- Fixed an issue in ”Chasm Monastery” where the player cannot progress after fighting the Oni. - New community requested graphics option ‘Screen Effects’ to disable camera-based full screen effects like water and blood drops. - Fixed last campsite save not always updating when expected. - Various small optimizations. - Various minor UI fixes. - Minor graphics fixes.
Csak ne ez alapján alkoss véleményt az "ölõs" multikról, mert a TR multija az egyik leggyengébb dolog a Max Payne 3 multi óta.
Itt van egyébként a Gamestar-os cikk, éppen errõl: link Fura amúgy, mert ha belegondol az ember, ha ilyen TressFX-es baromságokat kihagynak belõle, és vonzóbbá teszik a multit (akár csak egy-egy jó ötlettel, ami nem kerül plusz sok pénzbe), akkor ennél kisebb költségvetésbõl nagyobb eladást is produkálhattak volna... Amúgy a 3,4 millió még növekedni fog.
A multi az márcsak ilyen. Fel kell venni a tempót :) Esetleg próbáld ki a team módokat is. A rescue az egész jó.
Kipróbáltam a multit-t, – életemben soha nem játszottam még ölõs játékkal multiban (csak autóversenyt) –, és 15 másodperc alatt 10× meghaltam. :) Kicsit fel van pörögve a tempó a single-hez képest. Kellene valami barátságosabb változat is multizni, mert így a pályák 1%-át sem tudom megismerni, helyben agyonlõnek mindig. :)
Ami ~200m dollár. Kb ennyi volt a játék költségvetése.
Azért, mert aki kapzsi, annak mindig több kell. Egy olyan játéktól, amit nem fognak a multi miatt megvenni, ergo a warez is ugyanúgy játszható, ez igen csak szép eladás...
3,4 millió dobozos példány kelt el, v. összesen ennyi, e-ladással együtt?
Itt a magyarázat miért erõltetik a multi-t mindenhol.
"Mégis bukás lett a Tomb Raider?
A látszat ellenére nem áll jól a szénája Lara Croft kisasszonynak, de a fõ problémák gyökere mélyebbre nyúlik. A Lara Croft fõszereplésével nemrégiben megjelent játékot mind a rajongók, mind a kritikusok pozitívan fogadták, és ti is szerettétek, mint az oldalunkon olvasható Tomb Raider teszt kommentjeibõl kiderül. Sõt, még eladások tekintetében sincs miért szégyenkeznie, hiszen több mint 3,4 millió példány kelt el belõle a megjelenése óta. A siker azonban csak látszólagos, a valós pénzügyi helyzet másként fest, ami kivétel nélkül elmondható a Square Enix elmúlt félévben megjelent AAA-kategóriás játékairól.
Sok játékipari analitikus egyetért abban, hogy a AAA játékpiac egyre kompetitívebbé válik, az újonnan kiadott játékoknak sokkal nagyobb eladásokat kell produkálniuk a magas fejlesztési és marketing költségek miatt, mint a korábbi években. Ez a tendencia különösen rosszul érinti az olyan cégeket, amelyek fõleg egyjátékos fókuszú játékokat készítenek, ilyen a Square Enix is. Ezek a komoly multiplayerrel rendelkezõ társaikhoz képest többnyire kevésbé népszerûek, hiába szerepelnek közöttük ismert és népszerû címek. A Tomb Raider esetében hiába voltak jók az eddigi számok, ha egy-egy 100 millió dolláros költséggel piacra dobott játék nyereségessé válásához 5-10 millió értékesített példányra lenne szükség, mégpedig teljes áron. Ehhez hasonló példát láthattunk nemrég a Dead Space 3 esetében is, amely pozitív kritikai fogadtatása ellenére sem teljesített a kiadó várakozásainak megfelelõen, s emiatt veszélybe került a fejlesztõ stúdió és a széria is.
A Square Enix játékai közül nem csak a Tomb Raider tûnik bukásnak; a Sleeping Dogs, és a Hitman: Absolution sem hozta a kívánt eladási számokat. Kérdés persze, hogy Yoichi Wada igazgató visszavonulása után jobbra fordul-e a cég sorsa. Némi bizakodásra ad okot viszont, hogy a free-to-play, digitális és mobil játékok terén sokat fejlõdött a Square Enix az utóbbi idõkben. Az AAA címek költségvetési problémái azonban egyre inkább az egész iparág rákfenéjévé válnak, s aligha számíthatunk arra, hogy az új konzolgeneráció érkeztével költséghatékonyabbá válna a fejlesztés."
Beleolvad..dlc pályák bejárhatóak lesznek és jelzi,hogy dlc pályán vagy,ezek általában + sírhelyek,amik alapjátékban beomlott bejárattal rendelkeznének..
