Ha esetleg felmerülne valakiben a jogos kérdés, hogy annyira hülye vagyok, hogy nem tudom beállítani, akkor... Jobb oldalon azok a dátumok a témához való utolsó hozzászólások ideje. Tehát semmilyen logika szerint nincs előrébb a 29-es peccsnócc, mint a májusi közösségi frissítés. Most ebből nagyon szépen lehet következtetni, hogy mennyire komoly céggel állunk szemben. Ez amolyan nézd meg az anyját, vedd el a lányát példa.
És így már én is tudom, hogy BIZONY negyedikén lesz kiadva... Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.05.31. 06:07:27
Az tény? Mert én megint megvakultam...! Ha ilyenkor belinkeled a forrást, akkor nem kérdezek vissza. BECSSZÓ!
Nos van hangja de az a legkevesebb az összes nyílászárót egy ideig zárva kell tartani mert jó darabig büdös...nekem tuti Szabadban a széltől függ mennyi idő míg eloszlik a füst-köd,de kb fél óra múlva már nem kell vele számolni.
De fent van, de az oldalon a fórum témák össze-vissza vannak. Van egy olyan ficsőrje az oldalnak, hogy azt a témát teszi legelöre, amihez a legutoljára szólnak hozzá. De nem a főtémákat. Azokat mindig elöl tartja! Eddig így volt. De mivel rommá cseszték az oldalt, már nem számíthatok semmi jóra!!!
Hol van ez az infó?
Ja megvan. A GŐZÖN! A saját fórumán nincs is fent! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.05.26. 07:36:09
Ja, hogy április 29-én közölték, hogy majd júniusban jön a 13. Eh...
Felettébb furcsa. Megnézhetném a dátumokat és akkor kiderülhet, hogy csak türelmetlenek vagyunk... De érzésre valóban egyre hosszabb ideig tart a béta. És még csak az sem rémlik, hogy új ficsőrt tettek volna a játékba, amit az is alátámaszt, hogy a mod pályák rendre elindulnak és hiba nélkül futnak.
És még csak megjelenési dátum sincs! Mellesleg ugyan ez van az X4-nél is. Most épp 7.00 béta 6-nál tartunk, ami nem rekord, de... De ott legalább van min dolgozni.
Hát, ha tudom, hogy ezen a 13. fázison, ami ráadásul csak egy térképből áll, ilyen rohadt sokat fognak űlni, akkor simán nekiállok egy régiónak, amit még nem csináltam meg.
ÉSSSSSIGENNN! Röpke egy hét alatt elértem az alap állapotot. Be vagyok jelentkezve a fókuszhoz! Jíhá!
Köszi! Majd nézelődöm. Hiába van odaírva, hogy támogatja, mikor nem támogatja. Tényleg, készítettem képet is, át is küldöm mindjárt a másik csatornán. Amúgy találtam fájlszerkesztős megoldást, mikor beteszi keret nélküli ablakba, viszont valamiért nálam ez úgy 20 FPS-re áll be a játék alatt. A grafika is tré lesz. Szóval nem ez a megoldás.
A lassú töltésre van egy mod. Minná keresem... Ehun-e! És érdemes majd az alsókaros puskára is feltenni egy modot, de az még neked nagyon messze van. Azzal az a baj, hogy ha egyet lősz vele, akkor is újratárazza az összes lőszert..
A támogatást nem az ujjamból szoptam ki! "Widescreen and Ultra-widescreen support." Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.05.14. 18:48:58
Baromira nincs benne szélesmonitor támogatás. A szélesmonitor támogatás abból áll, hogy a HUD-ot összehúzza a képernyő közepére 16:9-es képarányra. Mint ahogy az SR videóimnál is látod. Itt minden a szélén van. Ami még extrában zavaró, hogy a feliratokat is széthúzza. Elvileg ezt orvosolhatom a starfield alapján, mert ott beállítható. Amúgy mi ez a 90-es évekbeli lassúság? A töltőképernyők olyan lassúak, mintha C64-esen kazettáról töltenék be valamit.
