Mint mondottam volt: A világ legjobb mod pályája. De a küldetések... Szóval, feladtam. Ezt már nem vette be a gyomrom. Leszállíthattam volna két fuvarban a 10 rövid rönköt, hogy utána keresztül küzdhessem a 10 cellulózt az egész kurva pályán, de már nagyon tele volt a hülye küldetésekkel a ...! (púpom)
Csupa olyan jármű, amit nem használok. Próbáltam leleplezni némi fejlődést a járművek viselkedésében, de ahhoz ez a dejó kevés. Azt nem mondhatom, hogy nem vagyok kíváncsi rá...
"Changed the sound to the ANK M38." Ezt egy Tajga (KRAZ) modból ollóztam. Ez a ... ... ... ... ... tényleg lecserélte a Kraz hangját a játék leg... ... ... ... ... hangjára? Hol az a nagy piros gomb, amit soha senkinek nem szabad megnyomnia?
Másnak más lesz csak nem abban amibe pont hogy elvárnánk... De így voltunk anno a MR után is mikor a SR kipróbáltuk.... Bohóckodásra időtöltésre jó lesz ez is.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2023.08.23. 21:37:14
Hátszóval... Nem tüzelt fel a vágy, hogy elővételben tegyem magamévá!
És ha most ideszúrom, hogy: Ugyan mitől lenne ez a játék más, mint a hófutó? Akkor g..i vagyok? :-)
Túl hamar lezártam a hozzászólást: "based on the off-road experience with the most advanced physics by the creators of the critically acclaimed SnowRunner!"
Kiemelném a LEGFEJLETTEBB FIZIKA kifejezést! :-DDDDD Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.08.23. 17:17:29
Erre a játékra céloztam egyik nap, de ha jól sejtem, ez végül is nem a Snowrunner 2 lesz ugye? Ez egy teljesen különálló game. (?) Ha nem utólag rajzolódik ki a táj, betonon lesz tapadása a kocsiknak, növekszik a látótávolság, a színeket bátrabban alkalmazzák, a jármű sérüléseit jobban láttatják, akkor számomra már most nagyon várós! Ja, és bízom benne nem max 30 km/h-s sebességre lesznek képesek a kocsik.
Ezt a képet külön kiemelném. Minthogy szó nem volt arról, hogy ebben a hónapban elindítsanak egy bétát, így az várhatóan szeptemberben indul. Minimum október a rilíz, de inkább november. Ugyan meddig tartott volna egy "jólképzett" grafikusnak húzni egy vonalat a 12. fázis elé és odaírni, hogy 2024. Mert hogy ebben az évben nem tudják le az egész évadot, az hótziher! De nyilván csak én akadok fenn ilyen butuskaságokon. Meg azon is, hogy gyönyörűen látszik a grafikonon a fél éves lemaradásuk.
Így is van. Én is arra számítottam, hogy visszautasítja. És bele is ragadt... Ha majd lesz energiám, megnézem, hogy min múlik, hogy rögzít-e ilyen tárgyat. Mondjuk ezekből nincs sok. Talán csak a repülőgép roncsok.
Igen, azon. Bár itt helyesebb, hogy a láda fölött, mert a pótkocsi a levegőben van. És már másodszorra. Elsőre lehet, hogy a Tátra akadt meg. De azzal sokkal könnyebb volt korrigálni. Gondoltam is, hogy nem jó abbahagyni a játékot, mielőtt be nem fejeztem a gyár megépítését, de hajnali kettőkor már fáradt voltam a folytatáshoz. Visszatöltés után meg az összes ládát és kerítést visszarakta a játék. Mondjuk lehet elég lett volna a területen csak átszállni másik járműbe, majd vissza és minden eltűnt volna, ahogy szokott.
Érdekes ez a továbbfejlesztett pótkocsi. Azt a bojlert szerintem hivatalosan nem rögzíthetted volna. Valahol kellett valami hasonlót cipelnem és csak a nehéz pótkocsira lehetett rögzíteni.
Ládán! Azok nagyok alattomosak tudnak lenni. Az életben valószínűleg pozdorjává törnének itt meg nekem egyszer megakasztotta a BTR-t!
Lasaan tökéletesre fejlesztem a kedvenc pótkocsidat! Kisebb kerekek. Nagyobb tömeg. Alacsonyabb súlypont. (Hogy csalás is legyen benne!) Öröm nézni, ahogy vonul a vontató jármű mögött. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.08.20. 05:30:12
Azért ezen a monitoron nagyon jó belső nézetben menni. Igaz, hogy sokszor semmit nem látok az útból.
Nem a windows-os zájgerrel van a gondom, hanem a játékbelivel. De lehet, hogy nem is azért nem találom, mert nem látom, hanem, mert nincs ott.