A plusz single pálya a Coastal Forest pályáról elérhetõ tomb (Tomb of the Lost Adventurer), ami ugyanaz, mint a most letölthetõ DLC, sajnos nem túl fifikás, 2-3 perc alatt megvan, és nem kell véresre gondolkodni magad a megoldáson. Jó és szép, de kevés.
Sziasztok! Érdekelne, hogy a Survival verzió telepítése magától aktivál-e valamilyen DLC-t. Vagy csak sima, retail verziót telepít?
Csak mert állítólag jár a Survival-hoz valami plusz single pálya is DLC formában és én most nem tudom, hogy az külön menübõl indítható-e vagy pedig beleolvad a fõ kampányba. Ha beleolvad, akkor valószínûleg már végig játszottam azt is, mert magát a játékot már végigjátszottam. Meg még az is érdekelne, hogy ami most Steam-en megvásárolható single pálya DLC az ugyanaz a tartalom-e.
Én a Survival-hoz, amit kaptam plusz kód az a játékzene letöltéshez van, míg egy másik valami Hitman fegyvereket ad multihoz (aminek a kódját amúgy nem akarja Steam elfogadni, de az nem is érdekel annyira).
húh nálam is 100x jobban fut így driver frissítés után. már csak az a kérdés marad, hogy kidobál majd-e még a játék fekete képernyõvel... :|
Nekem a Survivorba úgy volt benne, hogy az 576 külön megküldte e-mailben. De, hogyg ezt azért kaptam, mert elõrendelõ voltam, vagy azért mert Survivalt vettem, azt nem tudom. Tomb of Lost Adventurer megéri begyújteni. Elsõre kb 8-15 perces Tomb (alig hosszab, vagy kb annyi mint a többi tomb), viszont van benn egy lõszer raktár. Azon kívül multis DLC-t szerintem nem éri megvenni.
Két kérdésem lenne a tisztelt egybegyûltekhez: A Tomb of Lost Adventurer dlc benbe van a CE kiadásban? Ha nem, akkor befizetnék rá. Illetve van-e olyan dlc amit érdemes megvenni? A multisokkal nem foglalkoznék.
Hú de furcsa. :) Jó néz ki, bár engem zavarna, kikapcsolnám, mert olyan mint Arielle a kis hableány a víz alatt. Nagyon nem jó fizikával mozog. Kijön a vízbõl azt ugyan olyan selymes. Amúgy a videó elõképébõl azt hittem Lara bugyiban lesz. :D
Hát azért kötve hiszem, hogy golobál eladásban nincs meg a 3,9... :D
Nem értem a logikát... 3,4m dobozost adtak el, 3,9 kell a sikerhez. Eddig ok, de a 3,4-ben nincs benne egyik platform digitális eladása sem, merthogy azt nem számolják... Ez bullshit. A digitális eladás talán még több is, mint a dobozos.. az nem pénz? Vagy most hogy?:)
Így egész más tõle a feje, csak mégsem tûnik annyira természetesnek, minden egyes rezdülésére megmozdul a haja. Mintha dobálná a szél a vállán, pedig még szél sincs xd
Ha valakit esetleg érdekel, akkor mától elérhetõ pár dlc a játékhoz Steamen. Nem nagyon van "normális" dolog köztük. Pár fegyver, karakter, pálya (abból 1) multiba, 3 ruházat Larának, az elõrendelõi sír, valamint pár dlc, amikkel elõbb elérhetõvé válnak különbözõ skillek, fegyverfejlesztések szingliben.
Patch released 2013.03.25. "Added functionality to activate and deactivate DLC multiplayer maps during matchmaking. Maps can also be manually activated and deactivated in the new ‘Match Making’ menu in the ‘Options’ menu." Végre
meg volt minden. nvidia kártyám van, drivert frissítettem, nvidia patchet raktam fel, levettem minden low-ra, kivettem minden(vsync, extra-fullscreent is) és ugyan úgy nem jön be a textúra...
Én a régi részekkel nem sokat játszottam, de nekem pont jó volt az akció-mászkálás-kis töprengés-videós átvezetõk aránya. Tényleg hangulatos játék. Nálam mindenképp a jobbak közt van, amivel valaha játszottam.
No még múlt héten befejeztem a történeti részét a játéknak. Hangulat FUNfaktor ószom idei év eddigi legjobbja. Lehet a régi agyalós ügyeskedõs TR-hez sok köze nincs de kegyetlen jó hangulata volt számomra és rég szórakoztam ilyen jól. A történet nekem tetszett simán egy kellemes filmnek is elmenne. Továbbra is tartom magam hozzá ha ilyen minõségû rebootokat kapnánk egy rossz szavunk nem lehetne, legalábbis én nem panaszkodnék. Szóval tessék szépen aranyba foglalni a Crystal Dynamics & Square Enix nevét szép munka.
patch?driver?felbontás és extra beállítások állítgatása?