Tedd azt. Én meg holnap megpróbálom belőni a széles monitoromra a foát. A fájlok nagyon hasonlóan néznek ki a starfield-hez. Ha sikerül, akkor nekiállok. Ha nem, akkor marad az FS22, meg az ETS2, míg nem jön az, amivel te már végeztél.
Mert azt nem fogadom el, hogy ami működött, és nem elkopott, meghalt, köddé vált, felrobbant, pozdorjává tört az most nem működik. Még akkor sem, ha erről a cégről van szó. És mert ezt már úgy kábé ötször eljátszottuk és egyszer csak jó lett. Most is az lesz, hogy hagyom még pár napig, had gondolkodjon...
Onnan párszor már kidobtak. Nem tudom, miért erőlteted. Én általában eljövök onnan, ahol nem látnak szívesen, nemhogy még erőltessem is a bejutást...
Amúgy meg sütibeállító, felugró ablak blokkoló, reklámblokkoló. Ezek mind akadájozhatják az oldal rendes működését. A múltkor az ESET oldalán kellett kikapcsolnom a reklámblokkolót, mert nem tudtam úgy meghosszabbítani a licenceket. Amúgy semmi extra nem jelent meg a blokkoló nélküli oldalon. Nemrég észrevettem, hogy van egy sütiállító kiegészítésem a chrome-on. Anno beállítottam, hogy csak az alap dolgokat engedje. Ennek ellenére minden oldal megkérdezgette a sütis sz@rját. Ezt pár napja kikapcsoltam. Azóta sokat javult a helyzet. Itt a fórumon is voltak oldalak, amik feldobták az ablakot. Mindig. És voltak oldalak, melyek nem. Most nincs ilyen gond, megjegyzi a beállítottat és nem dobálja fel mindig, mikor arra a témára lépek. Az aliexpress-re csak inkognitó módban tudtam bejelentkezni. Most már működik az is rendesen. Az ebay-es vásárlásaimat telón kell fizetnem, mert itt a webes felületen nem enged tovább a hülye robot vagyok nyavaján. Akárhányszor megcsinálhattam. Úgyhogy weben ment a kosárba a cucc, a telós appon meg a kosár tartalmának a fizetése. Mondjuk még nem néztem, hogy ezzel mi a helyzet, de, ha minden igaz, akkor már ez is jól fog menni. Nagyon remélem.
A tréler biztos nagyon fontos, de miért nincs normális traktor? Még az FS22-ben is utálom ezeket a csuklós vackokat. Viszont a lánctalpasok! Na, azokat imádom!
Szerintem már az is jó lenne, ha egy Tayga után lehetne kötni az eszközöket. Vagy a Zigz után, kettőt is :))
Van abban valami lenyűgöző, hogy most már mintha működne a fókusz fóruma, de nem vagyok belépve. Amikor nyomom, hogy belépek, akkor feldobja a bejelentkezési oldalt, benne a panellel, amit ki kellene tölteni, de abban a szempillantásban nyílik is a fókusz store oldala, ahol szintén ki kellene töltenem az adatokat. Amivel csak egy baj van. ARRA AZ OLDALRA BE VAGYOK JELENTKEZVE! És itt nincs vége! Ha arról az oldalról nyomom, hogy fókusz fórum, akkor szerintetek mi történik? IGEN. NEM VAGYOK BEJELENTKEZVE A FÓRUMBA! És ezt el tudom játszani akárhányszor.
Ezzel csak egy baj van. egy Hogy xml szerkesztéssel, illetve cseréléssel működik. De ezt már rég meg kellett volna tenniük a fejlesztőknek!!!!
Na ez sosem lesz megoldva. Olyan mértékben vannak átírva a fájlok, hogy a fele nem az eredeti. Ez nem csak pár érték módosítása. Ennél fogva, a fejlesztők nem fognak vele foglalkozni.
Fókusz fórum eléggé döcögős, egy-két napja be sem töltött, most meg hol jó hol nem. Ez általában nem jelent jót! Nálam legalábbis azt, hogy a hozzáférésem miatt imádkozhatok. Hogy a háromból maradjon egy működő! :-D
Hullaszag van minden vonalon. Ezek is felbüföghetnék már a megjelenés dátumát, ami ugyan rajtam nem segít, de... Mondjuk az is igaz, hogy még nem megy egy hónapja a béta. (Április 11)
NAMÉGEGYKISOFF.
