Nem kapják meg a teljes összeget és még le is kell adózni, a vége valahol 15 körül lehet misibe nekik, ami nem túl sok a játékiparban. Kacagunk rajta de egy ETS2 DLC szerintem az rF2 éves bevételeit produkálja. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.02. 12:32:28
Nem csalóka az, csak nem az összes játékost mutatja, hanem egy aktív átlagot. Nem szabad keverni a kettőt. Az összjátékosszám szerintem jóval több, csak épp az nem hoz már pénzt. Akik kontentre is költenek ezek alapján max 20.000-en lehetnek. Az nagyon vékony :/
Az mondjuk kemény, ha eladtak 15.129-et a BMW M8 GTE-ből, ami 5 euro, az 75 645 euro. Az 25.000.000 Forint. Annyiért én is lefejlesztettem volna :D
Szerintem a stat csalókat lehet, inkább érdemes azt megnézni, az új contentre mennyire repülnek rá. Sebring: 10.600 Imola: 5.900 BMW M8 GTE: 15.129
Csak pár példa. Látszik, hogy lenne itt vásárló, de online halott a dolog, az offline meg szintén szar.
Szerintem már lehet korábban minden eldől. Ha decemberben a béta nem indul el jól, akkor ennek annyi. Az a baj, ha egyre kevesebb a felhasználó, egyre kevesebb a lé. Ha egyre keveebb a lé, egyre lassabb a fejlesztés.
Ezért írtó nagy idiótaság, hogy még a működő jó dolgokat sem használják ki, amikor abban van potenciál. (Lásd AI...)
Igen én is arra gondoltam, hogy a motort szénné faragták és akkor innentől #nemrf2 , de azért valahol mégis :D
Nagyon más nem is tud lenni. Sajátot persze írhatnak, de egyszerűbb megvenni egy custom rF-et és rommá editálni, ahogy nekik megfelelő. Más nincs ebben a szegmensben. Saját szoftvert felesleges írni, ha van alap. Ők meg nem akarnak ligázni így nem félő hogy kifagy a szimulátoruk :D
Valami új cuccot magyaráztak, de annyira homályos, hogy nem akadtam rá. Igazából nem is lényeg, mert sajnos azokból a komolyabb dolgokból mi úgysem látunk semmit. Az tuti, hogy ha nekem csapatom lenne tőlük venném a szimet (mármint rf2-t) :) Az átlagparasztnak, mint én viszont nem jut ebből semmi. Sehol egy verseny lámáknak, csak 1-1 kósza liga a vezetőség tetszései szerint összeállítva. Az official endu meg tényleg botrány, még nem sikerült egy futamot se letolni. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.02. 12:20:55
Nem csak F1 van :D Szerintem egyébként mind rF-et használ, max valami szponzori kapcsolat miatt mást mutogatnak. Formula2 és Formula3 csapatok mind rF-znek, Porsche Supercup-nál is az van. LMS csapatoknál szintén. Utoljára szerkesztette: simcompany, 2019.12.02. 12:17:13
"Azt sem hinném hogy 500-1000 játékos lenne" Hát ha nem hiszel a számoknak, akkor ott nincs mit tenni. Hajszál pontos statisztika van róla Steamen. Abban viszont igazad van tuti, hogy nem ebből élnek, mert már éhenhaltak volna :D Amúgy önvezető rendszerekkel is foglalkoznak, viszont az egyedi szimulátorosdi a csapatoknak már szintén megcsappant azt tudom. A Ferrarinak még asszem ők csinálják, meg 1-2 másiknak is, de jó pár csapat váltott. Hogy mire azt még nem sikerült kiderítenem.
Nem hiszem, hogy csődbe menne, hisz szerintem sose volt nyereséges maga az alapjáték. Azt sem hinném hogy 500-1000 játékos lenne, annál biztos hogy jóval több van. De nem is lényeges. A Studio397-t tulajdonló cégnek ez a költség köröm alatt a piszok, szerintem ez egy fejlesztő group, kb. hobbi. Más bizniszekből nem tudom mi bevétel lehet, csapatoknak szimulátor, speckó kivitelezés, fasz tudja. Folyamatosan mennek kiállításokra, szerintem van azért még tartalék bennük.
