Jah, Legends-et 1100 item powerig (minden piros, max glyphekkel) grind-oltam anno. Aztán elfáradtam és sosem indítottam el utána. Sima TSW sokkal jobb volt minden téren szerintem. Közösségileg, tartalmilag és üzleti modellként is. Egy sima havi előfizu megmenthette volna, de TSW-nél buták voltak a B2P+kontent modellel, Legendsben meg az idióta mobilos F2P+P2W-el. Ez van, szép volt, jó volt, továbbléptem :D
Az 5x több kontent szerintem kissé túlzó: single player tartalomból néhány side mission hiányzik, plusz az AEGIS rendszer Tokyo-ból (de azt szerintem a játékosok 90%-a utálta mert egy hatalmas plusz grind volt az egész) és a frakció küldetések (ez 3-3 küldetés/frakció).
Akit az MMO rész érdekel elsősorban, annál tényleg vannak érdemi hiányok: a 2 tokyo-i dungeon, 2 raid, és asszem az összes dungeon nightmare verziója hiányzik.
A PvP is kurtább, de az emlékeim szerint Shambalán kívül már az eredetiben is igencsak döglött volt.
Javarészt amúgy end-game tartalomról van szó. Ha valaki "komolyan" tolná a játékot, annak tényleg rohadt nagy grind lett a végjáték, de mindenki másnak szerintem bőven élvezhető, különösen akit a világ és a sztori érdekel, ha a harcrendszert meg tudja szokni.
Tök más harcrendszer, 0 mikrotranzakció (csak mtx), 5x több kontent. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.11.09. 01:28:44
A legends és az "eredeti" közt mi a szignifikáns különbség?
Szerintem én toltam mindkettőt, de azon kívül hogy a legendsben próbálták némikébb élvezetesebbé tenni a harcot (kevés sikerrel) nem nagyon érzékeltem különbséget.
Na de pont ez a gond, hogy MMO volt. Fityfaszként bámészkodó aggrózni való mobokkal, számbillentyű gyilkos hotbar zúzással, L4G 4 Necromunda féle mikrotranznemű mutogatós szociál hubokkal.
Aki a sztori miatt szerette az eredetit (nekem az elite dungeon-ök teljesítése volt a max), annak érdemes most is elővenni - Dél-Afrika miatt egy kis plusz is van ugyebár benne. A legends amúgy nekem sem jött be - de amúgy az eredeti a mai napig játszható (csak tényleg egy maroknyi ember tolja össz..)
Old Republic azért tisztességes MMO-volt anno. Ahogy a TSW is. A Free2Play rendszer b***ta el mindkettőt.
Vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy míg a szöveg és történetírók kidolgozták a belüket is, a többiek csak egy bénácska 12=tucat MMO legyártására voltak képesek. SOKKAL jobban jártunk volna, ha ebből egy tisztes kaland játékot, vagy egyszemélyes RPG-t faragnak.
Csak épp akkor minden exec rá volt függve a World of Warcraft bevételeire. És annak rendje és módja szerint a taknyukon vontatták magukat kiadás után a kukáig. The Old Republic a másik cucc, ami KoTOR folytatásként teljesen jó lett volna, de az EA-nak csak meg kellett próbálni azt a kurva WoW-ot meggyilkolni ezredik próbálkozásra. Azt b@zmeg EA, sikerűt?
Mióta lecserélték a TSW-t Legendsre, az egész egy nagy mikrotranzakciós grind lett. A játék elég régóta halott. TSW-vel játszottam 3000, SWL-el 1000 órát. Nemrég felnéztem és volt vagy 200 játékos az egész világban... kár érte, az egyik legjobb /legérettebb MMO volt.