Örülnék neki, ha belevetnéd magad a fóát négybe, mert így, hogy előbb toltad a szarfildet, különösen érdekelne a véleményed a fóátról!
Hát így a végén még tényleg nekiállok. FS úgy is kiidegelt egy kicsit, az ETS sem az igazi így, hogy kikapcsoltam az alvást. Pedig csak a nyavajás ásítás effektet akartam, mert baromi zavaró. Aztán tegnap kikapcsoltam a büntiket is, mert egy-két esetben nem is az én hibám volt. Úgyhogy mindenhol átszáguldok 90-nel, mert többet nem enged. SR-ben meg nem akarok nekiállni egy új régiónak, mert várom az újat. Így is 2 régiót toltam le az utolsó megjelenése óta. Amur-t meg asszem hagyom a fenébe. Az nem nekem való.
A közösség, meg a világ véleménye nem igazán érdekel. Talán ismered a mondást:
A vélemény olyan, mint a fing. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Jó, ez mondjuk elég sarkított, de sok esetben megállja a helyét. Egy játék számomra nem azért lesz jó vagy rossz, mert mások azt mondják, hogy a játék jó vagy rossz.
A fóát négyhez szinte fullos magyarítás (DEGYŰLÖLÖMEZTASZÓT) van!!! Én is amiatt játszottam végig HARMADSZOR!!!! Meg azért, mert bár a fóát közösség picit megfinnnyogta a négyest, de sajnos a világ olyanná vált, hogy ennél már csak SZARABB van!!!! Szóval olyan mértékben esett színvonal, hogy a fóát négy a kezdeti "HÁT NEMTUDOM"-ból ZSENIÁLIS lett! Hoigy ne menjünk messzire: SZARFILD! :-)
A fóát nem szimulátor jellegű. Csak azért. Amúgy pont a sorozatot nézem és még a végén kedvet kapok újra elkezdeni. Van benne kemény 3.4 órám. Meg még úgy 10 perc VR próba egy gamescom-on.
A videókra visszatérve. Nézegettem a behemót foglalós adatait és érdekes módon végig 10s fölött tudta tartani a puffert. Míg az SR videónál 5s fölé nagyon ritkán ment. Mondjuk most éppen nem volt akadás sem.
Ugyan nem vagyok fanatikus fóát rajongó, de nálam kötelező darab. Csak azt nem értem miért lepődsz meg, azon az emberen, aki elsőként vásárolta meg a szarfildet elővételben, dupla áron és még jattot is adott!
Amúgy (Tudom, hogy volt róla szó, de hol van az már!?!?) te milyen bitrátákkal rögzíted a dejókat Jocó? Nálam ez most 30 Mb/s / 48 Kb/s Az ez előtti 40 / 96 volt
SOHA!!! :-DDD Persze hogy nem ennyire jó az atom. Ez az atom nem az az atom! Ez az én atomom! És tudd, hogy már jócskán visszavettem a dejóim minőségéből, hátha az a baj. De hát nem is lehet ez a baj, mert a csücsüb mindenképp átkonvertálja magának! Szerintem ezzel akarnak szabotálni! De pont leszarom!
Más: Biztos megint én vagyok a hülye, de ezt a mostani bétára írták: Almaty régió Javítottuk azt a hibát, amikor az "Áramhálózat" és az "Áramvezetékek 1" szerződések befejezése után a "Generátor terület" jelölések úgy tértek vissza, mintha a szerződések nem lettek volna befejezve.
De ez a 12 fázis küldetései, vagy tényleg hülye lennék? Persze ti nem tudhatjátok, hogy milyen küldetések vannak a 13.-ban, de egyáltalán nem rémlik generátor de hogy áramhálózat nincs benne az hótziher!!
Fixed the issue when after completing the ‘Power Grid’ and ‘Power Lines 1’ contracts, the "Generator Area" markers returned as if the contracts were not completed
Érdekes, hogy kb. bármilyen videót gond nélkül megnézek 4K-ban (ha elérhető), mindenféle akadás nélkül, de a tieid egyszerűen nem akarnak menni. Nem bufferel olyan gyorsan a yt, hogy akadásmentes legyen a videó. Úgyhogy kb. csak a feléig jutottam. Azért az az Atom sajnos nem ennyire atom jó.