Szerk.: Még mielőtt valaki azt hinné, hogy könnyű! Nem, nem könnyű! Meg is kell pakolni és el is kell szállítani. Ráadásul az a cement a két cső között vízszintesen volt a csöveken. Mikor először akasztottam a kocsira a pótot, akkor a földön találtam, miután látómezőbe fordítottam a kamerát. Másodszorra meg olyan lett, mint a képen. A Tátra meg gyári. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2023.08.19. 02:14:41
Arra mintha lenne "kisegítő lehetőség" vagy bárminek is hívják a vindózban. Hogy az működik-e a játék felületén, arról lövésem sincs. Azt hittem, csak én öregszem ennyire, hogy a kurva nagy felületen nem találom a mutatót, hiába cibálom, mint egy megveszekedett hülye! :-)
Más: Az nem újdonság, hogy aktív, vagy passzív összkerék kormányzást tesznek személyautóba, de ez meglepett. Sárit azért szoktam nézni, mert maga szereli az autóit. Azért is figyeltem fel rá, mert feküdt egy Subaru alatt és elképzelésem se volt, hogy mit keres ott!
Kurzor mod nincs a játékhoz? Néha fogalmam nincs, hogy merre van és alig találom meg. Nagyon zavaró.
Tyűűű, köszi!
"extra javítócsomagot ad még az üzemanyag mellé" Mármint úgy gondoltam, hogy, ha a radart cserélem erre akkor a 200L mellé lesz még a javító csomag. A radart úgysem szoktam használni. A javító csomag sem akkora gond, bár így nem kell kétszer mennem egy verdához. Mondjuk ezzel már nem kell a szervizkocsi sem. Ami Amur-ban nem akkora gond. Egy terület kivételével az összes szadista. Vagy csak én nem találom a megfelelő utakat...
A távirányítónál nem biztos, hogy sorba van kötve a 8. Lehet, hogy 4-4 párhuzamosan. Mondjuk úgy is 1,2V veszteség van akku-nál. Már itt van a cucc, de még nem álltam neki. Van pár más projekt, amit be kell fejezni. Az idő meg véges, sok elmegy munkára meg alvásra. Alvás hiányában meg a vegetálásra.
Igen, a második vezérlő is pénz. Valami 70 vagy 80€ volt. Illetve akciósan vettem a Ratchet-tel, így olcsóbbra jön ki. Az eredeti dokkoló meg asszem 30 lehetett. De úgyis akartam dokkolót. Meg egy fekete vezérlőt is a fehér mellé. Amúgy az egy vezérlő sem gond, ha van akkubank. Rádugom és ennyi. Közel a bank, a kábel sem zavar igazán. Sőt, a kanapén szoktam tölteni a telót 45W-os töltővel. Rádugom a kontrollerrel és meg sem kell mozdulnom, hogy kicseréljem a feltöltöttre. Persze mind pénzbe kerül, de van aminek jó hasznát veszi az ember máskor is. Emellett időnként azért kell egy kis pihenés a játékban (kajálni, ülni a porcelánon), akkor meg fel lehet dugni töltőre.
Ettől az embertől nekem a radar és a rönkös van meg, de a rönkös nem túl kidolgozott. Nagyon sokat bíbelődtem vele, mire azt mondtam, hogy használható, de úgy is maradt benne hiba. Nem is használom.
És igen. A nyolc darab akkunál már számíthat az a -0.3 V fejenként. De ez sem csak szimplán matek, mert amikor feltöltöm az AA-kat, akkor azok is 1.5 V-on vannak, de szép lassan elengedik 1.3-ra. Most megmértem kettőt 1.355 van bennük. (Két különböző akku eltérő időben töltöttem őket.) A két vezérlő is jó megoldás lehet a folyamatos játék biztosítására, de az alap hangon +20 pengős kiadást jelent! :-)
Ez csak extra javítócsomagot ad még az üzemanyag mellé. Jó lenne egy olyan, ami 1000 lötyit tud vinni. Nem lehet megszerkeszteni?
Látom, hogy a készítő Batman fan. Az a Batmobil eléggé csapatós.
Köszi a linket, majd fel is tolom.
Pár órája megírtam a hsz-t és ez a köcsög oldal elküldés helyett kiléptetett. Nagyon idegesítő. Szóval a lényeg tömören:
1,5V-os AA és AAA akkut még nem láttam EU-ban. Bár mostanában nem kerestem. Utoljára USA-ból lehetett kickstarter-en keresztül rendelni lítiumosat. Nem bírta olyan sokáig, mint egy elem, viszont stabilabban bírta. Kontrollernél ez pont mindegy. Van RC autóm. A távirányítóba 8 darab AA megy. Az 1,2V-os akkuk kevesek neki.
A mai trend, hogy mindenbe akku kell. "Környezetkímélés?" PS jól csinálja. Vegyél hozzá dokkolót, sokkal kényelmesebb. Én hülye meg is vettem. Meg még egy kontrollert. Ha lemerül az egyik, cserélem a másikra. 8-10 óra játékot azért kibír.
Vezérlő: Van egy ilyenem. Ezt nem látja a játék. Leszedtem a WOJ emulátort, ami csinált egy virtuális x360 kontrollert, amit kezel a játék. Ezen keresztül az x360 kezelőire bármit rá lehet programozni és használni a játékban. Jó lenne, ha kormányhoz is lenne ilyen, mert úgy néztem, hogy az jobban testre szabható a játékban.
