Valószínűleg a barlangban vágtál le elég nekkert, hogy megismerd őket és a gyengéiket, így akkor került be a bestáriumodba, ezért adhatta ott be (frissítette) a küldetést.
Ha megveszed a könyvet, ami a nekkerekről szól, akkor hamarabb beadja, de így spóroltál némi pénzt :-)
Oké, szóval a megoldás az volt, hogy a nekker járatok NEM a barlangban vannak, ahol a küldetést beadja, hanem ki kell menni az erőbe megkeresni őket. Bazz, jó pár órát anyáztam ezzel, végül gugli barátom súgott, én teljesen abban a hitben voltam, hogy ott bent kell a bejáratokat elintézni.
Nem rádobni kell hanem közel menni és akkor van interakció. A piros pötty szerintem csak az ellenség, a fészket nem jelzi a térkép, de witcher érzékkel jól látszik. Az se mindegy hogy milyen bombád van, nem mind jó.
A játék elején az első városban egy egy nekker feladat, ahol be kell robbantani 4 járatot. Hogy? Sehol nem látok erre interakciót mint pl. a w3-ban a fészkeknél, látok pár gyanús piros pöttyöt a minimapon ahol van is a földön valami, de semmit nem tudok vele csinálni. Próbáltam lökéssel, dobtam oda bombát, nem sikerült.
A story, grafika lehet jobb, de a kezelése és a működése borzalmas szerintem. Nem jött be túlzottan az 1-ben alkalmazott harcrendszer (pedig 3rdpersonban volt), de ez ha lehet még szörnyűbb. De ami igazából zavar az a tárgyak, és az npc-kel való interakció.
Na azzal én is futottam pár kört, mire rájöttem, hogy soha nem fog adni semmit. Őszintén szólva én witcher 3-1-2 sorrendben játszom, de egyenlőre pár óra után messze a witcher 2 a legrosszabb tagja a triónak. Nagyon nem tetszik se az irányítás, se a kijelzések, szóval borzasztó. Ha nem érdekelne a story - bár olvasom a könyveket, szóval ott úgyis megkapom - és nem érnék rá marhára, hát már tuti abba hagytam volna.
Csomószor előfordult nekem is, biztos bug. Pl. még a Flotsami fogadóban is ott van a szerzetes, de nem ad semmit, elvileg valami promós cucc volt a küldi és már nem aktív...
Ez valami hülye feature, hogy a ládák nem lootolhatóak csak a zsákok?
Igen igen erre gondoltam, hm, akkor valószínű, hogy anno Iorveth oldalán vittem végig. Köszi. Mondjuk már nem emlékszek rá, szóval lehet végigviszem mindkét oldalt, nyáron meg egy W3 újrajátszás a kiegészítőkkel.
A chapter 2 különböző helyszínen játszódik, illetve a sztori minden részletét csak újrajátszással ismerheted meg. Roach-al a kadweni táborban, míg Iorveth-et követve a törp városban kell mászkálni nagyrészt. Utoljára szerkesztette: benőmenő, 2015.12.28. 13:29:53
Aki végigvitte Iorveth meg Roche oldalán is, mi a fő különbség? Úgy emlékszem régen Roche oldalán vittem végig, de most kezdek elbizonytalanodni. Most is meg anno is kimentettem az elfeket a toronyból amikor flotsam-ot elhagytam, aztán szerintem utána is ugyan az ment. Akkor főleg egy városban mászkáltam a chapter 3-ban. Lehet rosszul emlékeztem, és Iorveth oldalán vittem végig az egészet? :D
félreérthetően fogalmaztam. Levettem de teljesen ugyanolyan maradt az egész. Mintha teljesen ultrán lenne a játék.
Elég bitang cpu igénye van a játéknak, annak ellenére, hogy a minimum követelményekben core 2 duo van. AMD Phenom II 950-el nekem is elég gyakran ment 30 fps alá minden lowon, i5 4690-el pedig közel betonfix 60 fps volt ugyan azzal a 270X-es Radeonnal high-ultra beállításokkal.