Igazából az utóbbi években csak most érzem, hogy valami félrement, de ezt lényegében egy jó patch is megoldhatja. Ha a netkód jó, minden más jó.
Én nem akarok itt téríteni, leírtam, hogy az rF2-nek szerintem a jövő év maradt, hogy összekapja magát, ha nem sikerül, akkor kb roló le. 500-1000 játékos nem tud fenntartani egy stúdiót, ebből nem jönnek ki a fizuk se, nem hogy a nyereség. A legrosszabb, hogy lesz@rják a community kéréseit. Rengetegszer megírták nekik a matchmakinget többek között, de ehelyett lényegtelen hülyeségekkel vannak elfoglalva. A játék online része alapjaiban rossz, az engine kezd elavultá vállni és a legnagyobb gond, hogy szerintem azt se tudják hol a hiba. A többi játéknál is fennáll az a probléma amiket írtál, hogy mindenki más konfiggal játszik stb... mégis meg van oldva. Szerintem felkészülhetünk az utolsó évre, ha csak nem jön valami csoda és az rF3-at pedig ne is várjuk, mert a jelenlegi brigád teljesen alkalmatlan. Azért hasonlítom másokhoz, mert egy nagyon szűk piac, közös célközönséggel. A számok pedig tények és makacs dolgok, de jól mutatják az irányt, a stagnálás és a lejtő között valahol. Nagyon kár érte, mert az endurance része még érdekelne is, csak hát nem nagyon van neki működő és azért ez egy közel 7 éves játéknál ultragáz.
Az iRacing nem nekem való. Az ára, a kocsik, az egész annyira amcsi, annyira nem értelmezhető számomra. Elismerem, de nem érdekel. Az AC/Raceroom sima simcade, nem ez a kategória. ACC-t még nem próbáltam.
Hagyjuk már ezt a hasonlítgatást.
rF2 grafikailag már megérkezett az elvárásokhoz (csak gyári kontenttel) Fizikája messze a legjobb A zavaros netkód-ot kéne megoldaniuk, ami a nyílt forráskód miatt bajos. Mindenkinek más konfiggal fut a játék meg a szerver, ilyen olyan modok, pluginek, livetiming, időjárás stb.
De abban egyetértek, most zsákutcába menetelnek. Valahogy vissza kéne lépniük pár lépést, befejezni a kontent gyártás, és picit az alap struktúrát kéne átgondolni.
Hát szép elmélet, de igazából az van, hogy semmit nem lehet vele csinálni. Nincsenek versenyek, az endurance szerverek a mai napig behalnak, az egész valahogy nem működik. Ily módon a szuper fizika gyakorlatilag semmit sem ér. Amúgy nem nehezebb vele menni, mint egy iRacinggel. Az AC és az ACC valamivel könnyebb, de nem sokkal. Szerintem érdemes néha körülnézni, hogy mit tud ma a piac, nem biztos, hogy a dolgok ugyanott tartanak a többieknél is mint 3 éve... Ez rF2 sajátosság :D RaceRoomba például tavasszal cseréltek gumifizikát és egészen jó lett, az AC / ACC vonalat nem követem, mert nem tetszik, az iRacingben meg újratervezték az aszfalthőmérséklet számítást, megkaptuk a dinamikus napszakváltozást, hamarosan véglegesítik az új gumifizikát ami már önállóan dinamikusan számol, illetve jön az új törésmodell, ami teljesen egyedülálló. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.02. 11:30:37
Az iRacing statokat pedig ezen az oldalon lehet böngészgetni. Az előző szezonról van még csak adat, ott csak roadon 44,482 ember indult el valamelyik hivatalos futamon. Átlag kb ilyen 4-5k minimum, a peak ilyen 8-10k között szokott lenni.
Nem vitázni akarok, de az adataim pontosak és sajnálom is, hogy így van, mert mint levezettem korábban a verseny csak jót tesz a piacnak, de sajnos itt versenynek nyoma nincs.
Mi nem hiteles ebben? Az iRacing nem steames, sajnos arról itt nem látsz konkrét adatokat. Ugye nem gondolod, hogy 50-en iRacingeznek? :D Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.02. 09:51:55
Semmiképp se lenne jó, de valószínűleg az lesz a sorsa. Alapjaiban kéne újraírni kb a nulláról, de az már rFactor 3 lenne nyilván. A nagy címek között az utolsó helyek egyikén kullog játékosszámot tekintve, a tartalom szegényes, matchmaking vagy bármi hasonló meg még mindig nincs. Nekem az a véleményem, hogy ez hosszútávon nem fenntartható, 2020 vízválasztó lesz ezügyben.
