Sziasztok! Tudna valaki esetleg véleményt mondani AUDI A4 1.8 TFSI (160Le) vagy 2.0 TFSi 2008 as évj. vagy újabb -ról? Családi autónak szeretném, dízelt semmiképp nem akarok főleg nem 2.0 PDTDI-t. Illetve annyira sokat azért nem járok hogy megérje dízelt vennem. Ugyanakkor fontos hogy dinamikus legyen ,ezért ezeket a típusokat szemeltem ki.Elég eltérő vélemények vannak róla .
Sziasztok. Tervben van, hogy par honapon belul, ha minden jol megy vennek egy autot. Neztem kulfoldit ( vagy epp ha nem is az, de ugy irjak kulfokdi okmannyal) milyen arban van annak a papirozasa? 1.9 tdi-ben gondolkozok. 4-es golf vagy hasonlo. Peldaul egy kb 400 ezres autonak, mennyibe lenne a papirja nevreirassal mindennel egyutt? Illetve ki mit ajanl ilyen arban?
Jobb szeretem hozzá értő véleményének a megkérdezését is.:) Köszi a választ!
Na megvan az autó! Jó állapotban van nagyon, egy két nagyon pici esztétikai hiva van csak, de ez nyilván korából adódóan. Köszönöm szépen a segítséget! Annyit kérdeznék még, hogy milyen motorolaj való bele?
Abban mi az aggasztó? Annak inkább örülni kell. Bár vásárlás előtt azért javasolt lenne becsattogni egy márkaszervizbe és tizenezerért átvizsgálják az egészet, hogy van-e valami baja. Ha ebbe nem akar belemenni a kereskedő, akkor nem is érdemes megvenni.
Igen én is azon gondolkodom hogy le..arom, hogy nincs benne kamera, mert amúgy tetszik a kocsi, meg az ára is jó. Csak a többi p12höz képest nagyon alap a felszereltsége. Meg az aggaszt még, hogy komplett motorfelújításon esett át (szelep, tömítés csere stb.).
Vagy a váltórúdnál van kapcsoló, vagy a váltóban lévő tolatólámpa kapcsolóra szokták rákötni, nem tudom, hogy ennél a modellnél éppen hogyan működik. Azért egy tolatókamera nem egy akkora megoldhatatlan probléma, hogy emiatt ne venne meg az ember egy autót.
Kijelző az van benne, csak nem tudom hogy másik kéne e bele. Meg úgy olvastam, hogy ha hátramenetbe kapcsolsz, akkor automatikusan kamerára kapcsol középen a kijelző. Gondolom akkor a váltónál is lehet egy érzékelő akkor. Meg a konzoltól a végig kábelezni kell e... Lehet elég bonyolult.
Láncot 250-300 ezer km után szokás cserélni, de ha betelefonálsz egy márkaszervizbe, szépen elmondják neked a gyári értékeket. A tolatókamera pedig nem alap benne, lehet beépíteni, minden csak pénz kérdése.
Üdv! Remélem tud valaki segíteni. Kérdezni szeretnék a Primera p12-vel kapcsolatban. Ugye az 1.6 benzines láncos? Milyen gyakran kell vezérlést cserélni, vagy akinek ilyen van az cserélte már egyáltalán? Úgy tudom láncost nem nagyon kell cserélni. Továbbá találtam egy Primerát ami tetszik, de a kereskedő azt mondja, hogy nincs benne tolatókamera, meg az amúgy is csak extra felszereltség. De ez nem alap felszereltség a Primerákhoz, csak rossz a kamerája és nem mondja meg a kereskedő? Vagy ha igazat mond és tényleg nincs benne gyárilag, akkor lehet bele tenni? Köszönöm a válaszokat előre is!
