Egyet tudok érteni. Az irányításon sokat dob egyébként, ha valamelyik egér gombra teszed a célkövetést (caps lock helyett). Több fegyvernek szerintem akkor van értelme, ha használni is kell õket rendszeresen, vagy ha többféle stílusban lehet velük harcolni (de éppúgy eredményesen) és te döntöd el, neked melyik fekszik.
Na, sikerült végigvinni. 14 óra játékidõ, 86%-os végigjátszás. Jó kis játék volt. Ami tetszett: -darkos hangulat -elborult dizájn -jó látványvilág -kellõen hosszú játékmenet -nem túl fordulatos, de jó történet, akár még valós is lehetne Ami nem tetszett: -túl konzolos az irányítás (kamerakezelés, caps lock-os célzás stb), bár szokható -rosszul elhelyezett chekpointok, de szerencsére csak a játék elsõ harmadára jellemzõ -amikor a gombákon kell ugrálni nem mindig reagál jól az ugrás gombra -hamar egyhangúvá válik -ismétlõdõ puzzle-ök -kevés fegyver Ami lehetett volna jobb: -a valóságban játszódó részek túl rövidek voltak és értelmetlenek, csak el kellett menni A pontból B-be, ennyi erõvel sima átvezetõvel is meg lehetett volna õket csinálni -lehettek volna változatosabb ellenfelek -hiányoztak a bossfightok, egyedül csak az utolsó pályán van fõellen
A hibái ellenére jó játék. Jobb mint az elsõ rész, bár egy kicsit üresebb is. Nem ez lesz az év játéka, de nagyon jól össze lett rakva, egy igazi retro játék, rég nem találkoztam ilyennel és szerintem egy darabig nem is fogok. Az elején még csak 7 pontot adtam volna neki, de így a végére simán megérdemel 8/10-et.
Szerintem az egész vita OFF téma, és nem is értem minek. Mindenki azzal szolgál fel teát amivel akar. Ez az õ dolga, magánügye. Senki sem hülye, elmebeteg stb, emiatt. Régebben volt a tévébe az a csóka, aki az egész lakását Star Trek ûrhajónak rendezte be. Az ajtók, ágy, a fal minden. Õ maga meg Star Trek egyenruhában mászkerált otthon. Na az már határ eset, de ez is az õ dolga. Nem túl szép dolog mást megszólni a szokásaiért vagy amiatt, ami neki tetszik. Gondolom nem a kongresszusi értekezletre visz be benne teát. Én pl viccesenk találnám, ha vendésgségben ilyenbe kapnék teát, mert poén.
Senkivel nem szoktam kötekedni, sem beszólni. Viszont te igen. Ne haragudj, de nem tudok mit mondani arra, ha valaki egy méregdrága játék replikával akar teát felszolgálni a vendégeknek, csak azt, hogy mentálisan zavart. Nem, ez nem menõ, hanem ciki. Arra, hogy a szüleimet szidja, inkább nem is mondok semmit. Jó fej csaj lehet a két diplomájával és a férjecskéjével... mellesleg, attól nem lesz csajod, mert megjátszod a szõke herceget a fehér lovon. Várj, lehet PnéKyra erre bukik! ;) Mind1, részemrõl ennyi.
Nem, nehezebb szinteken sincs többféle ellenség, bár elõször én is azt hittem. A többi hiányzó karakter a játékban lévõ egyéb szereplõk, pl. a macska, a fehér nyúl, valamint emberek és csodaország lényei. Akkor tudod õket feloldani ha egy adott fejezetben összegyûjtesz minden gyûjtögetni valót, a malacorrokat, az emlékeket és a palackokat.