460-as átlag 1000-es peak :/ Ez rohadt vékony sajnos.
Viszonyításképpen AC 2100-as átlag, 5000-es peak. Az iRacing számokat meg be se írom mert hanyattesik mindenki, többszöröse az AC-nak.
Ráadásul a Codemasters most megvette az SMS-t :/ Szerintem jövőre rF2 roló lehúz és egy korszak lezárul. :( Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.12.02. 09:18:08
Persze, én azért bosszankodok, hogy ezt nem teszik...
Mondtunk pár egszerű példát, dedó szinten lehetne színesebbé, offline is élvezetesebbé tenni a játékot, évek óta nem teszik.
Az, hogy valaki az online versenyzést preferálja, nem jelent semmit, egy komoly fejlesztőcsapat bizony mindkettőben lát pénzt, és potenciális felhasználót. Lásd iRacing...
De, simán lehet, hogy jó lenne, lehetne újat építeni, egy nomrális, modern motorral, amellyen lehet a tartalomgyártás is gyorsulhatna. De ugye nem az a baj, hanem, hogy hova tart és milyen tempóban ezt az egész...
Az nem jó senkinek ha elsüllyedne, sőt nagyon is szükség lenne arra hogy gatyába rázzák, vagy nem is tudom mi kell most mert nem nagyon használom. Az rFactor nagy név, és akik használják azok esküdnek rá és ez jó dolog, már csak egy elhivatott, hozzáértő tulaj kell. Simán elképzelhető hogy akár egy év alatt fel lehetne megfelelően futtatni egy megfelelő csapattal (marketing oldalon is)
Embere válogatja. Engem pl nagyon nem érdekel az AI, az offline bajnokságok, a leaderboard. Elég ha a vasárnapi ligafutamokra felkészülök. Sokszor még azt is elhanyagolom :D Engem az online érdekel. Nyilván az is fejlesztésre szorul.
Erről beszélek. Tényleg, LOL, hogy még egy szaros leaderboard sincs. :D
Ott a GTS vagy az AC, vagy a LFS, de mondom, ezer dolgot ki lehetne találni, fixált időjárási körülmények, mindeki cserélt már kereket pl, neked viszont meg kell nyerned használtakkal a futamot... stb, lehetne érmeket osztogatni, ha nyersz, arany, ha második vagy ezüst, ha dobogó, akkor bronz, stb, stb, milliónyi lehetőség lehetne benne, mindenki tudja.
Ami idegesít, az az, hogy offline kimagasló lehetne a játék, de kurvára le van sajnálva ez a rész, nem foglalkoznak vele. (Hasonló egyébként a Raceroom is, mert szvsz az is jó offline, sőt, összességében talán jobb, mint ez, de ott megmagyarázható az egész azzal, hogy készül a GTR3, és ott elsütik a karrier részt...)
Igazából lehet jobban járna mindenki, ha menne a kukába ez az egész, mert ez nem tart sehová.
Jó a fizika, az időjárás, a dinamika, csak közben minden más is fejlődik, minden szinten, és ez ide kurva kevés lesz... Jövőre már mindenképp.
Hiába ez a legjobb, egy idő után ráun az ember arra, hogy egyedül körözget, és még egy szaros leaderboard sincsen, hogy legalább a köridőket lehessen hasonlítani. Közbe meg más szimulátorral napi szinten mehet versenyeket az ember, van online leaderboard, ha még csak offline is megy az ember, tud kitűzni célokat magának.
Megvették a jogokat több évre. ki kell adni. Egyébként jókat lehetne vele funolni, vagy akár egy rendes bajnokságot tolni utcai pályákon.. Csak mindenki be van szarva attól hogy nincs hang. brühühü.
:D Gondolom megvették, de szerintem nem fűzte be a hozzá váltott reményeket...
Igazából mindent elmond az egészről, hogy ekkora a csönd itt is. Aki ír, az is csak elégedetlenkedik.
Azért valahol vicces, hogy multiorientált címmé akarják tenni, és közben hát tudjuk, vannak hibák, de rendesen.