Még anno, beszereztem steam salen, de mintha a játék nem reagálna a launcheres beállításokra. Szóval hiába vettem le a grafikát ugyanúgy 30fps~ maradt. Valaki ötlet? :)
A Vadak 2 alakban tudnak átjönni a saját világukból másikakba: "szellem" alakban, valamint teljes valójukban.
Előbbiben nem lehet őket megölni, mert ugye csak egy kivetített formájuk jön el ilyenkor, annak meg nem lehet ártani. Ezt valamilyen mágiával érik el. Amikor Yen megmentésére ment Geralt és csapata, akkor teljes valójukban voltak jelen a vadak, azért tudtak közülük sokat megölni, ezt Letho el is mondja.
Az, hogy az első rész végén meg lehetett vele küzdeni (nem volt kötelező, de közepes szinten simán lenyomtam), az lehet, hogy részben az illúzió miatt is volt, de az tényleg a Vadak ura "szellemképe" volt, nem csak az illúzió része. Ott lényegében nem megöltük, hanem véget vetettünk az egész illúziónak, vagy ha nem harcoltunk vele, akkor meg magától odébbállt. Én pontos részletekre már nem emlékszem a felbukkanását illetően, de akkor is már az Ősi Vér Gyermekét kutatták.
Megmondom őszintén, nem igazán emlékszem az első részre, de azt tudom, hogy a végén lévő fagyos táj a Lángoló Rózsa Rend nagymesterének, Jacques de Aldersberg az illúziója, mivé lesz a világ, ha nem állítják meg a Fehér Fagyot, itt véleményem szerint nem a valós Falka vezetővel küzd meg Geralt, hanem egy illúzióval. Érdekes ez a szellem lény dolog, a kettőben is említik, hogy nem lehet őket megölni, de mikor Geralték rátalálnak a Falkára és Yenre, kardjaikkal simán levágják őket. Érdemes a menüből visszanézni az emlék videókat egyszerre, sok minden jobban összeáll. Az witcher világ alapja, hogy mikor a Szférák Együttállása megtörtént, a világok keveredtek, lényegében párhuzamos univerzumok. Ekkor került a witcher világra a mágia, az emberek és a szörnyek, addig itt csak az ős tündék, más néven Aen Seidhe, és a törpök éltek. Az ember hamar meghódította a világot és szorította ki a többi fajt, innen eredeztethető a fajok közti feszültség. Egy ilyen világból származik a Vad Falka is. A Vad Falka, a Fehér Fagy, az Ősi vér gyermeke ezek mind a harmadik részben kapnak igazán hangsut, és magyarázatot. Sokak véleménye szerint az Iorvethes szál sokkal jobb, mint a Rochos, én is osztom ezt a véleményt, szóval tényleg ne hagyd ki, már csak Saskia miatt se.
Így már érthető, köszönöm mindkettőtöknek :) A harmadik résszel még nem játszottam + még Iroveth szálát is végig szeretném csinálni előtte.
De még egy dolog: az első részben a Vadak Királya többször is meglátogatott, illetve a végén elvileg meg is öltem, nem? (gondolom nem megöltem, csak elkergettem abban a jövőképben, mert a bestiárium is írta, hogy ezeket a szellemeket nem lehet végleg megölni, a Vadak pedig néha nem jönnek át ebbe a világba, csak a szellemképüket küldik át)
Amúgy kezdem megszeretni a loret, az első részben olyan mennyiségű és szétágazó történetet zúdítanak az emberre, hogy a fele sem volt átlátható, de így a 2. rész végére sok minden letisztult. Tetszik a mágia megközelítése is, valahogy olyan steampunkos kicsit, vagy nem tudom :D Utoljára szerkesztette: Zozo0122, 2015.12.19. 04:32:16