Megcsinálhatnád ezt a feladatot a gyári Atommal. Nagyon kíváncsi lennék rá. Sőt, kép a kép mellé betehetnéd őket, hogy egyszerre lehessen látni a különbséget. De csak, ha nagyon unatkozol és nem tudsz magaddal mit kezdeni ;)
Jó nagy batár! Értem én, hogy ez egy viszonylag egyszerű módja a felrakodásnak, de szerintem a két melósnak nem ez a véleménye! :-) Annak a gyökérnek aki felvette, úgy elverném a kezét vascsővel, hogy soha többé nem venne a kezébe nemhogy kamerát, de fogkefét sem!
Asszem innen van a Kenworth. Az jó, az tetszik. A Mac már más kérdés. Az sem olyan vészes. Bár a hajót nem tudtam leszállítani vele. És mivel egészen a végén sikerült szert tennem rá, így sokat nem is használtam.
Azt hittem, hogy a Banditával nem lesz meg az arany, de tévedtem.
El is felejtettem írni, hogy jártam a múltkor. Szerintem pont videófelvevés előtt voltam.
Ugye ismert az a "bug", hogy amikor térképet váltunk, akkor az időpont bekerül a mentésbe, de, ha mondjuk 10 órával később kilépünk a játékból, akkor a visszatöltésnél megint az lesz az idő, mint amikor térképet váltottunk? Nos, úgy néz ki, hogy erre is van megoldás. Ha nem közvetlen lépünk ki a játékból. Mikor erre a kanadai régióra jöttem, pont éjjel volt, így minden betöltésemkor sötétben indulhattam. Aztán egy videó miatt kiléptem a főmenübe, hogy biztos akkor legyen egy mentésem. Visszatöltésnél éppen nem is lepődtem meg, hogy megváltozott a napszak, másra koncentráltam. Viszont másnap, amikor a játékot megint elindítottam, ugyan az volt a napszak, mint az előző visszatöltésnél, közvetlen a videó előtt. Szóval ezzel a kisregénnyel azt akarom mondani, hogy, ha közvetlen a játékból való kilépés helyett először a főmenübe lépünk ki és onnan az asztalra, akkor elmenti az időpontot.
A mud tartalmú fájl csak azokhoz a pályákhoz jár, ahol földet is kell művelni. Bár nem néztem mostanában... Bocsánat! Jocónál a pont. Majdnem mindegyik pályához van már SÁR!!! (Ha nem mondod, észre sem veszem, pedig én minden rilíz - béta - rilíz váltásnál találkozom és másolgatom ezeket a fájlokat. De nem tűnt fel!)
És ez jelentheti azt, hogy bizonyos pontokhoz tartozhat állag meghatározó érték. Próbáltam utánanézni a Zinternetben, de nem találtam értelmes leírást.
Én nem vagyok biztos benne, hogy nem menti el. A földműves régió földjeit elmenti egy külön fájlban. És azt vettem észre, hogy azóta megjelentek egyéb fájlok is, nevükben a mud szócskával. Szóval szerintem elmenti. Az, hogy grafikailag ezt nem jeleníti meg, nem csodálom. Szerintem senki nem szeretne X4 hosszúságú mentést. Emellett a gépek memóriája is véges, ezért is takarítja időnként a játék. Pl. ha átmegyünk másik térképre. De lehet, hogy már az is elég, ha messzebb megyünk, hogy visszakerüljenek a tárgyak a helyükre.
Egyértelmű választ nem tudok adni rá. Bele lehet piszkálni a nyomok megjelenítésébe. Azt nem tudom pontosan mit hova lehet állítani. Viszont!!... Azt képzeld el, hogy te elkezdesz játszani egy pályán, végigmész negyvenszer egy úton és azt mind megjegyzi a játék. Egyfelől ez egy álom lenne és én neveznék is rá. Mondván: Ha szétcseszünk egy utat a sok járkálással, az legyen is szétcseszve! És itt jön a de; Ezt a játéknak el is kellene mentenie. Minden egyes pályára... Ez idő és tárhely.
abba nem lehet esetleg PC-n belepiszkálni, h a keréknyomok megmaradjanak a játékban, és ne tűnjenek el idővel? ezt egyébként sokan kérdezték a fejlesztőktől is discordon, de még nincs változás a kérdésben..