Az új UI-re kíváncsi leszek, de óriási baklövésnek tartom, hogy nem vettek fel egy pistikét, aki a karrierrel, versenyekkel, kihívásokkal szórakozna, gyártana hozzá achievementet, stb. Lásd az iRacingnál lesz ilyen.
Jaj, tudom, ez nem az a cím, nem az a játék duma.
De miért nem? Én elszórakoznék velük, de így el se indítottam már jó ideje, plusz most komoly, hogy az új UI, amire évek óta várunk, az csak a multi miatt van lényegében, meg, hogy szép legyen az autóválasztás, stb? :D Akkor adtak volna hozzá pár offline eseményt, vagy havonta adnának újabb kihívásokat, de persze ezekről szó sincs.
Hát felőlem így eláshatják magukat, funra jön egy csomó jó cucc jövőre, nagyon nem érzem az átütő erőt bennük már, tartalmakat tudnak gyártani, a játékot valóban pofozgatják, de aztán ennyi.
Engem zavar az engine is, pl a szalagkorlát, egy 2070Superen még mindig látszódik, hogy rajzolódik ki előttem, ennem nem így kellene kinéznie, és bár elismerem, hogy szarból várat nem lehet, de nem is tudom, ennél még az is jobb lett volna, ha nulláról elkezdenek valamit, esetleg az SMS motorjából próbálnak kihozni egy jó cuccot, de ezt a szimet úgy gondolom pusztán a multi nem teheti sikeressé...
Alap karrier nincs ebben, semmi nincs, aztán nézzük meg milyen ezzel szemben egy WRC8, egy F12019, vagy milyen lesz a GTR3... Offline játékosok százezreit köti és köthetik le az ilyenek, ACC-nél is megy a sírás a fapados karrier miatt (megjegyzem joggal!), szóval nem is értem a srácokat.
Egy óra alatt számtalan versenyvariációt, szituációt ki tudnék találni, acsikat tudnék rajzolni, igazából dedó lenne, de leszarják. Hát akkor én meg őket. Pedig jó sokáig mindent is megvettem tőlük...
Erre van eszük
Hát reméljük, hogy előbb utóbb összehozzák most már :) Az látszik, hogy dolgoznak és igyekeznek, a baj ott van, hogy az is látszik, hogy akik értettek hozzá, már nem dolgoznak a játékon sajnos. Szerintem kéne oda egy jó főnök és egy két motivált és profi programozó. Nem egy elveszett dolog ez még. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.11.15. 08:55:08
Mivel jelenleg pont a netkódot cseszik szét, ami miatt eddig egész stabil volt, vannak kétségeim. Így nem lehet olyan rendszert kiépíteni mint az IR-ben van. Ahhoz teljesen le kéne zárniuk a modolhatóságot.
OFF: 300 feletti létszám (nem nevező, állandó ligázó!) és ez csak a rally az AC-ban, én 2 évvel ezelőttig Olaszoknál nyomtam, de már mentem egy versenyt a Lengyeleknél, és valszeg meg is maradok bár nem minden futamon.. Az AC szinte csak moddokkal megy ahogy én látom DC-n. ..és igen kell egy csomó plugin, ez van.
