Köszi. Így már elindult. Tényleg jobban fog kinézni, de van még munka vele, dögivel. Főleg, mire optimalizálják. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.12.20. 10:03:59
Nekem kifejezetten tetszik. Egy kicsit szokni kell még 1-2 dolgot, de pl. a kereső funkció nagyon kényelmes kocsi választásnál. Az oldalak tetején lehet választani 3 dizájn között. Ezt érdemes megtenni, mert a háromból csak egy az igazán jó, a másik kettő mintha mobilra lenne optimalizálva és túl sok minden el van rejtve.
#19016, sertrex: A régi shader fájlok és grafikai beállítások bezavarnak. Nevezd át a Userdata mappát, és akkor tiszta lappal indul, úgy tudod tesztelni. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2019.12.20. 09:11:25
Van mit dolgozni még az UI-n. de legalább ezt is megéltük.. :D Már az indításnál hibák vannak. De tetszetős maga a kinézet, bár sok dolgot átrendeznék.
Hát itt azért van minden, győzzem végig nézni. Bíztató
+ 3 fizetős gokart pályát új audi gt3-at ingyen (akinek megvolt a régi) új tatuus kocsit ingyen Highlands, Teretonga, Pukekohe, Manfeild and Hampton Downs pályákat ingyen
+ új ui beta + winter sales
Kiadtak egy modern Monacot kamunéven, legalább már nem csak a régin lehet próbálkozni.
Tegnap kipróbáltam a workshopban található RUF-ot.
rF2 ide, fejlett fizikai motor oda, ez a kocsi 60-nal vett, nagyívű kanyarban tolja az orrát. Esküszöm, bármelyik utcai autó, téli úton nyárigumival jobban tapad mint ez a mod. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2019.12.17. 10:38:49
Köszi. Most 2 hétig nem tudom kipróbálni, de majd otthon ránézek a dologra.
Na, felül kell írjam magam, tud működni a motor Fanatec kormány nélkül is. Kipróbáltam. Állítólag az rF2 tudta kezelni, de valami frissítésnél ez elveszett...nem tudom mennyire pontos rálátással bír aki írta, de valami optimalizációnál 'elveszett' ez kivezetés. Holnap kitesztelem, mert nálam most olyan mintha fordítva vezérelné a motort, és így azon kívül hogy bizsergeti a lábam hát nem tesz hozzá az élményhez. Viszont jól konfigolható, autóra szabható, tehát össze lehet lőni és össze is kell lőni a pedál felkeményedésével és a progi lehetőségeivel. Én rád bízom, mert még nem tudom hogy általam ajánlható-e, csak melóban olvasgattam, aztán némi lelkiismeretfurdalástól vezérelve hogy téves infót adtam, lehúztam fetettem kipróbáltam....nincs mögötte tapasztalat. http://fanaleds.com/downloads
ehhez ha jól tudom Fanatec szett kell, mert a pedál csak Fanatec kormánnyal hozza az effektet. Nekem Thrustmaster kormány van Fanatec V3 inv. pedállal és nem rezeg.
Jut eszembe, egy kérdés, hátha tudja valaki: rF2 alatt működik a Fanatec fékpedál abs motorja?
Ez tényleg érdekes. Az viszont jó hír, hogy benne vagy nyakig.
90%-ban. A kormányzást nem. Azért érdekes az rFactor. Nálam jól működött, Tommynál jól működött, aztán jött pár ember, hogy összevissza rángat egyenesben, és majdhogynem eltöri a kezét. Ezek rendszerint Trustmaster, Fanatec, vagy Simcube kormányok voltak. Belőttük ahhoz a kormányt, akkor Logitech mellett döglött meg a történet. Jelenleg ott a tartunk, hogy van vagy 7-8 opció újabb kormányokhoz, meg 7-8 opció régebbi kormányhoz upgradesben. :D
Igazából az utcai autó sem csúszik mászik, csak határon. Sok szimes autó viszont slicken utcai tempóban is nyikorog, meg csúszkál. Nem attól lesz valami reális, hogy vezethetetlen. Sőt, ami manapság nagy divat, az ügyfél alapú versenyzés, ott aztán pláne a minél jobb vezethetőségre törekszenek a gyárak, hogy a leghülyébb pénzes fazon is elkaristoljon vele a pályán.