A leírás nem írja, de a csíkok jelzik. Én ez alapján pakolom rá a motorokat. A Mac-nél írta is, hogy a módosított motornak hatékonyabb az üzemanyag felhasználása. Ez speciel pont nem érdekes, így az egyel előtti motor került rá. És lehet, hogy nem is releváns. A Banditára most pakoltam erősebb motort, rosszabb fogyasztással. Érdekes, itt a sorban ez az utolsó. De nem tűnt fel, hogy rosszabb lenne a fogyasztása. A 150 literes tank amúgy is egy vicc rá. És mindig is sokat evett.
Nekem az a legnagyobb bajom sokszor, hogy harmadikban tolja ezerrel, felkapcsol negyedikbe, aztán elkezd lassulni, míg vissza nem kapcsol egybe. Próbáltam nyomogatni a váltót, hogy tolja vissza négyből háromba, egy ideg ment, aztán egyszer csak egybe tette. Úgyhogy indulás után betoltam H-ba, aztán az van. Aszfalton már mehet az A, csak aszfaltból általában kevés van. Amúgy lehet, hogy az A=aszfalt? :))) ;)
Emellett nem tudom mi történhetett a Zikz 612H-val. Észak-Karolinában annyira jó verda volt, imádtam. Itt a British-Columbia-ban meg egy rettenet. Állandóan visszakapcsolgat egybe sárban, az emelkedőkön alig akar felmenni. Ilyen nem volt korábban. És én semmit nem cseréltem rajta, de úgy emlékszem, hogy a két régióm között volt egy frissítés. A leírás szerint nem nyúltak hozzá, de ezt nem biztos, hogy el is hiszem.
A közepes fának a súlypontja mindig a tetején volt? Mert amivel Karolinában hordtam és nem volt vele gondom, az itt megint csak okádék. Billeg össze vissza a kocsi. Kétszer fel is borult. Másodjára úgy, hogy a súlypont-áthelyeződés miatt (amikor a rakományrögzítés elenged) nem dőlt teljesen az oldalára és nem állt le a motor. Így fel tudtam állítani. Továbbhaladtam rögzítetlen fával, de az emelkedőn az egyik fának csak le kellett csúszni a platóról. Inkább utánamentem Aramatsu-val, összegereblyéztem az elhullott gallyakat és azzal fejeztem be a feladatot.
És akkor most már itt vannak azon nagyon erős gumiból készült, fából kiálló ágak is, amelyek képesek megakasztani a Banditát is. Egy scout-nál még csak-csak elmegy. De egy Banditánál? Ennek nyomán fel is borult. Én meg ki, úgyhogy altf4 lett a játék vége. Most vagy a Bandita ennyire "gyenge" a nagy Kenworth-höz képest vagy a régió kezdetekor még nem volt ilyen gond.
Van egy általános "szabály" a motorválasztásnál. Az utolsó a sorban nem a legjobb! Mármint nem a legerősebb, mert legtöbbször inkább a fogyasztásra, vagy sérülékenységre gyúrnak vele, amit legtöbbször bele is írnak a leírásba, csak azt felejtik odaírni, hogy "...VISZONT GYENGÉBB...!!!"
Amikor magamnak módosítom a motorok paramétereit, akkor az árában jelzem, hogy mekkora a teljesítménye. Olyan formán, hogy többnyire X00-ra végződnek, ami kiváló lehetőség, hogy az utolsó két számjegyet felhasználva jelezzem magamnak, hogy "hányszor 10 lóerős" (vagymi)
Pöllö:12567 Ahol értelem szerűen a 67 az 670-et jelöl.
