és igen..nagyon eteti magát a dupla játék,mert ha a tünde oldalon mész tovább,totál más élményt kapsz,más dolgok történhetnek ismerős helyszíneken,oda mehetsz be,ahová a másik vonalon nem...nem utolsó sorban hatalmas dumái vannak Iorvethnek....sajnos anno sikerült eltüntetnem a mentést,így nem álltam neki újra,hogy eljussak odáig ,hogy folytassam és befejezzem,pedig videóban láttam,hogy miért kezdtem neki,mi tüzelt fel :)
Trisshez mész, nem állsz meg. Viszont te nem tudsz teleportálni, csak hajóval tudtok továbbmenni. Eközben viszont egy olyan helyre kavarodsz, ahol éppen (megint) terület miatti háború készül kirobbanni. Azért lóg a levegőben az egész, mert eddig nem találkoztál ezekkel a szereplőkkel, viszont most fogsz, és fontos a történet szempontjából, úgyhogy figyelj csak és jegyezd a neveket, viszonyokat.
Gondoltam, hogy ez lesz, csak kicsit fura. Az is újszerű élmény, hogy egyes dolgokat én határozok meg, hogy mi történik a mellékszereplőkkel és a történettel. A napló is olyan, hogy D E/3-ban beszél. Tetszik. Egyedi. Jó.
Egyszercsak itt egy új kirány, egy háború, új szereplők. Kicsit a levegőben lóg az egész fejezet. Mit keresek én itt és miért állok meg, amikor Trisshez kéne menem. Bár csak most kezdtem neki, de tök olyan érzésem van, mint a WI. 4. fejezeténél. Az tök felesleges volt. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.06.07. 20:33:52
igen mert minden sorszám egy külön játékot jelent, amúgy nekem is steam-es a játék és az én mentéseim a C:\Users\Laca\Documents\Witcher 2\gamesaves könyvtárban vannak és engedélyezve van a steam felhő szinkronizálás is
A háromban ez még erősebb lesz ott, a regények stílusa még jobban bejön a jó a rossz a világunk tükörképe mind megjelenik. A lengyelek nagyon nagyon ott vannak!
Külön el akarom menteni a játék save állásait, hogy biztosan meglegyen a választás előtt. Apró hiba, hogy a c:\Users\Molnibalage\Documents\Witcher 2\gamesaves\ üres? Akkor hova menti el, ha nem ide?
A két helyen ácsorgás helyzetnél van frakció választás, ha jól értem, de érdekes módon már a izomaggyal való találkozásnál döntésnek is van hatása. Sok elágazás van.. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.06.07. 17:31:17
Basszus nem tudom eldönteni, hogy melyik oldalt válasszam. Nagyon eltalálták a játékban a döntés nehézségét. A rasszizmus és kitaszítottság miatt mennék és a mókusokkal, de ha velül csinálok bármit a vége valahogy mindig vérfürdő lesz... Inkább maradok az emberekkel.
A vénég mégiscsak két végigjátszás lesz...? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.06.07. 17:20:40
Ja és állíts be könnyen használható kiosztást billentyűzetre.
Az EE előtt durvább volt. Vedd le a szintet ha kell, használd az elgurulást, a jeleket különösen a quen jelet, ha nehéz akkor próbálj jobb cuccokat használni. Nekem a sárkány meg a csatatéri boss volt nehéz de megoldható. Ez akció rpg és ez elég nehéz lett de ha másképp nem megy easyn be kell tud fejezni utána ha ráéreztél tehetsz egy próbát a normálal is :) Utoljára szerkesztette: Although, 2015.06.07. 17:01:39
Agyfasz fogok kapni ennek a játéknak a boss küzdelmeitől, most meg a hústorony witcherrel nem tudok mit kezdeni. Akkor ennyi, kész. baszhatom a sztorit, mert képtelenek balanszolni a játékot?
BTW mi a fasz értelme van a potinak, ha úgysem tudsz felkészülni egy ilyen csatára sem előtte...?
A craftrendszernek sem láttam eddig semmi értelmét. Gyakorlatialg semmilyen repceptet nem érdemes a bombák és csapdákon kívüm megvenni, mert úgyis gyengébb cuccokat tudnál csak csinálni, mint amid van és anyagilag nem érik meg, mert csak viszik a pénzt.
Az is furcsa, hogy itt minden kereskedő elfogad mindent, ha jól látom. A W1-ben ez nem így volt.... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.06.07. 15:50:02
amikor az utolsó csápra kerülsz,akkor ugye jön a felvillanó billentyűs..azt hiszem kb 3x,aztán automatikusan leszállsz róla,a banya fentről ráomlasztja a hidat,te meg majd azon felrohansz és megint ingame videó...
Most már odáig eljutok, hogy lengedezek a csápon. Apró hiba, hogy nem tudok leszállni róla a szurkálás után. Nem villan fel semmilyen gomb, hogy mit kellene nyomni. Anyád... A YT videón space van, nekem semmi. Akkor most mi a pélklapát van...?