Esetleg meg lehetne fordítani a dolgot. Hogy pl. megpróbáltam hétköznapi módon menni vele és úgy volt fura az egész. Nem tudom, hogy mért tart itt még mindig a szimes közfelfogás, hogy az autók csúsznak-másznak, meg minden egyes fűszáltól elszállnak? Mellesleg már voltam vele pályán is. Nem is egyszer. Egyébként is csak azt mondom, hogy ez még félkész. Ezért hoztam fel a Porschét, mert az is eleinte ilyen volt és már sokkal jobb.
Nem az autóval van a baj. Hanem a sofőrjével. :D Valószínű állandóan versenypályán vezeted, időre, keresve a határokat. De mindegy, ha te így gondolod az egy dolog. Csak ne terjeszd. :D
Nekem most ez a harmadik BMW-n már, de holnap betolom a szakadékba, mert sehogy se olyan vezetni, még csak nem is hasonlít, mint itt az rF-ben. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.12.06. 23:12:41
Nincs ennek az autónak semmi baja. Úgy kell vezetni, mint egy utcait. Ez egy utcai sportautó néhány verseny alkatrésszel felszerelve. A GT4-es autó is hasonló érzésre, csak ott több lehetőséged van setupolni. Jó pár kör után hozzá lehet szokni. Én is úgy indultam neki, hogy ez egy komolyabb verseny autó. De nem az. Tényleg belépő kategória. A Porsche-t meg felesleges hasonlítani hozzá. Tök más kategória. Elméletileg a kupás Porsche jobb időt tud menni, mint egy GT4-es a Nordschleifen.
Nem tudom feltölti-e a képet, majd kiderül. Lényeg, hogy nem vagyok egy nagy videós, a lentebbi most készült, mindenféle beállítás nélkül. Szerintem a windowsban valahogy állítani kellene, hogy 60 fps-t vegyen fel, mert most kicsit diavetítés.
Pattog össze-vissza, csúszik-mászik csak nem gurul. Nincs semmi súly érzete. Olyan mintha erő se lenne benne, pörög, visít a motor és nem igazán megy és valahogy a sebesség érzete is olyan fura. Minden kanyarban meg kell küzdeni vele, hogy egyáltalán a pályán maradjon. Kiforog minden előjel nélkül és persze foghatatlan ilyenkor. Nordon próbáltam, ami szkennelt pálya. Ugyan itt a Porsche GT3 már teljesen rendben van. Ha jön hozzá még vagy 8-10 patch, akkor ez is rendben lesz. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.12.06. 14:05:50
Itt szépen sorban kiválaszthatsz mindent. Ami zseniális, hogy lehet csillagozni a kedvenceket. Ezt lehetne persze még fokozni, és pl egy 5 csillagos értékelési rendszer tök jó lenne. :)
De a csillagozás mindenképp hasznos, nem kell keresgélni a kedvenc pályákat. Az autókat, és a pályákat is úgy rendezen, jelenítem meg, szűröm, ahogy csak akarom.
Tovább zseniális, hogy az időjárást, meg ezt azt, nem jobbra, balra, itt vagy ott kell keresgélni egy képernyőn, hanem minden fent van, egy sorban. Logikus. Oké, vannak helyek, ahol még nem az igazi, lehetne jobb, de ez még mindig béta, viszont egyes elemei zseniálisak, jól megtervezettek.
Mármint kb mindenhol ilyennek kellene lennie, de hát az iR ebben is előrébb jár.
