggel kezdõdik a csomag kihordása így nem könnyû hogy mellette sietni is kell állandóan. Ráadásul annak a veszélye is fent áll hogy a srác alig alszik 4-5 órát.
Hát igen,de nem mindegy hogy 5 év,vagy mondjuk 2 év után konyec neki.Attól is függ ki mit fuvaroz!Ha folyamat tulterhelve megy,ami valoszinû,mert ezeknél a járgányoknál nem nehéz túllépni.
Gondolom. Boxerokat annyira nem ismerem. Ducatot igen, de mondok én hülyeséget. Mind a 3 szinte ugyan az csak más motor van bennük. Bár a ducatoba 163lovas kivitelbe 3ezres iveco motor van.
Amikor ezt a partnert kaptam, nem ez volt a dolgom mint most. A Kávégépekhez jártam (ráadásul cucc nélkül) ellenörizni stb..
Országos volt az ügy.. Ilyen köröket nyomtam le: Dunaújváros, Pécs, Kaposvár, Tab, Balatonfüred, Velence Budapest.. És ehhez hasonlókat. Napi 500-600km..
És az a kép, amit a 21 esbe látsz akkor készült:D
Szóval értem, de nem értem:D Akkor is lehet és van idõ velük foglalakozni!