Egyébként ez meg egy olyan dolog, hogy csak mi magyarok vagyunk ilyen csórók. Egy osztráknak, britnek vagy franciának szerinted mi ez a 10 euró???? Elárulom... nulla, semmi, nyista, röhögve kifizetik! Hiába nem magyar péntárcájúak a célközönség, ezt nem árt nem elfelejteni!
Miért hiszi mindenki azt, hogy nyugaton kolbászból van minden kerítés? Ott sem engedheti meg mindenki ezt a fajta pazarlást.
És a röhej az (amit én már sok helyen leírtam, és mindig kaptam a pofámra, hogy hülyeséget beszélek, pedig nem), hogy nálunk is penny-re ugyanannyi minden játéknak, DLC-nek az ára, mint az angoloknál (Sok esetben még drágább is)! Dehát erre mondják sokan, hogy ez luxus és bizony annak az árát meg kell fizetni!
A probléma itt az, hogy arányaiban nevetséges az, hogy mit kapsz 10 euróért. Ha figyelembe veszed, hogy 40-50 euróért konkrétan egy komplett játékot adnak, akkor 10 euróért egy skinpack finoman szólva is túlárazott dolog.
Persze onnan is meg lehet közelíteni, hogy amíg van, aki kifizeti az ilyen cuccokat, és nyereséget lehet belõle termelni, addig miért ne csinálják? Én is forgottam a szemem az elsõ fizetõs mountért a WoW-ban. Aztán mégis csoportokban vették meg a játékosok...
Még egy apró adalék, hogy mennyire jön be nekik: Lásd Korábban fizetõs MMo-k ingyenessé válása. Dungeons & Dragons Online míg fizetõs volt majdnem lekapcsolták a szervereket, majd gondoltak egyet ingyenessé tették mikrotranzakciókat beiktatva és láss csodát saját bevallásuk szerint is soha annyi pénzt nem kerestek Havidíjas korában a játékkal, mint Freeként, köszönhetõen a mikro tranzakcióknak!
Nyilván ezért zártak be egy éve a DDO európai szerverei... :)
Ha ellenpéldát akarunk, akkor ott van a szintén THQ játék Company of Heroes Online - ugye nem kell emlékeztetnem senkit, mekkora bukta lett?
9 euróért az összeset megkapod steamen..... (és van vagy 12 féle, ebben ultramarine-os nincs benne természetesen, az még túl friss)!
Egyébként ez meg egy olyan dolog, hogy csak mi magyarok vagyunk ilyen csórók. Egy osztráknak, britnek vagy franciának szerinted mi ez a 10 euró???? Elárulom... nulla, semmi, nyista, röhögve kifizetik! Hiába nem magyar péntárcájúak a célközönség, ezt nem árt nem elfelejteni!
És a röhej az (amit én már sok helyen leírtam, és mindig kaptam a pofámra, hogy hülyeséget beszélek, pedig nem), hogy nálunk is penny-re ugyanannyi minden játéknak, DLC-nek az ára, mint az angoloknál (Sok esetben még drágább is)! Dehát erre mondják sokan, hogy ez luxus és bizony annak az árát meg kell fizetni!
Még egy apró adalék, hogy mennyire jön be nekik: Lásd Korábban fizetõs MMo-k ingyenessé válása. Dungeons & Dragons Online míg fizetõs volt majdnem lekapcsolták a szervereket, majd gondoltak egyet ingyenessé tették mikrotranzakciókat beiktatva és láss csodát saját bevallásuk szerint is soha annyi pénzt nem kerestek Havidíjas korában a játékkal, mint Freeként, köszönhetõen a mikro tranzakcióknak! Tuti, hogy megéri nekik, ha nem venné senki nem csinálnák!
Majd megveheted magadnak 10 euróért. DoW2-ben ez megy most. Ma jött ki az új peccs, meg az Ultramarínos DLC. Nem tudom, mennyire jön be nekik ez a biznisz, de szoktam látni idiótákat DLC-s skinben, meg ez már kb a negyedik vagy ötödik pakk.