Kicsit pontosítanék S1M0N válaszán, nem tudom a harmadik résszel játszottál-e, de a három ismeret nélkül nehéz lesz spoiler mentesen válaszolni, de megpróbálom. Röviden, tömören a hetedik kötet végén Ríviában leszúrják Geraltot, lényegében meghal, őt próbálja meggyógyítani Yen, én úgy tudom ő "csak" haldoklik, mert túl sok mágiát használ Geralt megmentésére, nem olvastam a hetedik kötetet, nincs sajna olyan szintű angol tudásom, hogy megbirkózzak vele, ekkor jelenik meg Ciri, a könyvek és a harmadik Witcher játék egyik legfontosabb szereplője, és elviszi őket egy ismeretlen helyre. Itt Geralt és Yen egymás mellett ébred, lényegében ezzel ér véget a könyv sorozat. A második játékból tudjuk meg mi is történt ez után, hisz Geralt emlékei fokozatosan visszatérnek, de a harmadik rész ismeretével értjük meg igazán, Yen és Geralt békésen élnek a titokzatos kis szigetükön (nem emlékszem a nevére, de nem is annyira fontos) amikor a Vad Falka elrabolja Yent mellőle, Geralt a keresésére indul, ebben segédkezik neki Letho miután Geralt megmentette őt, csatlakozik még két másik witcher, Auckes és Serrit, őket is megismerhetted, mivel a Roche-os oldalt választottad. Mikor Geralt rátalált a Falkára, némi harc után alkut ajánlott a vezérüknek Eredinnek, vigye őt Yenért cserébe, Eredin belement az alkuba, hogy miért volt neki fontos, és egyben mindegy kit tart fogva, Yent vagy Geraltot, az a harmadik részben derül ki. A csere után Letho magával viszi Yent, megígéri Geraltnak, hogy vigyáz rá, Yen szintén amnéziás, akárcsak Geralt miután "megszökik" (nem véletlen az idézőjel) fogva tartóitól, a szökés után az első emléke, hogy rohan az erdőben, és ezzel kezdetét veszi a witcher játékok első része.
A 3 játék a könyvek után játszódik. Eddig az első 5 kötetben nem volt Letho, szóval valahol az után, de az első kötet előtt bandázott vele. Érdemes elolvasni őket, mert eléggé nagy hatása van arra milyen döntéseket hozol és milyen összefüggéseket veszel észre az események közt a játékokban.
Na, végigvittem Roche oldalán. Jó játék volt, jobb és epikusabb, mint az első rész. Vannak negatívumai, de összességében tetszett, végigviszem majd a másik oldalon is. Amúgy a végén ez a több, mint 20 perces stáblista...te jó ég. Nem tudom ezt hogy képzelték, én mindig megtisztelem a készítőket ezzel, hogy végignézem/kivárom, de ez nagyon durva volt.
Valaki most már akkor világosítson fel, mert az első rész óta eltelt egy kis idő, meg ezt a részt is egyszer félbehagytam, szóval lehet nem mindenre emlékszem, de:
1, Most akkor végül is meghalt Geralt, amikor leszúrták Ríviában? 2, MIKOR történt az, amikor Lethoval bandázott? A leszúrása előtt/után? 3, Ha Geralt nem halt meg, akkor Yennefer sem? 4, Mi az, hogy odaadta a vadaknak a saját lelkét Yen helyett? Van ennek bármiféle következménye? És miért ért ő többet, mint a varázslónő?
Köszönöm!
Egyedül Letho volt pokoli nehéz számomra, egyébként teljesen jó normálon. A 3 nagyon hasonló, de vannak lényeges különbségek. Van lock-on, viszont ez azt jelenti, hogy szinte mindig szemben vagy az ellenféllel, ezért baromi ritka a backstab. Ráadásul elég nehézkes az ellenfelek közt váltogatni még kontrollerrel is, bill+egérrel meg egyenesen rémálom.Viszont a gurulás mellett van egy gyorsabb, kisebb távú kitérés is. A baj az, hogy a találatok érzékelése továbbra sem túl jó. Összességében a 3 harcai valamivel kifinomultabbak, de szvsz nehezebb is valamivel.
Kicsit neha nehez normalon. Sajnos pont a lenyeges csataknal. Amikor csak mindenfele mezei szornyek ellen harcolok akkor megfelel. De a nagyobb csatak tul nehezek, pedig hasznalok mindent (fozetek, bombak, jelek, kardok). A cuccaim is a legjobbak amiket ossze lehet szereltetni. A harcrendszer nem az igazi. Megprobaltak valami akciosabbat osszehozni, de az elso Witcher jobban mukodott a maga "primitivebb" rendszerevel. A celnak az jobban megfelelt. Nekem eddig legjobban a 2009-es Batman harcrendszere tetszett, persze itt az talan nem mukodne a mindenfele szazalek-kalkulacio miatt, meg itt egyszerre tamadnak ram sokan stb. A Witcher3-ban milyen lesz a harc? Remelem osszehoztak valami jobbat
Hm, erdekes. A vegigjatszas utan az utolso mentes atviheto lesz majd a Witcher 3-ba?
