Spawn pontokról volt szó, mármint a változtatásokról, parákkal kapcsolatban, meg hogy ha van egy medkit a földön, és nekimész autóval, akkor miért robban fel, a fejest nem mindig adja be, tankokkal kapcsolatban volt valami (ezt nem értettem a fos angolommal). Meg még folytatódik valami az autó unlock-olásával kapcsolatban. Ja igen, és FPS droppal kapcsolatban is mondta, hogy lesz valami fixálás. Utoljára szerkesztette: Roger6, 2017.06.09. 21:32:30
Miutan bevettuk Rigat es vege lett a haborunak, az amcsi klanok 90%-a Nemet oldalra csatlakozott. Jelenleg 250-en vagyunk a nemet TeamSpeak-en. :D Aki nemetezik, annak most jon a fun factor.
Engem csak az borit ki, hogy ha RTS-en csinalod a dolgod, 10-15 perc utan garantaltan szetfagy a jatek a picsaba. Ezt nem birjak javitani tobb eve, de uj pisztolyok jonnek...
Nem vagyok én olyan jó játékos, de köszi!
#5272 Állítólag készülőben van néhány új map, de az jó kérdés mikor jönnének. De az biztos, hogy csinálhatnának értelmesebb dolgokat is. Bár elismerem, hogy az utóbbi időben már mutatták a javulás jelét. Ha az optimalizácót megcsinálnák végre rendesen, akkor azzal szerintem jó néhány régi játékost visszahoznának, akik már nem játszanak, vagy csak nagyon ritkán. (Endress, vagy Erwin pl.) De én biztos visszatérnék. Bár most épp a WoWs-ben bontogatom szárnyaim
Jo a 222 est mar lelehet csukni es ennyi. Mar tobb eve mapokert konyorognek, armor 2.0 ert, rts map fixert, de 3 pisztoly az fontos. Ketsegtelen a reto egy elmebeteg szo szerint. Inkabb elmegyek sw battlefront 2 ozni az realisztikusabb...
Wiking vazeg, szerinted tényleg 3 pisztolyért adtak ki egy peccset? Akkor nem olvastad a Changelog-ot, de bemásolom neked ide.
CHANGELOG WEAPONS & VEHICLES Added new German tier 1 Pistol ‘Model 1934’ Unlocks at Tactical Ribbon grade 1 For Pilots it unlocks at Ground Support Ribbon grade 6 Added new Soviet Union tier 1 Pistol ‘Korovin TK’ Unlocks at Tactical Ribbon grade 1 For Pilots it unlocks at Ground Support Ribbon grade 6 Added new United States tier 1 Pistol ‘1903 Pocket Hammerless’ Unlocks at Tactical Ribbon grade 1 For Pilots it unlocks at Ground Support Ribbon grade 6 Moved the old tier 1 pistols to Handgun Ribbon grade 5 Buffed damage at range for Tula Tokarev 33 Improved Melee Combat: Better melee precision when attacking Melee while sprinting and jumping now doesn’t slow you down anymore You can now use ‘cover’ (default key ‘ctrl’) in all four Recon vehicles, this also closes the hatches Added new casing system New cartridges and ejecting casings added on all weapons You will now see the omitted casings from other players again Heavy fighters have less drift (losing less velocity during turns) – they are now more equal in that regard Vehicle horn sounds can now be heard by everyone again Better precision when placing Magnet Mines Updated the vehicle shader on the German Medium Tank Panther and the United States heavy tank Jumbo Sherman The M1M2 Carbine magazines now show bullets in them when putting in a new magazine Fixed default ammo equipping on slot 2 instead of 1 for vehicles with multiple ammo slots (for tanks) Freecam on the plane no longer allows you to look below the ground Headshots now have a x5 damage multiplier GENERAL ACTION GAME CHANGES Increased sound fidelity Added new sound occlusion system The improved sound system creates a better difference between inhouse shooting and open area shooting. This results in shooting behind objects from your point of view will sound different and more muffled. Fixed doppler effect not working for planes Feedback to the player being healed (UI + AUDIO) Buffed Medic Ribbon experience gain Better visual difference (1st person especially) between Running and Sprinting with improved weapon holds Objective icon improvements Fixed paratrooper plane experience gain Planes no longer deploy at the same spawn point when deploying at the same time (it will now correctly divide the planes over