Hirtelen nem tudom az előzményeket, aszem volt valami ital amit el kellet készíteni a csata előtt (lehet nem kötelező de sokat segít) Valami olyasmire emlékszem hogy lerakod a YRDENT mögé állsz várod hogy csapjon amikor csap odébb gurulsz, csak ne túl hamar mert nem csap rá a yrdenre, és ne túl későn mert agyoncsap :) Van egy ritmusa a dolognak, ha az megvan akkor nem mondom hogy könnyű de meg lehet csinálni :)
Hogy a búbánatosz faszba lehet megöldni az a csápok állatot? Hiába néztem meg YT videót is, egyszerűen nem értem. Akárhogy igyekszem elérni, hogy rácsapjon az Yrden csapádkra eddig kb. kétszer jött össze. Az is kurvára "vicces", hogy a zöld szar, ami köp állandóan megbénít, akkor is, mikor fél képernyőnyivel oddéb vagyok...
Jó játék ez, de néha olyan érzemsem van, hogy lekevenék egy agyalapi taslit a készítőknek...
Félelmetesen jó atmoszférája van a játéknak. Soha nem éreztem ennyire azt a vadonról, hogy vadon. A Gothic 3 volt az utolsó, de az sem volt ennyire jó.
Keztem megérteni végre ezt a W-t is bár a koncepció most sem világos helyenként. Lesz valaha pl. olyan craftolható tárgy, ahol az elkészítés költsége kisebb, mint az eladás ára? Ha nem, akkor az n+1 szutyok "receptnek" mi értelme van?
A térképen miért nem lehet markpontokat tenni, mint az NWN-ben? Miért nincs jornual? Az ilyen hiányzó apróságokat nem értem, amik +10 éve adottak voltak az iparban. Tarthatom fejben az összes helyet, ahova vissza kell menni, pl. nekkerfészkekékt. Apropó, azokat mivel kellene kifüstölni? Milyen bombával?
A mutagének mire jók? Tartós hatásra vagy csak szimplán egy adott főzetet turbóznak be oszt annyi, mint komponens? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.06.06. 18:22:18
Rgr. Flotsamban a zene viszont olyan, mint az 1. részben. Imádom.
Négy fajta szűrés van ugye, az egyik súly alapján van, a másik ABC alapján, a harmadik érték alapján és a negyedik pedig amilyen sorrendben felvetted a cuccokat, tehát az van legelöl amelyiket legutoljára vettél fel. Szerintem ez elég egyszerű, csak valamiért te nem akarod megérteni. Én 1 perc alatt megértettem, pedig nem vagyok egy lángész.
A jornual részben ahol nem jelenik meg pajzs a listában az azt jelenti, hogy nem lehet haladni vele? A trollos küldetésben nem tudom, hogy kivel kellene beszélni az előrehaladáshoz, pedig már a fél várost körberohangáltam emiatt...
Eleve azt nem értem, hogy miért nincs filter opció a questeknél, mint az első részben, a teljesítetteket miért nem lehet eltüntetni? Egy idő után baromi hosszú lesz a lista...
Az inventory rész továbbra is homály. A bal oldalon levő ikonokat nem értem, hogy mire való, ezen felül a kategóriákat is miért úgy csinálták meg, hogy átfedés van?
Nem rossz játék ez, de hogyan lehet ennyire idegesítő hibákat véteni? Az irányítása meg kész katasztrófa. A börtönből való megszökésnél a világ végéről is rálockolt a fáklyákra, de most meg ahhoz, hogy fel tudja venni valamit szinte mindig sétáló módba kell váltani...
A DM-re kérdeztél rá, miért a Last of Usra reagáltam volna? :)
Hát nem hiszem. Ez ilyen orkos varázslós fantasy fps. Viszonylag egyedi harcrendszerrel, ami szerintem máig az egyik legjobb (Tes 6 tanulhatna belőle) és akkoriban nagyon szép grafikával és fizikával rendelkezett.
Semmit. Ez nem valami HC ügyességi izé konzolra? Soha nem volt konzolom és szeritnem soha nem is lesz. A The Last of Us volt eddig az egyetlen konzol exkluzív, amikor anyáztam, hogy nincs PC-s változat.
Akkor te a Dark Messiah: Might and Magic-el nem sokat játszhattál. :D Sok pókos rész van benne, én azoktól nem, de akkoriban a zombiktól igencsak féltem, de túléltem azokat a részeket is. :D
Szőrös pókok nincsenek. Van egy nagy rovarszerű virágszájú, meg egy másik gyíkszerű. Mindkettő csak mellékküldi, de az erdőben véletlenszerűen is összefuthatsz velük, szóval beléjük fogsz botlani még a főszál közben is. Rovarocska, gyíkocska. Utoljára szerkesztette: genndy, 2015.06.04. 10:49:35
Igen, nagyon hangulatos és művészi. Persze, ha majd kipróbálod a w3-at, akkor már kopottasnak fog tűnni. Pedig w3 előtt egy nappal fejeztem be újfent és én is el voltam ájulva, hogy még mindig kiba. szép a játék ennyi év után, de w3 mindent visz, pedig csak lowon fut nálam.
