Azért az túlzás, a Death Guard, Thousand Sons, World Eaters és Emperors Children légiókon kívül a többi az chaos undivided. (Kisebb warbandok közül egyet sem ismerek, úgyhogy arról nem nyilatkozom.) Viszont ezekbõl akkor a jelek szerint egyiket sem lehet a játékba összerakni. Azért röhej, hogy összeírnak egy világot a táblás játék köré, de aztán a világ felét nem lehet a játékban realizálni fasz szabályok miatt...
Nyilván pont azért akarnék káosz sereget építeni, mert az tetszik, a többi meg nem jön be. Erre nem válasz az, hogy akkor válasszak mást. Mondjuk mindegy, valószínûleg úgysem fogok belekezdeni a dologba, fõleg hogy ilyen gyökeresen el van kúrva.
Pillanatnyilga csak Black Legiot - vagy valami renegát SM (pl Red Corsairs) - lehet összerakni kompromisszummentesen a kájoszmarín kódexbõl.
Szerencsére a 40K nem csak a káoszból áll, lehet mást is választani. Ha viszont feltétlenül démonos 1KSons-t akar valaki és csakis azt akkor tényleg valamelyik régebbi kiadáshoz kell visszanyúlni. Hogy ellenfelet talál e hozzá az más kérdés, de legalább boldog lehet, hogy van démonos Sons serege.
Sajnos kájoszmarínok esetében vagy kompromiszumokat köt az ember vagy más hobbit választ.
Ezt a "seregemnek nem lenne gyenge pontja" dolgot nem teljesen értem.
Most ha káoszmarín vagy démon sereget akarnék építeni, akkor kénytelen lennék chaos undivided sereget csinálni. Plégmarínokkal, berserkerekkel, rubric marínokkal, rokkerekkel, vagy bloodletter+horror+nurgling+greater deamon(valamelyik).
Ha meg, teszem azt, egy Tzeentch sereget építenék, akkor ott nyilván nem lennének bloodletterek meg plégmarínok, csak rubric marínok, szorcik, horrorok, meg egy lord of change.
Szal én inkább úgy látom, hogy ha nem kombinálok és mégis valamelyik káoszisten témájú bandát akarok építeni, akkor lenne súlyosan kiegyensúlyozatlan a sereg.
[NST]Cifu: Jah. Immáron a 6 (nekem a favorit marad a 2nd edition, bár elég sok dolog átvételre kerül belõle az új rendszerbe). Az utóbbi idõkben szokásos, 4 évenkénti menetrend szerint (ennyi idõ alatt persze nem jönnek ki a kódexek, mindig van ami 1-2 kiadással is el van maradva de az új rendszer az kell ).
Játsz Apocalypse csatákat (3000 pont fölött, külön szabályok) és akkor úgy és azt keversz össze amit és ahogy akarsz. Normál játékmeneteben egyszerûen lefogadhatatlanul nagy elõnyt jelentene a dolog, mert így a seregednek nem lenne gyenge pontja és az amúgy is karcsú balance az végleg eltûnne. Tehát nem véletlenül nem ildomos a dolgot kutyulni.
Vagy használj régebbi kiadást (mondjuk 2nd edition-t), ahol még erre lehetõség volt szabályosan (bár a 2nd edition alatt konkrétan egy kódexben szerepeltek a démonok és a CSM légiók meg a sima CSM katonák, késõbb lett szétkapva a dolog külön könyvekre).
A jelenleg érvényes CSM kódex démonkái meg ugyan nem egyediek, de több téren használhatóbbak mint a démon kódexes dögök.
Továbbá fél év és itt az új kiadás, gyökeres változásokkal a szabályrendszerben és rövidesen jön a CSM legion kódex is.
Hát ez kifejezetten szarul hangzik. De annyira, hogy ez akár gátja is lehet annak, hogy valaha belekezdjek. Számomra teljesen kézenfekvõ lenne egy Thousand Sons sereg Tzeench démonokkal, de ha nem szabad, az valami ultragáz. Nyilván nem nekron monolitot akarnék orkok közé tenni, az egyértelmû, hogy tilos, de azért a káoszt így kettészedni elég debilség...
A kájoszmarín és a démon két külön sereg, külön kódexszel, bár a kájoszmarín seregben is vannak démonok kis számban.
Seregekt nem lehet keverni, kivéve ha az ellenfeleddel külön megbeszéled. Tehát már nincs olyan, hogy a bossz X seregbõl, a nép az Y-ból, a nehézfijjúk meg a Z-bõl jönnek, régebben voltak ilyenek, de mára megszüntek az újabb szabálykönyvek/kódexek érkezésével.
A Kristálycsarnok bezárt, honlap már nem frissül, ezért a kiárusítás sem került fel, de ettõl függetlenül él a 30%, ha Pesti vagy egyszerûen besétálsz (József körút 31/a)megnézed mi van még és vásárolsz. Másik megoldás a rendelés, de ne webbó'ton kersztöl tedd, hanem a +36-1-5013988 számot hívd és megmondják mi van még. Utánvétellel két napon belül megérkezik a cucc.
