Igazából egyik sem hal szomjan.... Ha figyelmesen elolvastad olvasod a leírást az ólakról akkor ott van hogy beépített önitatóval rendelkeznek és emiatt nem kell külön víz nekik... A disznókat teljesen felesleges tartani ,a trágya miatt ???? Szerintem a lovak se valami nagy biznisz.... Ez a játék is a modok nélkül egy üres játék...csak most több minden került bele a modderek évek óta tartó munkájának köszönhetően....
Apró hiányosságok, amiket én hiányolok, húsfeldolgozás, disznókat miért tartsak, a trágya miatt (?), a csirkék most már nem "fényevők" de szomjan halnak, akár a tehenek, de az üvegházakba meg csak víz kell. Szóval nem értem ezt a "kifinomult" német logikát, tudom modokkal pótolni lehet a hiányérzetem, annak idején a sertések, lovak, hentes stb. mind a modderek révén került a játékba.
Az elismerő kritika amit a játék kapott. Minden résznél volt ilyen önfényezés a Giants részéről, hogy közszemlére teszik a "jó" kritikai véleményezésüket.
Mindkettő 100-120Mb , nézegettem mindkettőt, amit linkeltem beraktam hitelből, hagy dolgozzanak a segédek a törlesztésért. Sztm ez a legjobban a tájba illő komplexum, külön bárhová helyezhető farmtriggerel. Én most a sőrgyártás, és chips mod építésekre gyüjtők, hajtok, igéretesnek látszik. #23197 a rohadt ágy is hangulat része, passzol a környezetbe.
Köszönöm a tippeket, kollégák, a házzal mindenképp kezdeni kell valamit, ilyen helyre egyszerűen nem lehet elhívni vendégeket, megmutatni a kombájn-gyűjteményt... :D Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2022.01.21. 16:58:56
Vagy itt Egyik német fórumban találóan úgy jellemezték, hogy egy átlagos gazdálkodó ilyen hában él. :D
Sztm nyugodtan vethettél volna mást is, aratás után mulcsozod még a gabonákat is lehet, megspórolsz egy trágyázást vele. Az erdős részeket is bátran lehet rítkitani, ha újraülteted részben, nem változtatsz a környezeten, én is nagyon hangulatos helynek tartom, és próbálom megtartani a hely feelingjét. A favágásból bőven tudod finanszírozni a terveidet. Két angol srác videóit tudom ajánlani, totál reálisan játszanak, még a Tab gombot sem használják ha az egyik gépből a másikba akarnak átülni, gyalogosan közlekednek, nagyon kevés modot használnak, nincs autoload, mindent géppel rakodnak. Egy szál láncfűrésszel, egy golfkocsival, és 0 tőkével kezdték a játékot
Miközben ketyeg a segítő, egy kis beszámoló az NML-kalandról. :D Szóval, belevetettem magam a No Man's Land-be, bár egyáltalán nem a "bevetem a teljes térképet"-típusú játékos vagyok. Annyi könnyítést alkalmazok, hogy a lumberjack modot használom, mivel nem igazán tudtam megindokolni magamnak, miért kellene targoncát vásárolnom befőttesüveg/láda mézekhez és tálca tojásokhoz.
Első körben megjavítottam a kombájnt. Minden más nem annyira para, de a kegyetlen betakarítási hatásfok-csökkenés miatt ennek tip-top állapotban kell lennie, kerül, amibe kerül. Aztán nagyon hamar gondoskodtam egy minimális "passzív" jövedelemről, ez esetemben egy kisebb szélturbinát (korán le akartam rakni, mivel minél előbb a farmra kerül, annál tovább jövedelmez a beruházás) és egy bazi nagy kaptárcsoportot jelentett. Ezek a Langsroth-kasok, nagyvonalúan úgy becsültem, úgy két év alatt hozzák vissza az árukat, ezután pedig tkp. a fogyóeszközök és szolgáltatások kiadásait ellensúlyozom a mézzel, mint pl. a műtrágya, a mész, a dízel vagy a javítások.
A gabonaféléket eleinte elvetettem (...mármint nem vetettem el - tudom, ez katasztrofális volt), mert úgy gondoltam, hogy a földön maradt szalmát nem tudom költséghatékonyan felszedni, márpedig akkor azt a táblán hagyva pénzt szántok be minden egyes vetési ciklusban. Felvehettem volna hitelt, persze, de inkább próbáltam olyan dolgot vetni, ami további feldolgozás/munkafázis nélkül is tisztán jól jövedelmez, úgyhogy jött a szójabab.