Tegnap este kiporgettem easyn, es ahogy nezelodtem meg az extrakban 2 kerdes merult fel bennem: az egyik h. charactereknel csak 19/74 et oldott fel, ez h. lehetseges? nehezebb szinten tobbfele ellenseg lenne? A masik pedig h. gyujtogetni kellett a bottleket is, azok mire jok?
te retek purgyé takarodj már ki innen, attól hogy 10 éve az SG-n tespedsz még nincs jogod mindenkinek beszólni, meg kötekedni mindenkivel.
ez a fórum egy játékról szól, nem a te primitív kis köpködésedrõl.
ejnye, egy külföldi fórumon azt találtam, hogy a bónusz ruhák és fegyverek megvannak a sima kiadásban is, a következõt kell tenni:
"Go to My Documents\My Games\Alice Madness Returns\AliceGame\Config\
Open AliceEngine.ini
At bottom under [AliceGame.AliceGameEngine], change GIsSpecialPCEdition=FALSE to TRUE"
azért elõzetesen egy biztonsági másolatot érdemes készíteni a fájlról. én ugyan még nem próbáltam ki, de visszajelzések alapján mûködik a dolog.
Amúgy azt olvastam, hogy már az eredeti könyv, amit Lewis Carroll írt, tele volt ilyesfajta kifigurázásokkal. Persze ezt csak azok értették (vagyis leginkább azok) akik abban a korban éltek, ma pedig már csak azok látják ezt a rejtett iróniát a könyvben, akik nagyon jártasak a történelemnek azon szakaszában.
Emiatt nekem nem is furcsa, hogy a játékba is belekerültek ezek az utalások.
A good worker is a live worker. Paid to live and work. A bad worker is a dead worker. And vice-versa. Don't be a bad worker. The bad worker is slave and dead.
Pay day for good workers has been postponed, indefinitely Pay day for bad workers is cancelled!
Ez utalás az ipari forradalommal beinduló nagyüzemek munkásainak kiszolgáltatott és sanyarú sorsára, persze kissé végletes sarkítással. A történet valós szála ugyebár az 1800-as évek közepén játszódik Angliában, csodaországban pedig egy gyárkomplexumban hallható.
A tragikomikus az, hogy a helyzet nálunk még ma is eléggé hasonló.
Hmmm, igen, tényleg volt benne egy ilyen mondat is. :)
Én ezért is használok még mindig XP-t, a Vista szerintem egy kalap sz*r, a Win7-et dicsérték de egyenlõre nem nagyon érdekel. Idõvel viszont lesznek olyan játékok amik már nem fognak elindulni az XP-n csak az újabb windows verziókon és akkor kénytelen leszek váltani. Már most is itt van a DirectX10 ami XP-n nem használható. Ja egy kérdés van akinél nem akad ha maxon van a PhysX, egész jó a gépem és van rajta PhysX is, de csak a legalacsonyabb szinten tudom élvezhetõen játszani vele.
Ok. Köszi. Sejtettem, hogy valami nem kompatibilis...
Akkor ez a gond. Sok régi játék nem fut olyan XP-nél újabb op rendszereken mint a Vista vagy a Win7
Enyém : win XP, övé: win7
A régi és az új gép ugyanolyan operációs rendszert használ?
Elvileg idén jön valamikor a Dead Island arra kíváncsi leszek.
Anno játszottam az X-men Origins Wolverin -el. Abban sok hasonló ügyességi meg logikai rész volt,mint az Alice-ben lehet ezt felrakom újra.
Ja, jut eszembe! Tegnap este fel akartam rakni férjem fasza gépére az American McGee's Alice-t, vagyis felraktam, csak nem akar elindulni. Ezen a régi gépemen meg fut... Nem tudjátok, hogy mégis mi a fene baja van? Túl jó neki a gép, vagy mi???
Amúgy ha valaki talál valami jó kis horror-játékot PC-re az szóljon már.