Hétfõtõl szombatig 10.00-19.00 van nyitva, ekkor tudod hívni is õket.
Hm. Nézegetem ezt a Kristálycsarnokot... Jól látom, hogy a káosz démon és a káosz szpészmarín két külön sereg, külön kódexxel? Ettõl még lehet kombinált sereget építeni, megengedik a szabályok?
A 30%-os leárazást sehol sem találom az eredeti áron van fent kristálycsarnok honlapján esetleg tudsz dobni egy linket h hol találtad :)
Nekem van ilyen (AoBR) alapdobozom (néhány:)) pontosabban csak az ork fele. Vagy közösen vettem valakivel vagy eladtam az SM felét, de azé' elég jól ismerem azt a dobozt. Az ork rész teljesen rendben van, az SM nekem nem jön be annyira. Mindkét csapat kb 500 pontnak felel meg, ha valaki SM-nal vagy orkkal kíván kezdeni teljesen jó választás. Van benne minden ami a játékhoz szükséges kezdetben. (Szabálykönyv pl, ami a legfontosabb.) Most ez az alapdoboz 20k környékén van, de pl a Kristálycsarnok ippen kiárusít és 30%-os ákcijó van mindenre.
Ha olyan helyen laksz ahol van klub is, akkor a klubot is érdemes felkeresni, rendszerint maguk a klubok is kedvezményesen rendelnek. Klub meg szinte minden nagyobb városban van.
Hm, hát egy ilyen játékba belevágás szerintem egyben azt is jelenti, hogy meg kell ismerni a scene-t, új emberekkel (leendõ ellenfelek) ismerkedni... Amúgy sem árt abból a szempontból, hogy biztosan sok tanáccsal tudnak ellátni. Arra ne nagyon számíts szerintem, hogy a jelenlegi haverjaid közül sokat rá fogsz tudni beszélni, hogy kezdje el veled...
Starting szett, mint olyan, szerintem inkább a gyártónak éri meg, mint neked, de lehet, hogy csak én vagyok túl paranoid.
Én tuti úgy kezdenék, hogy bemennék egy ilyen boltba, és megkérdezném, hogy hol, mikor szoktak játszani, és még mielõtt egy fillért is költenék rá, megnéznék néhány meccset, kifaggatnám a pléjereket mindenrõl.
Na mindenesetre ne higgy nekem, én is csak látatlanban okoskodok, keress valakit, aki játszik is! Van valami magyar fórum is WH-nak szentelve, itt az SG-n nem pörög valami túlzottan ez a téma, és akkor is inkább csak a számítógépes játékokról van szó...
A starting szett pont erre a célra van kitalálva (kezdésnek) és nincs olyan társ akinek lenne egy komplett serege ezért legyen inkább kettõ, hogy jácchassunk is :)
Miért pont az a szett érdekel? Én biztosan _egy_ sereget kezdenék el építeni, ha belevágnék, nem rögtön kettõt...
Warhammer 40.000 - Assault On Black Reach (táblás játék)kezdõ szettje van valakinek?:)Vásárlásra adom a fejemet ahogy tehetem.Tanácsokat is elfogadnék h esetleg hol vásároljak hol olcsóbb stb. Válaszokat elõre is köszi.
Én a Prospero Burns-nél hagytam abba, az utána következõket nem találtam meg még sehol (mondjuk nem erõltettem meg magam). Wiki szerint a 18-as 2011 decemberben megjelent.
Általában abban töltöm, amiben találom. Torrenten volt egy szép nagy pakk, vagy 60 könyvvel, benne pl a HH-ból 14 regénnyel...
Viszont sokkal nehezebb a nyelvezete, mint a HH sorozatnak. Ott is voltak részek, amiknek többször neki kellett futnom, de itt körmondat körmondat hátán, ritkán használt angol szavak és kifejezések, némi szleng...
A másik bajom vele az OCR minõsége. A HH sorozat vége felé hozzászoktam a szinte hibátlan scanhez, ez meg megint olyan, mint a HH eleje volt. "I" helyett "1" egy csomó helyen(különösen zavaró a lábjegyzetekkel együtt, amit szintén 1 2 stb-vel jelöl), th-k rn-ek csúsznak össze m-mé, meg ilyesmi. Ráadásul át kellett az egészet formáznom, mert fekvõ A4-eseken volt eredetileg, minden egyes szájbavert oldalon oldaltöréssel.
