Hát úgy látom ez már nem az a Spec Ops lesz ami régen volt, hanem egy sima GoW klón, ami persze nem baj, mert a video alapján jónak tûnik, csak jobb lett volna valami nagyobb agymunkát igénylõ taktikai fps.
szintúgy nagyon bejön. Csak pár jelenet nekem gyanús h nem igazi gameplay hanem render fõleg a végén mikor megy a házak felé és nagyon dúrván fújja a homokot a szél. Annyit értek alatta h van oár gameplaynak kinézõ jelenet ami rendernek néz ki. Amúgy ez a posztakopaliptikus környezet homokkal nagyon jó.és jól is néz ki.Csak legyen jó sztorija meg sok jó dolog mert az engem nem tud lekötni h mész és lõsz.LOst PLanet is pont határeset volt.De az Avatar egy világszemete.
Hát nekem a legtöbb dolog leginkább marketing fogásnak tûnik és attól tartok szinte semmi nem lesz belõle megvalósítva ha meg igen akkor az teljesen le lesz butítva. (de ne legyen igazam)
Spec Ops: The Line has been pushed back from its original 2011 fiscal year release window until first half of fiscal year 2013, which means anywhere from April 1, 2012 until Sept. 30, 2012.
még jó hogy 2010 végére mondták csupán 2 évet csúsznak mi az pff. nem hiszem el az elsõ trailer óta várom már a megjelenését de folyamatosan csak tolják basszák meg,csak remélni tudom h nem valami összecsapott bugos szart fogunk kapni
A 2K Games-eskbe eddig javarészt nem nagyon csalódtam
ám'tom.. ha a játékelemeket nézem, akkor ez ilyen (napsütéses apokalipszis) Rage környezet, Army of Two hangulat és CoD-ra hajazó játékmenet, csak sokkal lassabban, vontatottabban a történeti szállal tudnak vmit dobni talán az egészen, ha sikerül ikonikus karaktereket alkotni, (lsd. MW: captain Price, Soap MacTavish stb.) egyébként meg 12-egy tucat játéknak tûnik ue.-t a Splinter Cell conviction is tudja, csak ott még lopakodni is tudsz
Végigvittem a demót nem lesz ez rossz! Grafika nem egy nagy szám.PC-n egy fokkal jobb lesz az biztos ott nem lesz recehegy minden.Fedezéket használni kell,mert ha nem leszednek elég hamar. Társainknak lehet parancsot adni kit lõjenek (ki lehet jelölni valakit) Társunk ha sérül oda kell futni gyógyítani! Egynek jó lesz!
Nagyon jónak tûnik a demo, számomra meglepetésszerû volt a játék minõsége. Zúzós lesz, vegyes hangulattal. Egyszer olyan érzésem volt ,mintha COD-ba lennék, utána némi Conviction beütés, majd megint zúzás. Szerintem izgi lesz, a sztori sem tûnik rossznak, bár az még várat magára. A grafika nem érdekelt, de nem volt kimondottan csúnya, de annyira szép sem (mostanában az Xbox amúgy sem villog grafika tekintetében, tisztelet a nagyon kevés kivételnek és fejlesztõcsapatnak akit még érdekel a "recehegymentesítés"). Jólesz, én várom.
Valaki gondolkodik az elõrendelésen, vagy már meg is tette? Igaz én csak videó alapján tudnék dönteni, úgy eléggé "megfogott". Szóval nem tudom, hogy várjak-e, vagy legyek türelmetlen és 0day vétel legyen.
Yep, as Fugue mentioned there will be a PC demo. No date, but it will be available before the game releases.
Na kipróbáltam a demót.
Ez kurvajó játék. Kicsit az elején még furcsa a sárgás látványvilág, meg a karakterek picit szerintem lehettek volna szebbek, de nemgáz a fél órás demó alatt annyira megtetszett a játék, hogy nagyon. A látvány is valszeg azért lett erõs közepes mert nagy terület van és kint a szabadban kell jórészt mászkálni.
Külön számomra kedves hogy végre egy modernkori sivatagos játék, ahol ha nem is mehetek bármeddig el, de valóban azt érzem hogy egy nagy sivatagban vagyok és nem kamu falak vezetnek meg az utamon, hanem valós helyzetekbe vett akadályok vannak.
Nem éreztem úgy hogy na most egy ingyombngyom objektul van elõttem aminek a határvonal szerepén kívûl semmi dolga nem lenne a környezetben...
Szóval 9.5/10. Remélem hosszú játék, és tartogatnak még meglepetéseket.
Lehet x-re is szebbet vannak is szebb Unreal-os játékok. Csak ez ugye tudtommal nem egy profi fejlesztõcsapat munkája, és nem lehet minden játék ugyanolyan kiváló, de amúgy szerintem piszok jól fest összességében, és nem is recés nagyon.
Ghost Recon Future Soldier is ilyen lesz, bár igaz abban lesz kis high-tech. De a környezet ebben is sci-fi, hiszen a valóságban nem lepte el a várost a homok...:D
De igen, én se nagyon láttam mostanában ilyen úgymond földhözragadt megvalósítást.
Max Payne nem értem miért nagy szám. Idióta bullettime lövölde. Tudod miben több ettõl a MP? A grafikában, csakhogy nehéz összemérni, mert tudtommal a Max Payne nem annyira nyílt helyszínekkel operál mint ez.
Összességében igen is ezt én jobban élveztem pl. Nálam 9.5/10-et megérdemel simán.
Max Payne-tõl nem fogok beszarni csak mert az arcán látszódnak az erek, meg a szõrszálak. Sorry. Agyonhájpolt a játék szerintem. Persze majd kideül lehet végigviszem és változni fog a helyzet, de nekem a MP3 nagyon nem akkora játék mint azt sokan beállítják.
És merem állítani hogy aki a demo-t nem vitte végig, csak 1-2 screenshot-ból soha nem fogja megtudni hogy valójában milyen jó kis gém.
Nekem marhára tetszett pl a csapattagoknak az irányítása, hogy ki kell jelölni nekik hogy kire öszpontosítsanak lehetõleg. Nem új találmány, de a használata nem túl fusztráló, éa könnyen kezelhetõ. Valamint ott van pl mikot az elején nem ölni kell hanem kilövöd a busz ablakát és a nagy homok zuhatag beteríti az ellenséget. :)
Meg dícséretes hogy a demo-ban nem láttam bugot. Féltem majd a fedezékhasználattól, meg a karaktereken való segítségtõl...
A Binary Domain játékosok értik mirõl beszélek most. De itt überfaszán ment minden, ha egy tag összeesik megsebesül odamageyek és fel tudom éleszteni, nem kell 300x körbefutnom hogy végre bevegye azt a gombot amivel újraélesztem... Valamint a fedezékhasználatkoor sem ment el bénázásba, a BD-ban sajnos be kell vallani sokszor akaratom ellenére kilép a fedezékbõl vagy szépen átugorja, mivel az átugrás is A gomb, itt meg a B.
Itt van egy banner amit csináltam. Ha nektek is tetszik addig mehetne amíg nincs jobb.