OFF A F.E.A.R. 3 sajna abszolút nem félelmetes. Töménytelen akció, a történet....hááát. A multi része (kifejezetten a co-op lehetõség) viszomt nagyon jó lett. ON
Bár imádom ezt az egész Alice-dolgot, szerintem itt pontot kellene tenni a végére. Az sem jó, ha már túl sok bõrt lenyúznak valamirõl. Úgy gondolom, idõvel elkezdene ellaposodni, elcsépeltté válni a sztori. Végülis szerintem már megtörtént a történet lezárása:
Kezdjük az elsõ résszel. Alice (aki a könyv szerinti eredeti Alice) 9-10 évesen túléli a tüzet a házukban egyedüliként. Az intróban azt látjuk, ahogy Alice képzeli a történteket: macska leveri a lámpát kigyullad, õ pedig el tud menekülni, mert a barátai szólnak. Az elméje szétesik a tarumától ezért a Wonderlan is (ami az õ fejében létezik) is szétesik. Tele van bûntudattal, ami formát ölt és az egész kifacsarja Wonderlandet. Mindennek a tetejében Alicet érõ külsõ behatások is folyamatosan kihatással vannak az szétesett világára (pl gyógyszerek, vagy az "ikrek" molesztálása). Az alatt a kb 10 év alatt, amit az elmegyógyintézetbe tölt játszódik az elsõ rész és a lényege, hogy felülkerekedjen szétesett elméjén és legyûrje a bûntudatát és annak kivetüléseit. Ez sikerül, hurrá, kiengedik, jöhet a második rész, pár hónappal késõbb. Alice akkor kb 20 éves.
Bumbyhoz kerül. Ez a pasas ismerte a Liddell családot, gyakran járt náluk és titkon molesztálta Alice idõsebb nõvérét. A nõvére megfenyegette, hogy kitálal. Ezért elment Alicékhoz egy este, megerõszakolta és megfojtotta nõvérét. Majd rázárta az ajtót, az emeletrõl levitte a lámpást és felgyújtott az nappalit, ami tele volt könyvekkel, hogy fedezze a bûntényt. Az hogy Alice túléli, a véletlen mûve. Alice hiába tette rendbe az elméjét, nem emlékezet mindenre részletre rendesen. Bumby magához vett ilyen-olyan gyerekeket és "törölte" a memóriájukat, és amolyan tudatlan rabszolgákat csinált belõlük akiket prostituáltnak és kerítõnek meg még kitudja minek "eladott". Alice kapóra jön neki, törölheti a memóriáját illetve további "felhasználásra" jó lesz az. Azzal nem számolt, hogy Alice elméje máskép mûködött és képes ellenállni a hipnózisnak (nem kis arroganciával a nõvére szoba kulcsát használja Bumby a hipnózishoz, amit megtartott szuvenírnek). A hipnózis miatt Alice tudata bedõl és az emlékezet törlés egy vasút formájában jelentkezik, ami szétrombolja Wonderlandet. És ismételten, ha Wonderlan elpusztul, akkor Alice személyisége is végérvényesen elveszik. A vasút mint vízió külsõ behatás. Pont Bumby épülete mellet építik ki. Láthatjuk a játék elején még csak építik, de a végére már kész. A történetet ismerjük. A végére Alicnak sikerül felülkerekednie a Babakészítõn, rájön, hogy mi is történt azon az éjszakán és konfrontálódik Bumbyval az állomáson. Mikor Bumby kifejti, hogy senki sem árthat neki, mert egy egykori mentális betegnek senki sem fog hinni Alice belöki a szerelvények alá. Wonderland helyreált, Alice megmenekült.
Az elsõ részben a cica dolog azért volt mert alice azt hitte az õ hibája és igy roszul emlékezett
Csak azt nem értem akkor a szülõk és alice szobáját miért nem zárta be szintén. És miért ölte meg Lizzyt, a pasija volt és szakítottak, vagy csak akart a pasija lenni de a lánynak nem kellett.
Azt viszont én sem tudom, hogy miért ölte meg Lizzie-t. Továbbá az sem világos, hogy Alice-t miért nem próbálta megölni.