Elkezdtem olvasni a Kiafasz Káin-os könyveket...majdnem összeszartam magam a röhögéstõl már az elsõ novellán. Kellemes szórakozás elé nézek, úgy látom. :)
Szuperlatívuszokban lehet beszélni a CG grafikáról, a belsõ terek pompásak, majdnem megüti egy nagy költségvetésû valami szintjét, bár kint a szabadban picit silányabb szvsz a cucc, de amúgy az ultramarinesnál már most sokkal igényesebb. (végre nem egy 10 katona szenvedését kell néznem, látszólag lesznek nagyszabású ütközetek is)
Egyetlen nagy gondom a voice acting. Hát az amatõr ne haragudjatok, inkább ne szólaljanak meg.
Elnézést, Spacemarine helyett Ultramarines-t akartam írni...
Õszintén szólva én pont azt kaptam a Spészmaríntól, amire számítottam. Konzolos agyatlan orkgyaszat. Várható volt, hogy ez lesz. Önmagában semmi gond nincs vele, teljesen korrekt kis akciójáték. Csak a felfokozott elvárásaidhoz mérve szar, szerintem. Egy Fájörvarriorra azért köröket ver minden tekintetben.
Ez a cucc viszont csak egy kisfilm, nem tudom, hogy hasonlítható össze egy játékkal...
Ohkay, szóval a Space Marine nem volt annyira rossz, de azért lássuk be, ennél egy picit többet várt mindenki. Erre itt a Lord Inqusitor, amiben pont annyi potenciál van, amit a Space Marine-ból hiányoltam (-tunk):
Basszus, lassan kifogyok a Horus Heresy könyvekbõl. Most látom, hogy az utsó három könyv még nem jelent meg, majd csak novemberben, jövõ januárban és márciusban fog. Eh.
Na nem baj, majd olvasok egy kis Kiafasz Káin-t(HÍRÓ OF DÖ IMPÉRIUM!) addig. :P
Az ûrcsaták menete viszont visszatér a jó öreg scifi hagyományokhoz, hogy közvetlen közelrõl puffogtatják egymást azok a nagy dögök, mint valami reneszánsz kori tengeri csatában a sorhajók.
Én sem nagyon keresem benne a realitást egyébként, tekintve hogy ennek a világnak a fele a warp. Viszont legalább a saját szabályait tekintve következetes (legalábbis legtöbbször), ami mindig jó dolog.
Én nem nagyon keresek realitást a 40K világában, elfogadom olyan szürreálisnak - vagy még inkább elmebetegnek - amilyen. Ha valami realistább világ lenne, valószínû nem is érdekelne.
Óóóó, és igen, There is only war, semmi romantikus szál, csak a háború, kell ennél több? :D
Pont az ûrhajók terén mosolygok én is, hiszen a hadviselés a világûrben topicban leírtakhoz hasonlóan itt nem követték el a klasszikus sci-fi hibákat (áramvonalas ûrhajók és társaik). Persze aligha tudatosan cselekedtek így, de tény, hogy az összhatás sokkal fogyaszthatóbb a realizmus szemüvegén át, mint a Star Wars vagy Star Trek esetében.
Az agyondíszített, gót hatású dolgok meg azok, amik engem is megfognak. Igenis el lehet képzelni, hogy egy több száz, több ezer évre tervezett fegyvernél nagy gondot fordítanak a cicomára. Hiába "There is only War", simán évszázadokban lehet számolni. Vajon 100 év múlva hogy néz ki egy eredeti AKM? :)
Ha nem is kézifegyver méretben de má' ma is vannak ilyen hüvely-rakétahajtómû-robbanófej dolgok és azok se veszélyesebbek mint a lõszerek úgy álatalában.
A modellek megalkotásakor nem kellet olyasmikkel foglalkozni, hogy miként fogják a fegyvert, hogy mozognak benne, hogy mennyire lesz jó terepjáró az a harckocsi, ha olyan a futómûve mint az elsõ világháborús harckocsiknak, és a többi. Ez már ilyen biznisz. :)
Ezek szerintem mark5-ösök. Legalábbis ez alapján úgy tûnik. Mindkettõn vannak szegecselt részek, meg az a heveder keresztben a mellükön, a sisak olyan, mint a DoW2-ben a "nyilas" sisakok, plusz nincs a mellükön a sas. Pedig a mark7et Aquila Armor-nak nevezi kifejezetten...
Na igen, a megfélemlítés... Még el is fogadnám a magyarázatot, ha csak az SM frakciónak lennének ilyenjei. De mindenkinek van. Jó, nyilván játékbalansz miatt, de akkor is. A másik bajom a dologgal az, hogy hiába a gyönyörûen kidolgozott modell, ha eszükbe sem jutott végiggondolni, hogy akkor az úgy mégis, hogyan mozog. Amikor elõször megláttam ezt a videót, hangosan felröhögtem, de leginkább kínomban... Ez már azért szánalmasan szar, kritikán aluli. Szal kicsit nehezen veszi be a gyomrom.