Soha semmi bajom nem volt, hogy akku, vagy elem. A kontroller röhögve elmegy tíz órát a kettő darab AA akkuval Az egeremben az egy darab AA-t szökőévente kell cserélni. (Nyilván nem, de olyan ritkán, hogy nem tartom számon.) Ha nagyon saccolnom kellene, akkor havonta.
A mondandóm lényege az, hogy egyszer kitalálta a májkrofos, hogy a vezérlő menjen két darab AA-s akkuról, vagy elemről. És ez szerintem rohadtul praktikus. De akkor a fejlettebb cuccba miért ÉPÍTETTÉK bele az akkumulátort? (Ha csak azért nem, mert annak több kakaó kell és azt már nem tudná biztosítani sem az elem, sem a két ceruza akku.)
Ráadásul az elemek is horror pénzbe kerülnek, valóban furán gondolkodnak azok, akik elemet helyeznek az irányítóba! Amit figyelembe kell venni, hogy az AAA akkuk sok esetben 1.2 voltosak, míg az elemek 1.5v Nem tudom, ez számít e használatkor egyébként, nincsen x boxom. Persze kaphatóak 1.5v-os ceruza akkuk, de drágábbak, meg ritkábbak. Vannak olyan műszaki eszközök, melyekbe nem tehetőek 1.2v-os akkuk! Pl egyes fémkereső detektorok. Ok tudom, egy kontroller más... vagy mégsem?
Először azt hittem egy game jelenet, de ahhoz élethű volt a látkép. :) Komoly RC jármű, élvezném az ilyet ha sajátom lenne. Azért rendesen meg volt pakolva a plató, kérdés mennyire erős motor van beleépítve, nem természetellenes, hogy nyüglődik szegényke az emelkedőn.
És ilyet is szeretnék a játékba! Bár, ahogy elnézem vannak hiányosságai. Azt az enyhe mélyedést illett volna fennakadás nélkül legyőznie!
Nem!
"Akkumulátor: Beépített tölthető akkumulátor töltésenként akár 40 órás üzemidővel. Az akkumulátoros üzemidő a használat jellegétől függően változhat."
Ez az Elit vezérlő. a sima pórias vezérlő elemes. (Amihez lehet kapni a csatolt akkut.)
Egyre ostobább lesz a világ!
"Mondj búcsút az AA-elemeknek!
Gondoskodj a folyamatos játékról az Xbox újratölthető elem és az USB-C-kábel segítségével. Töltsd fel játék közben vagy utána, vagy akár az Xbox készenléti módjában. A hosszú élettartamú, újratölthető elem 4 óra alatt teljesen feltöltődik. Felejtsd el az egyszer használatos elemeket, és játssz megszakítások nélkül.*"
Ezt a szart már egy cikkben is olvastam. Mondom mi van: Az ikszbosz vezérlőnek a legeslegnagyobb fícsöre, hogy elemeket illetve tölthető AA akkumulátorokat tehetek bele. Ki az a barom, aki elemekkel használja? És ki akarja 4 órán keresztül tölteni, amikor 30 másodperc alatt cserélem ki az akkukat?
Aki ezt leírta és terjeszti, az egy degenerált barom!
Az egerem is ugyan ezt tudja. Abba egy darab AA kell! (G604) Az elődje egy MX Master volt. Amit fel kellett dugni. Nnnna az volt a tortúra! És ráadásul azért ment a kukába (Garanciálisan megszabadultam tőle) mert: TÖNKRE MENT AZ AKKUMULÁTORA! És ha az AA tönkremegy? Egy marékkal van még a polcon!!! De ha mindegyik tönkremegy egyszerre, akkor elszaladok a legközelebbi bármilyen boltba és veszek ideiglenesen két AA-s elemet!
Na ennyit a beépített akkuról. Mondjuk az ikszboksz akkuja szerintem pont nem beépített hanem ilyen. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.08.16. 05:46:10
Pontosan mit is szeretnél? Szép kerek mondatokban, ha lehet.
A 360 a One és az új tudomisén mi nem ugyanaz a séma? A One és az új az semmiben sem különbözik, mert most az új van, ami pontosan olyan, mint a One. Csak azért, mert ha azt tudod emulálni...
Nálam nem volt a kontrollerrel soha semmi baj. Kiválasztottam a "D" variánst és gó. Illetve talán egy gombot áthelyeztem, de meg ne kérdezd, hogy hogyan. (Eltettem a "B"-ről a csörlőkioldót a jobb ravasz fölé.)
"Kompatibilitás Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, Windows 10/11, Android és iOS.*" Áhá! Szóval pont nem jó! Akkor bocsesz.
A játékfejlesztők sok mindenre nem voltak képesek odafigyelni. Arra bezzeg odafigyeltek, hogy legyen egy rahedli kormány a játékban vagy külön rész a kontrollernek, bár ahogy néztem, csak 4 séma közül lehet választani. De, hogy egyéb játékvezérlővel használja az ember, az már nem megy. X4 esetén sem működik az, amit használni szeretnék. Mondjuk lehet, hogy nekik jelezni kellene a dolgot. Itt nem tudom, hogy van e értelme.
