Unreal Tournament. ... Akkor már főiskolás voltam. A 90-es évek közepén még nem voltak ilyenek :D Valamelyik terem gépein fent volt a Duke Nukem 3D. Gondolhatod, mennyire szerette a 486-osokat.
az furcsa mód kimaradt nekünk, viszont volt még heroes of MM 3 meg unreal tournament, meg valami oldalnézetes aladin játék... amit éppen betudtunk csempészni, szerencsére a mi tanárunk nem szerelte ki a CD meghajtókat a gépekből.
Ez mind szép és jó, de remélem, hogy tisztában van azzal, hogy ha leállítja a számítógépet akkor a létrehozott RAM drive tartalma elveszik és kezdheti előlről az egészet.
Az FPS számot nem lehet csak úgy lineárisan növelni a felbontás csökkentésével. :D
A fizikát mindenképp ki kell számolni,. textúrákat mindenképp be kell tölteni/mozgatni. Azokat úgy számolják ki, hogy a 720p kb jól nézzen ki a leggyengébbekkel. Rengeteg shader és 3Ds dolog van, amit felbontástól nagyjából függetlenül ki kell számolni.
Ezeket nem lehet ilyn egyszerűen befolyásolni. Egy modern játékot tök felesleges 720p alá renderelni, nem legy gyorsabb tőle. Nem hogy szignifikánsan, de kb semennyire sem.
Fast Internet [video]https://coubsecure-s.akamaihd.net/get/b82/p/coub/simple/cw_video_for_sharing/37dbc34b268/bbd55dab78566da6df0ba/1581243932_looped_1581243931.mp4[/video]