the various deploy locations) Fixed displayed kill source when placed mines killed another player when the player who placed the mine is in a vehicle Fixed sometimes invisible wheat fields when looking through the 8x scope Fixed large bullet offset when shooting and moving sideways with Semi-Automatic Rifles MAPS Medium French Village: Fixed flickering white texture on FenceGateA (among other places seen on C4) Fixed a gap in the wall just below the red stairs towards Police Station Fixed gaps in doorframe church towers Factory: Removed the small destructible trees Fixed tree growing in B3 objective Mountain Town: Fixed gaps in wall at A2 Mountain Town Fixed gaps under pavement in D2 Mountain Town Forward Airfield: Fixed Hinge floating in the air on O1 Fixed hovering crates by O3 Village Skirmish: Fixed hovering objects on the southern deploy zone Fixed drain pipe not being attached to house on O2 Hill Skirmish Fixed bush inside house at deploy zone A Encounter Depot You now deploy in the correct direction WAR MAP Added airfields around Istanbul Added airfields around Sevastopol Fixed access point setup issue with Sant’Agata del Bianco and Libourne. They can now be correctly played. Fixed issue with Access points not being forwarded in an ongoing mission following a skirmish OTHER Displayed RPM values shown in the client are now correct for all weapons. There is no change in the action game Added Combat Badge to Soldier front page Image size fix for the PPsh 41 images Players queueing for lower tier missions are now told they are not eligible for that mission Players are now bumped to the tier required when queueing for a specific mission ‘Queue on Friends’ no longer works to enter battles for the wrong faction (War) Fixed broken duration days for Warbonds Fixed incorrect shown expiration dates for Warbonds Fixed dragging a weapon onto the locked 4th slot would equip it at slot 3 KNOWN ISSUES Wrong chat channel is being highlighted after being auto-moved to the Squad Chat Transparent dark layer is rendered on top of the soldier’s finger when looking at the in-game map The soldier’s left hand clips into the right hand when dropping a picked up weapon In the ‘Upgrade Vehicle’ window weapon modification markers are swapped around for some vehicles
En annakorulnek h reto reworkolna a wart, legyen axis (nemet,olasz,japan esetleg magyar oldal japan helyett mert az pacifichez tartozik) allies oldalon pedig(orosz,amcsi,angol) igy lenne jo az rts map es a player elosztas szerintem. Eszak afrika mar ottvan a mapon hatha tervezgetik az angolokat, gondolom en. De egy patchot kesziteni 3 pisztolyert felhaborito!
Tudom hogy nemet oldalon van sok magyar, de vagy kulon jatszanak vagy jatszanak kb 1 honapig es abbahagyjak, meg total analfabetak kuldok uzenetet de visszairni nemtudnak, jatekba meg koszonni se. Ilyen ikarus fele emberkekkel jatszanek nemet oldalon, de nem sok eselyt latok ra. Emlekszek volt egy csak magyar nemet war ts mar az is kihalt, ugytudom pordy iranyitotta de nem lett belole semmi.
Igen, lattam Matziti atment. Csinalja az AVS-es videot. :) Amugy azt a pletykat hallottam rola, hogy regebben profi jatekos volt.
Nemet oldalon sok magyar jatszik. Heroes and generals klan kereso facebook csoportban erdeklodhetsz affelol, hogyan csatlakozz hozzajuk. Marmint milyen TS-en vagy Discort (vagymiafaszom) szerveren lognak. Szerintem csekkold le. En a helyedben a hivatalos Axis TS-re is felmennek es biztos talalsz ott is egy-ket jo arcot vagy klant akikhez hozzacsapodhatsz.
Igen. Talan iden kezdtek el a mokat. Ex-DBs tagok ZBv-s tagokkal, meg van talan ex-4th inf-es emberke is koztuk. Eleg sok durva arcot foglalnak magukba es szinte atcsaptak ejszakai muszakba, mert hajnalokig toltak meg hetkoznap is a mokat. Ez az ejtoernyos akcio Roma elfoglalasara is ejfel utan volt (amirol lentebb beszamoltam). Bar furcsamod megis a torok Axis klan meg Doramass vedekezett. Ok meg ebren voltak.
