nekem az az érzésem, hogy nem kellene konkrétan lekorlátozni 1-re a stilust, csak ne ez szünne meg. inkább az amit most csinálnak az az rpg-t dobnák kukába, és hagynák ezt meg a többieknek a jedi academy vonalat....
Jólvan, sistereg az ész... :D inkább olvasgassatok utána a dolgoknak szerintem :D Én inkább nem fárasztom magam azzal, hogy elmagyarázzam nektek a dolgok állását, de rohadt nagy tévhitben vagytok az egész univerzummal és a játékokkal kapcsolatban. Nem akarok belétek kötni, véletlenül se, mert abból csak flém lenne. Inkább csak szólok, hogy nézzetek utána egykét dolognak. Mondjuk az én életem akkor se lesz több vagy kevesebb ha nem teszitek, de ha érdekel titeket az SW, akkor érdemes lenne. De mint mondottam, csak szolidan ajánlom :)
idézek: "Örülnek persze a játékosok is, ha nem valami emészthetetlen szemetet próbálnak eladni nekik jedis, erõs, fénykardos köntösbe bújtatva"
eladás lesz a fu2-bõl, ezmiatt én nem is aggódom. valami nagyot alkotni, az megtörtént a force unleashed elsõ részénél. ien minõségben a star wars univerzumot még nem láthattuk, a star wars aharcról szól, ez a lényege látványos fénykardos harcok, kis ugrabugrival. a jedi knight is egy rókabõr...
lehet mindkét rókabõrt folytatni, szerintem elfértek volna egymás mellett...és mindenki játszhatna a kedvencével.
Az meg hogy lesz-e TFU 3, csakis a 2 eladásain fog múlni. Nyilván ha jól teljesít, lehúznak még egy börkét az emberekrõl. Ezért drukkolok, hogy ne vegyék sokan ezt játékot, és kénytelenek lesznek valami komolyat is alkotni. Dark Sector: Az online Knights of the Old Republic nekem sem jön be, wow majmolás az egész, viszont a régebbi Knights of the Old Republic I,II részeket hatalmas alkotásnak tartom, igaz aki nem vitte végig nem tudja értékelni. (Az elején amíg nem tudtam mi a lényege nekem sem tetszett, de amikor belejöttem...)
jah azokkal nem játszottam, mert nem érdekelt ez viszont lekotöt azokkal ellentétben. én azt hittem végre történt valami és olyan star wars-ot csináltak, ami nekemis bejön, de úgy néz ki, a Jedi Power Battles után sok évvel nekiálltam a FU-nek, majd lenyomom a 2.részt, és megint el kell majd felejtenem a star wars univerzumát.
nekem valahogy nem tetszenek ezek mikor ien rpg szart csinálnak a star wars-ból, mint az old republic... ez nem ez a kategória amit erõltetnek vele.
a többi starwars meg unalmas volt, ráadásul béna mozgásokkal, számomra nem tényezõ a játék piacon. mindegy megint várok 5-6 évet, hátha lesz valami.
"Az meg hogy egy 76. két film közé beékelt sztori..." Hát akkor te nem játszottál a Jedi Academyval, Knights of the Old Rebuliccal, vagy a Jedi Knight 2-vel. Ha még az elsõ epizód elõtt, vagy már az utolsó (6.) után járnánk, nem lenne megkötve a kezük (annyira) a készítõknek a sztorit illetõen.
Szerintem meg új SW játékokra, sztorikra lenne szükség, lépjenek már ki a filmbõl (filmek közötti ûrkitöltésbõl), mert így igencsak le van korlátozva a történet. Gondoljatok bele, oké hogy megint szembeszálsz a vödörrel, és persze le is kell hogy gyõzd, de MÉGSEM gyõzheted le, mivel a sztori kötelez... És azzal a tudattal játszani elég egysíkú szerintem, hogy már tudod mi fog történni nagy vonalakban. Én a 2. részt is hülyeségnek tartom, meg pénz kihúzásnak is. Nézzétek meg SK-t közelebbrõl, olyan mintha az elsõ részbõl lépett volna ki. Ugyanaz a haj, testalkat, ábrázat, mozgás, stílus, stb. Oké erre mondhatják, hogy "Dehát õ klón", viszont szerintem túlságosan is hasonlít az eredetihez, mind jellemileg, mind külsõre. Valami újat vártam, akár egy "klóntól" is! (Gondoljatok bele, hogy ha mondjuk a te klónod valahol máshol élne, ugyanígy öltözködne, beszélne, meg ilyesmik mint te?! Szerintem 99% hogy nem.)
