BEINDULT a Steames elõrendelés is, 50 európát kérnek érte, az elõrendelésért jár egy "Blood Ravens Chapter Pack" és a 20€-s Darksiders. Szeptemberben jön a játék és lesz hozzá 50 Steam achievement és Steames ranglista.
Újabb dev diary vérrel. Sok vérrel...
Warhammer 40k: Space Marine dev diary explores Orks, story, environment.
Ami nekem új volt, hogy egyenlöre ugy néz ki 15 féle fegyó lesz a játékban és a sp rész kb 10 óra hosszú lesz.
én simán el tudom képzelni...az simán igaz, hogy a játékokhoz készült videók simán beelõzik grafikában az ultramarinest...mondjuk lehet én nem a legjobb minõségben néztem, de tán még egy-két 2010-es játék ingame grafikája is szebben mutat...de amúgy jól nézett ki, inkább tényleg az a baj, hogy kicsit vontatott, sok az üresjárat...meg nekem nagyon egyformának tûntek benne az ûrgárdisták, fõleg fejre...egy-kettõt még páncélra meg tudtam különböztetni, de az elején még eléggé bajban voltam, hogy most ki kicsoda és ki halt meg épp...a DoW2-ben karakteresebb fejek voltak
Speciel pl a Warhammer játékok intróit jobban élveztem :)
Én is el tudtam volna viselni abban a minõségben, ahogy pl. a Dawn of War 1 és 2 introja volt megcsinálva, csak egy olyan intro a maga egy-másfél percével kerül annyiba, mint amennyibõl az Ultramarines-t kihozták. :)
Én tegnap néztem meg, mint nagy WH40K rajongó (zsákszámra olvasom az angol/magyar cuccokat, most is a Space Wolf 2. omnibus kiadását olvasom reggelente a vonaton).
A hangulata nagyon jól eltalált, jól megmutatja a világban uralkodó császárkultuszt (a gárdisták állandóan tolják a frázisokat, a tech priestek is mormolják a szent szövegeket amikor ellenõrzik a berendezéseket meg javitják a páncélokat), tehát ez nagyon a helyén van, bár néha azért már soknak éreztem.
A sztori is okés, sok újdonság nincs benne de elõre nem mondod meg ki a "gyilkos", utólag persze logikus volt. Dan Abnett van mögötte mint iró/forgatókönyvíró, õ azért rosszat nem szokott letenni az asztalra.
Grafikailag okés, legalábbis ami a statikus dolgokat (eszközök, ûrhajók, megvan a sötét gótikus jelleg stb) illeti, az animáció az már nem annyira szuper, minden olyan mintha nem lenne igazán súlya (pl én nem igy képzelem el a páncélos ûrgárdisták mozgását, nincs bennük erõ, mintha rongybabák lennének). Nem steril 3D világ, tehát megvan benne a trancsir, a vér, a kosz, a rozsda stb.
Viszont nagyon vontatott lett szerintem, az hogy nyomasztó rendben van, de hogy hosszú percekig bámulja az ember a kavargó porvihart meg a romos épületeket, és effektive nem történik semmi. Megy a drámai feszültségkeltési célból alákevert zene, és nézed ahogy kavarog a por. Ha nem lettem volna rajongó, tuti bealszok rajta.
Összességében elsõ próbálkozásnak nem volt rossz, de sokkal többet és pergõsebbet ki lehet majd hozni belõle.
Speciel pl a Warhammer játékok intróit jobban élveztem :)
Ja, meg mondom itt is, hogy jó hosszú, másfél órás intrója van ennek a játéknak, Ultramarines címmel... :D
Jobb késõn, mint soha: Az néhány ezer évvel Hórusz elõtt volt. Amikor vége lett a warp stormnak, akkor kezdte a császár felépíteni az Imperiumot, Hórusz akkor még pajzán gondolat sem volt. Mára már nyugi van, a Föld is megközelíthetõ. Szállítják is a Földre a képzetlen psykereket százszámra naponta...
Egyetértek, természetesen minden SM ûbertáp, pusztán a Space Wolf chapter a farkasokra jellemzõ területeken (érzékek, vadság) erõsebb többinél. Legalábbis nekem igy jött le az olvasmányaimbõl :)
Méghogy kitalált..........a föld (téves elnevezés, a szent terra után szabadon) a galaxisunk szélén helyezkedik el ezt mindenki tudja......azt már kevesen, hogy Hórusz eretnekségének idejében egy gigantikus hiperviharnak köszönhetöen (ma is tart még) elszigetelõdött a birodalom többi részétõl. Az addigi civilizácio összeomlott, a romjain épult a mai.
Oké, hogy egy kicsit betegebbek, de az "alap" SM szervbeültetések közt ott van ez a szaglócucc. Már azoknál a rendházaknál, akik nem vesztették el az idõk folyamán.