A bolter hüvelyei sztem nem olyan borzalmas, még ha rakétahajtású is a dolog, akkor sem árt némi kezdõsebesség azért. Persze összességében kicsit meredek a dolog, normál töltényhüvely, rakétahajtómû és mindezek tetejébe még robbanófej is... Nem gyengén veszélyes egy ilyen cucc, alig robbanékony... :P
A power armorok cikkben azt írja, hogy a mark 7 már az eretnekség alatt tervezõdött, szal a mark 6-tal elvileg nincs gond.
Igazából a Mark IV./V. lenne a Horus Heresy elsõ számú páncélja,m a Mark VI. már ritkább, ez még elképzelhetõ esetleg. A Mark VII. viszont kifejezetten csak a lojális gárdisták számára volt elérhetõ, külön írják is mindegyik wikin (Lexicanumon is), hogy a Mark VII. fejlesztésekor a mérnököket a Földre menekítették, mivel a Mars-ot elfoglalta Horus.
Mondjuk valahol a "kreatív folyamat" során azért rájöttek, hogy az antropomorf harcjármû úgy ahogy van baromság, mert az Epic szupernehéz tankjait titánvadászoknak is nevezik. Tehát valahol azért érezték, hogy a tank az jobb, mint egy buta 'robot'... Tényleg, ez téged nem zavar, már úgy a mechák en bloc?
Igen és nem.
Logika alapján nem éri meg Titánokat építeni. Pont ez a "poén", hogy a Szupernehéz harckocsik (Shadowbane és társai) az Epic 40k-ban is olyan tûzerõt adtak le, mint egy Titán, tized annyi pontért, és ráadásul sokkal jobban lehetett velük bújkálni, mint a hegyomlás méretû monstrumokkal (igaz ezt valamennyire orvosolta a Titánok Void Shieldje).
Másfelõl viszont a Titánok egy olyan kor szülöttei elviekben, amikor az akkori emberiség pazarolhatta a nyersanyagot, és egyfajta reneszánszra (vagy róma fénykorára) jellemzõ dekadencia, pazarlás, pompa és magamutogatás volt a divat. Ebbe a képbe pedig belefér egy ilyen szörnyeteg, hiszen minden logika ellenére még én is elismerem, hogy lenyûgözés (ha ellenfél: megfélemlítés) terén kevés dolog lehet hatásosabb, mint egy 30 (vagy több) méter magas, két lábon járó gépezet, amely egy egész hadsereggel felérõ tûzerõvel rendelkezik, és olyan technológiákat vonultat fel, amely egy "normális" hadszíntéren mágia szinten mozog.
A Battletech más világ, ott a világban a nagyon jól felépített politikai intrikák tetszettek, a "robotok" meg gyakorlatilag csak a "coolság" érzetét adták (ugye a Battletech végül is úgy született, hogy a japán Mecha rajzfilmek robotjait átültették egy "felnõttebb", nyugati környezetbe, ahol nem 14 évesek harcolnak egymással). A világ "realitása" nagyon minimálon mozog, elég abba belegondolni, hogy 1000 méter felett effektíve csak a tûzérségi fegyverek élnek, az aktív harcérintkezés jellemzõen 90-270 méter (alap Battletech-rõl beszélünk, tehát Battletech 3025) között történik.
Viszont ha innen nézzük, a Warhammer 40k sem töri magát, hogy nagyon reális legyen (pl. hüvelyt dobáló Bolterek, holott a leírásnál kiderül, valójában kis méretû rakétákat lõnek ki, tehát olyanok mint a Gyrojet fegyverek, amik viszont nem rendelkeznek hüvellyel).
A power armorok cikkben azt írja, hogy a mark 7 már az eretnekség alatt tervezõdött, szal a mark 6-tal elvileg nincs gond. Sõt, azt is említi, hogy pont az újabb, jobban felszerelt légiók lázadtak fel, az Alfa Légió meg konkrétan _a_ legfiatalabb banda... Egyébként nem vágom, melyik képen látsz 7-est. (Nem mintha sok jelentõsége lenne egyébként :P)
Én elvagyok ezekkel a könyvekkel is. Komolyabb dolgot úgysincs kedvem olvasni mostanában, idõtöltésnek meg jó ez is. Sokszor kiszámíthatóak, néha kissé erõltetettek, meg vannak benne ilyen WTF dolgok is, de azért nagyjából okés.
Battletech részemrõl erõsen ki van csukva, a mechákat inkább jó messzirõl kerülöm, azokkal kapcsolatban egy pöttyet több kifogásom lenne, asszem... Így is az idegrángás kerülget a titánokkal kapcsolatban... Mondjuk valahol a "kreatív folyamat" során azért rájöttek, hogy az antropomorf harcjármû úgy ahogy van baromság, mert az Epic szupernehéz tankjait titánvadászoknak is nevezik. Tehát valahol azért érezték, hogy a tank az jobb, mint egy buta 'robot'... Tényleg, ez téged nem zavar, már úgy a mechák en bloc?
Aha, a Lexicanum se szentírás azért, a linken ott vannak a képek: Mk.6-os és Mk.7-es Power Armour-ok, Pre-Heresy idõszakból a képaláírás szerint (márpedig ha "normál" és nem káosz-ûrgárdának ábrázolják, akkor pre-heresy)? Ehh...