Én sem hiszek az Automobilstában, de most, hogy motort váltottak sokan nagy reményekkel várják. Az rF2 lenne igazából az iR közvetlen konkurenciája, főleg, hogy amennyire tudom hasonló rendszeren dolgoznak, mint ami az iR-nek bevállt. Azért az iR kicsit komolyabb szoftver a mókásnál, persze nem tökéletes, főleg a gumi ami ezer sebből vérzik és magával visz minden mást. Most annyi van, hogy már látszik a fény az alagút végén, az új törésmodell mindent kenterbe ver és az új gumi is nagyon jól vizsgázott azokon az autókon, amire kiadták, igazából csak finomhangolni kell és kiadni mindenre, de tekintve az elérhető autók mennyiségét nem egy két napos meló azért. Az iR-ben ligázni is gyerekjáték, arra is komplett rendszert kínálnak szerverrel. A szolgáltatásokat, tartalmakat és a minőséget pedig meg kell fizetni. Az rF2 sem épp az olcsóságáról híres, ha a friss gyári tartalmakat nézem, közel iRacing árban van, cserébe viszont nem nagyon kapsz versenyzési lehetőséget, emiatt a játékosszám rendkívül alacsony. Nagyon jó lenne, ha rendberaknák végre, beindítanák a már sokat reklámozott rendszert és jól odavágnának az iR-nek. Valszleg az életbe nem jönnék át, de nagyon szorítok az rF2-nek, sose lehet tudni :) Jelenleg vizsont azt látom, hogy kevesen vannak és kevesek is ehhez. Végig követve a roadmapet nem nagyon látom a következetességet, nem különösebben foglalkoznak a kritikával és innen úgy látszik, mintha totál elvesztették volna a fonalat és nem nagyon találják meg... Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.11.14. 16:40:46
jogos. Automobilista 2-ben nem hiszek, az a csapat egy burokban él, nem is tudom kinek dolgoznak? Ennyire menne az a cucc délamerikában? Nem hiszem. Iracingel nem tudok mit kezdeni. Mókás, meg minden, de az autók vezethetősége kicsit elnagyoltak (szerintem) és a játékrendszer sem nekem való. Az áráról ne is beszéljünk
Attól, hogy rF2 topik még nem kell valótlanságokat állítani a többiről :) Attól, hogy te szeretsz valamit ami kék, attól még lehet más is kék, ha érted ezt a végtelenségig leegyszerűsített példát. Nem kell túlzásokba esni. Egyébként mindenkinek csak jót tenne, ha az rF2 magára találna és jönne az AC2 is, vagy esetleg odavágna picit az Automobilista 2. Az iRacing teljesen letarolta a piacot és sajnos ez érződik is, mert alig van már akció és a black friday is csak -25% :/ . Kéne a konkurencia, hogy versenyhelyzet alakuljon ki. Utoljára szerkesztette: bosco05, 2019.11.14. 15:37:03
na emiatt mondtam, hogy lehet vitázni, csak minek :D
ez egy rF2 topic, nekem szimulációban az az etalon. ha lenne jobb, most váltanék. de igaz az, várom a csodát. mert volt ez a játék jó, csak most valami félrement.
AC se él jobban mint az rf2. Amit én bele látok. Van egy ligák közti összejövetel(liga, bajnokság) Ott is már a harmadik futamon csak 10-en voltak. ACC meg csak GT3 amit én megunnák egy év alatt.
Mi elvagyunk az rf2-vel is 15-20 fős legénységgel. És várjuk a csodát :) AC-vel már csináltam annó bajnokságot és nagyon rossz volt számomra. Kell húszmillió plugin meg program, hogy normálisan tudj ligázni. Normális replay mentés sincs, semmi... pit limiter? minek? stb.
De pl az iRacing legalább működik :D Tény, hogy fizikában az rF2 a top, de azért azt állítani hogy az Assetto Corsának és az iRacingnek nincs sok köze a szimulációhoz óriási túlzás. Igen gumiban tud jó dolgokat az rF2, igen esik az eső és szuper a fék szimulációja is, de nagyjából ennyivel tud többet pl az iRacingnél. Ellenben az amcsik szoftverét tudod is használni valamire, mert tudsz vele versenyezni bármikor a világ legerősebb mezőnyében, ami nem 5 fős és nem kéthetente egyszer jön össze. A grafika szubjektív, de a stabilitás nem. Az rF2 teljesen alkalmatlan bármire, lásd erős létszámkorlát, kifagyó szerverek, fps drop a semmitől és akkor még nem is beszéltünk a szegényes gyári tartalmakról. A világ vicce, hogy két Le Mans 24-ből egyet sem sikerült megtartani és nagyjából 24 fő felett összekakálja magát a játék. Szóval jó lenne, ha jó lenne, de így használhatatlan, emiatt pedig nincs igazán miről beszélni szerintem. Nem működő dolgokat hasonlítgatunk működő dolgokhoz.
probléma az, hogy nincs alternatíva. tudom AC, meg ACC, meg IR. valójában egyiknek sincs sok köze a szimulációhoz. meg lehet magyarázni, csak nem érdemes.
én lennék a legboldogabb, ha le tudnám cserélni ezt a "szart" valami jobbra Utoljára szerkesztette: simcompany, 2019.11.14. 11:47:06
Egy biztos, félvállról vették/veszik a felhasználók rinyálását, és túl optimistán fejelték telibe a falat, megint.