## ## ##
Unod az alap kocsikat pályákat? Vegyél. :D Én pl azt untam régen, hogy az alapkocsikkal, vagy amelyeket szerettem, szinte mindig ugyanolyan versenynaptárhoz társították. De ez már lehet változott egy kicsit, és változatosabb, bár nem hiszem, hiszen az ingyen cuccokkal kell versenyeket kínálni ugye, ha már az első futamokon felvillanna, hogy ez fizetős... hát az nem lenne jó dolog.
Amúgy kaptunk ingyen pályát tavaly is, szóval annyira azért nem rossz a helyzet, plusz végre ott az AI a hozzám hasonlóaknak. :D
## ## ##
A grafika nem a legjobb, de azért ne feledjük, hogy pl VR-hoz szerintem az iR-nél nincs jobb. Gépigényt, optimalizációt nézve ez így egy tök jó csomag.
Ha meg nem VR-ozik az ember, akkor legalább elmondhatjuk, hogy a 144 FPS eléréséhez nem kell egy RTX 2080Ti :D
## ## ##
Óóó, pedig azért itt sokkal jobban a futamok, vannak gyökerek itt is, és oval kezdő szériákban sok a türelmetlen ember, de itt szinte sose találkoztam olyannal, aki direkt fingatott volna meg... mert az poén.
gyors vélemény IR-ről, kb fél nap után - grafikai felett már eljárt az idő - unom már az alap kocsikat/pályákat (mani) - FFB nekem adja, jó - hangok még mindig kicsit sterilek, de jók - gumifizika kicsit arcade, nem érzek nagy kopást, azt sem érzem milyen állapotban van - az új UI, vagy mi a fene, borzalmasan átláthatatlan - az én szintemen a versenyek inkább mészárszékre emlékeztetnek, nagyon public szerver feeling - az autók setupolása nekem nagyon furcsa, persze biztos autó függő, de nem érzem hogy jól reagálna
na, majd 1-2 hét múlva levonom a konklúziót, de így első blikkre semmi késztetést nem érzek, hogy erre váltsak az rF2-ről
ui.: az error-ok a Windows frissítésem hiányából adódtak, már ok Utoljára szerkesztette: simcompany, 2019.12.04. 18:14:07
Múltkor, emlékszem valaki kérdezte, hogy meghalt-e ez a game. Ez a mostani párbeszéd juttatta eszembe. És azt hiszem van erre egy tökéletes kór leírás. Nem halt meg ez a game, de kómában van. Mesterségesen tartják életben, néha kap egy kis infúziót (kontentek), azután magára hagyják. Néha napján valakinek eszébe jut, hogy mivel lehetne kihozni a kómából és leírja road map formában, ami bizalom gerjesztő ugyan, de nincs aki elvégezné a beavatkozásokat. Azután megint kap egy kis infúziót, amire a támogatók dobják össze a lóvét, mert még mindig hisznek a gyógyulásban, de igazából legbelül mindenki tudja, hogy erre még nem találták meg a gyógyírt. Már tényleg csak a legközelebbi barátok maradtak meg és tartják életben a reményt. Én is bedobtam némi összeget az infúzióba, holott tudom, hogy záros időn belül felkerül a Steamen a virtuális polcra és ha megjönnek az újak, Automobilista 2, GTR 3(?), Project CARS Revolution aka PC3, akkor talán már soha nem lesz levéve a polcról. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.12.04. 17:19:22
Szerintem is "ostobaság" amit Alex ír, logikailag is kikezdhető. Mármint attól még, hogy ez "csak egy szerelem projekt", attól lehetne ezt jóval jobban is csinálni.
Alex-nál továbbá gond, hogy soha gyakran nem reflektál más érveire. Csak mondja a magáét.
Oké, tegyük fel, hogy igaza van, és az egyész egy hobbi projekt. Legyen. De mi gátolja meg őket abban, hogy ezt jól csinálják? Miért nem lehet offline versenyeket, kihívásokat integrálni az új UI-ba? Mert ugye 100%, hogy nem lesz.