Ha esetleg tud valaki egy kormányvezérlő emulátort, annak örülnék. Xbox 360 kontroller emulátort már találtam. Ha nem lesz más, megteszi ez is. Remélhetőleg.
Ha vízen járok, az csalásnak számít? Arról már régen is láttam dejót, hogy a twinsteer úszik. De eddig nem tapasztaltam. Ez egy "érintetlen" mod canga. Épp csak kipróbáltam, mert láttam az oldalán, hogy sokoldalúbb, mint amit én használok. Arra sem vettem a fáradtságot, hogy megnyissam a fájlját.
Többféle képpen is el lehet akadni a játékban. De ez szerintem megér egy fizikai nóbelt.
Nem emlékszem sok lassulásos esetre. Vagy tolom neki és lesz ami lesz, vagy ésszel közlekedem. Nameg a gyári verdák nem olyan gyorsak. Bár be lehet himbálni a pótot, de sokkal egyszerűbb megállni is. Ellenben a tuning tátrával olyanokat műveltem, hogy igen, ott simán előzhetett volna a pót, ha le tud akadni.
Valahogy gariztatnod kellene a VGA-t. A visszakapott pénzből meg vehetsz egy zöldet.
A lassulással kapcsolatban nem lettem okosabb. Amire gondoltam, az nem arra való.
Az, hogy a meredek leejtőn alacsony fokozatban szépen leballagsz, az addig igaz, amíg nem jön egy kanyar és/vagy el nem veszti a tapadást a pótkocsi kereke. Mert onnantól jön az "előzés". Ami segíthet egy húzósabb lejövetelnél, a kézifék. Az konkrétan fékezi a pótkocsit, mert bele van írva mindegyik ikszemeljébe: ConnectedToHandbrake="true" Üzemi fék nincs egyiken sem!
Az engem is zavar, hogy magasabb fokozatban nem lehet gurítani a bicajt. Érdekes. Olyankor bezzeg visszaváltogat a váltó. Amikor kellene akkor meg nem. Amúgy erre is van valami varázsszám. Ha jól rémlik, akkor a lassítás arányát lehet változtatni. Majd egyszer megnézem, hogy ha babrálom, akkor mi történik.
Most már én is tudom, de amikor ki kellett adni érte pénzt, nem volt mindegy, hogy 900, vagy 500 pengő. Most már a 900-ast választanám!
Egész jól Valahonnan még ollóznom kell egy csipesz forgási sebességet, mert az az aramatsu-nál nincs szabályozva. (valahol mintha láttam volna erre adatot...)
Mivel te mindig úgy tudsz mindenhova száguldozni, nem csoda, ha nem működnek a fékek a pótkocsin. Amúgy meg esélyes, hogy nincs rajta. Kivétel, ha olyan kocsira van kötve, amit vontatsz. Mert akkor meg rendszeresen be vannak szorulva a fékek. Ezt sem lenne rossz megoldani. Gurulásnál nem mindegy, hogy milyen sebességben van a verda. A-ban automatikusan lassul valamiért. Hiába gurulsz ötödikben. L+-ban gyorsabban gurul, mint L-ben. És a pótkocsit is megfogja, nem tolja el a kocsit. Meredek lejtőn inkább átteszem alacsony fokozatba, az megfogja az egészet. Persze, ha időben kapcsolok ;)
Az legalább haladás, hogy, ha csörlőzésnél az akasztópont valamilyen HUD elem alatt van, akkor is ráakaszt. Régen nem tette. Utálatos dolog volt, hogy mindig úgy kellett fordítanom a kamerát, hogy ne legyen szöveg alatt az akasztópont. ÉS persze mikor látta az ember, hogy hol van? Mikor megfogott egy pontot a kocsin. Nem tudom, hogy mikor került bele, de jó, hogy benne van. Most még jó lenne megoldani azt, ha a térképen görgővel görgetem az oldalsávot (értelemszerűen ott a kurzor is), akkor ne nagyítgassa a térképet. Majd, ha a kurzort a térképre viszem, akkor reagáljon a görgőre.
Én is számoltam a pixeleket. De megmondjam, hogy miért tök mindegy? Mert 4K-n is játszottam és ott sem futott rosszabbul. Ezért nem is írtam. Sajnos ez a játék ilyen. Nekem se pörgeti 100-ra a hardvert. AMD-n nekem sem futott valami fényesen 4K-n. Lehet, hogy a zöld drágább, de van, amiért megéri megvenni.
Más: Ugyan nem mondtam ki, és annyira nem is foglalkoztatott eddig, de van egy bődületes nagy hiányosság a játékban. Amit, ha megemlítenék a fejlesztőknek, akkor sírva rohannának a világ pereméig és vetnék le magukat a semmibe, pedig szerintem nem lehetetlen: (Ne találgassatok!) A PÓTKOCSI NEM FÉKEZ! Ugyan a kézifék hatással van rá, de menet közben nem lassítja a szerelvényt. Azt is mondhatnók, hogy: Minek az? Borítottatok már azért, mert leejtőn megtolta a gépest a pótkocsi? Na, AZÉ'!