En felraktam a hgt de letoroltem mert senki nem nemetezik warba, marmint itt, van mindenem usa,su,germannal de nemetet szeretem vinni legalabbis warba.
Grabo, teged hg-ban kitud filezni egy mozgaskeptelen tank? Xd
Ige, en is lattam az apr.9 et meg az elit alakulatot, fura az elit alakulatban hiaba egy oldalrol mutatta be a film a storyt megse voltak olyan szanalmasan gyengek a nemetek mint a furyban. Kerem agyfaszt kapok mikor a furyban 4 terminator allo tankkal kinyir egy ss zaszloaljat hagyjuk mar minden 2 nemetnel a filmben ottvolt a faust, 2 ralottek es a faust am bent kinyirt volna mindenkit, 3 lattad bedobtak 2 granyot bratt csicskara zart terben mondom ujra ZART terben es csak karcolas volt a fejen xd. Nemtudom lattad e ikarus de meg van a pacific cimu sorozat az is olyan mint az elit alakulat, az ilyeneket hianyolom. A regi sztalingrad film meg nalam top1, bemutatja mit eltek at a nemetek, korhu, realis.
Matziti szovjet oldalon van, most voltam egy csapatban vele Utoljára szerkesztette: Roger6, 2017.05.18. 21:05:37
A Fury az finoman szólva kimeríti a szánalmas szót...
#5255 "armor 2.0 mikor lesz esely? Az even befut? " Én konkrétan semmit sem hallottam felőle már jó hosszú ideje, úgyhogy szerintem ezt még a reto se tudja.
Kis Off: #5253 "Holywoodi mese ww2 bol mar elegem van." Sajna elég kevés jó film van mostanság, ami feldolgozná a háborút. A régebbieket kellene továbbvinni pl. Elit Alakulat, Tora, Tora, Tora stb. Viszont a Dánok készítettek egy elég jót Április 9 a címe azt érdemes megnézni.
Irigylem a ww2 nemet tankosokat milyen jo volt mar vezetni a nagy femszornyeket+ vilagot latni a sok negativ dolgok mellett, am armor 2.0 mikor lesz esely? Az even befut?
A Fury az tényleg egy vicc, hatalmas csalódás volt.
Van fent egy angolnyelvu film My honor was my loyalty , sajna nem talaltam feliratosan de ez a waffen ss t mutatja be, nemet oldalrol eleg jo film de magyarul jobb lenne. En meg 1 2x megszoktam nezni a regi sztalingrad filmet, szerintem a legjobb ww2 film legalabb nemet oldalrol is latunk valamit. Holywoodi mese ww2 bol mar elegem van. Pl. A fury jo estimese .
Én biztos megnézem majd. Bár remélem, nem a klasszikus a "Németek bár elfoglalták egész európát, de azért itt idióták lesznek" kategória lesz.
Tykjen hívta fel a figyelmem erre a filmre, gondoltam hátha érdekel majd valakit rajtam kívül:
Amig nem jon ki az armor 2.0 addig jegelem a gamet.
Amint lesz, egy olyan gépem amin elfut stabilan, 30 fps felett, akkor én biztos. De Chip, meg Grabo játszik még vele. A többieket nem tudom, talán még Golyofogo, de őt már rég nem láttam. Utoljára szerkesztette: ikarus44, 2017.05.14. 12:23:52
Ki hng-zik meg? Lattam miket ujitottak a pachekben, hat ez az utolso 3 kispisztoly szerintem felesleges idopazarlas. Armor 2.0 at varom de ki tudja mikor jon be, sokan panaszkodnak forumon az at rambokra. Meg hat jo lenne ha fixalnak mert igy aknek van tank at az csak feleslegesen dobja ki a wf-ot. Ertem en hogy nincs meg a tankoknak a felelmetes ereje, tul konnyen kibassza egy inf. Meg hat uj map is kene, voice command, es katona egyedi kinezet customizacio, sztem sokat dobna a gamen es egy csomo vet meg new player is visszaterne a gameba. Am mostanaban Swtor-ra vagyok raalva.