Ian Watson-ról már leírtam a véleményem. Sok téren õ sem követte a világ részleteit, de a könyvei mégis visszadták a világ hangulatát, és igen olvasmányosak voltak.
Ezt valahogy hiányolom a késõbbi (nem Watson) könyvekbõl. Akadnak elég jók (pl. az Elsõ és Egyetlen nagyon tetszett), de valahogy úgy vagyok velük, mint a 3055 utáni Mechwarrior könyvekkel. Ha nem a Battletech világában játszódnának, akkor nem olvasnám végig õket, mert nem elég jók. Valahogy így vagyok a Wh40k könyvekkel is. Jópárat elolvastam, de valahogy nem tudtak olyan mély nyomot hagyni bennem.
Gáznak talán nem gázak a Horus Heresy könyvek sem, csak én ennél jobbakra számítottam. Innen nézve tehát az én hibám. :D
A Lexicanum-ban viszont már azt írják, hogy az Alfa Légiósok magasabbak az átlagnál, bár még mindig Alpharius Omegon a legmagasabb. Ennek ellenére van egy jelenet a könyvben, ahol egy sima légiós kiadja magát Alphariusnak egy elég fontos mítingen, úgy, hogy közben ott van Omegon is, az igazi Alpharius meg közben épp máshol konspirál. Szal az sehogy sem jön össze.
Olyan nagy problémám egyébként nincs a sorozattal, az ilyenen kicsit bosszankodok, aztán túllépek rajta. Egyébként eddig csak a Space Marine-t és az Inkvizítort olvastam, aztán amikor lett torrentrõl egy nagy adag könyv, akkor ezt a Horus Heresy sorozatot kezdtem el. Most tartok a 7. könyvnél, Battle for the Abyss. Szal akkor ezeknél csak jobb könyvek lesznek? Az jó. :)
Ha pedig összeveted a Wikiával még nagyobb értetlenség következik, hiszen ott meg például egyenesen magasabbnak írják le.
Én a Horus Heresy elsõ három kötetét olvastam, de a harmadikat már félbehagytam. Lerombolja a kialakult, számomra kedves Wh40k világképet. Inkább hiszek egy "elfajzott" és "ósdi" Warhammer 40k világban, mint egy "hivatalos" és "hû" Warhammer 40k világban...
Ehh, tényleg elég komoly "hitelességi" problémák vannak ezzel a Horus Heresy-vel...
Mondjuk eddig sem értettem, hogy hogy a francba gondolták azt, hogy az Alpha Legion minden tagja Alphariusnak mutatkozik be, de így, könyvben részletezve még nagyobb gáz. Most akkor vagy az egész Alpha Legion egy kupac óriás, vagy Alpharius egy mélynövésû törpe a primarchok közt, mert egyébként elég hihetetlen, hogy nem tûnik fel senkinek, hogy a magát primarchnak kiadó marínból hiányzik úgy 50 centi magasságilag...
A másik dolog meg, hogy már sok könyvön keresztül, féloldalas bekezdéseken át taglalták, hogy egy primarch láttán még egy átlag SM is lefossa a bokáját a gyönyörûségtõl, ebben a könyvben meg most egy utolsó senki IG katona szemtõl szemben lehazugozta Alphariust...
Eh, és ez épp Dan Abnett, aki elvileg a jobbak közül való...
:D:D::D:D
( a külsõ nagyobb képhost site-ok (Imageshack, Tinypic, Kepfeltoltes.hu, stb.) le vannak tiltva ilyen-olyan okok miatt, úgyhogy feltöltöttem a belsõ helyre a képet. Ilyenkor vagy töltsd fel az http://iaro.3dmax.hu/ oldalra a képet, vagy csak a linket add meg. - Cifu)
Oda is írtam:) de minél több hely annál nagyobb esély:)
Masakari: Ha elfogadsz egy tanácsot, akkor talán nézz be az inkvizitor.hu oldalra, mert ott aktívabban folyik az adás-vétel a figurák kapcsán (van külön keres és kínál részleg). Ott talán még hamarabb is találnak vevõre a figuráid.
Mivel a topic címébe be van írva a terepasztalos dolog bátorkodik ide írni.40ks modelleimtõl válnék meg (SM/10db tactical mariska és Tau/12FW és 8xv8 8gun drone).Ha valakit érdekel valami írjon privbe és részletezem pontosan mi mi hogy merre stb
Lehet, hogy csak iparosmunka, de az a helyzet, hogy nem is várok többet tõle. Modern ponyva, szórakoztat, ennyi a dolga.
Az viszont kifejezetten jópofa, hogy amellett, hogy különbözõ írók írták, egészen frankón egymásba vannak ágyazva, meg ahogy az egy-két könyvben csak egy fejezet erejéig felbukkanó szereplõ egy másik könyvben fõszerepet kap.