Jocó! Ugyan van pár eltérés... Kiemelném a táj megrajzolásának távolságát. Éééééééésssss Az 5120 x 1440 = 7'372'800 A 3840 x 2160 = 8'294'400 Csak egy szűk millácska az eltérés. Erre jön még az, hogy az AMD vga-k nem jók 4K-ban. Folytassam? Ennyi a különbség és kész! És szerintem a CPU-d is többet tud, mint az enyém. Az egészben az a legfurcsább, hogy sem a cpu se a gpu nincs teljesen terhelve. Még ha a szálakat külön-külön nézem is...!
Úgy látszik, hogy valamit eltoltak a grafikán. Ma Amur-ban volt pár talaj menti hiba, ami eddig nem. És azokon a részeken már jártam korábban, szóval biztos, hogy jó volt. Még a 9. fázisban.
Beállítások. Az egyszerűbb összehasonlítás miatt a beállításaidat az enyém mellé tettem.
A FOV-ot át is állítottam 130-ra, de nem tetszett. Végül 100-nál kötöttem ki, ez szerintem jó lesz nekem. Az FPS meg olyan szépen 100-120 körül van. Ritkán megy 100 alá.
A 16-os békefenntartóhoz nem nyúltam egy ujjal sem! A 12-hez igen, mert abban láttam fantáziát. De ez a 16-os egy kalap szamócát sem ér! Megcsinálhatnám összkerekesre, jobb futóművel, erősebb motorral, de nem is tetszik! Kár az időt pazarolni rá!
A Tátránál pont azt vettem észre, hogy egy adag vasgerendával már jobban teljesít ugyan azon a saras szakaszon, mint üresen.
Az isteni xml szerkesztési képességed miatt te nem tapasztalod meg azokat a kínokat és örömöket, melyeket mi, földi halandók. Nem tudom, hogy a 10. fázis hozadéka e vagy korábban is ilyen volt, csak pont most kellett elővennem, de Amur-ban annyit használom az L fokozatot, mint még soha, ha ott volt az L+. L+-szal képes lezötykölődni a nem rögzített árú. Emellett borulás veszélye is fenn áll néha. A betonlapokkal kirakott úton sérül a verda. Ha L-ben haladok, akkor ilyen nincs. Sokkal jobban le tudja követni a futómű a talajt és nem ugrál a felépítmény. Nincs sérülés és az áru is a helyén marad. A H fokozatot mindig is gyakran használtam. Ha H fokozatban haladok az aszfaltos úton, akkor soha nem sérül a verda. De nem csak aszfalton, földesen sem. Ha A-ban 3-as fokozat fölött van, akkor mindig kap a futómű aszfalton. Emellett gyakran H-ban gyorsabb a haladás, mint L+-ban és mégsem akad el, mint A-ban. Persze van olyan jármú, aminél nem olyan jó a H, mint a Tátráknál. Ott az a jó, ha 5-ösbe van. A motorerő és a kerekek tapadása miatt lassan haladva 5-ben sem terhelődik a motor, így nem vált vissza. Ellenben egyes Azov-ok földes úton nem tudnak huzamosabb ideig 4-ben menni (5 nincs), mert elfogy a motorerő. H-ban sokkal egyenletesebb a haladásuk.
Sokáig gondolkodtam, hogy ennek a dejónak hogyan legyen vége. Aztán megoldódott. :-)
Tanultam ennél a cégnél egy kifejezést egy idősebb embertől: "FASZTALANKODÁS" Ez jut eszembe amikor egy ekkora batár így teljesít. És most nem elsősorban az ikszemel szerkesztéshez szeretnék kilyukadni, hanem inkább oda, hogy nincsenek összhangban az arányok a játékban. Ennek a gépnek úgy kellene hasítani azzal a rőzsével, mint a huzat ("...Így jön ki a trágyából!" báj: Gálvölgyi) Ezzel szemben olyan, mintha kartonpapírból lenne.
Sokat nem hozott a konyhára a textúra visszavétel, de nem is zavaró a különbség.
Engem nem minden esetben zavar, kivétel az Azov-oknál. A 3 tengelyesnél nincs gond, mert van alsó. De az 5 tengelyesnél nincs alsó, az így is, úgy is az ember képébe füstöl. Miután átülök, kell pár perc, míg megszokom és sikerül figyelmen kívül hagyni. Az a baj, hogy ez a verda is a kedvencek közé tartozik.
Tudom mi lesz a következő amit meg fogok ölni a játékban: A kipufogó füst. Vagy nem látok tőle, vagy amikor nem annyira kormos, akkor torzítja a mögötte levő textúrát! Többek között ezért sem szoktam kéményeket tenni a járművekre. Az a jó, ha alsó pufogója van gyárilag.
Megnézem a textúrát...