Alex úgy csinál, mintha ebből már nem lehetne soha egy igazán nyereséges, jó cuccot csinálni. Dehogynem. Csak nem így, nem ilyen tempóval és hozzáállással.
Alap dolgokkal nem foglalkoznak, leszarják, etc. Oké, tudom, ez hobbi nekik, nekünk, így is jobb, mint volt. De olyan dolgokról beszélek, hogy offline kihívásokat, azokhoz acsikat rajzolni egy este ki tudnék találni 100-at, leprogramozni se nagy cucc... Pl ha nyersz egy meghatározott versenyen, megvan az acsi. Húú.
Szarul csinálják. Pont.
Amúgy meg, jah, ez a havi roadmap totál vicc szerintem, ilyen tempó mellett kb semmi szükség rá... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.12.04. 16:17:18
Hát rendbe kéne rakni a gépedet akkor :) Ez a játék betonstabil. A levegőbe repkedő autóktól kezdve a régi / új gumifizika nyügjén át az FFB-ig sokmindent fel lehetne hozni, de ha nem indul az user error. Elavult driverek, régi windows stb... Igazából mi azt dumáltuk, hogy kb 3 játékból lehetne összerakni magát a tökéletességet. RF2 fizika, iRacing tartalmak és rendszer, illetve Project Cars 2 grafika. Na onnantól nem néznék rá semmi másra :D Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.04. 15:31:05
Most nézem, hogy 5 accod van. Ingyenes hónap után újraregeltél mindig? :D Jó képben lenni mindennel szerintem, legalábbis én szeretek tájékozódni. Ezért is olvasom ezt a topikot is és nézek rá rF2-re mindig. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.04. 13:04:14
Annyiban jó volt ez a beszélgetés, hogy megújítottam az iR accountomat, mert úgyis szabin vagyok, legalább 2016-után ismét képbe kerülök hogy hol tart az iR :D
Megtörtént a refund kérelem, teljesen igazatok van, ez a fanatikusoknak van és hát én az nem vagyok sajnos. Én egy pénzt költeni képes user lettem volna és annyiszor elhittem már, hogy lesz értelme, de most is úgy látom, hogy nincs (ezt köszi egyébként). Nem fogok az endura se várni, bocs ha valakinek beletiportam a lelkébe a véleményemmel, de mindet tartom továbbra is, illetve személyeskedés nélkül (tényleg) úgy érzem, hogy páran úgy alkotnak véleményt, hogy picit a múltban ragadtak. Ez egyébként nem baj, nem is lehet mindenkinek ugyanaz az igénye, kinek a pap, kinek a papné, csupán feltűnt, hogy csak az érme egyik oldalát látjuk, méghozzá a kétezres és kétezertizes korai évek oldalát. Nem akarok senkit sem megtéríteni, sem ráerőszakolni a véleményemet másra, de majd ha mindenki próbálta az összes módját a mai szimezésnek tartósan, akkor bármikor szívesen visszatérek ezekre a beszélgetésekre. A topikot azért továbbra is követem, hátha mégis bekövetkezik a csoda :D Akkor talán újra érdekel majd a játék is.
ui.: Nálam ez nem vallás, bármennyire is azt szokták megpróbálni ráhúzni (nem feltétlen itt és most), spontán szórakozni szeretnék a szabadidőmben. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.04. 10:55:57
Hát én értem a szemléletedet, de nem értek vele egyet. Akkor legyen hobbinak kommunikálva és ne annak, hogy na most aztán majd megmutatjuk és világlegjobbjai vagyunk, miközben kb. ilyen asztal szélére félresöpört sz@r az egész. Én lehet megint refundolom, mert erre tényleg nincs értelme várni.