Ahogy Genndy is írta, bizonyos cselekményeket más nézőpontból látsz és egy-egy pályarészt jobban betudsz járni. Vagyis nagyobb terület nyílik meg előtted. Vannak eltérő feladatok a két szál között, valamint bizonyos szereplők döntései a 2 történet végigjátszásával nyernek értelmet.
A térkép lényegében ugyanaz (csak persze a tábort nem járhatod be szabadon), de a feladatok tök mások. Illetve a főszálban ugyanazokat kell megtalálni csak más miatt (de baromi érdekes megtudni az eseményeket meg nézőpontokat a másik oldalról, ezért érdemes azt is végigtolni).
Probaltam csak ugy szorgalombol letenni a szornytiipusnak megfelelo csalit es korberaktam csapdakkal. Kerestem szornyeket, odacsaltam oket (kergettek) de a szornyeket ne erdekelte a csali, inkabb csak engem tamadtak.
Ez a ket vonal dolog: en a Roche vonalon megyek. Mennyiben kulonbozik a ket vonal? Ioverth vonalon mas terkepek lennenek? Vagy csak a feladatok masok?
Én Roche vonalán úgy játszottam végig a játékot, hogy csak akkor használtam csapdákat, amikor kimondottan szerepelt a küldetésben. Most Ioverth vonalán, a hárpia szerződés küldetéshez kellenek a hárpiacsapdák, itt elengedhetetlenek. Amúgy a mágiát és a kardforgatást helyeztem előtérbe és simán végigvittem a Roche szálat. Ioverth vonalát még nem fejeztem be, ezért sajnos nem tudom, hogy mennyire lesz szerepük a csaliknak.
A mutageneknek mikor lesz szerepuk? A karakterem 18. szintu, de eddig csak 2 darab mutagent tudtam felhasznalni a karakterpanelen (ahol kis karika jelezte a lehetoseget).
A csapdaknak es csaliknak van valami ertelmuk?
Nyomj rájuk Aardot, hátha elmozdul (de egyébként én sem emlékszem ilyenre).
Most játszom újból a 2. részt. Találtam a játék során olyan sziklákat, amik illúziónak tűnnek. Tehát látni lehet, de a medál megnyomásával narancssárga aura táncolja körül, mint az olyan tárgyakat ahol interakció lehetséges. Viszont nem tudom, hogy ilyenkor mit kell tennem. Legyetek kedvesek segíteni, hogy ilyenkor mi a teendő.
Segítségeteket előre is hálásan köszönöm!
nekem is kellett egy kis idő miután átszoktam az egyről :) amúgy az Iorveth-es vonal tényleg sokkal jobb, de azért a Roche-val is végig lehet nyomni, csak a végén nézni fogsz hogy ez most mi :) az elfes vonalon megmagyarazzák :)
Koszonet! Ma mar jobban ment a harc (normalon jatszom). Hasznaltam mindent (fozetek, kard, jelek, bombak) meg forgolodtam is rendesen (W S A D duplaklikkek). Most azt probalom kifigyelni mit is adnak hozza a dologhoz az erohelyek bonuszai. Erdekes hogy ehhez nem nagyon van magyarazat, csak a karakterpanelen az omlesztett parameterek.
A szintlepesnel kiosztando pontokrol: erdemes tobb agat is fejleszteni parhuzamosan? Van ugye harom: kard, alkimia, magia. Nehogy ugy jarjak hogy egyiknek se tudok majd a vegere erni, gondolom ott lehetnek a legjobb kepessegek.
Kicsit zavaro hogy fozetkesziteskor nem irja hogy melyik fozetbol mennyi van nalam, azt csak a kellektarban tudnam megnezni. Vagy ugyanez van a gyorsmenuban a bombaknal is, lehetne ott egy kis szam hogy meg mennyi maradt. De sebaj, akkor is nagyon erdekes es szep ez a jatek.