Nézd meg az Ibizát is, olcsóbban kapod ugyanazt, csak más a logója. Fabiánál nekem csak annyi a bajom, hogy hátul szerintem nagyon kicsi, de úgyse fogsz hátul ülni, ha te vezetsz. Az 1.2-es motor meg elég hozzá, városban jó kis pörgős vele, de azért országúton ne számíts rá, hogy mindenkit előzgetni fogsz, mert hamar elfogy az ereje. De ha újat szeretnél, elmész egy szalonba, lehet a tesztautót vezetni, kipróbálod, hogy megfelel-e neked.
Aham.. na jó, ma megyek megnézek egy Polot az Auto-boxban aztán eldöntöm, kezd már a faszom tele lenni az egész autó vásárlással :D 3 hete baszom az időt és semmire nem jutottam még... Ja és köszi a tanácsokat. A Fabia nagyon tetszik, lehet az lesz. Néztem most reggel (mert már aludni sem tudok) Hyundai i20at, még elvileg az is beleférne a keretbe csak ugye nem tudok róluk semmit.. szerk.: Ami azt illeti beleférne szerintem egy új Polo is csak 90LE 1.2es motorral, az megfelelő napi szintű városi kocsikázásra meg évente pár alkalommal kisebb-nagyobb útra? (azt sem tudom mi a különbség az 1.2 1.4 1.6 között szal hja... totál hülye vagyok az autókhoz de vezetni imádok!) Utoljára szerkesztette: attiGT, 2015.09.01. 09:01:49
Nem de ránézek az új Polora és álmaim autóját látom, egyszerűen oda vagyok azért, ahogy kinéz. Az ilyen szép vonalvezetésű kompakt autókat csípem úgy tűnik, de pl egy Astra H is nagyon tetszik külsőleg. Egyáltalán lehet venni ILYESFÉLE új autót 3.5-4M forintig, ha igen milyet?
a magánszemélyest 1 órával ezelőtt foglalózta le valaki... :D na újra csak azt mondhatom, hogy ilyen az én szerencsém... Új Polot vagy Golfot lehet kapni 3.5-4M forintig?
erről a kettőről mi a véleményetek? előbbi magánszemélytől van de még nem vettem fel a kapcsolatot vele, ha megengedné, hogy szervizben találkozzunk akkor csak jó lehet az autó.
És így is csak a pillanatnyi állapotot tudják megmondani. Mi lesz 5000 km múlva azt senki nem tudja sajnos. Ma írattam át az "új" autómat, úgyhogy csak bizakodni tudok.
Pont a múlt héten hívtam őket egy autó miatt, de nem akarták Erzsébetre átvinni a kinézett autót az általam választott szervízbe, átvizsgálásra. Hagytam az autót.
Úllői út 738on található Auto-box kereskedésről van bármilyen tapasztalatotok?
Kezd felmenni a pumpa bennem, nem bírom ezt a tökölést, 3 hete nézelődöm és még nem találtam megfelelőt. Milyen új autót ajánlanátok 3-4 millió forintig? Golf meg Polo formája tetszik a legjobban.
B terv: kinézel egy autót és a legközelebbi szervizben csináltatsz rajta egy teljes átvizsgálást, ha belemegy a kereskedő, akkor már nem lehet rossz autó, ha nem akarja, akkor nem érdemes vele foglalkozni. 10 körül meg lehet úszni egy ilyet még márkaszervizben is, annyit bőven megér, hogy ne verjenek át.
szerintem érdemes megvárnod egy olyan alkalmat,amikor veled tud menni egy hozzáértő személy,én is sok autóról lecsúsztam azért mert nem mertem egyedül elmenni fater nélkül,de ő ért hozzá,és inkább megvártam amíg velem eltudott jönni,és ki is fogtunk együtt egy fasza almerát. Szóval szerintem nem szabad kapkodni vagy ilyesmi
Rokonom óva int attól, hogy szervizes vagy valamilyen hozzáértő nélkül menjek autót vásárolni, de az egyetlen szervizes ismerősöm nem tud munkaidőben eljönni velem, mást meg nem ismerek, erre van más megoldás?