Régi kedvenc. 813-as Tátra. Mennyit járkáltam vele. Mióta meg van az erő, azóta el is felejtettem.
A beállításaimat még nem néztem, de a textured minőséget lehet, hogy érdemes egyel lejjebb venni. Nem hiszem, hogy észreveszel változást, de nálam a gyárasnál okozott olyan hibát, mint nálad a talajvillogás.
Jah, akkor Western Star. A nevekkel sosem vagyok tisztában. És akkor hozzányúltak. Na majd ki is próbálom. A gyárit.
Azért az AMD legerősebb kártyájával elég gyér a teljesítmény. Grafikailag van egy pont, ahol nehéz összehasonlítani két képet, ha nincs egymás mellett. A beállításokon átmehetünk esetleg. Én a 4080-ason 80 alatt nem nagyon látom. Néha elmegy 120-ig, gyakoribb a 100 körüli érték. És olyan megakadások sincsenek, mint amik régen voltak a 6800-assal. A grafikára nincs panaszom. Nekem elég szép. Azt viszont nem tudom megmondani, hogy a tiédhez képest szebb vagy sem vagy ugyanolyan.
Ja igen. Azt mintha beszéltük volna nemrég és igen mondtam, hogy később kapott összkereket. (Imandrán) Kurvára szenilis vagyok már! Anno, amikor megtaláltam nekem is okozott némi fejfájást a hazajuttatása! És abban sem vagyok biztos, hogy sikerült-e egyáltalán. Western Star 6900 TwinSteer-nek hívják.
Ezt meg elfelejtettem feltolni. Nagyon nem is lehetek rá büszke, mert 50 és 80 között mozog a kockaszám. És jobbára inkább az alsó régióban. (Kikapcsoltam a korlátozót). Sok múlik a területen. A múltkori havas - nem havas (gyári) pályán emlékszem, hogy anno rettenetesen akadt a kép. A szép tájnak ára van.
Arra a szép hosszú (White Star?) járműre, aminek 4-es a platója és 2-2 tengelye van jó messze egymástól. Annak (is) szerkesztetted meg, hogy a hátsó tengelyei is forogjanak. Már nem is emlékszem melyik régióban szedtem össze. Gondoltam beviszem lábon a garázsba, de 3m után el is akadt. Mivel a területen nem volt garázs és nem volt kedvem elhúzni a másik területre, így visszaállítás lett. Akkor néztem, hogy még csak opció sincs az AWD-re. Így gyorsan el is adtam.
Leírtam egy litániát, majd egy billentyűkombinációra bezáródott a böngészőm! És nem az alt-F4 volt az!!! :-)
Szóval: A kamera: Valószínűleg én valamikor felhúztam 90-re és úgy játszottam vele sokáig. Majd valamilyen kósza gondolattól vezérelve visszavettem 80-ra (alap) és nem vettem észre, hogy így nekem nem is jó...
Jocó! A képkocka sebességem korlátozva van 72-re. Azt is észrevettem, hogy nem mindegy milyen pályán megy az ember, mert ezen sokszor van 50 közelében, az előzőn tartotta a 72-őt. Majd egyszer kiveszem a korlátozót és megnézzük úgy mit tud a 7900 XTX
Úthiba alatt a keréknyom-felszín villódzást érted? Persze, hogy zavar! De nem igazán tudok vele mit kezdeni. 10. fázis hozadéka. Talán egyszer kijavítják.
Melyik járműre gondolsz? Nem jellemző, hogy egy már régóta forgalomban levő autóhoz nyúlnak! Max a PTS-en belül szoktak inkább fabrikálni rajtuk.
Utólag nem tudom megmondani mi az alapérték, még a játék legelején beállítottam a saját számíze szerint. Nekem a külső nézet ( úgy játszom ) legmesszibb távolsága is túl közel volt, emiatt távolítottam a kameranézetet. Egyébként még tavaly nálam is előfordult, hogy elállítódott a nézet, de hamar lehet orvosolni ezt a problémát szerencsére.
Érdekes volt nézni itt-ott a szenvedést azzal a sárgával, de ügyesen megoldottad.
Nem gondoltam volna, hogy egy már kész kocsihoz hozzányúlnak. Ez teljesen új nekem. Foglalkoznak olyannal is, amit egyszer már megcsináltak?! :OOO
Ezek szerint tényleg eltolták a kamerát. Nem is értettem, hogy miért leszek olyan hamar rosszul. Hát azért, mert túl közel van a kamera. A FOV-ot meg kell néznem. Most nem emlékszem, hogy az új monitorra beállítottam e vagy sem.
Az az úthiba több helyen is, téged nem zavart? Engem baromira idegesített még így videón keresztül is.
Az FPS-ed nem igazán éri el a 80-at. Milyen kártyád is van?
A tipp jó volt! Ugyan azok a csúszkák a látószöget módosítják, (fiel of view) de ezáltal módosul a távolság is! Már csak egy kérdés van hátra, hogy bizonyítsuk a debilségemet. Mi az alap érték a két csúszkán. De inkább az alsón, mert ugye az a külső nézeti. És vajon babráltam-e ezt én valaha is?