Lásd: Tizenötös fázis - Neuroglottis. Ugyan a Preomnor védi az ûrgárdistát a halálos mérgektõl, a Neuroglottis lehetõvé teszi a szájba vett tárgyak íz alapján való azonosítását. Az implant a száj hátsó részébe van beültetve. Rágás közben, vagy egyszerûen ízek illetve szagok alapján, az ûrgárdista képes a legtöbb méreg, kemikália, sõt még bizonyos élõlények különleges szagának a felismerésére is. Bizonyos határokon belül a páciens képes nyomon követni élõlényeket pusztán ízükbõl kiindulva.
Na meg mondjuk tegyük hozzá, hogy a különbözõ rendházak közt kvázi annyi a különbség, hogy egyiknek ez, másiknak az a beültetés van jobban kihangsúlyozva...
Kitalált vagy nem, attól a fejlövés még fejlövés :) Egyedül amúgy a Space Wolves-nél indokolják azzal, hogy a farkasok ugye szaglás útján is tájékozódnak, amit a sisak tompít, ezért szeretnek sisak nélkül nyomulni. Na de egy Ultramarine.. :)
Rule of cool. Semmi más oka nincs (ezért gyártanak a stratégiai játék figuráihoz is sisak nélküli fejeket amiket aztán a páncélozott testre biggyeszt a játékos, mert jól néz ki és eltér a sisakosok tömegétõl). Meg aztán ez egy kitalált space fantasy, nem egy valóságon alapuló világ.
Mondjuk igy megnezve megegyszer, eleg egysikunak tunik a jatek, remelem azert lesz benne vmi eredetiseg.
Azt mondja mar meg vki, miert rohangalnak allandoan sisak nelkul a Space Marinek? :) Ettol mindig olyan erzesem van, mintha vki epitene egy szuperbiztos erodot, 5 meteres betonfalakkal, es kozben nyitva hagyja az ajtot :)
03:00-tól jön a királyság chainswordel apritják az orkokat rengeteg vér leszakadó végtagok, szóvál brutál jó lesz a melee combat.
A storybol annyi jött le hogy az egyik nagy császári bolyvárost ork invánzio éri el és nekünk Captain Titusnak kell hidegre tennünk a greenskin bandát.
Spórolhatok Space Marine Collectors-ra. Év híre kb.:D
Szerintem errõl nyithatnánk vitát, hogy abból a párosból ki sunázná meg a másikat hamarabb?!
"Azért más fíling válogatni a könyvek közt egy könyvesboltban"
Hát, elõször én is úgy voltam vele, de miután angliában megvettem 1-2-t igy boltban válogatva, megszoktam hogy az összes WH regény egy minõségben jön. Tehát mostmár csak a tartalmat nézem (pontosabban, azt, mi nincs még meg), aztán rendelgetek 2-3 havonta amikor már vészesen közel vagyok ahhoz hogy végezzek az elõzõ adaggal :)
Az pozitív hogy a Silver raktárról árul angol könyveket - de azért jó kis haszonkulccsal dolgoznak (25% pl az Eisenhorn omnibuson, és még házhoz se jön a cucc :)
Hol lehet õket beszerezni? Alig tudok néhány angol nyelvû könyveket árusító boltról, és ott is igencsak szegényes a kínálat, scifi és fantasy felejtõs...
Hm, most ugrott be, a Trollbarlang elvileg kizárólag Warhammer bolt volt, talán ott? Vagy az megszûnt már évekkel ezelõtt?
Nem is tudom, Ian Watson a ciklus végére nagyon elment ilyen misztikus, már már drogos látomásos irányba :)
Az Ûrgárdista/Inkvizitor tényleg szuper volt, de ahogy haladt elõre, a következõ könyvek egyre elvontabbak lettek.
Dan Abbnett nekem jobban bejön, fõleg hogy elég sokoldalú - pl as Eisenhorn/Ravenor trilógia is zseniális, totál más stilus mint a Gaunt sorozat. Nem beszélve a Titanicus-ról (ami a titánok csatáiról szól) vagy a Double Eagle-rõl, ami a wh40k világában talán az egyetlen regény ami a légicsatákra és légierre fókuszál :)
A Warhammer 40K: Space Marine bejelentésekor köztudott ugye, hogy néhány elvakult PC-s játékos még a petícióról sem riadt vissza, hogy végül kedvenc platformján lássa viszont a TPS-RPG formát vett új Warhammer játékot. Hogy ez hozta-e meg a Relic és a THQ eszét, vagy a PC-s gyökerek miatt döntöttek így, nem tudni. Azért egy közleményre futotta Jonathan Dowdeswell, Relic fõnök részérõl: „A hûséges PC-s felhasználók borzasztóan fontosak a Relic számára, ezért örömünkre szolgál bejelenteni a Warhammer 40K: Space Marine-t PC-re is." A THQ-tól Travis Plane nyilatkozott: „Minõségi tartalmat szolgáltatni a játékosoknak kulcsfontosságú itt a THQ-nál, ezért megállás nélkül dolgozunk, hogy a PC-sek és a konzolosok egyaránt a legjobb játékot kapják." A Warhammer 40K: Space Marine megjelenése jövõ év elején várható. - GS