debrecenben találtam egy gyönyörű türkiz kék színű Golfot minden paramétere megfelelt nekem, este 9kor találtam, akkor már nem tudtam elérni nyilván a kereskedést, reggel meg közölték velem, hogy elkelt :( ilyen a szerencsém... Utoljára szerkesztette: attiGT, 2015.08.29. 13:31:48
10 évesnél nem öregebb, 100e KMnél nem többet futott bár elfogadom a 150e-t is, klíma mindenképp, 5 ajtós, kis autók tetszenek mint pl a golf vagy polo. Igazából ma csak golf, golf plus, polo és sx4eket néztem, ezeket ajánlották eddig. Nem vagyok túl jó helyzetben mert a családomban senki nem ért a mai autókhoz így nem tudok kitől tanácsot kérni így hát csak ismeretlenek szavaira tudok hagyatkozni, ők ajánlották eddig ezt a 3 típust.
Vagy ti milyen autót ajánlanátok 2M forintos keretből? (úgy hallottam és ha belegondolok érthető is, hogy a keretnek 30%-át félre kell tenni szervizeltetésre meg stb...)
Igazából pesten vagy a környező városokban szeretnék találni egy nem fehér színű vw polot de eddig nem találtam árban megfelelőt
edit: ma voltam fővárosi autópiacon, hát ez tényleg egy piac, elszörnyedtem kb 2 percet töltöttem ott... Utoljára szerkesztette: attiGT, 2015.08.25. 16:08:43
Volt olyan kollégám, aki elég sok évet lehúzott náluk, mesélt cifra dolgokat. Fiatal autót megéri megvenni náluk, ha jó áron van, de ha idősebben gondolkozol, akkor nem javasolnám. Inkább olyan kereskedőtől vegyél, ahol márkaszervizük is van. Előző cégemnél anno azért kerültek 50-80-ezerrel többe a régebbi autók is, mert le voltak szervizelve mielőtt kikerültek a használtautósokhoz.
Főleg az árak miatt, valahol meg kell keresni a kereskedői költségeket. Ha pedig magánszemélytől veszel, akkor pl. nem lesz kiszilikonozva a motortér, látod ha valahol olajfolyás van, stb.. Ez saját tapasztalat, persze kivételek mindig vannak, használtautó vásárlásban mindig van egy kis lutri.
Ami azt illeti körülbelül 2-3 hete kezdtem el nézegetni autót, személyesen 2 helyen voltam eddig, kereskedéseknél de nem találtam megfelelőt eddig viszont egy hónapon belül már szeretnék a vásárláshoz eljutni. Kifejtenéd, hogy a 3A miért nem jó? Teljesen normálisnak tűnt az a csávó, akivel beszéltem és saját költségemre el is vihetem az ő sofőrjükkel az autót egy szervizes haveromhoz, aki átvizsgálja nekem. Sőt, a Fővárosi Autópiacot is felhívtam és azt mondták ott is megtehetem ugyan ezt, azzal a kivétellel, hogy a 3Aról eddig nem hallottam rosszat csak a Fővárosi Autópiacról.
Nem feltétlen jobb dolog. Lehet, hogy olcsóbb, de nem jelent garanciát semmire. Autókereskedésben dolgozok évek óta, láttam én már annyi mindent... Inkább egy megbízható kereskedő, akiről a neten jó véleménnyel vannak az emberek, mint Jóska bácsi Alsóbivalybasznádról, aki szerint olyan jó az autó, hogy sose kellett még hozzányúlni.
Az ilyen nagy autókereskedő helyeket kerüld, drága, rossz autók vannak náluk nagy részben. Inkább várj a vásárlással, amíg nem találsz magánszemélynél olyan típust, sokkal jobb tulajtól venni autót.
Én sok jót nem hallottam róluk. Hónapokig keresgéltem új autó után és többek között náluk is jártam. Azt a típusú autót amit kerestem volt náluk több darab is, de mint utóbb kiderült ezek külföldről behozott darabok voltak és hát ebben az esetben ugye igaz a mondás, hogy messziről jött ember azt mond amit akar. Ráadásul nem engedik, hogy te elvidd és megnézesd a kocsit mielőtt megveszed. Szerintem jobban jársz ha nem tőlük veszel. Én hónapokig lestem a használtautó.hu oldalt és hála az égnek szerencsém volt. Nem Budapesten vettem és akitől vettem az is úgymond kiskereskedő volt halál normális volt. 1 hónapja van meg az új verdám semmi baja és nagyon tetszik.