Az meg hogy egy 76. két film közé beékelt sztori, attól meg hülyét kapok. Végig fogom játszani a grafika, meg harcolás miatt, de már tényleg várok egy fordulatot, valami gyökeresen új sztorit, valódi JEDIKET, és SITHEKET, erõs és gyenge karakterekkel, cselszövésekkel, valami olyasmit mint anno az academy-t.
szerintem ha igaz, dicséretre méltó, végre valakit érdekel mien munkát adnak ki, és nem a pénzszerzés az elsõ...tiszteletem az uriembernek.
majd jöhet a sok szar starwars, ahelyett hogy a fasza kis FU-et folytatnák, sebaj csõdbe viszik majd a céget.
én arra leszek kiváncsi, hogy mi lesz a vége, lezárnak e minden szálat? mivel nem lesz harmadik rész
Én nem a végére leszek kíváncsi hanem hogy hogyan jutunk el odáig. Az oké hogy dart vödör elõl menekülünk, de gondolom majd újra szembeszállunk vele. Illetve a mi klónjainkkal is amit dart papa csinált (Az egyik CGI videóból ezt szûrtem le).
hát figyelj vannak benne durva jelenetek de attól az még 12
mondjuk 16 akkor lenne ha 5 percenként olyan durva jelenetet látnánk mint az anakin égése vagy mutatták volna az anakin és a pádmé ágyas jelenetét...ilyenek
amúgy mikor még 3-4 éve letöltöttem a demóját, és még nem tudtam annyira angolul és ott volt a fokozat választás és azt hittem hogy ott azt kell kiválasztani hogy mi leszel XD én hülye
igen ez tényleg az a fórum DE:
1.:A jedi academy szerintem megérdemli hogy szóba kerüljön. 2.:Meg egyébként se nagyon lehet még beszélni a TFU2-rõl, amit meg lehetett azt megmondták. Majd mikor kijön a játék akkor jönnek majd az üzenetek ezerrel hogy ilyen probléma olyan probléma ilyen szuper olyan szuper ilyen rossz olyan rossz. 3.:speeddel tényleg nagyon könnyû (mellesleg én mindig padawanon nyomtam lehet ettõl hülyének tartotok de én mindig csak könnyûn tolom, és talán a speedtõl és a könnyûtõl haltam meg a játékban 5 pályánként 1-szer XD)
Igen! Lehetett Speedet is nyomni (kicsit áthallásos lett ez a mondat XD ), de úgy már túl egyszerû volt.
Én azt tekintem jó játéknak, ahol van lehetõség olyan ellenfelekbe futni, akik kihívást jelentenek! És itt azok voltak speed nélkül, megmondom õszintét speedet, csak akkor alkalmaztam, amikor már nagyon nem bírtam velük (legnehezebb nehézségen már gyakran elõfordult). Nehézség emlegetésekor mindig eszembe jut a föld alatti jedi templom (leomló folyósok, hidak és telis teli sith harcosokkal). Na annak a pályának a vége felé 1 nagy oszlopcsarnokban 3 sith harcos volt ,akik , ha nem jól helyezkedtél egyszerre rontottak rád... -> (ami very hardon game over)
Pl.: Legmagasabb szinten már a fõellenfél kínszenvedés volt, de végül csak lenyomtam!
Na, de ez TFU 2 fórum, úgyhogy az offot befejeztem!
Igen, mikor csak álltatok és õ meg nyomta a szöveget meg a taunt-ot (fénykardot megkörgette a tenyerén), aztán piff jött a harc. Volt egy hangulata annak a játéknak. A fokozatosan növekvõ nehézség meg tényleg abból állt hogy egyre nagyobb tudású ellenfelek jöttek és egyre többen, vagy erõsebb fegyverekkel. A ugye elõször csak mezei katonák voltak, aztán már plazmaágyús, rakétás, mesterlövész, meg ezeknek a keverékei egyre többen. Utána jöttek az alap Reborn-ok is és így tovább. De mindegyiket ki lehetett nyírni erõvel és fénykardal is. Szabadon választhattál taktikát. Az Academy-ben is ugyanez volt a tendencia. Egyre erõsebb, de nem UltimatePower*-es ellenségek jöttek. Annak a játéknak a világa és a hangulata volt nagyon megragadó. Ahogy az õsi Jedi Templom romjai között koslatáttál, mikor megszerezted a fénykardot. Ahogy a filmbõl is ismert néhány helyszín felbukkant, vagy mikor az Academy-ben a száguldó vonaton kellett harcolnod. Egyszerûen fantasztikusra sikerültek azok a játékok. Nem is értem miért nem folytatták a sorozatot.