Én úgy gondolom, ha a megoldás csakis az akaratukon múlt volna, ez már nem lenne probléma. Viszont szerintem a képességeiket meghaladó bonyolultságú a feladat, így kétséges hogy lesz-e változás.
Jóslok egy merészet: A competition system jövőre vagy megmenti a játékot, vagy 2 év múlva bezár a stúdió.
közben rájöttem, hogy van az első verzióhoz hasonló kütyü otthon a dobozban, amit másfél éve vettem... Nem Leo Bodnar, de analóg módon ki lehet potizni vele a kellő értéket (remélem)
AD620 Microvolt modul, Ebay-ről, egy ezresért
Időből rohadt kevés volt az utóbbi hónapokban, de most eltökéltem magam, hogy karácsonyig összedobom a szimes cuccokat :)
URD DTM 2018 átlag 16 fő. Másik NGTC BTCC kb hasonló létszámmal. Nem kaptam a tagoktól panaszkodó kommenteket. Illetve BTCC-ben én is indulok és nem tapasztaltam gondot eddig. De ma lesz futam, jobban megnézem milyenek a pingek. Ha nagyon gáz lenne, szerintem észre vettük volna.
Ping és lag problémákat legutóbb CFEG 12 órás lemans-on tapasztaltunk, de az nagyon gáz volt.
nálunk nem volt lagparti eddig sem. 1116-al még nem mentünk futamot.
Érthetetlen amit csinálnak. Az 1.1114-es verzióig nekem (nekünk) semmi gondunk nem volt. Nem volt LAG party, nem voltak ledobálások, játszható volt. Azóta már 3-4 verzió jelent meg, és egyre rosszabb. Hiába irkálok nekik, hogy srácok, valamit kurvára elcsesztetek, leszarják. Nem tudom mi történik.
pontosan én se tudom követni mi van. csak a tényt nézem, hogy megint volt valami és restart volt. :(
a gond csak az hogy nincs ilyen sor a player.json-ban :(
Talan egyszer olyan is lesz;) lehet csak kerni kell, gondolom, nem lehet bonyolult megirni nekik. Vagy majd a tavoli jovoben valami virtualis gfx editor, amiben egyszeru sematikus palya kepen lehet allitgani kanyaronkent a levagast, visszaterest, szelesitest stb:D
nagyon rég óta vártam egy ilyesmit. Vagyis hát majdnem :) Jobban örülnék ha ki lehetne kapcsolni a vágásos büntetéseket. De gyakorlatilag ezzel is megoldható ha egy marha nagy számot írok be :D Bár a kikapcsolás még is csak jobb lenne, mert vannak olyan pályák amik hülye szituációkba veszik el a kört, ahol nem is nyersz. Utoljára szerkesztette: Adebayor, 2019.11.06. 10:36:20
- Added "Track Cuts Allowed": You can now configure the number of track cuts before a penalty is given out, in single-player and multi-player. This entry can be found in your 'player.JSON' file. - Fixed number of track cuts resetting after a driver swap. - Fixed an issue where some marshals would not wave flags. This was an issue particular to the Nordschleife and the exceptionally large number of marshals. - Added additional logging to help debug driver-swap issues.
Talán megkapjuk az új UI-t karácsonyra :D
újabb semmit mondó roadmap. Bár nem lepődtem meg, mert azóta olvasom és követem ezeket a cikkeket, mióta átvette a studio a játékot. De mégis minden hónap végén én is felülök kicsit a hype vonatra a többi Discord-os taggal együtt. :D
Ha már mást nem tudnak beletenni, akkor legalább lennének újabb gyári tartalmak. Például jöhettek volna korabeli autók és a korabeli Le Mans vonal. Mai nyomvonalon, mai autókkal meghirdetni egy Le Mans 66-ot, eléggé... hogy úgy mondjam... Szánalmas!?
Köszi erről nem tudtam. Nem is találtam ott az rfactort, de hozzáadtam. hozzáadás után azt íjra, hogy "use global setting (Adaptive)" szóval most lehet jó lesz.