Attol mert az rF2-ot megmentettek, azert meg uzleti vallakozas is. Hogy mennyire nyereseges vagy veszteseges, nem tudom. De mivel az embernek "hobby", igy meg a nulla vagy a veszteseg is beleferhet;) Eleve a tartalom es fejlesztes menete is mutatja, nem lehet dollar milliokat beletolni;D De attol meg eletben akarja tartani, es ehhez "promo/reklam" kell. Ami mindig tulzo, hype vagy parasztvakitas. Es nem csak naluk, mindenhol az. Mindent helyen kell kezelni. Mashol GigaWatt-okkal vetitenek szelesvasznu jovot az egre, amibol egy normal HD-adas marad a vegere. Itt csak HD-adasnak reklamozzak, es diavetites lesz a vege:D Minden program atveres, csak a nagysagrendek valtoznak.
Amikor még annak idején a Mastersből kiváltak ment egy jódarabig, de aztán rájöttek az emberek szerintem, hogy unalmas fix időpontban ugyanaz ellen a pár ember ellen menni és szépen elhalt. Sokkal kevésbé kompetitív, mint a public vagy egy top liga és azért a komolyan szimulátorozni vágyóknak ez fontos tényező én azt gondolom.
"Magyar iRacing liga tudtommal 0, de nem is érdekel senkit, inkább nemzetközi szinten megy mindenki, aki ügyesebb. Hogy focis példával éljek, ki akar az NB3-ban játszani, ha mehet a BL / EL-be is? De amúgy azon nem kell megsértődni szerintem, hogy az iR-t hozom példának, most az az alfa és az omega. Ha mondjuk csúcskategóriás Androidos mobilokról beszélgetnénk, azt nem az iOS-es Apple-höz kéne mérni? Mert szerintem de. De szó van itt AC-ról, ACC-ről, Automobilistáról is ugyanúgy. Ha a nehézség miatt nem lehetne valami népszerű akkor az iR is halott lenne, de nem ez a helyzet. Az iRben már lehetetlen lenne országos szinten ligát indíani, mert annyi a lehetőség a versenyzésre és annyi szakág és kategória van benne, hogy mindenki megtalálja a saját ízlésének valót a megfelelő időben, amikor csak akarja. Szerintem a többi játékban, pl az rF2-ben is csak azért megy a ligázás, mert különben csak a falat tudnád bámulni. Ahogy a RaceRoomban beindultak az official eventek szépen el is haltak a ligák, alig maradt valami, pedig hol van még az iR rendszerétől az egész..."
A ligázás nem privilégium volt a simracing világában, hanem kényszer. 2019 van és nem véletlenül kezd a feledésbe veszni ez a "formátum". Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.04. 10:15:03
Van joregen mukodo magyar iR liga. Bar gosom sincs, mennyire aktiv es mennyien vannak. Tudnak/szoktak adni 50%-os elofizetest (ami 110$+AFA-nal azert nem rossz), vagyis, valamennyire komolyabb lehet. De az iR-nek nem a liga resze a lenyeges. Pedig, ha lenne eszuk, eppen az a program az, amivel tarolhatnanak (stabil/brutal engine/online, massziv szimes technikaval es tartalommal). De ahhoz ezek az elofizetesek es tartalom arak hasznalhatatlanok:)
Persze, nem ismerem a hatteruket. Az hogy ezek az arak a "premium-jelleget" probaljak fentartani; vagy valoban ebbol "elnek"; vagy kell a letszam, de ezzel tartjak kordaban a d olgokat (szerver kapacitas, felhasznalo felhigulas); gozom sincs. User-kent mindig konnyu okosnak lenni; foleg ha igenyei es keves penze van az embernek:D