PIB azaz Princess Irene Brigade egy holland alakulat. :) Amikor inseges idok jartak a a DB-re, nem volt kivel jatszanom, akkor bementem eloszor a 4th Infantry-hoz, veluk toltam, majd ha ok is kevesen voltak akkor a PIB-vel es meg egyszer a Franciakkal is (FFL) harcoltam, bar ott elegge nehez volt megerteni mit mondanak, mert nem eroltettek az angolt csak amikor figyelmeztettek hogy valaki van korulottem. Amugy jo arcok.
Megnyugodtam, hogy hülyék mindenhol vannak :) Nem szoktam kibaszkodni senkit, meg az esetek nagyon nagy részében van felettes a TS-en, most éppen nem volt. TaviTeo rendesen ki szokta osztani az idiótákat, sokszor csak annyit hallani, hogy: "user disconnected from the server".
SAS-t mostanában láttam először, de már akkor feltűntek a nevek, azért a jókat megjegyzi az ember. Meg valami P.I.B. is van, őket láttam többször a SAS-okkal.
Red Alertet még te magad említetted tavaly, szóval Tőled tudom.
Várunk szeretettel, ha bármikor úgy döntesz. Utoljára szerkesztette: Roger6, 2017.05.11. 16:17:28
Hehe, Brien pont olyan aki sokat dumal fegyverekrol meg minden. :) Ugyes srac, de sokat beszel. Bar egyszer mar bocsanatot kert, hogy a DB elveit megszegte azzal, hogy war-ban DB-sek ellen harcolt nemet oldalon, de ugy latszik nem volt sok foganatja mert most oroszoknal is ezt csinalja. Van egy elvi dolog, hogy ha atmesz masik nemzethez akkor olyan csatat illik valasztani ahol nem DB-sek ellen vagy. Amugy ez a csata kozben sokat dumalo nalunk is problema. Jonnek az uj emberek, elindul a csata, elso kerdes; "Nektek milyen mod van ezez+azon a fegyveren?" Ilyenkor mely levego es mar erzed is, hogy Idle azonnal raszol az illetore, hogy most csabatan vagyunk csitcset kesobb. Neki van tekintelye. Ha valaki parancsot nem kovet es/vagy kozben felesel is azt megjegyzi es azok nem lepnek elorebb a recruit stadiumbol. Akiket tovabb engednek azok ilyet nem csinalnak. Bar neha egy-egy veteranban is elszakad a cerna, de eleg egy emlekeztetes es utana csend van. Javaslom neked is, hogy ne csatornat valts hanem azt az embert aki tovabbra is pofazik, figyelmezteted es ha nem hallgat rad, akkor kirakod a szobabol masikba. Ha ebbol sem tanul akkor bannolod. Ez elegge hatasos, fokepp azert mert ennek szem/fultanui a tobbiek is es ebbol szepen tanulnak es fegyelem lesz. Te vagy a magasabb rangu, megteheted es ezt el kell fogadni. Ha nem fogadja el, reklamaljon a felettesednel es van egy olyan erzesem, hogy nem neki fognak igazat adni. :) Majd lehet 1-2 war erejeig en is atnezek majd hozzatok. Vettem nemreg orosz gyalogost is es fel kene huzni oket.
Amugy valtoztattak nalunk a felveteli politikan. Szoltak, hogy mostantol nem fogadnak el minden applikaciot, hanem meghivasos alapon ha valaki jonak igerkezik a csatak soran akkor behivjak. Sok veteran a gyenge ujoncok miatt lepett le. Vannak akik letrehoztak egy uj klant (SAS) amiben van ex-ZBV-s tag (Rusted_Pipe), meg ex 4th Infantry meg mindenhonnan a kremet, igy szerintem amcsi oldalon most ok a legerosebbek.
Azt amugy te tudtad, hogy a Red Alert az DB tagokbol jott letre anno?
