Itt van nesze bazmeg. Ez az egy gépem van. Ezzel játszottam. Az, hogy nem hiszed el, hogy max. grafikán vitte, leszarom. Tény és kész.
Lassan 3 éves gép. Sõt amikor a ME1-el, ME2-vel és DA:O-val játszottam nagyban, akkor csak 2GB RAMom volt, és akkor is probléma nélkül futott mind a három játék, maximum beállításokon, 1440x900-as felbontás mellett.
Hát akkor sajnos nem jutott eszünkbe hogy írjunk egy peticiót pedig eszünkbe juthatott volna, már a dlc megjelenése elõtt tudni lehetett hogy nem lesz magyar.Na majd a következõnél ha esetleg az se lenne az:) Írtam a gamestarnak egy levelet remélem megtudtam õket gyõzni, bár a bandát ismerve biztos segítenek csak kiteszik online-ra vagy az újságba vagy akárhova csak hatásos legyen.Még az öcsémnek is írtam hogy reklámozza az egyetemen:)
tényleg hány dlc lesz még arról nem lehet valamit tudni?
Egyébként nem kéne egy nagyobb petíciós oldalon csinálni az akciót? Mert a 24-en a legnépszerûbb petició is csak 8000 aláírással büszkélkedhet:/ Bár mindegy, ha linkeljük, úgyis megtalálják.
a gamestarnak kéne írni hogy segítsenek, írjak nekik?Nekik kicsit nagyobb az olvasóbázisuk mint ennek a fórumnak.
172 emberke nem sok.:( Viszont írni kellene azt is,ha adatok nélkül küldik el,érvénytelen.
Nagyobb számot úgy lehet legkönyebben, hogy naponta legalább 3x linkelni a petíciót, vagy mint ahogy elõttem is mondták bannerba tenni. Akkor a legnagyobb ME oldalakon linkelgetni. Nem hiszem, hogy megszólnának érte. Én Facebookra kiraktam, hogy mindenki írja alá, még azok is akik nem tudják, hogy mi az a Mass Effect :D
Megköszönték, hogy aláírtad a petíciót (én is köszönöm!). Aztán a következõ linkre kattintva megerõsítheted ezt a petíciót, vagy éppen törölheted. Srácok, amúgy szerintetek mivel lehetne még nagyobb számot elérni? Kb. 5-10 ezer aláírást már komolyan vennének.
Gyerekek kaptam egy mailt a me3 lokalizációval kapcsolatban valaki fordítana:) sorry Hello!
Thank you for signing petition Mass Effect 3 Hungarian Translation http://www.petitions24.com/mass_effect_3_hungarian_translation
To CONFIRM Your signature or to REMOVE this signature, please open the following page: http://www.petitions24.com/v/4312017/U8P39P
Please tell others about this petition because we need more signatures!
Hát ki tudja, vannak a reapereknek még beépített ügynökei lehet a turian tanácsnok is az, és ezért akadályoz mindenáron minket abban hogy felfedjük az igazságot.De én is bemosnék neki egyet a másik kettõ elég korrekt de a turian nem az.
Kötve hiszem, hogy lesz valamiféle Reaper bázis. Gondolj bele! Egyrészt elég nyilvánvalóvá vált a két rész alatt, hogy a Reaperek évmilliók óta léteznek, és mindig a sötét, galaxis-közi ûrben parkolnak le egy-egy ciklus után. Eleve nem egy biztonsági kockázatot jelentene csak rájuk nézve, hogyha egy ilyen bázisuk létezne, aminek elpusztítása esetleg az õ létüket is fenyegeti. Másrészt az új Reaperek gyártására simán kihasználhatják az aktuálisan kiírtott/felhasznált fajok gyárait is. Egyszóval mire lenne nekik egy ilyen bázis? Az év milliók alatt senki nem fedezte volna föl? Az én véleményem szerint egyébként sem illene a történetbe még egy ilyen titkos bázis. Az elsõ részben gyakorlatilag a Citadel szolgált ilyennek, a másodikban a Collector Base (mondjuk eléggé más jellegû volt a kettõ, de mind a kettõ egyfajta bázis volt).