ÉS MÉG VALAMI: az elsõ rész úgy kezdõdik, hogy a videóban mutatják, amint a cica lelöki a petróleum lámpát és felgyulladnak a könyvek... Itt meg ugyebár mást tudunk meg. Ez csak nekem fura? :)
Az ajtó bezárása: igen, valószínûleg Lizzie-t már a szobában megölte, az ajtót pedig azért zárta kulcsra, hogy ne tudjanak bemenni. Az egyik video bejátszásban benne is volt, hogy az apjuk kiabál, hogy "Lizzie nyisd ki az ajtót, mert benn égsz" vagy valami ilyesmi. Aztán Alice is visszaemlékszik, hogy a nõvére sosem zárta be az ajtót! Na, így már volt értelme bezárni, mert ha nem zárja be, a szülõk bemennek, látják, hogy a lány halott, esetleg túlélik, és elmondhatják a rendõröknek, hogy valaki megölte a lányt. Alice az ablakon mászott ki, mert látta, hogy Dynah, a cicája ott ugrik ki, és õ utána ment.
Dehogy kattan meg. Az csak azt mutatja, hogy helyre állt Wonderland. Az átmenet azért van mert az állomáson volt. Errõl szólt az egész, hogy Bumby lerombolta.
Az tiszta hogy a pszichológus gyújtotta rájuk a házat, de miért is? Valami köze volt Alice nõvéréhez és õt akarta megölni, de miért? Amikor bement hozzá, már akkor megölhette álmában aztán rázárta az ajtót és felgyújtotta a házat. De miért nem zárt be minden ajtót és ha megölte minek zárta be egyáltalán. És Alice-t miért hagyta életben? Olvastam olyan feltételezést is hogy a fickó perverz volt és azért ölte meg Alice családját, hogy molesztálhassa a lányt, de azt nem hinném mert az intézetben nem volt rá lehetõsége mert nem ott dolgozott ott Wilson betege volt, õhozzá csak akkor került miután kikerült és csak az emlékeit akarta kitörölni, hogy ne bukjon le. De furcsa hogy nem próbálta megölni.
Szerintetek lesz újabb része a játéknak még.
Az tényleg jóóóó: :D
A good worker is a live worker. Paid to live and work. A bad worker is a dead worker. And vice-versa. Don't be a bad worker.
Pay day for good workers has been postponed, indefinitely Pay day for bad workers is cancelled!
A babaház sötét pincéje a megcsonkított babák maradványaival, meg a többi bizarr dekoráció nekem nyomasztóbb volt A kártyabirodalom romjainak volt egy kis középkori fantasy horror hangulata. Az elsõ képen a napfényben felsejlõ romkastély nagyon királyul néz ki.
A Babaházas pályán én kifejezetten szerettem azok ellen az óriásbabák ellen küzdeni :) Nem voltak kemény ellenfelek. Bár amikor már nem volt kezük, és elkezdtek tüzet okádni... Azt annyira nem szerettem.
Ezektõl a hideg rázott:
Nekem pont a babaházas rész lett a kedvencem. Engem nem nyomasztott. Annál inkább frusztrált a quensland kialakítása, na meg a "kedvenc" executionerem :D Amúgy a vonat is tiszta félelmetes volt szerintem :S
Ja igen, számomra még a japános pálya is nyomasztó volt a maga szépségével együtt...
Azok a babák azért durván néztek ki. A babaház díszletei a legnyomasztóbbak szerintem. Mint egy pszichopata játszótere.
Pedig én úgy gondolom, hogy az egy emlék volt. Mármint nem is emlék, hanem valami kicsavarodott fantázia, ami az emlékeibõl eredt. Az mondjuk nekem is érdekes volt, hogy a diliházból egybõl a valóságban találta magát, bár az a ködös rész, ahol rábukkant a félbevágott babára... háát. lehet nem is volt már az sem valóság, hanem félután járt már Alice a valóság meg a képzelet között.
A diliházban kopaszon kényszerzubbonyban való botorkálás, hiszen amint kiértünk onnan ismét rendes ruhában voltunk és volt hajunk is. Emlék sem lehetett, hiszen anno Alice nem megszökött az intézetbõl, hanem gyógyultan távozott és sose viselt kényszerzubbonyt meg nem is hajtottak rajta végre agymûtétet
Igen, nekem is ez volt a probléma, úgyhogy néha kellett a netes fordító, és még így is volt egy-két rész, ahol nem igazán értettem, hogy mit beszélnek. De ettõl függetlenül szerintem nagyon jó lett a vége.