Halihó! Nem találtam hirtelen megfelelő topicot a kérdésemnek, így gondoltam itt kérdezem meg: használt autó vásárlás előtt állok és a nekem tetszőket neten legtöbbször a Fővárosi Autópiacon találom viszont kizárólag rossz dolgokat hallottam róluk. AAAAutónál már voltam személyesen és ott is közölték velem, hogy elképzelhető, hogy zsákbamacskát árulnak, nem készségesek és átverik az embereket előszeretettel. Nektek van tapasztalatotok vagy véleményetek róluk? Előre is köszi! Utoljára szerkesztette: attiGT, 2015.08.24. 15:20:23
Fogalmam sincs, írj nekik egy mailt, vagy kérdezd meg telefonon.
Viszont nem tudom, hogy ezeknek van-e digitális szervizkönyve, de pl abból egyből kiderülhet, hogy volt-e tekergetve, meg egy motordiagnosztika azért sokmindent elárulhat.
Az a baj, hogy a szervízben nem derül ki mennyire vannak elfáradva benne az alkatrészek, az max. akkor látszik ha szét lenne szedve. Mondjuk minden használt autó zsákba macska...
Gyanúsnak tényleg gyanús, de szerintem egy próbát megér, aztán ha nagyon tetszik megtekintés után is, akkor egy szervizátvizsgálás nem egy nagy összeg, hogy ne verjenek át. Utoljára szerkesztette: karajjj, 2015.08.05. 13:54:32
Mindenképp, feltéve ha egyáltalán meglesem ezt az autót. Az a baj, hogy tetszeni tetszik nagyon, de nekem nagyon gyanús... Utoljára szerkesztette: G18XM8, 2015.08.05. 13:36:45
Ha nem egy problémás darabot fogsz ki belőle, akkor nem sok gondod lesz vele. Általában dicsérik, plusz ugye egy Nissanba is belerakták, ami azért mégiscsak japán színvonal. Persze hozzá kell tenni, hogy nem vagyok szerelő és a motorokhoz is csak minimálisan értek, de kérdezősködj nyugodtan a szervizben róla, biztosan többet tudnak mondani.
Ha jól látom, a Bécsi úton van az autó. Ha biztosra akarsz menni, elmész a kereskedőhöz és felajánlod neki, hogy elmentek együtt az autóval a a Kunigunda útján lévő Nissan márkaszervizbe, te kifizeted az átvizsgálási díjat és ha számodra megfelelő az eredmény, akkor megveszed. Ha nem megy bele, ne vedd meg. Ha azt mondja, hogy ki van vonva a forgalomból, akkor javasold a P rendszámot. Illetve kérd el a forgalmit, hogy belenézz, hogy minden rendben van-e.
Kedves fórumozók! Tanácsot szeretnék kérni, leginkább olyanoktól, akiknek van tapasztalata a kérdésben lévő autóval. Gépjármű vásárlás előtt állok, a kinézett autó az egy 2004-es Nissan Primera 1.9 dci. 695 000 Ft-ba kerül. Bajom az egésszel, hogy ennyi idős autóért ilyen alacsony ár nekem eléggé gyanús. Képeken szép az autó, gazdag a felszereltség, éppen ezért gondolok arra, hogy van valami "összeesküvés" a dolog mögött... A másik bajom a francia motor, nem vagyok benne biztos, hogy megbízható. Érdemes lenne-e belevágni a vásárlásba, vagy inkább nézzek egy japán motoros 2.2 td-t kicsit drágábban? Egyáltalán érdemes-e ezzel a típussal foglalkozni max. 750-800 ezer Ft értékig? Köszönöm a válaszokat!