Nem véletlen, hogy a ligák száma 0, le is írtam az okát :) "társaság, dumálás, egymás fejlesztése, olyanokkal csatázol akiket ismersz is, ne adj isten még barátságok is kialakulhatnak" Bármilyen hihetetlen, ehhez nem kell liga :) 10 fős csapatunk van és többet beszélgetünk, versenyzünk egymással, mint bármelyik liga tagjai, ezt biztosan állíthatom :P Egyáltalán nem értek egyet Alex-el. Szerintem ez nem egy járható út, hogy bocs srácok, amúgy van jól működő szoftverem, ez hobbi, úgyhogy így jártatok. Ha így van, akkor nem kell roadmap-el hitegetni az embereket, meg szponzori és egyéb megállapodásokat kötni pl. a McLarennel, vagy épp a LeMans66 marketingosztályával. Ez magyarázkodás és az egyszeri jószándékú felhasználó félrevezetése. Szerintem igenis elvárható, hogy ha a pénzt be tudják szedni, akkor egy működő valamit kapjunk cserébe... Ment a hitegetés, hogy lesz endurance így meg úgy, meg is vettem újra a játékot, ehhez képest a teljes 2019-es évben nem sikerült normálisan futamot rendezni hivatalosan! Ez átverés! Ha szerintetek ez így rendben van, akkor lelketek rajta, én mint vásárló átverve érzem magamat. A kommunikáció pedig közel s távol sem az amit leírtatok. A csapból is az folyik, hogy rajta vannak, fejlesztik, faragják, kiemelt fontosságú dolog, roadmap, jön ez, jön az... A valóság viszont az amit Alex te írtál. Akkor ki a hülye, vagy ki van átverve? Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.04. 10:10:35
Az rF2-ot teljesen felesleges hasonlitgatni mas programokhoz. Az AC/ACC, az AMS, az iR, vagy a szerencsetlenkedo CARS, csak arra alakult/fentartott vallalkozasok, mindig uj/folyamatos fejlesztesekkel (ha kell uj engine-nel). Az rF2 egy "megmentett" program/engine. Az S397 fonoknek van sajat ("teljesen" mas, de azert szoftveres), jol mukodo cege, es ez a hobby-ja. "Megvette", farigcsalja. Nem ismerem a reszleteket, de az sem biztos, hogy fomunkaidoben, csak az rF2-re van kulon csapata, talan az amugy is alkalmazottai foglalkoznak vele. Tuti vannak kulsosok (palyak, autok), de ez messze nem olyan, mint egy ACC vagy iR valllakozas/ceg/program.
Az S397 es a jelenlegi rF2 azoknak szol, akik ezt (is) szeretik, de foleg hasznaljak(!); nem csak neha raneznek, aztan "ah, meg mindig nem jo, nincs benne, nem olyan". Aki ACC/CARS/iR dolgokat var, annak felesleges nezegetnie es rendszeresen megallapitani, hogy nem jo, es mi minden mas kellene meg bele. Ez sose lesz "olyan".
Pl. ott az AC. "Fapados", de nagyon jo engine, brutal jo es valtozatos tartalmakkal, extra nepszeru kezelessel. Az ceges (nyereseg) szinten mukodott, "lejart", bedozeroltak, game over. Persze van utoelete (mindenfele meglepo fejlesztes [napszak, idojaras]), de az messze nem olyan, mintha hivatalos lenne. Mennyivel mas lenne az is, ha ezt az utoeletet, egy "megmento ceg" csinalna hivatalosan, normal keretek kozott megjelentettve, egysegesitve, optimalizalva. Nem lenne belole ACC (engine), sem iR es egyeb, de azoknak akik szeretik/hasznaljak, nem vadaszni/barkacsolni kellene hozza a dolgokat, hanem hivatalosan kapnak.
Az ISI megtehette volna, hogy "nem jott be", bezarjak, game over, es az rF2 a sok evvel ezelotti szinten tartana. Annal azert csak jobb a jelenlegi allapot. Azoknak tuti, akik hasznaljak is! Azoknak meg, akik minden programhoz beirjak, hogy jo lenne, de megsem, azoknak meg ugy is mindegy, nekik ugy sem lesz jo semmisem, a csodara varnak:D
A ligázásnak nem(csak) ez a lényege, társaság, dumálás, egymás fejlesztése, olyanokkal csatázol akiket ismersz is, ne adj isten még barátságok is kialakulhatnak
Szerintem nem véletlen hogy a magyar IR ligák száma 0
Ja és pont most váltottam Apple-ről Androidra 10 év után mert eljött a pillanat, hogy lemaradt az almás kütyü a konkurenciától :D
"Én elhiszem, nem dőlök a kardomba attól, ha az rF2-vel játszanak a legkevesebben. Valahol érthető, minél nehezebb vezetni, annál kevésbé népszerű"
Így jön ide :D Az rF2-t semmivel se nehezebb vezetni, mint a konkurenciát, például az iRacinget, aminek a játékosbázisa sokszorosa ennek. Nincs összefüggés.