Ajha! :D Itt má jó régen volt valami. Egyik nap streameltem ebből és gondoltam bebiggyeztem ide. (Figyelem! 720p-s a youtubeos rész.Ez egy Twitch stream volt. Sajna a youtube ilyen. )
Azt nem tudom hogy az SWL licenszével lehet-e a régire visszamenni, az biztos hogy Steamen már csak a nagyon ritka és jó drága Steam giftek maradtak a régi kiadásokból. Mivel a kiegészítőkhöz szórták az alapjáték kulcsát, így nem kellene nagy dolognak lennie a SWL Funcom/Steam kliensbéli játékhoz TSW kulcs passzintásának, de esélyes hogy a régi Issue korlátok még élnek, a régi csomagokat pedig megint nem árulják már. Ha és amennyiben egyáltalán a régi játékok kulcsai még működnek, és nem kardlappal vernek mindenkit a SWL játék felé inkább.
Visszaváltás classzikra: "KNightweb Not sure if I understand you correctly but as I understand it you have TSW installed and opened the launcher but it tried to update to SWL and you don't want to Play SWL but want TSW.
In order to play what you want to do is download "LocalConfig.xml" from funcoms Servers ( http://cdn.funcom.com/downloads/tsw/client/LocalConfig.xml ) and then put that file in the root of your install folder (example c:\Games\The Secret World) then open the launcher as normal, the launcher will read that file and patch your game to The Secret World Ver. 1.15.10"
Magyarul a LocalConfig.xml-t a client mappába kell dobni, és a launcher a régire frissít majd. A magában akar játszani annak így tökéletes lesz, mert 3 éve sem álltak sűrű tömött sorokban a játékosok, de most aztán a régi változat tényleg teljesen üres. Max 40 játékos egész világban, a minimum pedig 2-3, átlag sem sokkal több.
Köszi, kb értettem a dolgot, csak azt hittem hogy az annó megkreált karakterem névvel ott lesz azért, kb minden nélkül majd, de akkor teljesen újat kell csinálni ezek szerint.
régebben elég sokáig játszottam a játékkal, aztán most én is megnézném újra. Ha jól értem, az előző karakterem "elveszett"? Beléptem az account oldalra, nyomtam egy transfert is, de utána a játékot indítva továbbra is csak a create gomb aktív...
Mikor rájössz, hogy te viszed a filth-et és bepánikolsz:)) (E10 raid)
8 különböző macska pet-et (6 kék, 2 lila). Mást nem. Jack mást nem ad. Kosztümök, cukorkák az acsihoz, 2 ritka pet, és Jack feje a múzeum upgrade-hez.
Közösségi eseményeken nem szokott esni semi komoly dolog, túl könnyűek ahhoz. A céljuk a szórakoztatás. A karácsonyi event jobb lesz. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.10.24. 22:52:33
1. A meowling küldetés ad valami értelmes dolgot is, vagy csak a macska petet (ami ugye jó jó hogy van csak ugye semmi haszna) 2. az óránkénti bossból csak a distillateok meg kosztünök esnek? Esetleg vmi spéci fegyó/felszerelés?
TSW halott. Secret World Legends (TSW újra kiadva - átdolgozott harcrendszer, crafting, képességek, grafika) van. Free2Play lett, 0-ról kell kezdened, pár dolgot áthozhatsz a TSW-ből a secretworldlegends.com oldalon. Steam-mel telepíthető
Sosem volt magyar "állomány", pár magyar játszik, de igen ritkán látom őket. Viszont a nemzetközi állomány még mindig nagyon kellemes. Ha az angol nyelvismeret hiánya a gond, akkor meg ugye nem sok értelme van a játéknak, hiszen a sztori és a lore a legerősebb tulajdonsága:)
Én játszom, már az endgame végén járok (Item power 920) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.10.22. 20:44:13
Most szeretnék visszanézni a TSW világába, és érdeklődnék, mert magyar részlegként csak ezt a fórumot találtam meg. Régebben is nagyon kihalt volt, de van még valamennyi magyar állomány? akár kisebb guild akikhez lehet csatlakozni?
eh... ösztönösen megtalálom a legszarabb dolgokat :D
Közben olvasgattam ma elég sokat, az ARnél irják hogy ordas szopás a gránát, egészen odáig mentek hogy van aki azt javasolja az ember ne unlockolja ki azt az ability sort ami a gránátot bekapcsolja... de az meg eléggé kiheréli az AR-t gondolom én...