A kezdő területen kívül szép lassan három további táblát alakítottam-, és bővítettem ki, miután láncfűrésszel eltakarítottam egy-két fát, lehetőség szerint úgy, hogy az AI-nak ne legyen velük különösebb baja. Mind a köveket, mind a fás részeket máskülönben meghagytam, tetszik ez a természetes/"érintetlen" jellege a pályának, semmi kedvem tarra vágni.
Elmcreek-en is viszonylag kis gazdaságot futtatok, viszont szívesen szórakozok a termésátlagok maximalizálásával. Ennek tükrében ökölbe szorult az arcom, amikor megláttam a ~30%-os "hozambónuszt" a földeken. A pozitívum, hogy mivel szokásom minden ciklusban szántani (illetve FS-ben erre direkt rá lehet vetni, ami nem elegáns, de hatékony), így egyrészt alapból biztosított volt a +15% ebből, valamint minden további beruházás és vegyszer-mínusz nélkül nem kellett aggódnom a gyomok miatt. Mégis, sietősen továbbléptem:
A kis Amazone műtrágyaszórót új, gyári állapotban húztam be, teljes áron 25K-ért, de a ciklusonkénti kétszeri trágyázás lehetősége hirtelen adott plusz 50%-ot a termésátlagra, ha jól emlékszem, ami így voltaképp felfogható úgy, mintha virtuálisan másfélszer annyi területről arathatnék. Ezt tartottam a legfontosabbnak, és így már évi ~35K körüli bevételt sikerült levennem a földekről. Egy komolyabb probléma maradt hátra, amivel kapcsolatban pedig szerencsém volt:
Talán a negyedik? év környékén bukkant fel ez a Bredal mész-, és trágyaszóró a használtkereskedésben féláron. Azonnal és zsebből kifizettem, dobattam fel rá egy magasítót 110 hektoliterig, és végre végigmeszeztem a földeket. Most jött el azonban az az év, amikor váltok árpára. Tervezem egy nagy baromfitelep megépítését, a még silóban lévő bab ára ehhez max. némi minimális hitel mellett elég lesz elvileg, és a tojással már talán egyenesben leszek. Azzal végre valamelyest modernizálom óvatosan a gépparkot, vásárlok egy új parcellát és nyitok a szilázs felé. Onnan pedig - a franc tudja még. :D Előbb-utóbb azzal is kezdeni kellene valamit, hogy rohadt ágyon alszom.
Hát srácok nemigazán jött össze mert nem nagyon értem
Értem
Péntek van, Útmutató = Leírás, rajz, felvilágosítás, oktatóanyag. Mindig olvasd el az útmutatót, hogy tudd, mit, hogyan tudsz használni a legjobban. Google fordítóval is értelmezhető.
magyar a játékod? kontrollerhez nem értek,én angolul játszok és billentyű egérrel ,ha felveszed az ekét keress olyat angolul hogy allow create fields és azt kell bekapcsolni. magyarul valami földek létrehozásának engedélyezése vagy hasonló lehet. keresd meg
Sziasztok még mindig kérdés hagy hogyan kell össze szántani a földeket
Itt egy fasza kis map. Link a videó alatt.
Hali! Létezik már "autoload" farönkszállító pótkocsi mod? Köszönettel!
Ezt nem értem nekem írtátok
Köszi, van mág rajta javítani való, helyesírás, és főleg az értelmezés, konkrét utalás legyen az adott tevékenységre, hogy véletlenül se lehessen félreérteni. Igen van hiányzó sor, több is, a készítők direkt vagy véletlen kitöröltek pár sort. Az eleje is úgy kezdödött, hogy a terepmunka sort elírták, az is missing volt. Utoljára szerkesztette: dimre, 2022.01.19. 17:38:32
Megnéztem, így elsőre rendben lévőnek tűnik. Köszi, hogy javítottál rajta. A "sziget kerülő lehetőségek" alatti beállítás, tehát az utolsó a sorban egy missinges hibát ír, nem tudom annak van-e bármi köze ehhez, neked is úgy van?
Aki esetleg használja a Courseplayt, megtenné, hogy megnézi a magyar fordítást akár játékon belül is. Próbáltam finomítani a szövegeket mert egy-két baromság volt (van) benne. Csak be kell másolni a mods/FS22_Courseplay/translation mappába. Köszi CP hun
PL: #23161 Alapjátékban, eke van a traktorod mögött megnyomod a "Z" billentyűt, a súgóban olvashatod, "területek létrehozásának engedélyezése".