Magyar iRacing liga tudtommal 0, de nem is érdekel senkit, inkább nemzetközi szinten megy mindenki, aki ügyesebb. Hogy focis példával éljek, ki akar az NB3-ban játszani, ha mehet a BL / EL-be is? De amúgy azon nem kell megsértődni szerintem, hogy az iR-t hozom példának, most az az alfa és az omega. Ha mondjuk csúcskategóriás Androidos mobilokról beszélgetnénk, azt nem az iOS-es Apple-höz kéne mérni? Mert szerintem de. De szó van itt AC-ról, ACC-ről, Automobilistáról is ugyanúgy. Ha a nehézség miatt nem lehetne valami népszerű akkor az iR is halott lenne, de nem ez a helyzet. Az iRben már lehetetlen lenne országos szinten ligát indíani, mert annyi a lehetőség a versenyzésre és annyi szakág és kategória van benne, hogy mindenki megtalálja a saját ízlésének valót a megfelelő időben, amikor csak akarja. Szerintem a többi játékban, pl az rF2-ben is csak azért megy a ligázás, mert különben csak a falat tudnád bámulni. Ahogy a RaceRoomban beindultak az official eventek szépen el is haltak a ligák, alig maradt valami, pedig hol van még az iR rendszerétől az egész... Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.04. 01:37:00
AC, iR, rF2 és Automobilista négyesből egyedül az AC az, amivel ha elkezdek játszani, problémáim vannak, mert annyira más a többitől. A másik háromnál nincs olyan lényegi különbség, hogy emiatt ne játsszon valaki rF2-vel, vagy éppen nehezebb legyen versenyképesen menni vele. Természetesen általánosságban beszélek, mert biztos mindben vannak elbaszott autók, iR-ben a Radical például egy vezethetetlen fos számomra, de biztosan találnék ilyet a másik kettőben is, csak eléggé egy kaptafa autókkal játszok, nem próbálok végig mindent.
Nem nehezebb hidd el, az iRacingnél biztosan nem, csak te azzal nem nagyon vagy képbe ahogy látom. Viszont itt azért páran mennek vagy mentek mindkettővel, vagy még többel is, pont ők írják neked azt amit :) Az rF2 azért nem annyira megfejthetetlen atomfizika, mint aminek szeretnéd gondolni és nem is ezért hagyják ott, vagy kerülik el eleve. Inkább azok miatt a dolgok miatt, amiket itt már kibeszéltünk. Én nagyon várom a 2020 comebacket :) Jót tenne neki egy matchmaking és hogy végre stabil legyen. Egy-egy endura beugranék szerintem, csak hát jelenleg server crashből áll mind kb. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.03. 13:56:50
Teljesen érthető a többség depresszív csendje, és a fel-feltörő bosszankodó hangok itt-ott. Hihetetlenül lassúak. Mindenben. A fejlesztésekben és a tartalomban is durván háromszor lassabbak, mint kellene.
Ha megháromszoroznák a megjelenő tartalom mennyiséget, az sem lenne túl sok. Jelenleg csak évi 2-3 megvehető tartalom jön. lyen tempóval a Project Cars vagy az AC autófelhozatalát elérni 30+ év lenne...