Volt vagy van esetleg itt köztetek valaki aki használt már Renault Fluence-t? Vagy esetleg aki szerelte már? Erősen gondolkozom rajta, hogy veszek egyet, de nem vagyok biztos abban, hogy hosszútávon jó verda lenne. A megbízhatóság aggaszt főleg mert a Renault nem éppen arról híres. Szóval a véleményetekre lennék kíváncsi.
Szeretnek venni a BMW-t aminek a fogyasztasa lenne a lenyeg. Egy BMW3-as tipusu 2003 evjaratu korulire gondoltam. Melyik a legjobb fogyasztasu: 1.6, 1.8, 2.0 ? benzin vagy dizel?
hol írtam én ilyet? márkakereskedésben dolgozok, van jó lakatosunk... úgy összerakta az autóm alját, hogy észre sem venni, hogy javítva volt, csak azért jegyeztem meg, hogy ezzel s számolni kell!
kínlódni akarok, azért nem újabb autót akarok venni :D
Egyik barátom kint dolgozik németországban, egy autóbontóban, õ lenne aki segít beszerezni a gépjármûvet, és a szükséges alkatrészeket :)
A 79 vs 123 ló pedig arányaiban azért nem kis különbség. Turbósban sajnos még nem volt alkalmam ülni, így annak a menetteljesítményérõl nem tudok mit mondani :/
Váltót kézit szeretnék mindenképpen, abból is az 5 gangosat.... (bár pont td-hez nem volt 5 sebességes :D)
Azért köszi a segítséget, szerintem keresek egy 300d-t, aztán lesz ami lesz, max marad benne a szívó...
Mindenki fosik a lakatosoktól, pedig VANNAK jó karosszériások. Én is megvettem az Explorer-emet, már vittem is át karosszériáshoz instant. Mondták még elõtte, hogy áááá, jó ez így még évekig, semmi baja ennek stb., de engem nem érdekelt, küszöb, fellépõ, hátsó ív stb. csinálják meg mind és akkor TÉNYLEG évekig jó még. Drága? Naés?! Késõbb még drágább lenne.
ha kínlódni akarsz minimális plussz teljesítményért akkor kiváló ötlet,a merci lusta még turbóval is sosem erõltették a turbót,nem véletlenül mert azokból az örvénykamrás motorokból a szívók jobbak a merci még 91-ben is 4 szelepes szívót fejlesztett,mikor már minden gyártó a feltöltõt nyomta
ha autózni is szeretnél és még normális menetteljesítményt is akkor a 3.0 szívó kéziváltóval megfelelõ hogy w123-ból még szívóból is normálisat hol kapsz ,pláne aminek még a kasznija is jó na az nem egyszerû eset
én is öregebbet akartam,csak azért vettem w124-et mert csak abból találtam elfogadható állapotút most mellette én is vadászom w123 v. fõleg w116-ra ,de már egy éve nem találtam megfelelõt de nem is sürgõs
Nos, sajnos nemsoká megint autótlan leszek, vissza kell adnom a bömbit. De kitaláltam, hogy régi nagy kedvencem lesz az új autóm, ami nem más mint a w123-as merci :)
(Étolajjal tankolás és hasonló kis mókák nagyon csábítóak :))
Szedánt szeretnék, viszont turbo motorral. Ez valószínûleg, majd az én dolgom lesz, hogy turbó motor kerüljön bele, mert TD-t csak kombiban látok még németországból is.
Szóval lesz majd egy motorcsere nagy valószínûséggel. A kérdésem az, hogyha tudom elõre, hogy cserélve lesz a motor, eleve 300d-t vegyek, vagy kereshetek akármelyik dízel közt. Tehát nem lesz bonyolultabb és drágább az új motort lepapírozni, ha kisebb köbcentis motor volt az autóban elõtte?
A másik kérdés, ami felmerült bennem, hogy igencsak régi autókról beszélünk, ezekben a turbó hogy bírja? vagy már kb az összesben döglött?