Más: Feltettem egy régi mod pályát. Amit agyon dicsértem, hogy milyen szép és ötletes. Csak egy picit megátalkodottak a feladatok. Természetesen a mennyiségekkel szállt el a készítő. És megtaláltam magamnak a kihívást benne. Igazatok van! Így sokkal élvezetesebb a játék! Törlöm is minden ikszemel és egyéb módosításomat. NEEEEEEEEEEM! SOHAAAAAA! :-D
(Azt írja, hogy soha nem lesz meg a feldolgozás a 4K-ig, de szerintem nincs sok hátra)
Van a beállítások menüben egy csúszka, ami a belső, illetve a külső kameranézeti távolságot befolyásolja. Természetesen tól-ig lehetőséggel. Elképzelhető, hogy a frissítéssel, új fázissal alapállásba került. Konzolnál legalábbis van ilyen állítási funkció. Lehet nem mondtam ezzel újdonságot, akkor bocsesz.
Hetek óta akarom kérdezni: Szerintetek, a tizedik fázissal nem vették rövidebbre a kamera távolságot? Folyton azon kapom magam, hogy tolni akarom hátrébb a kamerát, de nem megy. Minden egyes járműnek megvan a maga kamera beállítása, de ez a jelenség globális. Amikor jön egy PTS, vagy rilíz, akkor mindig az első, hogy a két initial.pak-ot összehasonlítom, hogy lássam mibe nyúltak bele. De nem vettem észre. Vagy olyan területen volt eltérés, ami engem nem kifejezetten érint és így elsiklottam felette.
Ez a produkció nem jöhetett volna létre, ha nincs az ikszemel szerkesztés! :-) Csak neked csináltam Jocó! Rengeteg daruzás van benne. Meg vannak "művészi felvételek." Meg van benne egy csúfos elkalkulálás is, amitől ledobta az agyam az ékszíjat. De ha nekem valaki azt mondja, hogy nem fogok egyetlen darabot sem elejteni, akkor leköpöm.
Először nem is volt összkerék. Később kapta meg. A láncos kerék miatt viszont lehet gyanús, mert a láncos mod miatt szoktam láncos kereket tenni. Viszont a jármű nem kanyarodik. Az az első dolgom volt ezzel a bicajjal, hogy nagyobb kormányszöget kapott. A rönkökről meg csak annyit, hogy ez egy hibajelentő dejó volt. Kitalálod miről szólt? :-) De a fő kérdés nem ez volt, hanem hogy át tudok-e menni gyári járművel azokon a sziklákon. A válasz pedig: A játék elején, amikor még nem babráltam szét, áthúztam a pótkocsit egy sevroléval. Tehát: Még csak nem is egy nagy batár teherautóval!
Tegnap hófutó nap volt. Valamit ki akartam próbálni. Ehhez beraktam ezt a mod pályát. Ami eredetileg szintén nem havas. Annyira szépen futott a játék, hogy nem bírtam abbahagyni. Egy seggel megcsináltam a felét. Már csak a nagy kulizások vannak hátra, amikhez viszont kellenek a modok, mert azért annyira nem érdekes a pálya, hogy negyvenszer kocsikázzak oda-vissza. Főleg így másodszor! :-)
Az első videóban lévő lehet, hogy gyári, de nem is mész vele sokat. A másik videóban lévő biztos, hogy nem gyári. Láncos kerék nem havas pályán? Rönkhordás nem megfelelő platóval? AWD? Én asszem ehhez a géphez nincs AWD. Ezért is hanyagoltam teljesen.
Az már elég rég volt, hogy én ott tevékenykedtem. Arra emlékszem, hogy a déli oldalon levő személygépjármű utánfutót áthúztam a sziklákon. (Gondolom egy sevroléval) És tudom, hogy a múltkor is belefutottam ebbe, de ezen a pályán egészen biztos nem volt se moddolás, se xml szerkesztés. Mindjárt megnézem a jücsübömön, hogy kábé mikorra tehető. 434 dejó (Te jó isten! Sosem gondoltam volna, hogy nekem ennyi közlendőm van!) 2014 június 17. Az első (X4) 2020 május 14. Első hófutó (itt még csak hibajelentésekhez töltögettem fel.) 2021 január 31.-én már biztos, hogy xml-eztem. Ez egy gyári tvinsztír az orosz régióban. Se összkerék kormányzás, se egyéb huncutságok. Tehát: Jóval később sem voltak még babrálások. Ez is még gyári. 2021.01.16 Persze ez nem jelent semmit, mert lehet, hogy ezt a bicajt később kezdtem babrálni...
Eredetiben is át lehet menni a sziklákon. Ha nem lenne olyan messze a garázstól, csinálnék róla dejót, de nincs kedvem odáig elkocsikázni.
Meg lett egy garázs is. Meg még ki tudja mi. Az eredetin is járható az az út vagy meg lettek magasítva a sziklák? Esetleg újak odarakva? Mivel arra nincs sok minden, így eszembe nem jutott arra menni. Főleg, hogy a térkép szerint nem járható. Bár a térkép nagyon gyakran hazudik.