Na erre én sem jöttem rá, de szerintem állandóan aktívak a mutagének hatásai. A harc pedig elvi hibás, hogy ha rálockolsz az ellenfélre a kamera meg nem áll rá. A képességfában minél hamarabb oldd ki, hogy ne sérülj duplán a bacstabekre, illetve harcoknál mindig gurulj be (az ehhez való képesség is hasznos, amivel nagyobb távolságra vetődik Geralt) az ellenfél mögé, mert te is többet sebzel hátulról. És kb. ennyi. Ja a jeleket is használd bőven. Főleg a Quen-t. Az Yrden is hasznos, az Axii-t viszont túl lassúnak találtam tömeg jelenteknél.
Szetek! Azt szeretnem megkerdezni hogy van e valami jelentosege annak hogy melyik kepesseghez rendelem a mutagent a karakterpanelen (ahol a kepessegpontokat is ki lehet osztani)? Marmint hogy a mutagen altal nyujtott elonyok (nagyobb kabitasi szazalek stb) csak az adott kepesseg hasznalatakor hatasosak, vagy mindig?
Peldaul az "erely harc kozbeni regeneralodasa"-hoz rendeltem egy mutagent ami hozzaad egy szazalekot a verzeshez. Ez a szazalek mindig hat a verzesre, vagy csak akkor ha eppen regeneralodik az erely harc kozben?
Remek ez a jatek. Az elso resze is tetszett, ez is nagyon jo. Kulon orom hogy sikerult athoznom az elso reszbol az utolso mentesem es a Witcher 2 jatekot azzal kezdeni
Flotsamban vagyok, elegge a jatek elejen. Elvallaltam a szornyolos mellekuldeteseket de irto nehezek, ehhez meg erosodnom kell. Bar gondolom amikor a jatek atlep a kovetkezo fejezetbe addigra meg kell oldanom mert visszaterni onnan az elsobe mar nem tudok?
És meg is oldotta. Ezt a Galaxy klienst nem kéne ennyire nyomatniuk, mert baromi messze van még a véglegestől.
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a Chapter 2 és 3 közötti átvezetőnél kidob a játék az asztalra. Az Iorveth szálat választottam, ezért megpróbáltam átnevezni a másik szál átvezetőjét, hátha úgy tovább megy, de nem tette. Megpróbáltam mindkettőt átnevezni, hátha átugorja, de nem. Windows 10 64 bit alatt futtatom és próbáltam már 15.10-es beta, illetve 15.7.1-es Catalysttal is, semmi különbség. Illetve a külső progik (gog galaxy, msi afterburner, stb.) kikapcsolása sem segített.
Mostanra azt mondom, hogy imádom ezt a játékot :D Jó, hogy nem hagytam abba, mert nagyon ütős a story, nagyon jól össze van rakva minden. Bár ez mellékes, de fullon játszom a játékot (kikapcsoltam a motion blurt meg az elmosódás effekteket, mert nem tetszenek kb. egy játékban sem, de minden más on, még a legjobb mintavétel is) és ez valami elképesztően gyönyörű. Még esőben is, annyira valóságos az egész, hogy a karakterek haja is vizes és lelapul, pocsolyák az ösvényeken stb...Egészen más stílus, mint a nyugati rpg-k, de mostmár értem a rajongást. Az első rész sajnos nem volt elég hozzá, Vizimától kezdve nagyon tetszett az is, de ez sokkal jobb.
Igen, sokan mondtátok, de egyszerűen Roche volt a szimpatikusabb. (annyira ő se az, de legalább hisz nekem és kiszabadított) Ettől függetlenül az élményért persze végig fogom vinni Iorveth szálát is.