üdvözletem! olyan gondom lenne, hogy a 2. pályán, miután a letört kurbli-kart pótoltam, és kinyitottam az ajtót, hiányos textúra fogad...nem tudok tovább menni, egyszerûen leesek a semmibe. videót is néztem, egy egész folyosónak kéne jönnie...tudja valaki esetleg, hogy mi okozhatja ezt, és hogy hogy lehetne megoldani?
köszönöm elõre is.
Ott nincs egy nagy vasmacska felfüggesztve? Mert ha igen akkor azt le kell lõni és tovább tudsz jutni.
Az elso kerdesedre igen kell valami gear, amit majd kesobb fogz megkapni egy huzocsiga, a stegen pedig egy tovabbfeljesztett ij kell, es a maszofalba kell loni a nyilat, ugy fogja hozzakotni.
A masodik kerdesedre vonatkozolag nemtudom hogy mi is az a kuldi...
viszont a küldetésnél itt el is akadtam,mert valami tablet kéne megtalálni,de ha felérek a hajó orrára,ott bizony nincs semmi se,hiába nyögi Lara hogy itt van (Pirates life:Collect the block and table)
lent a hajóroncsoknál az egyik titkos barlang nem nyílik,oda kéne valami gear.azt hol találom? kicsit továbbmenve jobbra a stégen nem tudok továbbmenni,mert nem tudom hova kell belõni a kötelet hogy a cölöpre rárakja,pedig arra kell menni,mert ott vannak mászófalak is.lehet ott van a gear?
Hét közbe esténként szántam ár egy kis idõt.(külföldi forrásból ócson meglett) :) Nem rossz. Nem mondanám sokkal gyengébb lenne mint az underworld a régieket nem említeném mert nagyon más világ volt. pozitiv: + élõ, lélegzõ világ nagyon jó párbeszédekkel storyval, sok mai rp-nek nevezett rpg megirigyelhetné. + nekem bejöttek a dungeonok, volt egy kettõ ami jópofa volt tényleg.
- Nagyon sok az akció benne, ami még kisebb gond de elszúrták a mobok méreteit és létszámát néhány helyen el se férnek annyian amennyien támadtak. Ez a stílus bejött a új star wars filmekkel és azóta nem lehet lelõni. - karakter fejlesztés enyhén szólva gyermeteg vagy rakjanak bele valami rendes dolgot vagy ne erõltessék. De sok vizet nem zavar.
Na, végére értem, 72%-nál fejeztem be. Jó kis játék volt, az utóbbi idõben nem igen kötött le játék ennyire. Sajnos -kövezzetek meg- nekem a vége annyira nem jött be. :/ De hát ez legyen az én bajom. Összességében nem bántam meg a vele eltöltött idõt. A kimaradt sírrablásokat amúgy még tuti megcsinálom. :)
Annak a páncélos szamurájnak 2 sebezhetõ pontja van amint nincs rajta már páncél a háta és a feje ha közeledbe ér csak Dodge-olj el és lõdd a hátát vagy a fejét !
Amúgy a shotgun, amíg páncélja van, a legrosszabb választás, mert mióta lövünk erõsen páncélozott célpontra söréttel vaze! :D Kb. semmit sem árt neki és ez korrekt is így.
nelegyélmáilyenszerencsétlen. elsõre megy. használj gránátvetõt és robbanónyilat, illetve mikor már leszedtél pár páncéldarabot róla, akkor dodge-counter és beng a csupasz részeire amid van (fõleg géppityut). szal. rádtámad és mikor már üt, akkor elugrasz valamelyik irányba, erre körbetáncolod és kényelmesen simized a pucér bõrét. ennyi, egy óvódás is meg tudja ölni... lassú is szerencsétlen és kiszámítható...
Csak tudnám, miért kellett ezzel az istenverte szörnnyel ennyire elbaszni a végét... Nem tudom kinyírni. Azt se tudom, milyen fegyverrel kéne. Csak a shotgunnal lövök rá, de még 2 másik katona is támad mellette...
De igen. Nekem kell!! :) Inkább mint egy "Sántitáun dé-el-cé máp".
Tudtam én hogy a Tomb Raiderhez nem adunk ki soha Single DLC-t csak kamu duma volt fél órája kint van a hír hogy nemsokára kiadnak hozzá egy Single DLC-t a Tomb Raiderhez !
Bekaphatják ! :D Olyan isten nincs hogy pont ehhez ne lenne Single DLC ugyanmár ! xD