Két terület lesz a demóban és hat fegyvert probálhatunk ki lesz chainsword is...
Az elsõ egy löszergyári pálya a másodikban meg lehet majd a Jump Packel örültködni. Ebböl kiindulva talán nem is lesz olyan rövid mint az mostanában szokás.
THQ talán nem olyan szarfaszú, mint mondjuk az Activision, az Ubisoft vagy az EA.
Egyébként nem a PC-sek vannak elhanyagolva, hanem a demók, úgy általánosságban. Ahol van demó, ott általában PC-n is van.
Nem tudtam, hogy idén augusztus 15-re esik április elseje...
Jah, hogy ez most nem vicc... Mi a manó... Szokatlan, hogy a változatosság kedvéért még demóra is méltatnak... Az eddigi szarba se nézzük a pc-seket hozzáállás helyett.
Warhammer 40,000: Space Marine Developer Diary #3.
Jah a játékoknál is így megy. Veheted meg DLC-ként azt, amit hajdan odaadtak a játék áráért egyben, azt most szétbontogatják DLC-kre, kiegészítõkre, és úgy fizettetik ki veled. :)
Pedig igy mûködik. Az CDs autorádió (még csak nem is MP3) a toyotánkba újonnan vmi 80K HUF volt 5 éve. Amikor rákérdeztem hogy ha már ott van a számlán, lehetne e helyette MP3 - persze, 300K :D
Mondtam is neki, hogy akkor rádió nélkül -80K? Válasz: nem, úgy nem lehet, a rádió kötelezõ ajándék :D
Szép is lenne, ha még pénzt kérnének érte. Komolyan, néha már a játékipar is úgy mûködik, mint az autókereskedõk a viccben (illetve néha az életben), alapáron csak a négy kerék jár, de már a kalaptartó is feláras.
Miért fizetnél olyasmiért, ami amúgy a játék részének kellene lennie alapból?
" A Warhammer 40K: Space Marine-ben a megjelenéskor még nem találunk kooperatív játékmódot, ám egy késõbb érkezõ DLC keretein belül megvalósulhatnak a társas csatározások. A hír kicsit kényelmetlen formában látott napvilágot és a THQ nem is tagadja, hogy co-op szegmens készültét.
A játék megjelenésére még nem készült el a kooperatív játékmód a Warhammer 40K: Space Marine-ben, vagy legalábbis elõre megfontolt szándékkal a THQ direkt késõbbre idõzítette azt egy DLC, vagy patch keretein belül.
Kezdõdött minden azzal, hogy a THQ közösségi vezetõje egy posztot helyezett el a játék hivatalos fórumán, mely rámutatt arra, hogy a co-op módot 30 napon belül kiadják a játékhoz egy kiegészítés keretén belül. A hozzászólást azóta törölték, de azt sugallja, hogy ingyenes lesz a vadonatúj játék birtoklói számára, akik rendelkeznek a dobozban található, THQ-féle online pass-szal.
A THQ megerõsítette, hogy tényleg lesz kooperatív játékmód a Warhammer 40K: Space Marine-ben, megígérték, hogy még ebben a hónapban bõvebb információkkal szolgálnak róla, annak ellenére, hogy erõsen hallgatnak arról, hogy a végleges verzió még nem tartalmazza ezt a fícsõrt. " GK
Ez aztán a hír, egy jó co-op nálam többet ér egy multinál.
Jó kis agyatlan zúzás lesz. Nem kell túl sokat várni tõle. Remélem, nagyon nem basszák el, és jó érzés lesz chainsworddel orkot gyaszatolni, meg bolterrel osztani a fejeseket, részemrõl kb ennyi elvárásom van.
Kvékháromtól szerintem sajnos irányítás szempontjából messze lesz, konzolos játék, sokkal nehézkesebbek és korlátozottak szoktak azok lenni a kvéknél. Csak célozni lehessen normálisan...