Ejtőernyős mindenkinek napok kérdése. Már nincs ám korántsem akkora különbség a két nemzet játékosbázisa között, most is pl. nagyobb wardog bónuszt kap az amcsi oldal (éppen ebben a pillanatban néztem, +25% szovjet, +45% amcsi). A fő időszakban is hétvégén +80% szovjet, és +65% amcsi volt, azaz eléggé hasonló mennyiségű játékos van a két oldalon. Jött át hozzánk pár amcsi most warra, Sgt. Donald O'Brian meg hasonlók, az egyik srácnak 7 generálisa van. Na az ilyen emberek miatt van nagy Queue,nem a balfaszok miatt, mert azoknak elég nagy eséllyel nincs parás AT-je, amire neked sokat kell várnod. Én személy szerint a Generálisok számát is limitáltam volna acc-onként, mert ez így elég hülyeség.
De engem amúgy már nem érdekel ez a "ez vagy az az oldal jobb, mi meg szopunk", meg a "xy nemzetnek jobb fegyvere van, a miénket meg tönkrenerfelték", és társaik, mert mindig az a szar, ami ellened van, és az ellent mindig jobbnak látod, és minden nemzet ezt mondja a másikra. Évek óta. Nem érdekel ez.
Meg egyre több a hülye ORB-ben. Tegnap is TS-re felmentem, az első meccs tizedik percében már mentem is külön szobába TS-en. 3-szor mondtam el nekik (sok idióta lett ORB-ben, megint sok új balfasz van), hogy csak a fontos infókat közöljék, mert az, hogy a Johnson OP, meg az MG42, meg: fuck that shit, im down - na ezek nekem nem információk egy csatában. Mondtam neki, hogy a Gold Nimble-nek is akkor van értelme, ha nem pofáznak feleslegesen 0-24. És bazmeg nem kussoltak el. Én voltam a legnagyobb rangú a TS-en, leléptem egyel lejjebbi szobába. Akartak jönni utánam, mindegyik rúgtam ki szerverről, aztán mehettek vissza az eredeti szobába. Hát ki a franc kíváncsi arra, hogy lelőtték? Azt mondta volna inkább, hogy honnan, faszom. Ráadásul én voltam az egyetlen, akinek 2.5-ös volt a K/D-je, a többinek éppenhogy 1, vagy alatta. Vicc. Ilyen emberekkel mit kezdjek? Meg nem hallgatnak a parancsra. Mondom ne sniperelj, húzz be foglalni. Nem, mert ő kintről véd. Hát faszom, akkor minek vannak rangok, ha szarsz arra, amit mondok??? Utoljára szerkesztette: Roger6, 2017.05.11. 13:41:04
Nos, amig az oroszoknal instant megerkezik a csapat mikor lekered, addig Amcsi es Nemet oldalon ezekre sulyos idoket kell varni. Pl 938-ik sorszamot kaptak az ejtoernyoseim. Ez kb at jelenti, hogy jovo het Keddre talan meg is kapom oket. Kozben irigykedve nezem ahogy az orosz klanok blokkolasra hasznaljak a sajatjaikat. Ennek tukreben sokan csak siman lekerik az egysegeket aztan elmennek aludni. Leginkabb a Nemetek szopnak emiatt, mert ott sok rts-en nem tul eros emberke lekeri az egysegeket es benazik vele jobb esetben, de rosszabb esetben hozza se nyul. Azok meg akik tenylegesen hasznalnak, nem jutnak hozza. Amcsinal is megvan ez a szopas de egy ido utan (3-4 nap) ez kezd normalizalodni es akkor kezdenek el igazan jatszani a veteranok. Elotte csak szoszmotoles van. Ha addig nem huzzak be az oroszok a terkepet, akkor az lesz mint legutobb. Roma amugy elegge 'vedett' helyen van. Sok=sok emberke varta hogy legyen egysege es 24/7-ben nem ulhet a gep elott, hogy csataba is kuldje. Mire felocsudtak mi mar behuztuk Romat es bekeritettuk ezt a szep tomeget amivel persze Reto jart jol, emiatt Brunoski durrogott is -valahol ertheto modon-.