Bocsi srácok de nem sikerült kikapcsolni a köveket
bála rohadás mod van már? hogy legyen értelme átforgatni a füvet és tető alá rakni? ahogy nézegetem ezt a seasons featuret nem sikerült átvenni.
Elfelejtettem, köveket nem szedi fel a földekről, csak ha kupacba van lerakva. Az FPS-nek odab@sz egy kicsit, van pár figyelmeztetés a log fileban, de amíg az alapjáték is hibás addig nem lesz, nem tudják javítvani (állítólag). Létezik egy osztrák verziójú Claas, azt beraktam, és a log filenak megjött a mensije, sztm még ez a legjobb alternatíva. Utoljára szerkesztette: dimre, 2022.01.18. 18:31:58
Ha nem lenne elég a Cultivator Field Creator moddal az összes kultivátorral, talajlazítóval is képes leszel új földeket létrehozni. Vagy ez a Field Creator ami állítólag segitővel is megcsinálja (nem próbáltam)
A hosszúságot nem lehet beállítani, azt neked kell megcsinálni. Utoljára szerkesztette: dimre, 2022.01.18. 10:58:27
18 ban volt egy óriás terüleet felszántó eke valami hasonlót szeretnék kreálni még nem találtam 22 ben nagy területet felszántó gépezetet csak ezt a 20 méteres kis szöllők között is használható ekézőt. akkora földet próbálok kialakítani hogy a 100.000 literes kombájnom egy fordulóban legalább 10% ra legyen tele. ezekkel a kis ekékkel órás munka ekkora földet kreálni :)
akkor még egy kis helyesbítést kérnék. Letöltöttem ezt a modot ennek a munkaterület hosszúságát gondoltam megváltoztatni :) amit írtál azt átírtam benne <workingWidth>50</workingWidth> erre a formátumra viszont ezzel csak azt értem el hogy a jármű vásárlási oldalán állítota át a nyomtávszélességet 50 méterre. Azt szeretném elérni hogy ha megnyomom a z betűt a terület felszántáshoz nagyobb széleségben dolgozzon a megadott mérethez képest
Találtam leírást videót a problémáról, igaz franciául, de nagyjából sikerült megértenem. A bug az autoload funkció miatt van, a lényeg, hogy mielött kilépünk a játékból, ne hagyjuk a bálákat pótkocsin, pakoljuk le. Az még nem teljesen világos, hogy szedte ki a shopból az ott levő bálákat, pedig konzolon játszik, de a hiba mindegyik platformon jelentkezik.
de erre gondoltam igen :) akkor jó helyen írtam át a beállítást mégse működött :( pedig még ki is kerestem az összes szélességre utalló beállítást és ahol 20 volt az érték ott változtattam rajta:)
Nagyon köszi a segítséget, letöltöttem a lumber jack mod-ot, így most már műkszik a "szupererő". A https://fs22mods.com/super-strength-v1-1-0-0/ és a https://fs22mods.com/player-super-strength-v1-0/ volt meg, de töröltem is őket.
vagy van valami leírás valahol hogy melyik parancs micsoda a járműkalibráló fileben?
egy kérdés. a jármű paraméter filejában mit keressek ha a jármű hatókörét akarom megváltoztatni? Van egy kis ekéző amit a szöllősben használok és a feltöltő már átírta benne a hatókört 20 méteresre és ugye ilyenkor túlnyulik a munkaterület a jármű méretéhez képest. most találtam egy ilyen bejegyzést hogy numRows="20" ezeket kellene modosítanom hogy nagyobb hatóköröm legyen?
Bal "Alt" lenyomva tartod, és felemeled a cuccot, vagy kétszer megnyomod, akkor nem kell nyomva tartani, mindent felemel kb. 100 tonnáig, hivatalosan 15m írnak, de többet is lehet, csak lassan menj a teherrel. Melyiket töltötted le? Nálam ezek vannak:
Hali! Segítségeteket kérem. Letöltöttem kettő "szuper-erő" mod-ot is, ki is pipáltam őket, de nem müködnek. Mi a helyes pc. bill. kiosztás, kinél működnek? Köszönettel! Utoljára szerkesztette: cohors, 2022.01.16. 21:49:08
Köszi szépen
abban menüben kell kikapcsolni ami egy trakit ábrázol egy fogaskerékkel. ott a termény megsemmisülés,gyomok , mész , kikapcsolása mellett lesz a fieldstone is kutya jár a kutyaházhoz,építés menü,állatok,és ott keresd az other(vagy más) fül alatt-lerakod a kutyaházat és ott a kutya is mellé. ha bement fal mögé mert képes rá,akkor adsz neki kaját a táljába és biztos megjelenik.