És ige! Mindegyik módosítva van, mert a reakcióidejükkel nem értek egyet. A fejlesztők úgy nyúlnak bele a járművek viselkedésébe, hogy szorzókat tesznek a motorok tulajdonságaiba. A gyorsításnál és a fékezésnél is. Nálam minden motor 1 egésszel gyorsul, (ez a maximális érték) ami annyit tesz, hogy az erejének nincs felfutása. Most engedjük el a valóság nyomaték görbéjét! A fékezésnél viszont késedelmet adnak meg ami nálam 0.1 (Ez meg a az ésszerű minimum, mert lehetne 0.00000000000000000000000000000000001 is!) Ja igen. Az a rossz hírem, hogy a járműveinken nincs fék! A lassításért is a motor felelős! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.04.19. 20:53:51
Azért így a North Peak nemzeti park egyik utolsó feladataként sikerült összeszednem a Mac-et, amihez folyamatosan gyűjtögettem a fejlesztéseket. Sajnos az a baj vele, mint a Tayga 6436-tal. Az offroad váltó 4. fokozata nem aszfaltos talajon kuka. Gyorsabb, ha H fokozatban haladok. Emellett érdekes, hogy a fejlesztett drága motor ereje gyengébb, mint amiből fejlesztették. Vagy én nem szerelem jól a verdákat?
Fogalmazd át légy szíves! Miért van neked szükséged a pecsekre? Azt automatikusan megkapod. Vagy inkább a fázisokra (szezonokra) gondolsz? Írd körbe a "problémádat!"
Jocó! Ügyesen összeolvasztottuk a két fórumot! :-) Holnap űrhajókkal fogunk sarat dagasztani!
Hogy ne csak tuning verdákat nézzünk. Eredetileg azért indult a felvétel, hogy hátha eltűnik a nem rögzített beton, de nem így lett. Aztán gondoltam, akkor legyen már itt valami gyári cucc is. Se a kocsi, se a daru, se a pótkocsi nincs módosítva.
Most látom, itt írtad a személyit, én meg az X4-nél reagáltam rá. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2024.04.09. 07:26:50
Na akkor... Kezdjétek levakarni a konzerváló szert az "M" zárolt eszközeitekről, mert cseppet izzasztó lesz a munka. Az általam már bemutatott Pala blokkok súlya 7 tonna. Pont mintha két adag betonlapot tennétek egymásra! De lesz ebben a fázisban olyan rakomány ami csak egy helyet foglal és három tonnát nyom. Úgy látszik rekordokat döntöget a játék.
Egyelőre valami rohadtul nem stimmel vele, mert pöllö van két híd, aminek csak a váza van, de küldetés nincs rájuk és nem egészen úgy van kiképezve a környezetük, hogy ki lehessen kerülni őket. Szóval vagy nincs kész a 13. fázis, vagy sokkal többet terveztek bele, de nem adják oda, vagy fogalmam sincs már megint mit csinálnak a fejlesztők.
A két új járműhöz bottal sem vagyok hajlandó nyúlni, mert nem az én kedvemre valók. Nem is látok bennük fantáziát. Az Atomot már rommá reszeltem. A pálya nagyobb részét azzal oldottam meg. A terep nagyon bejön.Nehézségre és jellemre olyan, mint a versenyzős pálya volt. Kb annyi is van benne.
A küldetések amolyan "közepesecskék." Van olyan útszakasz, ahol eddig hússzor mentem végig. Pedig amit tudok "meglogisztikázok!"
Ami nem 13. fázis, de valahogy furdalja az oldalam. Mintha jobban döntögethetők lennének a fák. Olyat is kicsaptam, amire nem is számítottam. Sőt az emlékeimben úgy éltek, hogy "Na, azon nem megyünk át!" És de! Vagy csak az én járműszerelvényeim túlsúlyosak és átlépik azt a határt, ahol már a szervetlen (Elsőre SZARvetlent írtam. Úgy is helyes lett volna! :-DDD) győzedelmeskedik a szerves felett.
Kurta kezdet. Amolyan bemelegítő ujjgyakorlat. Reméljük törlesztik az adósságukat és kiadós folytatás következik.
Ujjgyakorlatról jutott eszembe.: Ma voltam személyit csináltatni... Tényleg az egy-egy mutató ujjam lenyomata alapján fogják rámbizonyítani a korona ékszerek elrablását? Vicc az egész! Értelmét sem látom!
Nnnna, megyek megcsinálom a maradék három küldetést.