Vedd akkor visszább a nehézséget. Használj italokat meg queent és akkor kevesebbet kell használni. De engem pl nem zavart. Bár tény, hogy a w3ban bevezetett dodge elegánsabb.
A játék grafikája egyébként valaim döbbenet. A Tomb Raider óta kb. ez az első, ahol sokszor nem futkorászva közlekedek, mert nem autentikus és addig is gyönyörködhetek a tájban. (Na meg azért is, mert az irányítás egyelőre továbbra is katasztrofális a szememben.)
Egyelőre úgy tűnik, hogy vég nélküli gurulgatás lesz az egész.
Igen, sokat úgy csinálták, hogy a döntés előtt, ami elég egyértelmű lesz, csinálnak egy mentést és akkor onnan elmehettek a másik irányba. Sok mindenről lemaradnál, ha csak egyik szálon mennél végig.
Btw semmi baj nincs a harcrendszerrel szvsz, neked mi nem tetszik benne, hogy modot akarsz hozzá?
Nem tudom, a chapter I legelején vagyok. Ez esetben talán ott visszatöltöm, de ennél több nem fér bele. Végetért már régen az, hogy végigtoljam 3-4-szer, mint a G-1/2/3-at...
Az első részben gyönyörű zenék voltak és míg ott csak egyedül voltunk, vadászgattunk, utazgattunk vidéki helyeken, addig a vizimai felkelésen és a Wild Hunt King-es harcon kívül nem történt semmi epic a játék alatt.
Itt, a második részben végig egy nagy politikai összeesküvés részese vagy, ami epic és szerintem ennek a résznek teljesen más hangulata van mint az elsőnek.
A harmadik rész már más tészta, ott visszaköszönt az első rész hangulata, aminek én szintén csak örülni tudok, hiába tetszett a második rész. Utoljára szerkesztette: Rony94, 2015.06.01. 13:37:02
Meg lehet szokni, legyen fent az EE patch és gyakorolj kicsit. Spec normál fölé nem vittem, pont az irányítás miatt de ez akció rpg. Így nem reklamálok :) A 3. részben már egyszerűbb, könnyebb. ha nem a legnehezebb fokozaton nyomod. Mindenképp nyomd végig mert az utolsó etapban az állad is leesik olyan logikai móka került bele. :) Mind a 10 ujjadat megnyalod utána :) Meg amúgy is, 2 hétig ez után, nem tudtam elindítani semmit annyira magasra került a mérce :) Utoljára szerkesztette: Although, 2015.06.01. 13:31:24
Attól mert valaim epic, attó lehetne más zene. Az 1. részben is volt epic jelenet, csak mivel NWN1 motorral nem volt lehetséges ilyen háttér. Ha a W1 OST szólna alatt, egy szót sem szólnék...
Itt számíts arra hogy minden epic lesz. Epic zene , epic jelenetek, epic csaták, epic politika. És mindvégig ilyen lesz. Nekem személy szerint tetszett, mert én oda vagyok az epikusságért. :D
Szerintem a 2. rész menürendszere egy kis megszokás után nagyon kézre áll. Viszont W3-ban az egészet kukázták. Benne van már 40 akárhány órám, de ott még nem éreztem rá, nem is tetszik.
Ami még nekem furcsa. Az 1. rész zejénét imádtam. Ezt eddig nem komálom. Már az intro alatti vinnyogásnál éreztem, hogy bajok lesznek... A csata alatti zene sem tetszik.
Akkor a Dark nehézséghez tényleg nagyon ki kell ismerni a játékot. Egyszer talán megpróbálkozok vele, de az se ma lesz. :D
"viszont legnehezebb szinten aki meghal: meghal. Game over. "
Diablo 1-2-3, Van Helsing és sok más követőik esetében ezt a nehézséget Hardcore-nak hívják. A Hardcore nehézség ezekben a játékokban az 1 esélyt jelentik. Több mint 20 éve.
Én jelek közül az yrdent ajánlom, a 3ban alig használható de itt szte ma legjobban használható jel. Nagyban megkönnyíti a csatákat, még a legdurvább ellent is le lehet vele kötni.
Időbe telt megszokni. De abban legalább volt pause. Itt nincs pause és a konzolos irányítás miatt a kamera kezelés őrület. Maga az egész mozgasa a menüven is olyan, hogy agyfaszt kapok tőle akárhogy állítom az érzékenységet. Olyan karakterisztikája van az kitérés + gyorsulásnak a kurzorra, hogy az valami borzalom. Baromi lassan indul, aztán meg meglódul a francba. Csak nem a konzolos analóg kontrollernek köszönhető ez...?