Ez a legelső régió (Micsigen) negyedik pályája. Átfabrikálva havasra.
Ezt a régiót szerintem szerettem. Na nem ezt a modolt verziót, hanem az eredetit. Ezen nem mentem. Mikor az első hídhoz érsz félig megépíteni, akkor felismertem volna, hogy ezen jártam már. Addig nem tűnt fel semmi. De mivel elég rég játszottam már, nem is csoda.
Ha nem nézitek meg a dejó címét és a térkép nevét sem, amikor megnyitom, akkor rájöttök-e és mikor, hogy melyik pálya ez? Mindenkinek kötelező lenne tudnia! :-)
Tévére (Gépben van tv kártya) vagy filmre alszom el. Ugyan mondhatnám a tv programnak, hogy lője le az egész gépet, (Szlíptájmerben vannak lehetőségek) de csak a programot szoktam lelövetni másfél órával később, mint ahogy elkezdem érezni, hogy lassan végem. Sorozatnál gáz, ha egy mappában van az összes fájl, mert akkor álmomban nézem az egész évadot! :-) (mint most is, mert egy angol idiótaságot nézek.)
Amur-t tuti, hogy valami szadista csinálta. Általában a vasgerendákhoz elég a vastekercs. De itt Chernokamensk-ben nem, ide kell 2 közepes cső és 2 vastekercs. 1 közepes csőhöz meg kell 1 kis cső és 2 vastekercs. Igaz, ezért 3 vasgerendát kapok, ami normál esetben egyszerűen csak 6 vastekercs lenne. A 3 vasgerendához le kell szállítanom 6 vastekercset és 2 kis csövet. Egyáltalán nem hatékony. Másik megoldás, ha a kezdő terület Isten háta mögötti helyére viszek vastekercset és onnan hozom a vasgerendát. De az meg baromi messze van. A kis cső viszont csak korlátozott mennyiségben érhető el jelenleg. És pont annyi kell a garázshoz, amennyi a területen jelenleg ellelhető.
Nekem az NV 4080 alapjáraton 45-47W körül mozog terhelésen meg sokat,de valamitől kell hogy menjen... Ezzel az új VGA-val, az elődöt meg soha nem néztem,ezt is csak azért mert most írtad... Éjszaka mikor alszol is megy a gép és játszol álmodban????DDD....
Én az NV-ban nem csalódtam hozta amit elvártam tőle....eddig... Ezért nem is váltok már évek óta,igaz drágább de szerintem jobb, nekem biztos a 3 moncsi miatt is....
Nos a 10. fázisba a PTS-en belenéztem de csak futólag ,meg így a vidit amit linkeltél megnéztem nagyon tetszetős ,de majd ha egyszer oda jutok elmondom a véleményem. Májustól szeptemberig nem szimezem,most sem ahogy az elmúlt években sem.... Így nem is haladok semmivel....
Prohardveren pont van egy cikk az amd-k fogyasztásáról. És, hogy hogyan lehet csökkenteni. Nekem asszem nincs gondom a zölddel. 100-130W között szokott mozogni. Monitorok nélkül. 360kW alatt nincs a havi fogyasztásunk... Viszont az oled tv-vel sokat spórolunk.
A monitor nem olyan oled, mint az lg. Ez qd-oled. Képre ugyan az, nincs különbség. Csak a technológia más egy kicsit.
Most esett le: Samsung és OLED??? az Nem az oLGa kiváltsága volt?
Tényleg! Most, hogy mondod... Lehet, hogy azért nem recegett, mert eddig V-Sync-el játszottam a hófutót, amit ugye kötelező volt bekapcsolni hozzá! És ezt azonnal kapcsoltamis ki a fríszinkes monitor miatt!
Most belefutottam még egy problémába, amit így-úgy sikerült orvosolnom. Az elmúlt hónapban 270 Kw-ot fogyasztottam, ami nem kevés. Tekintve, hogy épp előtte vettettem vissza az átalányt 240-re. Néztem, hogy a gépben mi fogyaszt sokat, mert szinte ez az egyetlen zaba forrás. A VGA mindenféle terhelés nélkül beharap 90 wattot. Ha bekapcsolom a fríszinket (Játékon kívül kikapcsolom a feke képernyők miatt!) akkor az érték 130. Erre találtam is egy félmegoldást a jücsübön. (Az volt a lényege, hogy létre kellett hozni egy egyedi felbontás profilt és ott az egyik beállításban ki kellett választani a CVT (coordinated vide timing) lehetőséget. Így a VGA visszaveszi a VRM órajelét (IS)) Most már csak 30 watt körül van alapjáraton. Ami szerintem még mindig irreális. De legalább nem 90-130 A tápom bemeneti értéke 180 watt körül volt. Most 100 és 130 között mozog. Az kurvára nem mindegy, hogy ha nem csinál semmit a gép, akkor mennyit zabál! Tekintve, hogy éjszakára nem kapcsolom ki.