Könnyen lehet, hogy a Földet érõ invázióhoz közünk sem lesz. Vagy legalábbis nem tudjuk majd megakadályozni, csak a végére érünk oda. Hogy a Bioware harmadszorra is elsütné azt, hogy a Council nem hisz nekünk? Hát nemtudom. Benne van a pakliban, de baszki, Shepard mindezek után már csak fel tud valamilyen bizonyítékot mutatni a létezésükre! :D
Egy dolgot nagyon remélek: Lehetõséget pofán ütni a Turián Councilt a Reaper invázió közepette (persze csak ha a ME1-es Council megmaradt). XD
Fene se akar meghalni. Mindent megteszek azért, h életben maradjak. Ha kell feláldozom a Földet :D. Dragon Age-ben is "nagyon sajnálkozva", krokodilkönnyeket ejtve hagytam Alistair-nek, h feláldozza magát :D
Szerintem sanszos. Az elsõ részben a szalarián tanácsnok mondta, hogy a fantomoknak sokszor nagy áldozatot kell hozniuk.
Én arra gondolok, hogy esetleg majd a kaszások bázisán (mert ezt is kb biztosra veszem, hogy lesz ilyen) elhelyezünk egy bombát, de azzal történik valami, mondjuk az ellenség elkezdi babrálni, és EDI szól, hogy gáz van. Mondjuk veled lesz a Virmire-i túlélõ, és õ akar visszamenni, hogy biztosítsa, hogy a bomba rendben felrobban. Itt majd hagyhatod, hogy megtegye, vagy az útjába állsz, esetleg leütöd, és te intézed el a dolgot.
Szinte biztos, hogy lesz egyfajta "Ultimate Sacrifice", mint a Dragon Age-ben volt. Elkerülhetõ lesz, de biztos sokan fogják választani ezt a magasztos megoldást :)
Azt szinte biztosra veszem, hogy a Föld menthetetlen. Kell a dráma, és ez az lesz.
Amúgy nem lepõdnék meg, ha a játék úgy kezdõdne, hogy valahol messze a Földtõl küldetést hajtasz végre, a kaszások után kutatva, amikor kapod a fülest, hogy éppen szétcibálják a Földet. Mire visszaérsz, a Föld romokba, megszámlálhatatlan halott, és még több eltûnt ember.
Azonban a kaszások nem lesznek sehol. A túlélõk csak találgatni fognak, hogy mi a franc érte õket, és természetesen mindenki a getheket fogja gyanúsítani, a Tanács pedig a szokásos módon legyinteni fog. Az egyetlen ember, aki eszénél lesz, és elmondja neked, hogy mi történt, az a videón szereplõ katona.
No, ilyen körülmények között kell majd sereget toboroznod.
Hogy mi értelme egy ilyen támadásnak? Mivel a relés beutazás meghiúsult, ezért maradt a berepülés, de az rengeteg energiát emészt fel. Szükségük van energiára, és ezt talán a génekbõl nyerik ki. Néhány kaszást elõre küldenek, hogy zúzzák le a Földet, ezzel demoralizálva az emberiséget (akiket valószínûleg úgy azonosítanak, mint a létezésüket leginkább fenyegetõ organikus létre).
És mikor már teljesen felszívták magukat, megindulnak nem csak a megmaradt emberiség ellen, hanem az egész galaxis ellen. No, addigra kell összeszedni a sereget.
Legalábbis most így hirtelen ez jutott eszembe :)
Közös hangon vagyunk nekem is nagyon tetszik az elsõ rész kicsit unalmas már ugyan pedig közel nem vittem végig annyiszor mint a 2-t, az egyet olyan 6-7x a kettõt meg már 15x biztos.Vannak dolgok amik az egyben jobban tetszettek pl a párbeszédek jobbak voltak jobban érzõdött rajta hogy egy emberrel beszélek szóval hihetõbb volt az egész a 2 technikaiag jobb szebb de kicsit átestek a ló túloldalára az akció terén jobb lett volna egy kicsivel több rpg rész meg a csapattársak se úgy viszonyúlnak hozzánk mint az egyben.Ha a 2-t játékot összegyúrnánk egy egésszé akkor lenne tökéletes és ez talán be is következik a 3. befejezõ részben.