Amióta mindenkinek az első AT-k lerakása gyakorlatilag azonnal történik, azóta a legtöbbször gigantikus csapatok mozognak a pályákon. Régen mindig néztem munka közben, hogy az AT-imet hova tolhatom be, hol van hiány, hol kell autó, motor, akármi. Ma egész nap nem találtam csatát, ahol ne lett volna legalább 100 autó vagy 100 motor egyszerre bent. Én amúgy sem voltam híve ennek az egyből lerakásos rendszernek, így meg látszik is, hogy mennyire értelmetlen ez az egész. 42.000 infy egy helyen, a többiről nem is beszélve. Anno a 2-3 ezres Infykre úgy néztünk, mint valami atomdurva Perzsa hadseregre, most meg a csatánként látni ennyit kb. Persze nyilván érthető a Reto részéről ez is, mivel így több Warfound megy a levesbe egy-egy sereg bekebelezésekor.
Amúgy szép munka, meg is érdemelték. Aki csak lerakni tudja az AT-ig, de mozgatni nem, az így jár.
Tegnapelott az elozo haboru vege fele Romanal bekebeleztunk par egyseget. Eddig ez volt a legtobb elfogott katona amit lattam a jatekban:
Ez egy otvar nagy bug ami velem is elofordult. Atment a motoros guard-om a skirmish-en, a tuloldalon meg egyedul kikapott a tulerovel szemben es ment a levesbe az egesz... Nem kicsit bosszanto.
Sajna nem tudok semmilyen rendezesrol, pedig most mar elegge aktualis lenne rendberakni az AT-k kezeleset mert ez igy nagyon fapad es atlatni sem konnyu mar annak akinek tobb egysege van. El sem tudom kepzelni mit csinalnak azok akiknek tobb mint 100 egyseguk van...
ez abszolút ízlés dolga. De ha az elsődleges karakterednek akarod a harckocsi elleni fegyverzetet adni a sticky célszerűbb, mert mellette még vihetsz akár mást is, vagy több gránátot tarthatsz magadnál úgy hogy nem kell korlátozni a lőszermennyiséget az elsődleges fegyverhez. Nekem pl. úgy néz ki, hogy a fő karakteremet használom harckocsivadászatra is, ha kell: BAR(most lecserélve, az M1/M2-őt)+sticky Dynamite Lover ribbonnal, így 6 sticky lehet nálam, és a lőszerből sem kell spórolnom. De sok olyan is van aki másodlagos kifejezetten erre specializált karaktert használ, ők gyakorlatilag kivétel nélkül (legalábbis ahogy eddig tapasztaltam) rakétavető+valamilyen félautomata puska, vagy oldalfegyver csökkentett lőszermennyiséggel, hogy a rakétavetőhöz több lőszer legyen.
melyik a jobb szerintetek bar és tank elleni gránát vagy bazooka és tuning garand?
nincs lehetőség BAR és Bazooka viselésére egyszerre?
Tehát a tight grip a fegyverek horizontális rúgását csökkenti, (géppuskánál rövidebb sorozatoknál alig rúgott vissza a fegyver (mg42-nél használtam csak a tight gripet.) a dead eye segít célon tartani, míg a quick fire közelharci esetekben növeli a pontosságot (csipőből tüzelésnél).
A tight Grip a fegyver felfelé való visszarúgását csökkenti. múltkor véletlen bennhagytam, és furcsáltam is, hogy az mp40-nek semmi visszarúgása nem volt xD
Az nem a Tight Grip, ami miatt nem rángat? Tényleg nem vágom.
Szia! Tapasztalatom szerint a dead eye használatakor célzásnál, (vállból való célzásnál) kevésbé rángat jobbra balra a fegyver, a quick fire pedig a csípőből való tüzelés pontosságán javít. a Quick drawot én max félautómata puskánál használtam, (csípőből tüzelés) közelebbi és távolabbi célpontokra gyorsabban tudtam pontos lövéseket leadni vele. Utoljára szerkesztette: Amper92, 2017.04.29. 15:00:28
Dead-Eye és a Pointer Quick Fire badge között mi a különbség?
Esetleg ha ma van kedve valakinek játszani US oldalon csapatban (Staged), akkor jelezze. Csak szórakozás, semmi komolyság.
Hál' istennek, Akkor nem én felejtettem el azt a kis tudást is, amit szereztem
Nem, letettem az m1/m2-rol. Nagyon szar lett. 1919-el nyomom mostansag, de azt meg nagyon kell szokni... Most amugy joval tobb love marad a kezemben, mert az m1/m2-on a modding vitte a penzt mint a rosseb. Igy is ossze-vissza alaznak az AVS-el (allandoan fejloveseket kapok), de legalabb nem lesz olyan draga egy menet.