Tök szép hozzászólást írtam. A küldésre meg kaptam egy "KARBANTARTÁST" Mivel nem másoltam vágólapra és eltelt egy óra, fogalmazhatom újra!
Szóval: Egyre biztosabban tudom, hogy valamit el.tak a daruknál! Attól még, hogy ikszemelben nem lehet, bárhol máshol a játék fájljaiban lehet egy értéke a daruk madzagjainak húzóerejére. Az érzésemet alátámasztja ez a kis vágykeltő is, amit saját felelősségetekre fogyaszthattok. Mivel rontás, sok daruzás és még több pancserkedés van benne! Aztán nehogy kiverjétek a PALA'-vert!
Mint én fogom az egyszer volt hol nem volt hitbox-a miatt!
Ha beleteszik, akkor az a te hibád lesz és biztos, hogy nagyon alaposan és nagyon gyakran a fejedhez fogom vágni ;)
Ha nem tudsz felemelni valamit, akkor az lehet a csörlő gondja, ahogy írtad is, annak van értéke. Vagy a daru gondja, amire úgy emlékszem, hogy mutattál is már deformációs példákat. És néha nálam is nagyon érdekesen tud viselkedni.
Szóval olyan, hogy "kötélerő" nem létezik, soha nem is létezett és soha nem is fog. A kötélnek max szilárdsága van és nem ereje. Jelenleg nincs meghatározott értéke, így vehető végtelennek is. És remélhetőleg ez így is marad.
Azb.nabe! Ne is nagyon hangoztassuk, mert az istenadta nép addig mondogatta, hogy a rakomány mozogjon, hogy már tényleg mozog a rakomány. Amitől én agyf.szt kapok!
Aha. Mintha ilyet is tapasztaltam volna. Bár nagyobb gond, hogy eltűnik, de mindenképp bosszantó, hogy ő akarja eldönteni mit és hova tehetek. Ha rosszmájú lennék, azt mondanám, hogy a sok cuccolós videó alapján akarnak kicseszni a játékosokkal. Bár szerintem egyszerűen csak eltoltak valamit a kódban. Korábban volt az a kép, ahol a pótkocsi elején keresztben állt egy betontömb és rajta-benne rárakva egy konténer. Az szerintem pont így készült.
Ez mai: Pakolom az atomot (három férőhely) Felrakok egy acél gerendát, majd hátratolom és rögzítem, mert az elméletileg fennmaradt EGY férőhelyre be akarok sumákolni két gurigát. Kiválasztom a raktárban a gurigát és abban a pillanatban az autón előre kerül a gerenda és mögé a guriga. Azt ugyan miak.istenért? Kiaf.omprogramoztaeztajátékba? És mi a tökömért?
Másik: Azt vettem észre... Sajnos nem tudom, hogy 12. vagy 13. fázis, de szerintem már nálatok is így van! Mintha a daruk kötélerejét visszavették volna. Az ugye köztudott, hogy a gém harmat gyenge, de eddig ha jó szögben tartottuk, akkor a kötél húzásával fel lehetett emelni nehezebb dolgokat is. Nekem ugye buzerálva van a daru így feltűnő, ha gyengébb a madzag! (A darukban a madzag ereje nem definiálható! Valahol mélyen a játék bugyraiban van meghatározva.) A csörlők ereje változtatható. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.04.07. 08:37:40
Te hogyan illesztetted be úgy a képet, hogy a fórum tetején nyíljon meg és ne a helyén?
4€ ezért az Atomért... A fanatizmust meg kell fizetni. Legalább csinálhattak volna neki egy szép festést.
A pótkocsin is volt fa, csak elfelejtettem képet csinálni. Pedig eszembe volt, míg nem arra koncentráltam, hogy a lejtőn lefele fel ne boruljak. A pótkocsi így is néha olyan szögben állt, hogy csodálkozom, hogy nem borult fel vagy háromszor. De, szerencsére nem.
Azt a jóisten se tudja. Elméletileg egy hónap elég lenne a bétára. Illetve még sok is, de valahogy mindig sikerül várakoztatniuk még két három hétig. Azt mondanám május közepéig semmiképp sem, de ne legyen igazam!