Igen, érdemes lenne elolvasni, mit írtam, talán akkor jobban emlékeznél rá. Hjáj, korlátolt barátom. Úgy látom, el kell magyarázzam, mert nem fogtad föl, és azóta ez piszkálja a csõrödet.
Na szóval az a helyzet, hogy amikor kijött az elsõ rész, nagyon tetszett, igen, meglehet, hogy vagy 6x is végig játszottam. Dicshimnuszokat csak annyira énekeltem róla, mint sokan mások, köztük Te is.
Aztán megjelent a második rész, és igen, nekem az sok tekintetben jobban tetszik. Egy kibaszott szóval nem mondtam, hogy az elsõ rész szar. Egy nyamvadt szóval se! Néhány fícsöre szerintem gyatra, igen. De számtalanszor hangsúlyoztam, hogy a ME az egyik kedvenc játékom így is. Mind a 2 tetszik, a 2-es a technikai része miatt egy kicsit jobban emészthetõ számomra.
Te mirõl beszélsz, hogy bottal se nyúlnák az elsõ részhez? Torzítasz, hazudozol, össze-vissza beszélsz. Elképesztõ vagy a nagyképûségeddel. Nem azt írtam, hogy bottal se nyúlnék hozzá, hanem azt, hogy már nem tud úgy lekötni, mert a történetet kívülrõl tudom, gyak. az összes kombinációt kipróbáltam, és a technikai része meg nem tud magával vonzani, ellenben a második résszel.
Ne kötözködj, fõleg ne úgy, hogy még felfogni se bírod, mit írok. Csinálom a cirkuszt, mi? Mégis mivel? Sokkal nagyobb cirkusz ez a személyeskedés, amit Te itt lebonyolítasz... Szánalom. De részemrõl le van zárva.
nekem mindkettõ tetszett, vannak hibák de elviselem.
Mert a 8800GTS320MB már kevés volt neki cut-scene-ekben és ideje volt karit cserélni, de akkor jelent meg az HD5870 és nem nagyon volt alternatíva, mert mindenki a dx11-et szajkózta (én is beszoptam, aztán sehol a dx11 only gammák, így egy bõ év múlva se) és nem volt más értelmes kari még csak ez (és a lejárt 4890 ami ott van sebességben szintén borzasztóan drága volt, nodepláne a 4870x2). Meg nem akartam kompromisszumokat, maxon akartam tolni, hamár kiadok ennyit. Ezért vettem. Lehet baromság volt (bár nettó nem veszélyes). 2-3 évente ekkora fejlesztést még megengedhet magának az ember szvsz. Most meg szerintem el is adom a pinyóba.
Örülnék neki ha kiadnák még egyszer az elsõ részt, javított grafika irányítás, invectory rendszer és akkor tényleg nagyon fasza lenne.
Elég kómás vagyok, lényeg kimaradt: más lokalizált verziók kaptak teljes átszinkronizálást is (francia pl., mondjuk kanadai második nyelv miatt is, de volt még pár)
Érthetõ, hogy az USÁban több X-box liveon függõ 12 éves van mint itt ember, ezért a pénz beszél, de ez eléggé elszomorító.
Amikor pedig Shepard elbeszélgetett Vigillel, õ is kapott egy másolatot ezekrõl az adatokról, így mikor a Conduitot használva visszajutott a Citadellbe, majd a Council (Tanács) termébe átvette az irányítást, és kinyitotta azokat a karokat, melyeket Saren lezárt, hogy védelmezze Sovereignt. A karok kinyiltak, a szövetség pedig támadást mérhetett Sovereignre.
Ööö DA miatt miért kellett 120k-s VGA? Az egy 4870-en is vígan elfut csiliárd felbontáson:)
A lényeg nem a Conduiton volt, bár végig ez volt sugallva. A Conduit (akik magyarul játszották: Vezetõ) gyakorlatilag csak egy hátsóbejárat a Citadellbe (Fellegvár). A lényeg, ami utóbb derült ki, hogy a prothean VI-nál, a Vigilnél olyan adatok vannak, mely segítségével bárki teljes hozzáféréshez juthat a Citadell felett. A Conduitot használva pedig gyorsan vissza lehetett jutni a Citadellbe, átvenni az irányítást, és biztosítani Sovereign (Fejedelem) bejutását.