Na kíváncsiságból játszottam még egy kicsit, és rájöttem, hogy az fps-em pályánként változik, mert az előretolt reptéren nem volt gond az fps-el (22 alá nem-igen zuhant), míg town mapon meg 22 fölé nem akar menni, szóval elég vicces...
Chip: Te használod az M1/M2-tőt? Nerfeltek rajta vagy én nem tudok már vele játszani? Ill. Szerinted megérheti lecserélni ezt a 30. cal-os Brawning-ra?
Na, most én is játszottam egy meccset. Hát nagy sajnálatotokra, határozatlan ideig biztos nélkülöznötök kell, mert ez az új patch nekem csak arra volt elég, hogy stabilan 20 fps ALÁ!!!! húzza, a játékot. Így már sehogy sem megy. Majd találkozunk kb. fél év múlva mikor (várhatóan) lesz elég pénzem egy normális gépre. De a fórumról azért nem tűnök el
Megyek veled. :D En is ugy erzek iranta. Tele van gold badge-ekkel a csavo. Szep camo ruhat kapott meg minden jarmu ami kell... Sajnalnam, hogy tobbet nem tudnam harcba kuldeni. Viszont ez a generalisok sorsa... A generalisokhoz szukseges 3 badge is arany szinure van mar szinezve, nagy hasznat fogom majd venni nekik.
Én is kezdtem egy új infantry-t, én speciel 90%-ban most azzal megyek (akár war, akár nem). Hétvégén álltam neki, most 10-es szintű. Nem tudom mi lesz a szerepe, de jó érzés volt végre megint unlock-olni dolgokat, meg szinteket lépni.
Generális téma az fura nálam. Én kizártnak tartom, hogy egy kihúzott karaktert képezzek át, van benne vagy 500 órám, én sajnálnám nagyon. Csak a 17-es szint után több, mint 3 millió xp-t szedtem össze vele, ami jóval több annál, mintha 0-ról felhúzna valaki egy karaktert 17-es szintig. Érzelmi kötődés egy pixelkarakter iránt. Megyek az orvoshoz asszem
Pedig most lecsokkentettek az alap katonak arait igy be is vasaroltam beloluk. :) Vettem 5 amcsit (3 inf, 1 tankos es egy ejtoernyos), 1 nemet meg egy orosz gyalogost a meglevo allomany melle. Neha csataban ha gyengusz az ellenfel akkor atvaltok rajuk es huzom oket is. Nemsokara generalisom lesz es kell a helyettes. :)
A legtöbb ember azt csinálja, hogy 2-3 inf: támadó/támadó-tanelhárító/tanelhárító főkarakter, és még, másik karakter(ek) amivel más szituációkban is ott tud lenni a szeren, ha kell. (Pl. grabo-nak sima gyalogos csipa üzemmódban, ha védekezni kell, és nincs reconjük) (nekem pl. tamadó-tanelhárító van M1/M2+sticky üzemmódban, és ha még ebben az univerzumban még egyszer megjönne a kedvem a játékhoz, (meg végre sikerülne egy erősebb gépet szerezni ) Akkor egy 30. cal-os Browning+vagy gránát, vagy csavarkulcs kombóval állítanék hadrenbe egy új inf.-et.) És ezek után jönnének a specializált karakterek mint recon, ejtős, vagy harckocsizó pl.
Sziasztok. Az lene a kérdésem h ha az egyik karakterrel unlockoltam és meg is vásároltam egy fegyvert akkor ha ugyanabban a nemzetben létrehozok egy másik karaktert akkor azt a fegyvert ujra meg kell venni?
Hát jah. Mert még ha ellopják, értem, de mikor a saját csapat használja akkor a timeout-tal a leglényegesebb jellemzőjét vágják meg.
Igen, meg idegesitobb volt mikor APC-vel csinaltak ezt, Nagynehezen bevitted pontra es letunik a francba. Szerencsere annak megnoveltek ezt a timeout idejet, de nem ertem miert kell egyaltalan timeout ra. Marhasag.