Elsőként Roche oldalát választottam, szimpatikusabb, mint Iorveth, de ha végeztem, lenyomom majd azt a szálat is :) Tényleg nagyon jó a story, sokkal jobban bejön ez a rész, mint az első rész, már a harcot is egészen élvezem. Jó, a Kayran harc bénácska volt, reméljük a többi jobb lesz :D
Na, mostanra egészen megtetszett a játék. Most megyek majd megölni a Kayrant. Hogy kell amúgy használni a meteoritérceket, a mutagéneket és a csalikat? Az előző részben a meteoritokkal lehetett fejleszteni, itt talán rúnák craftolásához kell? Csalikat csak Cedriktől tudtam volna venni, ezek hogy működnek? Lerakom mondjuk csapdák közelébe és odacsalogatja a célpontokat? :D
Annyival nem rövidebb, a középső rész elég hosszú. Ráadásul száz százalékig megéri még egyszer végigvinni, úgy hogy a 2. fejezetben a másik történet szálat választod, mert egyrészt teljesen más helyszín, események, küldetések jönnek, és rengeteg dolog derül ki másodszorra aminek az első alkalommal csak a végeredményét látod.
Akkor gondolom sokkal rövidebb, mint az első rész volt nem?
Figyelni fogok, így is igyekszem mindent megtalálni. Nagyon tetszett most a küldetés, amiben elkaptak a volt szalamandra tagok :D Egyre jobban bejön a cucc. Epic volt ez egész - Aard-al kitörtem, ököllel kiütöttem egyet, felkaptam egy rövidkardot az állványról, felszabdaltam a többit, felvettem a cuccomat és komótosan kisétáltam
Flotsamot is el lehet nyújtani, de a 2. fejezet a leghosszabb. Viszont 3. fejezetben figyelni kell, mert az ember könnyen lemaradhat a 2. rész egyik legjobb mellékküldetéséről, mivel gyorsan lepörög a végjáték, ha erőlteted a főszálat. Én is csak második végigjátszás során találtam meg.
Mennyire hosszúak egyébként a fejezetek? Ha jól tudom 3 fejezet van, de a 2. kettő teljesen különböző helyen játszódik. Tehát akkor: 1.fejezet - Flotsam, a Kayran és az oldalválasztás után vége? 2.fejezet - Roche vagy Iorveth útja 3. fejezet - Végjáték? Itt is úgy van, hogy az első kettő fejezet hosszú, de a 3. viszonylag rövid lesz, mint ahogy az lenni szokott az ilyen fejezetekre bontott játékoknál?
Remélem. Amúgy nagy szerencse, hogy Geraltnak van stílusa, ez is dob az összképen, elég karakteres főhős. Az open worldben magát a felfedezés örömét szeretem, de ez az erdő is egész nagynak tűnik...találtam is benne egy szablyát egy fába állítva, persze fél óraval korábban csináltattam belőle egy tartós változatot :D
Na, alakul. A kayran fészkének megcsodálása után gondoltam járok egy kört az erdőben. Hát ez marha jó, nagyon hangulatos, a zene pedig kicsit olyan mintha a régi gothicokból vettek volna hozzá ihletet. Kinézetre meg kb. az Öreg-erdőt képzelem el így a Gyűrűk Urából. Ahogy lemásznak az endriágok a fákról, az is tetszett. Ti már nyilván átjártátok többször ezt az erdőt, de nekem így elsőre odavert, bár töredékét láttam eddig, de egyből bekerültem a mélyére...na szóval először elbeszélgettem a trollal, majd kicsit arrébb az éjszaka közepén támadtak az endriágok a fákról (10/10hangulat volt így éjjel). Őket legyőzve átsétáltam a folyón, és egy mocsarat találtam, az egyik fáról egy akasztott elf lógott, na mondom erre később...csakhogy ekkor már körülöttem voltak, először csak az árnyékukat láttam átsuhanni egy fénysugáron, képzelhetitek na, ezt vártam, az ilyen dolgokat, ez az erdő eddig királyság. Scoia'taelek, 2 elf férfi. Az egyik támadott, a másik távolabb futott és íjazott, majd amikor elintéztem a társát, szabályosan befutott az erdőbe...üldözni kezdtem, bele egy nekkerfészekbe- másztak elő a föld alól, közben az elf arrébb futott és íjjal lőtt. Végül elkaptam őt is, de akkor már totál ismeretlen helyre keveredtünk...visszaszaladtam amerről jöttem (gyanítom bőven elf területen voltam már), amikor láttam egy vízesés alatti barlangot - bementem és megtaláltam a homályvirágot egy nekkercsapat és egy bűzdémon feldarabolása után. Mikor kijöttem a barlangból pont hajnalodott...a lényeg, ez az esti kaland kezd meggyőzni, elképesztően nagy hangulatbomba volt
Remélem srácok, igyekszem játszani vele és legalább az egyik szálon befejezni a Fallout4 előtt :)
Időközben rájöttem, valami csoda folytán 4 meccset is megnyertem egymás után ellene, mégse kaptam semmit :D Időközben átnéztem Flotsamot, Malena küldetését is megcsináltam stb. kb. 2-3 órát toltam most.