Healing az kell, most a sivatagban bóklászok és tegap szokatlanul sokszor haltam (ott a hotelnél).. az ki tudja, lehet ha a DPsem sokkal jobb lenne, akkor nem kéne healing :D
Mert az AR elsősorban healer fegyver. Dps-ként is lehet használni, de kevesen használják, mert sok jobb alternatíva van. Lassú, nehéz használni ("gránátfőzés"), meg lehet ölni magadat vele, stb. Heal leech fegyvernek tökéletes.
Hammer + Chaos = magas dps + gyakorlatilag halhatatlanság. Tankok is használják, healer-nélkül futnak végig Elite 5+ dungeon-ökön.
A játék szerintem leggyengébb fegyverei: elemental, blade, AR.
Köszi a választ... az assault riflével nagyon szemezek, ugye kardos varázslós MMOval tele van a polc, szóval ha végre van olyan amiben vannak modern fegyverek inkább arra mennék. Mondjuk guglival több pistol+shotgun buildet t aláltam mint pistol+AR-t, de az AR range nagysága nagyon szimpi (pisztolyban is tetszik hogy amig a közelembe érnek a mobok már jól megtépázom őket.... az AR hatótávja meg a duplája a pisztolyénak ha mindn igaz).
A content PVE során a kard nagyon jól jön - ugye a mobok többsége közelharci, tehát igy is úgy is a képedbe mászik, tehát a kardot lehet használni, és egyelőre elég nagy szükség van a kardból jövő gyógyításra, amit viszonylag könnyn tudok aktiválni, mert sikerült vennem akciósan egy kék stormbinger kardot, szóval ömlik a chi, azt ha nem csinálok vele semmit akkor jön is a heal.
"nem tervezek orrvérzésig dungeonozni, engem kimondottan a sztoriline érdekel, ha az megvan nem fogok csak azért bossolgatni hogy még hatékonyabban bossolhassak"
Akkor tök mindegy mit csinálsz. A sztori direkt úgy van megalkotva, hogy kék felszerelésben (lvl50-es questek) bármilyen fegyverrel kényelmesen játszható legyen. A jövőben érkező kiegészítések sem lesznek nehezebbek, nem lesz emelt szintlimit, ez nem az a játék. Ha most kényelmesen haladsz a sztoriban és nem érdekelnek a nightmare kontentek, raid-ek, lair-ek, regional boss-ok, stb, akkor kész vagy. Élvezd a történetet :)
Endgame esetén viszont válassz neked szimpatikus párost. Ha dps, akkor először is ranged vagy melee. Előbbihez a pisztoly a legjobb elsődleges fegyver, másodlagos lehet shotgun vagy blood. Melee esetén hammer az elsődleges meta, másodlagos fegyvernek meg fist, blood, blade.
Pistol+blade-nek semmi értelmét nem látom, mert dungeon-ökben nem fogsz oda-vissza rohangálni a bosshoz. Ha meg a boss seggében szeretnél lenni, akkor nem pistol-t, hanem a majdnem 2x annyit sebző hammer-t használod. NY Raid-ben meg konkrét melee, mid és range körök vannak, tehát blade esetén ott csak a melee körben állhatsz, ami gáz lehet, mert csak 4-en állhatnak egy buffkörben. Ebből 2 tank.
kék 25-ig fejleszd a cuccaidat, aztán vagy dungeon-ökből loot-olj extraordinary talizmánokat (extra atrributumokkal rendelkeznek), vagy vedd meg őket és azokat fejleszd. Fontos hogy 3pöttyös legyen minden talizmán. Fegyverből sem árt az MK III, de MK II még oké. Bár DPS pont az a kaszt, aminél az utolsó ezred százaléknyi dmg is számít, nem úgy mint a healer / tank esetében.
AP-t költsd képességekre, ha már minden megvan ami kell, a többire. Lényeg, hogy a képességfa végén a capstone-ok passzív képességek és megkapod mindet, függetlenül a fegyvertől (mint a passzív oldalon). 9x9 capstone ad neked ~1000 HP-t és attack rating-et, amire szükséged lesz. (Elite 6-7 fölött kell a ~7000 alap HP).