Természetesen ezzel még Saren sem volt eleinte tisztában. Annyit tudott, hogy van egy Conduit, ami segít majd neki abba, hogy gond nélkül bejuttassa Sovereign a Citadellbe. Mindez akkor derült ki, amikor elbeszélgetett Vigillel.
Õõõõ, emékeim szerint onnan akart õ is behatolni a Citadellára, hogy szabotázzsal segítse Sovereign berepülését és a relé megnyitását, hamár a Protean-oknak sikerált anno. Meg is tette ugyebár.
Bezony. Az egyet nem volt mihez hasonlítnai, sosem láttunk elõtte ilyen fantasztikusan filmszerû, profi sf játékot. Ergó mindent ütött, sokkal szórakoztatóbb volt, mint az utóbbi évek filmfelhozatala etéren. A másodikat már volt mihez hasonlítani, így nyilván már nem lehet elfogulatlan az ember. No majd a három tuti megosztja a rajongókat, de ettõl függetlenül továbbra sincs nekik konkurenciájuk, mert senki nem mer erre a területre merészkedni. BW 4 prez!
Hiába imádom az ME sorozatot és a Bioware-t, pont ez a gondom velük, hogy az elsõ rész technikailag hihetetlenül elmaradott. A világ egyik legnagyobb és leggazdagabb játékfejlesztõ csapata az akkori kor (talán még most is) legjobb engine-jével ezt tudta csinálni. Pedig elõtte láttuk már a Gears of War-t is. Mivel a számítógépes játék egy vizuális mûfaj nálam egyértelmûen a 2. rész nyer. Ha könyvbe olvastam volna biztos az elsõ rész tetszett volna jobban.
Az elsõ rész hangulatilag nagyobbat ütött, hiszen akkor tárt a játékosok elé egy teljesen új világot a BioWare. Minden újnak tûnt, és minden olyan rejtélyes volt. Viszont technikailag elég macerás volt a játék, gondolok itt a kietlen bolygókra, az irányíthatlan Mékóra (Mako), a bugyuta inventoryra, stb stb.
A második rész technikailag már sokkal összeszedettebb. Igaz, hogy lényegesen akció orientáltabb lett a játék, és kevésbé RPG-s, de ezt sosem fogom elfogadni teljes mértékbe. Az RPG számomra egy szerep eljátszását jelenti, nem pedig bonyolult talentokat, inventorykat, szintlépéseket, stb stb, hanem azt, hogy konkrétan döntést hozhassak. Ergó, bele tudja magam élni az adott karakter szerepébe, hogy az a karakter én lehessek.
A második résznek egyik nagy hátránya, hogy elkezdte elveszteni a misztikus hangulatot, hiszen lassan mindenre magyarázatot kapunk. Kiderült, hogy a kaszásoknak (reapers) az elsõ résszel elmondottakkal ellentétben igenis van kezdetük és van végük, és az is kiderült, hogy hogyan készülnek. Sajnos a legtöbb trilógia gyengepontja a második rész. Ugyanakkor nekem a ME2 is legalább annyira tetszett, mint a ME1. Nem tudnék nagy különbséget tenni.
meg a bolygók/épületek ugyan olyanok voltak stb stb, de sztem akkor is jobb volt az elsõ rész mint a második.
Az 1.be az inventory volt teljesen elcseszve meg az, hogy a fegyver tipusok csak tulajdonságaikban változtak.