Oké, de egyszerűen elkeserít ez a játék, hogy mennyire nem olyan, mint amire számítottam :( Most a fogadóban vagyok, a szerzetestől akarok elnyerni valami ereklyét...nyerek is ellene kockán, de nem adja oda. Gondolom egymás után kétszer kell megverni. Annyira idegesítő, folyton lemákol. Borzalmas a kockapóker, egyszerűen undorodom tőle. A valódi pókert szeretem, jól is megy, de ez... Amúgy annyira felidegelt, hogy megpróbáltam a szerzetes nyakába állítani a kardomat, az sem érdekelt volna már, ha egész Flotsamot fel kell darabolnom, de természetesen ezt sem lehet.
Adok még neki esélyt, mert érdekel meg minden, remélem a történet kárpótol. Jelen állás szerint se Iorveth se Roche nem szimpatikus...ezért is lesz majd valószínűleg nehéz a választás is, remélem nem 3 másodpercet kapok majd rá, hanem előtte végiggondolhatok mindent.
Ez egy sztori alapú játék nem open world. És kell beleérzés is hozzá, az se árt ha elolvasod pontosan mi a feladat nagyjából lehet tudni hol mire akadsz. a Bestáriumba meg mi kell ellene. De érdemes végignyomni mert a sztori *5-ös. De ha csak open worldel akarsz játszani ez nem az. Nagyon nagyon remek történet és karakterek egy már akciójátékokhoz való harcrendszerrel ami az EE patch előtt normálon is gyilkos volt :) Az egész pontosan behatárolt fejlődés és szisztéma. Semmi meglepetés megcsinálsz minden melléküldit építed a karaktered, olvasod a történetet, párbeszédeket és mész a főszálon a történet meg alakul. Egész olyan mintha witcher könyvet olvasnád csak te játszod. Utoljára szerkesztette: Although, 2015.10.24. 13:51:18
Igen, csak többféle főzet is volt, ami specifikusabb ezeknél. Nyilván a fecske meg varjú az mindig ment. De volt pár, aminek tényleg csak akkor volt haszna, ha már játszottál a játékkal és tudtad, hogy mi fog szembejönni.
De eszembe jutott még egy zavaró dolog: oké, tök jó, hogy beletették, de szerintem béna a megvalósítás. Hajvágás. Egészen jó hajstílusok, de nincs előnézet. Miért? Egyenként meg kellett vennem az összeset, hogy kitaláljam, melyik áll a legjobban. Utána a szokásos visszatöltés, majd legjobbat megvesz, mentés. Ha bármikor a jövőben hajstílust akarok váltani, akkor ezt megint játszhatom el, mert nyilván elfelejtem, hogy melyik melyik pontosan.
Eddig oké, fecske, macska alap. De a különféle egyéb mellékfőzetek, amiket néha érdemes lenne meginni, teszem azt ha tudod, hogy valamiféle vámpír lesz a barlangban...de ööö...honnan is tudhatnád? Max akkor, ha quest küld oda és el van mondva, de ha te előbb arra jársz és kitakarítanál? Végülis te vagy a vicserkettő, ha szörnyét látsz támadsz.
Pontosan. Amúgy én se nagyon tudok haladni most ezzel, elkezdtem, de Flotsamban ragadtam, valahogy nem bírom, inkább mást csinálok. Az első meg harmadik rész eddig jobban bejött. Aztán lehet az is gond, hogy nem annyira rég játszottam vele, mint az első résszel.