Az SPt azt tudom hova szórni, de az APval fogalmam sincs hogy mit kezdjek. Rakosgassam mi azokat a pistol/blade skilleket amire semmi szükségem sincs egyébként, hogy a végén meglegyen a mastery? Vagy esetleg nézzek ki egy másik fegyvert - a puskával szemezek, bár nem hiszem hogy hatékonyab lehetne) és jobb hijáán unlockoljam azoknak az active abilityjait?
Felszerelés: a pisztolyom és a kardom kék (ennél jobb ugye sztem nem is lesz a sztori végéig), a többi cucc egyelőre zöld. Melyik célszerübbb? Megvenni a többi cucból is a kéket (3-6000 markért már beszerezhetőek) és azt upgradelgetni, vagy szépen upgradeljek mindent zöldről kékre (az ugye minden tárgyból két darab level 20as cucc fejlesztését feltételezi, ami azért elég sok upgrade).
Megmondom őszintén, mivel jelenleg 40K Markom van, és nem nagyon látom hogy mire másra fordithatnám (a sprint IV meg van, az ingame pénz horrorárú hogy a markot arra konvertáljam) arra gondoltam hogy mindenből megveszem a kék változatot az AHban, nem szarakodok a zöldek upgradelésével meg fúziójával... hacsak a marknak nincs ennél értelmesebb felhasználási módja (nem tervezek orrvérzésig dungeonozni, engem kimondottan a sztoriline érdekel, ha az megvan nem fogok csak azért bossolgatni hogy még hatékonyabban bossolhassak :D )
Igen. Amint fejlesztesz valamit, bound lesz, nem adhatod el, max NPC-nek shard-ért. Minden drop a játékban lvl1. Zöld lvl20-ig, kék 25, lila 30, narancs 35, piros 70-ig fejleszthető. 2 zöld fuse = kék, 2 kék fuse = lila, és így tovább.
Fejleszteni liláig quest droppokkal lehet kényelmesen, Epic (lila) és felette dungeon distillates-ekkel. Glyph és signet-ek minden minőségben lvl20-ig fejleszthetők, fuzió ugyanúgy működik, mint a talizmánok/fegyverek esetén.
Glyph distilates-eket a scenariok dobnak, Signet-eset a lair-ek, regional boss-ok és megaboss-ok.
Illetve most már Tokyo konténerek is dobnak mindenféle - relatív alacsony xp számú - distillates-t. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.09.25. 22:58:44
Endgame-nél számít, több combat power-t ad fejlesztés után. Ráérsz 3 pöttyös kékkel fuse-olni a jelenlegi (majdani) kékedet később (Lilával is eljátszhatod de több idő és a signet/glyph kivétel 20k MoF-ba kerül). Questelés tekintetében, mindegy. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.09.12. 10:28:47
Emlékeim szerint lvl10-12 körül mész át Savage Coast-ra (hell, zombie, ghost felhozatal), 20 körül Blue Mountain-ba (zombi, ak'ab, Orochi, filth felhozatal), és 25 környékén Egyiptom.
+1: a távolsági fegyverek esetén van range különbség? Tehát hogy assault riflével mondjuk messzebbről lehet osztani az áldást mint pisztollyal?
Az eredeti TSWvel volt olyan bajom, hogy nem éreztem a ranged meg a melee fegyverek közti különbséget (irtam is anno, hogy egyszerüen nem lehetett a mobokat távolról abálni, minden testközeli harc volt), de most örömmel látom hogy aimán tudok pl hátrálás közben lövöldözni, sokszor anélkül le tudom szedni pisztollyal az ellenfeleket hogy odaérnének hozzám... nemtom ez igy volt régen is és csak én éreztem rosszul, vagy a Legends harcrendszerének apró ám szimpatikus változása...
Az hogy 2 vagy 3 pöttyös pisztolyom van sokat számit? Lassan megvan a level 20 és upgradelek, de a pisztolyom csak 2 pöttyös... (ha mindenigaz ugye elsö upgradénál a tutorial keretén belül kapok ingyen egy törött pisztolyt...) Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.09.11. 12:15:46
Hát az biztos hogy mire a végére jutsz ennek a résznek, egy ideig nem akarsz zombikat látni...