Honnan jönnek ezek a hasonlatok, hogy WoW, meg Shadowrun? Ja, a Pong-ra is hasonlít kicsit, mert elektronikus eszközön fut, meg képernyõt kell nézni...
háááááááááááááááááát ez nagy faszság volt :D amúgy meg nem gyúrtak össze semmit , ez a Warhammer 40K világa . mindig is ilyen volt csak most nem felülrõl hanem 3. személybõl nézed . xd
eleinte engem érdekelt a gamma de a gameplay videók után olyan, mintha a összegyúrták volna a World of Warcraft, a Gears of War és a Darksiders-t és lett belõle ilyen izé...
Warhammer 40,000: Space Marine - Multiplayer Trailer.
Hjah, hát a filmben nem igazán történik semmi, meg a világból sem mutat túl sokat. Látunk némi SM-et zúzni, azt' annyi.
Ja, kettõ, deathmatch meg domination. Remélem a késõbbiekben majd pakolnak még bele mondjuk capture the fl...relic-et, meg esetleg valami támadós-védekezõs assault módot... Remélem megmarad a fejlesztõk ezen jó szokása, végülis a harmadik játékmódot, a last stand-et a dow2be is utólag peccselték bele.
Jól látom, hogy tigrisbukfencelni csak a tactical marine tud? Sem az assault marine, sem a devastator nem vetõdik a videókban, ellenben a tactical meg szinte alapból úgy közlekedik...
még 2 játékmód van vagy összesen? :S:S amm jól néz ki , és ballance annyira nem rosz mert távolról semmi esélye a közelharcosnak .... közelharcba mer meg lehet menekülni szerenécsvel.
Szerintem sima kétcsapatos multi lesz, (esetleg kikapcsolható)autobalansszal, nem hinném, hogy 3v2-nél beengedne SM oldalra 4v2re... Beállíthatod, hogy hogy nézel ki SMként és CSMként, aztán amelyik oldalra bekerülsz, azt a skint használja.
Warhammer 40,000: Space Marine - Multiplayer Customizer.
Szeretek ilyesmivel szörözni, régebben egész csapatokat festettem ki de rég volt már...
Nem vagyunk egyformák. Egy jó intro megadja a játék alaphangulatát, ami elég sokat nyom a latba (nálam). Az más kérdés, hogy miért nem teszik elnyomhatóvá - felteszem ha már ráköltöttek egy komolyabb összeget, akkor úgy vélik, hogy iganis nézze meg a vásárló.
A játék közbeni átvezetõ animációk hiányát én csak akkor tudom teljes szívvel elfogadhatónak tekinteni, ha az átvezetés interaktív, és ezért nem lehet CGI-vel megvalósítani, lásd például Starcraft 2.
DoW2 minden egyes reinstall vagy adatellenõrzés után végignézeti velem az intrót, és minél hosszabb, annál jobban idegesít. Retribution már nem olyan szörnyû, mint a DoW2 alap volt, mert sokkal rövidebb, de még így is gáz.
Másik fele, hogy játék közben nem hiányoznak a CGI átvezetõk, az engine-nel készültek valahogy kevésbé szakítják meg a játékot, jobban a részének érzõdik a dolog. Kivéve, ha játékenginnel gyártott, de nem realtime, hanem videóvá konvertált átvezetõk vannak. Az a világ legnagyobb faszsága.
