Egy látványos jele a változásnak hogy pattogósabbak lettek az autók, és összességében más "filozófia" szerint készülnek. Már nem az ISI-ből átmentett Michael Borda csinálja őket, hanem egy mediterrán nevű új fickó, aki más workflow-val dolgozik.
Hasonlóan meg lehet különböztetni az eredeti S397 tartalomtól pl. az AMS pakk autóit is, amiben a sarokpontok máshova kerültek.
"A másik, és ez egy új probléma, hogy egy új ember készíti az friss autók fizikáját. Érződik is elég rendesen, és nem pozitív irányban változott a dolog. "
Nem kötekedésből kérdezel, itt mire gondolsz?
10) Finish the UI you've been teasing for years. Éppen dolgoznak rajta.
8) ... for double the money everybody else charges. Tényleg többe kerül, de nem vállalhatatlan az árazás.
7) Stop focusing solely on e-sports. Az e-sport részével foglalkozni a szimezésnek fontos. Szerencsére nem ugyanaz a munkatárs foglalkozik vele mint a többivel, vagyis nem vesz el erőforrást mástól.
6) Bring AI back to par with the other sims. Az AI-hoz szerintem nem fognak hozzányúlni, az egy túl nagy falat fejlesztési méreteket tekintve, minimális előnnyel kecsegtetve. A személyes megítélésem alapján az esetek 70%-ában egész jó amúgy az AI, 10%-ban pedig fantasztikus.
5) Implement a proper transmission model. Jogos, állítólag jönni fog (valamikor).
4) Don't prioritize paid content over core upgrades. Ilyen nem létezik. Különböző emberek dolgoznak ezeken, nincs átfedés közöttük.
3) Release hotfixes/optimizations for new DLCs in a timely manner. Jó ötlet. A core engine-hez is jöhetnének fixen 2-3 havonta a frissítések.
2) Implement Single player game modes like championship/carrer. Jó ötlet.
1) Fix the bugs everybody was telling you about for years!" Hát igen. :D
A legnagyobb gond tényleg az, hogy lassúak mindenben. Így amikor éppenséggel minden áll, nincs fejlődés, akkor kifejezetten hergelő olvasni a "minden szép és jó" roadmapeket. A másik, és ez egy új probléma, hogy egy új ember készíti az friss autók fizikáját. Érződik is elég rendesen, és nem pozitív irányban változott a dolog.
na az látod jó lenne :D nálad az az rF2 topic lényege, hogy minden más jobb ennél. ezért kár látogatni
Értem én.. :)
Az ilyen megmondóemberektől tudnék hányni, mint amilyen te vagy.
Először mondasz valamit, ami totál baromság, hogy "nincs konkurencia", stb, aztán elnézve a fórumokat vagy akár a linkelt roadmap-os cikk alatti kommenteket, hát bizony pont az a valóság, hogy van konkurencia, és pont ezért el sem indítják már sokan az rF2-t.
De szerinted nincs. :D Milyen lenne az rF2 statisztikája, ha tényleg lenne szerinted konkurenciája, ha konkurencia nélkül is ilyen kevesen tolják? :) Értem én, hogy a játékosszám nem minden, de azért egy fenntartható működési modell és üzlet azért csak jó lenne...
Persze erre nem kell reagálni, viszont ideböfögsz, egy "de hülye vagy, hogy neked a Raceroom tetszik" féle orbitális f*szságot, és kijelented, hogy akkor nincs is miről beszélni, pedig aztán annak, hogy nekem tetszik vagy nem tetszik nem sok köze van ahhoz, hogy most van konkurencia vagy nincs. De nyilván osotba f*sz vagyok.
Amúgy régen a GTR2 is jó volt, mennyien tolták. Ahhoz képest a Raceroom hardcore cucc... Jah, hogy akkor is szar? Lehet, de ezt a szart inkább indítom el, mint a tákolt rF2-t... Persze értem én, az idők változnak etc, de ez az arrogáns megnyilatkozás a részedről mindennek a legalja. Én is elfogadom, hogy az rF2-t szereted, sőt, én szvsz meglehetősen objektívan állok a dolgokhoz, tisztában vagyok és belátom minden cuccnak az erősségét, gyengeségét... Sosem nyilatkoztam úgy, hogy ez de szar, az de szar, meg hogy akkor nincs miről beszélnünk, ha az neked tetszik... Miért nem lehet elfogadni, hogy rengeteg embernek konkrét okok miatt nagyon is bejön a Raceroom? Beszélhetünk arról, hogy miben gyenge, miben jó, de veled aztán rohadtul nem érdemes diskurálni ezek alapján...