Most fejezem be a Fulgrim részt. (Spoileres lesz.)
Amivel bajom van, hogy eddig 100% lojalisták szemszögébõl írták le az eseményeket. Még amikor áruló légió is volt a fókuszban, akkor is a lojalistákat követte a sztori. Ez a rész most az árulók felõl közelítette meg a dolgot, de még mindig túl császárpárti a narratíva az ízlésemnek...
Ja, és a végén Fulgrim teljes behódolása... Eh. Most tényleg, a primarchokat is megszállják mindenféle démonok, és átveszik fölöttük az uralmat? Azt hittem, hogy õk változnak démonná, ez a testelfoglalás ez gáz. Mint egy utolsó szar cultist...
Szvsz a Horus Heresy sorozat bár nem rossz könyv, a történetvezetés, realitás terén (ahogy az utóbbi jó 10 évben minden GW cucc) bizony komoly hiányosságokkal küzd.
Ian Watson-t sok kritika érheti, hiszen pár dologban õ is csak lazán követte a táblás játék dolgait, de a történetei ettõl még hitelesek maradtak.
Az "új" írók minõsége erõsen hullámzó, a Horus Heresy meg egyszerû iparosmunkává silányult a kezeik között. Az, hogy elõre megadták a megjelenési dátumokat például jelzi, hogy a minõség garantálása helyett a pénzmaximalizálás lett a GW célja. Magyarul ekurvultak õk is keményen... :(
A Horus Heresy sorozat Fulgrim c. részénél tartok...
Ami még mindig kissé elképzelhetetlen számomra, hogy ezek a primarchok tényleg ilyen elbaszott óriások? Hogyaszongya, úgy viszonyulnak méretben egy "sima" marínhoz, mint a sima marín az emberhez? Akkor az azt jelenti, hogy kb három és fél méter magasak? Csak mert ilyen méretkülönbségek mellett a primarch-ember interakciók kicsit viccesen elképzelhetõk, ilyenekre gondolok mint pl kézfogás, vállonveregetés, ilyesmi...
A másik, meg hogy Fulgrim levert egy Avatar-t... puszta kézzel... egy ütésbõl... Na hát az sem volt túlságosan hihetõ. (Világon belül gondolkozva persze.)
Az Mk.6 és az Mk.7 energiapáncél között igazából két különbség van, az egyik a sisak, a másik pedig az, hogy az Mk.6-nál egy "X" alakú hám van a mellkason, ami tippre a hátizsák rögzítéséhez kellett. Az Mk.7 sisakja amennyire én tudom, csak esztétikai különbséggel bír, bár ha indokot akarnék, akkor talán valami funkciója lehet a "száj" résznek (talán a kisebb méretû lett a regulátor/légtisztító rész? Vagy egyszerûbb? Esetleg csak jobb hangszóró (az ûrgárdista hangját kiadó) került be?).
BTW ezt amúgy az Ultramarines esetén se értettem, miért kell "hallható" hangon beszélniük? A sisakrádió kevésbé árulkodó (no persze ha az ellenségnek nincs rádióelektronikai felderítése).
én is pont ilyen véleménnyel vagyok. a zene a párbeszédek ugy elég hangulatosak, a sztori már kicsit billeg, de a CGI förtelmes egy két helyen, és hát a fizika az ami még durván cseppet sincs kihegyezve....
Megnéztem, hangulatos, a történet pár apróságtól eltekintve egész fogyasztható, a zene hozza a hangulatot, e téren semmi hiba, és a szinkronszinészek sem lógnak ki a képbõl. A CGI sajnos kissé gyenge, 10 éve még néztünk volna kerek szemekkel, de ma már egy jobb játék többet mutat. Ezzel együtt kötelezõ... :)
Kijött az Ultramarines DVD közben. A honlapon két részlet is megtekinthetõ. Hát végül is egynek elmegy, legalábbis azok alapján, de kidolgozottságra azért messze van a mai CGI mozifilmektõl...
A "Turn Signals on a Land Raider" is jó... :) Kár, hogy annak vége, az is nagyon beteg volt. Egy mûanyag Land Raider-modell (!) és a legénységének kalandjai.
Munkahelyen nem sikerült letölteni õket, majd otthonról megpróbálom. Köszi
Keress rá a képregényekre az ismertebb helyeken, mind fent van belõlük, és bár hullámzó a minõségük, azért akad egypár tényleg ütõs.
Ajánlottak: -Titan (nagyon hangulatos Titán történet, és jól megrajzolt, bár fekete-fehér képregény) -Daemonifuge (nagyon hangulatos Sisters of Battle történet, fekete-fehér, elég jól megrajzolt képregény) -Deff Skwadron (nagyon elmebeteg (természetesen Space Ork témájú) képregény, sajnos a rajzminõsége gyenge, fekete-fehér, de ha ezt lenyeli az ember, betegre röhögi magát rajta) -Damnation Crusade (hangulatos, és bár színes, de csak so-so megrajzolt képregény, Space Marine történet) -Blood & Thunder (elmegy szintû, a Damnation Crusade-hez hasonlóan színes, de nem túl jól megrajzolt képregény)
Köszi, igaz nem írtam, de az is megvan nekem. Kár, hogy nem adják ki õket. Annyira azért nem jó az angolom, hgoy neki essek egy könyvnek.