Erre gondoltam. Elképzelhető, hogy a program settings fülön, az rF2 profiljában a hagyományos vsync van beállítva még. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2019.11.03. 20:16:36
Kint állítom a control panel-ben. egyébként sajnos ezt leszámítva nagyon igényes a pálya. Hellboy, ezzel lehet valamit kezdeni? Tudom, a mai világba ne középkategóriás kártyákkal menjen az ember, de eddig nem nagyon volt probléma a ligában. Most meg sajnos két ember kihagyta a futamot, mert fps gondjaik voltak itt :( Semmi követelés, se semmi, csak visszajelzés és egy kérdés :)
Fix 30 fps-re ugrik le? Csak globálisan állítottad a syncet, vagy a játék profilján is az NV control panelben? (az utóbbi marad érvényben)
PGab, #18881 A DD kormányban sajnos nem tudok segíteni, de üdv újra itt. :) Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2019.11.03. 16:34:35
Sok évvel ezelőtt a SimBin egyik alapító tagjaként aktívan benne voltam készítőként a szimulátor témában (GTR 2002 mod, GTR), aztán kimaradt egy hosszú időszak. Nemrég összedobtam egy szimulátoros PC konfigot, és újra felvesz(eget)em a fonalat.
Örülök, hogy van rf2 élet, a Hungaroring mod kapcsán keveredtem ide, amit tesztelgettem is, és gratulálok Hellboy-nak, nagyon magas minőségű a cucc. Már kétségbe voltam esve, hogy nincs normális Hungaroing mod, (ACC-t nem vettem meg, ott tuti a pálya) az Assetto-hoz elérhető verzió viszont sajnos siralmas volt...
Csinálok éppen egy MMos DIY direct drive kormányt. Csinált itt valaki esetleg hasonlót? Az MMos a fékpedálra potmétert vár alapból, van-e esetleg olyan fw változat, ahol loadcell-t lehet rákötni (az eBay-en a cellához adott arduino kompatibilis lapkán keresztül), macerás lenne visszaforgatni az adatot analógra...
Köszi
Üdv PG
Teszteltem a Hungaroringet. Belső nézetben sokat fogyaszt a GPU-ból, de simán fut fix 60 fps-el. De ha tv kamerára váltok, kevesebb százalékot ír a GPU-ra, viszont csak 30 fps van. Mitől lehet? illetve javítható valahogy? köszi
Adaptive vsync van beállítva, így nem kéne feleznie. De még anélkül is fura. Elvileg kevesebbet terheli a gépet, de mégis kevesebb az fps. Utoljára szerkesztette: Adebayor, 2019.11.03. 10:08:17
Én örülnék egy nagyon részletes UI és versenyrendszer bemutatásnak is :D Az előző ütemtervben írták, hogy remélik tudnak adni megjelenési dátumot, de attól nem félek.. #soon :)
Nincs roadmap, a fórum nem él, fejlesztés nuku, a fejlesztők meg sem mukkannak discordon.
Meghalt a game?
Hali. Mennyire nehéz, illetve milyen programokat igényel a pálya annak a részét szerkeszteni, ami a büntetésekért felelős? Magyarul: elveszi a körödet ha szélesítesz, vágsz. Vannak pályák, amik irtó hülyén vannak megoldva. Kicsúszol, áthajtásos, pedig ott hagytál 5mp-t a kanyarba... stb, stb.
Köszönöm mindenkinek a figyelmet....Sajnos F1 mániás vagyok ..és eddig talán a f2 fizikája volt a legjobb mit probáltam.A Rfactor 2 rég ota megvan véve ,,de igazándiból a folyamatos fejlesztések miatt félreraktam...,,most elővettem és talán eddiginél sokkal jobban tetszik,újra kezdek ráérezni és sokkal nagyobb élvezetet nyújt vezetés terén mint egy CodiF1.Lehet néha ostaságokat kérdezek..ismerekedem a game-el. Egyébként mi az amit még a fejlesztök ki tudnak hozni a Rfactor 2 böl...??Talán lesz 3 ?
Ugyan ez igaz a többi nehezebben vezethető autóra is sajnos. Nincsen rájuk igény. A mai szimulátoros társadalommal a sok évvel ezelőtti iR, amiben még nem volt megcsinálva a kipörgésgátló, halott lenne. Pedig nagyon jó versenyeket mentünk úgy is. Ha a GT3-ben nem lenne TC meg ABS, az se lenne ilyen népszerű szerintem.