Amúgy meg elnézve a videókat, kommenteket, fórumokat, stb, bizony nem kell annyira lesajnálni a Raceroom-ot, mert bizony az emberek szeretik... (Ha kapna egy setup menühöz hasonló új UI-t, meg dinamikus időjárást, hát azt hiszem a többi szim is megnézhetné magát ár/érték téren...)
ui: ignorálom is inkább a topicot, mert bár szinte mindent megvettem a játékhoz tavaly év közepéig, ennek szerintem annyi...
Nézzük meg mondjuk a Raceroom milyen fasza lett az évek alatt. Bőséges tartalom, legjobb hangok, egyre jobb FFB és fizika. Lehet valakinek nem ez a best, de ár/értékben ott van, a visszajelzések egyértelműen pozitívak.
Nem, nem istenítem az iR-t, de, nem is értem, az miért nem konkurenciája... Ha foglalkoznának az AI-val, ha az egész játékkal kapcsolatban lenne a felsorolt pontokat illetően "törődés", akkor kérlek én sem iR-eznék lehet...
Amúgy meg az az igazság, hogy te totál fekete-fehéren látod a dolgokat. Nem csak hardcore szimre vágynak az emberek és nem minden áron. Sokan el tudnak szórakozni egy PC2-vel is, sőt egy Gan Turismo Sport is elég jó ahhoz, hogy hardcore ráfüggjön az ember multiban.
Ezek mind, mind konkurenciák. Mert lehet alszik kettőt az ember, és már nem kell a fapados, béna, bugos hardcore szim, hanem elég a kicsit gyengébb, de sokkal készebb és jobb és szebb másik is...
Még egyszer, az összes szim közül talán a rF2 az, ami csigatempóban fejlődik, és hát a vélt bevételeiből, meg visszajelzésekből kiindulva bizony ennek lehet annyi lesz idén... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2020.02.05. 12:20:46
Amíg nem jelenik meg egy valódi konkurencia azoknak a usereknek, akik hardcore sim-re vágynak, lényegében le is szarhatják sajnos. (nem, nem kérek IR istenítő posztokat ehhez)
Tény, hogy az endurance vonalat kéne erősíteni, mert ezek a kocsik arra valók, de kb leszarják a panaszokat. Tény, hogy a kb 1 ember foglalkozik a user panaszokkal, ha Ő éppen rommá van terhelve, semmire sem reagálnak. Tény, hogy a single player vonalat leszarják (AI), special azt én is, de van rá igény.
Egyetlen reménysugár a Reiza féle Automobilista2 lenne, de arra túl sok esélyt nem látok, hogy konkurencia képen jelenne meg.
Legalább a roadmap cikkekkel csinálnának valamit. Vicc kb az összes. Semmitmondó szöveg. Lenne részletesebb, hosszabb. Jobb kommunikáció a közösséggel. Legalább, ha már a játékot nem sikerül megoldaniuk.
Jah, és rámentek az endurance vonalra úgy, hogy 10-ből 8 endu futamot restartolnak, mert egyszer csak nem lehet versenyzőt váltani, és egyéb bugok jönnek. Ez rohadt nagy öngól. Hát két 24h-s próbálkozásuk is restartos volt.
Nem irigylem a srácokat, bár ők is tehetnek róla, hogy pl a racedepartment "fórumban" mit kapnak mondjuk itt...
"10) Finish the UI you've been teasing for years. 9) Don't release buggy/unfinished DLC content... 8) ... for double the money everybody else charges. 7) Stop focusing solely on e-sports. 6) Bring AI back to par with the other sims. 5) Implement a proper transmission model. 4) Don't prioritize paid content over core upgrades. 3) Release hotfixes/optimizations for new DLCs in a timely manner. 2) Implement Single player game modes like championship/carrer. 1) Fix the bugs everybody was telling you about for years!"
Erről beszélek. Ebben kb benne van minden, AI-t ismét felhozni, single playerre ráfeküdni, játékosbarátabbá tenni az egészet. Nem nagy dolgok ezek, csak látszólag mostanság b*sznak rá...