*Valamilyen támadásnak 100%-ig ellenálló/pontosan célba találó kikerülhetetlen támadást alkalmazó.
engem nem sokszor öltek meg mert én mindig force speed-et használtam
az elején meg még kicsi volt a speed képesség (mert ugye magától fejlõdik) de akkor még gyengék az ellenségek
mondjuk kicsit zavart hogy ugye a tavion az alora mestere és hogy az alorát nehezebben nyírtam ki mint a taviont, mivel speeddel vagy 30 másodperc volt a ragnossal együtt
meg ha már jedi knight jedi academyrõl van szó azis bazi jó hogy (nem tudom hogy szándékosan csinálták a készítõk) van olyan rész mikor megáll a sith/reborn és akkor van az a drámai szünet mint ezekbe a kínai szamuráj izékbe mikor állnak mozdulatlanul ezeket mindig kihasználom
Jedi Academy-ben ezt is olyan jól eltaláták: elsõ küldetéseknél még gyenge volt az ember, még a birodalmiak is meg tudtak szorongatni, aztán már amikor kezdtél számottevõ ellenné válni, bejöttek a nagyméretû robotok és az ERÕHASZNÁLÓK, na onnantól kezdve igazi SW játék lett a dologból (amikor lassítva mutatta, ahogy végképp leamortizálod (végzetes csapás) a sith-eket az valami fantasztikus volt) és benne volt ám erõsen, hogy az ellenfél talál el fénykarddal elõbb.
Emlékszem, amikor már sokadszor öltek meg, akkor sith-eket egyszerûen force grippel ledobáltam a szakadékokba, legalábbis akit tudtam!
Egyetértek hogy a TFU fõellenfelek fix kameraállása szégyenletes. Igazából azért volt csak nehéz mert nehezebb volt így az irányítása. Az a gombnyomogatásos "kivégzés" viszont kimondottan tetszett, hiszen így igazán filmszerûvé, de mégis interaktívvá tették a dolgot.
Engem kimondottan az elszabadult fantázia dühített. Ha a birodalmiaknak lett volna erõ és fénykard ellenálló álcázott katonájuk akkor a lázadók ezt megszerezve 2 perc alatt kicsinálták volna az uralkodót is. Úgy tudom a 3-4. részt kötné össze. Ehhez képest a 4. részben csak mezei egyszerhasználatos, tesco gazdaságos rohamosztagosok voltak. Jó persze nehezíteni kellett a játékot elõre haladva a történetben, de másképpen is megtehették volna nem ilyen elborult dolgokkal. A kedven részem a TFU-ban egy hangár volt, mikor követõs rakétától elrepültem, a levegõben még belém lõtt a mesterlövész és amikor földet értem volna jött a következõ rakéta és vagy 3 percig csak röpködtem a teremben. Ez meg nem is lett volna akkora baj, de az hogy elkezdek egy kombót és egy kósza szellõ leüti rólam nevetséges. Tetézte hogy az ellenfélrõl meg semmi sem tudta leszedni. Komolyan, még halálában is folytatta a megkezdett mozdulatsort. Olyanok voltak mind Jugernaut az X-men világából. Ha egyszer mozgásba lendültek, nem volt ami megállítsa õket. Persze erre is mi a válasz? Úgy túl könnyû lett volna a játék. Hát elmehetnek anyucikájuk nyaralójába! Én szórakozásra veszek meg egy játékot, nem pedig hogy szétidegeljem magam rajta. Ha nem tudja nyújtani a szórakozás élményét akkor nem veszem meg. És siránkoznak a warez miatt...
Sorrendben ha jól emlékszem: Jedi Academy, Kotor, Kotor 2! Mind remek kis játékok és az általad leírtak rám is igazak, mármint: rengeteg eltelt idõ után polcról levesz, feltelepít, hetekig se kép se hang... :-D
Jobb fénykardozást, mint Jedi Academy-ben volt még nem láttam és nem tapasztaltam, mint abban volt. Sajnos nálam a TFU 1 meg sem közelítette. Legfõképpen a hihetetlen amatõr fõellenfelek miatt (szégyen ez a fix kameraállású megoldás, holott a Jedi Academy-ben gyönyörûen meg tudták a fõellenfeleket oldalon a normális, alap harcrendszerrel, nem kellett lebutítani, mint a TFU-ban).