De tegyük hozzá, azért rengeteg más is van arrafelé, nem csak zombi... démonok, életre kelt gépgólemek, csápos mocskok... szóval a zombi az csak egy alaphangulat...
Csak New England ilyen. Egyiptomban múmiák, Transylvania-ban vámpírok dominálnak. De van sok más monszter is:) Egyébként abszolút nem gáz, ha olvasod mellé a lore-t is és érted mi történt ott.
1. Érdemes, de csak endgame. De ha maradsz endgame-re úgyis előfizetsz (kapsz minden nap 1 kulcs-ot, dupla AP/SP-t, stb), anélkül kb semmi értelme.
2. Csak AH-ban lehet venni, Agartha-n kívül csak potion-okat lehet venni NPC-ktől.
3. Valakinek potya, valakinek fun. De jelenleg csak kitöltésnek tették be Shambala-t amíg nem rakják be a nagy PvP arénákat. AFK-val óvatosan mert az új reporting rendszer szigorú. Ha sokan reportolnak akár hetekig tartó karakter lock-ot is kaphatsz. Egyébként egy Shambala meccs általában 2-3 perc, semmi értelme AFK-zni.
1. Cacheket érdemes lehet kinyitni, vagy freeként ne eröltessem a dolgot? (150 aurum az elég brutális összegnek tünik jelenleg, aztán ha dob vmi szart falnak megyek :D )
2. Kék cuccokat lehet venni aukciós házon kívül? TSWben rémlik hogy valamelyik térképen volt olyan NPC amelyiktől tudtam venni relative olcsón kék felszerelést... jelenleg 1 két pöttyös zöld lvl17es pisztollyal szaladgálok, most mentem át a láva moteles térképre...
3. Jól érzékelem hogy ez a shambala PVP ilyen potya zöld loot ketegória? Mert mindegy ha nyerek ha vesztek, mindig ugyanaz esik, kb már ott tartok hogy belövöm amikor csak lehet, aztán afkolok egyet PVPben.. vicces amúgy mert mindig azt látom hogy az egyik csapat fölényesen nyer (szóval max 1-2 embert veszit) a másikkal szemben. Az meg kb 50-50 hogy énmelyikben vagyok :D Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.09.10. 13:38:27
Úgy nézem csak túlbonyolítottam az egészet. :D:D
Írd be, hogy Help és rájössz :D Ha mégsem írj be egy "1"-est és enter :)
A legendsben ott tartok hogy horror show küldi utolsó része hogy aktiválni kéne a számítógépet a rendörségen milyen parancsokkal lehet?
Kék cuccokban jutsz el az endgame-ig. Ott kell eldönteni milyen role szeretnál lenni (dps/heal/tank) elsősorban. Kék talizmánokat könnyen lehet fúzionálni más role talikkal lilára. Fegyverek tekintetében az exptertise statot "veszted" csak el, de questeléssel az újonnan válaszott is fel fog fejlődni.
Az SP/AP végtelen, mindent ki fogsz tudni unlock-olni. Érdemes tudni, hogy míg az ability-s fegyver expertise csak az adott fegyverre érvényes, a passive ablak minden képessége/stat-ját megkapod fegyvertől függetlenül. Tehát nem hogy érdemes, de ki kell maxolni az összeset.
1. Kevésbé, jól látod, de a buffok/debuffok még mindig ott vannak.
2. Questelni szerintem még mindig hammer/fist/blade variáns a legjobb, egyébként minden fegyver ugyanolyan erős, amíg nem teszel signeteket a talizmánokba. Mert a fő signetek már fegyverorientáltak. Viszont a signetpakolás endgame téma. Tehát mindegy
3. Lásd feljebb, az egyetlen különbség, hogy csak az elsődleges fegyverhez használhatsz basic ability-t. A másodlagos energiája időarányosan töltődik.Értelemszerűen a signet-es időszaktól kezd el számítani. Shotgun-t pl nem igen használunk elsődlegesként, mert erős ugyan, de 3mp a reload time.
4. Térképen anima-kútra kattintasz és odateleportálsz. Meg ott a Shift + T világteleport. Ha patron vagy (előfizetsz) akkor ingyenes, egyébként anima shard-okba kerül, amit questelés során kapsz.