Sokakkal egyetértve, ha idén nem áll be változás, ennek szerintem lehet annyi...
Most Barcelonát javítom fel. Fákat már lecseréltem, éjszakai fények/lápák kellenek még, meg digiflag-ek.
A kicsomagolás a legkönnyebb része, innen még a textúrázás komoly mennyiségű munkaóra.
Igen de nem az oldotta meg a problémát hanem amit leírtam. Miután jó lett ismét visszaváltottam az új UI-ra és igaz játék közben még nem próbáltam de a menüben a kalibrációs résznél működik.
Én most jöttem rá, hogy valószínű mi szívatott eddig, a Windows-os USB-játékvezérlők beállításainál a speciális beállítások alatt észrevettem, hogy az "Előnyben részesített eszköz mező üres", majd miután kiválasztottam itt is a T300-ast és visszamentem a játékba már be lehetett állítani, érzékelte a tengelyeket. Úgy néz ki az új UI alatt is működik.
Itt valami árulás van mert így sem jó. Eleve amikor kiválasztom manuálisan és betöltöm a T300 profilt a menüben valamiért alapból nem definiál a tengelyekhez kiosztást, bármi már töltök be, pl. T500-at ahhoz már igen de hiába forgatom a kormányt, nyomkodom a pedált nem érzékel semmit.
Sziasztok, végül rászántam magam, és veszek egy kormányt. rFactor 2 (f1 2019 mod) és codemasters féle f1-hez pászítva, hogy legyen erővisszacsatolás, és fékerő szabályozás, melyiket ajánljátok? G29 vagy Thrustmaster TMX force feedback, esetleg mást?
Sajnos így sem jó :( Ha rányomok a "detect" gombra ezt írja:
Megpróbáltam beállítani manuálisan legalább a kormányt és a pedálokat de nem éreztem, hogy lenne FFB. AG29 driver még mindig fent van, nem tudom, hogy nem e az kavar be de direkt nem szedtem le a 2 kormány összehasonlítása miatt. Túl sokat még nem sikerült próbálgatnom, de pl. az ACC és az F1 2019 nem problémázik, megy gond nélkül.
Viszont toltam most vele egy kis F1 2019-et, hú a betyárját de mennyivel másabb pedig full alapértelmezett FFB beállítással mentem. Mintha nem is az a játék lenne :) hacsak menet közben nem patch-elték az FFB is mert már elég rég toltam vele.
Vettem egy T300-as kormányt de valamiért nem akarja felismerni a játék. Megpróbáltam betölteni a hozzávaló Preset-et de akkor sem talál valamit. Ötlet?
Kedves Versenyzők! Megnyitjuk a jelentkezést a 2020-as SRS Cart98 Mini Bajnokságra, amit az rFactor2-vel fogunk lebonyolítani. A mod a Cart 1998-as szezon autóit tartalmazza. A futamtáv a 98-as bajnokság 50%-a, amit egy 10 perces időmérő előz majd meg. Mindenkinek jó felkészülést és jó szórakozást kívánunk!
HRING 2018 v0.92 Egy ujabb verzio. - osszes marshalhut cserelve f1 2018-bol - jumbotronok most reklamoznak (Simco is van) - fenyeket kicsit varialtam - eso tukrozodes is van, athidalok, foepulet - nehol az aszfalt fu hataran igazitva a “grassverges” - sok aprosag, amire mar nem is emlekszem
Más: Win10 alatt a Windows App konyvtarbol hogyan lehet vmit kimasolni? Latni mar latom, amit akarok masolni, de nem engedni a kis nyomorult
Majd kitalálják, hogy a versenyautók töltése nagyon leterheli a hálózatot. :D Így megy ez. Előbb megveszik jó olcsón mondjuk egy repülőtér mellett a házat, majd belázadnak, hogy hangos a repülő. Igen b+, ezért volt olcsó a ház, nem emlékszel? Kb Mogyoród is. Oké, kiadjuk a szántót parkolónak, és 3 nap többet hoz mintha gazdálkodnánk rajta, de miért zajonganak? Nem lehetne, hogy sakk vb-t rendezzenek itt, és arra jöjjenek több tízezren? De csak halkan, lábujjhegyen hozzák ide a pénzüket.