Háááátttt.... Azért elvártam volna egy rendes CGI intrót, mint a DoW 1 és 2 esetében... :(
(Ilyenkor mindig az jut az eszembe, amikor bõ tíz éve azt merték mondani a játékfejlesztõk, hogy hát azért csinálták játékengine-el az intro és átvezetõ animációkat, és nem CGI-vel, mert már olyan szinten van a 3D játékengine, mint a CGI... hát nem, még 2011-ben sincs olyan szinten... :D)
OS – Windows XP SP3, Windows Vista SP1, Windows 7 Processor – 2.0Ghz Dual core CPU (any Core 2 Duo or AMD X2 or better) RAM – 1GB (XP), 2GB (Vista), 2GB (Windows 7) Hard Drive – 20 GB space free (10 GB free after install) Video Card – 256MB Video Card using Shader Model 3 (Performance equivalent to an AMD Radeon 3850 or NVIDIA GeForce 8800GT) Online Steam account
Recommended specs:
OS – Windows 7 Processor – Any Quad-core AMD or Intel Processor RAM – 1GB (XP), 2GB (Vista), 2GB (Windows 7) Hard Drive – 20 GB space free (10 GB free after install) Video Card – 512MB Video Card using Shader Model 3 (Performance equivalent to an AMD Radeon 5750 or NVIDIA GeForce GTX 260) Online Steam account
A Chaos erökröl még semmi mozgó képet nem láttunk, csak az orkokról...
Nem elõítéletnek nevezném, hanem tapasztalatnak. Amikor 10 letöltött játékból 9-et abbahagyok a tutorial utáni második pályán, akkor lassan kialakul bennem egy olyan dolog, hogy már le sem töltök 10-et, ha ránézésre látom, hogy úgysem érdekel, nem fog lekötni. Letöltöm azt az egyet, ami érdekel, azt' jóestét.
És sokszor még ez sem elég, minden elõzetes infó ellenére tud egy-egy játék borzalmasan szarnak bizonyulni, a legidegesítõbb az, amikor _minden_ elérhetõ hivatalos infóban a legpofátlanabbul hazudnak. (Fahrenheit, Red Faction: Guerilla, példának okádék)
Skinek. Nem csak Ultramarines lehetsz majd a játékban, hanem Blood Ravens is. Kíváncsi vagyok, hogy ez a jármûvek színeit befolyásolja-e majd, pl a Thunderhawk-os jelenetben elég nagy részét jelentik a pályának, elég ciki lenne, ha lila repülõben piros marínok utazgatnának...
Ízlések és pofonok. Szerintem a God of War minden idõk egyik legjobb játéksorozata, pedig 90%ban stratégiai játékokkal szoktam játszani, de ami jó az, jó, semmitõl se zárkózom el csak azért, mert elõítéletes vagyok a mûfajával szemben.
Hát, õszintén akkor ez nem az én játékom lesz. Mondom, ez az agyatlan stílus csak és kizárólag azért érdekel, mert WH40k. God of War-tól nem tudom, miért van mindenki úgy elájulva, a Devil May Cry-tól meg nem csak az ördög, de én is elsírom magam, legalábbis amit eddig láttam belõle néhány gameplay videót, az valami iszonyat gagyi.
Szerintem baromi jó kis játék az a Darksiders... ha lenne munkám elõ is rendelném a W40k: Space Marine-t így, mert a Darksiders egy nagyon jó ajándék hozzá!
Ha tetszik a God of War, vagy a Devil may cry, akkor ez a te játékod, mert ezek mixelésébõl van, de pl DMC-nél szerintem jobb!
Jó ez a Darksiders? Ahogy nézem képekrõl, gyakorlatilag ugyanaz lesz a két játék, csak az SM az licenszelt világ, de mindkettõ ugyanazt a grafikai engine-t használja, a játékmenet is hasonló, stb... De pont ez a bajom is vele, agyatlan WH40k gyaszatolás kell mindenképp a lelkemnek, de agyatlan generic fantasy gyaszatolásból tizenkettõ egy tucat, letorrentezésre nem találtam érdemesnek... Mondjuk valószínû ezért is adják elõrendelés mellé ingyen, õk is pont ennyire értékelik a dolgot.
De ha ti ismeritek és jó, akkor meggyõzhetõ vagyok... :P
Ami egyébként eléggé összhangban van a regényekkel, elvileg az emberek amikor SM-mé nõnek, közben az arcvonásaik is elkezdenek hasonlítani az eredeti légiójuk primarchjához, a genetikai beavatkozások hatására. Van, aki teljesen átalakul, vannak, akik kevésbé.