C.S. Goto-tól a Háború Hajnala és az Ébredés. Nem nagy eresztés egyik sem, de ha csak magyarul kiadottat keresel akkor - az említetteken kívül - ennyi van.
Wh40k könyvet tud vki magyarul? Ian Watson féle kényv és Gaunt sorozatán kívül?
"A Codex Pictures produkciós céget bízta meg a Warhammer 40000-et kiadó Games Workshop, hogy Ultramarines címmel 70 perces sci-fi thriller filmet készítsenek. Sajnos a produkciót mozikban nem fogják bemutatni, kizárólag DVD-re szánt megjelenést terveznek. A Codex Pictures korábban három jól animált, de egyéb vonatkozásaiban átlag alattinak mondható Bionicle "filmet" készített a LEGO megbízásából.
A név alapján a film minden bizonnyal az Istencsászár egyik fia, Roboute Guillima által irányított XIII. Ûrgárdista Légióra és annak ténykedéseire összpontosít."
"219. Lord Login is not "Wolfie". " Jók.. elsõre azt hittem valaki telespamelte a topicot
Uccsó mára... :DDD
-What do you call a lasgun with a laser sight? Twin Linked.
The Imperial Guard doesn't need cover, they ARE cover!
"a simpe 3 lettre wurd. beer" - Thor Thundercaller
The Top Ten List why DA are cooler then IF:
The Top Ten List: Dark Angels VS. Imperial Fists
Reason #10 Dark Angels wear nifty GREEN armor; Imperial Fists wear YELLOW - 'nuff said!
Reason #9 Unlike Primarch Rogal Dorn of the Imperial Fists, Dark Angel Primarch Lion el'Jonson never had his ass kicked by Primarch Perturabo of Iron Warriors.
Reason #8 Unlike Primarch Rogal Dorn of Imperial Fists, Dark Angel Primarch Lion el'Jonson never had his ass kicked by Primarch Night Haunter of Night Lords (do we see a trend here?).
Reason #7 When the Emperor had to have one of his Legions stay behind and guard Earth while the others traveled the Galaxy gaining fame and glory, Rogal Dorn jumped up and down shouting "Pick Me, Pick Me?I'll do it?"
Reason #6 Never had to have ass saved by Ultramarines, unlike the Imperial Fists after being pinned down for months by the Iron Warriors.
Reason #5 Dark Angels have the greatest victory record of all the Emperor's Legions. Imperial Fists are 0-1-1 (no recorded victories, lost to Iron Warriors and they like to call the defense of Earth a "Draw".
Reason #4 Lion el'Jonson fought Leman Russ toe-to-toe for a day with neither Primarch besting the other. Rogal Dorn would have used the famous "Play Dead and Run Away" tactic.
Reason #3 Dark Angels have lots of nifty special items like the Sword of Secrets; what were the Imperial Fists things again?can't seem to remember?
Reason #2 Dark Angels would have NEVER screwed up the defense of Earth and got everyone killed. And where exactly was Rogal Dorn when everyone else attacked Horus?.
A Space Marin-ok szigorú szabályok szerint élnek...