A 0.72-es verziószámú Hungaroring az utolsó, amelyik még a régi "égboltot" tartalmazza. A későbbiekben cserélve lett a távoli táj egy frissebb, valós tájképre.
Tehát a 3D növényzethez passzoló zöldes árnyalatból(v0.72), egy nagyon kékes-bordós lemenő napos stílusú környezet lett a frissebb verziójú pályáidban. A gond az, hogy ez a szín napközben nagyon elüt a pálya többi részétől. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.01.04. 18:59:57
1. Sötétben fekete-fehéren villog, látszólag random módon: -a pálya szélén futó vonal, felfestések -a pályabírók kuckója -a piros / zöld indítólámpa a célegyenesben bal oldalt
2. Amikor "teltház" van, és a második szektor végén lévő lejtőhöz érek, a célegyenes elején lévő lelátókon a nézők feltűnően lodolnak be.
Javítva.
3. A célegyenes végén a távoli táj naplementés, túl sötét színárnyalatú. A 0.72 verziót visszaraktam egy tesztre, és bár nem realisztikus az az égbolt, esztétikailag sokkal jobban passzol a pályához az a megvalósítás.
Ezt nem értem... :) Utoljára szerkesztette: Hellboy76, 2020.01.04. 18:04:17
1. Sötétben fekete-fehéren villog, látszólag random módon: -a pálya szélén futó vonal, felfestések -a pályabírók kuckója -a piros / zöld indítólámpa a célegyenesben bal oldalt
2. Amikor "teltház" van, és a második szektor végén lévő lejtőhöz érek, a célegyenes elején lévő lelátókon a nézők feltűnően lodolnak be.
3. A célegyenes végén a távoli táj naplementés, túl sötét színárnyalatú. A 0.72 verziót visszaraktam egy tesztre, és bár nem realisztikus az az égbolt, esztétikailag sokkal jobban passzol a pályához az a megvalósítás.
Más nem vetődött fel, minden jónak tűnik egyelőre! Köszi! Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2020.01.04. 14:28:14
Kérem tesztelni: HRING_2018 v0.90 Eső tükröződések még hátra vannak.
Korábban volt 12 órás is, csak rájöttek az ott lakók, hogy zavarja őket. Persze nem az F1 alatti bevétel, hanem amúgy. Na, majd az elektromos érában. Pont most láttam, hogy nemrégiben itt tesztelték a Hyundai Elektro TCR autót. Nagy zajterhelést nem okoz.
Esetleg valaki ismeri annyira az unreal engine-t, hogyan van megoldva az objektumok pozicioba torteno meghivasa? Sok modell 3d-ben a szukseges helyen van. Sok viszont 3d-ben a koordinata rendszer “0”-jaban van. Gondolom van egy fajl, ami a poziciokat tartalmazza. Esetleg ennek van egy szabvany helye, neve?
Köszi Emerico, de az F1 '78 nem jelent meg, pedig Ferrari amit a fickó a videón hegeszt '77-ben és '78 első két versenyén indult. Az első videóban feltűnik az utód, amivel aztán befejezték a szezont. Az általad linkelt mod az F1 '79. Ezt már én is kipróbáltam. Utoljára szerkesztette: JokeRS500, 2019.12.26. 16:04:44
Hungaroring 2018: bütykölöm foepulet ipb objektum epuletre igazitva foepuleten nezok utolso szektor lelato ala plussz kulon nehany sor, ahogy valojaban is foepulet animalt zaszlok novenyzet realizalas gumifalak vagy csak fenntrol lezarva, vagy 3d-s gumikkal kitoltve ejszakai fenyek es lampak eso tukrozodesek
Ezek varhatok, de mostanaban van is ra idom. :)
a videóban szereplő már rég megjelent pályacsomaggal együtt link
A rF1 - rF2 konvertálással kapcsolatban: tök jó lenne, ha valaki készítene egy szájbarágos videót a menetéről. Van néhány igényesen megcsinált mod rF-re amit jó lenne itt is kipróbálni.
Értem.De mivel lehet encryptelni ?Mert probáltam az rfactorgmdec-el az nem csinalta meg.
Azt szeretném kérdezni rf1 Panoz Esperante pack-ot (ISI által kiadott) át lehet e convertálni rf2-re ? MAS tool-al kilehet csomagolni a MAS file-t. A .gmt file-ket a 3DSimED encrypt hibaval nem nyitja meg.