TFU amilyen szépen indult, nálam a fõellenfeleknél el is vágta magát (a quick time eventekkel nem volt nekem bajom, hanem a hülye kameraállással)
na hát pont az lenne zöld karikás ? amiben levágják a dooku fejét ? amiben tömegmészárlás van a jedi templomban ? amiben a parton ég egy félholt ami úgy néz ki utána mint egy 5 hete rothadó hulla ?
na látod ezér 12-esek az SW-k. egy zöld karika sincs köztük
de egy kicsit illúzió romboló amikor csak pattognak le róla de semmi karc nincs rajtuk.star wars akárhányban ami zöld karikás volt amikor anakint szétkaszabolta obiwan meg ott égett a parton az tényleg gyerek kategória volt...
halljátok most nézegettem a honlapot és ugye minden játéknál van ez a TEEN micsoda ami leírja hogy mit tartalmaz a játék. és azt láttam: animated blood mi a fene ?! úgy tudtam hogy a fénykard grillez... mi lesz ebbõl ? assassin's creed vagy far cry ?
jól mondod.egy olyan kéne ami nem 12-es hanem egy igazán kemény 18-as játék kellene ahol nem lepattannak a katonák a kardról hanem "szelõdnek"...
hát nekem a jedi academy egy ilyen alap. ha már SW-ról van szó akkor úgy mondom hogy mint a jedik között yoda. ilyen SW játékok atyja.
ebbe a játékba rengeteg mindenre figyeltek még arra is amire más nem. pl.: amikor elõször az egyik ismerõsömnél megláttam egybõl feltûnt az hogy vágás után ott marad a vágás nyoma. vagy a falon ugyanez. meg például az hogy ha kiszippantod az ellenfél kezébõl a fegyót akkor gyakran ha megáll akkor felteszi a kezét hogy megadja magát.
ezek mind olyan dolgok amik igazából nem olyan lényegesek mint az uralkodónál a villámszórás, de még is odafigyeltek ezekre a dolgokra.
és mellesleg én is elõ szoktam venni hogy játszam vele. az egy hatalmas játék.
Támogatnám az ötletet, de csak ha a Jedi Knight színvonalát hozná. Jó történet, kiváló hangulat, remek fénykard párbajok - erõhasználat, jó grafika (abban az idõben nagyon ütött a Jedi Outcast grafikája). Meg persze a g_saberrealisticcombat 1 :D Ezt egy mai szinten Mo-Cap-el felvett igazi párbajozó mozdulatokkal, esetleg a TFU-ból átültetett Euphoria, DMM-el megspékelve (de nem arra kihegyezve), egy olyan SW játékot csinálhatnának hogy mindenkinek az álla koppanna a földön. De neeeem, hiszen olcsóbb tucatlövöldét, MMO-t, meg 12- -os Arcade, platform játékokat csinálni.
Így jobban meggondolva nem játszottam még igazán jó SW játékkal a Jedi Academy óta (KOTOR 2 mikori is? Ha késõbbi akkor az). Ezekkel (JK 1-2, KOTOR 1-2) hetekig, hónapokig tudtam játszani és még évekkel késõbb is levettem a polcról hogy újra hetekre leköthessen. Melyik mai játék képes erre?
Ezzel nem azt akarom mondani hogy a TFU rossz lenne, mert vagy 10x végig vittem, csak azt hogy hiányzott belõle valami, meg teli volt idegesítõ megoldásokkal (rólad bármi leütötte a kombót, ellenségrõl semmi, célkövetõs rakéták, mesteri orvlövészek, erõellenálló, fénykard ellenálló katonák...stb).
szerintetek mijen lenne ha csinálnának a jedi academy-bõl egy remake-et ? úgy értem jedi academy 2010-es verzió vagy 2011-es vagy egy jedi knight 4-et az még jobb lenne nem ? (nem az SWTFU 2 helyett hanem mondjuk utána)
hát ha megfigyelted az elsõ pályán a birodalmiakat 1 vágással ki lehetett nyírni. mer 1 vágás után meghal és ha tovább vágod olyan mintha élne. én mindig azzal szórakoztam hogy vagy 20-szor megvágtam és csak utána hagytam eldõlni.
ja és nem tom hogy csak az elsõ pályán e nekem elég hibás valamiért kidob helyenként és ha most feltelepítem akkor bele se rakja a bónusz pályákat és a prológusban dob ki, de ez más sztori.