5. Igen minden elérhető ingyen, amolyan mobil-mikrotranzakció filozófiával, igazi pénzért csak időt vehetsz.
No, tegnap ismét belekezdtem a TSW-be - talán emlékszik még rám valaki, amikor még fizetős volt lenyomtam egy trialt - eljutottam egyiptomig, aztán félretettem a játékot bizonyos okok miatt, de a listámon azért fennmaradt. Most hogy tudom hogy végtelen időm van végigtolni, apránként jhaladok anélkül hogy kényszeresen tolnám mert ketyeg az előfizetés/trial :D
Bár nem látok az ingyenessé legendsben óriási változásokat a TSWhez képest, azért felmerült 1-2 kérdésem...
1. jól látom hogy mostmár a harcrendszerben nem kell annyira figyelni a szinergiákra mint eddig? Tehát hogy olyan fegyvereket/skilleket pakolok egymásra amik egymást erősitik mindenféle státuszokkal (impaired, injured, bleeding stb), szóval kb személyes preferncia hogy mit rakok be primary meg secondary fegyvernek mert igazából ezek nem hatnak nagyon egymásra....
2. Blade+elemental (tüzike :D) kombóval kezdtem, de kis guglizgatás után a pistolt jobb DPSnek írják... ugye még csak az elején vagyok, hátrányba kerülök ha most váltok át elementalról pisztolyra, vagy az a része azért még megmaradta játéknak hogy kb mindenre lehet elég pontot szerezni (emlékeim szerint a régi TSWben gyakorlatilag probléma nélkül meg lehetett szerezni az összes skillt/abilityt)
3. Számit az hogy melyik fegyver az elsődleges illetve másodlagos? tehát hogy van különbség abban hogy a kard a prmary és a pistol a secondary vagy forditva?
4. Ami legjobban "zavar" a játékban a sok ide-oda futkosás. Esetleg van valami - a sprinten kivül - amivel szignifikánsan fel lehet gyorsitani a közlekedést? Talán még valódi pénzt is áéldoznék rá, persze nem ilyen 10%al gyorsabb futásra hanem valami markánsabbra...
5. Ha már fizetés: felületes utánaolvasás alapján jól érzékelem hogy lényegében minden valódi pénzen megvehető dolog elérhető freeként is némi grinddel (mert hogy a különféle ingame fizetőeszközök közt van átváltási lehetőség, tehát nincs olyan amit csak bankkártyával lehetne megvenni)? Ha nem, van esetleg olyan fizetős dolog ami szerintetek jelentősen javitja a játékélményt (szóval nem olyasmire gondolok hogy +10% XP...)? Utoljára szerkesztette: lammaer, 2017.09.08. 09:11:11
Mi voltunk az elsők:) (Elite 5)
Írtam ide privátba, és FB-n kértem felvételem a csoportba. Nézz rá légyszíves
Semmigáz, akkor legyen 6-7ig mert 5ig melózok, aztán ha úgy van 9-10ig de az már meggondolandó :D. Izé akkor most/ma? vagy holnap? örülnék valami skype vagy ts elérhetőségnek ne kelljen irogatni. Egyébként kinek meddig tart a 100 óra :D Én vagyis mi például úgy játszunk hogy valamikor 1órát csak felfedezzük a tájat meg minden kis zugot a játékba mert annyira tetszik
Jólvan, egyébként mondom csináltam egy csoportot facen ahol aktívabbak vagyunk mint itt, már kemény 3man vagyunk :D! https://www.facebook.com/groups/350272805400231/ Egyébként az a baj hogy együtt jó elkezdeni, mert ha valaki már 10es szintű pl akkor jó pár kveszten végig kell rágódni hogy eljuss oda és a 10esnek nem igen éri meg azokat a küldiket csinálni amin már végigment.
Akkor engem is felvehettek majd, elkezdtem én is a SWL-t de nem nagyon játszottam tovább a tutorialnal, mert egyedül voltam, és haverokkal volt más, de ha van kivel akkor nagyobb a motiváció is :)