1. Thou shalt not refer to the Adeptus Soritas as "Bolter Bitches," nor shalt thou go anywhere near our sisters during the time of their "Red Rage," lest thou wishes to be the first human to enter orbit without the aid of a shuttle. 2. Thou shalt not comment on the odd shape of the Inquisitor's head. 3. Thou shalt not do "wheelies" or "donuts" on you bike. 4. Thou shalt not have a "kegger" on the eve of battle, thus making yourselves less effective on the morn. 5. Thou shalt not refer to the Almighty Emperor as "The Righteous Dead Dude." 6. Orks are not "cute!" 7. Thou shalt not make jokes about the Imperial Guard's weapons. 8. Thou shalt not refer to the Rhino transports as "pimp wagons," nor shalt thou use the phrase, "If the Rhino be rockin, don't come a knockin." 9. The Chapter Master is not a "drag". 10. Thou shalt not check to see if your bolt pistol is loaded by looking down the barrel! 11. Thou shalt not go on panty raids into Sister Of Battle monasteries. 12. Thou shalt not use thy scope for anything outside of battle. Anyone caught using them to spy out life mates shalt lose privileges. 13. Do not sell thy extra organs on the Black Market. 14. Though it is entertaining, thou shalt not wave a fly swatter near the Tyranid fleets. 15. Thou shalt not use thine chainsword as a backscratcher. 16. Thou shalt not use thine pistol as a q-tip. 17. Thou shalt not attempt to imitate heathen noise marines with "heavy metal" or "death metal" through thine com-speakers. 18. Although tempting, do not attempt to give a Tau a "high-five”. 19. Thou shalt not laugh at how small IG men are. 20. Thou shalt not bend to the will of nerds playing war games, and act upon your own free will. 21. Thou shalt not tap the glass on the Dreadnought. 22. Thou shalt not feed the Orks. 23. Thou shalt not transmit images of unclothed Sisters through the Astropaths. 24. Thou shalt not advertise on thine armour. 25. Thou shalt not wave fake skulls at the Berserkers. 26. Thou shalt not wave a red flag near a Chaos Dreadnought. 27. Thou shalt not tape pictures to your armour. 28. Thou shalt not release spiders inside the dreadnought. 29. Thou shalt not use they bolter to kill bees. 30. Thou shalt not sniff warp fumes. 31. Thou shalt eat thou rations. 32. Thou shalt not steal thy commander’s dinner. 33. Thou shalt not take the Predator for a walk. 34. Thou shalt not use the land raider to pick up chicks. 35. Thou shalt beware of strange noise in back of thy land raider. 36. Thou shalt guard thy bolter when camping with Imperial Guard. 37. Thou shalt not use bug bomb against the nids. 38. Thou shalt not play Internet games with Tzeentch. 39. Thou shalt not e-mail the emperor. 40. Thou shalt not e-mail the Emperor spam. 41. Thou should beware of thy Lictor behind cardboard bushes. 42. Terminators and glue do not mix. 43. Thou shalt not spray paint armour to make it look cool. 44. Thou shalt not have water gun fights with lasguns. (the guard needs them) 45. Thou shalt not juggle power weapons. 46. Thou shalt not hide video links in the Sisters of Battle's monastery. 47. Grenades are not water balloons. 48. Thou shalt not use insect repellent against Tyranids. 49. Thou shalt not use waterguns against Necron. 50. Thou shalt not piss on the Iron Halo. 51. Daemons are not your friends. 52. Barney the Dinosaur is not your friend. 53. Barney is a heretic. 54. Barney merchandise are simply prohibited. 55. Barney is not a Tyranid 56. Digimon are not in the 40K universe. Really. 57. Digimon are not affiliated with the Necron. 58. Pokemon are not Digimon! 59. Pokemon are not fun to play with. 60. Thou shalt not steal candy from babies/orks/gretchin/Commissars. 61. Don’t play “Truth or Dare” with Sisters. 62. Don’t play “Spin the Bottle” with Sisters. 63. Don’t play “Hangman” with the Inquisitor or Berserker. 64. Thou shalt ignore strange voices in your head. 65. Thou shalt not put a cork in the Inquisitors pistol. 66. Thou shalt not use the Lasgun as a flashlight. 67. Thou shalt not hide the Land Raider in a lake. 68. The Land Raider is not a hotel room! 69. Spiking the beer is forbidden. 70. Shotguns are not practice guns. 71. Lasguns don’t make cool disco lights for your party. 72. Pixie wings are not jump packs. 73. Thou shalt no replace the Librarians staff with a "Magician’s Wand” 74. Thy shalt not tip the Terminators over during battle. 75. Thou shalt not attempt to kill Tyranids with Mortein. 76. Thou shalt not do it to @#%$. 77. Thou shalt not do it to Nurgle (who would?) 78. Thou shalt not refer to Lasguns as torches. 79. Guard will not be referred to as 'spotlighters' 80. ‘Murder in the dark’ is prohibited when Chaos forces are captured. 81. Thou shalt not make fun of Chaos’ rusty Power Armour. (We need someone decent to fight with) 82. Thou shalt not do Spock impersonations around Eldar. 83. Don’t give ‘Fairy wings to Eldar’ 84. Thou shalt not make liposuction jokes around Eldar. 85. Thou shalt not return books late. 86. Thou shalt not trade thine bike for a skateboard. 87. Thou shalt not ignore the Chaplain as he recites the tales of Spot the Dog. 88. Putting corks into the engines of a Landspeeder is not funny. 89. C-3P0 is not a Necron ambassador. 90. Darth Vader isn’t the son of Abaddon. 91. Thou shalt not stay awake after “lights out” unless expressly ordered. 92. Thou shalt not use the sentinel Powerlifter as a babe-magnet for the sisters. 93. If thou lose thine hand you shalt not nab one of the Imperial Guard. 94. Thou shalt not waterfight with civilians. 95. “It makes a funny noise” is not an excuse for punching Imperial Guardsmen. 96. “He started it” is not an excuse for punching Imperial Guardsmen. 97. Thou shalt not get a Sister intoxicated for thy own pleasures. 98. Thou shalt not play monster with Orks. 99. Thou shalt not taunt a Dreadnaught within reach of his foot by calling him "The Tin Man" from “Wizard of Oz”.