Nekem meg az volt fura hogy 4-5 ütés kellett (!)FÉNYKARDDAL(!) egy földi egységbe hogy megdögöljön. Igaz lehetett fejleszteni és másodjára játszva már hullott az ellen, de kéremszépenbácsi! A fény kard az legyen fénykard és nem csak egy furcsán zárlatos zseblámpa! (Értsd: Fénykard->Egyvágás->Megdöglött!)
akkor bocs ha félreértetted mert valószínû az én hibám ha rosszul fejeztem ki magam. csak azt akartam levezetni hogy nekem kicsit fura a darabolás.
pedig régen folyton azon gondolkodtam hogy mé nem vágják már 5 részre a birodalmiakat, és jedi academy-t játszottam úgy hogy beírtam a daraboló kódot+letöltöttem egy véres módot és nyitottam egy hentes üzletet.
Hát a darabolásról csak annyit, hogy Windu mester lecsapta a fejvadász fejét a Geonosisi csata kezdetekor, vagy Anakin lecsapkodja Doku karjait (3. rész), vagy amikor még az alap (4,5,6) sorozatban Vader levágja Luke kezét és még sorolhatnám, akkor miért mondod, hogy nem fér bele ebbe a játékba. Vagy 6. rész végén Obi van csak enyhén csonkítja meg Anakint (2 kar, 1 láb) tényleg mennyire nincs itten darabolás, vagy Anakin keze a Doku ellen vívott harcban, amikor Geonosis elesik.
Volt ott is darabolás, pont mert 12-es kategóriába esik esetleg nem mutatták (közben jutott eszembe Star Wars 4. rész kocsmai jelenet Obi Van levágja egy hõbörgõ részeg karját, és hát premier plánban mutatták a csupa véres levágott kart!)
Egy szóval ne beszéljél már b....omságot, hogy nem illik bele az univerzumba.
Nagyon komoly kis játék lehet belõle a videók alapján. Nagyon remélem, hogy nem fogják a grafikát megint ellõni az egekbe és sikerül nekik optimalizálni valahova.
Eleve abban az idõben nehéz lett volna megoldani hogy a testrészek röpködjenek minden vágásnál, meg ugye a Star Wars filmek 12+ kategóriásak eleve. Szóval erõsen meg kellett kurtítani a brutalitást. Az elsõ részben ugye a droidokat darabolták mint állat, tehát nem lett volna sok megcsinálni ugyanezt emberekkel.
Az más kérdés hogy a fénykard elvág/éget mindent amihez hozzáér. Lehet úgy használni hogy ne daraboljon fel mindenkit, de látványosabb ha darabol, és szerintem úgy érezheti magát egy játékos igazán rossz/jó fiúnak.
Példának okáért. Crysis-ban is mekkora baromság volt hogy egy 9 milissel "kivágtál" egy fát, de mekkora móka volt mikor kiirtottam így egy erdõt! Hatalmas! (Elborult elme vagyok tudom :D ) Szóval nem kell mindennek a realitást követnie, de ha már fénykardal megyünk akkor ne csak látványos dísz legyen amit ha használsz akkor "több sebzést" kapsz hanem egy Ultimate Weapon!
Már a legelejétöl ez volt a filmek és játékok egyik gyenge pontja az elsö filmben is kenobi érdekes modon levág egy kart és senkit se zavart...
Inkább arrol van szó, hogy a minél több eladás reményében teljesen kiddy lett az egész SW frencsájz.
Engem személy szerint se egy filmben se egy játékban nem zavarna a darabolás söt...mészárszék nem lenne mert ugye lehetne ugy hogy a lézer összeégeti az ereket de ez már egy másik történet.
nem fikázás képpenn de szerintem ez nem a legjobb ötlet. úgyértem a star wars-nak van egy hangulata. és ez a hangulat harc közben is van. ugye a trilógiában (fõképp a 4. 5. 6.-ban) nem igazán láthatunk darabolást mivel egy mészárszéket csinálna a filmbõl. pl.: képzeljétek el luke-ot és ott van elõtte vagy 30 rohamosztagos. és a luke meg elkezdene kaszabolni. és a harc után a 30-ból 60 lesz, egy kész hullaház és ugye magát luke-ot teszi hóhérrá. meg elveszi a klasszikus SW hangulatot.
de igazából ez csakk egy megjegyzés szóval még csak nem is rossz kritika. csak elmondtam amit gondolok.
Régebben láttam egy kb 10 másodperces videót arról hogyan veszik fel a mimikát. Youtube-on kerestem de nem találtam hosszabbat. Esetleg valaki ismer ilyen "Kulisszák mögött" videót a Force Unleashed-rõl?
Az emberek még mindig elpárolognak. Amúgy az ilyen propaganda szöveg nem ér semmit, úgy is csak akkor derül ki, hogy mit tud a játék amikor játszod. Ja, és SK-nak miért kék kardja van? Nem a jediknek szokott kék lenni?