Persze a 2 sokban alulmúlta elõdjét az érzelmi szál mintha teljesen eltûnt volna nem foglalkozik nagyon a csapapattársakkal sem azon kívûl hogy 1x megkérdi mivan és ennyi.Akkor az egyben tetszett hogy a páncélt fegyvert testre lehetett szabni azzal csal az volt a baj hogy annyi cuccom volt a végére hogy mit hogy...stb kicsit sok lett a cucc kicsit egyszerûbb lehetett volna a 2.ben meg túl egyszerû attól hogy befestem rózsaszínre még nem leszek menõ:)Nekem is hiányoznak az egybõl az olyan emberi pillanatok mint amikor összeomlik shepard és a társa önt belé lelket vagy ashley aki verselget elmeséli a törénetét, vagy mikor a húgával beszél és az benyögi hogy de jó faszi kaiden(azért azt mert nõi karakterrek tolom:), vagy presly kaikad mert sok az idegen a hajón ezek mind mind sokkal emberibbé hihetõbbé tették az egészet a 2-bõl ez hiányzott.
Sajnos ez is igaz, ha nagyon durva akarnék lenni akkor azt irnám "vakok közt félszemû a király" de ez persze nem igaz. Óriási munka van minden BW játékban csak valahogy bizonyos apró de fontos részletek nincsenek annyira kidolgozva (élet a városokban, stb) amiktõl a szerepjáték igazi szerepjátékká válik. Ettõl függetlenül õk vannak a csúcson.
A rendes neveket NEM kell és nem is szabad lefordítani. Nem csinálunk Jacob-ból Jákobot. A hangsúly itt azon van, ha valakinek van egy eredeti neve, és kap egy becenevet. Ilyen az Illusive Man -> Rejtõzõ fickó. Ezt a nevet ugye a szövetség ragasztotta rá. És pont emiatt a logika miatt nem tetszik, hogy Gruntból Baka lett a második részben, ugyanis neki ez a rendes neve. Oké, hogy nem névnek szánta Okeer, de õ ezt fogadta el névnek.
Ezt egyébként mindig a fordító dönti el, hogy mit fordít le és mit nem. Én azon vagyok, hogyha becenévrõl beszélünk, és van rá egy jó magyar megfelelõ, akkor hajrá. Ne szégyenkezzünk a saját nyelvünk miatt. (Egyébként jó példa erre, hogy az Illusive Man-t minden nyelven lefordították valamire, de Gruntot csak a magyar fordította le Bakára) Azt viszont határozottan ellenzem, hogy a Johnból János legyen. Mert az abszurd.
Nem kell egyik szélsõségbõl a másikba ugrani. Meglehet találni azt az egyensúlyt, hogy mindenki elégedett legyen. Speckó az elsõ rész ilyen volt (leszámítva azt, hogy a Reapert Pusztítónak fordították).
Azé ez a BW fanbojság tényleg húzós téma. Különösen ME szériával kapcsolatban, amibõl az 1 játékmenetét tekintve totál béta állapotú :D , a kettõ meg igazi konzolcsõjáték gyöngyszem. Dragon Age nagyritkán eszembejut hogy elõrébb kéne jutni 10%-ról :D ....
Szerintem ti imádjátok a körítést, a bioware meg fõleg ahhoz ért.
Most tényleg szerelmes vagy belém, vagy hogy leltél meg itt is!??! Kérlek ne zaklass, már másé a szívem...
Hosszú idõ óta ez az elsõ, hogy valamiben igen büszke vagyok magyar honfitársaimra. Az hogy kiválló munkát végeznek még csak nem is takarja a valóságot teljesen. Le a kalappal elõttük.
Ha manapság felfedeznek egy új bolygót az NEM kap magyar nevet, mint ahogy az újonnan felfedezett csillagok SEM kapnak magyar nevet.
Saren is lehetne inkább "Szeren" vagy... "SANYI", az sokkal magyarosabb, ehh, mindegy.
A magyarított feliratoknál csomó mindent nem lehet ugyan olyan hosszúra fordítani vagy a fordítás eleve magyartalan lenne ezért a fordító "kreatívan" megoldja az ilyen eseteket egy át-magyarítással, na ez az a pont amikor buktad az eredeti játékélményt, nem azt kapod amit a fejlesztõk akartak átadni hanem azt, amit a fordító ad tovább.
Mindegy, engem eredetileg az zavart hogy bár a kommentjeidet jó olvasni de egy külön kódfüzet kell hozzá a béna túlmagyarított fordítás miatt.