2020-on tényleg sok múlik. Nagyon el kell találniuk az online-t és a 2020-as kampányt, hogy a negatív spirál visszaforduljon. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2019.12.02. 13:23:15
Ugyanezen a véleményen vagyok, csak az másik topik :) Nascarból megy NIS szerda este 10-kor, nem tudom, hogy miért esik nehezükre road endut rakni hétköznapra, pláne úgy, hogy szombaton sokszor Special Event van és VLN is... Így képtelenség lefutni mindig az endukat mellette, főleg úgy, hogy van, aki dolgozik hétvégén is. Ezt szerintem is elkúrják rendesen. A szűkítéssel is egyetértek, el kéne már felejteni az a sok kihasználatlan régi szemetet, de gondolom az 1-1 beeső vásárlásból még mindig egy rakat lóvé jön és hát pénz beszél...
Tudom. Azért írtam, hogy kicsit, és oké, a "csomó széria kukával" mondjuk tényleg túloztam. Kár, hogy hétvégente sokszor dolgozom, mert amúgy ligáznék, meg mennék endurance versenyeken...
Amúgy meg endurance futamokat lehet hétköznap is be lehetne tenni 1-1 napra, szóval kicsit változatosabbá kellene tenni az egészet, úgy, hogy közben azért leszűkítjük a versenyszériák számát.
Nem halott az online iR-be, hanem túl sok a régi felesleges széria. Senki nem veszi már az ezer éve kipusztult GT1-eket, sem Lotus 79-et és barátait. Ezeket el kéne törölni végleg és akkor egy irányba menne a community. Viszont egy sima hétköznap 100-200 ember összejön egy átlagos GT3 / GTE futamra, mindezt 1-2 óránként. Azért ezt nem mondanám halottnak :) Valami ilyesmi kéne rF2-be is amúgy és akkor szerintem visszatérhetne bele az élet, csak kell még kontent, mert a jelenlegi gyári kínálat nagyon szegényes autók és pályák terén egyaránt. A GT vonal képviselve van, ellenben szinte semmi más. Azért szinte, mert van 1-2 jó cucc, lásd Formula-E, de nem hiszem, hogy emiatt bárki is átjönne. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.02. 12:58:51
OKé, tényleg nem felbőszíteni akarok senkit, és mindig belém tudtak rógni, mert állandóan kritikus voltam, vagyok, de 18 éve követem ez az ipart, és tényleg, magyarázza el valaki, miért nem csinál az rF2 offline kihívásokat.
Csinálhatnának olyanokat, amenyekbe a gyors youtubeos arcoknak is beletörhetne a bicskája, lehetne hozzájuk leaderboard, stb. Lenne kategóriánként mondjuk 10 feladat, és ezt havonta, hetente megdobhatnák még párral.
Néha, pláne kezdetben fizethetnének pár népszerű arcnak, hogy próbálja meg youtube-on kiplatinázni a feladatot.
De nem. Ezeknek nem kell a pénz, nem kell az, hogy beszéljenek róluk az emberek.
Az új UI-t meg eleve erre is felkészítettem volna.
Amúgy jellemző az rF2-re, hogy vagy a rendszer hiánya, vagy multi bugok miatt beszélünk róla, nem pedig azért, mert ez de jó lesz, az de jó lesz, végre valami... Az iR-be pl azt mondom, hogy drága, de "megéri" befektetni. Az a projekt él, és élni fog. Mondjuk online az is kicsit halott, egy csomó széria kuka, nem véletlen jön ugye az AI, de kis átalakítással, az időpontok, versenyek kukázásával jó is lehet.
Mondjuk szerintem ott is változtatni kellene az árakon: Offline használatra ne legyen előfizetés kezdetnek. Ha multizni akarsz fizess. De ezen sokat lehetne agyalni számolgatni, mi, hogyan vonzana be több embert, hogy még a haszon is növekedjen.
Az rF2-nek ezerrel el kellene indulnia afelé, hogy egy jó offline, online szolgáltatásként gondoljanak rá. Nos ebben sehol nem tart... Jellemező nálam is, hogy nem az iR-re költött pénzt tartom kidobottnak, hanem azt, amit ebben megvásároltam...