Én is valami ilyesmire gondoltam, de nem nagyon tudom mit higgyek. A történet lényegét értettem, de azt sem teljesen tisztán, az angol tudásom nem olyan jó és sok résznél eléggé rébuszokban beszéltek és irodalmibb brit-angol kifejezéseket használtak régiesnek tûnõ korhû nyelvezettel.
Amikor a játék végén kijövünk a vasútállomásról, ilyen félig valóság, félig Csodaország lesz a városból. Most mi van? Véglegesen "megkattant" Alice, és már sosem tud visszatérni teljesen a valóságba? Nekem nagyjából ez jött le, de javítsatok ki, ha tévedek :)
Ehh... Én is felfigyeltem rá. Bár nem értettem a teljes szöveget, de adta az ívet rendesen. Amúgy meg valószínû, hogy a játék tele van szándékos ironizálással, és a legtöbb ember megtalálhatja benne (ha keresi) a rá legjobban illõ motívumot.
Mikor a kalapos gyárában haladunk és a hangszóróból hallható a -the good worker its a live worker- kezdetû szöveg végig éreztem benne valami hátborzongatót, mint egy sors irónia.
Persze sok elõnye van, de igazából (magam sem tudom miért) egy nagyvállalatnál is el tudnám képzelni a melót.
De az elõny oldala a mostani helyzetemnek jobban érdekel, mert pl. innen nem fognak kirúgni, ha elmegyek GYES-re...
Pedig elvileg a családi vállalkozás a legjobb
Nem azért, de én sem jókedvembõl dolgozom a férjemnek...
Remélem is. És tudom a munka nagy kincs a mai világban, több diplomás ismerõsöm tengõdik munka nélkül illetve kevésbé szívderítõ helyeken.
Ez it tök jó:
De legalább van munkád. Tudom, sablonduma, de lehet, hogy lesz még ez jobb is!
Diplomás embernek indult az életutam, természetkutató lehettem volna, de a sors közbeszólt. Most középfokú végzettségemmel egy nyomasztó gyár termelésirányítási részlegének vagyok a rabszolgája és csupa ellentétes szociális kultúrájú emberel vagyok körülvéve.
Na nekem ilyen kell. És lesz is. Van felénk egy jó kis üzlet, ahol bármilyen mintát rányomnak bármire (na jó, nem bármire, de bögrére, szatyorra, pólóra, ágynemûre stb.)
De vigyázz, mert csak akkor használ, ha pont jön a vonat!!! :D
Nem is mondtam, hogy fõznék benne. Csak elkalandoztam kicsit. Mi szeretjük a különleges dolgokat. Amúgy porcelán csak szervírozásra jó, abból is a magas hõbírású, mert van olyan porcelán, amibe beleszeded mondjuk a forró levest, és szétreped... Tapasztalat. Olcsó T-s (nem akarom kiírni a nagyáruház nevét) porcelántányér :D
Épp ezért írtam, hogy ez csak egy szervírozó kanna.
még, hogy mentális problémák, mert valaki szívesen fõzne egy különleges(ebb) teáskannában teát. :D ezen jót szórakoztam.
ugyan az anyagát nem ismerem, de ha ez tényleg porcelán, akkor nehéz lesz benne teát fõzni. ha nem is reped el a hõhatás miatt, akkor sem éppen a jó hõvezetésérõl ismert a porcelán, szóval mire a belsõ felülete, amivel a víz is kölcsönhat, eléri azt a hõmérsékletet, hogy a vizet kellõképpen felmelegíthesse, igen hosszú idõ eltelhet. ha egyáltalán felmelegszik annyira. hatásfokát tekintve semmiképp sem nyerõ ötlet. :D
Jó lehet, én sajnos egy meg nem értett géniusz vagyok, egy elkallódott tehetség.